Булевард "Кръстьо Пастухов"

Привършва строежът на още един участък от бул. "Кръстьо Пастухов" в кв. "Дружба 1" в София. Последната отсечка от него трябва да бъде готова в началото на месец август.

© Мария Гуленова

Привършва строежът на още един участък от бул. "Кръстьо Пастухов" в кв. "Дружба 1" в София. Последната отсечка от него трябва да бъде готова в началото на месец август.



Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Anton Kartselyanski
    Anton Kartselyanski
    Рейтинг: 459 Неутрално

    Супер, тези павета са доста по-симпатични от правоъгълните жълто-червени, които са ни залели отвсякъде.

  2. 2 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Важно уточнение е че този булевард е част от строителството на Метрото до летището.

  3. 3 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 717 Неутрално

    Булевард? За него трябва да имаш поне две ленти в едната посока. Това си е най-обикновена улица изглеждаща наистина напълно нормално. Така изглеждат всички улици в нормалните държави на запад а не както у нас - като в Мосул или Бейрут по време на гражданската война.

  4. 4 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#3] от "HERMES":

    Ако се загледаш малко ще видиш, че има по две ленти във всяка посока, само дето не са широки, колкото на Цариградско шосе. Отделно определението булевард не мисля, че следва да се свързва с това, колко ленти има, а с това каква транспортна значимост има. Плюс това, районът, в който се изгражда е жилищен и не следва да се строят магистрали, а пътища, които заемат възможно най-малко пространство, като естествено все пак подобряват движението и улесняват потока. Точно за това място мисля, че е напълно достатъчно това, което изграждат - няма чак толкова натоварено движение...

  5. 5 Профил на Михаил
    Михаил
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Добре е!

    Scientia non habet inimicum praeter ignorantem.
  6. 6 Профил на Gligani
    Gligani
    Рейтинг: 458 Неутрално

    А велоалеята (предполагам, че червените плочки са велоалея) защо е от вътрешната страна? За първи път виждам такова изпълнение

  7. 7 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Чудесно! Бавно и полека София придобива мъничко по-европейски вид.
    Пък нека после има недоволни...

  8. 8 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Харесва ми , но има две забележки:

    1. Защо велоалеята е от вътрешната страна?
    2. Нужно ли беше велоалеята да е направена от плочки?
    3. Кога СО ще престане с не-европейската практика, улично осветление да има само от едната страна на улицата? (малките лампи на снимките са в парка) По-централен подобен пример - бул. Драган Цанков.

  9. 9 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1303 Неутрално

    Добре изглежда.
    Честито,софиянци!

  10. 10 Профил на lowec
    lowec
    Рейтинг: 402 Любопитно

    Да се радваме на тези снимки без автомобили,напомнящи за 70те години когато имаше повече зелени площи и малко бръмчащи.

  11. 11 Профил на rents
    rents
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Снимайте езерото в Дружба и питайте къде отиде водата - почти е пресъхнало вече...

  12. 12 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1161 Любопитно

    Това червеното велоалея ли е?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  13. 13 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1043 Весело

    До коментар [#8] от "irons":
    когато се прави осветителния дизайн се подбират тела които са оптически конфигурирани да осветяват равномерно платното и двата тротоара... и да са разположени на определена височина от едната страна на улицата... по този начин се пести от стълбове, инсталация и поддръжка...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK