Товарните автомобили са едни благородни същества, създадени, за да помагат на хората в ежедневието. Като всички тежкоработници, те са трудолюбиви, издържливи и неуморни. За съжаление, поради факта, че техните водачи (на чист френски - шофьори) са пропуснали първите си седем години, техните обноски (на водачите) не са от най-добрите.<br />
<br />
Сутрин рано, из градове, села и паланки, неуморните товарни автомобили се заемат със своя тежък ежедневен труд. С цел да задоволят належащите нужди на нас, хората, те започват да заемат едни места (всъщност, принуждават ги да заемат), предназначени за придвижване само за хора - тротоарите. Но защо да им се сърдим - погледнето как сутрешното слънце гали нежно лъчезарния образ на този труженик.

© irons

увеличи
, 3774
Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    Снимка 4, леко увеличена, може да мине за актуален герб на София. Има място за леки подобрения, например бусчето да е със спаднати гуми и да е пълно с амбалажа на отсрещното магазинче.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    ПС. Всички познати с дребни фирми за услуги се оплакват от огромно разхищение на трудочасове, гориво и машиносмени заради ето този проблем, който виждате по снимките. Няма къде да се спре, да се разтовари, монтира или ремонтира нещо и да се продължи. Навсякъде извън платените зони местата са заети още в 7 часа сутринта, когато чистачките, сотаджиите и девойките от барчето са дошли първи на работа с колите си. С това настъпва и краят на градската мобилност, а слънцето още не е изгряло.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  3. 3 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#2] от "cinik":

    Би трябвало да има наредба да се зарежда само до 8 часа сутринта. Така драстично ще се намали лошата и евтина практика, наречена "разносна търговия" (често пъти за кутия дъвки).

    Освен това, както се вижда на сн.3 често наблизо има места за паркиране, но трътльовците винаги искат да паркират точно до склада, магазина, кафенето... За тях уредите палетна количка или транспортна количка са излишно пОтене.

    В много от нормалните страни, има специално обособени места за зареждащи коли, с изрично указани часове за тази дейност.

  4. 4 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 629 Неутрално

    [quote#2:"cinik"]Навсякъде извън платените зони местата са заети още в 7 часа сутринта[/quote]

    Ами тогава да ползват платените места! Ще им струва левче в най-лошия случай, но за сметка на това по-малко главоболия, и за тях, и за околните. И левчето на всичко отгоре може да си го приспаднат като разход, щото е за нуждите на фирмата...

  5. 5 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 838 Неутрално

    За 600-700, дори 800лв. едва ли ще си намерят съвестни и добри шофьор-хамали...

  6. 6 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Сн. 1 - преди около месец имаше дискусии каква да е глобата за паркиране по тротоарите (от 50 до 100). Е и? Пука им на общинските и държавните власти. напротив, радват се. Има ли ремонт, има и далавера.

  7. 7 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    До коментар [#4] от "Mike":

    Точно така, въпросът е, че удобството да си пуснеш 1 СМС и да си свършиш работата го има само в синята и зелената зона. На другите места регламентът е "кой преварил, той заварил" и "най-пробивният печели". Като в думата "пробивен" се влага неограничено значение, включващо безгранично нахалство, изненада на противника с наглост, вандализъм и хулиганство. С една дума - отражение на интелекта на градската управа.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  8. 8 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    [quote#2:"cinik"]Няма къде да се спре, да се разтовари, монтира или ремонтира нещо и да се продължи. [/quote]
    Ами така ще е, докато огромен бус разнася по един стек цигари на всякакви дребни павилиони, по което време му скимне.
    Общината трябва да се позамисли, и да започне да налага/спазва определени часове за зареждане. И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за ад си пазаруват нещо... Иначе няма как да стане.

  9. 9 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 277 Неутрално

    Между другото от понеделник в централните част на Брюксел се разрешава ползването на автомобили само до от 4 часа сутринта до 11 часа преди обяд. След това е само за пешеходци.

  10. 10 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#9] от "tlnet":

    Е те баш в най-големия сутрешен трафик са разрешили... След 9-10 сутринта движението дори в големите градове е приемливо. До 4 следобед, после пак в кереча...

  11. 11 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#10] от "Mike":

    Ами то това е идеята - да има време да се доставят стоките и пратките, особено там по сградите на ЕС в Брюксел. След това - пеша.

  12. 12 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 277 Неутрално

    До коментар [#10] от "Mike":

    До 4 часа сутринта, не следобед. Дефакто имаш право да караш кола 7 часа - от 4 до 11.

  13. 13 Профил на Mike
    Mike
    Рейтинг: 629 Неутрално

    До коментар [#12] от "tlnet":

    Разбрах те правилно, моето 4 следобед се отнасяше, че до 4 следобед трафика що-годе се ядва, после идват вечерните задръствания, когато всички се прибират.

    Съвпадението с твоето 4 сутринта беше случайно.

  14. 14 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Най ме кефи таблото на снимка 2. Имам същото пред къщи. Дизайнери са си от ЧЕЗ. Да!

  15. 15 Профил на bgdiamond
    bgdiamond
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Знаете ли какъв е контингента от водачи на тези превозни средства?Повече от половината са току що взели шофьорска книжка,около 18-20 годишни.Докато не се приеме закон ,че за да упражняваш ПРОФЕСИЯТА ШОФЬОР трябва да си водач с кат. С ще бъде така.Мои курсисти с нулев стаж зад волана препускат с 3 тонни бусове по пътищата,а те все още се спъват в педалите.

  16. 16 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    [quote#3:"irons"]Би трябвало да има наредба да се зарежда само до 8 часа сутринта...
    -------------------------
    Какво правим с куриерските фирми?...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  17. 17 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    [quote#8:"Yotce"]Общината трябва да се позамисли, и да започне да налага/спазва определени часове за зареждане. И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за да си пазаруват нещо... [/quote]

    Страхувам се, че след като някъде живеят хора, изборът не е особено голям. Единият е да идва транспорт, който да зарежда магазините. Другият е да се пречи на отварянето на магазини, вместо което населението да яха колата и да пазарува от крайградските комплекси с големите паркинги.

    То не че и сега половината не ходят с кола да си вземат вестник от спирката, но изтласкването на търговията от местата, където е потреблението, ще докара само нови потоци пазаруващи.

    Зелената зона е добър регламент. Дори най-изкуфелите автоталибани оценяват предимството да си пуснат левчето и да не кръстосват като самолетоносачи около дома си всяка вечер, докато намерят място. Пък и самите те се облагородиха като личности. Вече отново употребяват израза "да паркирам" вместо наложилото се напоследък "ъ кАчим".

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2372 Неутрално

    техническа корекция: не "да си пуснат левчето", а "да си платят 100-те лева за годишна винетка". На ден това са под 30 стотинки.

    По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
  19. 19 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2230 Любопитно

    [quote#8:"Yotce"] И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за ад си пазаруват нещо... Иначе няма как да стане.[/quote]
    Точно обратното. Работата на общината е ред и инфраструктура, а не да определя кой как и къде да прави бизнес. Да праскат глобите за неправилно паркиране и да ги събират, а тези дето снабдяват и отварят обекти сами ще намерят равновесната точка.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.