Снимка 4, леко увеличена, може да мине за актуален герб на София. Има място за леки подобрения, например бусчето да е със спаднати гуми и да е пълно с амбалажа на отсрещното магазинче.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
ПС. Всички познати с дребни фирми за услуги се оплакват от огромно разхищение на трудочасове, гориво и машиносмени заради ето този проблем, който виждате по снимките. Няма къде да се спре, да се разтовари, монтира или ремонтира нещо и да се продължи. Навсякъде извън платените зони местата са заети още в 7 часа сутринта, когато чистачките, сотаджиите и девойките от барчето са дошли първи на работа с колите си. С това настъпва и краят на градската мобилност, а слънцето още не е изгряло.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Би трябвало да има наредба да се зарежда само до 8 часа сутринта. Така драстично ще се намали лошата и евтина практика, наречена "разносна търговия" (често пъти за кутия дъвки).
Освен това, както се вижда на сн.3 често наблизо има места за паркиране, но трътльовците винаги искат да паркират точно до склада, магазина, кафенето... За тях уредите палетна количка или транспортна количка са излишно пОтене.
В много от нормалните страни, има специално обособени места за зареждащи коли, с изрично указани часове за тази дейност.
[quote#2:"cinik"]Навсякъде извън платените зони местата са заети още в 7 часа сутринта[/quote]
Ами тогава да ползват платените места! Ще им струва левче в най-лошия случай, но за сметка на това по-малко главоболия, и за тях, и за околните. И левчето на всичко отгоре може да си го приспаднат като разход, щото е за нуждите на фирмата...
Сн. 1 - преди около месец имаше дискусии каква да е глобата за паркиране по тротоарите (от 50 до 100). Е и? Пука им на общинските и държавните власти. напротив, радват се. Има ли ремонт, има и далавера.
Точно така, въпросът е, че удобството да си пуснеш 1 СМС и да си свършиш работата го има само в синята и зелената зона. На другите места регламентът е "кой преварил, той заварил" и "най-пробивният печели". Като в думата "пробивен" се влага неограничено значение, включващо безгранично нахалство, изненада на противника с наглост, вандализъм и хулиганство. С една дума - отражение на интелекта на градската управа.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
[quote#2:"cinik"]Няма къде да се спре, да се разтовари, монтира или ремонтира нещо и да се продължи. [/quote]
Ами така ще е, докато огромен бус разнася по един стек цигари на всякакви дребни павилиони, по което време му скимне.
Общината трябва да се позамисли, и да започне да налага/спазва определени часове за зареждане. И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за ад си пазаруват нещо... Иначе няма как да стане.
Между другото от понеделник в централните част на Брюксел се разрешава ползването на автомобили само до от 4 часа сутринта до 11 часа преди обяд. След това е само за пешеходци.
Е те баш в най-големия сутрешен трафик са разрешили... След 9-10 сутринта движението дори в големите градове е приемливо. До 4 следобед, после пак в кереча...
Разбрах те правилно, моето 4 следобед се отнасяше, че до 4 следобед трафика що-годе се ядва, после идват вечерните задръствания, когато всички се прибират.
Знаете ли какъв е контингента от водачи на тези превозни средства?Повече от половината са току що взели шофьорска книжка,около 18-20 годишни.Докато не се приеме закон ,че за да упражняваш ПРОФЕСИЯТА ШОФЬОР трябва да си водач с кат. С ще бъде така.Мои курсисти с нулев стаж зад волана препускат с 3 тонни бусове по пътищата,а те все още се спъват в педалите.
[quote#8:"Yotce"]Общината трябва да се позамисли, и да започне да налага/спазва определени часове за зареждане. И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за да си пазаруват нещо... [/quote]
Страхувам се, че след като някъде живеят хора, изборът не е особено голям. Единият е да идва транспорт, който да зарежда магазините. Другият е да се пречи на отварянето на магазини, вместо което населението да яха колата и да пазарува от крайградските комплекси с големите паркинги.
То не че и сега половината не ходят с кола да си вземат вестник от спирката, но изтласкването на търговията от местата, където е потреблението, ще докара само нови потоци пазаруващи.
Зелената зона е добър регламент. Дори най-изкуфелите автоталибани оценяват предимството да си пуснат левчето и да не кръстосват като самолетоносачи около дома си всяка вечер, докато намерят място. Пък и самите те се облагородиха като личности. Вече отново употребяват израза "да паркирам" вместо наложилото се напоследък "ъ кАчим".
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
техническа корекция: не "да си пуснат левчето", а "да си платят 100-те лева за годишна винетка". На ден това са под 30 стотинки.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
[quote#8:"Yotce"] И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за ад си пазаруват нещо... Иначе няма как да стане.[/quote]
Точно обратното. Работата на общината е ред и инфраструктура, а не да определя кой как и къде да прави бизнес. Да праскат глобите за неправилно паркиране и да ги събират, а тези дето снабдяват и отварят обекти сами ще намерят равновесната точка.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
cinik
Рейтинг: 2783 НеутралноСнимка 4, леко увеличена, може да мине за актуален герб на София. Има място за леки подобрения, например бусчето да е със спаднати гуми и да е пълно с амбалажа на отсрещното магазинче.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "cinik
Рейтинг: 2783 НеутралноПС. Всички познати с дребни фирми за услуги се оплакват от огромно разхищение на трудочасове, гориво и машиносмени заради ето този проблем, който виждате по снимките. Няма къде да се спре, да се разтовари, монтира или ремонтира нещо и да се продължи. Навсякъде извън платените зони местата са заети още в 7 часа сутринта, когато чистачките, сотаджиите и девойките от барчето са дошли първи на работа с колите си. С това настъпва и краят на градската мобилност, а слънцето още не е изгряло.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "irons
Рейтинг: 614 НеутралноДо коментар [#2] от "cinik":
Би трябвало да има наредба да се зарежда само до 8 часа сутринта. Така драстично ще се намали лошата и евтина практика, наречена "разносна търговия" (често пъти за кутия дъвки).
Освен това, както се вижда на сн.3 често наблизо има места за паркиране, но трътльовците винаги искат да паркират точно до склада, магазина, кафенето... За тях уредите палетна количка или транспортна количка са излишно пОтене.
В много от нормалните страни, има специално обособени места за зареждащи коли, с изрично указани часове за тази дейност.
Mike
Рейтинг: 929 Неутрално[quote#2:"cinik"]Навсякъде извън платените зони местата са заети още в 7 часа сутринта[/quote]
Ами тогава да ползват платените места! Ще им струва левче в най-лошия случай, но за сметка на това по-малко главоболия, и за тях, и за околните. И левчето на всичко отгоре може да си го приспаднат като разход, щото е за нуждите на фирмата...
Tademan
Рейтинг: 775 НеутралноЗа 600-700, дори 800лв. едва ли ще си намерят съвестни и добри шофьор-хамали...
historama
Рейтинг: 660 НеутралноСн. 1 - преди около месец имаше дискусии каква да е глобата за паркиране по тротоарите (от 50 до 100). Е и? Пука им на общинските и държавните власти. напротив, радват се. Има ли ремонт, има и далавера.
cinik
Рейтинг: 2783 НеутралноДо коментар [#4] от "Mike":
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Точно така, въпросът е, че удобството да си пуснеш 1 СМС и да си свършиш работата го има само в синята и зелената зона. На другите места регламентът е "кой преварил, той заварил" и "най-пробивният печели". Като в думата "пробивен" се влага неограничено значение, включващо безгранично нахалство, изненада на противника с наглост, вандализъм и хулиганство. С една дума - отражение на интелекта на градската управа.
Yotce
Рейтинг: 1356 Неутрално[quote#2:"cinik"]Няма къде да се спре, да се разтовари, монтира или ремонтира нещо и да се продължи. [/quote]
Ами така ще е, докато огромен бус разнася по един стек цигари на всякакви дребни павилиони, по което време му скимне.
Общината трябва да се позамисли, и да започне да налага/спазва определени часове за зареждане. И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за ад си пазаруват нещо... Иначе няма как да стане.
Жълтопаветник
Рейтинг: 265 НеутралноМежду другото от понеделник в централните част на Брюксел се разрешава ползването на автомобили само до от 4 часа сутринта до 11 часа преди обяд. След това е само за пешеходци.
Mike
Рейтинг: 929 НеутралноДо коментар [#9] от "tlnet":
Е те баш в най-големия сутрешен трафик са разрешили... След 9-10 сутринта движението дори в големите градове е приемливо. До 4 следобед, после пак в кереча...
Жълтопаветник
Рейтинг: 265 НеутралноДо коментар [#10] от "Mike":
Ами то това е идеята - да има време да се доставят стоките и пратките, особено там по сградите на ЕС в Брюксел. След това - пеша.
Жълтопаветник
Рейтинг: 265 НеутралноДо коментар [#10] от "Mike":
До 4 часа сутринта, не следобед. Дефакто имаш право да караш кола 7 часа - от 4 до 11.
Mike
Рейтинг: 929 НеутралноДо коментар [#12] от "tlnet":
Разбрах те правилно, моето 4 следобед се отнасяше, че до 4 следобед трафика що-годе се ядва, после идват вечерните задръствания, когато всички се прибират.
Съвпадението с твоето 4 сутринта беше случайно.
бай кольо
Рейтинг: 225 НеутралноНай ме кефи таблото на снимка 2. Имам същото пред къщи. Дизайнери са си от ЧЕЗ. Да!
bgdiamond
Рейтинг: 8 НеутралноЗнаете ли какъв е контингента от водачи на тези превозни средства?Повече от половината са току що взели шофьорска книжка,около 18-20 годишни.Докато не се приеме закон ,че за да упражняваш ПРОФЕСИЯТА ШОФЬОР трябва да си водач с кат. С ще бъде така.Мои курсисти с нулев стаж зад волана препускат с 3 тонни бусове по пътищата,а те все още се спъват в педалите.
Tod
Рейтинг: 1366 Любопитно[quote#3:"irons"]Би трябвало да има наредба да се зарежда само до 8 часа сутринта...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСП-------------------------
Какво правим с куриерските фирми?...
cinik
Рейтинг: 2783 Неутрално[quote#8:"Yotce"]Общината трябва да се позамисли, и да започне да налага/спазва определени часове за зареждане. И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за да си пазаруват нещо... [/quote]
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "Страхувам се, че след като някъде живеят хора, изборът не е особено голям. Единият е да идва транспорт, който да зарежда магазините. Другият е да се пречи на отварянето на магазини, вместо което населението да яха колата и да пазарува от крайградските комплекси с големите паркинги.
То не че и сега половината не ходят с кола да си вземат вестник от спирката, но изтласкването на търговията от местата, където е потреблението, ще докара само нови потоци пазаруващи.
Зелената зона е добър регламент. Дори най-изкуфелите автоталибани оценяват предимството да си пуснат левчето и да не кръстосват като самолетоносачи около дома си всяка вечер, докато намерят място. Пък и самите те се облагородиха като личности. Вече отново употребяват израза "да паркирам" вместо наложилото се напоследък "ъ кАчим".
cinik
Рейтинг: 2783 Неутралнотехническа корекция: не "да си пуснат левчето", а "да си платят 100-те лева за годишна винетка". На ден това са под 30 стотинки.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "gost22
Рейтинг: 1827 Любопитно[quote#8:"Yotce"] И когато дава разрешение за поредния безумен павильон, да се прави сметка, че това чудо ще изисква зареждане със стока, ще спират хора с автомобили, за ад си пазаруват нещо... Иначе няма как да стане.[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Точно обратното. Работата на общината е ред и инфраструктура, а не да определя кой как и къде да прави бизнес. Да праскат глобите за неправилно паркиране и да ги събират, а тези дето снабдяват и отварят обекти сами ще намерят равновесната точка.