
© Polux
Велоалея и локва - да благодарим на кметицата и за двете!
В предизборните дни общината трескаво подарява нови придобивки на щастливите столични гласоподаватели. Като тази чисто новомаркирана велоалея на бул. "Тодор Александров". За разлика от другите подобни съоръжения тази си има и непресушима локва, която е разколебала майсторите бояджии и те са я оставили "инкрустирана" там...
Какво да се прави - това платно на булеварда беше изградено преди две години, като тази локва беше конструктивно и безотточно заложена в него. Само през август я няма, и то само когато не вали! После кажете, че нещата в София не се правели трайно! Някои са толкова трайни, че и велоалеите се съобразяват с тях!
hodounski
Рейтинг: 2993 ВеселоЕдно кило блажна боя и хоп-велоалея за изборите.Бягайте да гласувате за правилните.
naskom44
Рейтинг: 553 Неутралнопак да я изберем, другарката с приятелчетата й
cinik
Рейтинг: 2689 НеутралноToва е веломивка
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!cinik
Рейтинг: 2689 НеутралноПС. На 200 м. велоалея приемам 1 бр. къса локва, без да се сърдя. Имаме ли сделка?
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!Bedtime for Democracy
Рейтинг: 946 Неутралноточно от другата страна на Т.Александров и К. Величков има уникално съоръжение.... десен завой който е на велоалеята и винаги има спрели коли за десен завой които са върху нея... няма минаване
((
Pure Chewing Satisfactionurandom
Рейтинг: 445 НеутралноТе направиха чисто нова улица на Княз Борис 1, и пак на никой не му и хрумна да извади един нивелир и да провери как е наклона. Едва ли за стар път ще е по добре
brutester
Рейтинг: 606 НеутралноДо коментар [#5] от "serpico":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака+, че допълнително от 4 ленти на кръстовището ги намалиха на 3. Отделената за десен завой я направиха за направо и надясно, т.е. допълнително гарантираха опашката да е до тунела....
Май търсят оправдание за поредното кръстовище на две нива (сиреч 30-40 млн... лентички и т.н.)
boby1945
Рейтинг: 848 ВеселоНивелацията на пътища и тротоари, както и изпълнението на "долният" им строеж е непостижимо за нас българите като пътни строители (с много малки изключения) .... Интересно защо?
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Македонците, които са по същество "западни" българи, го могЯт, ние "източните" исконните, от "царството", не.....
Вероятно щото са по на запад....
boby1945
Рейтинг: 848 ВеселоДо коментар [#7] от "brutester":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Няма какво да
[quote#7:"brutester"]..... търсят оправдание за поредното кръстовище на две нива[/quote] булевард Тодор Александров въобще по начало трябваше да е на "две нива" чак до Шератон .... а не да е нацвъкан със светофари на всеки 200-на метра, ама от успихнатия кмет толкова!!!
асдр
Рейтинг: 225 НеутралноСпрете да "строите" вело алеи бе негодници! Ако не се правят като хората, по-добре да не се правят.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 946 ВеселоДо коментар [#7] от "brutester":
Pure Chewing Satisfactionнай-интересното е че един път имаше катаджия там и специално спрях при него да го питам в този случай кой е с предимство - тези на велоалеята или колите за десен завой... Познай какво ми каза...
"Нямам си на идея, но ти за по сигурно слизай от колелото и пресичай на светофара за пешеходци"
cinik
Рейтинг: 2689 Неутрално[quote#9:"boby1945"]булевард Тодор Александров въобще по начало трябваше да е на "две нива" чак до Шератон [/quote]
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!Да бе. Даже метрото отдолу трябваше да го заврем още 3 ескалатора надолу, за да може...Знаеш го цитата от Виктор Лилов за онези, които си мечтаели да живеят като в Париж и Рими, и да си слизат с джипа от Бояна транзит до луврите и колизеумите в центърал
rrv
Рейтинг: 442 ВеселоЕ поне няма да мине кола през локвата и да окъпе пешеходците
shileto
Рейтинг: 1094 НеутралноАйде сега имало локва, дайте и да я покрият и сифони да сложат. Вие вечно недоволните колко велоалей направихте?
shileto
Рейтинг: 1094 ВеселоДо коментар [#1] от "hodounski":
Правилните?! Кои са те, ама сериозно!
БМЗ
Рейтинг: 994 НеутралноТи остави това, ами на новото шосе до Токуда даже не направиха велояалея. Има тротоари и по 2 платна е едната посока. Сложили са сега едни знаци, че се движат колела по пътя и толкоз. А аз си мислех, че като е нов път ще отделят един метър, защото на зелено най-лесно се прави велоалея. Уви.
Апокалипсисът апокалиптиченdiegos
Рейтинг: 812 НеутралноНормално- по проект велоалеята има материали за изграждането и, има заложени човекочасове труд. А с една блажна боя обираш всички тези средства... и те отиват я в партийната каса, я във фирмата спечелила "сътворяването" на "велоалеята"... Европата и тя си мълчи, нефелните и структури като ОЛАФ са в подобни държави само за да могат служителите и да се уреждат с млади любовници назначени в различни държавни фондове...
mnogosamkrasiva
Рейтинг: 516 НеутралноНе знам за велоалеята в София, но тези в Плевен чупят всички рекорди
Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи тортаАтлантик
Рейтинг: 442 НеутралноЗабелязвам нещо странно на нашите пътища - не знам има ли стандарт, няма ли, или не се спазва, ако има, но ширините на лентите за движение варират свободно в значителни интервали...Хоризонталната маркировка, където изобщо я има и се вижда, указва едни широки ленти, дето два автобуса могат един до друг да се движат. Защо е нужно подобно разхищение!?! Защо не се планира правилно, с отчитане какви коли се движат? Така може спокойно да се създаде още една лента за движение и да се освободят толкова нужните бус-ленти.
"Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/Gopeто
Рейтинг: 2340 НеутралноСпоред мен по този начин трябва да се правят велоалеите - на пътя, а не на тротоарите, както са направени на доста други места в гнусната София. Освен локвата, би трябвало колчетата да се поставят вляво от жълтата лента вместо на тротоара. Сега предполагам, че алеята си е просто част от пътя.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров!D !калпав е новия вид Дневник!
Рейтинг: 882 ВеселоСофия,дали не се бори за - Европейски НЕзависим от велосипедисти град-2018г.
Цайко
Рейтинг: 1186 Неутрално[quote#5:"serpico"]точно от другата страна на Т.Александров [/quote]
Целият Тодор Александров е така с паркирани коли на т.н. "велоалея".
хм
Рейтинг: 946 Неутралнотова е за да може като завали сняг алеята да изчезне до пролетта.
cinik
Рейтинг: 2689 Неутрално[quote#20:"Gopeто"]би трябвало колчетата да се поставят вляво от жълтата лента вместо на тротоара. Сега предполагам, че алеята си е просто част от пътя.[/quote]
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене![quote#22:"Цайко"]Целият Тодор Александров е така с паркирани коли на т.н. "велоалея".[/quote]
В град с 1 кола на двама човека и съотношение паркоместа+гаражи/автомобили = 1/4 , значи все едно да пуснеш сърничката в клеката с лъвовете и да се надяваш, че ще ги уплашиш с глоби и наредби, да не я изпапат.
traveler1
Рейтинг: 864 Неутрално[quote#8:"boby1945"]Македонците, които са по същество "западни" българи, го могЯт, ние "източните" исконните, от "царството", не..... [/quote]
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОТук таме все още има пътна настилка- предимно паваж- правени по "Царско" време - например коматевско шосе в Пловдив, а и на други места. На всички тея пътища, не е правен основен ремонт от преди 9-ти септември 1944г., и ясно си личи кое е правено по "царско" време и с добра нивелировка и до сега, както и няма изкарани павета(на Коматевско шосе това е средата), и кое по татово(разширенията в страни от старото тясно царско трасе). Татовото "разширение", там където са правени канали и е прокопавано е пълна трагедия - има места с 20-30см пропадания, разбити и разхвърляни павета. Изключвам разбира се факта че това все пак са павирани пътища, а не асвалт, но е важно че за 70г не е мръднало правеното преди 9-ти септември, а всичко направено след това е пълен леш.
Така, че не говори глупости да плюеш правеното по "царско" време, а виж оставените ръце и крака по всичко направено след това в толкова лелеяното от тебе и другите като теб безвремие след 1944г.
Имам към тебе лично една препоръка - поинтересувай се за колко време се е пътувало 1942г. с Тракия експрес от СФ до Пловдив, виж за колко време се е пътувало по време на соца при двойна електрифицирана и с автоблокировка линия и ще разбереш, къде щяхме да сме сега, ако не беше оня инсцениран от съветската армия преврат и си бяхме останали монархия, а не една никому ненужна безеотговорна и бездушна към народа си република.
touchthis
Рейтинг: 307 НеутралноДобре че сложиха маркировка за влоалея иначе нямаше да се сетя да карам там :д
traveler1
Рейтинг: 864 НеутралноДо коментар [#8] от "boby1945":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОСещам се за още нещо! Ако сте минавали по пътя Пловдив - Пазарджик, може би Ви е направило впечатление ненормално големия за България габарит. Имате ли представа защо е така и по-важното, знаете ли кога за последно е правен основен ремонт на този път. Естествено пътя е за ремонт сега, но във всяка нормална държава щяха до го ремонтират още преди 30-40г. Въпреки това пътя още го има и състезателите се надбягват по него за приза "най-бързо стигнал в гроба".
Истината е, че пътя е правен ог германци преди 9-ти 1944 и с немски, а не български габарити, а основата е бетон правен пак тогава, благодарение на който все още става за пътуване, въпреки десетилетията експлоатация и липса на ремонт по време на Соца. Нека не забравяме, че пътя е и бившия Е80 и през него минаваха гастербайтерите и тировете между Европа и Азия десетилетия наред.
shileto
Рейтинг: 1094 НеутралноА редно ли е по велоалеята да карат колелата си в тъмното без светлини
traveler1
Рейтинг: 864 НеутралноДо коментар [#8] от "boby1945":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОСъжалявам, че не мога тук да постна проекта(имам го на компютъра) за градоустройство на Пловдив около гарата от 1943г на австрийски и немски архитекти, за да видите каква им е била визията на хората за онези години за развитието на града ни, и какво се е получило след идването на съвтската армия. Ако ги нямаше окупаторите, Пловдив сега щеше да изглежда по-скоро като Виена или Грац, а не като умалено копие на Ростов на Дон.
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 946 НеутралноДо коментар [#22] от "Цайко":
Pure Chewing Satisfactionне за паркирали а за направо каращи си коли ства въпрос
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 946 НеутралноДо коментар [#28] от "shileto":
Pure Chewing Satisfactionшиле що биете негрите бе...
Petleshev
Рейтинг: 3164 НеутралноДо всички по-горе!
Бивш tww09306483.Няма да недоволствате, ей! Каквито велоалеите, такива! Не разбрахте ли, че Данчето е най-успешния кмет! Колко пъти, трябва да ви се повтаря?!
П.С. Пардон! Най-успешния, след началника си!
Bedtime for Democracy
Рейтинг: 946 НеутралноДо коментар [#32] от "tww09306483":
Pure Chewing Satisfactionдобре че сложи послеписа че щеше да има ПЛЯС през пръстите :П
gost22
Рейтинг: 2056 Весело[quote#3:"cinik"]Toва е веломивка[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Тц. Това е гьола за дезинфекция (като на ГКПП). Таксата ще я обявят след изборите...
shileto
Рейтинг: 1094 ВеселоДо коментар [#31] от "serpico":
Ами защото не слушат
rincewind
Рейтинг: 634 Неутрално[quote#20:"Gopeто"]Отговор
Според мен по този начин трябва да се правят велоалеите - на пътя, а не на тротоарите[/quote]
Мда, става. Но:
1. Отделяш я не с боя ами с преграда!
2. Въвеждаш еко такси за димящи МПС. Не съм длъжен да им дишам газовете.
3. Чисто!! Мие се - да няма прах!
4. Височки такси за другарите, които "сам в кола гъзар" искат да ходят на бач в центъра!
5. Там където се движи адския транспорт задължително бус ленти!
boby1945
Рейтинг: 848 ВеселоДо коментар [#27] от "traveler1":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Не си измисляй, германците и пирон не са забили в България през войната (освен в Мадан)
Пътя Пловдив Пазарджик се прави в средата на 50-те, първия "запечатан път", както тогава казваха, имаше мода на "уширени" шосета, Асеновград Пловдив същата мода...... после им мина мерака...
boby1945
Рейтинг: 848 ВеселоДо коментар [#29] от "traveler1":
Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....Визията на споменатите от тебе хора
[quote#29:"traveler1"]от 1943г на австрийски и немски архитекти, [/quote] и в Пловдив и в самия Берлин я знаем, "Нов ред в Европа", славяните на боклука, Lebensraum затова и ядоха як бой в 1945.....
traveler1
Рейтинг: 864 Неутрално[quote#38:"boby1945"]Визията на споменатите от тебе хора
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОот 1943г на австрийски и немски архитекти, - цитат на коментар #29 от “traveler1”
и в Пловдив и в самия Берлин я знаем, "Нов ред в Европа", славяните на боклука, Lebensraum затова и ядоха як бой в 1945.[/quote]
И едното, какво общо има с другото, или просто държите да живеете в "славното героично минало"?
А "победата през 1945г." се оказа пирова, и само няколко десетилетия по-късно победителя нямаше какво да тури на масата си за ядене, въпреки че владееше половината свят и ресурси
Важно е да победиш, но по-важно е да можеш да задържиш завладяното. Последното няма как да се случи след като не можеш да се оправиш дори и със собствената си територия и народа ти тъне в кал и мизерия.