Велоалея #madeinSofia

Велоалея и локва - да благодарим на кметицата и за двете!

© Polux

Велоалея и локва - да благодарим на кметицата и за двете!



В предизборните дни общината трескаво подарява нови придобивки на щастливите столични гласоподаватели. Като тази чисто новомаркирана велоалея на бул. "Тодор Александров". За разлика от другите подобни съоръжения тази си има и непресушима локва, която е разколебала майсторите бояджии и те са я оставили "инкрустирана" там...


Какво да се прави - това платно на булеварда беше изградено преди две години, като тази локва беше конструктивно и безотточно заложена в него. Само през август я няма, и то само когато не вали! После кажете, че нещата в София не се правели трайно! Някои са толкова трайни, че и велоалеите се съобразяват с тях!

Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 2993 Весело

    Едно кило блажна боя и хоп-велоалея за изборите.Бягайте да гласувате за правилните.

  2. 2 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 553 Неутрално

    пак да я изберем, другарката с приятелчетата й

  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    Toва е веломивка

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    ПС. На 200 м. велоалея приемам 1 бр. къса локва, без да се сърдя. Имаме ли сделка?

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  5. 5 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 946 Неутрално

    точно от другата страна на Т.Александров и К. Величков има уникално съоръжение.... десен завой който е на велоалеята и винаги има спрели коли за десен завой които са върху нея... няма минаване ((

    Pure Chewing Satisfaction
  6. 6 Профил на urandom
    urandom
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Те направиха чисто нова улица на Княз Борис 1, и пак на никой не му и хрумна да извади един нивелир и да провери как е наклона. Едва ли за стар път ще е по добре

  7. 7 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 606 Неутрално

    До коментар [#5] от "serpico":

    +, че допълнително от 4 ленти на кръстовището ги намалиха на 3. Отделената за десен завой я направиха за направо и надясно, т.е. допълнително гарантираха опашката да е до тунела....

    Май търсят оправдание за поредното кръстовище на две нива (сиреч 30-40 млн... лентички и т.н.)

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  8. 8 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 848 Весело

    Нивелацията на пътища и тротоари, както и изпълнението на "долният" им строеж е непостижимо за нас българите като пътни строители (с много малки изключения) .... Интересно защо?
    Македонците, които са по същество "западни" българи, го могЯт, ние "източните" исконните, от "царството", не.....
    Вероятно щото са по на запад....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  9. 9 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 848 Весело

    До коментар [#7] от "brutester":

    Няма какво да
    [quote#7:"brutester"]..... търсят оправдание за поредното кръстовище на две нива[/quote] булевард Тодор Александров въобще по начало трябваше да е на "две нива" чак до Шератон .... а не да е нацвъкан със светофари на всеки 200-на метра, ама от успихнатия кмет толкова!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  10. 10 Профил на асдр
    асдр
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Спрете да "строите" вело алеи бе негодници! Ако не се правят като хората, по-добре да не се правят.

  11. 11 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 946 Весело

    До коментар [#7] от "brutester":

    най-интересното е че един път имаше катаджия там и специално спрях при него да го питам в този случай кой е с предимство - тези на велоалеята или колите за десен завой... Познай какво ми каза...
    "Нямам си на идея, но ти за по сигурно слизай от колелото и пресичай на светофара за пешеходци"

    Pure Chewing Satisfaction
  12. 12 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    [quote#9:"boby1945"]булевард Тодор Александров въобще по начало трябваше да е на "две нива" чак до Шератон [/quote]

    Да бе. Даже метрото отдолу трябваше да го заврем още 3 ескалатора надолу, за да може...Знаеш го цитата от Виктор Лилов за онези, които си мечтаели да живеят като в Париж и Рими, и да си слизат с джипа от Бояна транзит до луврите и колизеумите в центърал

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  13. 13 Профил на rrv
    rrv
    Рейтинг: 442 Весело

    Е поне няма да мине кола през локвата и да окъпе пешеходците

  14. 14 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Айде сега имало локва, дайте и да я покрият и сифони да сложат. Вие вечно недоволните колко велоалей направихте?

  15. 15 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Весело

    До коментар [#1] от "hodounski":
    Правилните?! Кои са те, ама сериозно!

  16. 16 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 994 Неутрално

    Ти остави това, ами на новото шосе до Токуда даже не направиха велояалея. Има тротоари и по 2 платна е едната посока. Сложили са сега едни знаци, че се движат колела по пътя и толкоз. А аз си мислех, че като е нов път ще отделят един метър, защото на зелено най-лесно се прави велоалея. Уви.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  17. 17 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Нормално- по проект велоалеята има материали за изграждането и, има заложени човекочасове труд. А с една блажна боя обираш всички тези средства... и те отиват я в партийната каса, я във фирмата спечелила "сътворяването" на "велоалеята"... Европата и тя си мълчи, нефелните и структури като ОЛАФ са в подобни държави само за да могат служителите и да се уреждат с млади любовници назначени в различни държавни фондове...

  18. 18 Профил на mnogosamkrasiva
    mnogosamkrasiva
    Рейтинг: 516 Неутрално

    Не знам за велоалеята в София, но тези в Плевен чупят всички рекорди

    Винаги нося нож... в случай, че някой ми предложи торта
  19. 19 Профил на Атлантик
    Атлантик
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Забелязвам нещо странно на нашите пътища - не знам има ли стандарт, няма ли, или не се спазва, ако има, но ширините на лентите за движение варират свободно в значителни интервали...Хоризонталната маркировка, където изобщо я има и се вижда, указва едни широки ленти, дето два автобуса могат един до друг да се движат. Защо е нужно подобно разхищение!?! Защо не се планира правилно, с отчитане какви коли се движат? Така може спокойно да се създаде още една лента за движение и да се освободят толкова нужните бус-ленти.

    "Ако имаме милост към себе си и състрадание към другите, можем да минем и без щастие в тоя живот". /Калин Терзийски/
  20. 20 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2340 Неутрално

    Според мен по този начин трябва да се правят велоалеите - на пътя, а не на тротоарите, както са направени на доста други места в гнусната София. Освен локвата, би трябвало колчетата да се поставят вляво от жълтата лента вместо на тротоара. Сега предполагам, че алеята си е просто част от пътя.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  21. 21 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 882 Весело

    София,дали не се бори за - Европейски НЕзависим от велосипедисти град-2018г.

  22. 22 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1186 Неутрално

    [quote#5:"serpico"]точно от другата страна на Т.Александров [/quote]
    Целият Тодор Александров е така с паркирани коли на т.н. "велоалея".

  23. 23 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 946 Неутрално

    това е за да може като завали сняг алеята да изчезне до пролетта.

  24. 24 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    [quote#20:"Gopeто"]би трябвало колчетата да се поставят вляво от жълтата лента вместо на тротоара. Сега предполагам, че алеята си е просто част от пътя.[/quote]

    [quote#22:"Цайко"]Целият Тодор Александров е така с паркирани коли на т.н. "велоалея".[/quote]

    В град с 1 кола на двама човека и съотношение паркоместа+гаражи/автомобили = 1/4 , значи все едно да пуснеш сърничката в клеката с лъвовете и да се надяваш, че ще ги уплашиш с глоби и наредби, да не я изпапат.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  25. 25 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 864 Неутрално

    [quote#8:"boby1945"]Македонците, които са по същество "западни" българи, го могЯт, ние "източните" исконните, от "царството", не..... [/quote]
    Тук таме все още има пътна настилка- предимно паваж- правени по "Царско" време - например коматевско шосе в Пловдив, а и на други места. На всички тея пътища, не е правен основен ремонт от преди 9-ти септември 1944г., и ясно си личи кое е правено по "царско" време и с добра нивелировка и до сега, както и няма изкарани павета(на Коматевско шосе това е средата), и кое по татово(разширенията в страни от старото тясно царско трасе). Татовото "разширение", там където са правени канали и е прокопавано е пълна трагедия - има места с 20-30см пропадания, разбити и разхвърляни павета. Изключвам разбира се факта че това все пак са павирани пътища, а не асвалт, но е важно че за 70г не е мръднало правеното преди 9-ти септември, а всичко направено след това е пълен леш.
    Така, че не говори глупости да плюеш правеното по "царско" време, а виж оставените ръце и крака по всичко направено след това в толкова лелеяното от тебе и другите като теб безвремие след 1944г.
    Имам към тебе лично една препоръка - поинтересувай се за колко време се е пътувало 1942г. с Тракия експрес от СФ до Пловдив, виж за колко време се е пътувало по време на соца при двойна електрифицирана и с автоблокировка линия и ще разбереш, къде щяхме да сме сега, ако не беше оня инсцениран от съветската армия преврат и си бяхме останали монархия, а не една никому ненужна безеотговорна и бездушна към народа си република.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  26. 26 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 307 Неутрално

    Добре че сложиха маркировка за влоалея иначе нямаше да се сетя да карам там :д

  27. 27 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 864 Неутрално

    До коментар [#8] от "boby1945":

    Сещам се за още нещо! Ако сте минавали по пътя Пловдив - Пазарджик, може би Ви е направило впечатление ненормално големия за България габарит. Имате ли представа защо е така и по-важното, знаете ли кога за последно е правен основен ремонт на този път. Естествено пътя е за ремонт сега, но във всяка нормална държава щяха до го ремонтират още преди 30-40г. Въпреки това пътя още го има и състезателите се надбягват по него за приза "най-бързо стигнал в гроба".
    Истината е, че пътя е правен ог германци преди 9-ти 1944 и с немски, а не български габарити, а основата е бетон правен пак тогава, благодарение на който все още става за пътуване, въпреки десетилетията експлоатация и липса на ремонт по време на Соца. Нека не забравяме, че пътя е и бившия Е80 и през него минаваха гастербайтерите и тировете между Европа и Азия десетилетия наред.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  28. 28 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    А редно ли е по велоалеята да карат колелата си в тъмното без светлини

  29. 29 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 864 Неутрално

    До коментар [#8] от "boby1945":

    Съжалявам, че не мога тук да постна проекта(имам го на компютъра) за градоустройство на Пловдив около гарата от 1943г на австрийски и немски архитекти, за да видите каква им е била визията на хората за онези години за развитието на града ни, и какво се е получило след идването на съвтската армия. Ако ги нямаше окупаторите, Пловдив сега щеше да изглежда по-скоро като Виена или Грац, а не като умалено копие на Ростов на Дон.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  30. 30 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 946 Неутрално

    До коментар [#22] от "Цайко":

    не за паркирали а за направо каращи си коли ства въпрос

    Pure Chewing Satisfaction
  31. 31 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 946 Неутрално

    До коментар [#28] от "shileto":

    шиле що биете негрите бе...

    Pure Chewing Satisfaction
  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3164 Неутрално

    До всички по-горе!
    Няма да недоволствате, ей! Каквито велоалеите, такива! Не разбрахте ли, че Данчето е най-успешния кмет! Колко пъти, трябва да ви се повтаря?!

    П.С. Пардон! Най-успешния, след началника си!

    Бивш tww09306483.
  33. 33 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 946 Неутрално

    До коментар [#32] от "tww09306483":

    добре че сложи послеписа че щеше да има ПЛЯС през пръстите :П

    Pure Chewing Satisfaction
  34. 34 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 2056 Весело

    [quote#3:"cinik"]Toва е веломивка[/quote]
    Тц. Това е гьола за дезинфекция (като на ГКПП). Таксата ще я обявят след изборите...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  35. 35 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Весело

    До коментар [#31] от "serpico":
    Ами защото не слушат

  36. 36 Профил на rincewind
    rincewind
    Рейтинг: 634 Неутрално

    [quote#20:"Gopeто"]Отговор


    Според мен по този начин трябва да се правят велоалеите - на пътя, а не на тротоарите[/quote]


    Мда, става. Но:
    1. Отделяш я не с боя ами с преграда!
    2. Въвеждаш еко такси за димящи МПС. Не съм длъжен да им дишам газовете.
    3. Чисто!! Мие се - да няма прах!
    4. Височки такси за другарите, които "сам в кола гъзар" искат да ходят на бач в центъра!
    5. Там където се движи адския транспорт задължително бус ленти!

  37. 37 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 848 Весело

    До коментар [#27] от "traveler1":

    Не си измисляй, германците и пирон не са забили в България през войната (освен в Мадан)
    Пътя Пловдив Пазарджик се прави в средата на 50-те, първия "запечатан път", както тогава казваха, имаше мода на "уширени" шосета, Асеновград Пловдив същата мода...... после им мина мерака...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  38. 38 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 848 Весело

    До коментар [#29] от "traveler1":

    Визията на споменатите от тебе хора
    [quote#29:"traveler1"]от 1943г на австрийски и немски архитекти, [/quote] и в Пловдив и в самия Берлин я знаем, "Нов ред в Европа", славяните на боклука, Lebensraum затова и ядоха як бой в 1945.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  39. 39 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 864 Неутрално

    [quote#38:"boby1945"]Визията на споменатите от тебе хора

    от 1943г на австрийски и немски архитекти, - цитат на коментар #29 от “traveler1”

    и в Пловдив и в самия Берлин я знаем, "Нов ред в Европа", славяните на боклука, Lebensraum затова и ядоха як бой в 1945.[/quote]
    И едното, какво общо има с другото, или просто държите да живеете в "славното героично минало"?
    А "победата през 1945г." се оказа пирова, и само няколко десетилетия по-късно победителя нямаше какво да тури на масата си за ядене, въпреки че владееше половината свят и ресурси
    Важно е да победиш, но по-важно е да можеш да задържиш завладяното. Последното няма как да се случи след като не можеш да се оправиш дори и със собствената си територия и народа ти тъне в кал и мизерия.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK