По-добре не

Повод за фотоматериала е интервюто на г-жа Фандъкова пред в-к Монитор от 15.10.2015 със заглавие "София ще стане по-зелена. Влизаме и в кварталите", в което се твърди, че "След като реновирахме 130 км основни улици и булеварди, сега започваме ремонтите на малките улици във всички квартали заедно с тротоарите"
Показвам две снимки от една от първите ремонтирани улици - "Трепетлика". Вероятно така ще изглежа цяла София след "ремонта" и на останалите улици, което освен другото ще погълне стотици милиони левове наши пари
Друго си е да кАчиш на ремонтирано



Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 701 Неутрално

    За неправилното паркиране върху тротоара не е виновна общината.

    Tony
  2. 2 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1577 Неутрално

    Г-жа Фандъкова, заповядайте да ремонтирате и нашата улица!

    Предразсъдъците са за ограничените.
  3. 3 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1452 Любопитно

    Нещо не схванах връзката между неправилното паркиране и ремонта на тротоарите. Може би на ремонтиран тротоар се паркира по-добре? Тогава да не ги ремонтират, че да им е гадно на водачите, докато паркират?

    Знанието е сила, информацията - власт
  4. 4 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    КАТ отговаря за улиците ,а СО за тротоарите.

  5. 5 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3703 Неутрално

    Както казах вече майките с количките ще почакат докато изберем друг кмет.Сега са на мода муртите с количките.

  6. 6 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    Не съм съвсем сигурен. Паркирал върху общински тротоар автомобил се отстранява от паяк на Центъра за градска мобилност. Паркирал в тревна площ автомобил получава "честитка" именно от общината.
    Отделно от това би трябвало тези неща да се санкционират от КАТ, защото са нарушение на правилника/закона за движение по пътищата. И в двата случая обаче всичко касае централизираната тоталитарна власт на Бойко Борисов – правителство/кмет на столица/парламентарно мнозинство/президент. Ако има виновни са управлявалите преди и след него.

  7. 7 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    Защо точно Фандъкова да е виновна за направеното от този простак?

  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    1. Това не е вярно. Има общинска наредба за реда в паркирането и в случая тя е нарушена.

    2. Централна и местна власт, вкл. вътрешно министерство са в едни и същи партийни ръце. Да престанат да се извиняват, че нямали взаимен достъп до регистрите, общината не знаела на кого е колата, а КАТ не може да наказва в общинската улична мрежа

    3. След като цели квартали в София са опропастени от изродско паркиране, прекомерен трафик и дефакто са се превърнали в затапени, шумни и мърсни мъртви градски зони, общинарите трябва да си извадят главата от задника и да сложат ред. Тук не говорим нещо да е готино и как да стане още по-готино, говорим за опропастени територии от града с площи десетки квадратни километри, където качеството на живота по критерии като безопасност на деца и възрастни пешеходци, чистотата на въздуха, достъпността за трудноподвижните не само отсъства, а тя е зачеркната още в 61-те глави на общинарите. Те никога са нямали намерението да променят нещо, а сега ще ги гледаме същите още 4 години. Може би с изключение на 1-2 съветници от Зелените, на които останалите ще се кикотят зад гърба, колко са глупави и с какви безперспективни каузи са се захванали.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  9. 9 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#3] от "pag":

    Точно така. Без да бъдат защитени с колци, да се въведе платена зона или да се разположат екипи за експресни санкции тези тротоари след 5 годни ще станат на нищо. Справка: ул. "Атанас Дуков" до Токуда - виж я на какво заприлича 6-7 години след откриването. Нищо чудно покрай пробива към Хладилника да я ремонтират наново, за което си плаче.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  10. 10 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 960 Разстроено

    Явно разлепянето на глоби от по дори и 20лв. е непостижима цел в общината на другарката Фандъкова. Нито сега, нито в следващия мандат .. и след 1000 години тоже. Тука е така.

  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#6:"b_d_s"]И в двата случая обаче всичко касае централизираната тоталитарна власт на Бойко Борисов – правителство/кмет на столица/парламентарно мнозинство/президент. [/quote]

    И установената диктатура на автодебилите, андрешковците и селските батерии над възтънката прослойка столичани, която желае да живее като европейци. Последното няма нищо общо с парите. Има далеч по-бедни столици от София, където коли по тротоарите липсват и то в многокилометричен радиус от центъра. По-скоро е обратното - ориенталските мурафети и цигании струват една шапка пари, както се вижда от прахосничеството на снимката.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  12. 12 Профил на asenpp
    asenpp
    Рейтинг: 459 Неутрално

    общината маха колците на градска мобилност- кеф!!

  13. 13 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1486 Весело

    Абе тези кога ще почнат да асфалтират тротоарите? То така и така ще се ползват от автомобилите, що покритието да не е по-евтинко... Отделно, че не знаят да редят плочки и до година-две вече има "капани с плюещи плочки". То и бебешките колички яко тропат... Асфалта е разковничето, а паркирането така или иначе се оправя по друг начин (ако има мерак за оправяне де, щото явно няма).

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#12:"asenpp"]общината маха колците на градска мобилност- кеф!![/quote]

    Нещо не те разбрах. Там, където има платено паркиране, колци няма. Ако общинарЯТ е наясно в акъла си, че тротоарите не са място за паркиране, тогава можем да преминем към точка 2. - как да не се паркира.

    За съжаление дилемата е още по точка 1 - да се паркира или не. Изборите повлияха много лошо, решението да наклони на там, на където тегли мнозинството 700 000 каляски, от които 90% без собствен гараж и 70% без дори тероретична възможност да паркират без нарушение, защото местата в града са сумарно 200 и нещо хиляди.

    Това прави една маса авточобани, подобна на селяните, които преди 1989 крадяха от ТКЗС-то и до ден днешен не могат да прежалят тези златни времена.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  15. 15 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1486 Весело

    До коментар [#9] от "cinik":

    На следващите избори, се явяваш като кмет, а платформата ти е само една единствена: Всеки регистриран в твоя квартал, ще има право да снима неправилно паркирани автомобили в квартала, и да получава % от събраната глоба. Първия взема 30%, а следващите 3-ма по 10%.
    Гарантирам, че местните ще те изберат, щото майчетата ще си докарват по "още дени детски" месечно, само докато бутат количката по уличното платно, пенсионерите ще "прецакват гадния съсед" срещу хонорар, а автоталибаните ще се топят взаимно, щото като издънят трима "колеги", ще си избият собствената глоба...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  16. 16 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#10:"Индиана"]Явно разлепянето на глоби от по дори и 20лв. е непостижима цел в общината на другарката Фандъкова. [/quote]

    ГЕРБ е партия, на която Е-то в абревиатурата е напълно незаслужено. Това са популисти, които следват ориенталските табиети на своята народняшка електорална маса и се влачат по течението. Цяло метро направиха, защото е 10 метра под земята и няма на кого да накриви капата, да го премести от тротоара или да му пресече сергийката. Опре ли се до такъв проблем - дотам са.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  17. 17 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Общината е виновна за всичко, държавата още повече! Бойко най-вече!

    В тази връзка особено показателно е следното мое наблюдение - ул. Л. Каравелов беше ремонтирана изцяло, от край до край, платно и тротоари, доста неща можеше със сигурност да бъдат направени по-добре. По време на ремонта дори имаше група във Фейсбук, който да обира отрицателните емоции на живущите там по отношение на ремонта. Сега, известно време след приключването на ремонта, минавайки доста често оттам, все ми се налага да прескачам изпражнения на домашни любимци. Та, мисля си - тези хора, с толкова претенции за естетика, правилно и хубаво, толкова ли пък не могат да си съберат изпражненията на кучетата, как така нещо в тях не се навдигне като чувство.
    Та, както пиша всеки път по подобни теми - градската ни среда е първо и най-вече производна от нашето отношение към нея.

  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#17] от "zenola":

    Не случайно в измерванията на Евростат за качество на живота градската среда е наравно със заплатите и точно там, съвсем очаквано за мен, ние сме най-зле. По-зле дори от критерия "доходи".

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  19. 19 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    Единствения начин София да се промени, по отношение на паркиране и ред в движението е да няма безплатно паркиране!
    Малките улички по кварталите, да се правят еднопосочни и едната лента да е за паркиране, платено! Никаква аванта, нито за софиянци, нито за гости! Всеки да си плаща и парите да отиват за тротоари, паркове и асвалтиране с маркировка! Всички тротоари да са с колчета, ама от по-дебелите и бордюрите да са високи!
    Във всеки по-голям в западна европа, компромис с паркирането няма! Очевидно е, че столичната община, няма желание да се справи с този проблем...!

    Бивш tww09306483.
  20. 20 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#19] от "tww09306483":

    Изцяло съм съгласен с теб, без високите бордюри, които ще бъдат пречка за хората с двигателни проблеми.

    Със 700 000 коли на 1,3 млн. жители (от които поне 20% са бракувани трошки-улични мазета) всички други добри намерения могат да се използват само за тоалетна хартия. Нито ще имаме градска мобилност, нито чист въздух, нито достъпна среда, нито зелени площи, нито игрища между блоковете, нито угледен градски център.

    Което си е голям капан, защото довчера гербаджиите обикаляха и обясняваха "Батка, докато я съм кмет, чмое ъ си кАчиш насекъде!"

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  21. 21 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#19] от "tww09306483":

    Да!
    Но - представете си само какъв вой ще настане! Населението тук е свикнало, че държавата, общината или някой друг непресонифициран субект е длъжен да му осигурява всичко, при това безплатно, най-вече безплатно. Спомнете си воплите, които предизвика сред живеещите в центъра необходимостта да си плащат.
    Аз лично си купих кола едва когато си осигурих място за паркиране, а на работа ходя с кола откакто имам паркомясто в паркинга на сграда.

  22. 22 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#15:"gost22"]
    На следващите избори, се явяваш като кмет, а платформата ти е само една единствена...... [/quote]

    Но преди изборите предлагам да направим нещо друго. 90% от града изпълва всички критерии за мъртва градска зона - затапен, недостъпен, мръсен, прашен, опушен от автомобилни газове. Ако след още 4 години положението е същото, да осигурим на кметицата, 61-те общинари и районните кметове по един зареден Колт 45 калибър и 20 девойки в бяла премяна, които да танцуват самодивски танци, а на техен фон целият този кадрил да се изреди и да си пръсне черепа.

    Един лекар прави една грешка в кариерата, после 5 години се влачи по съдилищата. Тея правят мъртва градска зона за 1,3 милиона човека и накрая нищо.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  23. 23 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1762 Неутрално

    Не знам за паркирането, но на мен ми харесва кооперацията с малкото зелено дворче от първата снимка. Сигурно имат и вътрешен двор. Навярно е голямо удоволствие да се живее на такова място.

  24. 24 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#23] от "Читател":

    Ако не бяха колите по тротоарите, това място би минало за наистина европейска улица. Блоковете са на отстояние от регулационната линия. Тротоарите са около 1,5 метра широки (едва ли ще видим някога отново такива пред "новото строителство". Плочките също са нови. Първия път като го видях, викам си "ехаааа, супер". Втория път "на София обикновеното" се беше случило. Таратайките отгоре в мига, в който надушили нещо равно. И ако сега не ги отучат, после ще е късно. Ще почнат да протестират, да лягат пред паяците, да правят живи вериги - толкова стига на ГЕРБ, за да си подвият опашките.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  25. 25 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1486 Любопитно

    До коментар [#22] от "cinik":
    Файдата. На една файда (качването на тротоара) трябва да противопоставиш друга файда, и то да е валидна за повечето хора. Примерно тези с колите са по-малко от 700 000 (щото нали има такива с по две коли на семейство, отделно и такива с гаражи, които също мразят да им паркират пред гаража), а електората дето има мерак да получава % от глобата е почти всеки, дори учениците ще могат да заработват, нищо, че нямат право да гласуват, та ако се концентрираш върху файдата на повечето хора... Отделно, че същите тези хора ще вдигат глас, ако органите не налагат глоби и не ги събират, което би сринало далаверата с "оправянето на глобите" в КАТ или в общината (ще има поне 4 снимки за всяко нарушение, и то снимки от случайни хора). Това съвсем безплатно и то от толкова много места, че трудно някой би успял да запуши устата на хиляди хора...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  26. 26 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3172 Неутрално

    До коментар [#21] от "zenola":

    Ами да настава, голям вой! Средно положение няма! Или едното или другото...! И си мисля, че кмета който го наложи, ще има голяма подкрепа! Тая мрънкаща женица, която преизбраха, няма да свърши работа! София, ще продължава да си е същата кочина!

    Бивш tww09306483.
  27. 27 Профил на Радио Плутон
    Радио Плутон
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Тъпа коза, избрана от тъпи овце!
    Без да реши проблема с паркирането на милионите возила, няма да успее и една улица да оправи !!!

  28. 28 Профил на zenola
    zenola
    Рейтинг: 674 Неутрално

    До коментар [#22] от "cinik":

    Аз съм правила експеримент. Градинката срещу нашия блок е превърната в паркинг. Минават през тротоара, през дупка, направена в живия плет, засаден някога, сега неподдържан. Та, за тази дупка купих две дръвчета и помолих приятели да ги засадят, в двата края, не запушват но стесняват значително дупката. Оцеляха точно една седмица.
    Та, как точно казвате и с какъв материал ще променяме?

  29. 29 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#28:"zenola"]Градинката срещу нашия блок е превърната в паркинг. Минават през тротоара, през дупка, направена в живия плет, засаден някога, сега неподдържан. Та, за тази дупка купих две дръвчета и помолих приятели да ги засадят, в двата края, не запушват но стесняват значително дупката. Оцеляха точно една седмица. Та, как точно казвате и с какъв материал ще променяме?[/quote]

    700 000 автомобила спрямо 200-220 хиляди паркоместа. Рестото от 500 000 го търси точно по такива кътчета, каквито ти описваш. Но пък осигурява изборни успехи.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  30. 30 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1452 Любопитно

    [quote#11:"cinik"]Има далеч по-бедни столици от София, където коли по тротоарите липсват и то в многокилометричен радиус от центъра.[/quote]

    Това е така, защото за неправилно паркиране глобяват без оглед на цената на возилото и какъв е собственика. Много е просто, обаче иска малко по-различен манталитет.
    Не случайно в Холандия карат толкова много велосипеди - в Ротердам например (без да е столица) паркирането в широкия център (включително и пред/зад жилищните сгради, ако нямат частни парцели) през работен ден струва 3-4-5 евро на час, от 7 сутринта до 8-9 вечерта. "Паркомясто" на общинска територия - от 150 евро на месец.
    И нарушителите ги глобяват........

    Знанието е сила, информацията - власт
  31. 31 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Контролът и паркирането са дейности на общината, които у нас не се изпълняват въобще.

    Все пак в тях няма толкова пари за крадене.

    Но нали избрахме Фандъкова всички... ще трябва да си я харесваме.

  32. 32 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1028 Весело

    На всякъде е така, че и по-зле! Ул Михаил Боботинов в кв. Иван Вазов, до колелото на трамвай #1 Да пращам ли и аз снимки? Мога и 200 да пратя, но това няма да промени нищо! Иначе поздравления за кативанта гражданска позиция на "циник", който следи дали казаното от управниците има нещо вярно, или си е чиста демагогия! Не виждам как може да се реши проблема! Изграждането на подземни паркинги ще е твърде скъпо. Понякога няма и места за такива... Част от колките съвсем не са нови, и собствениците им едва ли щевимат по 20 000 лв за построяване на ново подземно парко място...

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  33. 33 Профил на The.Teacher
    The.Teacher
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#1:"Free person"]За неправилното паркиране върху тротоара не е виновна общината.[/quote]

    Напротив. Всички пътища трябва да са оградени с ограда с изключение на местата с пешеходни пътеки. Ама няма кой ...

    Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.
  34. 34 Профил на evelin_m
    evelin_m
    Рейтинг: 434 Гневно

    Благодаря на г-жа Фандъкова, за велоалеите по бул. Братя Бъкстон, стана толкова широк булеварда, ама никакви задръствания няма между 16:00 и 20:00 часа. Друго си е да минат трима-четирима велосипедисти през деня. А пък как се събира боклука, през ден , през два... БРАВО! Щастлив съм .

  35. 35 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#32] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":

    Защо да не може да се реши проблемът? Фактът, че бием на практика всички европейски столици по брой автомобили на жител е показателен, че нещата могат да се оптимизират много бързо. Достатъчно е да се загледаме, че всяка пета кола е бракма със спаднати гуми и пълна с вехтории и още толкова са затънали в 2 пръста прах, защото не са карани с месеци. Поне тези 100-200 хиляди броя могат да изчезнат веднага и без болезнени странични ефекти, ако изключим загубените гласове на изборите.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  36. 36 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    [quote#34:"evelin_m"]бул. Братя Бъкстон, стана толкова широк булеварда, ама никакви задръствания няма между 16:00 и 20:00 часа.[/quote]

    А пък на Семинарията го направиха с цяла естакада, но отдолу под нея положението е както си беше и без нея. Като теглим чертата, отгоре минава транзитът и там всичко е супер. Отдолу са рейсовете от всякъде за всякъде, отдолу са и пешеходните светофари, а чакането удря 5 минути за минаване пешком и 15 минути с кола във вечерен час.

    Което само показва, че задръстванията са изцяло психологически обусловени. Каквато и естакада да се направи, топчовците си казват единствено "Еее, бате, по едно време пътувАх 1 час, ама са со новата естакада за 45 минути си минАл. Затфа почнах па со колата!"

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  37. 37 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 594 Весело

    До коментар [#1] от "Free person":
    Улиците и тротоарите са общинска собственост, така че кой носи отговорност за начина на ползване на тази собственост ?

  38. 38 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 465 Неутрално

    Да спомена и етапа "от ползването на коли до работа, когато не е нужно"-причината е положението в градския транспорт (по някои маршрути; друго си е закъснението на колите поради задръстванията). Понякога в автобусите, трамваите и тролеите се качват неприятни на вид и поведение субекти; и на отделния човек, който има кола, му писва (аз съм от тези, но имам късмет, че мога да ходя и пеша до работа-не е много далече). Този проблем също е взаимносвързан с положението на коли по тротоарите. Ако има прилична атмосфера в колите на градския транспорт, бройката на автомобилите може да се намали... няма задръствания, няма неправилни паркирания...

  39. 39 Профил на room101
    room101
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    Прави си отговорна е еврейската конспирация и илюминатите

  40. 40 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Реална случка от преди няколко месеца.
    Жена ми отива до разносен пункт за детска храна, намиращ се в детска градина в Младост-4. Както всеки ден, паркира автомобила си на улицата, плътно до тротоара, върху който са накацали колите на живущите наоколо без да има място дори за пешеходец, камо ли за детска или инвалидна количка. А на улицата места за паркиране бол, но висчки съседи са на тротоара! Един от тях тъкмо тръгва с автомобила си и вдига скндал на жена ми за това, че я запушва.
    Това е положението, дами и господа, когато институциите не си вършат работата, това рефлектира в напрежение между нас, данъкоплатците.

  41. 41 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#36] от "cinik":

    Пропуснали сте и допълнителното унищожаване на трамвайното трасе там, което продължаваше чак до Дървеница... Винаги съм се изумявал кой болен мозък роди грозния мост до КАТ за метрото! Трамвайното трасе и метрото се припокриваха около 2-3 спирки и някакви си 5 километра... Това, че мястото беше една "долчинка", не е е оправдание.

  42. 42 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    До коментар [#40] от "гарата":

    Даваш много нагледен пример за резултата от цялата демагогия. Пуснаха 1 милион коли на 15 лева данък, защото "днес автомобилът не е лукс, а част от социалния минимум". Накрая отиваш да си вземеш нещо за 2 минути от някой шалтер и се оказва, че няма къде да спреш отпред ни за 2 минути, ни за 2 секунди, без да се въвлечеш в конфликт с другите изтрещяли от нерви зорлии. Тук изключвам крайно характерното за София "решение" с ръчната и аварийките насред платното. Нещо като е изтървано изначало, после нещата се търкалят от една беда на друга. Включително по 2-3 пъти годишно ми се оплакват познати, че много от спрелите "на аварийки, на нулева и без ъ гАсим" не натягат добре ръчната, следствие на което някой ван или куриерски камион им се е набил челно, задно или странично. В което няма нищо неестествено - при положение, че само на ден в града се случват по 1 или 2 милиона подобни спирания (какви други иначе), все на 1/100 000 е възможно човек да е бил с температура, да има болен близък, да дължи пари или друга причина да не е концентриран. Въпросът е, че двата милиона са благодатната почва, следствие на общинското управленско майсторство.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  43. 43 Профил на jig
    jig
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#1] от "Free person":

    Костов е виновен.

  44. 44 Профил на kman
    kman
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#11] от "cinik":

    Препоръчвам Фейсбук групата "Заедно срещу крайно наглите шофьори". Пишете им съобщение и те ви пращат едни стикери които може да лепите по стъклата на такива наглеци. Един вид гражданска глоба.

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  46. 46 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#37] от "elevation04":
    [quote#37:"elevation04"]Улиците и тротоарите са общинска собственост, така че кой носи отговорност за начина на ползване на тази собственост ? [/quote]
    Обществото.
    Но то иска да е кочина. Така си му харесва.
    Тука е така.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK