Здравейте! Новини от <a href="http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2015/12/09/2666191_jitelite_na_sofiiskiia_kvartal_manastirski_livadi_sa/" target="_blank">блокираният квартал "Манастирски ливади - изток"</a>, к.с.Жоди:<br />
<br />
На 5.12.2015 нов строеж затвори единствения нормален излаз на бул. "Тодор Каблешков". За около 5000 жители на квартала улицата, по която можем буквално да "изпълзим", остава "Боянски водопад" - може да видите на снимките в какво състояние е тя! По нея трудно се разминават две коли, тротоари липсват, осветлението е оскъдно. По тази улица има непрекъснато движение, включително на строителна техника. Преминаването на пешеходци  е опасно, особено за деца и възрастни хора! <br />
<br />
След репортажи на телевизии и публикации в медии успяхме да проведем разговор с община "Триадица". Кметът Г-н Терзиев разпореди пълна проверка (каквото и да значи това) на строежа, затворил пешеходната пътека, с обещание евентуалното за принуждаване на собствениците  "ПИ ЕС ТИ груп" да я отворят, тъй като за момента друг вариант за безопасен и нормален подход към бул. ''Каблешков" не могат да ни предложат! До този момент отговор от община "Триадица" няма! <br />
(прод...)<br />
<br />
На снимката:<br />
Заградената от строежа пешеходна пътека, изградена изцяло от собственика на близката пицария.

© Евгения Димова

увеличи
, 16770

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vloti
    vloti
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Манастирски ливади, Борово и т.н. приличат на гета. Кал, мръсотия, липса на места за паркиране.

  2. 2 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А кой ги превърна в Гета? И извинявайте, аз съм виждала френски гета - идеална инфраструктура!!! Това нашето даже не е гето - кочина е!

  3. 3 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 474 Неутрално

    Следващия път пак да си купите жилища за по n десетки хиляди евро "у градо".

    Ама това "амбианс", прилежаща инфраструктура, съседи, бе, ма мани ги тия глупости! Найш ли кво хубаво ново строителство продават за 1300 евро на квадрат? На зелено, естествено.

  4. 4 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 538 Любопитно

    Имам само един въпрос :
    Като си купувахте апартаменти в Манастирски ливади къде гледахте ???
    Там никога не имало нормална инфраструктура, но купувайки апартаменти подкрепяте безобразието и амбицирате инвеститорите за нови такива.

  5. 5 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#2] от "evgeniadim":

    Така е.

  6. 6 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Манастирски ливади е символ на парвенющината и селташката съсипия на Южната част на София. Има една улица на кръст, крива като кауните, които се заселват там.

  7. 7 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#4] от "john_law":

    Кварталът е хубав, комуникативен. Колкото до инфраструктурата - това е задължение на местната администрация да го съблюдава - както там, така и в другите квартали на града. Иначе за какво е избрана и назначена въобще?

  8. 8 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#6] от "Moonshine":

    Не си прав.

  9. 9 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 433 Неутрално

    На новостоличани им е втълпено, че това е нов баровски и луксозен квартал и свинщината не ги тревожи.
    Хайде, да се излъжеш да купиш нещо в перспектива - ок. Обаче голяма част от блоковете вече са заселени. Как си плащат данъците тия хора, и най-важното за какво? Нещо претенции към общината нямат ли, или както каза някой по-горе, "Важното е да сме НА София"

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  10. 10 Профил на s.o.a.d.
    s.o.a.d.
    Рейтинг: 455 Гневно

    Диков, на прощаване, кой знае още какво е подписал. Все пак в пенсия излиза човека. Гледа да осигури още няколко от своите поколения с пари, а на софиянци да гарантира дългосрочна кочина и фавелски квартали с криви триметрови улици, около които освен, че няма тротоар и паркоместа, никога няма и да има.

  11. 11 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#9] от "Silence":

    Ако нямаме отговор и нормално решение на проблема започваме да блокираме "Каблешков"!

  12. 12 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    А канализация имат ли, щото като гледам т.н. улици ...

  13. 13 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    Софийските общинари имат установена дългогодишна традиция на гавра с паметта на български просветители. Като започнем със скандалния пример, че пл. Славейков е битпазар, който дори след предвидения за догодина ремонт ще остане покрит с "метални обеми за възмездна размяна на книжни изделия", както гласи одобреният с аплодисменти проект за реконструкция.

    Да продължим с ул. Филип Кутев в кв. Хладилника, по която текат лайната от пумийните ями на "затворените комплекси" на "новия стопански и партиен елит", след всеки дъжд влиза в новините от Гражданска защита, а за тротоари сами може да се досетите.

    Но както се вика, поне пред чужденците да не се излагаме. Как може улица на чакъл, без тротоари, без габарит, а сега и застроена напряко, да бъде наречена на доброволеца-идеалист - учителя Шарл Шампо, дошъл да просвещава населението в новоосвободената ориенталска провинция? Ако сега ни гледа от небето, ще си каже, че тези хора "за 130 години не са мръднали и милиметър!"

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  14. 14 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#4] от "john_law":

    А да ви хрумва, че и ние плащаме Данък сгради, които трябва да отидат за инфраструктура!

  15. 15 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#7] от "Читател":

    Кое му комуникативното ? Има метро ли до там ? Или множество автобусни и тролейбусни линии ? Това е било поляна предвидена за ниско строителство - къщи. Някой реши да прави блокове и народа целокупно се засили да си купува коптори в калта, а сега реве. И да, задължение на общината е, ама защо не почака общината да оправи инфраструктурата и после да купуваш ? Няма как всеки да решава някъде си да строи, а после да реве, че не му се прави достатъчно бързо инфраструктура.

  16. 16 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Там инфраструктора не е имало никога, а не е разрушена. Мизерията е емблема на този баровски квартал. Важно е стрина Гица и бай Спиро да се похвалят пред хоремага, че детето живее у Софето в центъро на Манастирските ливази

  17. 17 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#15] от "john_law":

    Допреди 25 години този район попадаше в един от зелените клинове на план Мусман с идеята като тръгнеш от парка на НДК и да стигнеш до хижа Алеко целия път под сянката на дърветата.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  18. 18 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#14] от "evgeniadim":

    Ами хрумва ми. Но това не означава, че веднага получавате инфраструктура. На вас хрумна ли ви преди да си купите, че улиците ги няма ? Ще почакате някоя друга година и ще ви се появят улици.

  19. 19 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    [quote#14:"evgeniadim"]А да ви хрумва, че и ние плащаме Данък сгради, които трябва да отидат за инфраструктура!
    [/quote]

    Основателен въпрос, но по другите квартали се плаща още повече, без да е правено нещо особено в последните години. Що се отнася конкретно до инфраструктура по кварталите, каквото имаше към 1989 г., това си и остана, а много беше и унищожено (например почти всички тротоари). Ако имате магазини на партера на блока, само те плащат достатъчно данъци по специалната софийска фирмена тарифа, че една-единствена година да ги насочат за благоустройство, ще стигнат филето отпред да свети и 29 години да не го пипат.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  20. 20 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#18] от "john_law":

    Чакаме от 2006 - НЕ Е ЛИ ДОСТЪЧНО???

  21. 21 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 433 Неутрално

    До коментар [#20] от "evgeniadim":

    Това казах и аз. Не съм чула да се протестира по никакъв начин. 3 години работих в "квартала" и освен нови строежи, нови лъскави коли и тонове прахоляк, нищо друго не се случваше.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  22. 22 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 623 Неутрално

    На новодомците честито!

  23. 23 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#20] от "evgeniadim":

    Добре, пак се връщаме на първоначалният въпрос - защо си купите апартамент в полето, а сега ревете ? По същата логика, мога да си построя къща в нищото и да пискам да ми направят канализация и път до там, плащайки по 100 лв данък.....Няма как да стане.

  24. 24 Профил на Компетентен
    Компетентен
    Рейтинг: 451 Неутрално

    До коментар [#7] от "Читател":

    На кое точно му викаш комуникативност? Това е в края на града буквално.

  25. 25 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#23] от "john_law":

    Вероятно отговорът ще бъде същият, както ми обясняват на мен, защо паркирането по тротоарите трябвало да се запази. Отговорът всеки път е:

    "Ами ние като се нанесохме, застроен беше само нашият парцел, а наоколо всичко ни служеше за паркинг, обръщало на колите и ливада за пикник. Трябваше да забранят на другите собственици да строят, за да се запази старото положение!"

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  26. 26 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Искрено съм възмутена от мненията на "кореняците софиянци"!!! Не знам дали до вас е стигнала новината, че софийско жителство отдавна няма и местоживеенето в България е въпрос на личен избор!
    Ние плащаме точно същите данъци, каквито плащат и в центъра на София!
    Данък сгради се плаща за облагородяване на мястото, къдете живеете и изграждане на нормална инфраструктура, а не за въздуха, който дишате!
    Доскоро жевеех в голям европейски град, където срещу данъците ми улицата се миееше по 3 пъти на седмица, подържаха се тротоарите, нямаше дупки по платното, имах избор на детски градини, цветя в близките градинки се садяха по 4 пъти годишно!!!
    Срещу данъците, които сме платили тук нямам и едно дърво, забучено от Община Триадица!!!
    И за информация на фона на това, че в Манастирски ливади-Изток НИКОГА не е почиствано и НИКОГА тук не е влизала цистерна да измие, мога да ви кажа, че това е едно от най-чистите места в София! Ние - "селяните парвенюта" не си изхвърляме боклуците през прозорците и каквото можем правим!!!
    Но за съжаление контрол върху строителната дейност не можем да извършим - едни други хора раздават разрешителни - къде законни, къде незаконни както се оказва в случая!
    Не ви ли хрумва да обърнете Гнева си срещу Тях, защото и вие и ние им плащаме заплатите!!!

  27. 27 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 580 Неутрално

    Вие сте си избрали да си купите в ливадите, където си играехме и така ставате съучастници в градоустройственото безумие - престъпление. За архитектите допуснали това, трябва да се поиска отговорност!

  28. 28 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1300 Весело

    До коментар [#26] от "evgeniadim":

    [quote#26:"evgeniadim"]Доскоро жевеех в голям европейски град, където срещу данъците ми улицата се миееше по 3 пъти на седмица, подържаха се тротоарите, нямаше дупки по платното, имах избор на детски градини, цветя в близките градинки се садяха по 4 пъти годишно!!! [/quote]

    Ми да сте си стояли там

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  29. 29 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    Апропо, синята стрелка "пешеходна пътека" също е под голяма въпросителна, защото сега се сещам, че до нея се стига ето по това тротоарче, за което аз самият съм пускал фоторепортаж:

    http://bit.ly/1lOZ5BW

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  30. 30 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1300 Весело

    До коментар [#11] от "evgeniadim":

    [quote#11:"evgeniadim"]Ако нямаме отговор и нормално решение на проблема започваме да блокираме "Каблешков"! [/quote]

    You and whose army?

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  31. 31 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#28] от "nv":

    Ами властимащите това искат - тези дето са склонни към бунтове да хващат Терминал 2 и да се изнасят!
    А апропо София нямаше ли да се развива като ЗЕЛЕН ГРАД???

  32. 32 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#11] от "evgeniadim":

    Страхувам се, че по-добро няма да стане. Знаеш как е с паркирането, а тея новите като дойдат, я има гаражи за половината, я няма. Където досега сте били 6 коли на 2 места, сега ще напинят да паркират чак у вас в кухнята, защото при тях отпред ще е 70 коли за 1 място.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  33. 33 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#29] от "cinik":

    Това е подходът откъм МОЛ -а! Но сега и тротоарът откъм "Боянски водопад' е под въпрос, защото системно го окопират със строителна техника!

  34. 34 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Родителите ми се излъгаха да си купят апартамент "на зелено" от другата страна на бул. България (това май се води МЛ-Запад). Това, че инвеститорът го завърши с 5 години закъснение, и че няма още асансьори (а има акт 16), е друга история. Аз съм най-вече шокиран от това, какви хора живеят там. Такива, които си държат обувките, торбите с боклук и непотребната покъщнина пред входните врати, а две години не могат да излъчат домоуправител, който да регистрира входа в ЧЕЗ и да им пусне стълбищно осветление.

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  35. 35 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 750 Неутрално

    [quote#11:"evgeniadim"]Ако нямаме отговор и нормално решение на проблема започваме да блокираме "Каблешков"![/quote]

    Брей. Идете блокирайте по-добре "Московска" под кабинета на Диков.
    На Каблешков и без това достатъчно висим в задръствания.
    Иначе прави са хората - защо си купихте там апартамент, като няма улици? По принцип когато там земите са били неурегулирано навремето, общината за да го вкара в регулация събира едни такси, чиято цел е точно да се построи инфраструктурата наоколо, защото до всяко УПИ трябва да има път, иначе може да се води само нива или нещо друго, но не и УПИ.
    За да се направят тези пътища, се реже от всяко УПИ по малко, за да има път. Но всеки собственик естествено се надява да отрежат от на другите, не от неговото - и вероятно играят рушвети.
    Протестирайте си пред общината, в правото си сте - успех!

  36. 36 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#26] от "evgeniadim":

    В големият европейски град, където сте живяла, първо са направили инфраструктура (канализация, ток, път), после са издали разрешение за строеж и накрая ако всичко е добре направено КУПУВАТ. А вие купувате в калното поле и после ревете.

  37. 37 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 235 Неутрално

    Всички, които обвиняват хората, че са си купили апартаменти в Манастирски Ливади за мен са пълни селяци.

  38. 38 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    Между другото, пролетта мои познати искаха да снимат някакъв музикален клип с бракувани трошки на заден фон и аз ги пратих точно там по уличките. На цялата оскъдица на тротоари и паркоместа, само от Лукойл до Жоди-3 имаше поне 50 бракувани трошки, обрасли с бурени и обвити в бръшлян.....

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  39. 39 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    [quote#20:"evgeniadim"]Чакаме от 2006 - НЕ Е ЛИ ДОСТЪЧНО???[/quote]
    То, поумняването срок няма. Аз лично, първо давам капаро, и чак когато ми свършат уговореното в съответния срок, количество и качество, чак тогава давам остатъка. Сега, като сте платили всичко преди да ви направят улиците, що пискате? В нотариалния акт на имота, пише ли срок до който улицата ще е готова и има ли отбелязани неустойки и гаранти по неустойките? Да бе, знам — такива неща не се пишели... глупости. Във всеки договор можете да запишете каквото си уговорите или да не го сключвате. Ама трябва дупе... там по Хайтов.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  40. 40 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Гневно

    Току-що пристигна отговор от собственика на улицата - тупик:
    Била му е отказана информация и достъп до документацията на строежа, който затвори пешеходната пътека от Дирекция архитектура и градоустройство на СО за да разбере как по - точно е издадено разрешителното за строеж без негово съгласие!!!

  41. 41 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#35] от "Камен":

    Помни ми думата, там няма къде да пръднеш на спокойствие, а като гледам какъв тупуз се вдига, след 1-2 години ще имаме още един протест. Този път на живущите в новия блок, които искат общината да им построи многоетажни паркинги и да им раздаде нотариалните актове на тържествена церемония, защото сега нямало никакво място за колите.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  42. 42 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1965 Любопитно

    [quote#26:"evgeniadim"]Ние плащаме точно същите данъци, каквито плащат и в центъра на София! [/quote]
    Плащането не прави манталитета. Същото е с купените дипломи и купените шофьорски книжки — платено е, кетапа го има, ама другото го няма...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  43. 43 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1300 Весело

    [quote#33:"evgeniadim"]защото системно го окопират със строителна техника! [/quote]

    Може би все пак "окУпират"...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  44. 44 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1965 Весело

    [quote#41:"cinik"]след 1-2 години ще имаме още един протест. Този път на живущите в новия блок, които искат общината да им построи многоетажни паркинги и да им раздаде нотариалните актове на тържествена церемония[/quote]
    Избързваш. Това ще е "следващата енергетика", само да приключат с траспорта и санирането...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  45. 45 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    [quote#44:"gost22"]Избързваш. Това ще е "следващата енергетика", само да приключат с траспорта и санирането... [/quote]

    +++++++++++++++++++++

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  46. 46 Профил на taurusus
    taurusus
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ей, john_law и всички като теб - не знаех, че и общините си имат платени тролове. От теб става идеален главен архитект на каквото там си избереш - Голяма община, Триадица, хващай ги и ги подкарвай, щото говориш точно като тях. Ти в пещера ли си живял през последните 100 години? Толкова ли не ти е ясно за какво става въпрос? Естествено, че който е купувал, е гледал и планове и всичко друго. Въпросът е, че тихомълком са променяли статути и там, където са били предвидени улици, сега има огради. И на твоята ще те огрее някой ден, тогава ще пискаш по-силно от всеки друг.

  47. 47 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    [quote#40:"evgeniadim"]Току-що пристигна отговор от собственика на улицата - тупик: Била му е отказана информация и достъп до документацията на строежа,[/quote]

    Скоро ще му се обадят от друго място с предложение, на което не може да откаже и един наръч документи, които да подпише със задна дата.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  48. 48 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1363 Любопитно

    От доста време се дивя на маниакалното упорство с което се застроява всяка педя земя по баирите южно от София.
    Същевременно на север има равно поле, много по-подходящо за застрояване, по-близо до централните части, вътре в границите на околовръстното, и "Кремиковци" го няма вече да замърсява.
    Място колкото искаш за нормални квартали, с паркинги и градинки.
    Ама не - всичко напира към някакви безумни термитници без улици, без канализация, кални/прашни според сезона.

    Знанието е сила, информацията - власт
  49. 49 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Между другото 2006 година в сайта на СО висеше прекрасен проект според който още преди 2-3 години трябваше да е изградено Южното платно на 'Каблешков" и посредата да минава трамвай 7 и да достига до метрото на МОЛ Парадайс!!! Ама изчезна...

  50. 50 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#24] от "Компетентен":
    До коментар [#15] от "john_law":

    Комуникативен е, защото наблизо има трамвай #7, автобуси #204 и #76, тролейбус #8 и други, директен излаз на Околовръстното, "трасето на властта" минава по бул. "България". Много други квартали нямат тези екстри. Неслучайно тук е централата на "Билла", както и нов мол, а жилищното строителство кипи. Единственият недостатък е инфраструктурата в самия квартал, както и достъпът до близките булеварди.

  51. 51 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#49] от "evgeniadim":

    Къде би могло да се изгради южно платно на "Каблешков"? В момента трамваят върви по бул. "България" - ако не греша, в бъдеще ще има метро спирка на "Гешов".

  52. 52 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#51] от "Читател":

    Според този плам Трамвай 7 трябваше да завива от България към Каблешков да ама не...

    2010 година - интервю на арх.Диков:

    "През следващата година трябва да стартира и строителството на южното платно на бул. „Тодор Каблешков", което ще се финансира с 11 млн. лв. от същия заем. Новото трасе ще бъде 1200 метра и ще свърже бул. „България" и ул. „Луи Айер"."

    Да ама не би...

  53. 53 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#14] от "evgeniadim":

    Само да Ви питам - каква инфраструктура ви е била обещана, когато сте купували жилището си? Защото никой нормален човек не би живял в блокче с два криви сокака околовръст.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  54. 54 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#53] от "ПАВЛА":

    Айде стига с тези криви сокаци. В цялата държава има проблеми с инфраструктурата при новото строителство - не е само в София и в "Манастирски ливади - Изток". Проблемът е, че се раздават разрешения за строеж на килограм, срещу съответните комисионни, разбира се, без да се мисли в перспектива за комфорта на живущите в района. Държавата се е разкапала по шевовете от корупция и безхаберие, и това се отразява на всички граждани. Нали виждаш каква мелодрама е съдебната реформа и как отново мафията тържествува?

  55. 55 Профил на Кирето
    Кирето
    Рейтинг: 1391 Весело

    Хаха, там още преди '89-та бай Тошо започна да строи едно нещо наречено "Родна стряха- дом на българите живеещи в чужбина"....
    До преди няколко години все още му стърчаха арматурите, а на всички новодомци и новософиянци им пробутваха, че квартала бил "елитен"....
    Имали 1300 евро за м2 - дали ги, ма както каза един колега по-горе, като си купуваш жилище е редно да огледаш всичко, а не да се водиш само от снобарщина.
    То диня купуваш от пазара и я огледаш, почукаш я и тогава взимаш...
    Са като им изпльокат и новата кооперация, хептен няма да може да се мине.
    Преди години там се помещаваше БГ офиса на една френска компания и като трябваше да ходя до там си взимах найлонови пликчета, за да си ги сложа върху обувките, като слизам от колата, а и сега като гледам положението не се е променило много...

    Научих "God Save the Queen".........е, струва си....
  56. 56 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#54] от "Читател":

    Айде стига с това мрънкане, бих казала. Имот се купува интелигентно, а не импулсивно. Ако купувачът няма ресурс да прецени околната обстановка, проблемът си е изцяло негов. А ако е излъган, да съди брокерската компания.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  57. 57 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    [quote#51:"Читател"]Къде би могло да се изгради южно платно на "Каблешков"?[/quote]

    Това трябва да е т.нар. околовръстен трамвай, който трябва да "затваря" всички метродиаметри. Едната линия е Овча купел - България мол - Мол Парадайз - Зоопарка - 4-ти км - Подуене и в обратен ред. Другата е Подуене - Сточна Гара - Централна гара - Люлин - Овча купел и обратно.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  58. 58 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#52] от "evgeniadim":

    Интересно. Не знаех. Това, предполагам, означава, че е трябвало да има втори трамвай по трасето по бул. "България".

  59. 59 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Само не разбирам какво толкова се нахвърляте на жената. Нейна си работа къде ще си купи имот. Нейно право е и да протестира за един нормален тротоар, достъп до улицата. Поне това. Нещо на вас ли ще ви вземе, че така я нападате? Аз мисля, че в такава ситуация е хубаво да се подкрепяме срещу тромавите и корумпирани институции.
    А за кореняците "софиянци" - по-леко с претенциите и разделението. Всеки ден ви газят в центъра кучешките и котешките лайна, като с ръкавица и пликче виждам 1 на 50.

  60. 60 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    До коментар [#56] от "ПАВЛА":

    Щом се плащат данъци, всеки има право да мрънка за каквото не му харесва. И общината е длъжна да се вслуша и да вземе съответните мерки, защото тя се издържа от същите тези данъци.

    До коментар [#57] от "cinik":

    Не знаех. Само че по този околовръстен трамвай нищо не се прави - явно проектът си е останал само на хартия и с добри пожелания. Иначе щеше да бъде много удобно, безспорно.

  61. 61 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#60] от "Читател":

    Със същия успех можеш да мрънкаш и ако се заселиш в район без канализация. А после да ревеш на воля, че плащаш данъци. Затова споменах, че трябва да мислиш, избирайки си жилище, а не да изсипеш стотиците евро на квадратен метър и да си биеш главата в стената.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  62. 62 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Мдааа! 2002 година много правилно преценихм, че там не трябва да се купува имот.

    Моралът не е порок!
  63. 63 Профил на petranica
    petranica
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Хора, простотията в РъБЪ няма граници. Айде, в София е тЕсно.
    Но... нека Ви дам пример с един безумен, новостроящ се комплекс между Вакарел и Нови Хан, до Побит камък.
    Нацвъкали са блоковете с отстояние дали има 5м не знам. Паркират колите в полето около комплекса, защото вътре явно местата не стигат, а и вероятно са с пари...
    И в това нещо купуват, купуват и продължава да се строи....
    Подчертавам - всичко това е в полето... И КОЙ одобрява, КОЙ разрешава... Ама има и купувачи

    Любов и светлина!
  64. 64 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Сега да вземем да повторим пак коя беше Новината, че много трол се изсипа тук и се опитва да я разводни:

    НЕЗАКОНЕН СТРОЕЖ, с издадено разрешително от Арх. Диков въпреки липсата на разрешение от собственика на улицата - тупик!

    Значи вас не ви притеснява, че има явно нарушение на закона, корупция, незачитане правата на гражданите на цял един квартал от страна на СО и Община Триадица, не ви притеснява, че този Главен архитект вилнее вече години наред и никой не може да го спре, не ви притеснява, че една камара лелки из тези институции се гаврят с хората и не можеш и с пръст да ги бутнеш и т.н....Може много да си говорим по темата, но пак до съдебната реформа ще стигнем!

    Вас ви интересува кой откъде е дошъл и защо си е купил в този квартал апартамент и какво му били обещали!!!

    Извинете ме, но или много тролове се появиха или 70 години комунизъм са абс.достатъчни за лоботомизирането на народа!

  65. 65 Профил на qtt05483219
    qtt05483219
    Рейтинг: 8 Весело

    Абе друго си е да живееш на улица Шарл Шампо

  66. 66 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#63:"petranica"]Подчертавам - всичко това е в полето... И КОЙ одобрява, КОЙ разрешава... Ама има и купувачи[/quote]

    Основният проблем са тези които купуват. Ако те смятат, че липсата на елементарна прилежаща инфраструктура е ОК , никой не може да спре тези безумия.

    Моралът не е порок!
  67. 67 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1055 Весело

    беше казано преди време, че пътеката е през частен имот... повече нема какво да се говори...
    ако некой нарушава нещо, туй са мераклиите селендури, дето са свикнали да минават напреко през комшийската нива...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  68. 68 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Да повторим какъв е изводът от новината.
    Имот се купува се купува с интелект, не само с пари.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  69. 69 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#67] от "tucker case":
    [quote#67:"tucker case"]дето са свикнали да минават напреко през комшийската нива...[/quote]
    По темата ...

    - Вуте, мое ли минем сабале през твойта нива, оти че гоним влака в 7:45?
    - Мини, ако те погне бико, че фанеш и оня в 7:15.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  70. 70 Профил на krasi_kara
    krasi_kara
    Рейтинг: 474 Неутрално

    До коментар [#64] от "evgeniadim":

    Ох, Евгенийче, ох душицо златна, никой не ти приказва ни за софийско жителство, ни за защита на общината, ни за нещо от тоя род.

    Приказваме си, че човек като е имАл акъл да изкара/спести/вземе на заем 100-ина хил. евро е редно да има акъл и да НЕ ги даде за част от мравешка колония и "планове" за бъдещето.

    То по план и аз трябваше да съм 185, рус и със сини очи, ама ей на, реалността е много далеч от това.

    Диков издал незаконно разрешително! Ами, това си е престъпление и трябва да си се преследва безсъмнено.

    ОБАЧЕ, да поразмишляваме кой и защо ще подкупва главен архитект на София за разрешително за строеж, а? Ами някой, който има пари и е готов да ги инвестира, за да изкара още пари, нали? Е, откъде ще ги изкара в този случай? Елементарно - от купувачите на имоти в строежа, за които заобикалящата среда около въпросната кооперация е приемлива. В такъв случай, как човек да не зададе клиширания въпрос: "Га яде кифтиетата ни рива, сега що ривеш?".

  71. 71 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1215 Любопитно

    Първо са пътищата, после всичко останало...
    https://www.youtube.com/watch?v=dd3btVhwr48

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  72. 72 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 234 Неутрално

    До коментар [#34] от "nv":

    за обувките пред вратата има лесно решение - напълни ги веднъж с нещо неприятно и няма да повторят. За торбите с боклук - бих оставял до вече оставените и моите - да се трупат.
    Тъпо и дивашко е, но това явно е бъдещето ни

  73. 73 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 234 Неутрално

    ха да видим след всичката тази олелия дали пак няма да има опашки от кандидат-купувачи във въпросния нов строеж. Басирам се, че ще има и още как.
    и после след година-два същите тези хора ще оревават орталъка.
    еми...

  74. 74 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2806 Неутрално

    Значи понеже в България всичко е пълен ташак единствното валидно правило е "Око да види - ръка да пипне!"

    Тоест: Първо идва инфрастуктурата, после се строят сградите и чаааак накрая се купуват, а не обратното.

  75. 75 Профил на 06210311
    06210311
    Рейтинг: 576 Неутрално

    До коментар [#46] от "taurusus":

    Нали си давате сметка (ако не, дайте си!) че като сте купували на много зелено и сте гледали внимателно всички видове проекти, всъщност сте си купували обещания. Обещанията винаги са по-евтини от реалността поради простия факт, че има не нулева вероятност да не бъдат спазени. Щом сте си купили обещания, съвсем добронамерено и искрено се надявам да сте платили подобаващо ниска цена. Ако пък сте си купили обещания на цена на реалност... хммм кой ли точно е виновен за това? Дано все пак някой ден манастирските ливади станат жилищен квартал!

  76. 76 Профил на Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Стабилни в мизерията, епизод пореден
    Рейтинг: 1045 Неутрално

    Диков и внуците ни ще го споменават Това е, свърши се с южна София. Сега да видим какво ще изникне по северната тангента.

  77. 77 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Имам чувството, че служителите на цялата Община Триадица са ги метнали да тролят тук! Страхотия!

  78. 78 Профил на Koba Stalin
    Koba Stalin
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#77:"evgeniadim"]Имам чувството, че служителите на цялата Община Триадица са ги метнали да тролят тук! [/quote]

    Начело с мен. Аз съм Кмета.

    /не се чете/
  79. 79 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1868 Любопитно

    До коментар [#26] от "evgeniadim":

    сега спокойно можеш да се върнеш в тоя голям европейски град дето си живяла и са ти садили цветя
    Защо седиш по манастирските ливади

    гошо
  80. 80 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#68] от "ПАВЛА":

    Абсолютно! Докато има будали да купуват щуротии винаги ще се намерят тарикати да им ги продадат.

    Моралът не е порок!
  81. 81 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 583 Неутрално

    [quote#20:"evgeniadim"]Чакаме от 2006 - НЕ Е ЛИ ДОСТЪЧНО???[/quote]

    - Учителю, дълго ли ще чакаме да станем щастливи?
    - Ако ще чакате - ще е дълго

    Дзен притча

    Моралът не е порок!
  82. 82 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3632 Неутрално

    Става въпрос не толкова за състоянието на инфраструктурата, а за начина на застрояване на квартала. Кварталът се застроява на гола поляна, което е благодат за архитекти и градостроители да проектират широки и прави улици, но се получава точно обратното. Поради липса на Общ градоустройствен план на София поне доскоро, тези терени се застрояват хаотично. За всяка конкретна сграда се изготвя частично градоустройствено решение, което създава благоприятни възможности за корупционни практики на главния архитект и останалите служби на техническите отдели на районните общини. В резултат на което сме свидетели на тесни и криви улици, липса на достатъчно отстояния между сградите, лоша улична комуникативност между сградите. Хаосът е пълен и най-лошото е това, че е непоправим.

  83. 83 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    Ха, тръгнала раята да протестира и си мисли, че някой ще я чуе. Тия дето ви продават жилищата в Манастирски ливади не ги интересувате. Тях ги интересува само да взимате заеми от техните пари, за да купувате копторите, които са ви построили. След това хем живеете в мизерия, хем им плащате лихви, хем работите за тях.

    http://www.youtube.com/watch?v=QuBy3BzCXwg
  84. 84 Профил на ХАРИ
    ХАРИ
    Рейтинг: 623 Неутрално

    [quote#78:"Тони Шнайдера"]Аз съм Кмета. [/quote]
    Фандъкова: "София е много хубав грааад! Софиянци обичат своя хубав грааад ! София е много хубав грааад! Софиянци обичат своя хубав грааад ! София е много хубав грааад! Софиянци обичат своя хубав грааад ! "

    Човек - това е една особена болест по маймуните.
  85. 85 Профил на bilyar
    bilyar
    Рейтинг: 395 Неутрално

    а кой ви излъга, че манастриските клоаки са жилищен квартал? кой архитект го е проектирал? каква инфраструктура има? улици? канализация? училища? детски градини? болници? каквото сам си надробиш ...

  86. 86 Профил на nathalieangel
    nathalieangel
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От цялата дискусия - единственото тъжно заключение е колко зъл и разединен е станал, или винаги е бил, българинът. С какво удоволствие доста от нас посрещат неудобството и нещастието в живота на другите...
    А уж сме граждани на един и същ град, уж сме едно, уж заедно сме можели...
    Няма как да стане по-добре, ако на станем по-добри...
    Но нищо, имате още път, докато станете човеци, да ви е лек!

  87. 87 Профил на bilyar
    bilyar
    Рейтинг: 395 Неутрално

    а защо всички трябва да бъдат едно безумно овчедушно стадо. когато си си купил жилище на място без инфраструктура, което видимо и за кьорав се презастроява без всякаква градоустройствена мисъл и без присъствието на елементарни жилищни нужди като мръсен канал, какво съчувствие и съпричастност очакваш от останалите? пазарът на имоти е такъв каквито са купувачите. повечето са некомпетентни, задоволяват се малко, а имат претенции, които не отговарят на поведението им.

  88. 88 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    [quote#35:"Камен"]когато там земите са били неурегулирано навремето, общината за да го вкара в регулация събира едни такси, чиято цел е точно да се построи инфраструктурата наоколо, защото до всяко УПИ трябва да има път, иначе може да се води само нива или нещо друго, но не и УПИ. ......
    Протестирайте си пред общината, в правото си сте - успех![/quote]

    Един откъс от интервю на покойния български строител Димитър Язов, което винаги държа под ръка за копи/пейст, защото се налага най-редовно да го припомням. Днес ще го направя още веднъж:

    "Пред очите ми израсна половината Израел. В Германия и Русия също съм работил. В Германия и Израел първо правят инфраструктурата и едва след това започва строителството. При нас и в Русия обратното. И почва ходенето по мъките – от къде ще прекараме вода, ток, път.

    В Израел и Германия – абсурд е да започнеш да строиш жилище, фабрика – първата работа на общината е да докара до твоите граници, газ, ток, вода, път. И чак тогава ти издава разрешителното да строиш. От данъците и таксите на това, което ще се построи, общината ще си възвърне парите за инфраструктура за една година. Нека да са за пет. И ще започне да печели.

    В Марково вече пета година бера ядове заради един път, който общината го прави. 60 милиона е инвестицията ни там, като се въведе с акт 16, само таксата за общината от въвеждането е 1,2 милиона лева.

    Но няма кой да я направи тази сметка. Докато в Израел и Германия си я правят тази сметка. Двеста апартамента в обекта по 50 хиляди евро са 10 милиона. И върху тях 2 на сто данък за общината. Отделно се започва: такса смет, данък сгради всяка година и т.н. Ортак с дявола ще стана, за да докарам до този блок всичко по най-бързия начин и да започна да му прибирам данъците.

    Тук всичко е точно на опаки. В Израел освен инфраструктурата, седмица, преди да завърша сградата общината идва и вече сади палмите. И в момента, в който съм построил сградата и излизам от нея в същия ден и общината си е свършила цялата работа. И хората пристигат да се настаняват. Паркирането – там да видиш кола върху тротоар? Изключено! Глобите са убийствени. Тук няма къде да се паркира и никой не мисли."

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  89. 89 Профил на Silence
    Silence
    Рейтинг: 433 Любопитно

    [quote#88:"cinik"]В Израел освен инфраструктурата, седмица, преди да завърша сградата общината идва и вече сади палмите.[/quote]

    Това обяснява цялостната свинщина в София. Нямаме палми, затова маймуните са в общините.

    Да минават изборите и да се маха Адриан, че дискусиите станаха на принципа: "Не е важно под какво, важното е да пействам"
  90. 90 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9247 Весело

    "Софиянци в повече" така ли излиза ....

  91. 91 Профил на john_law
    john_law
    Рейтинг: 538 Неутрално

    До коментар [#64] от "evgeniadim":

    Ще ти го напиша бавно, дано успееш да го прочетеш и разбереш. Само преди 15 години София беше хубав град - широко, градинки, места за паркиране, паркове, цветя - прекрасно. Обаче дойдоха едни инвеститори-тарикати, взеха едни парцели еФтино и почнаха да строят коптори. Софиянци гледахме и мислехме, че никой нормален човек няма да си купи на такова място. В началото и общината отказваше да им дава АКТ16 на такива безумия. Маса сгради караха на АКТ14 и промишлен ток. После нещо се отприщи. Надойдоха други тарикати, безобразни, не се съобразят с нищо, паркират като араби в пустинята(като в село на поляната), хвърлят боклука на улицата, защото смятат, че все някой им е длъжен. Същите си накупиха модерни имоти насред поляните, това нахъса останалите, корупционният натиск стана огромен и лавината се почна. Кой е виновен ? Тези, които дават подкуп са толкова виновни, колкото и взимащите. Царят вкара селото в политиката, най-гнусните индивиди завзеха властта и се почна. И така до днес, когато се усетиха, че то така повече не може. Ами не може, но вече го направихте и няма връщане назад. Връщането минава през бутане, а това е невъзможно, наистина....

  92. 92 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#77] от "evgeniadim":

    Не бе, мацка, аз съм от Средец. Проблем ли е да изкажа мнение, че малоумното прахосване на пари е дилема на прахосващия, а не на общината?

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  93. 93 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    До коментар [#88] от "cinik":

    Потвърждавам, че не само в Израел е така. Ето две снимки на строителна площадка в Испания (улиците и тротоарите вече съществуват, а жилищният комплекс продължаваше да се строи):
    https://goo.gl/besP0t
    https://goo.gl/xeq17M

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  94. 94 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    До коментар [#93] от "baba_zozolana":

    Така е в нормалните държави.
    Добре, че има канализация в Малинова долина...все нещо положително.

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  95. 95 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 926 Неутрално

    Търсите виновник ли?

    Той вече подаде оставка и ще си тръгне след3 месеца

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  96. 96 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2838 Неутрално

    До коментар [#93] от "baba_zozolana":

    Аз точно така бих направил. Тротоарът не струва нищо спрямо цялата инвестиция, но като дойдат купувачите да се пазарят, това им вдъхва доверие, че са в инфраструктурно завършен квартал, което вдига цената на 100-те апартамента в сградата - на всичките до един, включително този на тавана. Но де ти тази сметка у бай ти Ганя. Последнят бави началото на строежа с 8 месеца, за да търси заобиколни варианти и вратички в закона, как тротоарчето да бъде подкастрено максимално, а най-добре изцяло да "отпадне от проекта".

    Имаме колкото искаш такива случаи на "успешна развръзка". От времето, когато Славейковият дъб се е падал в "покрайннините на града" и дядо Славейков си е правил излети до него, бяха останали едни калдъръмени улици с тротори-корита от щръкнал нагоре бордюр и широчина 1 лакът, предвид на околната застройка от вили, колиби или просто лозета без нищо в тях.

    Дойдоха "предприемачите" и изстискаха ЗУТ-а, че това е "заварено положение". Ела сега да видиш, сграда 11 етажа и отпред тротоар 1 лакът широк, мерено от цокъла на сградата. Но това не попречи всичко да бъде изкупено на зелено.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  97. 97 Профил на nikolai1982
    nikolai1982
    Рейтинг: 8 Неутрално

    и да обобщим
    продължавайте да купувате в тези клоаки наречени квартали
    и така..нататък...
    проблема на нашето общество е алчността и простотията

  98. 98 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1965 Неутрално

    [quote#64:"evgeniadim"].Може много да си говорим по темата, но пак до съдебната реформа ще стигнем!

    Вас ви интересува кой откъде е дошъл и защо си е купил в този квартал апартамент и какво му били обещали!!![/quote]
    Купуването е по-добро и по-бързо от съдебната система точно в този случай. Просто не купуваш имот без свестни улици и други нормални неща. Така далавера няма да има и всичките тези вилнеещи гл.архитекти, недосегаеми лелки и неработещо правораздаване падат в канала светкавично — нали няма балама да дава пари в края на веригата. Ето това коментираме, че баламите дават парите, връзват се и после ревът...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  99. 99 Профил на sclera_bg
    sclera_bg
    Рейтинг: 233 Разстроено

    До коментар [#91] от "john_law":

    По добре не бих могъл да го кажа ! +++++++++++++++++

    Но ужаса е и в планирането на сградите. Продължавам да се чудя с кой акъл се купуват жилища с "кухньоли" (претендирам за авторство на термина ). Най любопитното е че (имам преки наблюдения) авторите на сградите ВИНАГИ проектират собствените си жилища с отделна кухня ...


    [quote#55:"Кирето"]Хаха, там още преди '89-та бай Тошо започна да строи едно нещо наречено "Родна стряха- дом на българите живеещи в чужбина".... [/quote]

    Че той си стои там - обрасъл е от всички страни с блокóве. Погледнете в Google Earth или Maps спътниковата снимка - направо си е за Гинес с такова "уплътняване" на терена. И продължавам да се чудя - с кой акъл купуваш жилище за да гледаш недовършен от 30 години строеж на 2 метра от прозорците си…

    Най-тъжното е че наистина е непоправимо. Но няма на кого да се сърдим - това положение не го създадоха нито американците, нито руснаците, нито изобщо никой друг освен НИЕ САМИТЕ (слагам и себе си в това число, защото 26 години само гледам отстрани и търпя безобразията).

    и като каза, рече говорейки...
  100. 100 Профил на evgeniadim
    evgeniadim
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Истината е, че става въпрос за неистова корупция, разпределена по всички етажи на властта!!! Даже не съм предполагала за какви размери става въпрос - ужасяващи са! Ударили сме дъното и вече копаем надолу! И поради тази причина нови инвеститори няма да дойдат в България - да не са луди да раздават пари наляво и надясно и да зависят от някакви мътни правила и закони!
    Най-големият инвеститор за 2015 ОТНОВО си остават българите в чужбина! Честито на всички!
    Последиците от тази корупция днес се виждат явно в Манастирски ливади, утре ще бъдат при всеки от вас - никой няма да се спаси, дори и тукашните Тролчета!
    Така че на следващите избори добре помислете за кого ще дадете гласа си, защото тази фандъкова "Зелена" София няма да я бъде!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK