Икебана по бедежейски. Можеше дори да ми хареса при определени условия. Проблемът е, че тези метални стяги бяха захвърлени там и преди 2 месеца, когато за последно минавах по новоремонтираната ЖП линия.

© Bulgarische Motoren Werke

увеличи
, 5571

Ключови думи към статията:

Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Това едва ли е работа на БДЖ..Инфраструктурата е собственост на Национална компания Железопътна инфраструктура..Не че ако беше на БДЖ щеше да е по-различно де-същата работа...

  2. 2 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    С БДЖ клиентът винаги е прав!

  3. 3 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Корнелия Нинова иска още от това. Целта и е повече държавни фирми.

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7930 Неутрално

    Каквито магистралите, такива и релсите.

  5. 5 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2497 Любопитно

    Бай Мангау пита дека е това?

  6. 6 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    чакъла го посипва машина, няма как някой да спира, слиза и събира подготвеното за берене жилязо

  7. 7 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    сн №1 е красива!
    Ако парите от тоя метал са толкова много, що не ги събра ти бе? Хем на екологията ще помогнеш, господин зелен!
    И не прави внушения, че държавния собственик на ЖП инфраструктура е по-лош от частния! В Англия на Тачер железниците бяха приватизирани. Но заради ИКОНОМИЯ от БЕЗОПАСНОСТ смъртоносните инциденти много зачестиха! Тогава разделиха ЖП инфраструктурата която национализираха, от ЖП превозвачите, които останаха частни!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  8. 8 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1388 Весело

    [quote#5:"Deaddark"]Бай Мангау пита дека е това?[/quote]

    Това не го изкупуват в пунктовете защото май лиценза могат да им вземат нали измениха закона преди година две и за това си стоят там дето са хвърлени от кантонерите / ония с големите ключове / за да не ги мъкнат чак от гарата .

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  9. 9 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Това да не е „Западен парк“?!

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  10. 10 Профил на Paris Hilton
    Paris Hilton
    Рейтинг: 249 Весело

    По тези линии до Бургас за 3.5-4 часа... Мухаха министър Московски!

  11. 11 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 536 Весело

    Когато можеш да крадеш тонове релси и стрелки, не обръщаш внимание на няколко скрепления
    От снимките, най-притеснителна е н. 3, има сложена "обтежка" която трябва да е само временно решение, но като гледам е поставена завинаги.

  12. 12 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Ааа ха ха ха. Линията е посипана с варовиков камък, който е забранен за тези цели, вместо с гранит.
    Другите безхаберия няма да ги коментирам дори.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  13. 13 Профил на Йосиф Давыдович
    Йосиф Давыдович
    Рейтинг: 225 Неутрално

    сега цената на желязото за скрап е много ниска-10-12 стотинки на килограм, може би от НКЖИ са преценили, че не си стува да се пращат хора и превозни средства за едни десетина лева за скрап!

    Пока я ходить умею, пока глядеть я умею, Пока я дышать умею я буду идти вперед.
  14. 14 Профил на gripen
    gripen
    Рейтинг: 932 Неутрално

    До коментар [#13] от "Йосиф Давыдович":

    Плътното желязо, какъвто е и този отпадък е над 30ст. за килограм, но колкото и да е, грехота е да се прахосва народна пара, това е наша обща собственост.

    За Европа: бяла, християнска и силна!
  15. 15 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#1] от "eurogi":
    Т.е. "държавно" управление. Или с други думи - неефективно управление + крадене и далавери.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  16. 16 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#15] от "Никола Георгиев":
    Да.За мен това са думи синоними..Държавна компания,която да е печеливша,ефективна и добре управлявана, е нещо като черен лебед или бяла лястовица-вероятно съществува,но късмет с откриването и...

  17. 17 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1113 Неутрално

    До коментар [#11] от "neznaiko.bg":

    Такива " обтяжки" има колкото си искаш. Някои от тях са скъсани.
    Мисшех, че гислага на завой, за да предпазят релсите от разчекване.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  18. 18 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#17] от "Bulgarische Motoren Werke":

    Тези "обтежки" се слагат когато има разширение в междурелсието. Но по инструкция те са временна мярка, като след това трябва да се махнат и проблема да бъде решен от секцията която отговаря за района с нови траверси и скрепление. Обтежките могат да се скъсат или гайките да се отвият от друсането на преминаващите влакове.

  19. 19 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 536 Весело

    До коментар [#17] от "Bulgarische Motoren Werke":

    На жепейски никога не се казва "завой", а "крива"

  20. 20 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 887 Весело

    Да не си служил във ВМТ?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  21. 21 Профил на vladixp
    vladixp
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#5] от "Deaddark":

    Прилича ми на Владайското дефиле.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.