Един репортаж на crowdsourcing дрона на българската секция на форума SkyscraperCity - Дроньо 4.0.<br />
<br />
Както сме констатирали и преди, работи се доста усилено по цялото трасе на над 5-километровия участък, който е със срок на изпълнение само 10 месеца.&nbsp;<a href="http://www.dnevnik.bg/live/novini_ot_vas/2016/04/18/2744894_zapadna_duga_2_na_okolovrustnoto_snimana_ot_dronyo/" target="_blank">Ето как изглеждаше обектът преди месец</a>.<br />
<br />
<a href="http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=132782076#post132782076" target="_blank">Повече снимки и дискусии</a><br />
<br />
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=vyf1mqdqlrU" target="_blank">Видео от цялото трасе<br />
</a><br />
На снимката:<br />
Пътен възел тип детелина при връзката със Северната скоростна тангента.

© chevyvolt

увеличи
, 13384
Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1114 Неутрално
  2. 2 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Ето и видеото ако не сте видяли линка в първата снимка: https://www.youtube.com/watch?v=vyf1mqdqlrU

  3. 3 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Още мъка докато стане,бавно напредва!

    Tony
  4. 4 Профил на panzerino
    panzerino
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Нищо по-добро от това да се инвестира в инфраструктура.

  5. 5 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#4:"panzerino"]Нищо по-добро от това да се инвестира в инфраструктура! [/quote]
    Въпроса е каква ще е "печал ба та" и за кого от тази "инвестиция"????

  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4447 Неутрално

    До коментар [#4] от "panzerino":

    не е точно така но ти няма как да го знаеш защото бочко не го казва.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 919 Неутрално

    До коментар [#4] от "panzerino":

    Инвестиции от които хващаш морска болест, магистрали на вълни, течащи новооткрити обекти с напукани стъкла...

  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1917 Неутрално

    Опитът от българските строежи показва, че което не се свърши за 10 месеца:

    - няма да се свърши и за 5 години
    - на строителя няма да му стигнат парите
    - на 4-та година ще се заговори за открито огнище от неолита, костени игли от каменната епоха и преовлажнени почви
    - когато нещо се прави за 5 години, накрая качеството се оказва с две идеи по-лошо от това, което е правено за 10 месеца

    Въз основа на натрупания опит бих въвел механизъм, който строител не е преполовил обекта след 6 месеца, да бъде изгонван директно. Може да има някакви вариации, примерно метрото е по-сложно и там може да трябва година да преполовиш, но правилото на палеца си остава горе-долу това

    За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСП
  9. 9 Профил на redsky
    redsky
    Рейтинг: 284 Неутрално

    Прави впечатление, че Дневник редовно взима снимките на форумците от SkyscraperCity и печели от труда на хората инвестирали времето си и парите си в този дрон, дано поне да сте ги питали за разрешение.

  10. 10 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#9] от "redsky":

    Аз съм автор на снимките и видеото и аз съм ги пратил на Дневник. Рубриката се казва " Новини от вас"

  11. 11 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Вилялмур Стефансон или Уилялмур Стефансън (на английски Vilhjalmur Stefansson) (3 ноември 1879 - 26 август 1962) канадски арктически изследовател, етнограф, писател.
    Роден в област Химли, провинция Манитоба, Канада в семейство на потомствени исландци. На двегодишна възраст заедно с родителите си се премества в Северна Дакота, САЩ. Израства във ферма, което не му попречва да завърши училище, а след това и университета в Айова. След това следва богословие и антропология в Харвардския университет.

    Още като студент през 1904 и 1905 извършва археоложки и етнографски изследвания в Исландия за музея Пибоди в Харвард.

    През 1906-1907 едновремено два университета в Харвард и Торонто го изпращат в района на устието на река Маккензи и в Северна Аляска за извършване на етнографски изследвания. Стефансон пребивава при ескимосите в тези райони като изучава езика и обичаите им. Собственият му опит го убеждава в това, че и съвременния цивилизован човек е способен да живее, така както живеят ескимосите в условията на арктичния север.
    След дълъг престой и експедиции групата се завръща в цивилизования свят на 16 септември 1918 след близо петгодишно отсъствие.

    По обширност изследаното арктическо пространство от Стефансон превъзхожда всички свои предшественици в Канадския Север. След завръщането си от експедицията той чете лекции в клиниката в Рочестър, в които утвърждава, че през петте години проведени в Арктика двамата със Сторкерсон са били изключително на месна диета, която не оказва никакво отрицателно въздействие на тяхното здраве. За потвърждение на своите думи продължава своята диета под наблюдението на екип от специалисти, които идват до заключението, че не се наблюдават никакви здравословни отклонения.

    По-късно консултира множество организации, имащи отношение към Арктика или са свързани с нея. От 1932 до 1945 е консултант в аерокомпанията Панамерикан за нейните полярни полети. По време на Втората световна война е съветник в правителството на САЩ по отбранителните системи в Аляска и методите за оживяване в условията на Арктика. От 1947 и до смъртта си е куратор на учебните програми за Арктика в колежа в Дартмут.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  12. 12 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#4] от "panzerino":
    [quote#4:"panzerino"]
    Нищо по-добро от това да се инвестира в инфраструктура.[/quote]
    Особено за този който разпределя порциите.
    Инвестирането в инфраструктура е хубаво нещо, но само ако наистина се инвестира, всичко е достатъчно прозрачно и с ясни правила.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  13. 13 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Айде бе, напънете се малко за отсечката от Младост до Тракия.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  14. 14 Профил на zlr
    zlr
    Рейтинг: 450 Весело

    До коментар [#13] от "оstavime":

    А-А-А НЕ!
    Как ще се напъват - нали, ако я направят тази отсечка всички ще видят колко безумна е известицията по т.нар. "Северна скоростна тангента"...

  15. 15 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    До коментар [#14] от "zlr":

    Чукча е писател, нали?
    ССТ е за транзитния тежкотоварен трафик, отсечката от Младост до Тракия е основно за леки автомобили.

    Апропо, кога трабва да е готова тангентата?

  16. 16 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#15] от "мики маус":

    Основното трасе е готово и отворено.

  17. 17 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1571 Неутрално

    До коментар [#16] от "chevyvolt":

    Не се изразих правилно. Основното стигаше до Кубратово и мисля, че го отвориха преди седмица-две.
    Питането е за сегашния обект, част от околовръстното шосе. Откога започват да текат 10-те месеца?

  18. 18 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#17] от "мики маус":

    Би трябвало до края на август. Първата копка беше края на октомври.

  19. 19 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#2] от "chevyvolt":

    благодарности, шеви! както винаги с дроньо сте на висота!

    reddit.com/r/The_Donald/




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.