1/5
Строителство на трети метродиаметър от небето
Един репортаж на crowdsourcing дрона на българската секция на форума SkyscraperCity - Дроньо 4.0.
Трети метродиаметър се изгражда чрез тунелопробивна машина (TBM), която ще стартира от бул. "Житница" и ще излезе при метростанцията в парка "Заимов". Строителните площадки, които са на повърхността, са самите метростанции. Трасето може да видите тук.
Повече снимки от всички станции, както и дискусии
Видео от 7-те станции
На снимката:
Станция 06-III (парк "Заимов").
chevyvolt
Рейтинг: 1298 НеутралноВидеото със всички 7 станции в строеж: https://www.youtube.com/watch?v=6cqYiSIuDZ8
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 681 ВеселоИ пак благодарим!
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειrado_sv
Рейтинг: 709 ВеселоДрончето добре се представя със снимките!
Izmirliev
Рейтинг: 228 НеутралноТретия метро диаметър се оказва, че няма проектирана връзка с първи и втори съответно на Станция Орлов мост и НДК, което значи, че ако искаш да се прекачиш от "Трети" на "Първи" или "Втори" трябва излезеш от метрото и да влезеш отново, което значи, че трябва да си купиш нов билет. Това ще бъде супер глупаво, освен ако не въведат някакъ "времеви" билет.
chevyvolt
Рейтинг: 1298 НеутралноДо коментар [#4] от "Izmirliev":
BE%D0%B5%D0%B2-%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B 8%D1%8F%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B 5%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B3 %D1%80%D0%B0%D0%B4.html
Не е вярно. Повече информация в интервюто на Спаси София със инж. Братоев: http://spasisofia.org/%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%
chevyvolt
Рейтинг: 1298 НеутралноДо коментар [#4] от "Izmirliev":
И цитат от посочения източник:
"..Как ще се осъществява трансферът на пътници при трансферните станции на НДК и Орлов мост? Ще се излиза ли от платената зона?
Не. Връзката и за двете трансферни станции ще е през подлезните части. На Университета връзката ще става през подлеза с траволатора, като изходът, който е към Княжеската градина и паметника на Съветската армия, ще се прегради с турникети и ще се построи каса, от която ще може да се влиза и в двете метростанции. Касата на МС “СУ Св. Климент Охридски” откъм траволатора ще се затвори, защото тази в подлеза на ул. Сан Стефано ще обслужва и двете метростанции. На НДК връзката ще е пак през подлез. Този свързващ МС “Национален дворец на културата” с пешеходния бул.Витоша ще се прегради по дължина, като оформената галерия ще свързва платените зони на касовите зали на двете метростанции..."
Izmirliev
Рейтинг: 228 НеутралноДо коментар [#6] от "chevyvolt":
1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0 %B8%D1%8F-10
Аз четох тук: http://spasimetroto.org/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D
chevyvolt
Рейтинг: 1298 НеутралноДо коментар [#7] от "Izmirliev":
Явно така е било към момента на идейния проект. Интервюто го правиха доста скоро така че то е по-актуално.
Все пак, сме длъжни да отбележим, че МД3, така както е сега - истинско подземно метро, а не трамвай 5 + подземно преминаване от Руски паметник до парк Заимов) е заслуга на Спаси Метрото (сега Спаси София и Спаси България). За което бих препоръчал да кръстим една станция МС "Гергин Борисов"
olimpipanov
Рейтинг: 989 НеутралноМного добре.
Изкл. радващо е ,че достойни хора успяха да се преборят метрото да бъде истинско т.е подземно. и да бъде по функционално тъй като старият проект до Княжево, нямаше до може да обслужва толкова хора.
И като го построят ще мога да ходя с метро на мая ...на Левски без да се притеснявам как псле ще се прибирам.
tmax500
Рейтинг: 476 Неутралночуднаа работа
zzatke
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#1] от "chevyvolt":
reddit.com/r/The_Donald/благодарности, шеви! както винаги с дроньо сте на висота!
daam
Рейтинг: 1229 НеутралноДо коментар [#4] от "Izmirliev":
Глупости
shilliew
Рейтинг: 498 Неутралноhttp://spasimetroto.org/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D 1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0 %B8%D1%8F-14
Последното изречение ме хвърли в недоумение. Как така ще е от северната страна на ул. Житница?!? Ще пресича за кратко булевард Борис 3?!? Нещо подобно като извивката на Руски паметник ли? Излиза, че трамвайната линия вече няма да е дълга и права от кв. Павлово чак до Руски паметник?
AlchemyArchitect
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#13] от "shilliew":
тези чертежи са стари - от 2013 . на ъгъла откъм пазара си пролича че е правен проекта в далечна Прага - без да се съобразяват с даденостите. сега изпълняват вариант , в който има ескалатори директно към пазара, но дали ще има конфликт с реката и ако да , то как ще го решат ? Много измъчено е това упражнение.