Станция 08-III (Орлов мост/Княжеска градина/СУ "Св. Климент Охридски").

© chevyvolt

увеличи
, 15013
Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Видеото със всички 7 станции в строеж: https://www.youtube.com/watch?v=6cqYiSIuDZ8

  2. 2 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 676 Весело

    И пак благодарим!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  3. 3 Профил на rado_sv
    rado_sv
    Рейтинг: 645 Весело

    Дрончето добре се представя със снимките!

  4. 4 Профил на Izmirliev
    Izmirliev
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Третия метро диаметър се оказва, че няма проектирана връзка с първи и втори съответно на Станция Орлов мост и НДК, което значи, че ако искаш да се прекачиш от "Трети" на "Първи" или "Втори" трябва излезеш от метрото и да влезеш отново, което значи, че трябва да си купиш нов билет. Това ще бъде супер глупаво, освен ако не въведат някакъ "времеви" билет.

  5. 5 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално
  6. 6 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#4] от "Izmirliev":

    И цитат от посочения източник:
    "..Как ще се осъществява трансферът на пътници при трансферните станции на НДК и Орлов мост? Ще се излиза ли от платената зона?

    Не. Връзката и за двете трансферни станции ще е през подлезните части. На Университета връзката ще става през подлеза с траволатора, като изходът, който е към Княжеската градина и паметника на Съветската армия, ще се прегради с турникети и ще се построи каса, от която ще може да се влиза и в двете метростанции. Касата на МС “СУ Св. Климент Охридски” откъм траволатора ще се затвори, защото тази в подлеза на ул. Сан Стефано ще обслужва и двете метростанции. На НДК връзката ще е пак през подлез. Този свързващ МС “Национален дворец на културата” с пешеходния бул.Витоша ще се прегради по дължина, като оформената галерия ще свързва платените зони на касовите зали на двете метростанции..."

  7. 7 Профил на Izmirliev
    Izmirliev
    Рейтинг: 225 Неутрално
  8. 8 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#7] от "Izmirliev":

    Явно така е било към момента на идейния проект. Интервюто го правиха доста скоро така че то е по-актуално.

    Все пак, сме длъжни да отбележим, че МД3, така както е сега - истинско подземно метро, а не трамвай 5 + подземно преминаване от Руски паметник до парк Заимов) е заслуга на Спаси Метрото (сега Спаси София и Спаси България). За което бих препоръчал да кръстим една станция МС "Гергин Борисов"

  9. 9 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    Много добре.
    Изкл. радващо е ,че достойни хора успяха да се преборят метрото да бъде истинско т.е подземно. и да бъде по функционално тъй като старият проект до Княжево, нямаше до може да обслужва толкова хора.

    И като го построят ще мога да ходя с метро на мая ...на Левски без да се притеснявам как псле ще се прибирам.

  10. 10 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 473 Неутрално
  11. 11 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 279 Неутрално

    До коментар [#1] от "chevyvolt":

    благодарности, шеви! както винаги с дроньо сте на висота!

    reddit.com/r/The_Donald/
  12. 12 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1221 Неутрално

    До коментар [#4] от "Izmirliev":

    Глупости

  13. 13 Профил на shilliew
    shilliew
    Рейтинг: 499 Неутрално

    http://spasimetroto.org/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F-14

    Последното изречение ме хвърли в недоумение. Как така ще е от северната страна на ул. Житница?!? Ще пресича за кратко булевард Борис 3?!? Нещо подобно като извивката на Руски паметник ли? Излиза, че трамвайната линия вече няма да е дълга и права от кв. Павлово чак до Руски паметник?

  14. 14 Профил на AlchemyArchitect
    AlchemyArchitect
    Рейтинг: 10 Неутрално

    До коментар [#13] от "shilliew":

    тези чертежи са стари - от 2013 . на ъгъла откъм пазара си пролича че е правен проекта в далечна Прага - без да се съобразяват с даденостите. сега изпълняват вариант , в който има ескалатори директно към пазара, но дали ще има конфликт с реката и ако да , то как ще го решат ? Много измъчено е това упражнение.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.