"Граждани" в действие

Явно гражданите на столичния квартал "Лозенец" смятат, че той е тяхна лична собственост и могат само те да спират незаконно по тротоарите.

© Сашо

Явно гражданите на столичния квартал "Лозенец" смятат, че той е тяхна лична собственост и могат само те да спират незаконно по тротоарите.



Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 215 Неутрално

    Няма как - това е решението, СО и ЦГМ с всички сили работят тотално в полза на автоталибаните.

  2. 2 Профил на Юмжагийн 7-балов
    Юмжагийн 7-балов
    Рейтинг: 316 Весело

    Той 2 юли мина, какви са мерките?

  3. 3 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Лозенец се превърна в кошмарен за живеене квартал, чието единствено спасение се нарича "Зелена Зона".
    Всъщност всички гранични на зоните квартали са така.

    Умен и красив жълтопаветник.
  4. 4 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Циганията в държавата за съжаление започва най-отгоре, няма как надолу да е по-различно.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  5. 5 Профил на gencho_penchev
    gencho_penchev
    Рейтинг: 415 Неутрално

    Понеже софиянци не са селяни

  6. 6 Профил на rattrack
    rattrack
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Зелена-незелена, все тая. Нито има достатъчно места за паркиране, нито има достатъчно места в детските градини и началните училища.
    Общинарите напълниха гушите с рушвети от строителни разрешения и сега ни лук яли ни лук мирисали.
    Жалко за хубавия квартал, ама както казва народът - лаком г*з глава затрива

  7. 7 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    Селянин е този, който е написал това селско по същество "предупреждение". Обществените паркоместа са на всички, в т.ч. живеещите в Малко Търново. Това че господин сельо си е купил гарсониера в Лозенец не му дава права над улиците в квартала. И трябва да бъде подведен за призоваване към насилие и дребно хулиганство.

    Да, зелена зона е правилен ход.

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    [quote#3:"WALL-E"]Лозенец се превърна в кошмарен за живеене квартал, чието единствено спасение се нарича "Зелена Зона". [/quote]

    Още 4-5 квартала са така. Само че когато общинарите се съберат да "обсъждат положението", на тях последният критерий им е качеството на живот в квартала. 99% от времето се противопоставят аргументи като "ка ъ ни кацнат ън джелезото", "ъ им го ънбучиме у кухите цървулски глави, иначе неккой че ни изпреари - прироата вакуум не търпи!" и "ако теа изпращели селяндури виът цивилизация, мое ъ почнат ъ се заглеждат по друи партии, европи, достъпни среди и други п***ки майни", "онея по тротоарите и с бракуваните трошки са яка бетонарка зад нас - са мое ъ се разбегат" и т.н.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  9. 9 Профил на misho73
    misho73
    Рейтинг: 1224 Неутрално

    Умните и заможни хора по света живеят в предградията и градчетата-сателити. Центровете са за бизнеса и ергените. У нас обратното Ма точно селията иска къща "у центъро".

    Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
  10. 10 Профил на kokoto2
    kokoto2
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Така е, досадно е, но пък всички плащат данък МПС и могат да паркират на всеки обществен паркинг, без значение дали това ще наруши комфорта на някой, считащ че местата за паркиране пред блока му са само за живущите.

    Между другото... същото са си мислели и хората в централната част на града(преди въвеждането на синя зона), но не са правели акции с пирони, а просто са търпяли пришълците от Лозенец, дошли да си свършат работата в центъра.

    Пишете грамотно на кирилица! Shift + ь = ѝ
  11. 11 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#7] от "misho73":

    Общината насъсква по този начин гражданите един срещу друг "да се разберат по мъжки, ние не се месим".

    Ако питаш един общински съветник откровено, той ще ти каже, че за него важно е да пусне колкото се може повече коли на смешен данък МПС, за да "проличи социалната отговорност". А после какво ще правят и как ще се побират 7 коли на 2 законни места и гаража, тук обикновено разговорът секва и отстрани виждаш един палячо да се кълчи в кръста, да прави мотовилкови движения с двете ръце и да повтаря "че има чака-рака-чака-рака-чака-рака" или пък да прегъне средния пръст от дланта, да почне да прави "движението на кълвача" и да ти обяснява, как "ги бачкаме яко тея 1 милион и колко педерунгели, пишката работи като шевна машина"

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  12. 12 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 627 Весело

    това писмо ме съмнява силно.
    граматично, но и инак...
    според мен несофийска кола е започнала да спира на точно определено "софийско паркомясто", намиращо се точно до дървото, ползвано като агит-стълб...
    тук виждам "битова свада за паркомясто"!

  13. 13 Профил на gencho_penchev
    gencho_penchev
    Рейтинг: 415 Неутрално

    За съжаление, проблема с паркирането по тротоарите го има в цяла София и виновни не са селяните или гражданите, а общинската политика. Масово се строят кооперации без да се изисква да имат паркоместа. Хорицата тука недоволстват, че нямало място за тях на тротоара но реално тротоара е за пешеходци. Да си пешеходец тук е кошмарно точно защото всичко е пълно с коли и разбити тротоари, за теб място няма. Цапаш в локви и кал по пльокащи плочки, градинките са пълни с разорани кални бани, а колите излизащи оттам разнасят калта навсякъде.

  14. 14 Профил на WALL-E
    WALL-E
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#10] от "kokoto2":

    Ами тогава трябва целият град да е "зона" и всеки да има ценово предимство за паркиране единствено в подзоната по местоживеене. Евентуално срещу доплащане може да се дава преференция за една допълнителна (по месторабота). Всички други плащат. Може да е минимално, но да се плаща. Сравнително справедливо е, не е сложно и би решило не само проблема с паркирането но и запрашаването, замърсяването и тн.

    Умен и красив жълтопаветник.
  15. 15 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1175 Любопитно

    Дали на авторчето ще му приятно ако го изненадат след като си паркира кротко на някоя китна тутраканска улица.

  16. 16 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#9] от "misho73":

    Ох, това сутрин да се симнеш с колата до "ситито" на София от някое предградие значи чисто и просто да откинеш 1 час по места като ПВ Симеоновско шосе, бул. Черни връх пред Парадайз, Цар Борис III и Околовръстното. Дори по новата Северна скоростна тангента, ще видиш зор докато стигнеш от нея до ул. "Козлодуй" през селската уличка в Орландовци.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  17. 17 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 407 Неутрално

    [quote#8:"cinik"]бракуваните трошки[/quote]

    В радиус от 100 метра има точно 3, един 30 годишен мерцедес на бул. Арсеналски , плюс москвич и жигула на трупчета на паркинга до блока.

  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#15] от "Цайко":

    Това е грешката на съчинителя на "Възванието". Той е трябвало да събере подписи и да отиде в общината, където ще се яви 15 хиляди и третият гражданин с подобно искане. И тъй като общината е тази, която спъва зелената зона в момента, просто да спретнат едно гражданско неподчинение.

    Иначе е прав, положението в квартала е нетърпимо и той служи за буферен паркинг на 3 мини бизнес парка, още 10 високи офис сгради като Енергопроект плюс цяла Южна България, дошла по работа по ведомствата в центъра. Вече всеки в Айтос и Ямбол знае, че "от Цариградско слизаш към телевизионната или към Сердика мол и там търсиш из уличките къде да оставиш колата, че нататък е с пари".

    Това важи за работа по министерства и агенции, за мач, за концерт, за ходене по болници и какво ли още не. Съответно Яворов и Лозенец рухнаха като качество на живот, да не говорим за напастта от бракувани трошки, която мъчи двата квартала

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  19. 19 Профил на jtbg
    jtbg
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Всеки селяндур в тоя град си въобразява, че щом живее в на дядо си панелката има вещни права върху тротоара пред блока.
    ГРЕШКА, селски - пътищата и принадлежните им са на ОБЩИНАТА, т.е. публични.
    На автора на това "произведение на изкуството" пожелавам да попадне на подходящ индивид докато му разкрасява колата. Да го разкрасят него.

  20. 20 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1175 Неутрално

    [quote#18:"cinik"] И тъй като общината е тази, която спъва зелената зона в момента, просто да спретнат едно гражданско неподчинение.
    [/quote]
    Аз не съм много сигурен, че този гражданин ще бъде хепи, ако му въведат зелена зона. Според мен той е от онзи тип граждани, които носят селското в себе си и обичат да заграждат с колчета и синджири определени участъци от тротоари. Той иска да своѝ, а не да плаща.

  21. 21 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 297 Неутрално

    Аз пък ще спра там и ще почакам остстрани да видим какво ще измисли и тогава да видим пък аз какво ще измисля :д

  22. 22 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2595 Неутрално

    В държавата на мафията действат законите на джунглата.

    До коментар [#11] от "cinik":

    Значи общинските съветници пет пари не дават за плебса, а гледат как да го изгърбят още повече. Това роден феномен ли е или го има и на други места по света?

  23. 23 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Винаги много ме е кефило как за софиянци всички, живущи извън София, са просто "селяни". А всичко извън София е "провинция". Събудете се!

  24. 24 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1959 Весело

    Поредния глупак, разчитащ на мускули и заплахи. А е глупак, щото можеше да постави обява за "гумаджия на повикване, експресен ремонт и помпене на гуми на място. За две гуми отстъпка..."

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  25. 25 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Май полицията трябва да е там.

    Явно някой от бившето село Лозенец смята, че заедно с кутийката си е купил и парчета от улицата до нея и се готви да брани собствеността си по най-селския възможен начин - със саморазправа с вещи.

  26. 26 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2989 Неутрално

    Това е същото, както селяните по морето, които са решили, че то е тяхно, а не на всички българи и щават пари за всичко от автомобилите, които не са с регистарация от Варна или Бургас.

    Gunter glieben glauchen globen
  27. 27 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 407 Неутрално

    Само да вметна,че в братска Япония когато искаш да си купиш кола, първо трябва да докажеш паркомясто-независимо дали е твое , наето с договор от общината или от частно лице.Положението в западна Европа, към която така неистово се сремим, е същото или подобно.

    Докато тук всеки с панелен или тухлен кенеф смята,че има генетично заложени от господ права на паркинга , градинката и тротоарите на блока си....

  28. 28 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 242 Неутрално

    Това Брекзит по лозенски ли е? Lozenexit!

  29. 29 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1130 Неутрално

    Като всеки започне да си плаща, тогава и общинарите ще схванат каква е идеята. Какво като е кмет, общински съветник, полицай и т.н. за да има пропуск за паркиране. Единствените с право трябва да са колите със специален режим и колите на хората в неравностойно положение. Всяко кметство, организация и семейство си има бюджет, като е обществено мястото всеки от Бойко до "селяните" ще плащат и тогава да видим каква ще е, или съответно никой няма да плаща. Лозенец БЕШЕ уникално красив квартал, сега е мъка, не знам по каква логика се котира толкова скъпо.

  30. 30 Профил на Starkad
    Starkad
    Рейтинг: 316 Весело

    Какъв дълбок провинциален комплек,
    трябва да го тресе,
    написалият горното!

    Преди време ,
    когато бях в България´
    един господин ми каза ,
    че София се е напълнила със селяни,
    а аз помня как той дойде в нашето училище
    10ти клас ,точно от едно село



    Oh,wonder!!! How many goodly creatures are there here!!!
  31. 31 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 556 Весело

    Такива "граждани" бол. Има един олигофрен на съседната улица, който вдига чистачки и обръща огледала, ако някой спре на две определени места на "неговата улица". Това, че всички спрели са си извадили талон и имат правото да спират там, въобще не го интересува. Улицата си е "негова".

  32. 32 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#25] от "polux":

    Тези лозенчани, които са против зелената зона, крият някоя и друга срамна тайна защо го правят. Едни са си решили проблема със синджирчета, бидони от минерална вода с излят бетон в тях или просто са си "спечелили респекта" за право върху "тяхното място" с убедителни аргументи тип "няма свидетели, но се предполага кой може да го е направил....".

    Другата група са тези с по 2, 3, а има и 6-7 коли на апартамент, които ще бъдат орязани до 1 бр. стикер, а това значи само и единствено "бате, тфа ако стае, дваа со една кола, моята скучубра че откАчи !"

    Като ги слушаш - типичен гербадижийски електорат от селяндури и простаци, за които днешна София е Меката и Медината на тяхното вероизповедание - автоталибанизмът.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  33. 33 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    [quote#13:"gencho_penchev"]нямало място за тях на тротоара но реално тротоара е за пешеходци. Да си пешеходец тук е кошмарно точно защото всичко е пълно с коли и разбити тротоари, за теб място няма. Цапаш в локви и кал по пльокащи плочки, градинките са пълни с разорани кални бани, а колите излизащи оттам разнасят калта навсякъде.[/quote]

    Живущите в такава кочина освен всичко друго са едни прекрасни потенциални избиратели на ГЕРБ.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  34. 34 Профил на slonsco
    slonsco
    Рейтинг: 896 Неутрално

    [quote#12:"zidane"]тук виждам "битова свада за паркомясто"! [/quote]
    Само да не прерастне в стрелба

  35. 35 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#32] от "cinik":

    Без съмнение. Всъщност жителите на бившето село Лозенец се отличават от останалите софиянци само по някаква форма на селска претенциозност, безкрайно нетипична за жители на голям град.

    Не че имам нещо против тях, но начинът, по който предлагат решение на проблемите си всъщност брилянтно показва как се е стигнало до проблема. Когато си тъп, получаваш проблеми, които задълбочаваш с тъпота. Не е сложно.

  36. 36 Профил на bj_int
    bj_int
    Рейтинг: 220 Неутрално
  37. 37 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 624 Гневно

    Подкрепям, Лозенец да стане Зелена или Синя зона! Писна ми всякакви селяни да паркират, например, точно и не само зад пощенския клон 1407. Там всеки ден боря сутрин над 10 вида селски регистрации, които не само, че са смачкали всичката зелена площ, но и ежедневно пречат на минувачи, деца, майки и на пощенските служители. Положението с паркирането в целия квартал е АДОВО, защото от страна на кмета не се взимат никакви мерки за редуциране на своеволията. Започвам и аз да ставам нервен и се улавям на моменти, че правя нетрадиционни граждански прояви. Както аз мога да си плащам за гараж в района, няма да казвам цената, така всеки от провинцията или да се изсипва да смърди пеша, или да си закупува място за паркиране под някаква форма. Аз лично искам инспекция от кемтството на улицата зад пощата 1407. Всеки ден и стурин там е ад! Искам глоби и искам Зелена зона! Веднага! Писна ми само аз да си плащам данъците и то СОЛЕНИ, а всякаква паплач да ми мачка градинките и да ми пречи! ИСКАМ СПРАВЕДЛИВОСТ! ЧУХТЕ ЛИ, ЛЕЖАЧИ!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  38. 38 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 755 Неутрално

    Подобен случай наскоро в Разсадника. Близки купиха жилище там и още на следващия ден им обърнали чистачките на колата. После получиха анонимно послание, че "паркингът" пред кооперацията бил изграден с лични средства и труд (нахвърлян чакъл) на някои от старите собственици. И поради тази причина никой друг нямал право да паркира там. А това, че въпросното място е общинска собственост, че не могат да представят разрешение за каквато и да била дейност върху тази площ, както и че са вандалствали върху чужда кола, според тези елитни стари столичани са съвсем дребни подробности. Най-смешното в цялата история е, че на този "паркинг" винаги свободни има места.

  39. 39 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 624 Разстроено

    Аз искам Зелена и Синя зона в целия Лозенец! Всеки да си плаща, това което ползва. Ако искате, един гараж в района е 15-20 хил. евро. Само тъпаците да ги плащаме, нали, а тарикатите да си мачкат градинките и да пречат. Не, стига вече! Всичко си има цена. Или си плащайте, или ходете пеша! За Зелена и Синя зона, веднага!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  40. 40 Профил на polux
    polux
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#39] от "Wizard":

    Платено паркиране трябва да се въведе навсякъде в София, където за паркинг се използва общинска територия. Не само в отделни квартали.

    Крайно време е да си дадем сметка, че паркирането не е даденост, която получаваме ей така.

    И другото, което нямаме - контрол. Необходим е драконовски и неизбежен контрол за неправилно паркиране. Тогава вероятно ще е изключение да видим автомобил върху тротоар или велоалея.

    Но сега си имаме община, която има нужда от селяндурския вот и толерира талибанския му начин на живот. Та няма какво да се чудим - вижте кой ни управлява.

  41. 41 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Хе-хе, че то доста коли с регистрация от провинцията може да са точно на хора, живущи в Лозенец.
    Аз не знам друг човек да би си купил апартамент в някоя нова кооперация там, освен селянин. Кореняк-софиянец едва ли, защото сегашният Лозенец няма нищо общо с този от времето на дядо му, баш-кореняк-софиянеца.

  42. 42 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#39] от "Wizard":

    Съгласен! Подкрепям!
    Но вие районен кмет имате ли? ГЕРБ Лозенец имат ли офис?

  43. 43 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 566 Весело

    До коментар [#41] от "Камен":

    Какво влагаш в "кореняк софиянец"? Защото поне 2/3 са преселници в Лозенец. Ако две поколения назад са достатъчни за да е някой кореняк - ок.

  44. 44 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 784 Неутрално

    [quote#7:"misho73"]Това че господин сельо си е купил гарсониера в Лозенец не му дава права над улиците в квартала[/quote]

    А ако обитава наследствена къща, строена от дядо му през 20-те години и непрекъснато се налага
    -да чисти тротоара пред входа си от опаковки и купища фасове, хвърляни от нахлуващите поради улеснения достъп с метрото
    -да диша зловонни изпарения от дюнера, които новодошъл хасковлия нагло е цвъкнал насред улицата, защото е подкупил познат на земляк в общината
    -да премахва драсканици от току-що боядисаната си фасада, направени от млади обитатели на комплексите-гета със съответния манталитет
    -да гледа как кършат клони от дръвчетата, които общината е засадила преди година и как крадат саксии с цветя и каквото друго радва очите, стига да са поставени достатъчно ниско - не че им трябват, а така... за спорта
    -и как трошат де що видят, просто защото този квартал е на омразните лозенчани
    - как ползват ъглите на НЕГОВАТА улица за писоари, докато преминават нощем пияни, крещейки
    - как пълнят с трошките си всяко свободно местенце за паркиране, а в половината им коли в зоната е заседнал по някой нискочел, мьекащ, агресивен тип и отказва да отмести колата си

    дали няма право да напише това предупреждение, касаещо квартала, с който е свързан от поколения / да не говорим, че плаща несравнимо повече данъци, такса смет и годишен паркинг пред дома си от люлинчани, примерно?

    https://goo.gl/8NG90J
  45. 45 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 624 Разстроено

    Стига с тоя хейт. Истианта е, че трябва регулация, и то строга, приложима и за всички. Това е ясно за всички. Айде сега вече, от тази община да си свършат несвършената работа от години, да не казвам от десетилетия. Няма само да прибират данъците, и то солените, а правата ни на граждани да не са защитени, за сметка на тарикатите и наглеците.

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  46. 46 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 566 Неутрално

    До коментар [#45] от "Wizard":

    Не става дума за хейт, а за съвсем практичен съвет да се организирате и да се обърнете към районния кмет, към партията която го е излъчила, към районния инспекторат, към общинските съветници и т.н. Чуйте и техните мотиви защо поддържат такава кочина.
    С такива афиши нищо няма да се постигне, реално след като на едно място не е забранено да се паркира, всеки може да го направи. Безплатно!

  47. 47 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    [quote#17:"praseta_mezeta"]В радиус от 100 метра има точно 3, един 30 годишен мерцедес на бул. Арсеналски , плюс москвич и жигула на трупчета на паркинга до блока.[/quote]

    Ако си дадеш малко повече зор да ги разчистиш, в един момент от общината ще ти дадат да разбереш недвусмислено, да не си губиш времето, защото ГЕРБ никога няма да тръгне срещу твърдия си електорат.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  48. 48 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    [quote#40:"polux"]Но сега си имаме община, която има нужда от селяндурския вот и толерира талибанския му начин на живот. Та няма какво да се чудим - вижте кой ни управлява.[/quote]

    Контактувам по-активно с около 200 човека и на едно 190 от тях същото им прави впечатление.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  49. 49 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2482 Неутрално

    [quote#45:"Wizard"]Няма само да прибират данъците, и то солените, а правата ни на граждани да не са защитени, за сметка на тарикатите и наглеците.[/quote]

    Teзи за които се отнася това “дадзибао” не плащат данъци в тази община!

    I Want To Believe
  50. 50 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1959 Любопитно

    [quote#40:"polux"]Но сега си имаме община, която има нужда от селяндурския вот и толерира талибанския му начин на живот.[/quote]
    Имаш спешна нужда, от община в която всички искат да вземат парите и да се чупят. Само такива, могат за една година да отупат всички по тротоарите, да раздигат (пак платено и преджобено) таралясниците, да въведат синя/платена зона, а за капак да излапат част от бюджета под формата на бордюри с вградени 35см-ви колчета срещу "качване" на тротоара. Обещайте да гласувате за най-гладната партия с най-мижав шанс за втори мандат и ще ви се получат нещата.
    Елементарна физика с действието и противодействието. На всеки мутромерак, може да се противопостави същата по размер мутродалавера. Просто първите (автоталибаните) няма да са достатъчно организирани и вторите ще спечелят.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  51. 51 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10684 Неутрално

    Преди 20-30 години живеех там, беше китно заспало тихо кварталче. След средата на 90-те стана непоносимо. Сега не може да се познае, старите къщи с дворове ги няма.нещо остарявам щом си мисля за преди ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  52. 52 Профил на Evtim Trenkov
    Evtim Trenkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Лол... Лозенските гащници са бетер затворените комплексари от Лайнастирски Ливади.

    Турат лепенка Бебе в колата, мениджъри на средно ниво са някъде по мутренските фирми ама са го раздават тежкари да си такова майката. И това им дава право да са гащници едва ли не.

    Класическата гледак на такъв тип дето лепи такива бележки:

    1. Нервен шофьор;
    2. Има вишу от УНСС;
    3. Има лапе на 2-3 години и си е турил лепенка на колата;
    4. Колата си я е купил "преди кризата през 2007"
    5. Апартамента си го е купил "преди кризата 2007"
    6. Най обича да ходи на Банско с авери подобни на него и да се превзема с жена си къде бил по чужбина с думите "А те там еди как си го правят" или това "Те там еди как си го ядат"

    Топичен софийски затоврен комплексар - класика!

  53. 53 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    Прави са хората, при нас преди да станем зона се появяваха разни непознати и провинциални коли които седяха със седмици и ние се чудехме къде да паркираме

  54. 54 Профил на Evtim Trenkov
    Evtim Trenkov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хаха, яко дислайкове браат.
    Явно затворените комплексари с Тойоти комбита от 2006-та/2007-ма се обидиха дейба.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK