Не съм железничар, но ми се струва, че снимката е на стрелка. Място където се сливат две линии, или се разделят. Това е нормално състояние за такава сглобка. Другия вариант е да става дума за наставяне на релсите. Там дупката се ползва за да поеме разширението на релсите по време на летните горещини, както обясниха по-горе коментиращи. Вече има и безнаставни релси, които би трябвало да нямат подобни фуги, но предполагам, че "Дондуков" не е цялостно ремонтиран.
Наистина понякога е нужно малко познание или поне да се погледне преди ремонта и да се сравни, преди да избързваме да принизяваме труда на другите.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Това не е технологична фуга, а скъсана релса... колко некадърно и кога е ремонтирано е вече друг въпрос. Но начина по който се е скъсала и разстоянието, което се е отворило, говори за голямо преместване на базата под релсите, което не е изключено, но точно за това се прави стабилна основа. Тоест пак опираме до качество на изпълнение.
Това очевидно не е технологична фуга. Първо си личи че има скъсана заварка, второ няма електрическа връзка а линията е обратния проводник и трето сега е лято, горещо е и фугата би била с минимална дължина. А тази фуга е огромна дори сега, зимата ще стане двойна и тройна.
Каква "технологична фуга" бе специалисти? Не виждате ли, че е скъсана алимунотермитната заварка? Ако беше луфт щеше ли да е толкова отворена през лятото?
От тази снимка не се разбира нито от къде е, нито от кога... това може и да снимка от изоставените релси в Дървеница от преди 3 години.
Правете една снимка в близък и една в общ план да се вижда мястото, за да е по-обективна публикацията.
[quote#11:"neznaiko.bg"]Каква "технологична фуга" бе специалисти? Не виждате ли, че е скъсана алимунотермитната заварка? Ако беше луфт щеше ли да е толкова отворена през лятото? [/quote]
Още повече, че термичните фуги на трамвайните релси се правят с паралелно застъпване, а не челно, както излиза в случая. Скъсана заварка - това е. Дали защото някъде не е сработила термичната фуга през зимата или нещо друго – не се знае.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Симеон
Рейтинг: 345 НеутралноКога е имало ремонт на трамвайните релси на Дондуков? Цялостен ремонт на булеварда предстои. А и има фуги за топлинно разширение.
bono_vox
Рейтинг: 533 НеутралноВероятно някой е видял че релсата е прекъсната и е решил, че е кофти изпълнение!!!
polux
Рейтинг: 374 ВеселоМдааа... който не е учил физика, когато е трябвало, вижда проблем във всяка технологична фуга
Не става само с ядене, както се казваше в една реклама
Gopeто
Рейтинг: 1617 НеутралноНе съм железничар, но ми се струва, че снимката е на стрелка. Място където се сливат две линии, или се разделят. Това е нормално състояние за такава сглобка. Другия вариант е да става дума за наставяне на релсите. Там дупката се ползва за да поеме разширението на релсите по време на летните горещини, както обясниха по-горе коментиращи. Вече има и безнаставни релси, които би трябвало да нямат подобни фуги, но предполагам, че "Дондуков" не е цялостно ремонтиран.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровНаистина понякога е нужно малко познание или поне да се погледне преди ремонта и да се сравни, преди да избързваме да принизяваме труда на другите.
BIKER
Рейтинг: 426 НеутралноТова не е технологична фуга, а скъсана релса... колко некадърно и кога е ремонтирано е вече друг въпрос. Но начина по който се е скъсала и разстоянието, което се е отворило, говори за голямо преместване на базата под релсите, което не е изключено, но точно за това се прави стабилна основа. Тоест пак опираме до качество на изпълнение.
БСП и ДПС вън от политикатаstedim
Рейтинг: 1331 НеутралноДобре че има интелигентни хора във форума, които да обяснят показаното на снимката. То не е само да хулиш.
gost22
Рейтинг: 1722 НеутралноФотографа, може ли да пуснете няколко снимки на други фуги в близост до тази, за сравнение?
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...m17
Рейтинг: 1821 НеутралноДо коментар [#3] от "polux":
Това очевидно не е технологична фуга. Първо си личи че има скъсана заварка, второ няма електрическа връзка а линията е обратния проводник и трето сега е лято, горещо е и фугата би била с минимална дължина. А тази фуга е огромна дори сега, зимата ще стане двойна и тройна.
polux
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#8] от "m17":
Съвсем не можем да сме сигурни в тези твърдения само по една снимка. Все пак твърде смела експертиза, още повече, че релсата е наполовина във вода.
Танас
Рейтинг: 1008 НеутралноМене ми се чини, че е много голяма тази '' технологична фуга'' .
"Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.Големи яйца:)
Рейтинг: 552 НеутралноКаква "технологична фуга" бе специалисти? Не виждате ли, че е скъсана алимунотермитната заварка? Ако беше луфт щеше ли да е толкова отворена през лятото?
ДTБ
Рейтинг: 693 НеутралноОт тази снимка не се разбира нито от къде е, нито от кога... това може и да снимка от изоставените релси в Дървеница от преди 3 години.
Правете една снимка в близък и една в общ план да се вижда мястото, за да е по-обективна публикацията.
Chivalry
Рейтинг: 217 ГневноТова не е фуга! Това е скъсване на релса, поради некадърно изпълнение.
Новият шрифт на "Дневник" е бижу.MyTwoCents
Рейтинг: 567 Любопитно[quote#11:"neznaiko.bg"]Каква "технологична фуга" бе специалисти? Не виждате ли, че е скъсана алимунотермитната заварка? Ако беше луфт щеше ли да е толкова отворена през лятото? [/quote]
@)----,--'--Още повече, че термичните фуги на трамвайните релси се правят с паралелно застъпване, а не челно, както излиза в случая. Скъсана заварка - това е. Дали защото някъде не е сработила термичната фуга през зимата или нещо друго – не се знае.
Гергин Борисов
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#12] от "ДСиБ":
http://spasisofia.orgС тази разлика, че трамвайното трасе в Дървеница не е на панели.