А този дето е снимал тази снимка, не е ли нарушител? Забраната за употребата на мобилен телефон от шофьора не се ли отнася и за писане на съобщения и снимане? Нали за това е хендсфрито, да ти освобождава ръцете.
Ако това е двойно изпреварване, този който е снимал - мястото му е в дясното платно. Дори и да кара с пределната разрешена скорост и не изпреварва в момента, да се прибере в дясно. Пускаш ги да минават, не можеш да ги спреш, защото има риск да му се качат отгоре...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
Нарушението на снимащия не е снимането. Очевидно е ползван видеорегистратор. Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна, не се налага да се заобикаля или да се изпреварва. Също така очевидно на това място е забранен ляв и обратен завой - така че не може и да се е престроил вляво за завой.
В населено място може да се кара по най-удобната за водача лента - чл. 15, ал. 2, т.2 от ЗДП.
Има причина най-дясната да не удобна в големите градове /автобуси, паркирали коли и т.н./, защото ако си в нея съществува рискът да те "затапят" тези от лявата и да чакаш до второ пришествие.
Като гледам, отишли са да сефтосат разширението на "Ч. Връх". После да си казали "Алелеле, батко, шшшом одозгоре го надупИх на 100, после кат' се симнем обратно, че ударим 150!"
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупция
[quote#11:"tiger"]Вероятно не си запознат добре със ЗДП. Няма такова понятие "безпричинно" каране в лява лента. Човекът, който е направил снимката не е в нарушение.[/quote]
Е това му е ТЪПОТО всеки може да си импровизира както му е кеф
[quote#13:"hamilton F1"]А за булеварди (наколко в София) които са ІІ-ри клас градска магистрала, чували ли сме?[/quote]
Специално в ЗДП ще ми е интересно да видя дефиницията за "градска магистрала", от който и да е клас. Няма да съм много изненадан ако е въведен и подобен оксиморон.
За знак не знам - това е във функционално отношение:
"Булевард "Рожен"
е част от главната улична мрежа на София. Във функционално отношение е ІІ клас – градска магистрала. Разработката на проектанта е в обхвата от надлез "Надежда" до Северната скоростна тангента с прилежащите територии."
Защо тогава БГ съд го използва ("понятието безпричинно карал в лява лента":
След съвкупна преценка на доказателствата по делото и съобразявайки становището на страните, съдът приема за установено следното от фактическа страна:
Между страните е безспорно, а се потвърждава и от приобщената преписка по АУАН №*** и НП №***, че на 04.09.2014г. около 08.10часа по главен път II-29 Д. - В., в посока към гр. В., в близост до гробищен парк А., водачът на л.а. „Мазда 626”, ДК №*** нарушил правилата за движение – движейки се непосредствено пред автомобила на ищеца деликвентът безпричинно навлязъл в лявата лента и се блъснал в насрещно движещ се товарен микробус, в резултат на което автомобилът на деликвента се отклонил надясно и ударил автомобила на ищеца, който от сблъсъка се отклонил и в мантинелата вдясно на пътя.
....
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
Ето заради това мислене софийските шофьори са изключително мразени по българските пътища. Безпричинно каране в дясна лента, мястото му било еди къде си...Хора, има правилник за движение, правете разлика между градско и извънградско шофиране Не всичко е както ви е най-удобно за вас.
[quote#11:"tiger"] Няма такова понятие "безпричинно" каране в лява лента.[/quote]
Това е ИСТИНАТА ! и най-после трябва да се прави разлика м/у магистрала и градско шофиране.
До коментар [#14] от "popovp":
До коментар [#19] от "krustev":
Имало и знаци, както имало и НАРЕДБА № 2 ОТ 17 ЯНУАРИ 2001 Г. ЗА СИГНАЛИЗАЦИЯ НА ПЪТИЩАТА С ПЪТНА МАРКИРОВКА
Издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството
Обн. ДВ. бр.13 от 10 Февруари 2001г., изм. ДВ. бр.18 от 5 Март 2004г., изм. ДВ. бр.54 от 14 Юли 2009г., изм. и доп. ДВ. бр.34 от 12 Май 2015г.
Добре е да се прочете...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
Раздел III
Разположение на нерелсовите пътни превозни средства върху пътя
Чл. 15. (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.; доп., бр. 54 от 2010 г.) (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:
...
2.(изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
[quote#7:"vkiril"]Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна, не се налага да се заобикаля или да се изпреварва.[/quote]
Личи си колко опитен шофьор си. След като няма ляв завой тогава е 100 пъти по-добре да се кара в лява лента, защото както се вижда от снимката има пресечки, от които се включват коли. Карайки в дясната лента вероятността включващ се автомобил да те засече и ударите е много по-голяма. И въпросът е не само да се избегне сблъсък, а и да осигуриш възможност на автомобила да се включи, а не да чака 1 мин за включване.
Именно затова има и неписано правило на магистрала, когато няма трафик, винаги водача да се измести в най-лявата лента, за да освободи лента за включващи се от бензиостанции, детелини и т.н.
Много ми е интересно да дадеш некадърните си разсъждения и как трябва да се кара в кръгово, защото със сигурност и там не знаеш кога и къде да се престрояваш...
Аз ви говоря дали водачът от снимката е в нарушение или не. Не е.
А "градска магистрала" в закона не се споменава (ако греша покажете ми къде). Наредбата за която говорите се отнася за това къде и как се поставят знаци и маркировка. Нищо общо с това къде и как може да се движи мпс.
Вече абсолютно не знам за какво говорите?? Пак ви казвам всичко което цитирате НЯМА отношение към правилата за движение по пътищата. Ерго нямат отношенит към това дали водачът е в нарушение или не.
"Градска магистрала" според функционалната класификация на улиците в населеното място и "автомагистрала" от ЗДП са РАЗЛИЧНИ неща.
Няма дефиниция за "градска магистрала" в ЗДП. Но има такъв термин, защото традиционно в града се кара с 50км/ч, но има по-бързи пътища, на които им казват "градски магистрали", защото се кара с 80. Но на тях не важат правилата на магистралата. Колкото и да им се иска на някои хора да им правят път, не трябва. Ако е обратното ще има специален знак, който указва, че си на път със специални правила за движение. Такъв няма, така че...
И от трета страна, лешпера от снимката (левия лешпер) е върху остров, нещо което от своя страна е дефинирано доста добре в закона.
[quote#36:"hamilton F1"]Наредбите за маркировка и пътни знаци се издадени на основание ЗДвП...[/quote]
В това няма спор.
Спора е понятието "градска магистрала" и наредба, която да ме задължава да карам в дясно, за да не съм пречел на някой си.
И цитираното изречени трябва да се вижда, че за да важат по-специални правила трябва да има ЗНАК, издаден на база на ЗДвП.
Плюс това на 200 метра нагоре по пътя може да имаш ляв завой, позволен от закона. Къде трябва да караме, за да не пречим на "мерджана" и да го принуждаваме да настъпва ОСТРОВА?
Това е един много добър въпрос. Но той има много общо с други въпроси от рода на "защо български съд оправда унищожението на дюните на къмпинг Юг" или пък "защо български съд наложи условна присъда на Максим Стависки за убийство в пияно състояние" и т.н.
Аз съм авторът на снимката (всъщност е видео от видеорегистратор).
Движа се в лявата лента, защото по-надолу по булеварда имаше спрели коли. Малко преди момента на снимката, десният (пасата) щеше да се размаже в един камион, който искаше да изпревари от дясно.
Мерцедесът ми се беше залепил за бронята, като нарушението ми в случая е, че се движех с около 70км/ч при ограничение 50 км/ч.
Прибиране в дясно нямаше как да има, защото там беше пасатът, а и според българския закон няма проблем да се движа в тази лента.
Видео от изпълнението може да се види тук:https://vimeo.com/194364058
За съжаление съм сбъркал номера на благоевградската кола. Номерът му е Е8588КХ, а приложението "Гражданите" не дава възможност за поправки.
Кръстев, пак ти повтарям - през цялото време не говоря за вляво или вдясно, а за понятието "градска магистрала", нормативно уточнено със знаци и маркировки в Наредби, писани по ЗДвП, който казва в чл. 1. "Този закон урежда правилата за движение по пътищата, отворени за обществено ползване, изискванията към пътните превозни средства за участие в движението по тези пътища..."
и чл.2 "Целта на този закон е да се опазват животът и здравето на участниците в движението по пътищата, да се улеснява тяхното придвижване..."
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
[quote#41:"hamilton F1"]Кръстев, пак ти повтарям - през цялото време не говоря за вляво или вдясно[/quote]
[quote#6:"hamilton F1"]Ако това е двойно изпреварване, този който е снимал - мястото му е в дясното платно. Дори и да кара с пределната разрешена скорост и не изпреварва в момента, да се прибере в дясно. Пускаш ги да минават, не можеш да ги спреш, защото има риск да му се качат отгоре... [/quote]
Ей това си написал! Ако имаш раздвоение на личността не знам...
Кръстев, трудно се комуникира с теб. Прочети какво съм написал:
- Ако има двойно изпреварване.... да се прибере вдясно (не защото така е правилно), ... а за да не му се качат отгоре (ако ги е наблюдавал в задното огледало колко са нетърпеливи)...
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2
Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
[quote#7:"vkiril"]Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна,[/quote]
Марш на опреснителен..., че току виж си следващия от галерията...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
12345
Рейтинг: 488 НеутралноА този дето е снимал тази снимка, не е ли нарушител? Забраната за употребата на мобилен телефон от шофьора не се ли отнася и за писане на съобщения и снимане? Нали за това е хендсфрито, да ти освобождава ръцете.
Cara Mia
Рейтинг: 328 НеутралноСъстезание между Благоевградски и Софийски джигити!
Melancholy Beloved
Рейтинг: 221 ВеселоВие може да ги оплювате, но за мен тези двамата са герои. Представете си само колко хора ще бъдат спасени с органите им.
Не си правете труда ме ме цитирате, нямам намерение да чета или отговарям. Поканите за физическа саморазправа - при католикоса.truly
Рейтинг: 610 НеутралноДо коментар [#1] от "12345":
Този дето е снимал има монтиран видеорегистратор на автомобила. Ти да не се разпозна сред някой от двамата джигити?
mitkokitkata
Рейтинг: 274 НеутралноОчевидно е, че си ги мерят...
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#4] от "truly":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиАко това е двойно изпреварване, този който е снимал - мястото му е в дясното платно. Дори и да кара с пределната разрешена скорост и не изпреварва в момента, да се прибере в дясно. Пускаш ги да минават, не можеш да ги спреш, защото има риск да му се качат отгоре...
vkiril
Рейтинг: 294 НеутралноНарушението на снимащия не е снимането. Очевидно е ползван видеорегистратор. Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна, не се налага да се заобикаля или да се изпреварва. Също така очевидно на това място е забранен ляв и обратен завой - така че не може и да се е престроил вляво за завой.
Петърчо
Рейтинг: 450 НеутралноА пращат ли се тези на КАТ или се постват по форумите?
victortrt
Рейтинг: 391 НеутралноВ населено място може да се кара по най-удобната за водача лента - чл. 15, ал. 2, т.2 от ЗДП.
Има причина най-дясната да не удобна в големите градове /автобуси, паркирали коли и т.н./, защото ако си в нея съществува рискът да те "затапят" тези от лявата и да чакаш до второ пришествие.
krasi_kara
Рейтинг: 494 Неутрално[quote#7:"vkiril"]Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна[/quote]
Нещо май бъркаме магистрала и булевард (както и джигита в ляво от Сандански или Гоце Делчев)?
tiger
Рейтинг: 443 НеутралноДо коментар [#7] от "vkiril":
Вероятно не си запознат добре със ЗДП. Няма такова понятие "безпричинно" каране в лява лента. Човекът, който е направил снимката не е в нарушение.
cinik
Рейтинг: 2169 НеутралноКато гледам, отишли са да сефтосат разширението на "Ч. Връх". После да си казали "Алелеле, батко, шшшом одозгоре го надупИх на 100, после кат' се симнем обратно, че ударим 150!"
По време на Костов България написа приказка - от държава с хиперинфлация до български лев, равностоен 1:1 на германската марка. По време на Петков можем да напишем втората си приказка - от бананова република, в която премиерът спи върху пачки и кюлчета по светлия пример на идола си Пабло Ескобар, до държава с нулева корупцияhamiltonf
Рейтинг: 3970 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "krasi_kara":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиА за булеварди (наколко в София) които са ІІ-ри клас градска магистрала, чували ли сме?
Петърчо
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#13] от "hamilton F1":
С какъв знак се обозначава тая магистрала?
testimone
Рейтинг: 274 НеутралноА откъде става ясно, че скоростта е над 100км/ч?
NIKE
Рейтинг: 488 Неутрално[quote#11:"tiger"]Вероятно не си запознат добре със ЗДП. Няма такова понятие "безпричинно" каране в лява лента. Човекът, който е направил снимката не е в нарушение.[/quote]
Е това му е ТЪПОТО всеки може да си импровизира както му е кеф
krasi_kara
Рейтинг: 494 Неутрално[quote#13:"hamilton F1"]А за булеварди (наколко в София) които са ІІ-ри клас градска магистрала, чували ли сме?[/quote]
Специално в ЗДП ще ми е интересно да видя дефиницията за "градска магистрала", от който и да е клас. Няма да съм много изненадан ако е въведен и подобен оксиморон.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#14] от "popovp":
ov_bul_rojen_i_avtogara_v_podstupite_na_severnata/ ?ref=rss
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиЗа знак не знам - това е във функционално отношение:
"Булевард "Рожен"
е част от главната улична мрежа на София. Във функционално отношение е ІІ клас – градска магистрала. Разработката на проектанта е в обхвата от надлез "Надежда" до Северната скоростна тангента с прилежащите територии."
http://infrastructure.bg/news/2015/11/08/2644495_n
http://sofiacouncil.bg/content/docs/c_f27324.pdf
(стр. 2 - явно Ви домързява да търсите)
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#18] от "hamilton F1":
Функционално няма значение. Има значение кво пише във ЗДП. Цитирайте от там.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#11] от "tiger":
:
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиЗащо тогава БГ съд го използва ("понятието безпричинно карал в лява лента"
След съвкупна преценка на доказателствата по делото и съобразявайки становището на страните, съдът приема за установено следното от фактическа страна:
Между страните е безспорно, а се потвърждава и от приобщената преписка по АУАН №*** и НП №***, че на 04.09.2014г. около 08.10часа по главен път II-29 Д. - В., в посока към гр. В., в близост до гробищен парк А., водачът на л.а. „Мазда 626”, ДК №*** нарушил правилата за движение – движейки се непосредствено пред автомобила на ищеца деликвентът безпричинно навлязъл в лявата лента и се блъснал в насрещно движещ се товарен микробус, в резултат на което автомобилът на деликвента се отклонил надясно и ударил автомобила на ищеца, който от сблъсъка се отклонил и в мантинелата вдясно на пътя.
....
Емо
Рейтинг: 381 ВеселоДо коментар [#6] от "hamilton F1":
Не всичко е както ви е най-удобно за вас.
Virtus est medium vitiis.До коментар [#9] от "victortrt":
Ето заради това мислене софийските шофьори са изключително мразени по българските пътища. Безпричинно каране в дясна лента, мястото му било еди къде си...Хора, има правилник за движение, правете разлика между градско и извънградско шофиране
Виктор Флоров
Рейтинг: 916 НеутралноДо коментар [#7] от "vkiril":
Прочетете правилника ,и по-добре го разберете.
В градски условия НЯМА лента за изпреварване.Шофора се е преустроил в посоката която ще ползва.!!!
Виктор Флоров
Рейтинг: 916 Неутрално[quote#11:"tiger"] Няма такова понятие "безпричинно" каране в лява лента.[/quote]
Това е ИСТИНАТА ! и най-после трябва да се прави разлика м/у магистрала и градско шофиране.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 ВеселоДо коментар [#14] от "popovp":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиДо коментар [#19] от "krustev":
Имало и знаци, както имало и НАРЕДБА № 2 ОТ 17 ЯНУАРИ 2001 Г. ЗА СИГНАЛИЗАЦИЯ НА ПЪТИЩАТА С ПЪТНА МАРКИРОВКА
Издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството
Обн. ДВ. бр.13 от 10 Февруари 2001г., изм. ДВ. бр.18 от 5 Март 2004г., изм. ДВ. бр.54 от 14 Юли 2009г., изм. и доп. ДВ. бр.34 от 12 Май 2015г.
Добре е да се прочете...
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#20] от "hamilton F1":
Само че това което цитирате няма отношение към ситуацията от снимката. То си пише - "главен път II-29"
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#24] от "hamilton F1":
Тая наредба се отнася за сигнализацията и отново няма отношение към ситуацията!!!!
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#26] от "krustev":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки[quote#19:"krustev"]Функционално няма значение. Има значение кво пише във ЗДП. Цитирайте от там[/quote]
Аз на това ти отговарям - тази Наредба да не пада от въздуха, или се основава на чл...., ал.... от ЗДвП
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#24] от "hamilton F1":
От ЗДП:
Раздел III
Разположение на нерелсовите пътни превозни средства върху пътя
Чл. 15. (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.; доп., бр. 54 от 2010 г.) (1) На пътя водачът на пътно превозно средство се движи възможно най-вдясно по платното за движение, а когато пътните ленти са очертани с пътна маркировка, използва най-дясната свободна лента.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Разпоредбите на ал. 1 не се прилагат и водачът на моторно превозно средство може да използва за движение най-удобната за него пътна лента в следните случаи:
...
2.(изм. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) в населените места, на пътно платно с две и повече пътни ленти за движение в една посока, обозначени с пътна маркировка или пътен знак, по които е разрешено движението на пътни превозни средства със скорост не по-голяма от 80 km/h;
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#19] от "krustev":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиПропуснахме и НАРЕДБА за сигнализация на пътищата с пътни знаци:
И говоря за понятието "градска магистрала", и имали го то нормативно в законодателното БГ движение по пътищата...
Никола Николов
Рейтинг: 434 Неутрално[quote#7:"vkiril"]Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна, не се налага да се заобикаля или да се изпреварва.[/quote]
Личи си колко опитен шофьор си. След като няма ляв завой тогава е 100 пъти по-добре да се кара в лява лента, защото както се вижда от снимката има пресечки, от които се включват коли. Карайки в дясната лента вероятността включващ се автомобил да те засече и ударите е много по-голяма. И въпросът е не само да се избегне сблъсък, а и да осигуриш възможност на автомобила да се включи, а не да чака 1 мин за включване.
Именно затова има и неписано правило на магистрала, когато няма трафик, винаги водача да се измести в най-лявата лента, за да освободи лента за включващи се от бензиостанции, детелини и т.н.
Много ми е интересно да дадеш некадърните си разсъждения и как трябва да се кара в кръгово, защото със сигурност и там не знаеш кога и къде да се престрояваш...
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#29] от "hamilton F1":
Аз ви говоря дали водачът от снимката е в нарушение или не. Не е.
А "градска магистрала" в закона не се споменава (ако греша покажете ми къде). Наредбата за която говорите се отнася за това къде и как се поставят знаци и маркировка. Нищо общо с това къде и как може да се движи мпс.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 ВеселоДо коментар [#31] от "krustev":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиАми тези пътни знаци и маркировки за красота ли са, препоръчителни ли са, задължителни ли са или нещо др.? Кажете Кръстев?
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#32] от "hamilton F1":
Вече абсолютно не знам за какво говорите?? Пак ви казвам всичко което цитирате НЯМА отношение към правилата за движение по пътищата. Ерго нямат отношенит към това дали водачът е в нарушение или не.
"Градска магистрала" според функционалната класификация на улиците в населеното място и "автомагистрала" от ЗДП са РАЗЛИЧНИ неща.
Петърчо
Рейтинг: 450 НеутралноДо коментар [#18] от "hamilton F1":
Няма дефиниция за "градска магистрала" в ЗДП. Но има такъв термин, защото традиционно в града се кара с 50км/ч, но има по-бързи пътища, на които им казват "градски магистрали", защото се кара с 80. Но на тях не важат правилата на магистралата. Колкото и да им се иска на някои хора да им правят път, не трябва. Ако е обратното ще има специален знак, който указва, че си на път със специални правила за движение. Такъв няма, така че...
И от трета страна, лешпера от снимката (левия лешпер) е върху остров, нещо което от своя страна е дефинирано доста добре в закона.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#33] от "krustev":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиЖалко Кръстев, трябваше да прочеш първо чл. 1 и чл. 2 от ЗДвП, Наредбите които се издадени на негово основание ...
Загубихме си времето.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#34] от "popovp":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиком. 35
Последно -пак повтарям (и спирам до тук) - Наредбите за маркировка и пътни знаци се издадени на основание ЗДвП...
Петърчо
Рейтинг: 450 Неутрално[quote#36:"hamilton F1"]Наредбите за маркировка и пътни знаци се издадени на основание ЗДвП...[/quote]
В това няма спор.
Спора е понятието "градска магистрала" и наредба, която да ме задължава да карам в дясно, за да не съм пречел на някой си.
И цитираното изречени трябва да се вижда, че за да важат по-специални правила трябва да има ЗНАК, издаден на база на ЗДвП.
Плюс това на 200 метра нагоре по пътя може да имаш ляв завой, позволен от закона. Къде трябва да караме, за да не пречим на "мерджана" и да го принуждаваме да настъпва ОСТРОВА?
tiger
Рейтинг: 443 НеутралноДо коментар [#20] от "hamilton F1":
Това е един много добър въпрос. Но той има много общо с други въпроси от рода на "защо български съд оправда унищожението на дюните на къмпинг Юг" или пък "защо български съд наложи условна присъда на Максим Стависки за убийство в пияно състояние" и т.н.
krustev
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#35] от "hamilton F1":
Вие кой закон четете??? В чл. 1 и 2 няма нищо отнасящо се до тази ситуация!
Мислете каквото си искате, само един съвет от мен - не очаквайте някой да се прибира в дясно на "градска магистрала" защото законът не го изисква!
redalex
Рейтинг: 221 НеутралноПривет на всички.
Аз съм авторът на снимката (всъщност е видео от видеорегистратор).
Движа се в лявата лента, защото по-надолу по булеварда имаше спрели коли. Малко преди момента на снимката, десният (пасата) щеше да се размаже в един камион, който искаше да изпревари от дясно.
Мерцедесът ми се беше залепил за бронята, като нарушението ми в случая е, че се движех с около 70км/ч при ограничение 50 км/ч.
Прибиране в дясно нямаше как да има, защото там беше пасатът, а и според българския закон няма проблем да се движа в тази лента.
Видео от изпълнението може да се види тук:https://vimeo.com/194364058
За съжаление съм сбъркал номера на благоевградската кола. Номерът му е Е8588КХ, а приложението "Гражданите" не дава възможност за поправки.
Лек ден на всички.
hamiltonf
Рейтинг: 3970 ВеселоДо коментар [#39] от "krustev":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиКръстев, пак ти повтарям - през цялото време не говоря за вляво или вдясно, а за понятието "градска магистрала", нормативно уточнено със знаци и маркировки в Наредби, писани по ЗДвП, който казва в чл. 1. "Този закон урежда правилата за движение по пътищата, отворени за обществено ползване, изискванията към пътните превозни средства за участие в движението по тези пътища..."
и чл.2 "Целта на този закон е да се опазват животът и здравето на участниците в движението по пътищата, да се улеснява тяхното придвижване..."
krustev
Рейтинг: 221 Весело[quote#41:"hamilton F1"]Кръстев, пак ти повтарям - през цялото време не говоря за вляво или вдясно[/quote]
[quote#6:"hamilton F1"]Ако това е двойно изпреварване, този който е снимал - мястото му е в дясното платно. Дори и да кара с пределната разрешена скорост и не изпреварва в момента, да се прибере в дясно. Пускаш ги да минават, не можеш да ги спреш, защото има риск да му се качат отгоре... [/quote]
Ей това си написал!
hamiltonf
Рейтинг: 3970 НеутралноДо коментар [#42] от "krustev":
http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близкиКръстев, трудно се комуникира с теб. Прочети какво съм написал:
- Ако има двойно изпреварване.... да се прибере вдясно (не защото така е правилно), ... а за да не му се качат отгоре (ако ги е наблюдавал в задното огледало колко са нетърпеливи)...
gost22
Рейтинг: 1702 Неутрално[quote#7:"vkiril"]Нарушението е в безпричинното каране в лявата лента - при положение, че дясната е празна,[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Марш на опреснителен..., че току виж си следващия от галерията...