Безплатна реклама в "Зелена зона" София

Автомобилът е паркиран в Зелена зона. Стои целодневно и безплатно (лесно се разбира - стои повече от 4 часа и няма стикер на "живущ") заема място, от което би трябвало да се изкарват около 10лв на ден. Служителите на ЦГМ очевидно са толкова захласнати, че не смеят да санкционират това рекламно съоръжение.<br /><br />А ламарината върху тази култова кола ...

© irons

Автомобилът е паркиран в Зелена зона. Стои целодневно и безплатно (лесно се разбира - стои повече от 4 часа и няма стикер на "живущ") заема място, от което би трябвало да се изкарват около 10лв на ден. Служителите на ЦГМ очевидно са толкова захласнати, че не смеят да санкционират това рекламно съоръжение.

А ламарината върху тази култова кола ...



Ключови думи към статията:

Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2296 Неутрално

    Този дзвер сигур троши 25 л. на 100 км.

  2. 2 Профил на Петър Самсонов
    Петър Самсонов
    Рейтинг: 3746 Неутрално

    Това не е ли спортният модел на трактор "Беларус"?

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  3. 3 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 544 Неутрално

    Това е лека кола "Варшава", мод. 223 от 1969г. Навремето беше ползвана и като такси. Преди нея имаше друг модел, М 20 и 201. Правени са от поляците по лиценз на съветската "Победа" М20, а руснаците съответно са я откраднали-познайте- от американците. Който му е интересно, да потърси в нета повече инфо.

  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5066 Неутрално

    това е реклама на някой милиционер или на мокетини за детектор на лъжата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 956 Неутрално

    Да Варшава е, от дете не съм ги виждал
    по улиците !!!

  6. 6 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    До коментар [#3] от "man_un":

    А-а-а-а-а..., возил съм се на такова нещо! Варшава...! С 3 (три) скорости! От една такава, може да се направят няколко японски коли...!
    Освен тях, имаше и нещо като микробус, Ниса и нещо като пикап, Жук.
    Всъщност, не мога да се сетя, кое от съветските "изделия" не е крадено от някой западен образец. Качеството, няма какво да се коментира...! Всеки го помни...!

    Бивш tww09306483.
  7. 7 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#6] от "tww09306483":

    +++

  8. 8 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    До коментар [#7] от "man_un":

    Забелязвате ли, че защитниците на съветското качество са станали вече...! Сега ще започнат да ни разказват митове и легенди, за съветската индустрия и великите умове, които не можаха една пералня да измислят и произведат...!

    Бивш tww09306483.
  9. 9 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 2828 Весело

    Този Дзвер ми напомня за блатото в което ни бяха натикали руските другари...

  10. 10 Профил на uvx36507936
    uvx36507936
    Рейтинг: 237 Неутрално

    За годините си беше екстра..

  11. 11 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1883 Неутрално

    До коментар [#8] от "tww09306483":
    Така е, но най-интересното на защитниците е , че дори и те не карат руски автомобили или пък да гледат руски телевизори.....HD

  12. 12 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 812 Неутрално

    [quote#6:"tww09306483"]Освен тях, имаше и нещо като микробус, Ниса и нещо като пикап, Жук. [/quote]
    Дааа, наистина. Първо помислих, че просто ги споменавате като примери за незабравими машини от онова време, но после с изумление разбрах, че Ниса и Жук са били създадени на базата на Варшава-та. В Уикипедиа даже има снимка на Жук, оборудван и ползван като малък пожарен автомобил. Смятайте какво шаси има Варшава-та, щом става даже за малка пожарна

  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#6] от "tww09306483":


    [quote#6:"tww09306483"]Варшава...! С 3 (три) скорости! От една такава, може да се направят няколко японски коли...!
    Освен тях, имаше и нещо като микробус, Ниса и нещо като пикап, Жук. [/quote]
    Минусите ти не са в защита на съветското , а защото малко повече от 70 % ти е НЕверна информацията :
    - Варшавата винаги е била с 5 скорости: 1 задна и 4 предни !
    - пикап имаше , ама на Варшава
    - Ниса имаше три модела : - Товоз (товарен) , 9 местен микробус и комбиниран товаро-пътнически (със сгъваеми седалки )
    - Жук имаше само два модела и то товарни : фургон и бордови.

    Първата Победа М 20 бе с 3 предни и една задна , както и първия Москвич на поточната линия на Опел Кадет присвоена от Красная армия след ВСВ . . .

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 812 Неутрално

    Ето тук е снимката на Жук, ползван като противопожарен автомобил:
    https://en.wikipedia.org/wiki/FSC_%C5%BBuk

  15. 15 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Варшавата си беше супер за времето, на един приятел баща му имаше такава и му я даваше да се движим напред назад. Тромава, ама вътре широка и удобна, цяла предна седалка и с горни скорости. Разхода не се коментира

  16. 16 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 574 Неутрално

    До коментар [#12] от "Smoke":

    През 90-91 год. все още вървяха и масово ги направиха на пикапчета да зареждат гаражните магазинчета.

    Sic transit..
  17. 17 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4286 Весело

    Само от вратата и може да се направи самолет, толкова тежка и голяма!

    klimentm
  18. 18 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 304 Неутрално

    [quote#13:"Чардо"]- Варшавата винаги е била с 5 скорости: 1 задна и 4 предни ! [/quote]

    Значи и с 5 гуми е била - четири + 1 резервна Шегата настрана, за пръв път чувам броят на предавките на скоростната кутия да се определя по този начин.

  19. 19 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3722 Весело

    До коментар [#15] от "shileto":

    Няма как да не е тромава с тези 70 к.с и тегло от 1500 кг.

    Не мога да виждам коментарите си и тези към мен, и не мога да отговарям, ако случайно не ги видя.
  20. 20 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 294 Любопитно

    До коментар [#3] от "man_un":

    Имали превозно средство, която да е чисто тяхна разработка и да не прилича ''случайно'' на някоя друга, било на изток или на запад?

  21. 21 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1762 Весело

    До коментар [#11] от "nema_labavo":

    Да не са луди

    Предразсъдъците са за ограничените.
  22. 22 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 294 Неутрално

    Извинявам се ,малко се отплеснах и въпроса ми е за руските коли. Моля за извинение.

  23. 23 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Весело

    До коментар [#19] от "hamilton F1":
    Но пък вози меко

  24. 24 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#23] от "shileto":

    Тук един авто-маниак показва възстановяване:

    http://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=744.0

    Не мога да виждам коментарите си и тези към мен, и не мога да отговарям, ако случайно не ги видя.
  25. 25 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#24] от "hamilton F1":
    Браво на човека, възхищавам се на такива хора

  26. 26 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1285 Весело

    [quote#1:"Ф.Нинов"]Този дзвер сигур троши 25 л. на 100 км.[/quote]
    Варшава на бензиностанция:
    - Пълни догоре - надменно поръчва собственика.
    ... след 15 мин:
    - Кво става бе ... колко време ще я пълниш?
    - Да беше я изгасил щом бързаш

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  27. 27 Профил на mr. wonderworld.
    mr. wonderworld.
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Туй чудо паякът не може да го вдигне!🚒

    In my Wonderworld each sleeping vision is so real.
  28. 28 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1144 Любопитно

    [quote#15:"shileto"]цяла предна седалка[/quote]По средата й от задната страна има пепелник.Голямо удобство за пътниците отзад.

  29. 29 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 409 Гневно

    Толкова глупави коментари на едно място! Първо: колата е с детройтски мотор (не откраднат, а лицензен) и е с много добри характеристики за времето си. Оригиналът Победа М20 е ползван за такси в Лондон и е с много добри отзиви. Машината има и версия с 4 скорост.
    Аз съм се учил на Форд Таунус 17М с три скорости и трябва да знаете, че му бяха достатъчни!
    Всяко поколение мисли, че светът започва от него. Като пораснат някои поумняват, но повечето не!

  30. 30 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Забравих да спомена, че Опел Фронтера до 1995 г. ползва подобен мотор - с разпределителен вал в картера и стоящи клапани.

  31. 31 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#28] от "Sabbath":
    Голям пепелник и ако не се лъжа от двете му страни имаше по една дръжка, а седящите отзад спокойно може де преметнат крак върху крак (мястото позволява)

  32. 32 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2810 Неутрално

    До коментар [#13] от "Чардо":

    Бай Чардо...! Втори братовчед на майка ми, получи в наследство една Варшава. Возил съм се на нея и няколко пъти след 1990-та година... Тоест, вече съм бил над 18-ет годишен. Та, затова съм абсолютно сигурен, че въпросната Варшава беше с 3 (три) скорости, естествено за движение напред. Ако броиш и задната, стават четири, но за напред бяха 3 (три)!
    Иначе вътре, беше много широка... Или може да ми се е сторила така, заради цялата предна седалка. Освен това, имаше и огромен кръгъл часовник по средата на таблото. Мини Купър сега, ряпа да яде...!
    Въпросната Варшава, изкара последните си години, като пикап. Поорязаха и купето и стана лекотоварна. Що цимент, пясък и тухли пренесе...!

    Бивш tww09306483.
  33. 33 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#20] от "galiwer1880":

    Има
    Шейна теглена от три коня- руска тройка.

  34. 34 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 544 Неутрално
  35. 35 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#18] от "tko42434569":


    [quote#18:"tko42434569"]Шегата настрана, за пръв път чувам броят на предавките на скоростната кутия да се определя по този начин[/quote]
    Без шега : в учебниците на времето в ВМЕИ така сме ги учили. Завършил съм го 1974-та
    Отделно съм м.с. и по мотокрос 1965- и по рали 1970-та.
    А съм и отговарял за целия авто спорт в България към СБА
    А и ако мислиш , че задната не е зъбна скоростна предавка , то може би според теб трябва да се извади от другите зъбни предавки ?
    НО тогава как би се движил назад ? Може би с бутане . . .

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  36. 36 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#32] от "tww09306483":
    Първите съветски Победа наистина бяха с 3 предни + 1 задна .
    Но още когато прехвърлиха цялостния завод в Полша то от няколко години Победата бе 4 предни...
    Може би оригиналната скоростна кутия да е сдала багажа и да е намерил цяла 3 скоростна ? ? ?
    Окачването им е едно и също
    . . . .
    Особено широката цяла предна седалка е от американския образец. А по онова време в САЩ имаше изискване , че ако в колата са 3-ма пътници , то задължително да са само на предната седалка , за да не се разсейвал шофьора ? !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  37. 37 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#32] от "tww09306483":

    Една от първите Варшави си бе закупил от ЦУМ треньора ми по самбо бате Нейко. На нея не само съм се возил , но съм я карал и правил ремонти и си бе с 4 скорости

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  38. 38 Профил на tko42434569
    tko42434569
    Рейтинг: 304 Неутрално

    До коментар [#37] от "Чардо":

    Хм, нещо се обърках вече. С 4 или с 5 скорости е била?

  39. 39 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#30] от "emilm13":


    [quote#30:"emilm13"]подобен мотор - с разпределителен вал в картера и стоящи клапани.[/quote]
    На времето , когато карах курсовете за професионални шофьори 3-ти клас до 1964-та г. ( това ни бе практиката в 9-ти, 10-ти и 11-ти клас в 19 гимназия), така ги и учехме : висящи и стоящи клапани, в зависимост къде е разположен разпределителния вал. Но това придава и друга конфигурация на горивната камера .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  40. 40 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#38] от "tko42434569":

    Ами и аз като тебе почнах да не я броя задната

    В Е С Е Л О !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  41. 41 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#30] от "emilm13":


    [quote#39:"Чардо"] Но това придава и друга конфигурация на горивната камера .[/quote]
    Пропуснах да уточня , че стоящите повдигачи ако задвижват директни клапаните без кобилица , то тогава те са до цилиндъра в цилиндровия блок , а не в главата .
    Но това е много стара конструкция за ниско октанови горива каквото имаше тогава - 76 окт и авиационен бензин 82 окт
    И за това при стоящите повдигачи има две конфигурации на горивната камера .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  42. 42 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#31] от "shileto":


    [quote#31:"shileto"]а седящите отзад спокойно може де преметнат крак върху крак (мястото позволява) [/quote]
    Аз не можех , че бях 189 см и за това все сядах отпред

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK