Въпросният бърз влак има и първа класа, но понеже системата за продажбата на билети не е свързана, от касата на междинен град предупреждават, че можете да си купите билет първа класа, но не е сигурно, че ще може да седнете. Защото може да са изкупени още на първата гара. Тоест влака тръгва от Видин, но в Лом, Враца или Своге нямат представа има ли свободни места за първа класа.

© Случаен

увеличи
, 9781
Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (54)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ами остава и краста да хване някой от пътниците!

  2. 2 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 472 Весело

    Видими резултати?

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  3. 3 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Ще ни залезе бизнеса с болувидските филми, ей! И индийците ще се оплашат от таквоз!

  4. 4 Профил на pivoley
    pivoley
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ми носете си вестници и си постилайте.

    Pivoley
  5. 5 Профил на 123
    123
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Още по-лесно е всичко да е от пластмаса и да се мие.

    Kолко българи са нужни, за да завинтят една крушка? Трима. Един, който да я смени и двама, които да спорят колко старата е била по-добра.
  6. 6 Профил на Безуспешно чакащ промяна
    Безуспешно чакащ промяна
    Рейтинг: 367 Весело

    Като студент пътувах всяка седмица с влак. Тогава мотото беше:
    "БДЖ. Пътуването с нас пести както време, така и удоволствие!"

    Някой традиции остават вечни, значи.

    Леко обезчовечен...
  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5267 Весело

    Ама вии какво искате..нали има влак!!!Забравихте конските вагони!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Докато се краде като за последно- нищо добро не чака желеницата!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6889 Неутрално

    Разумна препоръка към кретащото БДЖ

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1810 Неутрално

    Не стига , че има седалки, а искате и да са чисти. Капризи.

  11. 11 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 673 Гневно

    БДЖ съществува само защото е държавно - т.е. има кой да го спонсорира! По-добре е да бъде закрито, отколкото да е в такъв вид - платена излагация на една нация!

  12. 12 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#11] от "m_style":

    Я кажи къде в Европа..че и по света няма железница??:-) Най-обичам заключения без мислене..:-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  13. 13 Профил на serpico
    serpico
    Рейтинг: 1023 Неутрално

    До коментар [#11] от "m_style":

    Че е трагедия, трагедия е... Но БДЖ-то е едно от малкото неща в тая страна дето поне върши някаква работа - 100ци хиляди хора всеки ден ходят с него на работа или уикенда си пътуват при роднини и села...
    За съжаление се краде и с гъза там, таот година на година става по-зле.

    п.п. Наскоро се возих за 1-ви път с БДЖ от 16 години и преживях лек културен шок... ужасна кочина е, но пък е пълно и народа мъкне багажи и деца нагоре надолу....

    Pure Chewing Satisfaction
  14. 14 Профил на kykyyy
    kykyyy
    Рейтинг: 504 Неутрално

    До коментар [#10] от "stedim":

    Като я докарат до такова състояние по-добре да няма седалки. Пътниците ще си ги носят от вкъщи. Хем евтино, хем удобно.

  15. 15 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 673 Весело

    До коментар [#12] от "ostin22":

    Аз пък много мразИм като данъкоплатец да плащам сметките на гратисчиите и крадците. К,во ме интересува къде има и къде няма железница? /в Малта например няма, по обясними причини/. Като няма кой да плаща - няма услуга и точка!

  16. 16 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 673 Неутрално

    [quote#13:"serpico"]100ци хиляди хора всеки ден ходят с него на работа или уикенда си пътуват при роднини и села... [/quote]

    Ако това беше вярно - финансовото състояние на БДЖ щеше да е друго. А ако пътуват и не си плащат /без значение дали са привилегировани, дали са гратисчии, или просто цените са "социални"/, значи трябва веднага да спре държавната издръжка. Ако оцелее на пазара без държавна помощ - ОК, ако не - да се закрива...

  17. 17 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    [quote#11:"m_style"]БДЖ съществува само защото е държавно - т.е. има кой да го спонсорира! [/quote]
    Във Великобритания железниците са частни. И имат ръст за последните 15 години със 70%!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4384 Неутрално

    [quote#17:"Депутат 241."]Във Великобритания железниците са частни. И имат ръст за последните 15 години със 70%![/quote]

    Пътувал ли сте с влак във Великобритания? Аз съм. Няма нищо общо с БДЖ! По някои линии има безплатен интернет! И си купих билети по интернет от София. Цената, разбира се е доста различна!

  19. 19 Профил на fantazor
    fantazor
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#17] от "Депутат 241.":

    Във Великобритания разстояние от 60 км струва между 20 и 45 британски лири. Цените са непосилни и за много от местните. Единствената причина влаковете да са препълнени е, че е много скъшо да притежаваш кола и освен това пътищата са задръстени и с влак е много по-бързо.

    В момента има огромен натиск от обществото железниците да станат държавни отново заради напосилните цени на билетите, които частниците слагат.

    Така че Великобритания е доста неудачно сравнение.

  20. 20 Профил на Алф
    Алф
    Рейтинг: 1286 Неутрално

    Ами супер, като гледам то не само за облягане, за сядане човек има съмнения. По-добре изобщо да не се купува място, ако ти е мило здравето.

    Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
  21. 21 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 988 Неутрално

    първо, много се краде в БДЖ, второ- половината пътници са без билети в пътническите влакове, и трето - за такава цена на билета толкова, сиренето е с пари

  22. 22 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 4008 Неутрално

    Сега искат да вземат пари от софийския аеропорт, и да ги изсипят в БДЖ. За да си продължава БДЖ-то да вози стоцици хиляди гратисчии.
    Сигурно някой отворко ще ми обясни, колко е трудно да се бориш с гратисчиите-римляни. Сигурно е много по-лесно да ни накарат нас да им плащаме пътуванията, а те римляните да гласуват за правилната партия.

  23. 23 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 988 Неутрално

    До коментар [#19] от "fantazor":

    мда, винаги съм се чудил как с автобус Лондон- Манчестър е 5 лири, а с влак 50

  24. 24 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    [quote#19:"fantazor"]Във Великобритания разстояние от 60 км струва между 20 и 45 британски лири. Цените са непосилни и за много от местните. Единствената причина влаковете да са препълнени е, че е много скъпо да притежаваш кола[/quote]
    Аууу, горките англичани! Живи да ги оплачеш!
    Половината Лондон сутрин за работа пристига от близката (100 мили) провинция и вечер се прибира обратно с влак. И никой от тях не мисли да си търси работа на село или да си продава колата (колите).
    п.п. А и малко са ти надути цените за ритърн тикет...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  25. 25 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    [quote#18:"vassilun"]Пътувал ли сте с влак във Великобритания? [/quote]
    До коментар [#18] от "vassilun":
    Когато ми се налага. Но обикновено пътувам с кола...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  26. 26 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 854 Неутрално

    До коментар [#12] от "ostin22":

    Не се заяждам само се разрових в нета Бях 100% сигурен,че в Малта няма.Влакове в Малта няма от 1931.
    В Сан Марино жп мрежата е пострадала от бомбандировките.Остана ли са само няколко моста,тунела и гари,както и отделни участъци от линиите. Във Фиджи и Науру ИМА

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  27. 27 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1134 Неутрално

    Е стига бе, как ще му е комфортно на пътникът на БДЖ - нали може да му хареса и да повтори? А целта е да се съсипе и подари на наши хора. Обаче още държи бе!

  28. 28 Профил на ikar_01
    ikar_01
    Рейтинг: 1005 Неутрално

    До коментар [#19] от "fantazor":

    В Британия железниците се одържавяват и раздържавяват периодично. Помня, че по времето на Маргарет Тачър имаше пак такова упражнение.

  29. 29 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7658 Неутрално

    Какво пък, и по зле съм виждала преди две години между Белгия и Ротердам.

  30. 30 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#15] от "m_style":

    То в Малта и коли да няма с колело ще стигнеш навкякъде за час-два..:-) Тя е "само" 350 пъти по-малка от България..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  31. 31 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Резултатът от "великите" първо и второ "управления" на Борисов.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  32. 32 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 657 Неутрално

    Влакът Видин-София винаги е бил известен като мазния влак.

  33. 33 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1790 Неутрално

    [quote#19:"fantazor"]Така че Великобритания е доста неудачно сравнение.[/quote]
    Да ти кажа, в Западна и Северна Европа влаковете никак не са евтини и на дълги разстояния цените са сравними с тези на самолетен билет.
    Но за сметка на това са чисти, бързи и удобни. В повечето вече има и интернет.

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  34. 34 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 713 Неутрално

    До коментар [#24] от "Депутат 241.":

    В Лондон се пътува с влакове, защото е много по-бързо/от кола, автобус/ заради ужасният трафик...И защото е по-евтино/малко куриозно въпреки яките цени/ защото паркирането е още по-скъпо..:-) А иначе извън 3-4 основни линии в Юкей е пълно още с дори неелектрифицирани дизеловки..:-) Отделно в пик часове е претъпкано като в метро..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  35. 35 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4384 Неутрално

    До коментар [#23] от "carmello":

    За 5 паунда не можеш да пътуваш дори в рамките на Лондон!

  36. 36 Профил на abdelhaqq
    abdelhaqq
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#4] от "pivoley":

    и найлонова пелена с лепенка.

    בני אתה אני היום ילדתיך
  37. 37 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4384 Неутрално

    До коментар [#34] от "ostin22":

    Вярно е, че влаковете поне около Лондон (радиус от 60-70 мили) са препълнени, но това не е минус, а е позитшвно за железницата!

  38. 38 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 3880 Неутрално

    До коментар [#34] от "ostin22":
    Ами така е в Лондон. И така им харесва ежедневно на поне 5-6 милиона души.
    Малко по-различно е във Видин и Кулата, където засега не смятат да нарушават екологията със строителство на метро...
    п.п. В Лондон най-лесно, евтино и бързо се стига с кола до някой от крайните квартали, колата се оставя на паркинг и оттам се взема метро до всяка от 268-те станции.

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  39. 39 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 521 Неутрално

    ЕС са виновни - не помагат достатъчно!

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  40. 40 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    До коментар [#11] от "m_style":

    че какъв ти е проблема купуваш нови вагони и 1 локомотив и си пускаш влак по линията от 8 години е разрешено

  41. 41 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1916 Неутрално

    така е при частните превозвачи е куул от 8 години са разрешени частните превози някой да има снимка от частен превозвач между другото

  42. 42 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 988 Неутрално
  43. 43 Профил на sudo
    sudo
    Рейтинг: 213 Неутрално

    За толкова пари, толкоз.

    Truth is like poetry. And most people fucking hate poetry...
  44. 44 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    [quote#6:"Безуспешно чакащ промяна"]"БДЖ. Пътуването с нас пести както време, така и удоволствие!" [/quote]Тц! Само удоволствие.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  45. 45 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    [quote#12:"ostin22"]Я кажи къде в Европа..че и по света няма железница?[/quote]Железница и ДЪРЖАВНА железница не е едно и също.

    Има страни без ДЪРЖАВНА железница - напр. Великобритания.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  46. 46 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    [quote#13:"serpico"]БДЖ-то е едно от малкото неща в тая страна дето поне върши някаква работа - 100ци хиляди хора всеки ден ходят с него на работа или уикенда си пътуват при роднини и села... [/quote]Малко преувеличаваме. Годишно БДЖ превозва 25 милиона души. Това прави 70 хиляди души на ден. Същевременно годишната субсидия е 180 милиона. Т.е. всяко пътуване е субсидирано с 6-7 лева. При тази цена по-евтино ще е да сложим по 4 човека в такси. А още по-евтино ще е да сложим по 30 души в автобус.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  47. 47 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    [quote#19:"fantazor"]Във Великобритания разстояние от 60 км струва между 20 и 45 британски лири.[/quote]Посмали манго. Вчера пътувах от Лондон до Стивънидж (50км). Цената в двете посоки беше общо 13 паунда.

    Значи за 100км платих 13 паунда. Нищо общо с цените, които споменаваш.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  48. 48 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    [quote#34:"ostin22"]А иначе извън 3-4 основни линии в Юкей е пълно още с дори неелектрифицирани дизеловки.. [/quote]Повечето линии са електрифицирани (тези излизащи от Лондон са електрифицирани, ако не се лъжа, на 100%). За 12 години в ЮК съм пътувал стотици пъти с влак и само веднъж ми се случи да пътувам с дизел (между Йорк и Лиидс).

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  49. 49 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 2871 Неутрално

    [quote#35:"vassilun"]За 5 паунда не можеш да пътуваш дори в рамките на Лондон![/quote]Глупости. За 4.50 можете цял ден да се возете на автобус (неограничен брой пътувания). Пътвуанията с влак или метро са под 2.50 паунда в рамките на една зона.

    Офпиик може да минете 6-те зони с метро или влак само за 3 паунда: https://tfl.gov.uk/campaign/fares-freeze?intcmp=43624

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  50. 50 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3219 Неутрално

    До коментар [#35] от "vassilun":

    Карта за метрото, за една седмица, за три от шестте зони на метрото, миналата година струваше към 40 паунда...

    Бивш tww09306483.
  51. 51 Профил на dggm
    dggm
    Рейтинг: 482 Гневно

    [quote#19:"fantazor"]В момента има огромен натиск от обществото железниците да станат държавни отново заради напосилните цени на билетите, които частниците слагат. [/quote]

    А ха. И който не ползва влак насила да плаща билетите на ползващите заради добрата държава, която ще бие лошите частници, които много пари искат, понеже не могат като добрата държава да ти опрат пистолет в челото и да ти вземат една торба жълтици данък.

    Марксизъм до дупка, пък след нас голодомор.

  52. 52 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1606 Весело

    Ми разкарайте гратисчиите от влаковете и седалките ще са чисти. Във варненския градски транспорт точно така се получи — откакто кондукторите продават билети на място, няма мръсни и скъсани седалки...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  53. 53 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 468 Неутрално

    До коментар [#52] от "gost22":

    Но винаги има риска(за БДЖ) да продават билетите за по малко или да не продават нищо на пловин цена:
    Пример:
    1)Пътника плаща половин цена на билета-изгодно както за кондуктора,така и за него
    2)Как ще си правиш централна резервация/купуваш билети,ако не знаеш дали има свободни места или не ?

  54. 54 Профил на ozd05563707
    ozd05563707
    Рейтинг: 580 Неутрално

    В такива вагони съм се возил от Бургас до София миналата година. По тях седят и кучета, а кондукторите ги боли шмайзер. Отделно тоалетните са кът в тия вагони, съпер тесни са и са толкова непочистени, че вони през целия вагон. Спрях с БДЖ, след като почнаха да закъсняват, преди да тръгнат, с по 1-2 часа. А мизерията е толкова опасна, че може да пипнеш всичко възможно. Последно от линията за Варна някаква жена беше хванала дървеници!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.