Хубава кола на показ - но лоша постъпка

Що да не изпреваря задръстването и да спра пред светофара - и да си покажа парите<br /><br /><em>Тази снимка е публикувана като част от съвместен проект между "Дневник" и приложението</em> <a href="http://grajdanite.bg/" target="_blank"><em>"Гражданите"</em></a><em> за намаляване на нарушенията по пътищата.</em>

© Гражданите

Що да не изпреваря задръстването и да спра пред светофара - и да си покажа парите


Тази снимка е публикувана като част от съвместен проект между "Дневник" и приложението "Гражданите" за намаляване на нарушенията по пътищата.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4357 Неутрално

    Те тия с с еднаквите числа на номера се смятат за "безсмъртни"!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  2. 2 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Понеже аз живея в района и всеки ден минавам оттам, както и с моята кола понякога, ще кажа, че е възможно шофьорът да е бил принуден да направи това, защото не познава кръстовището и е бил заел крайната дясна лента, която е само за надясно, но е с отделен светофар от лентите за направо. И зад него са му свирили да освободи лентата за надясно и той е бил принуден да се премести и да застане по начина на снимката. Според мен това е най-вероятният сценарий 1.

    Ако той познаваше кръстовището и искаше да изпревари цялото движение, щеше да мине вляво по трамвайното трасе и да излезе най-отпред, но под по-различен ъгъл. Ъгълът, под който е застанал на снимката, навежда на сценарий 1 и на липсата на зла умисъл у водача.

  3. 3 Профил на kritikar
    kritikar
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Разбира се, възможен е и сценарий, при който шофьорът познава кръстовището отлично и знае, че дясната лента, макар и само за надясно, е най-бърза и нарочно да е минал по нея, въпреки, че иска да продължи направо. И тогава нарочно минава по дясната лента, но не взема завоя, а застава най-отпред. Нахално е, но е в рамките на допустимото. И е по-малко дразнещо, отколкото да беше минал по трамвайното трасе в ляво.

  4. 4 Профил на Trifon
    Trifon
    Рейтинг: 274 Весело

    До коментар [#2] от "kritikar":

    В понеделник сутрин, в час пик минах точно в тази посока. Твърде много "незнаещи" имаше, сигурно защото дясната лента вървеше доста бързо. Но хвала, можеше да мине и като трамвай все пак, защото и такива имаше, и бяха още повече. А да, да доуточня, аз също не съм минавал с години, но се сетих, че трябва да се наредя на опашката...

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4357 Неутрално

    До коментар [#4] от "Trifon":

    Същата такава кола Audi R8 само че с номер С 555555 преди 5-6 години по същият начин се опита да изпревари тир на околовръсното преди Драгалевци.И бе ударена!!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  6. 6 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 2055 Весело

    К'во му се чудите не видите ли, че е 6 шестак даже и на номера си го е написал опс избрал само как е взел тефтер и психото ! :-)

    "Светът няма да бъде разрушен от тези, дето вършат зло, а от тези, дето ги наблюдават без да направят нещо по въпроса" Алберт Айнщайн.
  7. 7 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Гъзар бъди, простотия покажи

  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2637 Неутрално

    Кога ли ще доживея някой с автомобил като тази R8-ца (дори няма да издребнявам с номера) публикува в гражданите такава снимка, но с нарушител някоя баракуда?

    I Want To Believe
  9. 9 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Редовен номер на цифра селяни; после форсират пред/през пешеходци и/или колоездачи и само да си смял да се обадиш! Един такъв си направи труда да заобиколи през съседната пряка, за да слезе да се разправяме, пред погледа на спрялата в съседство патрулка (!).

  10. 10 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#2] от "kritikar":

    Не, след като е "объркал" лентата, нормалният "сценарии" е да завие надясно.

  11. 11 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Не му завиждайте, това чудо ако знаете как друса по нашите пътища.

    Сигурно има камъни в бъбреците и докторът му е предписал да се вози на такава колица, вместо да ходи да си ги разбива с лазер.

  12. 12 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 807 Весело

    тук келешлъкът се е превърнал в начин на изразяване на егото до истерична форма. Тази сутрин предредилите се на един ляв завой по трамвайните линии изпревариха редовната опашка с 1 кола!!! Смях! Жалко само че парите и автомобили, достижение на технологиите отиват при хора, които си правят деня от такива неща...

    Евроатлантида
  13. 13 Профил на VeLikoV
    VeLikoV
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#1] от "Messerschmitt":

    Очевидно имат проблеми и с паметта, щом си избират такива номера. :D

  14. 14 Профил на zangief
    zangief
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Това си е редовно нарушение на това кръстовище. Но няма КАТ. Заети са с други дейности понеже тоя си плаща.

  15. 15 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 900 Неутрално

    Няма място за мрънкане. За всичко са виновни кат и полицията. Простаците няма да се самоозаптят. Не изискваме достатъчно от кат и полицията, и техните шефове.

    Кажи ми, жалко ти творенье, как се покачи тъй високо? - С пълзенье! - извика рогатата гадинка.
  16. 16 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 900 Неутрално

    Няма място за мрънкане. За всичко са виновни кат и полицията. Простаците няма да се самоозаптят. Не изискваме достатъчно от кат и полицията, и техните шефове.

    Кажи ми, жалко ти творенье, как се покачи тъй високо? - С пълзенье! - извика рогатата гадинка.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK