Има си знак на капака - шахтите са на електрото, сигурно за улично осветление, а може и за разпределение към сградите за магистрално трасе. На снимка 3 се вижда и жълтата сигнална лента, която ще бъде заровена (ако багерист я изкопае, знае, че има проблем с плана).
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
Софийските шахти са легендарни. Имам цяла колекция снимки на недомислени и мърляшки изпълнени шахти. Как пък един от великите архитекти в ДАГ веднъж не повдигна въпрос за изпълнението им.
Българинът обича по тротоарите му да има всичко: шахти, дървета, паркирани коли. В Будапеща има една-единствена кола, паркирана на тротоар, и тя е пред българското посолство на "Андраши".
Гледам че тук има много "прогресисти", защитници на шахтите (защото били нужни). Дали като сте ходили из Европата сте си отваряли очите да видите как е там? Сигурно не.
Забележете, че има толкова много шахти, но реално подведени са само две тръби към тях. Нали не очаквате, че под целия тротоар ще вървят кабели? Съответно ако шахтата е на енергото, къде ще са шахтите на кабеларките, БТК...
то причина винаги може да има, но дали може без тях? със сигурност! правят се голяма ревизионни шахта, със ЕДИН капак, където може да влезне човек и да работи каквото трябва. Не се правят хиляди малки дупчици през 1 метър.
В момента слагат и шахта до всеки стълб(!), като за това няма дори изискване по правилник - стълбовете се захранват директно. Те не се 'ремонтират', а изцяло се махат, както и правят сега. Абсолютно излишни шахти.
най малкото, може да са по-малки, по-маскирани и по-добре изпълнени. в този си вид, само след 2-3 зими всичкото тия квадратни километри капцаи ще станат на един клатещ се ронляк. където най-малко нещо което може да ти се случи, е да си счупиш крака.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4362 ГневноКато гледам основата на тези капаци колко е стабилна ми е ясно какво е качеството на ремонта и след колко време ще се разкривят.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!abdelhaqq
Рейтинг: 808 Неутралносетих се защо. защото по-бързо се покрива площ с циментови капаци. тъй де.
בני אתה אני היום ילדתיךpenetrating
Рейтинг: 5521 НеутралноА какво "вино" ще бликне от тях :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПетърчо
Рейтинг: 520 НеутралноЗа качеството на ремонта ясно, ама защо е абсурдно да има шахти? И колко трябва да са всъщност шахтите, че тези да са прекалено много?
brutester
Рейтинг: 615 НеутралноИма си знак на капака - шахтите са на електрото, сигурно за улично осветление, а може и за разпределение към сградите за магистрално трасе. На снимка 3 се вижда и жълтата сигнална лента, която ще бъде заровена (ако багерист я изкопае, знае, че има проблем с плана).
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаMyTwoCents
Рейтинг: 587 НеутралноДа не говорим, че отдавна има задължение всички кабели, тръби и комуникации да са подземни. Кабеларки, интернет, елктропроводи, телефонни и т.н.
@)----,--'--Така че въобще не е учудващо. И по-добре да има ревизионни шахти, отколкото при всеки проблем да се разкопава.
kman
Рейтинг: 434 НеутралноСофийските шахти са легендарни. Имам цяла колекция снимки на недомислени и мърляшки изпълнени шахти. Как пък един от великите архитекти в ДАГ веднъж не повдигна въпрос за изпълнението им.
john_3volta
Рейтинг: 797 НеутралноБългаринът обича по тротоарите му да има всичко: шахти, дървета, паркирани коли. В Будапеща има една-единствена кола, паркирана на тротоар, и тя е пред българското посолство на "Андраши".
Гледам че тук има много "прогресисти", защитници на шахтите (защото били нужни). Дали като сте ходили из Европата сте си отваряли очите да видите как е там? Сигурно не.
alabalko
Рейтинг: 493 НеутралноЗабележете, че има толкова много шахти, но реално подведени са само две тръби към тях. Нали не очаквате, че под целия тротоар ще вървят кабели? Съответно ако шахтата е на енергото, къде ще са шахтите на кабеларките, БТК...
KaV
Рейтинг: 243 НеутралноЯвно си има някаква причина да сложат толкова шахти!
rincewind
Рейтинг: 881 НеутралноПреди дни водих семейството в Барселона. Колкото и да се опитвах да си поръчам дупка или плаващи плочки не успях:)
kapitan_laino
Рейтинг: 1228 НеутралноАко това ви учудва - загледайте се в произволен тротар, някъде из София. Особено от новоремонтираните. Броят на шахтите е феноменален.
vaskoangelov
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#10] от "XtReMe":
то причина винаги може да има, но дали може без тях?
със сигурност!
правят се голяма ревизионни шахта, със ЕДИН капак, където може да влезне човек и да работи каквото трябва. Не се правят хиляди малки дупчици през 1 метър.
В момента слагат и шахта до всеки стълб(!), като за това няма дори изискване по правилник - стълбовете се захранват директно. Те не се 'ремонтират', а изцяло се махат, както и правят сега. Абсолютно излишни шахти.
най малкото, може да са по-малки, по-маскирани и по-добре изпълнени.
в този си вид, само след 2-3 зими всичкото тия квадратни километри капцаи ще станат на един клатещ се ронляк.
където най-малко нещо което може да ти се случи, е да си счупиш крака.
gobay
Рейтинг: 933 ЛюбопитноКакво и на кого пречат шахтите?
vmware
Рейтинг: 221 НеутралноКошмарни са тези шахти!