По нашенски

Това е нов стълб от новоремонтирания бул "Тодор Каблешков" в София. Няма още и половин година, а стълбът вече почнал да ръждясва. А всеки автомобилист знае, че тръгне ли веднъж ръждата, спиране няма, ако ще стълбът да е тройно поцинкован. Толкова ли е трудно да се направи един стълб като хората? За стойността на ремонта хич даже не искам да знам, че сигурно ще ми заседне буца в гърлото.

© БМЗ

Това е нов стълб от новоремонтирания бул "Тодор Каблешков" в София. Няма още и половин година, а стълбът вече почнал да ръждясва. А всеки автомобилист знае, че тръгне ли веднъж ръждата, спиране няма, ако ще стълбът да е тройно поцинкован. Толкова ли е трудно да се направи един стълб като хората? За стойността на ремонта хич даже не искам да знам, че сигурно ще ми заседне буца в гърлото.



Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    Е па доста е изкарал - половин година след рязане на лентичката. Гепаджийте ще ви успокоят, че всичко е в гаранция и фирмата ще бъде "наказана"!

  2. 2 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    Изглежда заварките са разказали играта на анти-корозията.

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  3. 3 Профил на hamiltonf1
    hamiltonf1
    Рейтинг: 3445 Весело

    "Голяма" ръжда, голямо нещо...

  4. 4 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 944 Неутрално

    А Америка ги правят от дърво диреците, и изкарват по 100 години. Потапят ги в нещо да не ги ядат термитите и дървоядите, разбира се. Ръжда не ги лови.

  5. 5 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 522 Неутрално

    Ръждата едно, но как може нов стълб да е толкова некадърно напрвен? Този врата не може да е нещо фабрично направено. Защо не се взима готов продукт по зададени изисквания от професионален производител?

  6. 6 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1388 Неутрално

    До коментар [#5] от "nodamncat":

    Така като гледам, капака за ел. инсталацията е рязан с оксижен/плазма от стълба и после просто са заварили парчето обратно с две елементарни панти.
    Икономия, к'о да пра'иш.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  7. 7 Профил на nigel
    nigel
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#5] от "nodamncat":Така като гледам, капака за ел. инсталацията е рязан с оксижен/плазма от стълба и после просто са заварили парчето обратно с две елементарни панти. Икономия, к'о да пра'иш.
    —цитат от коментар 6 на БМЗ


    На такава „технология“ прилича. После са „възстановили“ антикорозионното покритие като са използвали спрей за поцинковане.
    По принцип поцинкованите конструкции са най-доброто за открит монтаж, но трябва да са изпълнени качествено и след излизане от ваната за поцинковане да не се пробива, реже и заварява нищо по тях.

  8. 8 Профил на korc
    korc
    Рейтинг: 2185 Неутрално

    Пантите трябваше да бъдат скрити, ама коннструктивното мислене не е сред приоритетите. А вместо бронзов спрей има цинга, ама е скъпа.

  9. 9 Профил на cartmann
    cartmann
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Някой е пазарувал евтини стълбове.
    Направен е от готова, поцинкована тръба, отрязан е капакът, на ръка, купени са най-евтините панти, прикапани са с телоподаващото и за десерт са пръснати с цинково спрейче.
    Има български производители, които произвеждат качествени стълбове, но явно не са били от наще

  10. 10 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 208 Неутрално

    Мизерия.. предимно в мисленето. Начина по който е направен тоя стълб е начина по който се прави всичко в държавата ни почти, ако се прави нещо изобщо.. Пътища, саниране, ремонти, автомобили, здравеопазване, образование, правосъдие, ред..... Трагедия отвсякъде. За успокоение обаче има държави където е и по-зле. За срам нам обаче не и в Европа, съмнявам се че дори и на Балканите сме най-големите дървари.

  11. 11 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1388 Разстроено

    До коментар [#9] от "cartmann":

    Точно така. Тук на снимката не се вижда добре поради малкия размер на снимките в рубриката, но наистина е пръскано с цинков спрей, за да се покрие (или прикрие) рязаното. Груба работа.

    Апокалипсисът апокалиптичен
  12. 12 Профил на Joronic
    Joronic
    Рейтинг: 229 Весело

    Аз да се оплача и за нещо друго по новите стълбове.
    Като ги карат от завода явно са хубави. Но като ги разтоварват, ги влачат и се надират грозно точно по средата. Като са нови не личи, но скоро става дълга 1 м. и дебела 2-3 см. ръждива черта. При това чисто новият стълб се очаква да стои там поне 30 г. И така не 1-2, а почти всички. Тъжно е както нещо ново вече е за преработка.

  13. 13 Профил на starlighter
    starlighter
    Рейтинг: 319 Неутрално

    Със жълтите светофари е същата история. Масово ръждясват

  14. 14 Профил на Denis Stoyanov
    Denis Stoyanov
    Рейтинг: 599 Неутрално

    Някой се е изтарикатил и вместо да се купят стълбове са купени само тръби за по-евтино. То си личи че тоя капак е рязан на ръка и заварен след това.

  15. 15 Профил на vstoyanov
    vstoyanov
    Рейтинг: 692 Весело

    До коментар [#4] от "Камен":

    чшш. то тука идеята е да изкара колкото се може по-кратко за да се съберат отново пари от глупаците.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах