Рисковото изпреварване е много по-опасно от превишението на скоростта. Но изисква много повече интелигентност от органите. Затова винаги го елиминират като фактор. Едно насърчаване на общестеността може да свърши много работа. Ако обаче някой с фуражка те глоби на изкуствено направено ограничение, съюзникът в борбата със смърта на пътя често става джигит на инат. Да да го кажа отново - няма мисъл под фуражките на висшия полицейски клир. Ако случайно някъде се появи, системата бързо го изхвърля. Както например Богдан Милчев, единственият който не се поколеба да глоби шефа си, тогавашния МВР министър Цветлин Йовчев.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.
Не подкрепям подобни изпълнения , но: - изпреварването е разрешено в този участък от пътя - насрещната лента е чиста - от снимката не става ясно зашо е толкова рисковано
Ти сещаш ли се при едно разминаване на метър с моторист, когато разликата в скоростите ви надвишава 200 км./ч. каква въздушна вълна му хвърля и къде ще го засили? Законите на физиката важат, дори и да не ги познавате!
Не подкрепям подобни изпълнения , но:- изпреварването е разрешено в този участък от пътя- насрещната лента е чиста- от снимката не става ясно зашо е толкова рисковано
Не подкрепям подобни изпълнения , но:- изпреварването е разрешено в този участък от пътя- насрещната лента е чиста- от снимката не става ясно зашо е толкова рисковано —цитат от коментар 4 на ivuchi
РИСКОВАНО Е ЗАЩОТО СНИМАЩИЯ СЕ ДВИЖИ ПЛЪТНО ДО ПРЕКЪСНАТАТА ОСЕВА ЛИНИЯ И ПРЕЧИ НА ИЗПРЕВАРВАЩИТЕ ГО. НО ТОЛКОВА МОЖЕ ЧОВЕКА. НЕ МУ СЕ СЪРДЕТЕ. ПОВЕЧЕТО ПИШМАН ШОФЬОРИ КАРАТ ПЛЪТНО ДО ОСЕВАТА ЛИНИЯ ЗАЩОТО НЕ СА СИГУРНИ В ГАБАРИТИТЕ НА СОБСТВЕНИТЕ СИ АВТОМОБИЛИ И МИСЛЯТ ЧЕ АКО КАРАТ ПЛЪТНО В ДЯСНА КАКТО Е ПРАВИЛНО ЩЕ ИЗПАДНАТ ОТ ПЪТЯ. ОПАСЕН ЗА ДВИЖЕНИЕТО И ЗА САНКЦИЯ Е СНИМАЩИЯ ПИШМАН ШОФЬОР !!!
... [#4] от "ivuchi":РИСКОВАНО Е ЗАЩОТО СНИМАЩИЯ СЕ ДВИЖИ ПЛЪТНО ДО ПРЕКЪСНАТАТА ОСЕВА ЛИНИЯ И ПРЕЧИ НА ИЗПРЕВАРВАЩИТЕ ГО. НО ТОЛКОВА МОЖЕ ЧОВЕКА. НЕ МУ СЕ СЪРДЕТЕ.ПОВЕЧЕТО ПИШМАН ШОФЬОРИ КАРАТ ПЛЪТНО ДО ОСЕВАТА ЛИНИЯ ЗАЩОТО НЕ СА СИГУРНИ В ГАБАРИТИТЕ НА СОБСТВЕНИТЕ СИ АВТОМОБИЛИ И МИСЛЯТ ЧЕ АКО КАРАТ ПЛЪТНО В ДЯСНА КАКТО Е ПРАВИЛНО ЩЕ ИЗПАДНАТ ОТ ПЪТЯ.ОПАСЕН ЗА ДВИЖЕНИЕТО И ЗА САНКЦИЯ Е СНИМАЩИЯ ПИШМАН ШОФЬОР !!!
А ако снимката е на МПС в процес на изпреварване? Какъв е проблема? Дори може да дава мигач, но камерата да е хванала момента между две мигвания, няма как да се разбере от една снимка. Мисля, че цялата олелия е заради моториста. Но щом човек се е качил на мотор трябва да си е написал завещанието, това се подразбира
И какво предлагаш в случая? Да не се изпреварва, заради евентуален моторист? Аз предлагам мотористите да не се държат като колоездачи: - да не карат между лентите и платната - да не надвишават максимално допустимата скорост, която е еднаква за всички.
Няма никакво нарушение на изпреварващата кола. Бил съм в подобно положение на пътя Видин-Монтана, изпреварвам ТИР на разрешен участък, ТИР-а с около 90-100, аз изпреварвам със 120-130, срещу мен излиза един моторист, който караше поне със 160 км/ч. На този супер дълъг прав участък (поне километър и половина видимост) изведнъж времето се скъси страшно много. В крайна сметка ТИР-а видимо намали, аз рязко се прибрах, а моториста (вероятно пичлеме без книжка) ни показа среден пръст. Пожелах му следващия път да кара с 200.
Доколкото виждам, при това разположените на автомобилите, изпреварващият натиска спирачката. Свети третият стоп. Може би, това е искал да покаже авторът на снимката и вероятно има основание за възмущение.
Не подкрепям подобни изпълнения , но:- изпреварването е разрешено в този участък от пътя- насрещната лента е чиста- от снимката не става ясно зашо е толкова рисковано—цитат от коментар 4 на ivuchiДо коментар [#4] от "ivuchi":РИСКОВАНО Е ЗАЩОТО СНИМАЩИЯ СЕ ДВИЖИ ПЛЪТНО ДО ПРЕКЪСНАТАТА ОСЕВА ЛИНИЯ И ПРЕЧИ НА ИЗПРЕВАРВАЩИТЕ ГО. НО ТОЛКОВА МОЖЕ ЧОВЕКА. НЕ МУ СЕ СЪРДЕТЕ.ПОВЕЧЕТО ПИШМАН ШОФЬОРИ КАРАТ ПЛЪТНО ДО ОСЕВАТА ЛИНИЯ ЗАЩОТО НЕ СА СИГУРНИ В ГАБАРИТИТЕ НА СОБСТВЕНИТЕ СИ АВТОМОБИЛИ И МИСЛЯТ ЧЕ АКО КАРАТ ПЛЪТНО В ДЯСНА КАКТО Е ПРАВИЛНО ЩЕ ИЗПАДНАТ ОТ ПЪТЯ.ОПАСЕН ЗА ДВИЖЕНИЕТО И ЗА САНКЦИЯ Е СНИМАЩИЯ ПИШМАН ШОФЬОР !!!
често пъти проблема е, че в дясно пътната настилка е по-компрометирана и затова хората инстинктивно бягат вляво. Някои работи се учат с течение на времето. Просто всеки един път започва да се разбива от краищата и първо там зейват дупки.
Не съм шофьор , че съм с вестибуларен синдром , ама ми се вижда от снимката че движещия се след товарната кола е много близо и се двууми дали да изпревари . И за това снимания се е изнесъл толкова в ляво.
А , и ТИР -а требе да се прибере по плътно в дясно, за да даде път на изпреварващите и изпреварването да не се извърши в насрещното платно. Та смятам че ситуацията се създава от ТИР-ра. . .
СА 1703 РК ... неправилно изпреварване, застрашаващо насрещните МПС. Мотористът не се движеше като велосипедист, на моториста му работеха фаровете, просто някой бърза за село (или гробищата на следващия завой).
Коментиращите -- моторът не е велосипед, а този не се и движеше като такъв, за да има коментари в подобен дух.
И за всички, отбелязващи кой къде кара -- лентата е лента, всеки може да си кара из нея където му е кеф. По време на изпреварване, изпреварващият трябва да бъде изцяло в съседната лента.
Няма никакво нарушение на изпреварващата кола. Бил съм в подобно положение на пътя Видин-Монтана, изпреварвам ТИР на разрешен участък, ТИР-а с около 90-100, аз изпреварвам със 120-130, срещу мен излиза един моторист, който караше поне със 160 км/ч.
Разбира се, че формално съм в нарушение. Я сега се върни в училище и кажи, как се изпреварва камион, който кара с 90, когато ограничението е....90? Отговор не се изпреварва е малоумен, защото този камион не може да поддържа равномерно тази скорост и на няколко участъка пъпли с 20, т.е. трябва да го изпревариш. Иначе ще се возиш след него с часове. Неслучайно в някои държави при ограничение 90, за камиони то е 70, за да може да ги изпревариш. Във всички случаи се налага да се изнесеш максимално бързо от насрещната лента, което става със максимално висока скорост.
Повече мисъл в кратуната, когато следващия път яхнеш моторчето и при ограничение 80 се движиш с 160, или на непрекъсната двойна осева линия караш ВЪРХУ нея и очакваш Господ да те пази.
Това същото го твърдят и ония с черните 'жипове, дето ти святкат на магистралата, когато караш със 140 в лявата лента, а те искат да те изпреварят. Според теб това е напълно нормално, защото ти не можеш да поддържаш постоянно скорост от 140 км/ч. От твоето обяснение излиза, че едва ли не е задържително да изпревариш камион, който се движи с 90 при ограничение 90, защото, видиш ли, той вероятно няма да поддържа тази скорост!?!?!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Cara Mia
Рейтинг: 334 НеутралноИмам чувството,че много водачи на МПС са не само самоубийца,а най-вече убийци!
UJC4040
Рейтинг: 535 НеутралноРисковото изпреварване е много по-опасно от превишението на скоростта. Но изисква много повече интелигентност от органите. Затова винаги го елиминират като фактор.
По добре красив и умен, отколкото грозен и глупав.Едно насърчаване на общестеността може да свърши много работа.
Ако обаче някой с фуражка те глоби на изкуствено направено ограничение, съюзникът в борбата със смърта на пътя често става джигит на инат.
Да да го кажа отново - няма мисъл под фуражките на висшия полицейски клир. Ако случайно някъде се появи, системата бързо го изхвърля.
Както например Богдан Милчев, единственият който не се поколеба да глоби шефа си, тогавашния МВР министър Цветлин Йовчев.
Ivailo Ivanov
Рейтинг: 225 НеутралноАз не виждам други "участници в движението" в насрещната лента, само някакъв моторист, но той не заема цяла лента
ivuchi
Рейтинг: 225 НеутралноНе подкрепям подобни изпълнения , но:
- изпреварването е разрешено в този участък от пътя
- насрещната лента е чиста
- от снимката не става ясно зашо е толкова рисковано
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 1677 НеутралноДо коментар [#4] от "ivuchi":
Авторът на снимката е в нарушение, защото не пропуска изпреварващия, а е длъжен, защото така създава предпоставка за ПТП.
Лео
Рейтинг: 1369 НеутралноТи сещаш ли се при едно разминаване на метър с моторист, когато разликата в скоростите ви надвишава 200 км./ч. каква въздушна вълна му хвърля и къде ще го засили? Законите на физиката важат, дори и да не ги познавате!
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "ivuchi":
РИСКОВАНО Е ЗАЩОТО СНИМАЩИЯ СЕ ДВИЖИ ПЛЪТНО ДО ПРЕКЪСНАТАТА ОСЕВА ЛИНИЯ И ПРЕЧИ НА ИЗПРЕВАРВАЩИТЕ ГО. НО ТОЛКОВА МОЖЕ ЧОВЕКА. НЕ МЕ СЕ СЪРДЕТЕ.
ЧИЧО ПЕШО
Рейтинг: 225 ГневноНе подкрепям подобни изпълнения , но:- изпреварването е разрешено в този участък от пътя- насрещната лента е чиста- от снимката не става ясно зашо е толкова рисковано
—цитат от коментар 4 на ivuchi
До коментар [#4] от "ivuchi":
РИСКОВАНО Е ЗАЩОТО СНИМАЩИЯ СЕ ДВИЖИ ПЛЪТНО ДО ПРЕКЪСНАТАТА ОСЕВА ЛИНИЯ И ПРЕЧИ НА ИЗПРЕВАРВАЩИТЕ ГО. НО ТОЛКОВА МОЖЕ ЧОВЕКА. НЕ МУ СЕ СЪРДЕТЕ.
ПОВЕЧЕТО ПИШМАН ШОФЬОРИ КАРАТ ПЛЪТНО ДО ОСЕВАТА ЛИНИЯ ЗАЩОТО НЕ СА СИГУРНИ В ГАБАРИТИТЕ НА СОБСТВЕНИТЕ СИ АВТОМОБИЛИ И МИСЛЯТ ЧЕ АКО КАРАТ ПЛЪТНО В ДЯСНА КАКТО Е ПРАВИЛНО ЩЕ ИЗПАДНАТ ОТ ПЪТЯ.
ОПАСЕН ЗА ДВИЖЕНИЕТО И ЗА САНКЦИЯ Е СНИМАЩИЯ ПИШМАН ШОФЬОР !!!
Ivailo Ivanov
Рейтинг: 225 НеутралноА ако снимката е на МПС в процес на изпреварване? Какъв е проблема? Дори може да дава мигач, но камерата да е хванала момента между две мигвания, няма как да се разбере от една снимка.
Мисля, че цялата олелия е заради моториста. Но щом човек се е качил на мотор трябва да си е написал завещанието, това се подразбира
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 Неутрално[quote#6:"Лео"][/quote]
седеньето го зголемува задникотИ какво предлагаш в случая? Да не се изпреварва, заради евентуален моторист? Аз предлагам мотористите да не се държат като колоездачи:
- да не карат между лентите и платната
- да не надвишават максимално допустимата скорост, която е еднаква за всички.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноНяма никакво нарушение на изпреварващата кола. Бил съм в подобно положение на пътя Видин-Монтана, изпреварвам ТИР на разрешен участък, ТИР-а с около 90-100, аз изпреварвам със 120-130, срещу мен излиза един моторист, който караше поне със 160 км/ч. На този супер дълъг прав участък (поне километър и половина видимост) изведнъж времето се скъси страшно много. В крайна сметка ТИР-а видимо намали, аз рязко се прибрах, а моториста (вероятно пичлеме без книжка) ни показа среден пръст. Пожелах му следващия път да кара с 200.
седеньето го зголемува задникотdokker
Рейтинг: 388 НеутралноДоколкото виждам, при това разположените на автомобилите, изпреварващият натиска спирачката. Свети третият стоп. Може би, това е искал да покаже авторът на снимката и вероятно има основание за възмущение.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 Неутралночесто пъти проблема е, че в дясно пътната настилка е по-компрометирана и затова хората инстинктивно бягат вляво. Някои работи се учат с течение на времето. Просто всеки един път започва да се разбива от краищата и първо там зейват дупки.
седеньето го зголемува задникот
rorikabc
Рейтинг: 497 НеутралноНе съм шофьор , че съм с вестибуларен синдром , ама ми се вижда от снимката че движещия се след товарната кола е много близо и се двууми дали да изпревари .
И за това снимания се е изнесъл толкова в ляво.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#12] от "dokker":
седеньето го зголемува задникотнатиска, защото тръгва да се прибира, и очевидно трябва да намали. Няма как с тази скорост да се прибере обратно.
rorikabc
Рейтинг: 497 НеутралноА , и ТИР -а требе да се прибере по плътно в дясно, за да даде път на изпреварващите и изпреварването да не се извърши в насрещното платно. Та смятам че ситуацията се създава от ТИР-ра. . .
black
Рейтинг: 388 НеутралноСА 1703 РК ... неправилно изпреварване, застрашаващо насрещните МПС. Мотористът не се движеше като велосипедист, на моториста му работеха фаровете, просто някой бърза за село (или гробищата на следващия завой).
Коментиращите -- моторът не е велосипед, а този не се и движеше като такъв, за да има коментари в подобен дух.
Живи, здрави и повече мисъл в кратуните.
black
Рейтинг: 388 НеутралноИ за всички, отбелязващи кой къде кара -- лентата е лента, всеки може да си кара из нея където му е кеф. По време на изпреварване, изпреварващият трябва да бъде изцяло в съседната лента.
Проверете си правилника ;)
Yotce
Рейтинг: 1668 ЛюбопитноИ нито за момент не ти дойде на ум, че и ти си в нарушение, нали?
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#19] от "Yotce":
седеньето го зголемува задникотРазбира се, че формално съм в нарушение. Я сега се върни в училище и кажи, как се изпреварва камион, който кара с 90, когато ограничението е....90? Отговор не се изпреварва е малоумен, защото този камион не може да поддържа равномерно тази скорост и на няколко участъка пъпли с 20, т.е. трябва да го изпревариш. Иначе ще се возиш след него с часове. Неслучайно в някои държави при ограничение 90, за камиони то е 70, за да може да ги изпревариш. Във всички случаи се налага да се изнесеш максимално бързо от насрещната лента, което става със максимално висока скорост.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#17] от "black":
седеньето го зголемува задникотПовече мисъл в кратуната, когато следващия път яхнеш моторчето и при ограничение 80 се движиш с 160, или на непрекъсната двойна осева линия караш ВЪРХУ нея и очакваш Господ да те пази.
Лео
Рейтинг: 1369 НеутралноТова същото го твърдят и ония с черните 'жипове, дето ти святкат на магистралата, когато караш със 140 в лявата лента, а те искат да те изпреварят. Според теб това е напълно нормално, защото ти не можеш да поддържаш постоянно скорост от 140 км/ч. От твоето обяснение излиза, че едва ли не е задържително да изпревариш камион, който се движи с 90 при ограничение 90, защото, видиш ли, той вероятно няма да поддържа тази скорост!?!?!