Влакове с европейски пари

Снимката е от влака Оломоуц - Прага. Информационното табло показва информация за пътя, включително и моментната скорост на влака. Малко късно се усетих със снимката, та съм хванал намаляването на скоростта преди Колин. Иначе почти през цялото време се движеше с 150-155 км/ч



Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8742 Любопитно

    Китай е бъкан с такива влакове, а едва ли са с пари от ЕС!

    karabastun1@abv.bg
  2. 2 Профил на idianata
    idianata
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Браво! За наблюдателността и за изводите. Сега остава да зададем въпроса "Що тъй?" на народните избраници и любимци :)
    Само като си помисля какъв би бил отговора ...

  3. 3 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2583 Неутрално

    Малко по на запад влаковете са по хубави....

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  4. 4 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 552 Неутрално

    RegioShark, регионални мотриси (тоест няма локомотив), полски.
    Едни правят селски стадиони, други купуват влакове... въпрос на приоритети.
    Мотриси сравнително нови имаме, Дезирото на Сименс. Като подвижен състав БДЖто има спешна нужда от локомотиви и нови композиции междуградски влакове (не знам, каква е българската класификация, на немски е Intercity) София - Варна / София - Бургас.

    I shave with Occam's razor
  5. 5 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3710 Весело

    Малко по на запад влаковете са по хубави....
    —цитат от коментар 3 на Боян Таксиров


    Явно не си ходил скоро ни в Централна Европа ни В Западна...
    Разликата в инфраструктурата и услугите между Централна и Западна Европа става все по малка, да не кажа, че поради това, че всичко в Централна Европа се строи по последни технологии и знания, в много отношения инфраструктурата вече е по-добра.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  6. 6 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3710 Неутрално

    Браво! За наблюдателността и за изводите. Сега остава да зададем въпроса "Що тъй?" на народните избраници и любимци :) Само като си помисля какъв би бил отговора ...
    —цитат от коментар 2 на idianata


    Много е тъжно, когато в Бг от всякъде "капацитети" заливат денонощно населението с това, как ЕС ни бил ликвидирал това и онова, как сме били придатък на хора и пазар за чужди стоки и как сме нямали полза от това а нашите бивши братя по оръжие и строй, дето се намират на "вълка" в устата вече са на светлинни години от Бг и като инфраструктура и като качество на живот.
    За това пуснах тези три снимки, защото е отвартителна цялата игра, която се играе в Бг.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  7. 7 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2583 Неутрално

    До коментар [#5] от "DDR":

    Абе на снимката влакът не че е лош, ама не може да се мери по вид с онези, белите влакове ДБ.

    Аз обаче използвах думата "влакове" и в преносен смисъл, защото не модерната инфраструктура и лъскавината на влаковете са мерило за качеството и свободата на живота...

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  8. 8 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1125 Весело

    тук няма къде да залепят лепенката, понеже парите усвоени, а влаковете ги няма.

  9. 9 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3181 Неутрално

    Ако не се лъжа метрото в София е построено изцяло с пари от ЕС.

  10. 10 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8786 Неутрално

    Пътувах в скоростен влак от Амстердам за Брюксел, с такава табела, показваше и температурата и вдигаше до 160 км/ч. освен че беше и двуетажен, чист. и безшумен.

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4778 Неутрално

    До коментар [#6] от "DDR":

    Колега, няма нормален българин, който да твърди, че от членството ни в ЕС няма ползи! Тези, които твърдят това не са българи, а русороби!

  12. 12 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3710 Любопитно

    До коментар [#11] от "vassilun":

    Принципно сте прав. Проблема е в съотношението ”нормални” /”ненормални”
    80/20 или 20/80 ?

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  13. 13 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10597 Неутрално

    Ние ги закопаваме буквално и нямам предвид метрото, което е чудесно. Имам предвид тръбите за газ едиствено за да угодим на Газпром...
    3 милиарда могат да направят не една и две скоростни влакови отсечки.
    Както се казва въпрос на приоритети, в случая не български, а на Газпром...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  14. 14 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 595 Разстроено

    Влакове с европейски пари?!

    До коментар [#5] от "DDR":
    ...Разликата в инфраструктурата и услугите между Централна и Западна Европа става все по малка поради това, че всичко в Централна Европа се строи по последни технологии и знания (за разлика от това, което нашите "малоумници" са измислили за "високоскоростната" с шеметните 150 км/ч отсечка София - Пловдив, която са я започнали, но кога смятат да завършат за никого не е ясно и пак ни пробутват "претоплени манджи", че видиш ли БДЖ е пред фалит и ако дадат летище София на концесия ще осигурят тези средства - твърдения на малоумници за пред наивници, които все още "трият картончета с надеждата да спечелят милиончета?!!!! и в много отношения инфраструктурата вече е по-добра.

    А как у "нашенско" - тук едни крадливи хора искат и това, което все още не е "усвоено" да го откраднат и "лобиски" да съсипят ж.п. транспорта - не, че вече не са го съсипали за сметка на автобусния, защото там става далаверата с горивата - много доходно перо?!!!

  15. 15 Профил на Emil Dimov
    Emil Dimov
    Рейтинг: 595 Разстроено

    Влакове с европейски пари?!
    за сега все още има такива пари, ама ние ги ползваме за друго .....?

    До коментар [#1] от "karabastun":
    Китай е бъкан с такива влакове, а едва ли са с пари от ЕС?!

    Преди има няма 40г., когато БДЖ все още не беше ("боже дано стигна жив"!) и пътувах по линията Пловдив - София си мислех като гледах в списание "Наука и техника" японските влакове на магнитна възглавница ("влаковете стрела"), че може би скоро и ние ще пътуваме с такива влакове, ама нейсе това време като че ли нещо се забави да не кажа, че към момента изглежда невъзможно?!!!!

  16. 16 Профил на Su
    Su
    Рейтинг: 16 Неутрално

    Добре би било да се даде и цената на билета, за да е пълно сравнението (от 10 до 25 лв като най-скъпото е в бизнес класа). Разстоянието е 280 км. Бях останал с впечатление че ЖП транспорта в Чехия е скъп, но това е било сигурно заради ползването му винаги до дестинации извън Чехия.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK