Разкостване на нови трамваи заради липса на части. Това не е редно!!! (допълнена)

Разкостване на нови трамваи заради липса на части. Това не е редно!!!<br /><br />От Столичната община опровергаха сигнала на "Спаси София": Категорично не отговарят на истината разпространените в социалните мрежи твърдения, че части от новите трамваи ПЕСА се монтират на стари трамвайни мотриси. Това е технически и практически непълно невъзможно, тъй като става дума за трамваи от различно поколение. Не отговарят на истината и твърденията, че в движение са само 19 от новите трамваи ПЕСА - 23 са трамваите в движение. При 2 трамвая е установен технически проблем по ходовата част. Рекламацията е заявена и приета от производителя ПЕСА като се доставят безплатно от завода на производителя в рамките на 5-годишната гаранция за този тип части. Публикуваната снимка е на един от тези два трамвая. Докато се изчаква заявената за доставка част, от трамвая е свалена маска и поставена на катастрофирал трамвай от същия модел. Целта е именно да не бъдат спирани от движение нови трамвайни мотриси, които са климатизирани и комфортни. "Столичен електротранспорт" има сключен договор за резервни части на трамваи ПЕСА като е заявена и т. нар. маска, повредена вследствие на ПТП. През тази година Столичната община купува още 13 нови трамвая и това е част от цялостната политика за модернизация на градския транспорт и повече удобства за пътниците.

© Спаси София

Разкостване на нови трамваи заради липса на части. Това не е редно!!!

От Столичната община опровергаха сигнала на "Спаси София": Категорично не отговарят на истината разпространените в социалните мрежи твърдения, че части от новите трамваи ПЕСА се монтират на стари трамвайни мотриси. Това е технически и практически непълно невъзможно, тъй като става дума за трамваи от различно поколение. Не отговарят на истината и твърденията, че в движение са само 19 от новите трамваи ПЕСА - 23 са трамваите в движение. При 2 трамвая е установен технически проблем по ходовата част. Рекламацията е заявена и приета от производителя ПЕСА като се доставят безплатно от завода на производителя в рамките на 5-годишната гаранция за този тип части. Публикуваната снимка е на един от тези два трамвая. Докато се изчаква заявената за доставка част, от трамвая е свалена маска и поставена на катастрофирал трамвай от същия модел. Целта е именно да не бъдат спирани от движение нови трамвайни мотриси, които са климатизирани и комфортни. "Столичен електротранспорт" има сключен договор за резервни части на трамваи ПЕСА като е заявена и т. нар. маска, повредена вследствие на ПТП. През тази година Столичната община купува още 13 нови трамвая и това е част от цялостната политика за модернизация на градския транспорт и повече удобства за пътниците.



Ключови думи към статията:

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    Прави се по цял свят и се нарича канибализъм!

    Но така се гарантира,че поне част от тях ще продължи да се използва...

  2. 2 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 445 Любопитно

    Парите за поддръжка са отишли за пейките по Графа?

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  3. 3 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Ромският манталитет се е пропил дълбоко в корените на българина ...

  4. 4 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2945 Весело

    Прави се по цял свят и се нарича канибализъм!Но така се гарантира,че поне част от тях ще продължи да се използва...
    —цитат от коментар 1 на до лъжльо

    Едва ли!Виж да кажеш,че се прави по цяло нашенско ще е по близко до истината.

  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1700 Неутрално

    Само със самолетите (новите) да не направят така. Напълно способни са.

  6. 6 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 445 Весело

    Прави се по цял свят и се нарича канибализъм!
    —цитат от коментар 1 на лъжльо


    Прави се, но кога се прави?
    В 2 случая :

    1. Стара техника на доизживяване ;
    2. Лошо управление - не е предвидена (навременна) поддръжка ;

    Е, ние в коя хипотеза сме? Доизживяване? :-)))))

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  7. 7 Профил на legaltk
    legaltk
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Липсва достатъчно информация по случая.

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    оставка !!!некадърници!!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на our12595545
    our12595545
    Рейтинг: 299 Неутрално

    Нормално, втора употреба части са в пъти по евтини. Почити всички фирми с голям автопарк имат машини за донори.

  10. 10 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 12254 Неутрално

    Ужасно!

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  11. 11 Профил на Paolo Di Canio
    Paolo Di Canio
    Рейтинг: 1799 Неутрално

    До коментар [#1] от "до лъжльо":

    До коментар [#9] от "our12595545":

    Нормално е само във Фандъколандия!
    Никъде не се бастисват чисто нови машини за части!!!

  12. 12 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Хайде стига с глупостите на Фандъкова! Щом някой е способен да докара софиянци до носталгия по Софиянски смятай какъв талант е нужен!

  13. 13 Профил на skomina
    skomina
    Рейтинг: 1122 Весело

    оставка !!!некадърници!!!
    —цитат от коментар 8 на КМЕТ В СЯНКА


    На кои - на тия от депото ли? Я ходи им покажи как се прави.

  14. 14 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#4] от "chicago514":

    Не е измислено в България и не е български патент!
    Измислено е на Запад и е страшно ефективно ,когато имаш голям парк,но по някаква причина не може да се осигурят резервни части навреме!

    Нищо ново под Слънцето,но Ганьо все си мисли,че е уникален...

  15. 15 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 792 Неутрално

    При 200 трамвая 10 са за части - какъв е проблема.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  16. 16 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#11] от "Paolo Di Canio":


    Точно обратното!

    Навсякъде го правят и това е ефективен начин да поддържаш работещ парк от машини!
    Това , че ти го чуваш и виждаш за първи път е твой проблем...

  17. 17 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1790 Гневно

    Този начин на работа - разкостване на едно за да поправиш друго е най-уродливата поддръжка на каквото и да било. Защото накрая имаш поне 1 унищожено нещо и всичко останало е със поне една неработеща система!
    Какви индивиди управлавят Столичния транспорт - не е истина направо. За да изглежда евтина поръчката не поръчали резервни части. Ми то си има препоръки от производителя кое кога трябва да бъде сменено и списък със необходими резервни части. Ма то откъде да знаят спИциалистите от Адски транспорт? Който е наредил разкостването - вън! Независимо колко е ценен и незаменим. Няма само да си играем на шикалки!

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  18. 18 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#6] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":


    Няма никакво значение!
    Решението е на собственика...

  19. 19 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#5] от "zxp53317185":


    Сигурен съм,че ще стане точно така!
    Никой не си купува 100%от нужните резервни части!
    А всяко такова канибализиране е 100% възстановимо и обратимо...

  20. 20 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1790 Гневно

    До коментар [#11] от "Paolo Di Canio":Точно обратното!Навсякъде го правят и това е ефективен начин да поддържаш работещ парк от машини!Това , че ти го чуваш и виждаш за първи път е твой проблем...
    —цитат от коментар 16 на до лъжльо


    Къде е такава системата, бе тарикат? У Сибир и Черна Африка може и да е така! Но не и по белия свят!

    пп Са Сухой супур джет поддръжката е точно такава: понеже нямат резервни части на склад набеждават една машина за донор и я разкостват за резевни части. Нашите от там са научени така!

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  21. 21 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#17] от "skara":

    Ти някога поддържал ли си нещо различно от твоето седалище.Този начин на поддръжка е добър,защото веднага виждаш коя част ти трябва и къде да я сложиш.Този трамвай е донор на поне 30 машини.

    А тия от изкърти София - да се хванат у работа и после да снимат.Явно не са помирисвали работа никога.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  22. 22 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1790 Весело

    Ромският манталитет се е пропил дълбоко в корените на българина ...
    —цитат от коментар 3 на Нико


    Вместо циганите да станат като българите - българите станаха като циганите.
    И процеса се засилва всеки ден.

    пп Модератора: Прокурора и циганските работи ;-)

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  23. 23 Профил на skomina
    skomina
    Рейтинг: 1122 Неутрално

    Този начин на работа - разкостване на едно за да поправиш друго е най-уродливата поддръжка на каквото и да било. Защото накрая имаш поне 1 унищожено нещо и всичко останало е със поне една неработеща система!Какви индивиди управлавят Столичния транспорт - не е истина направо. За да изглежда евтина поръчката не поръчали резервни части. Ми то си има препоръки от производителя кое кога трябва да бъде сменено и списък със необходими резервни части. Ма то откъде да знаят спИциалистите от Адски транспорт? Който е наредил разкостването - вън! Независимо колко е ценен и незаменим. Няма само да си играем на шикалки!
    —цитат от коментар 17 на skara


    Леле как правилно бихте постъпили, ако сте там където не сте.
    Я се огледай какви допотопни таралясняци се движат по родните пътища, сбрани от къдели не, с части ремонтирани какви ли не. Технически неизправни на 90%. Що не ги ремонтирате с оригинални части във фирмен сервиз бре плакалници?

  24. 24 Профил на skara
    skara
    Рейтинг: 1790 Гневно

    До коментар [#17] от "skara":Ти някога поддържал ли си нещо различно от твоето седалище.Този начин на поддръжка е добър,защото веднага виждаш коя част ти трябва и къде да я сложиш.Този трамвай е донор на поне 30 машини. А тия от изкърти София - да се хванат у работа и после да снимат.Явно не са помирисвали работа никога.
    —цитат от коментар 21 на Петър Петров


    И за следващата дефектирала машина на същото място откъде ще вземеш част? От следващия донор, нали?
    Абе тарикати, що не си купите по НОВИ две коли и едната да я ползвате за донор? Нали така се правело по цял свят? Хем ще ви излезе по-йофтинко ремонта, нали?

    Прави каквото трябва, да става каквото ще.
  25. 25 Профил на Гергин Борисов
    Гергин Борисов
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#15] от "Петър Петров":

    Не са 200 - 25 трамвая от този модел са и са единствените с климатик и нископодови.

    http://spasisofia.org
  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#13] от "skomina":

    Тия от депото са за затвора.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#18] от "до лъжльо":

    Ти знаеш ли кой е собственикът ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#24] от "skara":

    А бре тарикат.Какъв е шанса да ти гръмне два пъти един след друг да речем,двигателя на дясното огледало за задно виждане ????Нали затова си има проценти.Доколкото знам,навремето фирмите дето взимаха компютри за зали,големи фирми и тем подобни,ги взимаха така - 100 работещи,5 за части и 2-3 за директна смяна.Тъй че нищо ново под слънцето.Всичко е пари.И тези трамваи не са голф 4 че във всяка морга да има части за тях.А и да речем още един пример - аз карам стило - тук там е ударено поради мадридския трафик - еми аз ако трябва да сменя всички брони,фарове и какво ли не - ми то излиза да взема едно стило за части.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  29. 29 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#26] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Прокурор ли си или съдия?

  30. 30 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#27] от "КМЕТ В СЯНКА":


    Няма никакво значение!
    Всички подобни канибализма и за резервни част се правят по програма за техническа поддръжка...

  31. 31 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#24] от "skara":

    Няма смисъл - в нета е пълно с резервни части втора употреба свалени от бракувани коли ,някои от които ,даже са още в гаранция...

  32. 32 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#20] от "skara":


    Навсякъде и е измислена в западните високо развити държави!
    Това,че на такива като теб не е известн и ви се струва нелогична си е ваш проблем!
    Прилага се даже при самолетите и всичко се прави по документи и по програмата за поддържане на производителя!
    Всяко такова действие е напълно обратимо за техниката и без последствия може да се възстанови за експлоатация!

  33. 33 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 792 Неутрално

    До коментар [#31] от "до лъжльо":

    Също е пълно с части за боинг,космически совалки,ядрени подводници.Правиш ли разлика между трамвай чието производство надали е минало 10 000 бройки и да речем голф 4 - са над 10 000 000 бройки.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове
  34. 34 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#17] от "skara":

    Нищо не се унищожава!
    След като се доставят резервните части всичко се възстановява до нормално състояние!
    Инж.Ганьо трудно схваща...

  35. 35 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#11] от "Paolo Di Canio":Точно обратното!Навсякъде го правят и това е ефективен начин да поддържаш работещ парк от машини!Това , че ти го чуваш и виждаш за първи път е твой проблем...
    —цитат от коментар 16 на до лъжльо


    На всякъде си подават и оставките при всичко, което сътвориха!

  36. 36 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#6] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":Няма никакво значение!Решението е на собственика...
    —цитат от коментар 18 на до лъжльо


    Па я съм му избирател на собственика! А да видим!

  37. 37 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#5] от "zxp53317185":Сигурен съм,че ще стане точно така!Никой не си купува 100%от нужните резервни части!А всяко такова канибализиране е 100% възстановимо и обратимо...
    —цитат от коментар 19 на до лъжльо


    Ама наистина ли! Ми като е толкова лесно що не си произведаха трамваите в Трамкар?!

  38. 38 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#21] от "Петър Петров":

    Тия разсъждения у Вас! Купувай си два телевизора и прави така!

  39. 39 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    [quote#23:"skomina"][/quote]

    Акъла за вкъщи не важи за това, дето му плащам издръжката с 60 лв всеки месец.

  40. 40 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#13] от "skomina":Тия от депото са за затвора.
    —цитат от коментар 26 на КМЕТ В СЯНКА


    И от Московска

  41. 41 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#35] от "Oleg Shishmanov":

    Няма за какво!
    Трябва да бъдат поощрени,че са се досетили,че могат да използват световно известни практики и да поддържат работещ парк,независимо от проблемите!

  42. 42 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#37] от "Oleg Shishmanov":


    Наистина!
    Чети и учи повече като нямаш опит!

  43. 43 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#35] от "Oleg Shishmanov":
    До коментар [#36] от "Oleg Shishmanov":
    До коментар [#40] от "Oleg Shishmanov":

    Спорът не е политически,а технически!
    Но мисля,че и от политика разбирате ,колкото разбирате от техника,т.е. нищо...

  44. 44 Профил на parcaleste
    parcaleste
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Ромският манталитет се е пропил дълбоко в корените на българина ...
    —цитат от коментар 3 на Нико


    Не е ромски, ами си е направо цигански.

  45. 45 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#44] от "parcaleste":

    Ромите от две стари коли не правят една работеща,а просто ги предават за скрап...

  46. 46 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#35] от "Oleg Shishmanov":Няма за какво!Трябва да бъдат поощрени,че са се досетили,че могат да използват световно известни практики и да поддържат работещ парк,независимо от проблемите!
    —цитат от коментар 41 на до лъжльо


    Само да попитам за тези пркатики, защо не се учи в университета?

  47. 47 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#37] от "Oleg Shishmanov":Наистина!Чети и учи повече като нямаш опит!
    —цитат от коментар 42 на до лъжльо


    Аз вече към пенсия отивам, ама щом си казал, ще се уча!

  48. 48 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#35] от "Oleg Shishmanov":До коментар [#36] от "Oleg Shishmanov":До коментар [#40] от "Oleg Shishmanov":Спорът не е политически,а технически!Но мисля,че и от политика разбирате ,колкото разбирате от техника,т.е. нищо...
    —цитат от коментар 43 на до лъжльо


    Според МЕИ-то съм инженер, а според тебе никой не пита.

  49. 49 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    Аз години съм работил в производството. Никога и никъде не е имало такава практика да разкостим работеща машина за части. Нито съм виждал, нито участвал, нито чувал за подобни кощунства, нито през скромният си трудов стаж в БГ, нито в странство.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  50. 50 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#47] от "Oleg Shishmanov":

    И аз!
    Ама човек се учи ,докато е жив...

  51. 51 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#49] от "tsyrvulan":

    За това и не станахме нация техническа!
    Бай Ганьо трудно мисли out of the box...

  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#45] от "до лъжльо":

    Не те знам какъв технически опит имаш - тези дето демонтират знаят ли как се прави и колко щети нанасят допълнително при демонтажа знаеш ли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#48] от "Oleg Shishmanov":


    Дипломите ,ако правеха човека,човечеството още щеше да чака много изобретения измислени от хора без диплома да се открият...

  54. 54 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#40] от "Oleg Shishmanov":

    +++

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  55. 55 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    До коментар [#51] от "до лъжльо":

    Само че аз съм техничар в странство. В Родината нямам кой знае колко стаж и натрупан опит.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  56. 56 Профил на Тиква загубена
    Тиква загубена
    Рейтинг: 1379 Неутрално

    👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️👨‍✈️
    Типично по герберски.

    Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!
  57. 57 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#52] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не се нанасят никакви щети!
    Повечето агрегати и части се демонтират и след това монтират като съответния ремонт на същите...

  58. 58 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#46] от "Oleg Shishmanov":

    Може и да се учи в някои!
    Вие колко университета сте завършили?
    Университета на живота е най-добрия според мен,без да отричам другите...

  59. 59 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#55] от "tsyrvulan":

    Това е разпространена практика,но явно не навсякъде!
    Щом аз съм я виждал и на запад,и на изток ,и в България за мен е нещо нормално и не мога да разбера защо прави впечатление на някой?
    Явно има много лаици из форума ...

  60. 60 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#57] от "до лъжльо":

    Това просто не е вярно.
    Знаеш ли как се въвежда в експлоатация трамвай ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  61. 61 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#60] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кое не е вярно,бе?
    Че може да се ремонтират трамваите ли?
    Това се прави даже при самолети ,които са многократно по-сложни...
    Учи-урока ми е безплатен...

  62. 62 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    До коментар [#59] от "до лъжльо":

    Това което пишете е глупост и половина. Подобни практики може да има при трудно достъпни места. На Запад сме ефективни. Не е ефективно да ангажираш част от персонала да разглоби работеща машина за да канибализира част/агрегат, след това да монтира на развалената, след това да поръчаш въпросната част и пак да я монтираш на машината от която си я демонтирал. Стига сте писали небивалици. Просто е, поръчваш, пристига, монтираш. Говорим за машини които са все още в производство, а не за такива спрени преди 20 годинки.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  63. 63 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#46] от "Oleg Shishmanov":Може и да се учи в някои!Вие колко университета сте завършили?Университета на живота е най-добрия според мен,без да отричам другите...
    —цитат от коментар 58 на до лъжльо


    Знаеш ли са какво междурелсие има трамваи в София, като разбираш от трамваи?
    И като си инженер я кажи защо в UTP кабела има 4 двойки жици и защо са усукани?

  64. 64 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#62] от "tsyrvulan":

    Това се прави при определени обстоятелства и е добре разпространена практика!
    Това,че вие не я прилагате и не сте я чували и сега трябва да ви се преподава само показва,че сте неинформиран и нищо повече!
    Запазете си разсъжденията за вас -тези ,които я прилагат са си направили много добре сметката и си въртят бизнеса.Тях вашето мнение не ги интересува,те си имат много по-добри и по-подготвени кадри...

  65. 65 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#64] от "до лъжльо":

    Не е вярно, че не се нанасят щети. Я кажи ПОДРИБНО при какви обстоятелства се прави освен ако изделието е спряно от производство (като резервни части) .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  66. 66 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1426 Весело

    До коментар [#64] от "до лъжльо":

    Мда...много добра сметка са си направили след като не могат да поръчат резервни части за все още произвеждащи се машини и вместо това разкостват работеща такава. Ей Богу...на това му се вика ефективност.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  67. 67 Профил на our12595545
    our12595545
    Рейтинг: 299 Неутрално

    До коментар [#1] от "до лъжльо":До коментар [#9] от "our12595545":Нормално е само във Фандъколандия!Никъде не се бастисват чисто нови машини за части!!!
    —цитат от коментар 11 на Paolo Di Canio


    като не разбираш от нещо, що се пениш? Първо една лека кола ако си я купиш на части излиза около три пъти по-скъпо от цената на такава излязла от завода. За трамвай съотношението ще е още по-голямо. Второ може да са свалили определена част докато изчакват доставката на новата, нали не си мислиш, че ще ти доставят каквато и било част за трамвай за по-малко от две или три седмици и то в оптимистичния вариант?

  68. 68 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Това с разкостването има смисъл само, ако има някакъв много скъп механичен проблем. Най-често след тежки катастрофи, където е много начупена машината - даречем половината трамвай и ремонта би струвал съизмеримо спрямо цената на нов. И тогава ако приемем, че кабината е останала незасегната от катстрофата може да бъде разкостена.
    Но това да се прави на нещо здраво и работещо се прави наистина в България и попада в графата - много лоши практики.

  69. 69 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#66] от "tsyrvulan":

    Както писах това е практика при определени обстоятелства,които налагат това,а не се прави безцелно!
    Явно не сте имали такава практика,не мога да разбера за какво спорите ?
    Явно остатъка от шопския манталитет пред клетката на жирафа е все още доста силен:
    -Е,такова животно няма и не може да има...

  70. 70 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#68] от "Oleg Shishmanov":

    Много по-изгодно е да се поддържат няколко постоянно изправни транспортни средства като се спре само едно от групата и се използват неговите части до идването на резервните части,отколкото масово да се спрат няколко наведнъж...
    Мислите разумно,а не само от камбанарията на собствения си ограничен кръгозор!
    Това на всякъде по света е нормална практика,такава е явно и в България вече!

  71. 71 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#68] от "Oleg Shishmanov":Много по-изгодно е да се поддържат няколко постоянно изправни транспортни средства като се спре само едно от групата и се използват неговите части до идването на резервните части,отколкото масово да се спрат няколко наведнъж...Мислите разумно,а не само от камбанарията на собствения си ограничен кръгозор!Това на всякъде по света е нормална практика,такава е явно и в България вече!
    —цитат от коментар 70 на до лъжльо


    Не отговори за междурелсието и за кабела.
    Ти знаеш ли, че има недостиг на трамваи, а новите са в краен дефицит. Какво ми говориш, че е по-изгодно като кака ти Йорданка е занемарила до неузнаваемост трамвайния транспорт. Добре, че бяха Швейцария, които апропо ДАРИХА стари трамваи, които са в превъзходно състояние и обновени, а ти тука някакъв си твърдиш, че е редно нов трамвай да се занемарява.
    Кажи за междурелсието и за кабела!

  72. 72 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#65] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не,ти първо обясни какви щети биха се нанесли според теб,ако се демонтира някакъв детайл или агрегат от квалифициран персонал и според инструкцията за техническа поддръжка,а след това се монтира нов/друг на негово място!

  73. 73 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 3290 Неутрално

    Добре де, какъв е проблемът да парчедисат една от тези мотриси втора употреба, ако това ще държи останалите в движение? А ако артиса нещо, тука имам едни преатели...

  74. 74 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#71] от "Oleg Shishmanov":

    Стига смесва политиката с техниката!
    Нали уж беше инжинер?
    Прав беше бай Тошо като казваше,че никой в България не работи това за което е учил!
    Учителка по руски език е кмет на милионен град е един от примерите,дано разчита на добри специалист...

  75. 75 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#72] от "до лъжльо":

    Първо ти обясни, после ще ти обясня аз. Тази практика съгласувана ли е с производителя ? Както и с ЕС?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  76. 76 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#73] от "zyb18561487":

    Тази не е втора употреба.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  77. 77 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9128 Неутрално

    Като са купили трамваите, защо не са договорили части?

  78. 78 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Добре де, какъв е проблемът да парчедисат една от тези мотриси втора употреба, ако това ще държи останалите в движение? А ако артиса нещо, тука имам едни преатели...
    —цитат от коментар 73 на zyb18561487


    Нови са бе! Не са втора употреба!

  79. 79 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#71] от "Oleg Shishmanov":Стига смесва политиката с техниката!Нали уж беше инжинер?Прав беше бай Тошо като казваше,че никой в България не работи това за което е учил!Учителка по руски език е кмет на милионен град е един от примерите,дано разчита на добри специалист...
    —цитат от коментар 74 на до лъжльо


    Пише се Инженер, не инжинер. Ще си смесвам каквото си искам - аз съм избирател.

  80. 80 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    Като са купили трамваите, защо не са договорили части?
    —цитат от коментар 77 на Роси


    Ама те са договорили! Просто не им се купуват! Демек това което е най-противно - "идва" ЕС и ти купува трамваите и ти после имаш задължението да ги държиш работещи, което не искат да правят! Т.е. не могат да си купят, не могат да си ги поддържат - какво могат?! Могат само да прибират заплати и да усвояват и от 1 юли да режат разписания, които и без това са орязани.
    На какво прилича метро на 15 минути например в събота и неделя?!

  81. 81 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#75] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ако си мислиш,че силата ти е въвъ въртенето в кръг по време на дискусия си прав!
    Не искам да ти давам и други описания ,защото не мисля ,че ще ти харесат!
    Ако ще ти помогне смятам пак да ти напиша ,че подобни практики има не само в ЕС, а даже и САЩ и на много други места ,където се използва скъпа и високотехнологична транспортна техника!Виждам,че в България се ползва и в градския транспорт вече,което е похвално,но за лаиците ,които си нямат идея как с е поддържа подобна техника подобна гледка явно е ужасяваща!
    Дано някой не снима разглобен двигател за основен ремонт или разглобен самолет в някой хангар...

  82. 82 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#79] от "Oleg Shishmanov":

    Ти си един глас и нищо повече!
    Не си придавай важност,не си някакъв фактор ,освен в празнодумството...

  83. 83 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#81] от "до лъжльо":

    Стига повтаря едно и също нещо! Не си написал нищо конкретно техническо до сега! Попитах те за междурелсието - не казваш нищо. Кажи знаеш ли какъв двигател има в трамваите като тези?

  84. 84 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#77] от "Роси":


    Никой не купува 100%от резервните части!
    100% е сигурно,че има договор,иначе след определено време всичките ще са скрап...

  85. 85 Профил на Oleg Shishmanov
    Oleg Shishmanov
    Рейтинг: 1095 Неутрално

    До коментар [#79] от "Oleg Shishmanov":Ти си един глас и нищо повече!Не си придавай важност,не си някакъв фактор ,освен в празнодумството...
    —цитат от коментар 82 на до лъжльо


    Един глас съм, обаче не се дава на такива като Фандъкова!

  86. 86 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#83] от "Oleg Shishmanov":

    Да не разводняваме темата,която е за временното канибализиране за резервни части-нормална практика по света и у нас или не!

  87. 87 Профил на zbs44514268
    zbs44514268
    Рейтинг: 275 Неутрално

    Както обикновено всичко това се оказа фалшива новина! Просто не е вярно! Язък за барута!

  88. 88 Профил на vasill
    vasill
    Рейтинг: 546 Неутрално

    Потресаващо е! А отговорът безумен - не ставало на по-стари трамваи?! Какви по стари бе, за други от същия модел стават... леле. Само маската била взета - доста повече неща липсват! Това е безумно, а даже има ненормалници, кото бранят СО във форума.

  89. 89 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1426 Неутрално

    До коментар [#69] от "до лъжльо":

    От шоплъка може да си ти. Аз съм от североизтока. И да при определени обстоятелства, като липса на средства за купуване на резервни части и инвентар, се започва с канибализацията. Стига си разтягал лукуми. Истината, мотрисите бяха закупени основно със средства по оперативни програми, само че ЕС не дава пари за поддръжка и СО дето уж се води заможна община - увисна. Пари йок и страх у общинарите да вдигнат цените на транспортните услуги щото поне да остане достатъчна сума за резервни чадти. Ще се потрошат мотрисите бързо заради недостатъчно добри ремонти и експлоатация...и толкоз. Мила родна картинка.

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  90. 90 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5792 Неутрално

    До коментар [#89] от "tsyrvulan":

    Точно. Ако ЕС видят тези снимки хич няма да им хареса как СО усвоява и бастисва парите им.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  91. 91 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#90] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Какво е бастисано,бе кмет без портфейл?
    Какво?
    Поръчват частите,получават ги ,сглобяват всичко канибализирано ,за да вървят другите трамове и всичко е ток и жица!

  92. 92 Профил на до лъжльо
    до лъжльо
    Рейтинг: 105 Неутрално

    До коментар [#89] от "tsyrvulan":

    Ти разтягаш локуми ,а аз ви обяснявах цял ден за една нормална западна практика за поддържане на транспортна техника при временна липса на резервни части ,за която вие не бяхте чували и сънували...

  93. 93 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1829 Весело

    До коментар [#89] от "tsyrvulan":Ти разтягаш локуми ,а аз ви обяснявах цял ден за една нормална западна практика за поддържане на транспортна техника при временна липса на резервни части ,за която вие не бяхте чували и сънували...
    —цитат от коментар 92 на до лъжльо


    У българско, проблема е че местните не знаят как, ама и така не е! Та да обясняваш и пет дни как е у държавите с големи заплати, накрая пак ще те изкарат крив. Манталитет, е това, трудно се преборва щото не е свързан с логика и разум.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK