
© Спаси София
Разкостване на нови трамваи заради липса на части. Това не е редно!!!
От Столичната община опровергаха сигнала на "Спаси София": Категорично не отговарят на истината разпространените в социалните мрежи твърдения, че части от новите трамваи ПЕСА се монтират на стари трамвайни мотриси. Това е технически и практически непълно невъзможно, тъй като става дума за трамваи от различно поколение. Не отговарят на истината и твърденията, че в движение са само 19 от новите трамваи ПЕСА - 23 са трамваите в движение. При 2 трамвая е установен технически проблем по ходовата част. Рекламацията е заявена и приета от производителя ПЕСА като се доставят безплатно от завода на производителя в рамките на 5-годишната гаранция за този тип части. Публикуваната снимка е на един от тези два трамвая. Докато се изчаква заявената за доставка част, от трамвая е свалена маска и поставена на катастрофирал трамвай от същия модел. Целта е именно да не бъдат спирани от движение нови трамвайни мотриси, които са климатизирани и комфортни. "Столичен електротранспорт" има сключен договор за резервни части на трамваи ПЕСА като е заявена и т. нар. маска, повредена вследствие на ПТП. През тази година Столичната община купува още 13 нови трамвая и това е част от цялостната политика за модернизация на градския транспорт и повече удобства за пътниците.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноПрави се по цял свят и се нарича канибализъм!
Но така се гарантира,че поне част от тях ще продължи да се използва...
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 306 ЛюбопитноПарите за поддръжка са отишли за пейките по Графа?
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?Нико
Рейтинг: 536 НеутралноРомският манталитет се е пропил дълбоко в корените на българина ...
chicago514
Рейтинг: 2300 ВеселоЕдва ли!Виж да кажеш,че се прави по цяло нашенско ще е по близко до истината.
zxp53317185
Рейтинг: 1083 НеутралноСамо със самолетите (новите) да не направят така. Напълно способни са.
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 306 ВеселоПрави се, но кога се прави?
В 2 случая :
1. Стара техника на доизживяване ;
2. Лошо управление - не е предвидена (навременна) поддръжка ;
Е, ние в коя хипотеза сме? Доизживяване? :-))))) Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
legaltk
Рейтинг: 409 НеутралноЛипсва достатъчно информация по случая.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 Неутралнооставка !!!некадърници!!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!our12595545
Рейтинг: 397 НеутралноНормално, втора употреба части са в пъти по евтини. Почити всички фирми с голям автопарк имат машини за донори.
penetrating
Рейтинг: 5947 НеутралноУжасно!
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertPaolo Di Canio
Рейтинг: 1099 НеутралноДо коментар [#1] от "до лъжльо":
До коментар [#9] от "our12595545":
Нормално е само във Фандъколандия!
Никъде не се бастисват чисто нови машини за части!!!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноХайде стига с глупостите на Фандъкова! Щом някой е способен да докара софиянци до носталгия по Софиянски смятай какъв талант е нужен!
skomina
Рейтинг: 684 ВеселоНа кои - на тия от депото ли? Я ходи им покажи как се прави.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#4] от "chicago514":
Не е измислено в България и не е български патент!
Измислено е на Запад и е страшно ефективно ,когато имаш голям парк,но по някаква причина не може да се осигурят резервни части навреме!
Нищо ново под Слънцето,но Ганьо все си мисли,че е уникален...
Петър Петров
Рейтинг: 916 НеутралноПри 200 трамвая 10 са за части - какъв е проблема.
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#11] от "Paolo Di Canio":
Точно обратното!
Навсякъде го правят и това е ефективен начин да поддържаш работещ парк от машини!
Това , че ти го чуваш и виждаш за първи път е твой проблем...
skara
Рейтинг: 1331 ГневноТози начин на работа - разкостване на едно за да поправиш друго е най-уродливата поддръжка на каквото и да било. Защото накрая имаш поне 1 унищожено нещо и всичко останало е със поне една неработеща система!
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Какви индивиди управлавят Столичния транспорт - не е истина направо. За да изглежда евтина поръчката не поръчали резервни части. Ми то си има препоръки от производителя кое кога трябва да бъде сменено и списък със необходими резервни части. Ма то откъде да знаят спИциалистите от Адски транспорт? Който е наредил разкостването - вън! Независимо колко е ценен и незаменим. Няма само да си играем на шикалки!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#6] от "инж. Ганев - малцинство от 5.87%":
Няма никакво значение!
Решението е на собственика...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#5] от "zxp53317185":
Сигурен съм,че ще стане точно така!
Никой не си купува 100%от нужните резервни части!
А всяко такова канибализиране е 100% възстановимо и обратимо...
skara
Рейтинг: 1331 ГневноКъде е такава системата, бе тарикат? У Сибир и Черна Африка може и да е така! Но не и по белия свят!
пп Са Сухой супур джет поддръжката е точно такава: понеже нямат резервни части на склад набеждават една машина за донор и я разкостват за резевни части. Нашите от там са научени така! Прави каквото трябва, да става каквото ще.
Петър Петров
Рейтинг: 916 НеутралноДо коментар [#17] от "skara":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.Ти някога поддържал ли си нещо различно от твоето седалище.Този начин на поддръжка е добър,защото веднага виждаш коя част ти трябва и къде да я сложиш.Този трамвай е донор на поне 30 машини.
А тия от изкърти София - да се хванат у работа и после да снимат.Явно не са помирисвали работа никога.
skara
Рейтинг: 1331 ВеселоВместо циганите да станат като българите - българите станаха като циганите.
И процеса се засилва всеки ден.
пп Модератора: Прокурора и циганските работи ;-) Прави каквото трябва, да става каквото ще.
skomina
Рейтинг: 684 НеутралноЛеле как правилно бихте постъпили, ако сте там където не сте.
Я се огледай какви допотопни таралясняци се движат по родните пътища, сбрани от къдели не, с части ремонтирани какви ли не. Технически неизправни на 90%. Що не ги ремонтирате с оригинални части във фирмен сервиз бре плакалници?
skara
Рейтинг: 1331 ГневноИ за следващата дефектирала машина на същото място откъде ще вземеш част? От следващия донор, нали?
Абе тарикати, що не си купите по НОВИ две коли и едната да я ползвате за донор? Нали така се правело по цял свят? Хем ще ви излезе по-йофтинко ремонта, нали? Прави каквото трябва, да става каквото ще.
Гергин Борисов
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#15] от "Петър Петров":
http://spasisofia.orgНе са 200 - 25 трамвая от този модел са и са единствените с климатик и нископодови.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#13] от "skomina":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Тия от депото са за затвора.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#18] от "до лъжльо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти знаеш ли кой е собственикът ?
Петър Петров
Рейтинг: 916 НеутралноДо коментар [#24] от "skara":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.А бре тарикат.Какъв е шанса да ти гръмне два пъти един след друг да речем,двигателя на дясното огледало за задно виждане ????Нали затова си има проценти.Доколкото знам,навремето фирмите дето взимаха компютри за зали,големи фирми и тем подобни,ги взимаха така - 100 работещи,5 за части и 2-3 за директна смяна.Тъй че нищо ново под слънцето.Всичко е пари.И тези трамваи не са голф 4 че във всяка морга да има части за тях.А и да речем още един пример - аз карам стило - тук там е ударено поради мадридския трафик - еми аз ако трябва да сменя всички брони,фарове и какво ли не - ми то излиза да взема едно стило за части.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#26] от "КМЕТ В СЯНКА":
Прокурор ли си или съдия?
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#27] от "КМЕТ В СЯНКА":
Няма никакво значение!
Всички подобни канибализма и за резервни част се правят по програма за техническа поддръжка...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#24] от "skara":
Няма смисъл - в нета е пълно с резервни части втора употреба свалени от бракувани коли ,някои от които ,даже са още в гаранция...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#20] от "skara":
Навсякъде и е измислена в западните високо развити държави!
Това,че на такива като теб не е известн и ви се струва нелогична си е ваш проблем!
Прилага се даже при самолетите и всичко се прави по документи и по програмата за поддържане на производителя!
Всяко такова действие е напълно обратимо за техниката и без последствия може да се възстанови за експлоатация!
Петър Петров
Рейтинг: 916 НеутралноДо коментар [#31] от "до лъжльо":
Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.Също е пълно с части за боинг,космически совалки,ядрени подводници.Правиш ли разлика между трамвай чието производство надали е минало 10 000 бройки и да речем голф 4 - са над 10 000 000 бройки.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#17] от "skara":
Нищо не се унищожава!
След като се доставят резервните части всичко се възстановява до нормално състояние!
Инж.Ганьо трудно схваща...
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноНа всякъде си подават и оставките при всичко, което сътвориха!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноПа я съм му избирател на собственика! А да видим!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноАма наистина ли! Ми като е толкова лесно що не си произведаха трамваите в Трамкар?!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноДо коментар [#21] от "Петър Петров":
Тия разсъждения у Вас! Купувай си два телевизора и прави така!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 Неутрално[quote#23:"skomina"][/quote]
Акъла за вкъщи не важи за това, дето му плащам издръжката с 60 лв всеки месец.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноИ от Московска
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#35] от "Oleg Shishmanov":
Няма за какво!
Трябва да бъдат поощрени,че са се досетили,че могат да използват световно известни практики и да поддържат работещ парк,независимо от проблемите!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#37] от "Oleg Shishmanov":
Наистина!
Чети и учи повече като нямаш опит!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#35] от "Oleg Shishmanov":
До коментар [#36] от "Oleg Shishmanov":
До коментар [#40] от "Oleg Shishmanov":
Спорът не е политически,а технически!
Но мисля,че и от политика разбирате ,колкото разбирате от техника,т.е. нищо...
parcaleste
Рейтинг: 790 НеутралноНе е ромски, ами си е направо цигански.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#44] от "parcaleste":
Ромите от две стари коли не правят една работеща,а просто ги предават за скрап...
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноСамо да попитам за тези пркатики, защо не се учи в университета?
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноАз вече към пенсия отивам, ама щом си казал, ще се уча!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноСпоред МЕИ-то съм инженер, а според тебе никой не пита.
tsyrvulan
Рейтинг: 939 НеутралноАз години съм работил в производството. Никога и никъде не е имало такава практика да разкостим работеща машина за части. Нито съм виждал, нито участвал, нито чувал за подобни кощунства, нито през скромният си трудов стаж в БГ, нито в странство.
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#47] от "Oleg Shishmanov":
И аз!
Ама човек се учи ,докато е жив...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#49] от "tsyrvulan":
За това и не станахме нация техническа!
Бай Ганьо трудно мисли out of the box...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#45] от "до лъжльо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не те знам какъв технически опит имаш - тези дето демонтират знаят ли как се прави и колко щети нанасят допълнително при демонтажа знаеш ли ?
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#48] от "Oleg Shishmanov":
Дипломите ,ако правеха човека,човечеството още щеше да чака много изобретения измислени от хора без диплома да се открият...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#40] от "Oleg Shishmanov":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
tsyrvulan
Рейтинг: 939 НеутралноДо коментар [#51] от "до лъжльо":
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.Само че аз съм техничар в странство. В Родината нямам кой знае колко стаж и натрупан опит.
Тиква загубена
Рейтинг: 0 Неутрално👨✈️👨✈️👨✈️👨✈️👨✈️👨✈️
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!Типично по герберски.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#52] от "КМЕТ В СЯНКА":
Не се нанасят никакви щети!
Повечето агрегати и части се демонтират и след това монтират като съответния ремонт на същите...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#46] от "Oleg Shishmanov":
Може и да се учи в някои!
Вие колко университета сте завършили?
Университета на живота е най-добрия според мен,без да отричам другите...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#55] от "tsyrvulan":
Това е разпространена практика,но явно не навсякъде!
Щом аз съм я виждал и на запад,и на изток ,и в България за мен е нещо нормално и не мога да разбера защо прави впечатление на някой?
Явно има много лаици из форума ...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#57] от "до лъжльо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това просто не е вярно.
Знаеш ли как се въвежда в експлоатация трамвай ?
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#60] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кое не е вярно,бе?
Че може да се ремонтират трамваите ли?
Това се прави даже при самолети ,които са многократно по-сложни...
Учи-урока ми е безплатен...
tsyrvulan
Рейтинг: 939 НеутралноДо коментар [#59] от "до лъжльо":
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.Това което пишете е глупост и половина. Подобни практики може да има при трудно достъпни места. На Запад сме ефективни. Не е ефективно да ангажираш част от персонала да разглоби работеща машина за да канибализира част/агрегат, след това да монтира на развалената, след това да поръчаш въпросната част и пак да я монтираш на машината от която си я демонтирал. Стига сте писали небивалици. Просто е, поръчваш, пристига, монтираш. Говорим за машини които са все още в производство, а не за такива спрени преди 20 годинки.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноЗнаеш ли са какво междурелсие има трамваи в София, като разбираш от трамваи?
И като си инженер я кажи защо в UTP кабела има 4 двойки жици и защо са усукани?
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#62] от "tsyrvulan":
Това се прави при определени обстоятелства и е добре разпространена практика!
Това,че вие не я прилагате и не сте я чували и сега трябва да ви се преподава само показва,че сте неинформиран и нищо повече!
Запазете си разсъжденията за вас -тези ,които я прилагат са си направили много добре сметката и си въртят бизнеса.Тях вашето мнение не ги интересува,те си имат много по-добри и по-подготвени кадри...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#64] от "до лъжльо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не е вярно, че не се нанасят щети. Я кажи ПОДРИБНО при какви обстоятелства се прави освен ако изделието е спряно от производство (като резервни части) .
tsyrvulan
Рейтинг: 939 ВеселоДо коментар [#64] от "до лъжльо":
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.Мда...много добра сметка са си направили след като не могат да поръчат резервни части за все още произвеждащи се машини и вместо това разкостват работеща такава. Ей Богу...на това му се вика ефективност.
our12595545
Рейтинг: 397 Неутралнокато не разбираш от нещо, що се пениш? Първо една лека кола ако си я купиш на части излиза около три пъти по-скъпо от цената на такава излязла от завода. За трамвай съотношението ще е още по-голямо. Второ може да са свалили определена част докато изчакват доставката на новата, нали не си мислиш, че ще ти доставят каквато и било част за трамвай за по-малко от две или три седмици и то в оптимистичния вариант?
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноТова с разкостването има смисъл само, ако има някакъв много скъп механичен проблем. Най-често след тежки катастрофи, където е много начупена машината - даречем половината трамвай и ремонта би струвал съизмеримо спрямо цената на нов. И тогава ако приемем, че кабината е останала незасегната от катстрофата може да бъде разкостена.
Но това да се прави на нещо здраво и работещо се прави наистина в България и попада в графата - много лоши практики.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#66] от "tsyrvulan":
Както писах това е практика при определени обстоятелства,които налагат това,а не се прави безцелно!
Явно не сте имали такава практика,не мога да разбера за какво спорите ?
Явно остатъка от шопския манталитет пред клетката на жирафа е все още доста силен:
-Е,такова животно няма и не може да има...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#68] от "Oleg Shishmanov":
Много по-изгодно е да се поддържат няколко постоянно изправни транспортни средства като се спре само едно от групата и се използват неговите части до идването на резервните части,отколкото масово да се спрат няколко наведнъж...
Мислите разумно,а не само от камбанарията на собствения си ограничен кръгозор!
Това на всякъде по света е нормална практика,такава е явно и в България вече!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноНе отговори за междурелсието и за кабела.
Ти знаеш ли, че има недостиг на трамваи, а новите са в краен дефицит. Какво ми говориш, че е по-изгодно като кака ти Йорданка е занемарила до неузнаваемост трамвайния транспорт. Добре, че бяха Швейцария, които апропо ДАРИХА стари трамваи, които са в превъзходно състояние и обновени, а ти тука някакъв си твърдиш, че е редно нов трамвай да се занемарява.
Кажи за междурелсието и за кабела!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#65] от "КМЕТ В СЯНКА":
Не,ти първо обясни какви щети биха се нанесли според теб,ако се демонтира някакъв детайл или агрегат от квалифициран персонал и според инструкцията за техническа поддръжка,а след това се монтира нов/друг на негово място!
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 2771 НеутралноДобре де, какъв е проблемът да парчедисат една от тези мотриси втора употреба, ако това ще държи останалите в движение? А ако артиса нещо, тука имам едни преатели...
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#71] от "Oleg Shishmanov":
Стига смесва политиката с техниката!
Нали уж беше инжинер?
Прав беше бай Тошо като казваше,че никой в България не работи това за което е учил!
Учителка по руски език е кмет на милионен град е един от примерите,дано разчита на добри специалист...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#72] от "до лъжльо":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Първо ти обясни, после ще ти обясня аз. Тази практика съгласувана ли е с производителя ? Както и с ЕС?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#73] от "zyb18561487":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Тази не е втора употреба.
Роси
Рейтинг: 8495 НеутралноКато са купили трамваите, защо не са договорили части?
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноНови са бе! Не са втора употреба!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноПише се Инженер, не инжинер. Ще си смесвам каквото си искам - аз съм избирател.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноАма те са договорили! Просто не им се купуват! Демек това което е най-противно - "идва" ЕС и ти купува трамваите и ти после имаш задължението да ги държиш работещи, което не искат да правят! Т.е. не могат да си купят, не могат да си ги поддържат - какво могат?! Могат само да прибират заплати и да усвояват и от 1 юли да режат разписания, които и без това са орязани.
На какво прилича метро на 15 минути например в събота и неделя?!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#75] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ако си мислиш,че силата ти е въвъ въртенето в кръг по време на дискусия си прав!
Не искам да ти давам и други описания ,защото не мисля ,че ще ти харесат!
Ако ще ти помогне смятам пак да ти напиша ,че подобни практики има не само в ЕС, а даже и САЩ и на много други места ,където се използва скъпа и високотехнологична транспортна техника!Виждам,че в България се ползва и в градския транспорт вече,което е похвално,но за лаиците ,които си нямат идея как с е поддържа подобна техника подобна гледка явно е ужасяваща!
Дано някой не снима разглобен двигател за основен ремонт или разглобен самолет в някой хангар...
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#79] от "Oleg Shishmanov":
Ти си един глас и нищо повече!
Не си придавай важност,не си някакъв фактор ,освен в празнодумството...
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноДо коментар [#81] от "до лъжльо":
Стига повтаря едно и също нещо! Не си написал нищо конкретно техническо до сега! Попитах те за междурелсието - не казваш нищо. Кажи знаеш ли какъв двигател има в трамваите като тези?
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#77] от "Роси":
Никой не купува 100%от резервните части!
100% е сигурно,че има договор,иначе след определено време всичките ще са скрап...
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 752 НеутралноЕдин глас съм, обаче не се дава на такива като Фандъкова!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#83] от "Oleg Shishmanov":
Да не разводняваме темата,която е за временното канибализиране за резервни части-нормална практика по света и у нас или не!
zbs44514268
Рейтинг: 237 НеутралноКакто обикновено всичко това се оказа фалшива новина! Просто не е вярно! Язък за барута!
vasill
Рейтинг: 661 НеутралноПотресаващо е! А отговорът безумен - не ставало на по-стари трамваи?! Какви по стари бе, за други от същия модел стават... леле. Само маската била взета - доста повече неща липсват! Това е безумно, а даже има ненормалници, кото бранят СО във форума.
tsyrvulan
Рейтинг: 939 НеутралноДо коментар [#69] от "до лъжльо":
ГЕРБ = Сборище от герберунгело-паралелепипедоиди с онбашия Бойка Мутрашенко начело.От шоплъка може да си ти. Аз съм от североизтока. И да при определени обстоятелства, като липса на средства за купуване на резервни части и инвентар, се започва с канибализацията. Стига си разтягал лукуми. Истината, мотрисите бяха закупени основно със средства по оперативни програми, само че ЕС не дава пари за поддръжка и СО дето уж се води заможна община - увисна. Пари йок и страх у общинарите да вдигнат цените на транспортните услуги щото поне да остане достатъчна сума за резервни чадти. Ще се потрошат мотрисите бързо заради недостатъчно добри ремонти и експлоатация...и толкоз. Мила родна картинка.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 6008 НеутралноДо коментар [#89] от "tsyrvulan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Точно. Ако ЕС видят тези снимки хич няма да им хареса как СО усвоява и бастисва парите им.
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#90] от "КМЕТ В СЯНКА":
Какво е бастисано,бе кмет без портфейл?
Какво?
Поръчват частите,получават ги ,сглобяват всичко канибализирано ,за да вървят другите трамове и всичко е ток и жица!
до лъжльо
Рейтинг: 287 НеутралноДо коментар [#89] от "tsyrvulan":
Ти разтягаш локуми ,а аз ви обяснявах цял ден за една нормална западна практика за поддържане на транспортна техника при временна липса на резервни части ,за която вие не бяхте чували и сънували...
gost22
Рейтинг: 2269 ВеселоУ българско, проблема е че местните не знаят как, ама и така не е! Та да обясняваш и пет дни как е у държавите с големи заплати, накрая пак ще те изкарат крив. Манталитет, е това, трудно се преборва щото не е свързан с логика и разум. "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...