"Смарт"-ът си тежи на мястото

Двуместният "Смарт", модел 453 (трета генерация), с дължина само 2.70 метра и тегло 1 тон с пълен резервоар

© Нинов

Двуместният "Смарт", модел 453 (трета генерация), с дължина само 2.70 метра и тегло 1 тон с пълен резервоар



Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 3040 Неутрално
  2. 2 Профил на hkk06592402
    hkk06592402
    Рейтинг: 96 Неутрално

    Кат пълен с "умници" като теб.

  3. 3 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 846 Весело

    Двуместният "Смарт" - Спасителната совалка на Mercedes GLS.

  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3199 Неутрално

    Да си ги карат........

    Еретик
  5. 5 Профил на Пуйката
    Пуйката
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Що толкова тежък?
    —цитат от коментар 1 на ajsayder


    880 кг. е. Нинов е сметнал и торбите с лютеница и сирене...

  6. 6 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    До коментар [#5] от "Пуйката":

    935 кг. с автоматична скоростна кутия

  7. 7 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1253 Весело

    Симпатична е, ако можеше и цената да й е съответна на размера...

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5407 Неутрално

    До коментар [#6] от "Нинов":

    Наистина е прекалено тежък и това рефлектира върху разхода. Това твоят ли е ? Честито. Със здраве да си го караш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Да, моят е.

    Гори между 4 и 8 литра бензин на 100 км.

    Но все пак има 72 к.с. под седалката.

    От 2020 год. ще се произвежда само в Китай само електрическата версия.

    Тоз на снимката ще трябва да се търкаля поне още 15 год. като предшественикът му.

  10. 10 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 430 Неутрално

    От самото начало това е мислено да е електрическо.
    Жалко, че МВ не се постараха повече в тази насока.

  11. 11 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    От самото начало това е мислено да е електрическо.Жалко, че МВ не се постараха повече в тази насока.
    —цитат от коментар 10 на tie_interceptor


    Верно?
    Swatch излиза с концепция 1992г.
    Тогава как е можел да е електрически ?

    Eco Sprinter и Eco Speedster са създадени от Мерседес в 1993 г, а в 1994 гсе ражда Съвместно Ппредприятие Swatch и Даймлер— Micro Compact Car (MCC), за подготовка на производство под бренд Smart (Swatch Mercedes Art).

  12. 12 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#11] от "ajsayder":

    Верно.
    Електрически автомобирли има повече от век...

  13. 13 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1414 Неутрално

    На тоя у лево някой да му подари книжка за оцветяване - да тренира да стои в линиите.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  14. 14 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    До коментар [#12] от "tie_interceptor":

    Помня как преди 20 год. се говореше, че в двойния под (сандвич-под) можело да се набутат батериите за електрическата версия.
    Пасажерите седят по-високо отколкото при обикновените коли, улесняващо качването и слизането.

  15. 15 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2601 Неутрално

    Но все пак има 72 к.с. под седалката.
    —цитат от коментар 9 на Нинов


    Като гледам конструкцията наистина двигателя е под седалката. Така са икономисали подгряване на седалката. Не е ли вредно за тестисите?

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  16. 16 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2929 Неутрално

    До коментар [#15] от "korc":

    не е баш под седалката, а под багажника... като при поршетата.

    Първата генерация 451 беше дълга едва 2,50 м и тогава двигателят беше съвсем близо до задника.

    За да спазят щатските изисквания следващите два модела пораснаха с цели 20 см.
    Третата генерация набъбна и на широчина, ставайки по-тлъст от стари опел-астри.

  17. 17 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    От самото начало това е мислено да е електрическо.
    —цитат от коментар 10 на tie_interceptor


    Верно?
    Swatch излиза с концепция 1992г.
    Тогава как е можел да е електрически ?

    Eco Sprinter и Eco Speedster са създадени от Мерседес в 1993 г, а в 1994 гсе ражда Съвместно Ппредприятие Swatch и Даймлер— Micro Compact Car (MCC), за подготовка на производство под бренд Smart (Swatch Mercedes Art).
    —цитат от коментар 11 на ajsayder


    До коментар [#11] от "ajsayder":Верно.Електрически автомобирли има повече от век...
    —цитат от коментар 12 на tie_interceptor


    А аз що си мисля, че НЕ Е ВЯРНО, а е тъпо бръщолевене?

    Само малоумен идиот не би знаел, как СОБСТВЕНИКЪТ НА ФИРМАТА ЗА ЧАСОВНИЦИ Swatch Николас Джордж Хайек е имал идея за такъв автомобил и се е обърнал към "Даймлер" та да я реализират заедно ..

    И въобще не е идело реч зда правят заедноникакъв електромобил ..

    Eco Sprinter и Eco Speedster са създадени от Мерседес в 1993 г, а в 1994 г се ражда Съвместно Ппредприятие Swatch и Даймлер— Micro Compact Car (MCC), за подготовка на производство под бренд Smart (Swatch Mercedes Art).


    И какво общо има фактът".Електрически автомобирли има повече от век..." с историята на фирмата Swatch ?
    Иначе да .. Ами първият оловен акумулатор е в 1854г . ..

    Но Николас Джордж Хайек въобще не е имал идея , да прави нещо дето да се движи с оловни акумулатори ..


  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  19. 19 Профил на Selqndur
    Selqndur
    Рейтинг: 52 Неутрално

    Добре,мострата е хубава,
    кога ще изкарат и истинския автомобил?

  20. 20 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 633 Весело

    Има и "брабус" версия - не знам какъв двигател има. Веднъж се състезавахме с един такъв между няколко светофара - накакви шансове не ми остави, и с моите 3 литра бях много засрамен...и онзи отвътре ми се хилеше.

  21. 21 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 3040 Неутрално

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език


    За да видите коментара кликнете тук.


    Пълен текст на коментара:
    От самото начало това е мислено да е електрическо.
    —цитат от коментар 10 на tie_interceptor


    Знанието, то сляпото окато прави!
    Любезно предоставям , ей какво е било "от самото начало" :

    https://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko/Cooperation-of-Swatch-and-Mercedes-Benz.xhtml?oid=9274445

    .."This meeting of Niefer and corporate consultant Nicolas G. Hayek on December 3, 1992 was to impact the development of the MCC decisively. .. .. ...

    И още за чудатия швейцарец ..

    https://wheels.blogs.nytimes.com/2010/06/30/swatch-founder-also-gave-birth-to-the-smart-car/

    "Mr. Hayek had imagined a car for the masses. “Our car will permit all peoples in all countries to achieve the dream of personal mobility that we have achieved in the industrialized lands,” he said at a news conference in 1994, according to The New Straits Times.

    Originally called the Swatchmobile, the car was to be built in a joint venture with Volkswagen. When that deal soured, Mercedes-Benz stepped in and formed a joint venture with Swatch, called Micro Compact Car AG..."
    ---------------------------

    Та ПРОЕКТЪТ Е НЕГОВ .. и първоначално не е бил за електрокарна кола .. (това само малоумен гъз би го разправял) ..Първом се обръща към Фолксваген , а после - и към Даймлер ..

    Модераторите много кефите!
    Все пак установихме истината ..

    Доста коментари са идиотско бръщолевене ..





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK