Автомагистрала "Хемус"

Изпращам последното видео от поредицата, която правя за строителството на магистрала "Хемус" в участъка Ябланица-Боаза, за начина на развитие на българската инфраструктура.<br /><br /><a href="https://www.youtube.com/watch?v=VHpHFbCpzUU" target="_blank">Видео</a><br />

© Vlado Ivanov

Изпращам последното видео от поредицата, която правя за строителството на магистрала "Хемус" в участъка Ябланица-Боаза, за начина на развитие на българската инфраструктура.

Видео



Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на tsyrvulan
    tsyrvulan
    Рейтинг: 1283 Весело

    Тая магистрала може да влезе в рекордите на Гинес за най-дълго строителство. Почната 1974, завършена...

    БСП - Българофобски Сурогатни Путинисти!
  2. 2 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 332 Неутрално

    Имате ли снимки и данни от развитието на следващите 60 км., които уж бяха започнати или трябваше да бъдат започнати? А за останалите отсечки - до В. Търново и съответно от там до Търговище?

  3. 3 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2817 Неутрално

    Тая магистрала може да влезе в рекордите на Гинес за най-дълго строителство. Почната 1974, завършена...
    —цитат от коментар 1 на tsyrvulan


    За сметка на това обектите , които обслужват геополитическите интереси на Русия , като например продължението на Турски поток , се строят ударно.

  4. 4 Профил на пасъм
    пасъм
    Рейтинг: 515 Любопитно

    Какви бяха тези кръпки в началото ? Още не е пусната в експлоатация и е пропадала сигурно ?

  5. 5 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1913 Неутрално

    Какви бяха тези кръпки в началото ? Още не е пусната в експлоатация и е пропадала сигурно ?
    —цитат от коментар 4 на пасъм


    И аз това си помислих. Но оптимиста в мен реши че не довиждам нещо.

  6. 6 Профил на Kamenarski
    Kamenarski
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Прегледах коментарите под видеото...
    Препоръчвам!
    Иначе, браво на колегата за материала! Професионално се е справил!

    НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!
  7. 7 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#4] от "пасъм":

    Даже се видя и дупката в ляво, дето я насипваха. Слаба подложка, лошо валирана и ефектът се явява веднага. Като на частта " Марица",в първите три месеца.

  8. 8 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Имате ли снимки и данни от развитието на следващите 60 км., които уж бяха започнати или трябваше да бъдат започнати? А за останалите отсечки - до В. Търново и съответно от там до Търговище?
    —цитат от коментар 2 на Симеон


    В момента подобно развитие почти липсва. Строи се единствено едни 16 километра от Шумен посока Търговище. За още 40-тина километра към Плевен вървят тръжните процедури и в общи линии в това се изчерпва всичко.

    Уж има отделени пари за завършването ѝ до Велико Търново, но дори и това ще продължи още 5-8 години. А за участъка от В. Търново до Търговище изобщо не се говори.

  9. 9 Профил на Schopenberg
    Schopenberg
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Поздравления Vlado Ivanov !!!
    Благодаря ви за усилието и майсторството. Полезно!

    Navigare Necesse Est
  10. 10 Профил на Симеон
    Симеон
    Рейтинг: 332 Неутрално

    До коментар [#8] от "primerno":

    Да, строителството към Търговище е видно от пътя. Жалко, че не се строи от Боаза до Велико Търново. Уж има над един милиард лева заделени пари, а няма капацитет дори да се усвоят.

  11. 11 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 669 Неутрално

    А за участъка от В. Търново до Търговище изобщо не се говори.
    —цитат от коментар 8 на primerno

    А там най-често стават белите. И най-зле е с подръжката.

  12. 12 Профил на alex22
    alex22
    Рейтинг: 218 Неутрално

    „За мен най-лошото в България, е чудесното наслаждение, което имат тук хората да се преследват един друг и да развалят един другиму работата.” Най-великият гений на българите е завистта.Константин Иречек 1854-1918г.

  13. 13 Профил на bombov_saruyar
    bombov_saruyar
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Драги В.И., сигурно много добре ви е известно, че строителството се печели от най-нискиата оферта. Все едно при зъболекаря да платиш за пластмасова коронка а пък да искаш качеството на метало-керамика. Смешно е, като излезеш от зъболекарския кабинет да си показваш пластмасата и да обвиняваш зъболекаря - мошеник.

    Ако по пътя напред, не помним как сме стигнали до тук, няма да стигнем там, за където сме тръгнали.
  14. 14 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3548 Неутрално

    Браво за материала. Много добре направено!!! +++
    Благодаря.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  15. 15 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6567 Неутрално

    До коментар [#11] от "sasoss":

    Най-трудният участък е Антоново-Търговище

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  16. 16 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Интересни са ми тези насипи с отвесни скатове, гледам на 'сивите' кадри някакви мембрани им полагат.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
  17. 17 Профил на Росен съм аз и голем капут
    Росен съм аз и голем капут
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Баце казА, че като построят АМ "Хемус", и нема да е премиер повече. С една дума, поне още едно 10 години ще я строят.

  18. 18 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1733 Неутрално

    На картинка е Ок. Но качеството вероятно ще е "китайско". Просто така е с всичко новопостроено - евтини проекти, евтини материали, евтина работна ръка

  19. 19 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#1] от "tsyrvulan":

    В голяма грешка си. Магистралата е започната много преди 1974! Първата копка ако не се лъжа е през 1967 и тогава на поредния партиен пленум са обявили, че магистралта ще е готова до Варна през 1982.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  20. 20 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#18] от "Хи-хи":

    То още на тоя филм се вижда, че има кръпки по чисто новото платно!

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  21. 21 Профил на ТНТ
    ТНТ
    Рейтинг: 1089 Неутрално

    Интересни са ми тези насипи с отвесни скатове, гледам на 'сивите' кадри някакви мембрани им полагат.
    —цитат от коментар 16 на zz_s


    Нова технология, наречена "армонасип". Използвана е и при строежа на Южната дъга Околовръстния път на София в подходите към естакадата при магазин Икеа. При няколкото години интензивна експлоатация няма показани дефекти.

    "Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
  22. 22 Профил на crio
    crio
    Рейтинг: 64 Неутрално

    Дори с армонасип при този страничен наклон ще има пропадане. Едва ли на този голям участък е правен толкова прецизно армонасипа както при естакадата на ИКЕА. Циркът предстои.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK