Държавата няма пари да закупи нови локомотиви , но затова пък закупи, за да ръждясват нови новенички два руски атомни реактори , за които похарчи два милиарда лева.
За къв чеп да я приватизират искаш да правиш пътнически превози регистрираш се и готово Защо никой не идва да извършва пътнически превози е отделен въпрос. Виж за товарни вече има 7 оператора нищо че гърмят от време на време като в Хитрино , но пък са много по ефективни от БДЖ-товарни превози това е важното за либерастите
За сведение над 9% от пътуващите българи се возят с БДЖ. И само към 4% - с автобуси. Тоест,колкото и да се опитват комунистите да съсипят БДЖ,хората не искат да се возят с автобуси.
БДЖ дава добавена стойност към билета - съспенс, дали ще стигнеш, как ще стигнеш. Допълнителни екстри са борба със студ, с пожари, с взривове и с шафнера, който може да те заключи за да не избягаш.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Ама да да се приватизира и до сега щеше да е на скрап. Проблемът на БДЖ както на цялата държава е че рпиватизираха и окрадоха всичко. Затова и България се изнесе през терминалите.
Аъзпова ЖП гара, као гара Левски , на която спират влаковете София – Варна – София, Русе - Варна - Русе, пътническите от Варна за Шумен и обратно, както и влаковете по направление Варна – Карнобат и Варна – Пловдив – София. От гара Синдел тръгва жп линия №3 за Дългопол, Комунари, а на Карнобат може да се правят връзки за Бургас, Карлово, Сливен, както и за София и Пловдив.
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
Аз винаги се возя на влак ако има възможност за това. Просто защото в автобуса образувам нерви да седя с часове на една седалка! Във влака можеш да се разхождаш,лежиш,ядеш и пиеш свободно. Да отваряш прозореца и да разговаряш сладко с другите пътници в купето. Между другото,в Западна Европа пътуването с влак е скъпо и се счита за луксозно в сравнение с автобусният транспорт.
Това качество на услугите ви осигуряват половин милиард лева годишно. Богат и щедър народ сме, след като продължаваме да им сипваме по толкова, за да возят хората "като животни".
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Заради нелоялна конкуренция от страна на държавата, драги, никой не идва да предоставя пътнически превози. В момента държавата дотира тия гнили кошници със стотици милиони всяка година. Но не се плаши, скоро изтича договорът и ще почнат да се появяват и частни конкуренти. Точно както се случи с товарните превози. 😉
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите."
Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"
Според мен вече трябва да се спре с този тип новини, защото в тази държава е изключение, ако нещо е по правилата. За да се вдигне духа на населението предлагам оттук-насетне да се пише за щастливи изключения, защото кофтито е дифолт тук.
"Това качество на услугите ви осигуряват половин милиард лева годишно. Богат и щедър народ сме, след като продължаваме да им сипваме по толкова, за да возят хората "като животни"."
Костов такива предприятия ги приватизираше по за 150,000 долара, но вече 20 години дерибеевци не спират да му ръфат крачолите как бил "ограбил народа".😈
+++++++++++++++++++++++++++++++++ Вече е много късно за това!БДЖ-то няма как някой ден да излезе печелившо и същото време да предоставя качествени услуги!Ще е на "командно диша " с парите на държавата!
Половин милиард годишно, хайде със ЖП мрежата си потъват незнайно къде и един локомотив бе се купува. Никой не смее да бутне и работещите щото синдикатите реват. Иначе ако има влакове модерни Софуя-Варна и Сифия-Бургас и се движат поне със 160 км в час ще имат много клиенти. Ама явно автобусното лоби му е изгодно да няма.
Апропо, ако знаеш немски, посети някое немско издание, Шпигел например и прочети коментсрите под статиите. Тогава ще стане ясно, защо не се палят влакове всяка седмица. Не че няма тролове ама и троловете им едни, немски такива...
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Със социалния транспорт, и въобще със всичко "социално" (разбирай помощи и кьорсофра на чужд гръб) е така — работи калпаво, докато в един момент вземе че зАпре и остави хората насред пътя... Ма иначе споделеното пътуване било лошо нещо, по-лошо от данъчно-спонсорираното БДЖ...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Не живея в БГ. След някоя година ще станат 20 годинки от както съм напуснал Родината. Иначе е вярно че пътуването с влак на Запад е скъпо, но също така в и луксозно, бързо и сигурно.
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.
Много ти е зле изказването - само да си знаеш, че ако има нещо читаво в БДЖ все още, това са комунистите, които все още работят там.... тъжно, но истина.
А съсипията се появи по времето на един министър на транспорта - Вилхелм Краус се казва. А знаеш ли в чие правителство беше министър? Трябва ли ти жокер?
След това не е спирала - вкл. по времето на Московски. Това е тоя, дето си претрепа собственото дете и го изкараха невинен. А той в чие правителство беше министър?
БДЖ имаше шанс да в модерна компания - но министрите и правителствата бяха като в ромския виц - "искАха, но нямаха желание".. "КражбА и това е!" - целият ни пост-комунисточески период в едно (кратко) изречение....
Много ти е зле изказването - само да си знаеш, че ако има нещо читаво в БДЖ все още, това са комунистите, които все още работят там.... тъжно, но истина.
А съсипията се появи по времето на един министър на транспорта - Вилхелм Краус се казва. А знаеш ли в чие правителство беше министър? Трябва ли ти жокер?
След това не е спирала - вкл. по времето на Московски. Това е тоя, дето си претрепа собственото дете и го изкараха невинен. А той в чие правителство беше министър?
БДЖ имаше шанс да в модерна компания - но министрите и правителствата бяха като в ромския виц - "искАха, но нямаха желание".. "КражбА и това е!" - целият ни пост-комунисточески период в едно (кратко) изречение....
Затова ли плюеш България? За да се успокояваш, че има и по зле от миенето на чинии на "запад".
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Много е долно и гнусно да плюеш държавата си, само защото не управляват твоите любимци.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
До коментар [#10] от "klimentm":Ох каква Европа бълнуваш. Родината прилича много повече на ориенталска територия от колкото на съвременна Европейска държава.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
Напоследък ми правимного грозно впечатление, как част от съфорумците под повечето новини с някакво ненормслно настървение плюят по Бг. И тобхора, дето претендират отбдесетилетия да са зад граница. Явно нищо не са прихванали ... В случая говоря общо, не визирам конкретна личност. Апропо и на живо съм се нагледсл на тскива изпълнения е стил - гадна Българи, мръсен народ,сма ние не сме от тия...Жалка история.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
БДЖ (пътнически и товарни превози) трябваше да бъде приватизирана не преди 10, а преди 25 години! Когато всеоще имаше монопол! Също и Български пощи! Вече е късно! Никой няма да купи БДЖ (освен заради недвижимата собственост)! Също и Български пощи! Жалко!
"....локомотивът Шкода от 1978 година не може да тръгне.""Локомотивите от това време са горди ЖП музейни експонати в Германия, Холандия, Швейцария, Великобритания, Франция и къде ли не.
И на мен това ми направи впечатление. Локомотив от 1978 година! Излиза, че аз не съм бил дори роден, както и доста от участниците в Дневник, когато този локомотив е бил произведен! Това е пълен абсурд. Много от влковете на БДЖ дори отдалече изглеждат зле, но не знаех, че са чак от 1978 г.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Веднага.Това лято/началото/ във Великобритания..Влакове закъсняваха с часове, доста бяха канселирани и това продължи със седмици.Вдигна се вой до небесата, но е факт , че се случи.Без стачки и подобни.
Септември бях за месец у БГ и имах неудоволствието да ползвам услугите на БДЖ.Няма да повторя в обозримо бъдеще със сигурност.По основна линия, композиция с едва скалъпени 5 вагона, които бяха странно наклонени в различни посоки още в София.Доста се колебах дали изобщо да се кача.
Аз мисля, че някой не могат да преживеят, че тука постигаме вече по-добър стандарт от много от тях:) Естествено не може всичко да се оправи изведнъж, но сега в ЖП инфраструктурата се изливат милиарди и подвижният състав все повече ще се оправя полека лека според мене. По-интересно то е, че аз им споделям в реално време какво се произвежда какви са реалните доходи какво се строи те дето не да стъпвали според тях казват, че не е така. Това е някакво безумие. Че нали ако сме зле много аз ще врещя повече от тях.
Случвало ми се е по-ужасно- зради самоубийство по линията да ни прекачат, но се чакаше 10 -15 минути, макар че бяхме директно в нищото и евакуираха целия влак до Аугбург с автобуси. (Германия)
До коментар [#66] от "vassilun":Случвало ми се е по-ужасно- зради самоубийство по линията да ни прекачат, но се чакаше 10 -15 минути, макар че бяхме директно в нищото и евакуираха целия влак до Аугбург с автобуси. (Германия)
В интерес на истината, Дойче Бан си закъсняват доста често, няма какво да се лъжем. Май месец от Кьолн за Кобленц чаках влак с крайна спирка Щутгарт, който закъсня с 45 минути, а после някъде до Бон спря заради някаква стачка на линията и още над час и половина висяхме. Но, веднага ни дадоха формуляри за финансова компенсация, няколко пъти се извиняваха служителите и определено локомотивът не беше от 1978 г. Мои германски студенти също редовно ми се оплакват от закъснения.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
Не си предписвай кой знай какви успехи! На всяка що годе добре подържана и боядисана ЖП гара,спирка,автогара че дори и знаминитите магистрали има написано с ей такива големи букви че са направени с парите на ЕС,всичко останало тъне в разруха и мизерия!
klimentm
Всеки път като се прибирам забелязвам, че нещата се подобряват, макар и много тромаво. Единственото нещо, което е напълно непроменяемо е мрънкането и оплакването на българина! Дори хора със завиден социален статус се оплакват: ,,колко лошо е тука и колко лесно и хубаво е на Запад"?!? Просто е неразбираемо! А тези дето са се махнали преди 20 години и твърдят, че тук е ориенталска кочина или каквото и да е там подобно, явно почти не са се прибирали и живеят със спомените си от късните мутренски години...
Влакът ... спря да работи Какво в страната работи работи, както трябва? Здравеопазване? Образование? Селско стопанство? Правосъдие? Екология? Енергетика? Отбрана? Вътрешна сигурност? Какво тук значат някакъв си влак, я-я, и развален локомотив? Ха, и само 200 измръзнали българи!!
До коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":За къв чеп да я приватизират искаш да правиш пътнически превози регистрираш се и готовоЗащо никой не идва да извършва пътнически превози е отделен въпрос. Виж за товарни вече има 7 оператора нищо че гърмят от време на време като в Хитрино , но пък са много по ефективни от БДЖ-товарни превози това е важното за либерастите
Държавата няма пари да закупи нови локомотиви , но затова пък закупи, за да ръждясват нови новенички два руски атомни реактори , за които похарчи два милиарда лева.
Е, то и за Ф-16 _Блок 70 дадохме 1,6 млрд долара, ама те даже и не ръждясват, понеже са още виртуални.....
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
Селското стопанство работи . Доскоро и енергетиката ни работеше, ама Плевнелията каза, че вместо АЕЦ, трябва да дадем пари за лепене на ситропор по стените и вече ток няма да ни тябва - щели да си топлим жилищата с пръ....и.
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
Точно в Чехия съм се возил във влакове със същия подвижен състав като в БГ, както и в тролеи Шкода, които бяха същите като в БГ (по това време). Огромната разлика беше единствено, че бяха чисти и много добре подържани както отвън така и вътре.
Абе къв стандарт на живот постигащ! Тя София е като едно село в центъра, той стандарт на живот постигал! Оня ден (в петък) правиха смяна на паветата между Ботев и Екзарх Йосив по маршрута на ТМ 20,22. Ела да ги видиш на 3 дни дали не приличат на слагани от времето на Борис III-ти! Криви, неравномерни, гадни! Не можеш да намериш по 2 часа в събота на обят работещ Wester Union около НДК! От великите 3 болници останали със спешна Педиатрия, едната е кардиология, а другата няма в събота и неделя работеща лаборатория! Другата , която остава - Пиргогов преди седмица убиха в пожар 2-ма свои пациенти!
Кога ще се приземиш?! За компетентността на ЦИК, която прави избори хич няма да почвам да приказвам!
Явно имате проблем с очните лекари в твоята страна! Тука е псевдо държава! Ела си с детето и изчакай да се разболее в почивен ден или да улучиш лошо GP! Ама напълно достатъчно е лекар да ти вката SSN номера на нов пациент. Отида онзи ден дете на 15 години при GP-то си за направление за детски ревматолог! Всички направления за детски лекари са безлимитни. Само, че "неговата" лекарка му вдига скандал, че "идва за направление по това време"! Сякаш едно дете е виновно, че има нужда от лекар "по това време"! И не му дава и бележка за училище да си извини отсъствията. Но вместо да му свърши работа - повтарям на ДЕТЕ, го праща да си иска направление от друг лекар! Гледам в направлението от педиатър. Т.е. след навикването зад гърба на детето го праща на педиатър с код 17, който взима от НЗОК към 20 лв за първичен преглед и без да го преглежда издава направление за тесен детски специалист, който също ще вземе пари! Супер се е подобрило нали?!
Вероятно е ентусиастът Вили Дупеск, който е изпратил снимките и текста. За такива като него е последното издание на "От долната страна на потисничеството".
Що за ираз е това "спря да работи"? не е ли по-нормално да се каже "влакът спря на гара Синдел поради повреда". Такива недомислици срещаме всеки ден по медиите. Въпрос на грамотност.
Колкото и пари да се налеят в тая черна дупка, все тая, ще ги откраднат всички, услугата - плачевна и опасна, затова закривай, конкурси за линии на частни влакове и това е! Но явно бая политици крадат от там. Същотото като топлофикация.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
bat_plamen
Рейтинг: 4220 НеутралноГорките пътници и поредната излагация на БДЖ!
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1929 РазстроеноБДЖ-трудно за описване!!Тази гнила структура трябваше да е приватизирана още преди 10 години!!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Няма кой да я купи. Закривай и да се приключва.
tacheaux
Рейтинг: 4463 ВеселоЗначи влаковете работели. Аз си мислих ,че се движат , за да превозват товари и пътници.
Havelock
Рейтинг: 30 НеутралноМотото на БДЖ: "Клиентите са ни пътници".
Тюфлекчия
Рейтинг: 3238 НеутралноТова се е случвало само в България! Никъде другаде не стават аварии! 40 минути чакали варненските аристократи - представяте ли си!
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!1gmbh1
Рейтинг: 426 Неутрално"....локомотивът Шкода от 1978 година не може да тръгне.""
Локомотивите от това време са горди ЖП музейни експонати в Германия, Холандия, Швейцария, Великобритания, Франция и къде ли не.
tacheaux
Рейтинг: 4463 ВеселоДържавата няма пари да закупи нови локомотиви , но затова пък закупи, за да ръждясват нови новенички два руски атомни реактори , за които похарчи два милиарда лева.
pet fire
Рейтинг: 3065 НеутралноЕ браво
klimentm
Рейтинг: 4306 Весело21 век?! Европа?!
klimentmХи-хи
Рейтинг: 1619 НеутралноМа то не може всичко ве. Метро, магистрали, хеле пък тая до Гърция.... Хахахаха
дерибеев
Рейтинг: 2722 ВеселоДо коментар [#8] от "tacheaux":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васЧе и 3.5 млрд даде за самолети да пазят ръждясалите реактори
1001
Рейтинг: 2216 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
За къв чеп да я приватизират искаш да правиш пътнически превози регистрираш се и готово
Защо никой не идва да извършва пътнически превози е отделен въпрос. Виж за товарни вече има 7 оператора нищо че гърмят от време на време като в Хитрино , но пък са много по ефективни от БДЖ-товарни превози това е важното за либерастите
historama
Рейтинг: 636 НеутралноЗа локомотиви пари нямало, но за автомобили за КАТ за по 320 000 лв. има.
МУТРИ!
historama
Рейтинг: 636 НеутралноДа, МУТРИ!
БОЙКО МЕТОДИЕВ БОРИСОВ!
daam
Рейтинг: 1077 НеутралноМеждувременно се наливат стотици милиони в БДЖ. А, там яко се краде. Неефективна структура, съществуваща само заради краденето
daam
Рейтинг: 1077 НеутралноМеждувременно се наливат стотици милиони в БДЖ. А, там яко се краде. Неефективна структура, съществуваща само заради краденето
442
Рейтинг: 1355 НеутралноКато додат новите Ф - 16ки ще се придвижвате по-бързо. Изтрайте още малко. Матрял, кво да го прайш все не разбира колко хубаво му прайш.
deaf
Рейтинг: 2642 НеутралноЗа сведение над 9% от пътуващите българи се возят с БДЖ. И само към 4% - с автобуси.
Тоест,колкото и да се опитват комунистите да съсипят БДЖ,хората не искат да се возят с автобуси.
П.П.
За първи път чувам за гара Синдел?!
Таралеж
Рейтинг: 2687 НеутралноХубава работа, ама държавна.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#19] от "deaf":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Аз не съм ползвал услугите на БДЖ от може би 20 и нагоре годинки. Не смятам да ги ползвам.
penetrating
Рейтинг: 8298 НеутралноБДЖ дава добавена стойност към билета - съспенс, дали ще стигнеш, как ще стигнеш. Допълнителни екстри са борба със студ, с пожари, с взривове и с шафнера, който може да те заключи за да не избягаш.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDamian Damianov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
Ама да да се приватизира и до сега щеше да е на скрап. Проблемът на БДЖ както на цялата държава е че рпиватизираха и окрадоха всичко. Затова и България се изнесе през терминалите.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#10] от "klimentm":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Ох каква Европа бълнуваш. Родината прилича много повече на ориенталска територия от колкото на съвременна Европейска държава.
Чардо
Рейтинг: 1316 ЛюбопитноДо коментар [#19] от "deaf":
Аъзпова ЖП гара, као гара Левски , на която спират влаковете София – Варна – София, Русе - Варна - Русе, пътническите от Варна за Шумен и обратно, както и влаковете по направление Варна – Карнобат и Варна – Пловдив – София. От гара Синдел тръгва жп линия №3 за Дългопол, Комунари, а на Карнобат може да се правят връзки за Бургас, Карлово, Сливен, както и за София и Пловдив. Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#23] от "jobssboj":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Изнасят се през терминалите онези на които не им понася. А за да не им понася има съвкупност от причини.
Чардо
Рейтинг: 1316 РазстроеноДо коментар [#19] от "deaf":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24ВЪЗЛОВА ж.п. гара....................
deaf
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#21] от "tsyrvulan":
Аз винаги се возя на влак ако има възможност за това. Просто защото в автобуса образувам нерви да седя с часове на една седалка! Във влака можеш да се разхождаш,лежиш,ядеш и пиеш свободно. Да отваряш прозореца и да разговаряш сладко с другите пътници в купето.
Между другото,в Западна Европа пътуването с влак е скъпо и се счита за луксозно в сравнение с автобусният транспорт.
deaf
Рейтинг: 2642 ВеселоДо коментар [#26] от "tsyrvulan":
Ако живеете в България и се чувствате щастлив,в никакъв случай не сменяйте питието,защото сте го улучил...
losblanckos
Рейтинг: 1443 НеутралноЗа тези несьм сигурен,че някога ще се качат на влак.
Darulio
Рейтинг: 995 ВеселоТова качество на услугите ви осигуряват половин милиард лева годишно. Богат и щедър народ сме, след като продължаваме да им сипваме по толкова, за да возят хората "като животни".
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Darulio
Рейтинг: 995 ВеселоДо коментар [#13] от "1001":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио"Заради нелоялна конкуренция от страна на държавата, драги, никой не идва да предоставя пътнически превози. В момента държавата дотира тия гнили кошници със стотици милиони всяка година. Но не се плаши, скоро изтича договорът и ще почнат да се появяват и частни конкуренти. Точно както се случи с товарните превози. 😉
Mark
Рейтинг: 426 ВеселоСпоред мен вече трябва да се спре с този тип новини, защото в тази държава е изключение, ако нещо е по правилата. За да се вдигне духа на населението предлагам оттук-насетне да се пише за щастливи изключения, защото кофтито е дифолт тук.
Norman Granz
Рейтинг: 4527 НеутралноРазрухата е стабилна, гласувайте за ... същите.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.zzk41596346
Рейтинг: 217 НеутралноДисагите, сельо, дисагите и магаренцето.
1gmbh1
Рейтинг: 426 НеутралноЕто как стоят нещата в родината на Шкода:
Czech railway, CD Pendolino
Със сигурност чехите започнаха да използват Pendolino преди 2010 година. Същото се отнася за Полша и Унгария ако не ме лъже паметта.
Norman Granz
Рейтинг: 4527 НеутралноДо коментар [#31] от "Darulio":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Това качество на услугите ви осигуряват половин милиард лева годишно. Богат и щедър народ сме, след като продължаваме да им сипваме по толкова, за да возят хората "като животни"."
Костов такива предприятия ги приватизираше по за 150,000 долара, но вече 20 години дерибеевци не спират да му ръфат крачолите как бил "ограбил народа".😈
bat_plamen
Рейтинг: 4220 НеутралноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
+++++++++++++++++++++++++++++++++
Вече е много късно за това!БДЖ-то няма как някой ден да излезе печелившо и същото време да предоставя качествени услуги!Ще е на "командно диша " с парите на държавата!
bat_plamen
Рейтинг: 4220 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "gmbh":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Така е , ама ние сме на Балканите!!!!!
DDR
Рейтинг: 2086 ЛюбопитноАварии и неразбории се случват навсякъде. Не разбирам защо е тази жлъч и злоба?
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Norman Granz
Рейтинг: 4527 НеутралноДо коментар [#40] от "DDR":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Аварии и неразбории се случват навсякъде."
Леееко се съмнявам, че в Германия всяка седмица се палят локомотиви и влакът от Мюнхен за Берлин закъснява с три часа.
DDR
Рейтинг: 2086 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "Norman Granz":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?А ти какво направи или правиш за подобряване на положението в Бг ?—геройската борба по форумите не се брои.
bez_ime2
Рейтинг: 269 Неутрално"С нас може да видите и този и онзи свят..."
bez_ime2
Рейтинг: 269 НеутралноТака е, най-вече в Русия, Венецуела, КНДР...
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2840 НеутралноПоловин милиард годишно, хайде със ЖП мрежата си потъват незнайно къде и един локомотив бе се купува. Никой не смее да бутне и работещите щото синдикатите реват. Иначе ако има влакове модерни Софуя-Варна и Сифия-Бургас и се движат поне със 160 км в час ще имат много клиенти. Ама явно автобусното лоби му е изгодно да няма.
DDR
Рейтинг: 2086 НеутралноДо коментар [#41] от "Norman Granz":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Апропо, ако знаеш немски, посети някое немско издание, Шпигел например и прочети коментсрите под статиите. Тогава ще стане ясно, защо не се палят влакове всяка седмица. Не че няма тролове ама и троловете им едни, немски такива...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
gost22
Рейтинг: 1920 ЛюбопитноСъс социалния транспорт, и въобще със всичко "социално" (разбирай помощи и кьорсофра на чужд гръб) е така — работи калпаво, докато в един момент вземе че зАпре и остави хората насред пътя... Ма иначе споделеното пътуване било лошо нещо, по-лошо от данъчно-спонсорираното БДЖ...
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#28] от "deaf":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.До коментар [#29] от "deaf":
Не живея в БГ. След някоя година ще станат 20 годинки от както съм напуснал Родината. Иначе е вярно че пътуването с влак на Запад е скъпо, но също така в и луксозно, бързо и сигурно.
bez_ime2
Рейтинг: 269 НеутралноКато гледам родното БДЖ, се сещам за романа "Атлас изправи рамене" на Айн Ранд...
911
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#19] от "deaf":
Много ти е зле изказването - само да си знаеш, че ако има нещо читаво в БДЖ все още, това са комунистите, които все още работят там.... тъжно, но истина.
А съсипията се появи по времето на един министър на транспорта - Вилхелм Краус се казва. А знаеш ли в чие правителство беше министър? Трябва ли ти жокер?
След това не е спирала - вкл. по времето на Московски. Това е тоя, дето си претрепа собственото дете и го изкараха невинен. А той в чие правителство беше министър?
БДЖ имаше шанс да в модерна компания - но министрите и правителствата бяха като в ромския виц - "искАха, но нямаха желание".. "КражбА и това е!" - целият ни пост-комунисточески период в едно (кратко) изречение....
911
Рейтинг: 812 НеутралноДо коментар [#19] от "deaf":
Много ти е зле изказването - само да си знаеш, че ако има нещо читаво в БДЖ все още, това са комунистите, които все още работят там.... тъжно, но истина.
А съсипията се появи по времето на един министър на транспорта - Вилхелм Краус се казва. А знаеш ли в чие правителство беше министър? Трябва ли ти жокер?
След това не е спирала - вкл. по времето на Московски. Това е тоя, дето си претрепа собственото дете и го изкараха невинен. А той в чие правителство беше министър?
БДЖ имаше шанс да в модерна компания - но министрите и правителствата бяха като в ромския виц - "искАха, но нямаха желание".. "КражбА и това е!" - целият ни пост-комунисточески период в едно (кратко) изречение....
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6194 НеутралноДо коментар [#49] от "tsyrvulan":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Затова ли плюеш България? За да се успокояваш, че има и по зле от миенето на чинии на "запад".
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6194 НеутралноМного е долно и гнусно да плюеш държавата си, само защото не управляват твоите любимци.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.S
Рейтинг: 1692 НеутралноЗащо е трябвало да седят вън на студа,а не във вагоните на повредения влак или в чакалнята.Имат право и да им върнат парите при голямо закъснение.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2840 НеутралноДо коментар [#46] от "DDR":
Ти с този индивид не можел да спориш:)
Той даже Габрово познава по-добре от мене. Какво остава за БДЖ;) Ами той там знае всичко естествено
Darulio
Рейтинг: 995 НеутралноДо коментар [#51] от "911":
"Една от най-долните привички на дребните души е да приписват своите низости и на другите." Оноре дьо Балзак, "Дядо Горио""БДЖ имаше шанс да в модерна компания"
Да, така е - ако беше приватизирано преди 10-15 години.
wwwtoчkacom
Рейтинг: 699 Весело"Влакът София-Варна спря да работи"
Кой ги мисли тези заглавия? Спря да работи, хаха:_)
Peni Nikol
Рейтинг: 4391 НеутралноВлакът спря да диша и ... Ужас, и ние нямаме локомотиви и временно ще ни извозват до разклонение с автобуси.
Peni Nikoltsyrvulan
Рейтинг: 479 ЛюбопитноДо коментар [#53] от "Alarmstufe: Rot":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Я ми посочи къде съм плюл България?
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6194 НеутралноДо коментар [#60] от "tsyrvulan":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
tsyrvulan
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#61] от "Alarmstufe: Rot":
За русогнили рубльовци дори хуманизмът на д-р Гелотен е много. Подпис - Цървулан.Ами това не е плмене а констатация. Като минеш унгарско-румънската илу хърватско-сръбската граница и веднага се усеща разликата.
Шоршо
Рейтинг: 337 ЛюбопитноЕ за 30 години доста хора станаха милионери покрай БДЖ - резултатът е видим.
DDR
Рейтинг: 2086 НеутралноДо коментар [#56] от "Да вярваме на истината":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Напоследък ми правимного грозно впечатление, как част от съфорумците под повечето новини с някакво ненормслно настървение плюят по Бг. И тобхора, дето претендират отбдесетилетия да са зад граница. Явно нищо не са прихванали ... В случая говоря общо, не визирам конкретна личност.
Апропо и на живо съм се нагледсл на тскива изпълнения е стил - гадна Българи, мръсен народ,сма ние не сме от тия...Жалка история.
vassilun
Рейтинг: 4700 НеутралноДо коментар [#2] от "Willy Messerschmitt":
БДЖ (пътнически и товарни превози) трябваше да бъде приватизирана не преди 10, а преди 25 години! Когато всеоще имаше монопол! Също и Български пощи! Вече е късно! Никой няма да купи БДЖ (освен заради недвижимата собственост)! Също и Български пощи! Жалко!
vassilun
Рейтинг: 4700 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Тюфлекчия":
Може ли пример за подобен случай в развита страна? Не в Индия, Пакистан и подобни!
andreas_hofer
Рейтинг: 860 НеутралноИ на мен това ми направи впечатление. Локомотив от 1978 година! Излиза, че аз не съм бил дори роден, както и доста от участниците в Дневник, когато този локомотив е бил произведен! Това е пълен абсурд. Много от влковете на БДЖ дори отдалече изглеждат зле, но не знаех, че са чак от 1978 г. Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Noise
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#66] от "vassilun":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Веднага.Това лято/началото/ във Великобритания..Влакове закъсняваха с часове, доста бяха канселирани и това продължи със седмици.Вдигна се вой до небесата, но е факт , че се случи.Без стачки и подобни.
Noise
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#1] от "bat_plamen":
Sutor, Ne Supra Crepidam!Септември бях за месец у БГ и имах неудоволствието да ползвам услугите на БДЖ.Няма да повторя в обозримо бъдеще със сигурност.По основна линия, композиция с едва скалъпени 5 вагона, които бяха странно наклонени в различни посоки още в София.Доста се колебах дали изобщо да се кача.
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2840 НеутралноДо коментар [#64] от "DDR":
Аз мисля, че някой не могат да преживеят, че тука постигаме вече по-добър стандарт от много от тях:) Естествено не може всичко да се оправи изведнъж, но сега в ЖП инфраструктурата се изливат милиарди и подвижният състав все повече ще се оправя полека лека според мене.
По-интересно то е, че аз им споделям в реално време какво се произвежда какви са реалните доходи какво се строи те дето не да стъпвали според тях казват, че не е така.
Това е някакво безумие. Че нали ако сме зле много аз ще врещя повече от тях.
linard
Рейтинг: 1090 НеутралноДо коментар [#66] от "vassilun":
Случвало ми се е по-ужасно- зради самоубийство по линията да ни прекачат, но се чакаше 10 -15 минути, макар че бяхме директно в нищото и евакуираха целия влак до Аугбург с автобуси. (Германия)
andreas_hofer
Рейтинг: 860 НеутралноВ интерес на истината, Дойче Бан си закъсняват доста често, няма какво да се лъжем. Май месец от Кьолн за Кобленц чаках влак с крайна спирка Щутгарт, който закъсня с 45 минути, а после някъде до Бон спря заради някаква стачка на линията и още над час и половина висяхме. Но, веднага ни дадоха формуляри за финансова компенсация, няколко пъти се извиняваха служителите и определено локомотивът не беше от 1978 г. Мои германски студенти също редовно ми се оплакват от закъснения. Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
klimentm
Рейтинг: 4306 ВеселоДо коментар [#62] от "tsyrvulan":
klimentmАбсолютно си прав,разликата се вижда дори от илюминатора на самолета да не говорим за останалото!
klimentm
Рейтинг: 4306 ВеселоНе си предписвай кой знай какви успехи! На всяка що годе добре подържана и боядисана ЖП гара,спирка,автогара че дори и знаминитите магистрали има написано с ей такива големи букви че са направени с парите на ЕС,всичко останало тъне в разруха и мизерия! klimentm
С Стоянов
Рейтинг: 1228 ЛюбопитноДо коментар [#71] от "Да вярваме на истината":
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОВсеки път като се прибирам забелязвам, че нещата се подобряват, макар и много тромаво. Единственото нещо, което е напълно непроменяемо е мрънкането и оплакването на българина! Дори хора със завиден социален статус се оплакват: ,,колко лошо е тука и колко лесно и хубаво е на Запад"?!?
Просто е неразбираемо! А тези дето са се махнали преди 20 години и твърдят, че тук е ориенталска кочина или каквото и да е там подобно, явно почти не са се прибирали и живеят със спомените си от късните мутренски години...
дерибеев
Рейтинг: 2722 НеутралноДо коментар [#19] от "deaf":
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васГара Сидел пази багажа не си ли чувал
Virgin
Рейтинг: 688 НеутралноТи ли си този който беси хора?
deaf
Рейтинг: 2642 НеутралноДо коментар [#73] от "andreas_hofer":
https://www.kultura.bg/web/скандалон/
До коментар [#76] от "С Стоянов":
bez_ime2
Рейтинг: 269 Неутрално[quote#78:"Virgin"][/quote]
Другарке, научете се да пишете...
Мърмор
Рейтинг: 791 НеутралноВлакът ... спря да работи
Какво в страната работи работи, както трябва?
Здравеопазване?
Образование?
Селско стопанство?
Правосъдие?
Екология?
Енергетика?
Отбрана?
Вътрешна сигурност?
Какво тук значат някакъв си влак, я-я, и развален локомотив? Ха, и само 200 измръзнали българи!!
ramm_stein
Рейтинг: 374 НеутралноПътническите превози за монопол на БДЖ по закон. Товарните са либерализирани.
DS
Рейтинг: 540 НеутралноЕ, то и за Ф-16 _Блок 70 дадохме 1,6 млрд долара, ама те даже и не ръждясват, понеже са още виртуални..... Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
DS
Рейтинг: 540 НеутралноДо коментар [#81] от "Мърмор":
Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"Селското стопанство работи . Доскоро и енергетиката ни работеше, ама Плевнелията каза, че вместо АЕЦ, трябва да дадем пари за лепене на ситропор по стените и вече ток няма да ни тябва - щели да си топлим жилищата с пръ....и.
pavlinkoto
Рейтинг: 307 НеутралноБДЖ - какво повече можем да кажем!
Николай Бучков
Рейтинг: 1289 ЛюбопитноА тези , които пътуват постоянно.....да не се питат !!!
Su
Рейтинг: 8 НеутралноТочно в Чехия съм се возил във влакове със същия подвижен състав като в БГ, както и в тролеи Шкода, които бяха същите като в БГ (по това време). Огромната разлика беше единствено, че бяха чисти и много добре подържани както отвън така и вътре.
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 281 НеутралноДо коментар [#71] от "Да вярваме на истината":
Абе къв стандарт на живот постигащ! Тя София е като едно село в центъра, той стандарт на живот постигал!
Оня ден (в петък) правиха смяна на паветата между Ботев и Екзарх Йосив по маршрута на ТМ 20,22. Ела да ги видиш на 3 дни дали не приличат на слагани от времето на Борис III-ти! Криви, неравномерни, гадни!
Не можеш да намериш по 2 часа в събота на обят работещ Wester Union около НДК!
От великите 3 болници останали със спешна Педиатрия, едната е кардиология, а другата няма в събота и неделя работеща лаборатория! Другата , която остава - Пиргогов преди седмица убиха в пожар 2-ма свои пациенти!
Кога ще се приземиш?!
За компетентността на ЦИК, която прави избори хич няма да почвам да приказвам!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 281 НеутралноДо коментар [#76] от "С Стоянов":
Явно имате проблем с очните лекари в твоята страна!
Тука е псевдо държава!
Ела си с детето и изчакай да се разболее в почивен ден или да улучиш лошо GP! Ама напълно достатъчно е лекар да ти вката SSN номера на нов пациент.
Отида онзи ден дете на 15 години при GP-то си за направление за детски ревматолог! Всички направления за детски лекари са безлимитни.
Само, че "неговата" лекарка му вдига скандал, че "идва за направление по това време"! Сякаш едно дете е виновно, че има нужда от лекар "по това време"! И не му дава и бележка за училище да си извини отсъствията. Но вместо да му свърши работа - повтарям на ДЕТЕ, го праща да си иска направление от друг лекар! Гледам в направлението от педиатър. Т.е. след навикването зад гърба на детето го праща на педиатър с код 17, който взима от НЗОК към 20 лв за първичен преглед и без да го преглежда издава направление за тесен детски специалист, който също ще вземе пари!
Супер се е подобрило нали?!
Oleg Shishmanov
Рейтинг: 281 НеутралноЗа гара Левски е! Отново не си състоятелен
Араламбене му е майката
Рейтинг: 8 НеутралноВероятно е ентусиастът Вили Дупеск, който е изпратил снимките и текста. За такива като него е последното издание на "От долната страна на потисничеството".
proza
Рейтинг: 367 НеутралноЩо за ираз е това "спря да работи"? не е ли по-нормално да се каже "влакът спря на гара Синдел поради повреда". Такива недомислици срещаме всеки ден по медиите. Въпрос на грамотност.
julesta
Рейтинг: 476 Неутралносоц
grigoo
Рейтинг: 542 НеутралноКолкото и пари да се налеят в тая черна дупка, все тая, ще ги откраднат всички, услугата - плачевна и опасна, затова закривай, конкурси за линии на частни влакове и това е! Но явно бая политици крадат от там. Същотото като топлофикация.