Как да е редовен градският транспорт?

Оттук до Орлов мост - 600 метра за минимум 10 минути<br />

© borkar

Оттук до Орлов мост - 600 метра за минимум 10 минути



Ключови думи към статията:

Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Chubachubs
    Chubachubs
    Рейтинг: 963 Неутрално

    Слизаш пеш и ги извървяваш тези 600 метра и от Орлов си хващаш друг транспорт.

    Днес трафикът беше доста добре сутринта, от НДК до Орлов мост за 10 минути към 8:40 сутринта.

  2. 2 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1129 Неутрално

    Орлов мост докато не го направят кръстовище на 2 нива, все така ще е.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  3. 3 Профил на nniikkii
    nniikkii
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Е, така е понякога в големия град и то в час-пик: не винаги може да разчиташ на „царски път" по булевардите, на гарантирано парко-място на улицата, има трафик, задръствания и т.н. Но пък, в конкретния случай, зад дадената спирка има метро, а на 5 мин. пеша е голямата спирка на Орлов мост, след която градският транспорт се движи в своя запазена лента, която от няколко месеца наистина е такава, благодарение на монтираните камери за нарушители. Тъй че, по-ведро, все пак!

  4. 4 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#1] от "Chubachubs":
    До коментар [#2] от "majorman":
    До коментар [#3] от "nniikkii":

    Явно не ползвате градски транспорт по бул. Евлоги Героргиев, по бул. България...

  5. 5 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    Слизаш пеш и ги извървяваш тези 600 метра и от Орлов си хващаш друг транспорт.
    —цитат от коментар 1 на Chubachubs


    Вие така ли правите?

  6. 6 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Докато паркирането и дори навлизането в централната част на града не стане наистина скъпо удоволствие, дотогава това ще е ежедневие.
    Ама нали само като се спомене за вдигане на такси за паркиране или разширяване на зоните, ние сме тези, които протестираме? Да не говорим за лентите за градския транспорт, които продължава да са обект на нарушения от разни джигити.
    А и малко ако не смяна, поне нови настройки в нашите "чипове", няма да навредят.

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9377 Неутрално

    Отделна линия за градския транспорт и тежки глоби за използването и от други.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2363 Неутрално

    [quote#5:"borkar"][/quote]

    Аз така съм правил дълги години. Едно време имаше будка за кафе на спирката на Орлов. Слизах винаги Синьото, минавам пеша, пиех едно кафе на будката и се качвах в същия рейс, който таман беше минал светофара.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  9. 9 Профил на victortrt
    victortrt
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#6] от "tsvetko_51":

    Точно по този булевард не се паркира на платното, има места с павета вляво, вдигат веднага. Просто е част от "вътрешния ринг" /който е по-скоро имагинерен отколкото реален, но все пак/ и е много натоварен между НДК и Орлов мост по редица съображения

  10. 10 Профил на nniikkii
    nniikkii
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#4] от "borkar":

    Така е, всъщност. Указаните маршрути избягвам, ползвайки подземния транспорт или трамвай. Избягвам, генерално, и придвижването с автомобил из центъра, освен, ако не е крайно належащо, като се возя с метрото. Откакто се помня по Канала е задръстване, тъй че познавам града си и съм гъвкав в избора си на транспорт в милионния град.

  11. 11 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 1739 Неутрално

    редовно минавам оттам.
    проблемът е също и
    новомаркираната бус лента,
    която е доста неадекватна.
    поне от предната преди
    синьото спирка трябва
    да се махне, щото рейсовете
    се престрояват в ляво.
    и светофара при графа е много сбъркан.
    не оставя да се изтеглят колите за драган
    цанков и орлов мост и става едно мазало.
    трябва промени на будапеща 17.

  12. 12 Профил на KaV
    KaV
    Рейтинг: 398 Неутрално

    Точно този участък, не е никакъв пример за нередовен градски транспорт.

  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4976 Неутрално

    Платено влизане в центъра на София е единственото решение! И то да бъде поне 5 лева на ден!

  14. 14 Профил на Trifon
    Trifon
    Рейтинг: 297 Неутрално

    До коментар [#1] от "Chubachubs":

    До коментар [#5] от "borkar":

    Хе, хе. Не съм се сещал за кафе, аз просто хващах първия превоз от Орлов мост за Плиска. И слизах преди задръстването - на 6-ти септември или още на НДК.

  15. 15 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#8] от "cinik":

    И аз винаги съм го вървял пеша. Но това не е нормално, не е нормално толкова много лични МПС да има по бул. Евлоги Георгиев.


    До коментар [#12] от "KaV":

    600 метра за 10 минути е нередовен градски транспорт. Преди това 5-10 минути да мине светофара при Графа/Драган Цанков - на 50 метра от снимката.

  16. 16 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#13] от "vassilun":

    На час би трябвало да е.

  17. 17 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 2169 Неутрално

    Това, което виждам на снимката, е че БУС лентата е свободна. Не разбирам какъв е проблема?
    По-скоро колите имат проблем и той е, че целият трафик е прекаран през едно единствено кръстовище. Отгоре на всичко, Евлоги Георгиев е сведен до една лента, заради строежите на метрото. Така и така ровеха там, да бяха издължали и една подземна улица, която извежда направо на Сточна гара, че пътуващите към Обеля и Илиенци не искат да бият път по околомръсното, а всички минават през центъра.

  18. 18 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#17] от "ivanpopov":

    Това не е бус лентата, а ухото на спирката, там няма бус лента.

  19. 19 Профил на borkar
    borkar
    Рейтинг: 615 Неутрално

    До коментар [#17] от "ivanpopov":

    И автобусите не успяват да се включат в лентите за движение....

  20. 20 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3205 Весело

    Аз пък помислих, че е заради рекламата на билдборда 😉 (каква дума само - билдборд ...)

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  21. 21 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 1356 Неутрално

    Предвид градоустройството, което е по-скоро градоразстройство, качеството на улиците, навиците за шофиране и паркиране, и желанието на софиянци да плащат за транспорт, всички форми на транспорт в София са на отлично ниво.
    За повече трябват хора, дами и господа.

    Кажи ми, жалко ти творенье, как се покачи тъй високо? - С пълзенье! - извика рогатата гадинка.
  22. 22 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 593 Неутрално

    А някой да каже за построена нова улица в София за движение на градски транспорт и автомобили (не уличка или дъга) след Тодор Александров???? Кога беше това????Само ремонти на съществуващата отпреди 30-50 години инфраструктура.
    И заглавието би трябвало да бъде "Как да е редовен транспорта?"

  23. 23 Профил на Индианец
    Индианец
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#17] от "ivanpopov":И автобусите не успяват да се включат в лентите за движение....
    —цитат от коментар 19 на borkar


    Автобусите на градкия траспорт били с предимство при престрояване. Пишело го в правилника за движение, твърдят скоро изкарали книжка.

    Не знам откога е въведено, но малко шофьори го знаят.

    Правителството трябва да падне заради Наредба 18. Горанов в затвора за саботаж на БВП и чуждите инвестиции.
  24. 24 Профил на grigoo
    grigoo
    Рейтинг: 687 Неутрално

    С тия данъци по 20-30 лева баш на най-тровещите коли ще е така. Сложи на нафтовата печка на 20 години 500лв данък и София ще се отпуши.

  25. 25 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3490 Неутрално

    Има и друго решение на проблема на столицата. Казва се ДЕЦЕНТРАЛИЗАЦИЯ!
    И допълнение - ЕЛЕКТРОННО ПРАВИТЕЛСТВО, и последващо намаляване на държавната и общинска администрация.
    И разбира се инвестиции в провинцията. Но столицата не е съгласна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK