Първият български небостъргач (видео от дрон)

Видео от напредъка на строителството на първия небостъргач в България - Sky Fort. Достигнато е изливането на плочата на последния офисен/бизнес етаж на ниво 37.1, на близо 173 метра височина. <a href="https://youtu.be/amn--Q__Jic" target="_blank">Видео</a><br />

© vb

Видео от напредъка на строителството на първия небостъргач в България - Sky Fort. Достигнато е изливането на плочата на последния офисен/бизнес етаж на ниво 37.1, на близо 173 метра височина. Видео



Ключови думи към статията:

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    Чудесно!
    Само ми е интересно като го построят какво ще го правят, понеже офисите стоят празни, магазините са онлайн, пък за апартаменти ще е малко странно?

  2. 2 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    До коментар [#1] от "zxp53317185":

    Какво щат да го правят, важното е че е вдигнат, където му е мястото ,а не в Лозенец или кв. Иван Вазов.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  3. 3 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Чудесно!Само ми е интересно като го построят какво ще го правят, понеже офисите стоят празни, магазините са онлайн, пък за апартаменти ще е малко странно?
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Важното е да се изперат едни пари.Това строителите станаха най-големите мафиоти

  4. 4 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#1] от "zxp53317185":

    От двете му страни има големи, нови офис сгради, които са заети. Вярно, голяма част от служителите работят от вкъщи, но офисите не се освобождават. Доколкото знам, зад този пирон, ще се строи още един през 2022 година, на мястото на Техномаркет и аутлета.

  5. 5 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2359 Неутрално

    Паркинги трябва да построят и някакво нормално обръщало, защото през Горубляне в час пик да си тръгнеш от работа отнемаше повече от 30 минути, когато още се ходеше в офис. Връзката с метрото също е отвратителна, вместо да са чисти, подземни и осветени коридори се минава през тъмния паркинг, който особено за дамите колежки беше много смущаващо. Общо взето си личи, че е строено на парче, без никаква цялостна визия и план, както например е Canary wharf в Лондон, където е помислено каква да е спирката на метрото, за да обслужва много повече и по-големи кули, къде да има места за хранене и коя част да е парк, а не само нахвърляни сгради в полето.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5021 Неутрално

    До коментар [#2] от "schwimmwagen":

    Поредното НЕЗАКОННО строителство РАЗРЕШЕНО ОТ ГЕРБАДЖИИТЕ в СО.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5021 Неутрално

    До коментар [#3] от "Сд":

    Магнитски знае това отлично.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2836 Неутрално

    Чудесно!Само ми е интересно като го построят какво ще го правят, понеже офисите стоят празни, магазините са онлайн, пък за апартаменти ще е малко странно?
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    В София не спира да се строи и строи ..... защо, няма кой да ти отговори адекватно. Нито има кой да ги купува тези безброй нови жилища, нито кой да наема тези нови безбройни офиси. Явно има някаква далавера в строенето, дали е пране на пари, дали някакво "усвояване", не знам ....

  9. 9 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    За съжеление световното явление джентрификация не подмина и България. Неравенството на доходи ни доведе до следната ситуация. Една четвърт от жилищата в София пустееха преди пандемията, миналата година населението на столицата е намаляло за пръв път с 20 000 души, а притежанието на жилище става все по-непосилно за младите семейства.

    https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/11/05/3072234_jilishtata_v_bulgariia_po-prazni_no_vse_po-skupi/

    Клептокрацията си цоца народа, после инвестира парите в бетон (като тоя паметник на глупостта), докато в един момент те ще притежават цялата земя и тогава баш си се връщаме към феодализма. Само че законен - дядо му е работил много, за това в нормално всички да му плащаме наем за жилищата, в които живеем.

    Вярвам, че данъка върху недвижимите имоти трябва да нараства много прогресивно след петия, който един човек или фирма притежава. Същото и за данък наследство (измислям си таван от 500к) - нямам нищо против да си се трудил цял живот и да оставиш нещо на децата - апартамент, я нива, я някой лев. Не виждам смисъла за обществото обаче, да завещаеш империя на някой дето просто се е родил в правилнпто семейство.

    Преди да ме наречете комунист забележете, че предложените от мен данъцими ще засегнат под 1% от българите, които притежават мнозинство от собственост и капитал в страната. Няма нищо лошо в това човек да бъде възнаграден ако работи повече. Да живее 10, 20, 30 пъти по-добре от останалите, но тук говорим за много по-сериозно неравенство.

    И на финал явления като трафик на хора, търговия на органи и т.н вървят ръка за ръка с неравенството. Когато да си купиш някой за теб са жълти стотинки, а за него повече, от колкото семейството му изкара за няколко живота всички закони отиват в шипките…

  10. 10 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6243 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alex Ivanov":

    И аз не знам, но мога да те уверя, че във всички големи градове на Европа, в които съм бил, се строи здраво.
    Това не е някакъв софийски парадокс.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  11. 11 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2231 Неутрално

    До коментар [#4] от "Котаракът на Шрьодингер":

    Не знам колко са заети, при положение че за capital fort аз лично знам за фирми които си намаляват в пъти местата в офисите за постоянно. Повечето фирми сключват петгодишни договори, така че в момента който стане време за подновяване ще намалят рязко местата. Но който строи да му мисли, аз лично не мисля да се връщам в офис за постоянно, като гледам като цяло хората хич не им се връща по офисите.

  12. 12 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 2836 Неутрално

    До коментар [#8] от "Alex Ivanov":И аз не знам, но мога да те уверя, че във всички големи градове на Европа, в които съм бил, се строи здраво.Това не е някакъв софийски парадокс.
    —цитат от коментар 10 на Незнайко в Слънчевия град


    Не знам, там може би има кой да ги купува и/или наема, не съм запознат. Но в София е пълно с празни апартаменти и офиси, а се бълват нови и нови ....

  13. 13 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    Чудесно!Само ми е интересно като го построят какво ще го правят, понеже офисите стоят празни, магазините са онлайн, пък за апартаменти ще е малко странно?
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Ще го съборят след време , както събориха стоманобетоновата конструкция на сградата на ТПК Родина на Цариградско шосе. Сградата можеше да се ползва за офис сграда , за каквато беше проектирана или за хотел , но те я събориха , за да строят други офис сгради и хотели.
    Сега вместо да я довършат , се готвят да съборят стоманобетоновата конструкция на сградата в болничния комплекс в София , проектирана да бъде болнична сграда, защото не отговаряла на някакви нормативни изисквания, сякаш всички други съществуващи болнични сгради отговарят на тези изисквания.
    Богата държава сме. Строим, после събаряме , после отново строим и събаряме.

  14. 14 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    В София не спира да се строи и строи ..... защо, няма кой да ти отговори адекватно. Нито има кой да ги купува тези безброй нови жилища, нито кой да наема тези нови безбройни офиси. Явно има някаква далавера в строенето, дали е пране на пари, дали някакво "усвояване", не знам ....
    —цитат от коментар 8 на Alex Ivanov



    И едното и другото.Има хиляди непродадени нови апартаменти в София. Има други хиляди продадени на богаташи от провинцията , които купуват апартаменти в София , за да си вложат парите и за да живеят там децата и внуците им. Тези апартаменти също стоят празни , необитаеми, а децата и внуците им са в чужбина, без изгледи да се приберат някога в България.

  15. 15 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    Не им харесва че е с азиатски тип дизайн. (Най-горният сегмент...) Личен вкус.

    Сграда на около петдесет етажа може ли да се нарече небостъргач?

  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5021 Неутрално

    До коментар [#10] от "Незнайко в Слънчевия град":

    А имат ли паркоместа и прилежаща АДЕКВАТНА пътна инфраструктура?
    Защото този НЯМА. Няма и изискуемите по закон отстояния до съседните сгради.
    Да не коментираме колко голема е вероятността от слягане на основите от прекомерната тежест. Такива сгради по света се строят от леки материали а не от хиляди тонове железобетон, който и не е еластичен при сеизмично натоварване.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    До коментар [#9] от "dwr30648311":

    Като се тегли чертата накрая,населението на София (може би) не е намаляло,защото доста от живеещите в столицата нямат софийско жителство и статистиката не ги отчита.

  18. 18 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2359 Неутрално

    До коментар [#13] от "tacheaux":

    Може да е учудващо, но да довършиш сграда по планове от преди 30-40 години, при променените стандарти за почти всичко, както и очаквания като функционалност, е по-скъпо, отколкото да разрушиш един бетон и да излееш нов. Тази "рамка" е относително най-евтината част от строежа и ако с преизграждане ѝ ще спестиш някакви супер сложни вентилационни врътки, защото например етажите не са били достатъчно високи за окачени тавани и повдигнати подове, си заслужава. Комуникации, сървърни, различни асансьори, дори материалите, които се ползват за изолация сега са много различни от заложените в планираното, когато този бетон е изливан.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  19. 19 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5021 Неутрално

    Знаете ли кой е инвеститорът на това незаконно недомислие ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  20. 20 Профил на скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III
    скоро на екран ИЗЧЕГЪРТВАЧИТЕ III
    Рейтинг: 1531 Весело

    До коментар [#18] от "fpyyh":

    Трудно се обясняват неща на хора, на които часовникът им е спрял през 80-те.
    Завиждам ти на ентусиазма:)

  21. 21 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#17] от "deaf":

    Това ли основното, което имаш да кажеш по коментара ми? Радвам се, че си съгласен с останалото, за това ще вържа на захлебването;)

    Съгласен съм, че статистиката не отчита хората от други градове, които живеят в столицата, но не са си сменили адресната регистрация. Но моля, да се съгласиш, че също така статистиката не отчита ВСИЧКИ българи, които са мигрирали в чужбина и не са го направили. Повечето ти приятели, дето живеят в Испания, Англия и Германия все още се водат по документи, че трайно пребиват в БГ (помоли ги да ти покажат какво пише в българската им лична карта под адрес;).

    Ще ти го кажа по друг начин. В родината през последните 10 години умират средно по 40к повече, от колкото се раждат. Отделно 30-50к губим годишно от миграция (повече българи заминават в чужбина, от колкото се връщат+чужденци). Мантрата, че София расте въпреки демогравския срив, заради идващите от провинцията беше до едно време. Просто не останаха толкова хора и по провинцията, а малкото останали вече са на възраст - 43 години средна за страната. Топим се с 100 000 на година, след 10 ще сме с 1 000 000 000 по-малко.

    И за капак един последен аргумент против безразборното бетониране. Като съм се родил населението на страната е било 9М и не е имало много хора, които не живеят в собствено жилище. Днес сме под 7м (колко точно ще разберем след преброяването), бетон не спря да се лее, а жилищата някак си стават все по-недостъпни…

    “Като се тегли чертата накрая,населението на София (може би) не е намаляло,защото доста от живеещите в столицата нямат софийско жителство и статистиката не ги отчита.”

  22. 22 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2977 Неутрално

    До коментар [#21] от "dwr30648311":

    Поправи ме ако греша,но при преброяването преброителя отчита само тези българи с които лично се е срещнал. Тоест,няма как да отчете българите живеещи в чужбина.

    Второ,след Освобождението населението на България е било пет милиона. През 1942г. е наброявало седем милиона. Но "експертите" тогава не са пищели,че българите са малко.

    Трето,не е пречка "безразборното застрояване",а че се прилепват една до друга две-три-четири-пет сгради,които нямат нищо общо като архитектурен стил. Точно това е застрояване. В Барселона например,сградите също са прилепени и образуват квадрат или триъгълник с вътрешен двор,но те са в един стил.

  23. 23 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#18] от "fpyyh":

    Като била такава работата , тогава да съборим всички стари болнични сгради в България , които не отговарят на съвременните изисквания и на тяхно място да построим нови. Може би в богатите страни така правят , но България не е от тях.
    Стоманобетоновата конструкция на една сграда е най-малко половината от нейната себестойност. Събарянето и разчистването на терена също струва пари.

  24. 24 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4328 Неутрално

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Предполага се , че проектантът си е свършил работата по осигуряване на сградата за сеизмична и всякаква друга устойчивост. Но си прав , че около сградата няма терен за паркоместа. Паркингите , които се виждат са на магазините около нея Метро, Техномаркет и Аутлет.

  25. 25 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#22] от "deaf":

    Съвсем излязохме от темата. В Барселона и преградията й живеят толкова хора, колкото и в България. Огромна част от налетия в Клета Майка България бетон пустее не използван. Точка.

  26. 26 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2435 Неутрално



    Най-много сгради в Европа с височина над 100 метра има в Москва, следвана от Истанбул.
    На трето място е Франкфурт (Майн).

    В останалите големи европ. градове има ограничения
    Например в Мюнхен не може да си по-висок от църквата, в Лондон определени знакови сгради/съоръжения не трабва да се запречват, а да са видими от далеко (зрителни коридори).

  27. 27 Профил на ZyklonA
    ZyklonA
    Рейтинг: 191 Неутрално

    Това е демократичната Бузлуджа,след някоя друга година като си замине тоя строй в който живеем ,ще остане едни руини на които чужденците ще се удивляват и правят снимки. Сега е важно да се строят паметници на демократичния строй. После берачите на желязо ще си свършат работата като му дойде времето.

  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8066 Неутрално

    Тази сграда май не си е много на мястото. Някак самотно изглежда.

  29. 29 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 895 Неутрално
  30. 30 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    [quote#8:"Alex Ivanov"][/quote]

    Все някой трябва да произвежда и да създава, бе комунисти!
    Не може всички да работят "берачи на мандри".
    Като не проумявате бизнесите със "създаване" и "натрупване на добавена стойност", като строителство и ИТ, ами поне си мълчете!
    Или по стар навик си врете гагата навсякъде и искате все вие да разпределяте баницата. Без да сте я правили.

  31. 31 Профил на alicekapital
    alicekapital
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Знаете ли кой е инвеститорът на това незаконно недомислие ?
    —цитат от коментар 19 на КМЕТ В СЯНКА


    https://www.capital.bg/biznes/imoti/2016/08/26/2817962_purviiat_istinski_nebosturgach_na_sofiia/

    Форт Нокс. Руски и украински пари; преди години завъртени чрез търговия с цветни метали, после с апартаменчета из морето, сега- офиси. Има много подводни течения и исторически нелицеприятности там, но който иска, може да се осведоми.

  32. 32 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 1375 Неутрално

    До коментар [#19] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Да, зная. Руснаци са инвеститорите. Не им е първата инвестиция във България, нито е първата им инвестиция в недвижимости във България.
    Не мисля че е незаконно, поне не зная да са във формално нарушение на законите по отношение на недвижимостите им като финална фаза....

  33. 33 Профил на vustata
    vustata
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ще бъде първият български небостаргач когато го завършат, засега е в строеж.

  34. 34 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 2123 Любопитно

    https://photos.app.goo.gl/rAk9qhpenqL9iA7N6
    А бе има нещо криво... 😀
    Дрона явно поднася и малко фърчи на една страна... 💡 💭 😁

  35. 35 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 2359 Любопитно

    До коментар [#23] от "tacheaux":

    Готовите сгради не искат довършване, само поддръжка, защо да ги срутваме?

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  36. 36 Профил на bretschneider
    bretschneider
    Рейтинг: 836 Неутрално

    Идеята да има небостъргач е ако нямаш пространство и имаш много бизнес, който трябва да го запълни. Ако не ме лъже паметта севрната част на София предлага доста поляни за застрояване.

  37. 37 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#13] от "tacheaux":

    Десет години я мъчиха сградата на ИПК Родина да и търсят собственик - никой нея поиска , ни държавата, ни бизнеса - какво да я правят? И един от дефектите и бе, че има много малко тоалетни на етаж. И въобще - новото време идва с нови изисквания и нови стандарти. В тая държава е пълно с всичколози, затова сме на това дередже.

  38. 38 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#36] от "bretschneider":

    А колко магистрали и летища има там?

  39. 39 Профил на Vassil Stoychev
    Vassil Stoychev
    Рейтинг: 664 Неутрално

    До коментар [#23] от "tacheaux":

    Не е по темата, но България изпусна десетки милиони за инвестиции в болници покрай малоумната система - всяка болница търговско дружество. И няма лошо в това стари негодни сгради да се събарят, стига да строят нови на тяхно място. Това е част от живота. Проблема не е в строежите, проблема е в ефекта/възвращаемостта на инвестициите.

  40. 40 Профил на touchthis
    touchthis
    Рейтинг: 346 Неутрално

    3тия небостъргач - първия е в Бургас в меден рудник

  41. 41 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    До коментар [#13] от "tacheaux":Десет години я мъчиха сградата на ИПК Родина да и търсят собственик - никой нея поиска , ни държавата, ни бизнеса - какво да я правят? И един от дефектите и бе, че има много малко тоалетни на етаж. И въобще - новото време идва с нови изисквания и нови стандарти. В тая държава е пълно с всичколози, затова сме на това дередже.
    —цитат от коментар 37 на Vassil Stoychev


    Големи посерковци и пикли станаха хората, затова има нужда и от повече тоалетни.
    Не е лесно.
    И от повече тоалетна хартия.

  42. 42 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    Идеята да има небостъргач е ако нямаш пространство и имаш много бизнес, който трябва да го запълни. Ако не ме лъже паметта севрната част на София предлага доста поляни за застрояване.
    —цитат от коментар 36 на bretschneider


    Колега, вас нищо не ви спира да застроите с ниско строителство поляните с северната част на София.
    Това му е хубавото на демокрацията. Всеки гласува с парите си. Отговорността е лична.

  43. 43 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    3тия небостъргач - първия е в Бургас в меден рудник
    —цитат от коментар 40 на touchthis


    МР си е село. На село небостъргач :)
    Явно излиза изгодно. А и инфраструктурата и ГП трябва да позволява.

  44. 44 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    До коментар [#22] от "deaf":Съвсем излязохме от темата. В Барселона и преградията й живеят толкова хора, колкото и в България. Огромна част от налетия в Клета Майка България бетон пустее не използван. Точка.
    —цитат от коментар 25 на dwr30648311


    Не плачете на чужд бетон, колега.
    За курортните зони съм съгласен. Но в София строителството е оправдано.

  45. 45 Профил на Тангра
    Тангра
    Рейтинг: 2085 Любопитно

    За съжеление световното явление джентрификация не подмина и България. Неравенството на доходи ни доведе до следната ситуация. Една четвърт от жилищата в София пустееха преди пандемията, миналата година населението на столицата е намаляло за пръв път с 20 000 души, а притежанието на жилище става все по-непосилно за младите семейства. https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2017/11/05/3072234_jilishtata_v_bulgariia_po-prazni_no_vse_po-skupi/ Клептокрацията си цоца народа, после инвестира парите в бетон (като тоя паметник на глупостта), докато в един момент те ще притежават цялата земя и тогава баш си се връщаме към феодализма. Само че законен - дядо му е работил много, за това в нормално всички да му плащаме наем за жилищата, в които живеем. Вярвам, че данъка върху недвижимите имоти трябва да нараства много прогресивно след петия, който един човек или фирма притежава. Същото и за данък наследство (измислям си таван от 500к) - нямам нищо против да си се трудил цял живот и да оставиш нещо на децата - апартамент, я нива, я някой лев. Не виждам смисъла за обществото обаче, да завещаеш империя на някой дето просто се е родил в правилнпто семейство. Преди да ме наречете комунист забележете, че предложените от мен данъцими ще засегнат под 1% от българите, които притежават мнозинство от собственост и капитал в страната. Няма нищо лошо в това човек да бъде възнаграден ако работи повече. Да живее 10, 20, 30 пъти по-добре от останалите, но тук говорим за много по-сериозно неравенство.И на финал явления като трафик на хора, търговия на органи и т.н вървят ръка за ръка с неравенството. Когато да си купиш някой за теб са жълти стотинки, а за него повече, от колкото семейството му изкара за няколко живота всички закони отиват в шипките…
    —цитат от коментар 9 на dwr30648311


    Колега, няма да те наричам комунист. Ти сам си се нарекъл.
    И защо, според теб, би трябвало да има РАВЕНСТВО в доходите!?
    Има хора учат по 10г+ и започват да вадят пари от 30-35г+ нататък.
    И то, това е риск. Може да започнат да вадят, може и да не започнат.
    След това работят стресова, неблагодарна работа, с работа до 20ч вечерта, разправии, решаване на проблеми.
    Кой си ти, че да им взимаш изработеното с лека ръка и да го раздаваш на безработни и общаци, дето ги мързяло да гледат и без учене са започнали работят и да вадят пари на 18г.
    Какво натоварване и какъв стрес може да има една продавачка, която само седи на столчето, пие кафето, подвиква злобно на клиентите, а като стане 6ч пуска кепенците и оттам е волна птичка. Чалготеката я чака. Ни интелектуални проблеми, които чакат решение, ни крайни срокове и натоварване.

    Най-страшната последица от социализма е, че научи хората да не уважават чуждия труд и частна собственост. Всеки простак си мисли, че му се полага и заслужава по равно. Без да има амбиция да учи и да се труди за тоя доход.

  46. 46 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4595 Неутрално

    UNITED EU UNION

    За Франкфурт малко се съмняваме.
    Иначе:
    Добро разганичаване на Цивилизацията, на Запад,
    от другото другаде

    До коментар [#26] от "Нинов":

    Най-много сгради в Европа с височина над 100 метра има в Москва, следвана от Истанбул. На трето място е Франкфурт (Майн).

    В останалите големи европ. градове има ограничения

    Например в Мюнхен не може да си по-висок от църквата,

    в Лондон определени знакови сгради/съоръжения не трабва да се запречват,
    а да са видими от далеко (зрителни коридори).

  47. 47 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4595 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Не реви.

    МОЧА форевър.
    Монументал за светли бъднини.

    Отделно капацитета на настоящая Бузлуджа.
    Чиния огромна... да пълниш я с мечти.

    До коментар [#27] от "ZyklonA":

    Това е демократичната Бузлуджа,
    след някоя друга година като си замине тоя строй в който живеем ,
    ще остане едни руини...

  48. 48 Профил на diy16648649
    diy16648649
    Рейтинг: 529 Неутрално

    [quote#14:"tacheaux"][/quote]

    Това е защото общинските данъци за апартаменти и къщи са много ниски. В Англия при заплати от 1000 до 3000 лири се плаща поне 100-200 лири на месец общински данък за смет и инфраструктура. Дори това не спира инвеститорите в имоти, а какво да кажем за нашите данъци.

  49. 49 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Софиянци да се оправят с небостъргачите.
    Мен ме интересува кога ще събарят "подпорната стена".
    И "сараите".
    И на "вълка кошарата".





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK