План за нов булевард и метро в южните квартали на София (видео от дрон)

Видео от планирания в Общия устройствен план на София булевард Южна тангента, който трябва да свърже кв. Бъкстон с Горубляне. Част от това трасе минава и над избраното продължение на метродиаметър 2 до Студентски град. <a href="https://youtu.be/cktWkEvkKJQ" target="_blank">Видео</a><br />

© vb

Видео от планирания в Общия устройствен план на София булевард Южна тангента, който трябва да свърже кв. Бъкстон с Горубляне. Част от това трасе минава и над избраното продължение на метродиаметър 2 до Студентски град. Видео



Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5240 Неутрално

    Втория акъл на ГЕРБ.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5240 Неутрално

    Тъпо и скъпо.
    Търпи софиянецо.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на parallelepiped
    parallelepiped
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Няма да стане следващите 20-30 години

  4. 4 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1472 Любопитно

    Кмете, ти софиянец ли си?

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5240 Неутрално

    До коментар [#4] от "venci4":

    Ти как мислиш?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 900 Неутрално

    планът на ОПГ ГЕРБ е един - ударно усвояване и после джаста-праста.

  7. 7 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Тъпо и скъпо. Търпи софиянецо.
    —цитат от коментар 2 на КМЕТ В СЯНКА


    И това ще го нагласят за сметка на българския данъкоплат. както всяка друга частица от метрото, дъгата и т.н.

  8. 8 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    Безмислен и скъп проект без полза....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5240 Неутрално

    До коментар [#8] от "Willy Messerschmitt":

    +

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на 5g
    5g
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Кмете, ти софиянец ли си?
    —цитат от коментар 4 на venci4



    Ти как мислиш?
    —цитат от коментар 5 на КМЕТ В СЯНКА


    Явно си от София, защото коментарите ти пристигат много бързо. Винаги си пръв под статиите, значи си от София и живееш близо до редакцията.

  11. 11 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2094 Неутрално

    Като си стоиш само в апартамента и ходиш до близкия магазин, всичко ти изглежда скъпо и безсмислено.

  12. 12 Профил на Павел
    Павел
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Не разбирам защо продължават да наричат подобни отсечки тангента? Този булевард видно ще е вътрешна улица, успоредна на околовръстното.
    И Северната тангента реално е хорда (отсечка, която свързва две точки от дадена окръжност)...

  13. 13 Профил на осмоъ
    осмоъ
    Рейтинг: 512 Неутрално

    да се магистрализира града и да се поощрява автомобилния трафик вреди на абсолютно всички, има много примери в латинска америка...

  14. 14 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 924 Неутрално

    До коментар [#12] от "Павел":

    Защото ако е тамгента ще го изкарат транспортен коридор от Сърбия към Гърция и ще гепнат финансиране я от АПИ, я от ЕС.
    Справка бул. Южна дъга.
    “ Южната дъга на СОП е част от Коридор Ориент/Източно-средиземноморски, който на територията на Република България свързва Видин, София и ГКПП „Кулата“. Южната дъга на СОП е естествено продължение на АМ „Люлин” и връзката с АМ „Тракия” и АМ „Хемус”. Чрез нейното изграждане се осигурява необходимата устойчивост на реализираните с европейски средства проекти. Изграден, обектът осъществява връзка от и към Гърция с изграждащата се магистрална мрежа в Република Българи”
    http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/izgrazhdane-na-golemi-sorzheniya-i-izgrazhdanerekonstrukciya-na-inzhenerni-mrezhi-yuzhna-dga-i-pv-mladost-sop/

  15. 15 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 615 Весело

    До коментар [#12] от "Павел":
    Говориш за хора които не са чували думата "планиметрия".

  16. 16 Профил на mandzo
    mandzo
    Рейтинг: 615 Весело

    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Този булевард не минава ли точно върху "канала" от 50-те години?

  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5240 Неутрално

    До коментар [#16] от "mandzo":

    Мисля, че не. Поне не от Бъкстон да Студентски град. А и канала вече е засипан и застроен на доста места.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    А бе Дроньо летящият дрон жив ли е още?

    Апокалипсисът апокалиптичен
  19. 19 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Сега гледах видеото. При положение, че има Околовръстно няма защо да се пуска булевард паралелно на него.
    Освен ако някои другари предварително не са изкупили поляните, за да вдигнат там китни кооперации по 1500 евро квадрата. 👏✊👍

    Апокалипсисът апокалиптичен
  20. 20 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 1024 Любопитно

    Северната "тангента", а сега и "Южната" на какво са тангенти (т.е. допирателни)? Не са ли по-скоро хорди?

  21. 21 Профил на sclera_bg
    sclera_bg
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Зоната между улиците "Тодор Джебаров" - "Мичман Тодор Саев" - "Никола Крушкин - Чолака" през която е очертано трасето на "тангентата" е така наречения "зелен клин" чрез който трябва(ше) да се осъществява свръзката между чистия въздух на Витоша и Южния парк. За добро или зло всякакви строежи (разбира се с някои изключения) в тази зона бяха и са забранени.

    Мине ли новия булевард оттам - няма сила която да спре застроителите на съвременна България, залагам 1 ст.

    и като каза, рече говорейки...
  22. 22 Профил на zhoo
    zhoo
    Рейтинг: 56 Неутрално
  23. 23 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    А източната тангента кога ще я удължат (сигурно са не повече от 2км) до северната тангента (където вече има изграден пътен възел за нея)?

  24. 24 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    а източна кога?
    —цитат от коментар 22 на zhoo


    източна тангента (минава покрай летището) има вече, но удължението до северната не е довършено.

  25. 25 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Зоната между улиците "Тодор Джебаров" - "Мичман Тодор Саев" - "Никола Крушкин - Чолака" през която е очертано трасето на "тангентата" е така наречения "зелен клин" чрез който трябва(ше) да се осъществява свръзката между чистия въздух на Витоша и Южния парк. За добро или зло всякакви строежи (разбира се с някои изключения) в тази зона бяха и са забранени.Мине ли новия булевард оттам - няма сила която да спре застроителите на съвременна България, залагам 1 ст.
    —цитат от коментар 21 на sclera_bg


    не знам защо тези неща не ги правят под земята, по подобние на тунела за кв. Люлин. В Мюнхен разни тангенти са под кота нула за да шумят по-малко, а и доста тунели имат, за да не се налага движението да пресича по-малко натоварени пътища.

  26. 26 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#12] от "Павел":Защото ако е тамгента ще го изкарат транспортен коридор от Сърбия към Гърция и ще гепнат финансиране я от АПИ, я от ЕС.Справка бул. Южна дъга.“ Южната дъга на СОП е част от Коридор Ориент/Източно-средиземноморски, който на територията на Република България свързва Видин, София и ГКПП „Кулата“. Южната дъга на СОП е естествено продължение на АМ „Люлин” и връзката с АМ „Тракия” и АМ „Хемус”. Чрез нейното изграждане се осигурява необходимата устойчивост на реализираните с европейски средства проекти. Изграден, обектът осъществява връзка от и към Гърция с изграждащата се магистрална мрежа в Република Българи”http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/izgrazhdane-na-golemi-sorzheniya-i-izgrazhdanerekonstrukciya-na-inzhenerni-mrezhi-yuzhna-dga-i-pv-mladost-sop/
    —цитат от коментар 14 на acarid


    южната дъга се строи само с наши пари. Северната тангента я строиха с европари от фонд Екология, защото МОСВ бяха некадърни да изхарчат парите за проекти и в последния момент тангентата я пробутаха като екологична и от Транспорт мина в Екология. ЕК повече пари за пътища няма да дава. ЕК поотказа и да дава за софийското метро, та София ще плати (със заем разбира се) за разширението на третия лъч повече отколкото ще е грантът. Покрай това, ЕК пари за инфаструктура в София горе-долу вече няма да дава. Южната дъга, както и да я представят, е булевард в града, който опира на тясното в Бояна. През Владая никога няма да има магистрала, дори и скоростен път и на практика града ще се пълни с трафик на камиони, които могат да го задминат от север. Затова разширението на околовръстния път е ненужно и би създало тапи в южната дъга, където сега няма тапи. Да не говорим, че южната не е строена с габарит за магистрала и ограничението е 80км/ч, което намалява пропускливостта. Околовръстното на Будапеща е с ограничение 110км/ч. Околвръстното на Мюнхен е 4-лентово (вкл. използването на аварийната лента на места).

  27. 27 Профил на firstcmt
    firstcmt
    Рейтинг: 250 Неутрално

    Не се ли дъвче този план 10-12 години вече? Само се претопля представянето му. Всяка година излиза информация как Т. Каблешков трябва да се свърже с бул. Черни връх, южно от мола и явно само някоя рекламна агенция печели от цялата работа...

  28. 28 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2560 Неутрално

    До коментар [#14] от "acarid":

    Къде е Сърбия, къде е Гърция къде е Горубляне. Ае пич ти....нещо не си в час





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK