Не разбирам защо продължават да наричат подобни отсечки тангента? Този булевард видно ще е вътрешна улица, успоредна на околовръстното. И Северната тангента реално е хорда (отсечка, която свързва две точки от дадена окръжност)...
Защото ако е тамгента ще го изкарат транспортен коридор от Сърбия към Гърция и ще гепнат финансиране я от АПИ, я от ЕС. Справка бул. Южна дъга. “ Южната дъга на СОП е част от Коридор Ориент/Източно-средиземноморски, който на територията на Република България свързва Видин, София и ГКПП „Кулата“. Южната дъга на СОП е естествено продължение на АМ „Люлин” и връзката с АМ „Тракия” и АМ „Хемус”. Чрез нейното изграждане се осигурява необходимата устойчивост на реализираните с европейски средства проекти. Изграден, обектът осъществява връзка от и към Гърция с изграждащата се магистрална мрежа в Република Българи” http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/izgrazhdane-na-golemi-sorzheniya-i-izgrazhdanerekonstrukciya-na-inzhenerni-mrezhi-yuzhna-dga-i-pv-mladost-sop/
Сега гледах видеото. При положение, че има Околовръстно няма защо да се пуска булевард паралелно на него. Освен ако някои другари предварително не са изкупили поляните, за да вдигнат там китни кооперации по 1500 евро квадрата. 👏✊👍
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи".
(баба Ванга)
Зоната между улиците "Тодор Джебаров" - "Мичман Тодор Саев" - "Никола Крушкин - Чолака" през която е очертано трасето на "тангентата" е така наречения "зелен клин" чрез който трябва(ше) да се осъществява свръзката между чистия въздух на Витоша и Южния парк. За добро или зло всякакви строежи (разбира се с някои изключения) в тази зона бяха и са забранени.
Мине ли новия булевард оттам - няма сила която да спре застроителите на съвременна България, залагам 1 ст.
Зоната между улиците "Тодор Джебаров" - "Мичман Тодор Саев" - "Никола Крушкин - Чолака" през която е очертано трасето на "тангентата" е така наречения "зелен клин" чрез който трябва(ше) да се осъществява свръзката между чистия въздух на Витоша и Южния парк. За добро или зло всякакви строежи (разбира се с някои изключения) в тази зона бяха и са забранени.Мине ли новия булевард оттам - няма сила която да спре застроителите на съвременна България, залагам 1 ст.
не знам защо тези неща не ги правят под земята, по подобние на тунела за кв. Люлин. В Мюнхен разни тангенти са под кота нула за да шумят по-малко, а и доста тунели имат, за да не се налага движението да пресича по-малко натоварени пътища.
До коментар [#12] от "Павел":Защото ако е тамгента ще го изкарат транспортен коридор от Сърбия към Гърция и ще гепнат финансиране я от АПИ, я от ЕС.Справка бул. Южна дъга.“ Южната дъга на СОП е част от Коридор Ориент/Източно-средиземноморски, който на територията на Република България свързва Видин, София и ГКПП „Кулата“. Южната дъга на СОП е естествено продължение на АМ „Люлин” и връзката с АМ „Тракия” и АМ „Хемус”. Чрез нейното изграждане се осигурява необходимата устойчивост на реализираните с европейски средства проекти. Изграден, обектът осъществява връзка от и към Гърция с изграждащата се магистрална мрежа в Република Българи”http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/izgrazhdane-na-golemi-sorzheniya-i-izgrazhdanerekonstrukciya-na-inzhenerni-mrezhi-yuzhna-dga-i-pv-mladost-sop/
южната дъга се строи само с наши пари. Северната тангента я строиха с европари от фонд Екология, защото МОСВ бяха некадърни да изхарчат парите за проекти и в последния момент тангентата я пробутаха като екологична и от Транспорт мина в Екология. ЕК повече пари за пътища няма да дава. ЕК поотказа и да дава за софийското метро, та София ще плати (със заем разбира се) за разширението на третия лъч повече отколкото ще е грантът. Покрай това, ЕК пари за инфаструктура в София горе-долу вече няма да дава. Южната дъга, както и да я представят, е булевард в града, който опира на тясното в Бояна. През Владая никога няма да има магистрала, дори и скоростен път и на практика града ще се пълни с трафик на камиони, които могат да го задминат от север. Затова разширението на околовръстния път е ненужно и би създало тапи в южната дъга, където сега няма тапи. Да не говорим, че южната не е строена с габарит за магистрала и ограничението е 80км/ч, което намалява пропускливостта. Околовръстното на Будапеща е с ограничение 110км/ч. Околвръстното на Мюнхен е 4-лентово (вкл. използването на аварийната лента на места).
Не се ли дъвче този план 10-12 години вече? Само се претопля представянето му. Всяка година излиза информация как Т. Каблешков трябва да се свърже с бул. Черни връх, южно от мола и явно само някоя рекламна агенция печели от цялата работа...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4377 НеутралноВтория акъл на ГЕРБ.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4377 НеутралноТъпо и скъпо.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Търпи софиянецо.
parallelepiped
Рейтинг: 457 НеутралноНяма да стане следващите 20-30 години
venciч
Рейтинг: 1482 ЛюбопитноКмете, ти софиянец ли си?
Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4377 НеутралноДо коментар [#4] от "venci4":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти как мислиш?
хм
Рейтинг: 1705 Неутралнопланът на ОПГ ГЕРБ е един - ударно усвояване и после джаста-праста.
acarid
Рейтинг: 638 НеутралноИ това ще го нагласят за сметка на българския данъкоплат. както всяка друга частица от метрото, дъгата и т.н.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2457 НеутралноБезмислен и скъп проект без полза....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4377 НеутралноДо коментар [#8] от "Willy Messerschmitt":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+
5g
Рейтинг: 0 НеутралноЯвно си от София, защото коментарите ти пристигат много бързо. Винаги си пръв под статиите, значи си от София и живееш близо до редакцията.
stedim
Рейтинг: 1115 НеутралноКато си стоиш само в апартамента и ходиш до близкия магазин, всичко ти изглежда скъпо и безсмислено.
Павел
Рейтинг: 245 НеутралноНе разбирам защо продължават да наричат подобни отсечки тангента? Този булевард видно ще е вътрешна улица, успоредна на околовръстното.
И Северната тангента реално е хорда (отсечка, която свързва две точки от дадена окръжност)...
осмоъ
Рейтинг: 440 Неутралнода се магистрализира града и да се поощрява автомобилния трафик вреди на абсолютно всички, има много примери в латинска америка...
acarid
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#12] от "Павел":
Защото ако е тамгента ще го изкарат транспортен коридор от Сърбия към Гърция и ще гепнат финансиране я от АПИ, я от ЕС.
Справка бул. Южна дъга.
“ Южната дъга на СОП е част от Коридор Ориент/Източно-средиземноморски, който на територията на Република България свързва Видин, София и ГКПП „Кулата“. Южната дъга на СОП е естествено продължение на АМ „Люлин” и връзката с АМ „Тракия” и АМ „Хемус”. Чрез нейното изграждане се осигурява необходимата устойчивост на реализираните с европейски средства проекти. Изграден, обектът осъществява връзка от и към Гърция с изграждащата се магистрална мрежа в Република Българи”
http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/opt/izgrazhdane-na-golemi-sorzheniya-i-izgrazhdanerekonstrukciya-na-inzhenerni-mrezhi-yuzhna-dga-i-pv-mladost-sop/
mandzo
Рейтинг: 353 ВеселоДо коментар [#12] от "Павел":
Говориш за хора които не са чували думата "планиметрия".
mandzo
Рейтинг: 353 ВеселоДо коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":
Този булевард не минава ли точно върху "канала" от 50-те години?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4377 НеутралноДо коментар [#16] от "mandzo":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Мисля, че не. Поне не от Бъкстон да Студентски град. А и канала вече е засипан и застроен на доста места.
БМЗ
Рейтинг: 1194 ЛюбопитноА бе Дроньо летящият дрон жив ли е още?
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)БМЗ
Рейтинг: 1194 НеутралноСега гледах видеото. При положение, че има Околовръстно няма защо да се пуска булевард паралелно на него.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Освен ако някои другари предварително не са изкупили поляните, за да вдигнат там китни кооперации по 1500 евро квадрата. 👏✊👍
Борис
Рейтинг: 571 ЛюбопитноСеверната "тангента", а сега и "Южната" на какво са тангенти (т.е. допирателни)? Не са ли по-скоро хорди?
🇧🇬🇺🇦sclera_bg
Рейтинг: 229 НеутралноЗоната между улиците "Тодор Джебаров" - "Мичман Тодор Саев" - "Никола Крушкин - Чолака" през която е очертано трасето на "тангентата" е така наречения "зелен клин" чрез който трябва(ше) да се осъществява свръзката между чистия въздух на Витоша и Южния парк. За добро или зло всякакви строежи (разбира се с някои изключения) в тази зона бяха и са забранени.
и като каза, рече говорейки...Мине ли новия булевард оттам - няма сила която да спре застроителите на съвременна България, залагам 1 ст.
zhoo
Рейтинг: 8 Неутралноа източна кога?
alabalko
Рейтинг: 450 НеутралноА източната тангента кога ще я удължат (сигурно са не повече от 2км) до северната тангента (където вече има изграден пътен възел за нея)?
alabalko
Рейтинг: 450 Неутралноизточна тангента (минава покрай летището) има вече, но удължението до северната не е довършено.
alabalko
Рейтинг: 450 Неутралноне знам защо тези неща не ги правят под земята, по подобние на тунела за кв. Люлин. В Мюнхен разни тангенти са под кота нула за да шумят по-малко, а и доста тунели имат, за да не се налага движението да пресича по-малко натоварени пътища.
alabalko
Рейтинг: 450 Неутралноюжната дъга се строи само с наши пари. Северната тангента я строиха с европари от фонд Екология, защото МОСВ бяха некадърни да изхарчат парите за проекти и в последния момент тангентата я пробутаха като екологична и от Транспорт мина в Екология. ЕК повече пари за пътища няма да дава. ЕК поотказа и да дава за софийското метро, та София ще плати (със заем разбира се) за разширението на третия лъч повече отколкото ще е грантът. Покрай това, ЕК пари за инфаструктура в София горе-долу вече няма да дава. Южната дъга, както и да я представят, е булевард в града, който опира на тясното в Бояна. През Владая никога няма да има магистрала, дори и скоростен път и на практика града ще се пълни с трафик на камиони, които могат да го задминат от север. Затова разширението на околовръстния път е ненужно и би създало тапи в южната дъга, където сега няма тапи. Да не говорим, че южната не е строена с габарит за магистрала и ограничението е 80км/ч, което намалява пропускливостта. Околовръстното на Будапеща е с ограничение 110км/ч. Околвръстното на Мюнхен е 4-лентово (вкл. използването на аварийната лента на места).
Hristo Sugarev
Рейтинг: 232 НеутралноНе се ли дъвче този план 10-12 години вече? Само се претопля представянето му. Всяка година излиза информация как Т. Каблешков трябва да се свърже с бул. Черни връх, южно от мола и явно само някоя рекламна агенция печели от цялата работа...
uq
Рейтинг: 1463 НеутралноДо коментар [#14] от "acarid":
Къде е Сърбия, къде е Гърция къде е Горубляне. Ае пич ти....нещо не си в час
Geraka
Рейтинг: 450 НеутралноТъжно, драги другари, че сте толкова песимистично настроени...
Semel scriptum, decies lectum