Завършеното кръгово кръстовище между "Дървеница" и "Младост" (видео от дрон и автомобил)

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2269 Неутрално

    Сега очакваме за завършат и някое предприятие, започнато през социализма.

  2. 2 Профил на papunqk
    papunqk
    Рейтинг: 888 Любопитно

    Не можах да се насладя на видеото. Сигурно е впечатляващо.

  3. 3 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4071 Неутрално

    Дневник за втори път ни уведомява за великото събитие, откриване на това кръгово кръстовище в София, този път с нагледен материал.

  4. 4 Профил на DTC
    DTC
    Рейтинг: 83 Неутрално
  5. 5 Профил на DTC
    DTC
    Рейтинг: 83 Неутрално

    До коментар [#2] от "papunqk":

    Явно са пропуснали да сложат клипа. В коментар 4 е линка.

  6. 6 Профил на DTC
    DTC
    Рейтинг: 83 Неутрално

    До коментар [#3] от "tacheaux":

    Е, това е новина от нас в секцията "От вас". 🙂 Материалът беше изпратен в деня на пускането му в You Tube. Приятно гледане, дано ви хареса. Това си е за нас - тези, които ще го ползваме.

  7. 7 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Едно добро съоръжение на софийският трафик, същото (като по-евтин вариант), би могло да се направи и при кръстовището на бул. Цариградско шосе и ул. Димитър Пешев (входната и изходна част на м-ла Тракия), макар, че за там е необходимо мостово съоръжение, от типа на тези при Лъвов мост и Красно село

  8. 8 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 382 Неутрално

    само не разбрах, защо запушиха зоната за обратен завой на Ляпчев малко преди кръговото?! Защо е нужно всички да се бутаме на кръговото, като доста коли на Ляпчев идвайки от Дървеница просто искат да се обърнат към Младост? Не зная, дали асфалтираната ивица с дупка в мантинелите беше случайно направена, но според мен спокойно можеше да се остави и да служи за обратен завой, като така щеше поне малко да се разтовари кръговото... Два знака щяха да свършат цялата работа..

  9. 9 Профил на gbg
    gbg
    Рейтинг: 16 Неутрално

    До коментар [#8] от "koliok5":

    И аз мисля, че щеше да бъде полезно като разтоварва кръговото, но целта на проектантите е да намалят възможността за катастрофи, като намалят ъгъла на възможно съприкосновение - т.е. да няма челни и странични удари. Обратния завой дава възможност именно за такива удари.

  10. 10 Профил на gbg
    gbg
    Рейтинг: 16 Неутрално

    ...възможността за тежки катастрофи...

  11. 11 Профил на koliok5
    koliok5
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#9] от "gbg":

    Съгласен съм по принцип, но с микро кръговите кръстовища, които герберастите напляскаха, това е неосъществимо - разстоянията са прекалено малки за спокойна преценка на шофьорите, времето за преценка е прекалено малко, а ударите са си почти под прав удар, защото колите не влизат по допирателна (много е малък кръга).
    Колкото до въпросната зона за обратен завой - има много голяма видимост и считам, че щеше да е доста безопасно..

  12. 12 Профил на sokratus
    sokratus
    Рейтинг: 396 Разстроено

    Има поне три грешки в това кръгово.
    1. Единият булевард (Климент Охридски) от четири лентов - става двулентов след кръговото
    2. Не се виждат къде са велоалеите
    3. Има поне две включвания на отклонения към частни парцели - недопустимо!

    Оценка: среден три

  13. 13 Профил на scuby
    scuby
    Рейтинг: 370 Неутрално

    Каквото и да бяха направили, както и да бяха го направили все щяхте да мрънкате. Честито на софиянци!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK