И кое по-точно му е желязното?
За 1 година 3 търга.
Предишните строяха по 40 км автомагистрали на година, общо 160 км за 4 г. Този колко построи за 1 г.? 3 км от Люлин и надплати 76 млн. на турците.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
Дневник, имате малка грешка в статията - където пише 2.2 лв на км...
--------------
"4 хил. работни места ще бъдат разкрити по време на строежа на отсечката между Стара и Нова Загора, обясни министърът на регионалното развитие и благоустройството.."
Браво Плевнелиев цяла България се гордее с теб, даже малко и от Сърбия и Гърция/
" Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
Интересно е дали каква цена ще се постигне на търга? Плевнелиев направи доста само с направата на ясни и честни правила. Веднага се вдигна интереса и се постигнаха доста добри цени.
Няма никакво оправдание за царя (помните ли министър Церовски?!), който се опита да наложи истински грабеж чрез концения, дадена на португалски фирми, както и за Тройната, която 2 години се чудеше какво да я прави тая концесия, а после още две затъна в корупционни скандали Батко и Братко...
Да не би досегашните отсечки да ги е построил мутрата или Плевнелиев?
За някави си стотина км от Тракия в най-лесния участък проглушиха ушите на цяла България. Не че са ги построили, а че щели да ги построят.
Мутрата за 5 г. успя да направи 4 км от околовръстното. По 20 млн. лв на км. Световен рекорд за строителство за разширение на път в полето.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
Личи си, че си напълно дезориентиран, с промит мозък, заклет комунист! За 20 години твоите скъпи червени приятели имат построени 200км магистрали, а си изпраха милиардите със строежи на супер луксозни хотели по морето, които стоят празни...ако 1/3 от тези пари през годините бяха отишли за инфраструктура, България щеше да е цялата опасана в магистрали... Плевнелиев работи страхотно - за една година договори над 100км...да се надяваме, че няма да си занемари работата и догина ще договори още толкова!
Билгарски манталитет/по скоро герберски/.Всичко хубаво е на бийко,всичко лошо на Станишев.Даже дето са се осрали царистите от които беше и Бойко,пак Станишев лош,когато ги преебал Доган за всичко виновен Станишев.
Мисля че през следващите 100 години ,всичко хубаво ще е за сметка на Бойко ,за всичко лошо направено от царисти,доганисти герберисти,ще е виновен Станишев и Първанов.А за сега едно е ясно,,земята по която стъпвате е създадена от Бойко,пътищата по които се движите са направени от Бойко,вода слънце,метро,детски градини,болници всичко е на Боко,да се слави името му,да пребъде славата му,славааааааааааааааааааааааааааааааааа.
Докато направят участъците и след първата нормална зима почват ремонтите. Ниската цена е 100% гаранция за качество. По добре да се платят 2 дори 3 пъти повече и да се направи както в Германия, те поне са доказани с пътищата си.
Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
Това е първият министър, който направи прозрачни процедурите обгърнати в мутренско-шуробажанашка мистерия във всички предишни правителства. Не съм фен на Борисов, но на министър Плевнелиев определено съм и се надявам всички останали министри и шефове на агенции да бъдат принудени да последват примера му. В крайна сметка най-голяма е ползата за нас данъкоплатците. Жестоко е, че няма кой да ни върне заграбеното през предходните 20 г., най-малко защото далаверите бяха законово подплатени със слаб контрол и още по-слаби санкции, ако въобще бяха предвидени такива ...
Качеството на магистралата не зависи от цената, а от надзора върху изпълнението й. И 10млн./км. да е цената, няма ли надзор върху това как се прави, няма да има и качество. Браво на Плевнелиев, че успя да въведе прозрачност и честност при тези търгове - за първи път червените плондери няма да се облажат, БРАВО.
Евтиното излиза скъпо, тези цени после ще ни излезнат през носа, като платното новите лотове на АМ Тракия се разпадне след 2-3 години, ама тогава ББ, вече няма да е в МС и затова не му пука, след него и потоп.
Аман от тъпанари и специалисти по всичко, който не разбират нищо от пътно строителство.
Ниските цени са хубаво нещо, но дано да не са за сметка на качеството. Например асфалта бива най-общо 2 вида. Първият е този който всички виждате по пътищата и който се разбива след 2-3 години по-интензивен трафик. Има и един по-скъп вариант който се нарича полимерно модифициран и за съжаление не е задължителен а препоръчителен. Ако в договора който се сключва за строителството на магистралата не е изрично заложен по-хубавия асфалт цялата икономия отива на кино! Освен ако не са се сетили да сложат 10 годишна гаранция на новите отсечки на Тракия, така както сложиха на новата отсечка на софийското околовръстно!
Отдаван стана ясно , че Плевнелиев е бялата ластовица в кабинета на Б.Б..От сърце му желая да успее, макар че както казват една птичка пролет не прави.!
Всичко е предварително разпоределено до 3-то ниво подизпълнители.
В ход е поредно картелно споразумение и това е видно от цената за офертата.
Няма начин как да се изпълни с тая цена от Трейс, по някое време когато Бъба ще се кандидатира за президент ще кажат - ами не стигат парите. Сори.
Без да се внесат първо гаранция за изпълнението - в банка суха пара - забрави ти търг да е коректен.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
4ove4encence
Рейтинг: 438 НеутралноБраво.
Нико
Рейтинг: 530 ЛюбопитноПлевенлиев е железен. Евала.
znayko84
Рейтинг: 534 ВеселоХехе, чакаме анекса. Колко ли милиончета ще ни ръсне батко Плевнелиев, за да напълни гушките на приятелчетата си от фалиралия пътен бизнес?
ot4eto
Рейтинг: 506 НеутралноАко стане тази магистрала след 2 години ще е направо невероятно. На фона на построените пътища последните 20 години, това ще е направо геройство.
bgkurshum
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#2] от "Нико":
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!И кое по-точно му е желязното?
За 1 година 3 търга.
Предишните строяха по 40 км автомагистрали на година, общо 160 км за 4 г. Този колко построи за 1 г.? 3 км от Люлин и надплати 76 млн. на турците.
Зай Бай
Рейтинг: 444 НеутралноДо коментар [#5] от "bgkurshum": Ти на коя планета живееш? Излизал ли си от вкъщи въобще? Какви 160 км, какви пет лева...
Раз печки, раз кюнци
Рейтинг: 1391 ВеселоДневник, имате малка грешка в статията - където пише 2.2 лв на км...
" Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "--------------
"4 хил. работни места ще бъдат разкрити по време на строежа на отсечката между Стара и Нова Загора, обясни министърът на регионалното развитие и благоустройството.."
Браво Плевнелиев цяла България се гордее с теб, даже малко и от Сърбия и Гърция/
joneff
Рейтинг: НеутралноЦена от 2.2 евро / км.
Министре, дай 1000 лв, за да построят и магистрала Хемус тогава
Гогич
Рейтинг: 1269 НеутралноИнтересно е дали каква цена ще се постигне на търга? Плевнелиев направи доста само с направата на ясни и честни правила. Веднага се вдигна интереса и се постигнаха доста добри цени.
Няма никакво оправдание за царя (помните ли министър Церовски?!), който се опита да наложи истински грабеж чрез концения, дадена на португалски фирми, както и за Тройната, която 2 години се чудеше какво да я прави тая концесия, а после още две затъна в корупционни скандали Батко и Братко...
bgkurshum
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#6] от "Зай Бай":
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!А ти къде живееш?
Да не би досегашните отсечки да ги е построил мутрата или Плевнелиев?
За някави си стотина км от Тракия в най-лесния участък проглушиха ушите на цяла България. Не че са ги построили, а че щели да ги построят.
Мутрата за 5 г. успя да направи 4 км от околовръстното. По 20 млн. лв на км. Световен рекорд за строителство за разширение на път в полето.
Kpuc
Рейтинг: 450 НеутралноПо логиката от предишните два търга цената този път трябва да е около 1,6 млн. евро/километър.
Never argue with idiots - they bring you down to their level and then beat you with experience.Мишелов
Рейтинг: 234 НеутралноДо коментар [#10] от "bgkurshum":
Личи си, че си напълно дезориентиран, с промит мозък, заклет комунист! За 20 години твоите скъпи червени приятели имат построени 200км магистрали, а си изпраха милиардите със строежи на супер луксозни хотели по морето, които стоят празни...ако 1/3 от тези пари през годините бяха отишли за инфраструктура, България щеше да е цялата опасана в магистрали... Плевнелиев работи страхотно - за една година договори над 100км...да се надяваме, че няма да си занемари работата и догина ще договори още толкова!
obektiven
Рейтинг: НеутралноПодкрепям изцяло Плевенлиев ! Вярвам на него и правителството му, че до края на мандата ще имаме:
Цялата "Тракия"
Цялата "Марица"
Целия "Люлин"
И "Струма" от Сандански до Кулата и Долна Диканя-Благоевград
Работи се много здраво в това министерство - дано да не спира хъса им !
usin
Рейтинг: 0 ВеселоБилгарски манталитет/по скоро герберски/.Всичко хубаво е на бийко,всичко лошо на Станишев.Даже дето са се осрали царистите от които беше и Бойко,пак Станишев лош,когато ги преебал Доган за всичко виновен Станишев. ааааааааааааааа.
Мисля че през следващите 100 години ,всичко хубаво ще е за сметка на Бойко ,за всичко лошо направено от царисти,доганисти герберисти,ще е виновен Станишев и Първанов.А за сега едно е ясно,,земята по която стъпвате е създадена от Бойко,пътищата по които се движите са направени от Бойко,вода слънце,метро,детски градини,болници всичко е на Боко,да се слави името му,да пребъде славата му,славаааааааааааааааааа
tenten
Рейтинг: 8 Неутрално2.2 евро за километър ???
инж. Филип
Рейтинг: 456 НеутралноДокато направят участъците и след първата нормална зима почват ремонтите. Ниската цена е 100% гаранция за качество. По добре да се платят 2 дори 3 пъти повече и да се направи както в Германия, те поне са доказани с пътищата си.
Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!Musashi
Рейтинг: 506 Неутрално"Отсечката от Ямбол до Карнобат е дълга 47.7 км. Прогнозната стойност е 146 млн. евро."
Да не би, да става въпрос за лева, защото......?
grubo
Рейтинг: 229 НеутралноТова е първият министър, който направи прозрачни процедурите обгърнати в мутренско-шуробажанашка мистерия във всички предишни правителства. Не съм фен на Борисов, но на министър Плевнелиев определено съм и се надявам всички останали министри и шефове на агенции да бъдат принудени да последват примера му. В крайна сметка най-голяма е ползата за нас данъкоплатците. Жестоко е, че няма кой да ни върне заграбеното през предходните 20 г., най-малко защото далаверите бяха законово подплатени със слаб контрол и още по-слаби санкции, ако въобще бяха предвидени такива ...
Табаков
Рейтинг: 8 НеутралноКачеството на магистралата не зависи от цената, а от надзора върху изпълнението й. И 10млн./км. да е цената, няма ли надзор върху това как се прави, няма да има и качество. Браво на Плевнелиев, че успя да въведе прозрачност и честност при тези търгове - за първи път червените плондери няма да се облажат, БРАВО.
Най-хубавият ден е днешният.бай Петко
Рейтинг: 506 НеутралноА качеството?
Евтиното излиза скъпо, тези цени после ще ни излезнат през носа, като платното новите лотове на АМ Тракия се разпадне след 2-3 години, ама тогава ББ, вече няма да е в МС и затова не му пука, след него и потоп.
Аман от тъпанари и специалисти по всичко, който не разбират нищо от пътно строителство.
barcelona
Рейтинг: 229 ЛюбопитноБРАВО НА ПЛЕВНЕЛИЕВ !!!
МАЛКО ПО МАЛКО ЩЕ ТРЪГНАТ НЕЩАТА
КАТО СИ ОТИДЕ серГЕЕВЩИНАТА
ПЪРВАНОВЩИНАТА И ДОГАНЩИНАТА ....
wds23355772
Рейтинг: 1162 ЛюбопитноНиските цени са хубаво нещо, но дано да не са за сметка на качеството. Например асфалта бива най-общо 2 вида. Първият е този който всички виждате по пътищата и който се разбива след 2-3 години по-интензивен трафик. Има и един по-скъп вариант който се нарича полимерно модифициран и за съжаление не е задължителен а препоръчителен. Ако в договора който се сключва за строителството на магистралата не е изрично заложен по-хубавия асфалт цялата икономия отива на кино! Освен ако не са се сетили да сложат 10 годишна гаранция на новите отсечки на Тракия, така както сложиха на новата отсечка на софийското околовръстно!
dakl
Рейтинг: 506 НеутралноОтдаван стана ясно , че Плевнелиев е бялата ластовица в кабинета на Б.Б..От сърце му желая да успее, макар че както казват една птичка пролет не прави.!
D Day
Рейтинг: 435 НеутралноБраво Росене! Личи си професионализма и много добре знаеш процедурите и какво е дедлайн.
We will accept nothing less than full victory.Успех и на Герб, правят това оето очаквах!
Раз печки, раз кюнци
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#16] от "инж. Филип":
" Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "Гоу фак йоселф!
Athanatos
Рейтинг: 1391 НеутралноА да видим дали ще ходя до Бургас за 40 минути след 2 години, или пак за 1 час...
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Николай Колев
Рейтинг: 3313 НеутралноБаси,де ги тия 160км за 4г?В турция,Румъния?
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Десен
Рейтинг: 1391 НеутралноВсичко е предварително разпоределено до 3-то ниво подизпълнители.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.В ход е поредно картелно споразумение и това е видно от цената за офертата.
Няма начин как да се изпълни с тая цена от Трейс, по някое време когато Бъба ще се кандидатира за президент ще кажат - ами не стигат парите. Сори.
Без да се внесат първо гаранция за изпълнението - в банка суха пара - забрави ти търг да е коректен.