Отварят офертите за строителството на последния участък от магистрала "Тракия"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (28)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 4ove4encence
    4ove4encence
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Браво.

  2. 2 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 530 Любопитно

    Плевенлиев е железен. Евала.

  3. 3 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 534 Весело

    Хехе, чакаме анекса. Колко ли милиончета ще ни ръсне батко Плевнелиев, за да напълни гушките на приятелчетата си от фалиралия пътен бизнес?

  4. 4 Профил на ot4eto
    ot4eto
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Ако стане тази магистрала след 2 години ще е направо невероятно. На фона на построените пътища последните 20 години, това ще е направо геройство.

  5. 5 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#2] от "Нико":

    И кое по-точно му е желязното?
    За 1 година 3 търга.
    Предишните строяха по 40 км автомагистрали на година, общо 160 км за 4 г. Този колко построи за 1 г.? 3 км от Люлин и надплати 76 млн. на турците.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  6. 6 Профил на Зай Бай
    Зай Бай
    Рейтинг: 444 Неутрално

    До коментар [#5] от "bgkurshum": Ти на коя планета живееш? Излизал ли си от вкъщи въобще? Какви 160 км, какви пет лева...

  7. 7 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1391 Весело

    Дневник, имате малка грешка в статията - където пише 2.2 лв на км...

    --------------

    "4 хил. работни места ще бъдат разкрити по време на строежа на отсечката между Стара и Нова Загора, обясни министърът на регионалното развитие и благоустройството.."

    Браво Плевнелиев цяла България се гордее с теб, даже малко и от Сърбия и Гърция/

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  8. 8 Профил на joneff
    joneff
    Рейтинг: Неутрално

    Цена от 2.2 евро / км.

    Министре, дай 1000 лв, за да построят и магистрала Хемус тогава

  9. 9 Профил на Гогич
    Гогич
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Интересно е дали каква цена ще се постигне на търга? Плевнелиев направи доста само с направата на ясни и честни правила. Веднага се вдигна интереса и се постигнаха доста добри цени.

    Няма никакво оправдание за царя (помните ли министър Церовски?!), който се опита да наложи истински грабеж чрез концения, дадена на португалски фирми, както и за Тройната, която 2 години се чудеше какво да я прави тая концесия, а после още две затъна в корупционни скандали Батко и Братко...

  10. 10 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До коментар [#6] от "Зай Бай":

    А ти къде живееш?

    Да не би досегашните отсечки да ги е построил мутрата или Плевнелиев?
    За някави си стотина км от Тракия в най-лесния участък проглушиха ушите на цяла България. Не че са ги построили, а че щели да ги построят.
    Мутрата за 5 г. успя да направи 4 км от околовръстното. По 20 млн. лв на км. Световен рекорд за строителство за разширение на път в полето.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  11. 11 Профил на Kpuc
    Kpuc
    Рейтинг: 450 Неутрално

    По логиката от предишните два търга цената този път трябва да е около 1,6 млн. евро/километър.

    Never argue with idiots - they bring you down to their level and then beat you with experience.
  12. 12 Профил на Мишелов
    Мишелов
    Рейтинг: 234 Неутрално

    До коментар [#10] от "bgkurshum":

    Личи си, че си напълно дезориентиран, с промит мозък, заклет комунист! За 20 години твоите скъпи червени приятели имат построени 200км магистрали, а си изпраха милиардите със строежи на супер луксозни хотели по морето, които стоят празни...ако 1/3 от тези пари през годините бяха отишли за инфраструктура, България щеше да е цялата опасана в магистрали... Плевнелиев работи страхотно - за една година договори над 100км...да се надяваме, че няма да си занемари работата и догина ще договори още толкова!

  13. 13 Профил на obektiven
    obektiven
    Рейтинг: Неутрално

    Подкрепям изцяло Плевенлиев ! Вярвам на него и правителството му, че до края на мандата ще имаме:

    Цялата "Тракия"

    Цялата "Марица"

    Целия "Люлин"

    И "Струма" от Сандански до Кулата и Долна Диканя-Благоевград

    Работи се много здраво в това министерство - дано да не спира хъса им !

  14. 14 Профил на usin
    usin
    Рейтинг: 0 Весело

    Билгарски манталитет/по скоро герберски/.Всичко хубаво е на бийко,всичко лошо на Станишев.Даже дето са се осрали царистите от които беше и Бойко,пак Станишев лош,когато ги преебал Доган за всичко виновен Станишев.
    Мисля че през следващите 100 години ,всичко хубаво ще е за сметка на Бойко ,за всичко лошо направено от царисти,доганисти герберисти,ще е виновен Станишев и Първанов.А за сега едно е ясно,,земята по която стъпвате е създадена от Бойко,пътищата по които се движите са направени от Бойко,вода слънце,метро,детски градини,болници всичко е на Боко,да се слави името му,да пребъде славата му,славааааааааааааааааааааааааааааааааа.

  15. 15 Профил на tenten
    tenten
    Рейтинг: 8 Неутрално

    2.2 евро за километър ???

  16. 16 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 456 Неутрално

    Докато направят участъците и след първата нормална зима почват ремонтите. Ниската цена е 100% гаранция за качество. По добре да се платят 2 дори 3 пъти повече и да се направи както в Германия, те поне са доказани с пътищата си.

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  17. 17 Профил на Musashi
    Musashi
    Рейтинг: 506 Неутрално

    "Отсечката от Ямбол до Карнобат е дълга 47.7 км. Прогнозната стойност е 146 млн. евро."

    Да не би, да става въпрос за лева, защото......?

  18. 18 Профил на grubo
    grubo
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Това е първият министър, който направи прозрачни процедурите обгърнати в мутренско-шуробажанашка мистерия във всички предишни правителства. Не съм фен на Борисов, но на министър Плевнелиев определено съм и се надявам всички останали министри и шефове на агенции да бъдат принудени да последват примера му. В крайна сметка най-голяма е ползата за нас данъкоплатците. Жестоко е, че няма кой да ни върне заграбеното през предходните 20 г., най-малко защото далаверите бяха законово подплатени със слаб контрол и още по-слаби санкции, ако въобще бяха предвидени такива ...

  19. 19 Профил на Табаков
    Табаков
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Качеството на магистралата не зависи от цената, а от надзора върху изпълнението й. И 10млн./км. да е цената, няма ли надзор върху това как се прави, няма да има и качество. Браво на Плевнелиев, че успя да въведе прозрачност и честност при тези търгове - за първи път червените плондери няма да се облажат, БРАВО.

    Най-хубавият ден е днешният.
  20. 20 Профил на бай Петко
    бай Петко
    Рейтинг: 506 Неутрално

    А качеството?

    Евтиното излиза скъпо, тези цени после ще ни излезнат през носа, като платното новите лотове на АМ Тракия се разпадне след 2-3 години, ама тогава ББ, вече няма да е в МС и затова не му пука, след него и потоп.

    Аман от тъпанари и специалисти по всичко, който не разбират нищо от пътно строителство.

  21. 21 Профил на barcelona
    barcelona
    Рейтинг: 229 Любопитно


    БРАВО НА ПЛЕВНЕЛИЕВ !!!

    МАЛКО ПО МАЛКО ЩЕ ТРЪГНАТ НЕЩАТА

    КАТО СИ ОТИДЕ серГЕЕВЩИНАТА

    ПЪРВАНОВЩИНАТА И ДОГАНЩИНАТА ....

    <>>>>><><><><><> BARCELONSKI <><>>>><<<<<<<<< >>>>>><><> ДОЛУ СОЦ.-ПРОСТАЩИНАТА <><><<<<<<<<<< >> ДОЛУ ПЪРВАНОВЩИНАТА <=> ДОЛУ ДЕПЕСАРЩИНАТА <<
  22. 22 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1162 Любопитно

    Ниските цени са хубаво нещо, но дано да не са за сметка на качеството. Например асфалта бива най-общо 2 вида. Първият е този който всички виждате по пътищата и който се разбива след 2-3 години по-интензивен трафик. Има и един по-скъп вариант който се нарича полимерно модифициран и за съжаление не е задължителен а препоръчителен. Ако в договора който се сключва за строителството на магистралата не е изрично заложен по-хубавия асфалт цялата икономия отива на кино! Освен ако не са се сетили да сложат 10 годишна гаранция на новите отсечки на Тракия, така както сложиха на новата отсечка на софийското околовръстно!

  23. 23 Профил на dakl
    dakl
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Отдаван стана ясно , че Плевнелиев е бялата ластовица в кабинета на Б.Б..От сърце му желая да успее, макар че както казват една птичка пролет не прави.!

  24. 24 Профил на D Day
    D Day
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Браво Росене! Личи си професионализма и много добре знаеш процедурите и какво е дедлайн.

    Успех и на Герб, правят това оето очаквах!

    We will accept nothing less than full victory.
  25. 25 Профил на Раз печки, раз кюнци
    Раз печки, раз кюнци
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#16] от "инж. Филип":

    Гоу фак йоселф!

    " Бог ме е благословил с богатство и ще ми иска отчет "
  26. 26 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    А да видим дали ще ходя до Бургас за 40 минути след 2 години, или пак за 1 час...

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  27. 27 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3313 Неутрално

    Баси,де ги тия 160км за 4г?В турция,Румъния?

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  28. 28 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Всичко е предварително разпоределено до 3-то ниво подизпълнители.
    В ход е поредно картелно споразумение и това е видно от цената за офертата.
    Няма начин как да се изпълни с тая цена от Трейс, по някое време когато Бъба ще се кандидатира за президент ще кажат - ами не стигат парите. Сори.
    Без да се внесат първо гаранция за изпълнението - в банка суха пара - забрави ти търг да е коректен.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK