ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
37.8%активност

Източник: Резултатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник", активността - на "Алфа Рисърч"

Държавата налива до 600 млн. лв. за стабилизиране на железниците

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на roni.1965
    roni.1965
    Рейтинг: 217 Любопитно

    "...Този меморандум е надеждата за ... нашите железници", казал Цветков. ??

    И каква е надеждата министре? За Орландовци? Че вече цели 20 години СБ, барабар с всички крадливи партийни величия и номенклатурните им Генерални директори, обърнаха стрелките за коловоза водещ за там!

    За какво бе госин министре на ДП"НКЖИ" й трябват от СБ 140 млн.? Че и да плаща лихви по тях? Да си ги вземе от БДЖ, те и без това им дължат толкова.

    Защо бе госин министре, ДП"НКЖИ" не изпълнява закона по отношение ровнопоставеността между различните превозвачи в България, а те са вече шест. Защо ДП"НКЖИ" отказва да осъществи превози на който и да е от петте(частни) превозвача, ако имат забавено плащане, а на БДЖ не отказват? И то в милиони, и то от много години?

    Защото, ако заплатите в ДП"НКЖИ" се отделят единствено от бюджета, както би трябвало да бъде по европейските правила и ДП"НКЖИ" им спре товарния график то до сега да са фалирали, товарите преминали към частните превозвачи, а ДП"НКЖИ" нямаще да реализира загуби поради неплатени сметки.

    Госин министре, и Вашето правителство е с грешно подготвен маршрут по отношение железопътния транспорт. Катастрофата престои. Колкото по-бързо фалирате товарните превози, толкова последиците ще са по-малки.

  2. 2 Профил на Moonshine
    Moonshine
    Рейтинг: 583 Весело

    Завидяха на бонусите на АПИ и искат и те ли да си раздадат?

  3. 3 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 607 Неутрално

    "До 2013 год ще излязат на печалба"????? Тоя верва ли си. Смешник...Наливат пари в каца без дъно, но не се зане къде тече...

  4. 4 Профил на Софианец
    Софианец
    Рейтинг: 607 Неутрално

    Обигран човек. Идва от "Пътни такси и разрешителни"

  5. 5 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 583 Неутрално

    ЕТО заради това, Костов навремето продаде "Балкан" - защото беше една КАЦА БЕЗ ДЪНО, от която се облажваха партийни другари с държавни пари.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  6. 6 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Явно стачки в железниците няма да има - прехвърлиха дълга да им го плащаме ние - данъкоплатците а те до изборите са се уредили.
    Машала Бойко. Машала Цветков.
    На избралите ги честито!
    И следващия път пак така да гласувате!

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  7. 7 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    Надявам се, Брюксел да не разреши държавната помощ. Ползата от досегашните помощи и заеми е никаква. Просто още пари ще отлетят към частни джобове. Щом мениджърския екип не се справя, се сменя! БДЖ е монополист и изнемогва. Смешно е. Хората досега не са почувствали някакво подобрение на услугите на БДЖ. Влакове се блъскат, хора изгарят живи...Конкуренцията определя кой се справя добре. Трябва да се допуснат частни превозвачи. Лошото е че ЖП инфраструктурата е отчайващо зле. Нищо модерно няма в това да се движиш във влак с 60км/ч. На Запад влаковете прехвърчат с по 250км/ч. Иначе представяте ли си един нискотарифен жп превозвач до какво може да доведе? Високоскоростна железница обслужвана от нискотарифен превозвач е конкурент на въздушните превози, а рейсовете въобще няма да се класират.

  8. 8 Профил на bloger
    bloger
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Блогът за Железници - Мнения на клиенти, анализи, коментари
    http://rail.blog.bg/drugi/2010/10/26/internet-vyv-vlaka-ot-liatoto-da-no-niakoe-sledvashto.625560

  9. 9 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 531 Неутрално

    " ... възлагане на външни изпълнители на определени дейности, като например почистването на вагоните ... " и си мисли, че това ще излезне по-евтино от сега ???? Тоя вярва ли си???

  10. 10 Профил на edin slep
    edin slep
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Е, не ... Вместо да закрият лапането ще продължи. Служителите щели да протестират "до дупка". Абе мамини златни - ако аз или някой служител в частна фирма краде от работодателя си ще го уволнят и съдят. Веднъж за 3 години се качих на влак и кондукторите ме гледаха странно, защото имах билет, а хората ми казаха, че само балъци си купуват билети - дай рушвет и пътуваш на половин цена - ми рекоха. Пък един полицай ми каза - ами напуснах БДЖ, защото ме прехвърлиха от дизелов на електрически локомотив, а тока в кофи не се носи ...
    Ето, междуселищните автобуси се обслужват от частни фирми, по натоварените трасета пътуват нови, модерни, удобни автобуси. Общинския градски транспорт ме вози по линия 120 в Икарус произведен в средата на 80-те.

    preklara rara
  11. 11 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 480 Любопитно

    Абе, кой ще ги плаща тия 600 милиона?
    Не ги ли е срам тия бе?

    На телефона за жалби никой не вдига ...
    Никой не купува билети. Нафтата с кофи ...
    ЯВНО ВСИЧКИ СЛУЖИТЕЛИ КРАДАТ.
    Отгоре до долу.

    На всички ни е ясно, че
    БДЖ НИКОГА НЯМА ДА ИЗЛЕЗНЕ НА ПЕЧАЛБА.

    ОСТАВКА НА МИНИСТЪРА. ВЕДНАГА!

  12. 12 Профил на iron_cross88
    iron_cross88
    Рейтинг: Неутрално

    До коментар [#7] от "ЗА Революция":

    Човече, подкрепям от сърце и душа, но как ще стане? Илюзия е, че ЖП превоза може да бъде печеливш с ниски цени, доказано е в по-бели държави от нашата. Освен това, тия високоскоростни влакове се плащат с пари, не с дупе, като във вица за безпаричните македонски комити. А тия високоскоростните нали се сещаш, че не се движат по такива релси? А като купиш високоскоростни и смениш релсите, не можеш да оставиш гарите в сегашното им състояние, щото става малко като на скъп костюм да обуеш гуменки. Дотук получи ли представа какви инвестиции са необходими?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK