В деня на потребителя: Формални жалби и обещания

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Това всичко много лесно и бързо може да се преустанови. Прави се закон за телекомите със строги параметри на какво влиза в офертите-цени, продължителност.. И забрана на всякакви други промоцийки и заблуждения! Ясен договор само с няколко реда! И няма да има повече недоволни клиенти и няма да има дори нужда от КЗП!

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  2. 2 Профил на Andon Staykov
    Andon Staykov
    Рейтинг: 282 Неутрално

    Ебати наглостта - телекомите казват "абе, четете си договорите, кьорав карти не играе", а междувременно насъскват зверчетата в магазините да дрънкат, лъжат и примамват клиенти по всякакъв начин...

  3. 3 Профил на Момчил89
    Момчил89
    Рейтинг: 638 Гневно

    "Телекомите обаче също се обединиха около мнението, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги". "
    Е това е супер нагло. Зад тези подлъгвания стоят телекомите и техните вериги магазини и едва ли не изцяло потребителите са виновни.

    А в този случай е ясно, че оператора е Ментел =):
    "Райна Кирлова пък е била принудена да плати 150 лв. сметка, за която е разбрала с 2 месеца закъснение. Причина за необосновано високата фактура е неразбирателство със служители на телекома, които са пропуснали да въведат номерата, с които тя е трябвало да говори безплатно. Тя разбира това с огромно закъснение заради забавена фактура поради софтуерен проблем на обслужващия я телеком."

    Драконови закони ще оправят държавата!
  4. 4 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Телекомите обаче също се обединиха около мнението, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги".

    Е кой ги лъже тия хора? Нали вие.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  5. 5 Профил на Ico Shanov
    Ico Shanov
    Рейтинг: 458 Неутрално

    и забележете колкото и да сме пародийна държава тези проблеми ги създават в 99,9% само телекомите. те крадът по нагло и от циганите много по нагло даже .трябва да се национализират и впоследствие да бъдат продадени на нормални собственици а сегашните направо в пъндиза

  6. 6 Профил на Kerberos
    Kerberos
    Рейтинг: 1416 Гневно

    А всъщност, това, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги", не представлява ли директно самопризнание от страна на операторите, че извършват измама по смисъла на чл. 209 от Наказателния Кодекс. И къде блее прокуратурата в случая?

    "The Internet is an insecure place."
  7. 7 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 789 Разстроено

    Дума да няма ,телекомите играят гадно по ръба на закона
    /за целта си имат по една кохорта юристи/ гонейки полуреални
    /завишени /бизнеспланове.
    От друга страна не може да се отрече калпавото ни законодателство ,и вроденото у българина желание да врътне
    далавера и страха да не се прецака друг да кяри а той да пропусне келепира.Тази психологическа характеристика бе използвана и от
    АНИ при имотния балон.
    Като прибавим ниската пазарна и юридическа грамотност
    на болшинството от матряла получаваме днешната ситуация.
    Пример от личен опит: преди 2-3 г почнахме да се занимаваме
    с компютърни системи ,асемблиране,видеонаблюдение .
    Грешката ни беше ,че разяснявахме на обикновен човешки език
    какво да очакват потребителите за определена конфигурация и
    цената и. Клиента просто моли да бъде лъган ,че копува страшно изгодно иначе при реално обяснение открива ,че не е на супердалавера и не купува.Кво да правиш манталитет.

  8. 8 Профил на simbad
    simbad
    Рейтинг: 233 Разстроено

    Естествено, че в БГ всичко е формални и празни обещания от типа на "Вервайте ми"... Та какво всичко в БГ и тази приемна е само една формалност, която да замаже положението и да успокои духовете... аз не вярвам че от приетите тук жалби ще бъдат уважени, както бяха неуважени много жалби на мои познати и роднини. Истината е в законите, както някой по-горе беше казал, ако законите бяха написани ясно, точно, стриктно, кратко и на достъпен за нас език, нямаше да има нужда от КЗП и КРС и т.н. Друг е въпроса че 90% от населението не си знае законите и кой чул кой не чул, кой подочул и то се изкривява по веригата... За мен цялата случка има един извод: поне поумяхме като потребители и европейски граждани, това ще ни е за урок да четем законите и договорите които подписваме... А за тези които са прикоткани с договори без да знаят, едва ли не устно по телефона, търсете си правата, съдете ги тия мошеници до дупка

  9. 9 Профил на lisungerche
    lisungerche
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Аз съм За всички опити некоректните и нелоялни практики да бъдат преустановени! Ако това с приемната за жалби не помогне, то промените в двата закона по някакъв начин ще възпират операторите от незаконни действия и примоцийки... Това, което е най-тревожно за мен в момента са дистанционните договори. Божков обяснява, че това била нормална европейска практика, но само ако ти обяснят по телефона, че получавайки телефонче, подписваш и договорче, а не да ти спестяват този факт, казвайки че телефона е подарък, и след това да се окаже, че телефона всъщност си излиза цифра пари скачен с 2г. д-р и те поставят в ситуация пост фактум

  10. 10 Профил на synthy
    synthy
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Добре де, тези нещастници телекомите викат "не четете", да, ама аз чета. И какво от това? Не може да се коригира договора, дори една само точка да не ми допадне, няма корекция. Предлага ти се нещо, което подписваш ако искаш, а в случая подписваш, тъй като имаш нужда от мобилен телефон. на въпросът ми в офис на глобул "ще премахнете ли някоя клауза, която по никакъв начин не ме удовлетворяв,а и заради нея не съм сигурен, че изобщо ще подпиша нов договор с вас", отговорът беше кратко и ясно "не". това е главният проблем за мен - невъзможността да бъде наистина ДОГОВОРКА. Сега е просто едно изнудване, извиване на ръце, после картелна договорка, монопол и каквото още се сетите върху вече подписаният договор, защото има клауза, която казва, че оператора може да промени таксата според някакви си негови критерии (не помня точно какво беше изброено). И ти подписваш, нямаш избор. Иначе стоиш без телефон.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK