Това всичко много лесно и бързо може да се преустанови. Прави се закон за телекомите със строги параметри на какво влиза в офертите-цени, продължителност.. И забрана на всякакви други промоцийки и заблуждения! Ясен договор само с няколко реда! И няма да има повече недоволни клиенти и няма да има дори нужда от КЗП!
There is no way to happiness, happiness is the way!
Ебати наглостта - телекомите казват "абе, четете си договорите, кьорав карти не играе", а междувременно насъскват зверчетата в магазините да дрънкат, лъжат и примамват клиенти по всякакъв начин...
"Телекомите обаче също се обединиха около мнението, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги". "
Е това е супер нагло. Зад тези подлъгвания стоят телекомите и техните вериги магазини и едва ли не изцяло потребителите са виновни.
А в този случай е ясно, че оператора е Ментел =):
"Райна Кирлова пък е била принудена да плати 150 лв. сметка, за която е разбрала с 2 месеца закъснение. Причина за необосновано високата фактура е неразбирателство със служители на телекома, които са пропуснали да въведат номерата, с които тя е трябвало да говори безплатно. Тя разбира това с огромно закъснение заради забавена фактура поради софтуерен проблем на обслужващия я телеком."
Телекомите обаче също се обединиха около мнението, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги".
Е кой ги лъже тия хора? Нали вие.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
и забележете колкото и да сме пародийна държава тези проблеми ги създават в 99,9% само телекомите. те крадът по нагло и от циганите много по нагло даже .трябва да се национализират и впоследствие да бъдат продадени на нормални собственици а сегашните направо в пъндиза
А всъщност, това, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги", не представлява ли директно самопризнание от страна на операторите, че извършват измама по смисъла на чл. 209 от Наказателния Кодекс. И къде блее прокуратурата в случая?
Дума да няма ,телекомите играят гадно по ръба на закона
/за целта си имат по една кохорта юристи/ гонейки полуреални
/завишени /бизнеспланове.
От друга страна не може да се отрече калпавото ни законодателство ,и вроденото у българина желание да врътне
далавера и страха да не се прецака друг да кяри а той да пропусне келепира.Тази психологическа характеристика бе използвана и от
АНИ при имотния балон.
Като прибавим ниската пазарна и юридическа грамотност
на болшинството от матряла получаваме днешната ситуация.
Пример от личен опит: преди 2-3 г почнахме да се занимаваме
с компютърни системи ,асемблиране,видеонаблюдение .
Грешката ни беше ,че разяснявахме на обикновен човешки език
какво да очакват потребителите за определена конфигурация и
цената и. Клиента просто моли да бъде лъган ,че копува страшно изгодно иначе при реално обяснение открива ,че не е на супердалавера и не купува.Кво да правиш манталитет.
Естествено, че в БГ всичко е формални и празни обещания от типа на "Вервайте ми"... Та какво всичко в БГ и тази приемна е само една формалност, която да замаже положението и да успокои духовете... аз не вярвам че от приетите тук жалби ще бъдат уважени, както бяха неуважени много жалби на мои познати и роднини. Истината е в законите, както някой по-горе беше казал, ако законите бяха написани ясно, точно, стриктно, кратко и на достъпен за нас език, нямаше да има нужда от КЗП и КРС и т.н. Друг е въпроса че 90% от населението не си знае законите и кой чул кой не чул, кой подочул и то се изкривява по веригата... За мен цялата случка има един извод: поне поумяхме като потребители и европейски граждани, това ще ни е за урок да четем законите и договорите които подписваме... А за тези които са прикоткани с договори без да знаят, едва ли не устно по телефона, търсете си правата, съдете ги тия мошеници до дупка
Аз съм За всички опити некоректните и нелоялни практики да бъдат преустановени! Ако това с приемната за жалби не помогне, то промените в двата закона по някакъв начин ще възпират операторите от незаконни действия и примоцийки... Това, което е най-тревожно за мен в момента са дистанционните договори. Божков обяснява, че това била нормална европейска практика, но само ако ти обяснят по телефона, че получавайки телефонче, подписваш и договорче, а не да ти спестяват този факт, казвайки че телефона е подарък, и след това да се окаже, че телефона всъщност си излиза цифра пари скачен с 2г. д-р и те поставят в ситуация пост фактум
Добре де, тези нещастници телекомите викат "не четете", да, ама аз чета. И какво от това? Не може да се коригира договора, дори една само точка да не ми допадне, няма корекция. Предлага ти се нещо, което подписваш ако искаш, а в случая подписваш, тъй като имаш нужда от мобилен телефон. на въпросът ми в офис на глобул "ще премахнете ли някоя клауза, която по никакъв начин не ме удовлетворяв,а и заради нея не съм сигурен, че изобщо ще подпиша нов договор с вас", отговорът беше кратко и ясно "не". това е главният проблем за мен - невъзможността да бъде наистина ДОГОВОРКА. Сега е просто едно изнудване, извиване на ръце, после картелна договорка, монопол и каквото още се сетите върху вече подписаният договор, защото има клауза, която казва, че оператора може да промени таксата според някакви си негови критерии (не помня точно какво беше изброено). И ти подписваш, нямаш избор. Иначе стоиш без телефон.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
ostin22
Рейтинг: 684 НеутралноТова всичко много лесно и бързо може да се преустанови. Прави се закон за телекомите със строги параметри на какво влиза в офертите-цени, продължителност.. И забрана на всякакви други промоцийки и заблуждения! Ясен договор само с няколко реда! И няма да има повече недоволни клиенти и няма да има дори нужда от КЗП!
There is no way to happiness, happiness is the way!Andon Staykov
Рейтинг: 282 НеутралноЕбати наглостта - телекомите казват "абе, четете си договорите, кьорав карти не играе", а междувременно насъскват зверчетата в магазините да дрънкат, лъжат и примамват клиенти по всякакъв начин...
Момчил89
Рейтинг: 638 Гневно"Телекомите обаче също се обединиха около мнението, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги". "
Драконови закони ще оправят държавата!Е това е супер нагло. Зад тези подлъгвания стоят телекомите и техните вериги магазини и едва ли не изцяло потребителите са виновни.
А в този случай е ясно, че оператора е Ментел =):
"Райна Кирлова пък е била принудена да плати 150 лв. сметка, за която е разбрала с 2 месеца закъснение. Причина за необосновано високата фактура е неразбирателство със служители на телекома, които са пропуснали да въведат номерата, с които тя е трябвало да говори безплатно. Тя разбира това с огромно закъснение заради забавена фактура поради софтуерен проблем на обслужващия я телеком."
Dehumanizer
Рейтинг: 1416 НеутралноТелекомите обаче също се обединиха около мнението, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги".
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»Е кой ги лъже тия хора? Нали вие.
Ico Shanov
Рейтинг: 458 Неутралнои забележете колкото и да сме пародийна държава тези проблеми ги създават в 99,9% само телекомите. те крадът по нагло и от циганите много по нагло даже .трябва да се национализират и впоследствие да бъдат продадени на нормални собственици а сегашните направо в пъндиза
Kerberos
Рейтинг: 1416 ГневноА всъщност, това, че "хората не четат какво подписват и се оставят да бъдат подлъгани с оферти за различни преференциални пакети и услуги", не представлява ли директно самопризнание от страна на операторите, че извършват измама по смисъла на чл. 209 от Наказателния Кодекс. И къде блее прокуратурата в случая?
"The Internet is an insecure place."Крез
Рейтинг: 789 РазстроеноДума да няма ,телекомите играят гадно по ръба на закона ие .
/за целта си имат по една кохорта юристи/ гонейки полуреални
/завишени /бизнеспланове.
От друга страна не може да се отрече калпавото ни законодателство ,и вроденото у българина желание да врътне
далавера и страха да не се прецака друг да кяри а той да пропусне келепира.Тази психологическа характеристика бе използвана и от
АНИ при имотния балон.
Като прибавим ниската пазарна и юридическа грамотност
на болшинството от матряла получаваме днешната ситуация.
Пример от личен опит: преди 2-3 г почнахме да се занимаваме
с компютърни системи ,асемблиране,видеонаблюден
Грешката ни беше ,че разяснявахме на обикновен човешки език
какво да очакват потребителите за определена конфигурация и
цената и. Клиента просто моли да бъде лъган ,че копува страшно изгодно иначе при реално обяснение открива ,че не е на супердалавера и не купува.Кво да правиш манталитет.
simbad
Рейтинг: 233 РазстроеноЕстествено, че в БГ всичко е формални и празни обещания от типа на "Вервайте ми"... Та какво всичко в БГ и тази приемна е само една формалност, която да замаже положението и да успокои духовете... аз не вярвам че от приетите тук жалби ще бъдат уважени, както бяха неуважени много жалби на мои познати и роднини. Истината е в законите, както някой по-горе беше казал, ако законите бяха написани ясно, точно, стриктно, кратко и на достъпен за нас език, нямаше да има нужда от КЗП и КРС и т.н. Друг е въпроса че 90% от населението не си знае законите и кой чул кой не чул, кой подочул и то се изкривява по веригата... За мен цялата случка има един извод: поне поумяхме като потребители и европейски граждани, това ще ни е за урок да четем законите и договорите които подписваме... А за тези които са прикоткани с договори без да знаят, едва ли не устно по телефона, търсете си правата, съдете ги тия мошеници до дупка
lisungerche
Рейтинг: 233 НеутралноАз съм За всички опити некоректните и нелоялни практики да бъдат преустановени! Ако това с приемната за жалби не помогне, то промените в двата закона по някакъв начин ще възпират операторите от незаконни действия и примоцийки... Това, което е най-тревожно за мен в момента са дистанционните договори. Божков обяснява, че това била нормална европейска практика, но само ако ти обяснят по телефона, че получавайки телефонче, подписваш и договорче, а не да ти спестяват този факт, казвайки че телефона е подарък, и след това да се окаже, че телефона всъщност си излиза цифра пари скачен с 2г. д-р и те поставят в ситуация пост фактум
synthy
Рейтинг: 233 НеутралноДобре де, тези нещастници телекомите викат "не четете", да, ама аз чета. И какво от това? Не може да се коригира договора, дори една само точка да не ми допадне, няма корекция. Предлага ти се нещо, което подписваш ако искаш, а в случая подписваш, тъй като имаш нужда от мобилен телефон. на въпросът ми в офис на глобул "ще премахнете ли някоя клауза, която по никакъв начин не ме удовлетворяв,а и заради нея не съм сигурен, че изобщо ще подпиша нов договор с вас", отговорът беше кратко и ясно "не". това е главният проблем за мен - невъзможността да бъде наистина ДОГОВОРКА. Сега е просто едно изнудване, извиване на ръце, после картелна договорка, монопол и каквото още се сетите върху вече подписаният договор, защото има клауза, която казва, че оператора може да промени таксата според някакви си негови критерии (не помня точно какво беше изброено). И ти подписваш, нямаш избор. Иначе стоиш без телефон.