Ето поредното доказателство, че българите са говеда. Ако си бяха масово сменили оператора, на мобилните компании щеше да им присветне, че нещо с цените или услугата не е наред. Но да си смениш оператора все пак означава ДА СВЪРШИШ НЕЩО, ДА ДЕЙСТВАШ - все неща непривични за добитъка. Колко по-хубаво е да мучиш недоволно.
Аз си смених оператора през 2007-ма за 1 час. Запазих си номера. Сметката ми падна с 50 и повече лв. на месец.
При първата възможност, смених и държавата.
Чакай, чакай! Ако 139 300 души са 1,4% то тогава излиза че броя на хората, които ползват мобилни услуги е 9 950 000 Това не е ли доста повече от цялото население на България. А какво става като извадим децата до 8-9 години и всички пенсионери по селата??? Все пак доста по-малко от 100% от хората ползват мобилен телефон!
С две думи - много хора имат по 2 телефона (някои и по 3) на различни мобилни оператори. Тогава какво означава да ги "сменят"? Нещо това проучване издиша от всякъде!
Не само, че имат по няколко лични телефона, но в повечето големи компании разполагаш и със служебен телефон, ето от там идва голямата цифра на моб. телефон. Не знам сега аз си прехвърлих и домашния на М-тел, който е със старият ми номер, но ако търся някого изписва номер на джи ес ем...
Хората не се прехвърлят, защото нямат сметка от това - да си смениш плана да, но да отидеш при друг оператор е безсмислено - цените са същите, единствено нивото на услугата се различава, като към момента по мое мнение М-тел предлага най-високо качество.
и аз съм от тези хора. Миналата година се прехвърлих от виваком на мтел, защото прекалиха с безобразното си отношение! И като гледам май не съм само аз...
аз вече подадох молба за прехвърляне на номера от Глобул към друг оператор. Писнаха ми с техните антиклиентски хлъзгави византийски номерца. Чашата преля с последния смс, който ми пратиха да платя 36 лв сметка като преди два дни платих 20 лв сметка при такса 15,90 на месец ... айде джа
аз успешно си прехвърлих номера от вива към мтел. Въпреки 7 месечните им проблеми със софтуера, офертите, пакетите и покритието им са най-добри и в момента съм с месечна тарифа 4,90 и съм екстра
ас също се прехвърлих от виваком защото никак не бях доволна. А и други хора като гледам също са меко казано разочаровани . Виваком имат безброй неуредици, които създават много кофти мнение у потребителите!
До сега не бях чул някой да се прехвърля добровлно към Мтел. Е, явно имало! И тримата смелчаци са се писали във форума!
Иначе честно, имах ЛООП карта на Мтел със смешни сметки от 6-7лв. на месец. Използвах го основно да ме търсят познатите ми. Е няма да ви обясня колко усилия ми коства да си пренеса номера от тях. Обаче съм си упорит и се справих.
Услугите им са с най-скъпите цени. Най-големия проблем обаче е неясното ценообразуване - т.н. надписване на сметки.
Всичко идва обаче от адски витиеватите им условия. Например ако искаш Iphone 4 ти предлагат телефона не само на супер ниска цена ами и със 100 мин. към всички мрежи и 1500 към Мтел. Обаче интересно, че първо се изчерпват 100-те минути а после започват да текат 1500-те към тях! Ур@ди!
Те българите може и да са говеда както казвате, ама проблема е съвсем друг. Проблема е, че от тая дребничка муха с фактурите направихте наааай-големия слон. Ужасно е и ме дразни как вместо да си оправите животите, коментирате по цял ден по разни форуми и не знам къде още как не са ви дошли фактурите и т.н. Хората си оправят проблемите с всички оператори само като отидат до офиса. Вземета си станете от задниците и вие малко.
До коментар [#2] от "Rael":Съгласен съм относно оценката за нас,българите.Но и за конкретното поведение.Еуфорията около преноса на номерата при смяна на операторите беше изкуствено създадена.И тук ние,българите отново показахме нашето стадно мислене.В цял свят мобилните оператори предлагат преференциални цени на абонатите си при разговорите в собствената си мрежа.Тази политика на трите ни мобилни оператори предхождаше решението им за пренос/наложено от държавата/ няколко години.Абонатите им се групираха по приятелска,семейна линия,ползвайки всички преференций да говорят по между си в една мобилна мрежа на по-ниски цени,а даже и напълно безплатно при различни групи.От какъв зор аз да сменям оператора си, когато цялото ми семейство,семейството на сина ми,на дъщеря ми,на родителите ми,на внуците ми е при моя досегашен оператор и с всички тях аз говоря на толкова ниски цени или направо безплатно?.Всички ли те са на моя акъл да отидат при друг оператор само защото аз така съм пожелал?И резултата е на лице-1.4%!А сега,като истински българи,търсиме отново причината там,където тя не е-операторите били виновни,те създавали пречка за преноса,те ни пречели.
М-Тел да се преименуват на Мен-тел, че с това самотно "М" в името, правят подвеждаща реклама - човек може и да не разбере, че са М-ошеници и М-ентарджии
глупости са това за М-то на М-Тел... не знам защо всички са се втурнали така срещу тях... като в детската градина братче, дай да им се смеем и да ги сочим с пръст!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
victor troska
Рейтинг: 684 Неутралноестествено спънките от операторите не се вземат предвид.
Ако имате 5 лева, Костов може да открадне от вас 6 лева.Костов е откраднал целия свят 5 пъти, като два от тях от самия себе си.Rael
Рейтинг: 740 НеутралноЕто поредното доказателство, че българите са говеда. Ако си бяха масово сменили оператора, на мобилните компании щеше да им присветне, че нещо с цените или услугата не е наред. Но да си смениш оператора все пак означава ДА СВЪРШИШ НЕЩО, ДА ДЕЙСТВАШ - все неща непривични за добитъка. Колко по-хубаво е да мучиш недоволно.
Аз си смених оператора през 2007-ма за 1 час. Запазих си номера. Сметката ми падна с 50 и повече лв. на месец.
При първата възможност, смених и държавата.
panagurec
Рейтинг: 453 НеутралноЧакай, чакай! Ако 139 300 души са 1,4% то тогава излиза че броя на хората, които ползват мобилни услуги е 9 950 000
Това не е ли доста повече от цялото население на България. А какво става като извадим децата до 8-9 години и всички пенсионери по селата??? Все пак доста по-малко от 100% от хората ползват мобилен телефон!
С две думи - много хора имат по 2 телефона (някои и по 3) на различни мобилни оператори. Тогава какво означава да ги "сменят"? Нещо това проучване издиша от всякъде!
telqk
Рейтинг: 941 НеутралноДо коментар [#2] от "Rael":
Ако беше направил първо второто, първото става излишно.
martinstoimenov
Рейтинг: 8 НеутралноНе само, че имат по няколко лични телефона, но в повечето големи компании разполагаш и със служебен телефон, ето от там идва голямата цифра на моб. телефон. Не знам сега аз си прехвърлих и домашния на М-тел, който е със старият ми номер, но ако търся някого изписва номер на джи ес ем...
Хората не се прехвърлят, защото нямат сметка от това - да си смениш плана да, но да отидеш при друг оператор е безсмислено - цените са същите, единствено нивото на услугата се различава, като към момента по мое мнение М-тел предлага най-високо качество.
crouchet
Рейтинг: 458 Неутралнои аз съм от тези хора. Миналата година се прехвърлих от виваком на мтел, защото прекалиха с безобразното си отношение! И като гледам май не съм само аз...
Николов
Рейтинг: 571 Неутралнои сега Глобул да купят Виваком...ехааа
Norie
Рейтинг: 473 Неутралноаз вече подадох молба за прехвърляне на номера от Глобул към друг оператор. Писнаха ми с техните антиклиентски хлъзгави византийски номерца. Чашата преля с последния смс, който ми пратиха да платя 36 лв сметка като преди два дни платих 20 лв сметка при такса 15,90 на месец ... айде джа
luliak
Рейтинг: 233 Неутралноаз успешно си прехвърлих номера от вива към мтел. Въпреки 7 месечните им проблеми със софтуера, офертите, пакетите и покритието им са най-добри и в момента съм с месечна тарифа 4,90 и съм екстра
Мани
Рейтинг: 402 Неутралноас също се прехвърлих от виваком защото никак не бях доволна. А и други хора като гледам също са меко казано разочаровани . Виваком имат безброй неуредици, които създават много кофти мнение у потребителите!
citrus077888888888
Рейтинг: 627 ВеселоПоследните 3-а са агенти на Ментел. Не им вярвайте.
Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.Ментел са най-големите лъжци и най много техни клиенти са избягали.
wds23355772
Рейтинг: 1188 ЛюбопитноДо сега не бях чул някой да се прехвърля добровлно към Мтел. Е, явно имало! И тримата смелчаци са се писали във форума!
Иначе честно, имах ЛООП карта на Мтел със смешни сметки от 6-7лв. на месец. Използвах го основно да ме търсят познатите ми. Е няма да ви обясня колко усилия ми коства да си пренеса номера от тях. Обаче съм си упорит и се справих.
Услугите им са с най-скъпите цени. Най-големия проблем обаче е неясното ценообразуване - т.н. надписване на сметки.
Всичко идва обаче от адски витиеватите им условия. Например ако искаш Iphone 4 ти предлагат телефона не само на супер ниска цена ами и със 100 мин. към всички мрежи и 1500 към Мтел. Обаче интересно, че първо се изчерпват 100-те минути а после започват да текат 1500-те към тях! Ур@ди!
mgeshev
Рейтинг: 8 ВеселоТе българите може и да са говеда както казвате, ама проблема е съвсем друг. Проблема е, че от тая дребничка муха с фактурите направихте наааай-големия слон. Ужасно е и ме дразни как вместо да си оправите животите, коментирате по цял ден по разни форуми и не знам къде още как не са ви дошли фактурите и т.н. Хората си оправят проблемите с всички оператори само като отидат до офиса. Вземета си станете от задниците и вие малко.
Васил Дакев
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#2] от "Rael":Съгласен съм относно оценката за нас,българите.Но и за конкретното поведение.Еуфорията около преноса на номерата при смяна на операторите беше изкуствено създадена.И тук ние,българите отново показахме нашето стадно мислене.В цял свят мобилните оператори предлагат преференциални цени на абонатите си при разговорите в собствената си мрежа.Тази политика на трите ни мобилни оператори предхождаше решението им за пренос/наложено от държавата/ няколко години.Абонатите им се групираха по приятелска,семейна линия,ползвайки всички преференций да говорят по между си в една мобилна мрежа на по-ниски цени,а даже и напълно безплатно при различни групи.От какъв зор аз да сменям оператора си, когато цялото ми семейство,семейството на сина ми,на дъщеря ми,на родителите ми,на внуците ми е при моя досегашен оператор и с всички тях аз говоря на толкова ниски цени или направо безплатно?.Всички ли те са на моя акъл да отидат при друг оператор само защото аз така съм пожелал?И резултата е на лице-1.4%!А сега,като истински българи,търсиме отново причината там,където тя не е-операторите били виновни,те създавали пречка за преноса,те ни пречели.
Georgi K
Рейтинг: 8 НеутралноМ-Тел да се преименуват на Мен-тел, че с това самотно "М" в името, правят подвеждаща реклама - човек може и да не разбере, че са М-ошеници и М-ентарджии
crouchet
Рейтинг: 458 Неутралноглупости са това за М-то на М-Тел... не знам защо всички са се втурнали така срещу тях... като в детската градина братче, дай да им се смеем и да ги сочим с пръст!