Само 1.4% от абонатите са сменили мобилния си оператор за над 2 години

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на victor troska
    victor troska
    Рейтинг: 684 Неутрално

    естествено спънките от операторите не се вземат предвид.

    Ако имате 5 лева, Костов може да открадне от вас 6 лева.Костов е откраднал целия свят 5 пъти, като два от тях от самия себе си.
  2. 2 Профил на Rael
    Rael
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Ето поредното доказателство, че българите са говеда. Ако си бяха масово сменили оператора, на мобилните компании щеше да им присветне, че нещо с цените или услугата не е наред. Но да си смениш оператора все пак означава ДА СВЪРШИШ НЕЩО, ДА ДЕЙСТВАШ - все неща непривични за добитъка. Колко по-хубаво е да мучиш недоволно.
    Аз си смених оператора през 2007-ма за 1 час. Запазих си номера. Сметката ми падна с 50 и повече лв. на месец.
    При първата възможност, смених и държавата.

  3. 3 Профил на panagurec
    panagurec
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Чакай, чакай! Ако 139 300 души са 1,4% то тогава излиза че броя на хората, които ползват мобилни услуги е 9 950 000 Това не е ли доста повече от цялото население на България. А какво става като извадим децата до 8-9 години и всички пенсионери по селата??? Все пак доста по-малко от 100% от хората ползват мобилен телефон!
    С две думи - много хора имат по 2 телефона (някои и по 3) на различни мобилни оператори. Тогава какво означава да ги "сменят"? Нещо това проучване издиша от всякъде!

  4. 4 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#2] от "Rael":
    Ако беше направил първо второто, първото става излишно.

  5. 5 Профил на martinstoimenov
    martinstoimenov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не само, че имат по няколко лични телефона, но в повечето големи компании разполагаш и със служебен телефон, ето от там идва голямата цифра на моб. телефон. Не знам сега аз си прехвърлих и домашния на М-тел, който е със старият ми номер, но ако търся някого изписва номер на джи ес ем...
    Хората не се прехвърлят, защото нямат сметка от това - да си смениш плана да, но да отидеш при друг оператор е безсмислено - цените са същите, единствено нивото на услугата се различава, като към момента по мое мнение М-тел предлага най-високо качество.

  6. 6 Профил на crouchet
    crouchet
    Рейтинг: 458 Неутрално

    и аз съм от тези хора. Миналата година се прехвърлих от виваком на мтел, защото прекалиха с безобразното си отношение! И като гледам май не съм само аз...

  7. 7 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 571 Неутрално

    и сега Глобул да купят Виваком...ехааа

  8. 8 Профил на Norie
    Norie
    Рейтинг: 473 Неутрално

    аз вече подадох молба за прехвърляне на номера от Глобул към друг оператор. Писнаха ми с техните антиклиентски хлъзгави византийски номерца. Чашата преля с последния смс, който ми пратиха да платя 36 лв сметка като преди два дни платих 20 лв сметка при такса 15,90 на месец ... айде джа

  9. 9 Профил на luliak
    luliak
    Рейтинг: 233 Неутрално

    аз успешно си прехвърлих номера от вива към мтел. Въпреки 7 месечните им проблеми със софтуера, офертите, пакетите и покритието им са най-добри и в момента съм с месечна тарифа 4,90 и съм екстра

  10. 10 Профил на Мани
    Мани
    Рейтинг: 402 Неутрално

    ас също се прехвърлих от виваком защото никак не бях доволна. А и други хора като гледам също са меко казано разочаровани . Виваком имат безброй неуредици, които създават много кофти мнение у потребителите!

    citrus
  11. 11 Профил на 077888888888
    077888888888
    Рейтинг: 627 Весело

    Последните 3-а са агенти на Ментел. Не им вярвайте.
    Ментел са най-големите лъжци и най много техни клиенти са избягали.

    Да изгоним паплачта ГРОБ и спасим Родината.
  12. 12 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1188 Любопитно

    До сега не бях чул някой да се прехвърля добровлно към Мтел. Е, явно имало! И тримата смелчаци са се писали във форума!

    Иначе честно, имах ЛООП карта на Мтел със смешни сметки от 6-7лв. на месец. Използвах го основно да ме търсят познатите ми. Е няма да ви обясня колко усилия ми коства да си пренеса номера от тях. Обаче съм си упорит и се справих.
    Услугите им са с най-скъпите цени. Най-големия проблем обаче е неясното ценообразуване - т.н. надписване на сметки.
    Всичко идва обаче от адски витиеватите им условия. Например ако искаш Iphone 4 ти предлагат телефона не само на супер ниска цена ами и със 100 мин. към всички мрежи и 1500 към Мтел. Обаче интересно, че първо се изчерпват 100-те минути а после започват да текат 1500-те към тях! Ур@ди!

  13. 13 Профил на mgeshev
    mgeshev
    Рейтинг: 8 Весело

    Те българите може и да са говеда както казвате, ама проблема е съвсем друг. Проблема е, че от тая дребничка муха с фактурите направихте наааай-големия слон. Ужасно е и ме дразни как вместо да си оправите животите, коментирате по цял ден по разни форуми и не знам къде още как не са ви дошли фактурите и т.н. Хората си оправят проблемите с всички оператори само като отидат до офиса. Вземета си станете от задниците и вие малко.

  14. 14 Профил на Васил Дакев
    Васил Дакев
    Рейтинг: 684 Неутрално


    До коментар [#2] от "Rael":Съгласен съм относно оценката за нас,българите.Но и за конкретното поведение.Еуфорията около преноса на номерата при смяна на операторите беше изкуствено създадена.И тук ние,българите отново показахме нашето стадно мислене.В цял свят мобилните оператори предлагат преференциални цени на абонатите си при разговорите в собствената си мрежа.Тази политика на трите ни мобилни оператори предхождаше решението им за пренос/наложено от държавата/ няколко години.Абонатите им се групираха по приятелска,семейна линия,ползвайки всички преференций да говорят по между си в една мобилна мрежа на по-ниски цени,а даже и напълно безплатно при различни групи.От какъв зор аз да сменям оператора си, когато цялото ми семейство,семейството на сина ми,на дъщеря ми,на родителите ми,на внуците ми е при моя досегашен оператор и с всички тях аз говоря на толкова ниски цени или направо безплатно?.Всички ли те са на моя акъл да отидат при друг оператор само защото аз така съм пожелал?И резултата е на лице-1.4%!А сега,като истински българи,търсиме отново причината там,където тя не е-операторите били виновни,те създавали пречка за преноса,те ни пречели.

  15. 15 Профил на Georgi K
    Georgi K
    Рейтинг: 8 Неутрално

    М-Тел да се преименуват на Мен-тел, че с това самотно "М" в името, правят подвеждаща реклама - човек може и да не разбере, че са М-ошеници и М-ентарджии

  16. 16 Профил на crouchet
    crouchet
    Рейтинг: 458 Неутрално

    глупости са това за М-то на М-Тел... не знам защо всички са се втурнали така срещу тях... като в детската градина братче, дай да им се смеем и да ги сочим с пръст!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK