Вносът е захранвал над 70% от пазара на горива в някои месеци на 2010

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 753 Любопитно

    Значи много голям "износ" от производителя и след това "внос" от офшорните фирми на производителя/вносител и най накрая - среден пръст в бюджета и стотици милиони за някои.

  2. 2 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Айде сега пак ревете какъв монополист е Лукойл

  3. 3 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1406 Любопитно

    Само да попитам като е толкова разнообразен вносът и няма договорки между веригите, как цената от Петрич до Варна е еднакава на бензиностанциите. Пълен смях са тези данни или има 100% договаряне на цени.

  4. 4 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Фиктивен износ, след това фиктивен внос.

    Колегата от първия коментар го е описал пефектно.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  5. 5 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    До коментар [#2] от "Сгугню":

    Е, как да не е монополист? Я погледни дизела?

    Освен това смятам, че врътката, предположена от "cobanmaala" е напълно реална.
    Баш в пика на големия внос (виж графиката) беше и хвалбата с големият износ. При който се оказа, че огромен дял има износът баш на Нефтохима за .... Румъния.

  6. 6 Профил на stormy
    stormy
    Рейтинг: 8 Любопитно

    щеше да е хубаво, ако до графиката с процентите ан вносен бензин и дизел имаше и таква със средните им цени за съответните месеци, да се види има ли зависимост на цената от това дали горивото е вносно или не. просто като идея, защото сами по себе си така представените графики не ни говорят много или поне не са чак толкова интересни, колкото могат да бъдат ако се направи и съпоставка с цените, защото крайния потребител това го интересува - как дадените данни са се отразили на джоба му.

  7. 7 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    през 2010 г. има Износ на дизел под 0.05% сяра общо за около 1 млн. тона. Предполага се, че това е износ на Нефтохим.
    Вноса през годината е 906 хил. тона. Особеното е, че от април до юли износа силно превишава вноса, като през юни износа достига 271.7 хил.тона. Най-големият внос също е през юли 123 хил.тона.
    Около една трета от ИЗНОСА е временен или реекспорт.

  8. 8 Профил на Един Градинар
    Един Градинар
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Така. И сега срещу кого ще протестираме момчета от СИЛА? Срещу Бен Ладен?...

    Small scale, decentralised, decriminalised, sustainable, responsible biz ASAP!
  9. 9 Профил на Дамян
    Дамян
    Рейтинг: 1384 Неутрално

    До коментар [#5] от "xm...":
    В синтетичните данни на НСИ не се показва каква част от износа и вноса са на особен режим.
    Това което получих от други източници е, че "особените режими" временен износ или реекспорт и обратен внос са около една трета. Това е спрямо дизела, мисля, че при бензин А 95 е подобно. Все пак дела на вноса при дизела е по-голям от дела на вноса при бензина.

  10. 10 Профил на Марта
    Марта
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Дедесарски приоми. Внос , износ, резерв, Златев, Ершов ,Събев, тра-ла-ла!Приказки за наивници!Раята винаги е прекарана да плаща повече.Какво ли е нормално и легално в тази държава на червената мафията.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK