Значи много голям "износ" от производителя и след това "внос" от офшорните фирми на производителя/вносител и най накрая - среден пръст в бюджета и стотици милиони за някои.
Само да попитам като е толкова разнообразен вносът и няма договорки между веригите, как цената от Петрич до Варна е еднакава на бензиностанциите. Пълен смях са тези данни или има 100% договаряне на цени.
Освен това смятам, че врътката, предположена от "cobanmaala" е напълно реална.
Баш в пика на големия внос (виж графиката) беше и хвалбата с големият износ. При който се оказа, че огромен дял има износът баш на Нефтохима за .... Румъния.
щеше да е хубаво, ако до графиката с процентите ан вносен бензин и дизел имаше и таква със средните им цени за съответните месеци, да се види има ли зависимост на цената от това дали горивото е вносно или не. просто като идея, защото сами по себе си така представените графики не ни говорят много или поне не са чак толкова интересни, колкото могат да бъдат ако се направи и съпоставка с цените, защото крайния потребител това го интересува - как дадените данни са се отразили на джоба му.
през 2010 г. има Износ на дизел под 0.05% сяра общо за около 1 млн. тона. Предполага се, че това е износ на Нефтохим.
Вноса през годината е 906 хил. тона. Особеното е, че от април до юли износа силно превишава вноса, като през юни износа достига 271.7 хил.тона. Най-големият внос също е през юли 123 хил.тона.
Около една трета от ИЗНОСА е временен или реекспорт.
До коментар [#5] от "xm...":
В синтетичните данни на НСИ не се показва каква част от износа и вноса са на особен режим.
Това което получих от други източници е, че "особените режими" временен износ или реекспорт и обратен внос са около една трета. Това е спрямо дизела, мисля, че при бензин А 95 е подобно. Все пак дела на вноса при дизела е по-голям от дела на вноса при бензина.
Дедесарски приоми. Внос , износ, резерв, Златев, Ершов ,Събев, тра-ла-ла!Приказки за наивници!Раята винаги е прекарана да плаща повече.Какво ли е нормално и легално в тази държава на червената мафията.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
чобанмахала
Рейтинг: 753 ЛюбопитноЗначи много голям "износ" от производителя и след това "внос" от офшорните фирми на производителя/вносител и най накрая - среден пръст в бюджета и стотици милиони за някои.
Сгугню
Рейтинг: 688 НеутралноАйде сега пак ревете какъв монополист е Лукойл
stoiank
Рейтинг: 1406 ЛюбопитноСамо да попитам като е толкова разнообразен вносът и няма договорки между веригите, как цената от Петрич до Варна е еднакава на бензиностанциите. Пълен смях са тези данни или има 100% договаряне на цени.
NPaine
Рейтинг: 1441 НеутралноФиктивен износ, след това фиктивен внос.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Колегата от първия коментар го е описал пефектно.
xm...
Рейтинг: 2160 НеутралноДо коментар [#2] от "Сгугню":
Е, как да не е монополист? Я погледни дизела?
Освен това смятам, че врътката, предположена от "cobanmaala" е напълно реална.
Баш в пика на големия внос (виж графиката) беше и хвалбата с големият износ. При който се оказа, че огромен дял има износът баш на Нефтохима за .... Румъния.
stormy
Рейтинг: 8 Любопитнощеше да е хубаво, ако до графиката с процентите ан вносен бензин и дизел имаше и таква със средните им цени за съответните месеци, да се види има ли зависимост на цената от това дали горивото е вносно или не. просто като идея, защото сами по себе си така представените графики не ни говорят много или поне не са чак толкова интересни, колкото могат да бъдат ако се направи и съпоставка с цените, защото крайния потребител това го интересува - как дадените данни са се отразили на джоба му.
Дамян
Рейтинг: 1384 Неутралнопрез 2010 г. има Износ на дизел под 0.05% сяра общо за около 1 млн. тона. Предполага се, че това е износ на Нефтохим.
Вноса през годината е 906 хил. тона. Особеното е, че от април до юли износа силно превишава вноса, като през юни износа достига 271.7 хил.тона. Най-големият внос също е през юли 123 хил.тона.
Около една трета от ИЗНОСА е временен или реекспорт.
Един Градинар
Рейтинг: 1154 НеутралноТака. И сега срещу кого ще протестираме момчета от СИЛА? Срещу Бен Ладен?...
Small scale, decentralised, decriminalised, sustainable, responsible biz ASAP!Дамян
Рейтинг: 1384 НеутралноДо коментар [#5] от "xm...":
В синтетичните данни на НСИ не се показва каква част от износа и вноса са на особен режим.
Това което получих от други източници е, че "особените режими" временен износ или реекспорт и обратен внос са около една трета. Това е спрямо дизела, мисля, че при бензин А 95 е подобно. Все пак дела на вноса при дизела е по-голям от дела на вноса при бензина.
Марта
Рейтинг: 678 НеутралноДедесарски приоми. Внос , износ, резерв, Златев, Ершов ,Събев, тра-ла-ла!Приказки за наивници!Раята винаги е прекарана да плаща повече.Какво ли е нормално и легално в тази държава на червената мафията.