"Засега остава непроменена цената на горивата на едро. Най-масовият тип бензин А 95, както и дизела струва 2.48 лв. за литър при 2.52 лв. и 2.53 лв. на 1 август."
Това са цени на дребно. Което пък означава, че руснаците продължават да се гаврят с нас, както си искат и колкото си искат. Заедно с българо-руския зависим съд.
Защо на мен ми се струва, че цената на петрола на световните пазари падна с малко повече от 3%. Или когато нефта поскъпва цените се вдигат веднага, а когато поевтинява го чакат пак да поскъпне?
А, и още нещо - БОЙКОТ на Лукойл бензиностанциите!!! Много ме е яд като мина покрай някоя и видя, че е пълна. Хора, разберете, че това е начина ние-малките хора-да наложим нашите условия! От това ги боли най-много.
Е***ти гадовете руски. Свалят цените на дребно, а на едро ги запазват...и това ако не е подигравка, незнма какво е. А защо никой нищо не казва за цената на пробан-бутана - 1,26 лв./л. - това е едно от най-масовите горива в БГ. Защо не намалят по някакъв начин нейната цена, като на всичко отгоре това е "отпадъчен продукт". Трябва поне с 15-20 ст. да падне цената му след вички тези сривове на цените на петрола от последните дни!!!
П.С> Девниук, оправете си статията, защото първо пишете, че цените на едро се променят,а след това, че " Засега остава непроменена цената на горивата на едро. " Кое е вярно-според мен свалят цените на дребно?
Сега трябва да ни бъде обяснено как ситуацията не е като преди години и цени на краен продукт под два лева са нереални, разбиршли. Пазарна конюнктура, да си я сложиш на ...
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
В целия Европейски съюз единствено в Кипър имат по-евтин бензин. Нафтата също е сред най-евтините у нас!
Набийте си го в дебелите тикви и приемете, че сте/сме бедни и за това всичко ни се вижда скъпо!
Добре бе, аз ли съм заспал днес, че не мога да разбера две изречения в два последователни абзаца, които си противоречат, или написалият статията не се е събудил още.
В първия абзац - " българската рафинерия "Лукойл Нефтохим" намали цените на бензина и дизела на едро", а във втория - " Засега остава непроменена цената на горивата на едро. "
Как хем са намалили цените на едро, хем цената на горивата на едро остава непроменена?!?
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека
ПЕТРОЛА ЗА ПОСЛЕДНИЯ МЕСЕЦ ПАДНА С 25$-ОТ 100$ ЗА БАРЕЛ ВЧЕРА СЕ ТЪРГУВАШЕ ЗА 75$....САМИ СМЕТНЕТЕ КОЛКО ПРОЦЕНТА Е ТОВА,А ТИЯ МИ СВАЛИЛИ ЦЕНАТА С 2-3%....ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ....ЧЕ ДОРИ И ЛУКОЙЛ СИ ГО КАЗА В РУСИЯ....В АМЕРИКА ЗА ПОДОБНИ НЕЩА ГИ СПУКВАТ ОТ ГЛОБИ ЗА МИЛИАРДИ,НО В БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРСКИЯТ ЗАВИСИМ СЪД СИ ЗНАЕ РАБОТАТА
Ей, гловоч, когато разходите за производство на литър бензин/дизел станат като в останалите държави от ЕС тогава ще говориш това. В това число влизат заплати в рафинерии,заплати и разходи за транспорт, заплати и разходи на бензиностанциите.
А, добро утро - поправили сте се.
Иначе бензиностанциите на Лукойл заслужават да стоят празни. Аз никога не съм зареждал на тяхна бензиностанция, няма и да заредя.
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
[quote#11:"1951"]
Набийте си го в дебелите тикви и приемете, че сте[/quote]
До Дневник
Модераторите би трябвало да обърнат внимание на този тиквеник!
До дебелата тиква:
Това, че не знаеш как се формират цените на горивата, не ти дава право да обиждаш българските консуматори!
Върнат ли окончателно лиценза на Лукойл и цените се връщат нагоре! Дори, когато вън петролът и доларът спадат, цените на горивата у нас се качваха! Факт!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
За съжаление почти не им вредиш по този начин по простата причина, че всички ( с изключение на Ромпетрол) зареждат от Лукойл. Така, че дали ще им купим скапаните горива от тяхна бензиностанция или от друг посредник е почти все тая. Въпреки това аз също не сипвам в техните бензиностанции - напоследък съм си харесал Еко.
Ясно ми е как се образуват цените.
Суровината е почти еднаква като цена, труда и останалите разходи са по-ниски. Резултат - цените на бензина са най-ниски в Европа.
Схващаш ли?
Приятелю, аз от доста време зареждам само на " Ромпетрол ", но даже и да зареждам на друго място, и пак същите да се гушат, поне ще знам, че не съм им занесъл парите " лично ". Като не можеш да натириш един паразит, понеже някой ти го е натресъл, поне го презирай.
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней Сенека
Я не говори глупости ... Съвсем не си противореча, но просто акъла ти е толкова.
[quote#20:"1951"]отколкото средната цена за Европа[/quote]
"Средният" акциз за Европа е много по-висок от българския.
[quote#11:"1951"]единствено в Кипър имат по-евтин бензин[/quote]
Заплатите/разходите в Кипър са като в България а?
А в Люксембург? Пий ги тези хапчета твоите ...
До коментар [#3] от "Yoda":
25ст печалба от 2.48лв цена са около 9% оперативна печалба, което съвсем не е толкова много. Това че 2.48 по принцип си е висока цена за литър гориво е отделен въпрос. Просто мисля, че търсим проблема не там, където трябва. В Европа средно около 60% от продажната цена на горивата отива в държавната хазна под формата на данъци, екотакси и акцизи. България като член на ЕС не прави изключение...
Пълен бойкот, тия мизерници от Лукойл си правят каквото си искат.Затова да уволним всички български съдий и да внесем немски независимо колко струва това. Аман от циркове. И е крайно време да хванем сопите и ние, че иначе оправия няма да има.Само така може да се стресне една власт, със седене в къщи не става. Те затова всички управляващи ни правят на идиоти, защото знаят че сме рая и българина колкото повече го натискаш по кротък става.
Циркът продължава. Новата ПР акция на Борисов. Резултатът за обикновения човек, както обикновено, е нулев. Нито бизнесът на Златев пострада, нито нещо се промени с цените на горивата. А тези, които упрекват съда ще им кажа, че държавата също трябва да има предвид съда. В случаят съдът се е произнесъл по целесъобразност и на база това, че българската икономика зависи силно от Лукойл и спирането на рафинерията ще предизвика проблеми в икономиката. Тук не става дума за бензина и дизела, а основно за авиационното гориво. Резервът от горива, който беше освободен беше достатъчен за еднодневен разход на летищата. Вносът на толкова тонове авиационно гориво едва ли е възможен в кратки срокове. И това би трябвало да го знае един премиер. Но според мен Бойко въобще не е очаквал, че Лукойл ще спре. И как си представяте той толкова бързо да е направил завой след като съвсем наскоро беше насмел министър Трайков, че иска сметка на Лукойл. А и колко лета последователно отсяда в хотела в Обзор на Златев. Сега за изборите този цирк беше нужен. Бойко е умел циркаджия.
Наистина разочарованието ми е голямо. До сега таях някаква надежда, че живея в демокрация. А както знаем, един от основните белези на демократичното общество е независимият съд.
Да, ама след решението на ВАС вече е сигурно, че сме абсолютно феодално зависими и имаме поне един сюзерен - ЛУКОЙЛ, чийто интереси се оказа, че са над закона.
Но все пак има надежда. Министър Трайков пита КЗК.
Да призовем и омбудсмана да си свърши работата. Нали е борец против монополистите.
Да последваме призива на Yoda.
Да не стъпваме на бензиностанциите на Лукойл.
Нали и другите вносители плащат акцизи и ДДС. Бюджета няма да пострада.
Пък дано да докараме НАИСТИНА тази компания на загуба, та да си я изкупи държавата обратно.
Акцизът във Великобритания и България са почти равни?
В България са въведени "минималните" (изисквани) нива на акцизите.
Очаквам в скоро време да започнеш да хвърляш фекалии като някои (с 98% сходство в ДНК-то) същества.
"Почти равни" и "повечето европейски страни".
Схващаш ли или имаш проблеми в анализирането на информация?
Акцизи, данъци и такси практически равни с тези в Румъния, Полша, Унгария, Латвия, Словения и прочие страни "почти" от нашата черга.
Във Великобритания бензинът е средно с около 63 стотинки по-скъп, така че не виждам какво се опитваш да кажеш.
Сравняването на местни доходи с глобално търгувана стока като петрола е пълна глупост. Ако отношението се запази, тук бензина трябва да се 30-40 ст - т.е фантастика.
Ползвам сайта без да ми трябва превод.
Ама дали не си се изгубил в превода?
Кажи какво виждаш? Да виждаш някъде по-евтин бензин от България? С изключение на Кипър.
"За “Петрол- АД“ ситуацията с рафинерията и “Лукойл” по никакъв начин няма да се промени. Ние внасяме 50 - 60 000 тона и ако се наложи ще увеличим вноса. Нашите 500 бензиностанции няма да спрат да продават гориво. От 2 години и половина разчитаме изцяло на вносни горива. "Петрол-АД” като национално отговорна компания ще направи всичко възможно да не се почувства кризата", заяви още Събев.
Както и голяма част от бензиностанции Еко (доколкото съм запознат).
До коментар [#7] от "Александър":Пропан - бутанът бил отпадъчен продукт! Извинявай, но ти, приятелю, се очертавш нещо подобно! Най-големият отпадък от нефтопреработката - гудронът - строи автомагистрали! А пропанът, бутанът, заедно с етана, пентана, ... октана ... са наситени въглеводороди от хомоложния ред на метана СnH2n+2, от които може да се получи какъвто си пожелаеш краен полезен органичен продукт! А в автомобила ги изгаряш с КПД под 30% на градско!
Абе хора, ето ви актуалната инфо за цените в Европа: http://energy.eu/
По-евтин бензинзареждат в : Кипър и Естония.
По-евтин дизел има в : Естония, Литва, Люксембург, Словения и сме на едно ниво с Полша и Румъния,.
А коя е страната с най-ниска покупателна способност на глава от населението в ЕС?????????
Можете ли да четете? Цената на бензина и дизела от 2.53 за литър на едро цената е намалена на 2.48 - с 5 ст. Цената за 1000 литра масов бензин А 95 Н от 1.08.струва 2274.00, а била 2337.60лв. Това значи, че ако доставчик зареди 1000 литра бензин ще плати 63 лева по-малко, а ще го продава на същата цена, на която е продавал досега. Ако ОМВ зареди от Лукойл къде отива печалбата от 63лв за 1000 литра?
Не е така. Колкото и да се бият в гърдите, това са глупости - всички зареждат от Лукойл или от други :търговци на едро", които отново зареждат от Лукойл. Относно Еко, само бензиностанциите им в Югозападна България се зареждат от Гърция само с бензин и Дизел. Пропан-бутана пак си е от Лукойл.
[quote#46:"1951"]Разбирам, че искаш бензин по 1,5 лева[/quote]
Е тук проличава колко си плитък ... Въобще не съм пряко "засегнат" от цената на бензин/дизел.
Но е явно ти от кои си ... Само когато става въпрос за "келепиреца" вземаш отношение.
Е как да не е много? Колко литра продава на ден една бензиностанция на добро място? Трябва да са десетки тонове... Но щом ти харесва да удряш по едно рома от време на време на енергийния монопол, то си е твоя работа.
О...да...много си отворен приятелю....Хубаво е, че ти, а и хорицата от Лукойл правите тази разлика, само когато става въпрос за спад в цената на петрола и в цената на горивата. Когато става въпрос увеличение на цените - разлика не се прави!!!!
За съжаление се вижда, че не си ми на нивото за нормален спор.
Пак за съжаление нямам акции в петролния бизнес, нямам акции в рафинерии и не притежавам бензиностанция.
Ако искаш бензин без пари имигрирай в Кувейт
И OMV?!Има познат шофьор,който работи за OMV(кара цистерна) и редовно пътува до Австрия.Рядко зареждам да бензиностанция различна от OMV,а когато го направя,веднага се разбира-при подаване на газ набира по-бавно(с малко,но се усеща) и разхода се качва веднага поне с литър.
До коментар [#56] от "Yoda":
Престани да гледаш в чуждата паница и прочети целия коментар! Вторачил си се в 9% печалба на търговците, които инвестират за тях, а и след това се облагат и с данъци, а не обръщаш внимание на 60%, които държавата взема без да си мръдне пръста...Типично по български - скъп на триците и евтин на брашното.
До коментар [#6] от "Yoda":
Дреме им на шапката - всички купуват на едро от Лукойл.
Решението е административно - разбиване на монопола.
Облекчаване процедурите при регистрация и поддържане на данъчните складове, както и оптимизиране на контрола
Моята информация е, че ОМВ и ШЕЛ внасят само специфичните продукти от чужбина - например В-паур и 100 октановите горива. Дизела с добавки на ОМВ също е внос. Всичко остано си е от БГ.
До коментар [#47] от "vera56":
Алоооо, марш обратно в трети клас да смяташ:
1. Цена на дребно - от 2,53 на 2,48, т.е. намаление с 5ст на литър.
2. Цена на едро за 1000 л - от 2337,6 на 2274, т.е. намаление с 63,6 лв на 1000л или с 6,3ст на литър.
Какво ли правят търговците с тази 1,3ст допълнителна печалба на литър, върху която освен това плащат и 20% ДДС на държавата?
Аман от неграмотници, но пък със самочувствие да коментират глобални теми!
Сходни цени има в Румъния и Словения.
След това разликите стават 10 и повече стотинки.
В Румъния има огромни акцизи, иначе на теория биха имали по-евтин бензин. Но си има и обективна причина за това.
[quote#41:"1951"]Кажи какво виждаш? Да виждаш някъде по-евтин бензин от България?[/quote]
А да виждаш някъде в ЕС по-бедна страна от България? С повече полиция и луксозни джипове на глава от населението? Пенсионери с пенсии, за които е странно, че още са между живите? Ама виждането май зависи от стъпалото на стълбата (по Смирненски), на което се намираш.
Трябва да се свиква с факта че цените на горивата ще се покачват. Това се дължи на повишаващата се консумация в Китай. За десет години китайците са повишили консумацията два пъти, България с 30%. Всички развити страни като САЩ, Германия, Франция имат по-ниска консумация отколкото преди 10 години.
Китайците бълват нови леки коли с невероятни темпове. Най-голям производител в света са и постоянно повишават производството. Тези коли се нуждаят от гориво.
И аз това разправям - потребителско избиране, просто ги наказваш с отсъствието си - 200 хиляди да спрат да дават по 50-100 лв на ден, да видиш дали няма да се усетят.
Ама, само се приказва, имало отстъпки, 3 ст. на литър ...
До коментар [#47] от "vera56": Като правиш сметка на печалбата на дистрибутора се сещам за циганката, която се жалвала, че на българите им е много лесно - ори-мели-яж! А циганската неволя била - проси го, носи го, меси го, печи го, та чак тогава яж!
Не, на мен и акциза не ми се нрави, не ме разбирай погрешно. Но все пак мисля, че нормата на печалба при горивата трябва да е по-ниска от тази при, да кажем, бутикови стоки.
Четох, че румънците планират да увеличат капацитета на рафинерията в Плоещ за да може да прилапат повечко от нашия пазар. Ромпетрол е собственост на казахстанците, които са основен конкурент на Лукойл и Газпром. Прав си, че ако се облекчи административно режима ще има голяма полза.
Какво ли правят търговците с тази 1,3ст допълнителна печалба на литър, върху която освен това плащат и 20% ДДС на държавата?
Аман от неграмотници, но пък със самочувствие да коментират глобални теми!
До коментар [#3] от "Yoda":
25ст печалба от 2.48лв цена са около 9% оперативна печалба, което съвсем не е толкова много. Това че 2.48 по принцип си е висока цена за литър гориво е отделен въпрос. Просто мисля, че търсим проблема не там, където трябва. В Европа средно около 60% от продажната цена на горивата отива в държавната хазна под формата на данъци, екотакси и акцизи. България като член на ЕС не прави изключение...
Кое е вярното, разбирачо? Просто прочетох и сметнах колко е 2+2. Нищо повече! Ти коментираш! 25 ст., или 9% процента се оказват 1.3 ст.
Със седмица закъснение от световните тенденции и РУСКИТЕ АЛЧНИ ЕВРЕИ от българската рафинерия "Лукойл Нефтохим" намали цените на бензина и дизела на едро
"А95 стигна до рекордно високата си цена от 2.52 – 2.53 лв. за литър преди три седмици."
Не е вярно, аз заредих на 2.60 два-три дена след спирането на Лукойл и имам касова бележка.
Можете ли да четете? Цената на бензина и дизела от 2.53 за литър на едро цената е намалена на 2.48 - с 5 ст. Цената за 1000 литра масов бензин А 95 Н от 1.08.струва 2274.00, а била 2337.60лв. Това значи, че ако доставчик зареди 1000 литра бензин ще плати 63 лева по-малко, а ще го продава на същата цена, на която е продавал досега. Ако ОМВ зареди от Лукойл къде отива печалбата от 63лв за 1000 литра? "
Ето това си написала ти.
Ами не го продава на същата цена, продава го с 5ст по-евтино, и печалбата ме е 63лв на 1000л, а 13лв на 1000л.
Алоооо Лукойл..... надолу...още мноооого надолу....за да стигнеш до нормална печалба....сега си на свръх печалба...нищо, че в отчетите ти не се вижда...
"Ние" знаем как стават тез работи....
Уважаеми, няма как да не подхвана темата, но кой и защо направи цялата държава зависима от ЛУКОЙЛ?
И защо т. нар. естествени монополисти трябваше да се подаряват на разни "инвеститори", на които, както писах по-горе, станахме васална държавица?
Направо да го затварят, ама наистина... не за ден-два. Да внасяме от някъде и от няколко места и това си е... А на мястото на ЛукАВойл да се направи поредния бетонен комплекс ... От стройтелството сигурно ще влязат повече данъци отколкото тези плащат (знам че не е така, ама и аз да се изгавря...)
Sugar - The Bitter Truth
http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717
НИКОЙ " инвеститор" не идва в България
за да оправи положението на народа тук !
ВСИЧКИ са дошли, за да грабят и да изнасят
капитали към страните си !
ПРИВАТИЗАЦИЯТА се оказа ОГРАБАЦИЯ за народа , а
някои си взеха процента и си живеят живота!...
БЪЛГАРИНЪТ си е виновен, че избира
все мошеници и циркаджии да го управляват !!
И това на герберските платени клакьори
нищо не им говори!
Изобщо една е бедата ,
че те нямат нищо във главата ...
[quote#84:"сократ1"]"Ние" знаем как стават тез работи.... [/quote]
Ако знаехте щеше да има поне едно българско предприятие от значение.
Лукойл не е най-голямата руска фирма. България е 20 пъти по-малка от Русия по население. Посочи поне една българска фирма която е 1/100 от това което е Лукойл.
При печалба на Лукойл над 100млрд долара на година от която 9млрд долара чиста печалба, коя българска фирма има печалба от 1млрд долара и 90млн чиста печалба?
"...Засега остава непроменена цената на горивата на дребно..."
В Русия "Лукойл" си призна за монополното положение, което има. В България властите не признават, че "Лукойл" има монополно положение. Има разлика, нали? Да не говорим за презрението към закона, изискващ поставянето на измервателни уреди, свързани пряко с НАП. Повече от година компанията си прави оглушки. А сега играе комбина с властите в игра с белязани карти. Отвратително! И краят не му се види...
Припомням:
Юли 2008 г. - петрол цена 147 долара, абсолютен рекорд - цена на бензина на станциите - 2.50 лв.
Август 2011 г. - петрол 75 - 80 долара, ПОЛОВИНАТА от РЕКОРДА - цена на бензина на станциите - 2.50 лв.
Когато цифрите говорят и боговете мълчат! Елате да правите бизнес в България, отваряйте работни места. Разстроен съм! ПРОЛЕТАРИАТА ДА ГО ДУХА! После хората емигрирали......
Never underestimate the power of stupid people in large groups!
тези 25 стотинки на литър чиста печалба ли ги смяташ?Много интересно разсъждение.Ами според теб няма ли разходи за транспортиране на горивото,за поддръжка на бензиностанцииите, (заплати,консумативи,амртиации,лихви по заеми и сигурно още доста други ,за които не се сещам)Така че чистата печалба вероятно ще е много по-ниска от 9% за които говорите тук.
Посочи поне една българска фирма която е 1/100 от това което е Лукойл.
При печалба на Лукойл над 100млрд долара на година от която 9млрд долара чиста печалба, коя българска фирма има печалба от 1млрд долара и 90млн чиста печалба?
Не става въпрос за големия Лукойл. Аз имам предвид БГ-завода Лукойл и дестрибутора на горива Лукойл България...
Големия Лукойл чрез трансферно ценообразуване източва печалбата от "нашия" Лукойл, и затова отчетите на нашия са на загуба. Номера го знаят всички управлявали последните 21 години, но никой не ще да се направи истинска ревизия на Лукойл. Те нямат проблем със скъпите горива и затова нехаят.
Надяваме се ГЕРБ да го направят....надеждата крепи човека!!!!
Има и други варианти/освен да се надяваме/ ...но те не са така да се каже за по "телефона"....
Аз мислех, че се съгласи(в твой пост 28), че печалбата е 25 ст. на литър, т.е. от 1000л. ще вземат не 13, а 250 лева. Днес като продадат 10т. това са 2500 х31 е към 12к оперативна печалба на месец, 140к на година от обект(ако продават 10 т. на ден ) Лукойл има над 200 бензиностанции.
До коментар [#34] от "4i4ita": Чичита, скъпа! Като не разбираш една материя, не наблягай толкова на емоциите! Бързо се износваш, а и просълзяваш останалите! Съвсем сериозно - подхождаш към проблема емоционално и на основа на емоцията си правиш генерални изводи. И като гледам, ангажираш маса свои почитатели. Мило, но несъстоятелно! По-добре направи едно литературно четене, например на "Отнесени от вихъра"!
До коментар [#92] от "Wizard": Боговете сигурно са пили нещо! А промяната в акциза не отчиташ ли, приятелю? Какъв беше той през 2008-ма и какъв е сега? Май си от "политпропите" на Дянков?
общо за трите години - 16,6 милиарда лева приходи...
Общо загуба за трите години/ и трите поотделно е на загуба/
770 милиона лева загуба.. Значи е отчел ...17,4 милиарда разходи....
Големия въпрос към ГЕРБ е...ще проверят ли как са формирани тези 17,4 милиарда разходи?????
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Окото
Рейтинг: 1316 Любопитно"Засега остава непроменена цената на горивата на едро. Най-масовият тип бензин А 95, както и дизела струва 2.48 лв. за литър при 2.52 лв. и 2.53 лв. на 1 август."
Част от диаметъра на кръга "Капитал"Това са цени на дребно. Което пък означава, че руснаците продължават да се гаврят с нас, както си искат и колкото си искат. Заедно с българо-руския зависим съд.
ioanov
Рейтинг: 374 ВеселоАми едно въвеждане на данък сгради - рафинерия (100 млн. лв.) и такса "екология"(за рафинерии 100 млн. лв.) може да ги отрезви тези "серсеми".
Yoda
Рейтинг: 515 НеутралноНа едро дизел - 2,23, в бензиностанциите (предполагам, че това имат напредвид Дневник)- 2,48? 25ст печалба на литър? Не е лошо...
Вовка Вурдалак
Рейтинг: 731 Разстроено[quote#1:"Okoto"]българо-руск ия зависим съд. [/quote]
Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!Не. Българо-съветския зависим съд...
bgkite
Рейтинг: 217 ГневноЗащо на мен ми се струва, че цената на петрола на световните пазари падна с малко повече от 3%. Или когато нефта поскъпва цените се вдигат веднага, а когато поевтинява го чакат пак да поскъпне?
Yoda
Рейтинг: 515 НеутралноА, и още нещо - БОЙКОТ на Лукойл бензиностанциите!!! Много ме е яд като мина покрай някоя и видя, че е пълна. Хора, разберете, че това е начина ние-малките хора-да наложим нашите условия! От това ги боли най-много.
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноЕ***ти гадовете руски. Свалят цените на дребно, а на едро ги запазват...и това ако не е подигравка, незнма какво е. А защо никой нищо не казва за цената на пробан-бутана - 1,26 лв./л. - това е едно от най-масовите горива в БГ. Защо не намалят по някакъв начин нейната цена, като на всичко отгоре това е "отпадъчен продукт". Трябва поне с 15-20 ст. да падне цената му след вички тези сривове на цените на петрола от последните дни!!!
АЗП.С> Девниук, оправете си статията, защото първо пишете, че цените на едро се променят,а след това, че " Засега остава непроменена цената на горивата на едро. " Кое е вярно-според мен свалят цените на дребно?
Deepdish
Рейтинг: 1358 ЛюбопитноСега трябва да ни бъде обяснено как ситуацията не е като преди години и цени на краен продукт под два лева са нереални, разбиршли. Пазарна конюнктура, да си я сложиш на ...
madrov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#6] от "Yoda":
БОЙКОТ!!!!
lz2
Рейтинг: 1986 НеутралноЗА БОГА БРАТЯ,НЕ КУПУВАЙТЕ...ОТ ЛУКОЙЛ!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!1951
Рейтинг: 835 ГневноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
В целия Европейски съюз единствено в Кипър имат по-евтин бензин. Нафтата също е сред най-евтините у нас!
Набийте си го в дебелите тикви и приемете, че сте/сме бедни и за това всичко ни се вижда скъпо!
Sniper
Рейтинг: 1107 ВеселоДобре бе, аз ли съм заспал днес, че не мога да разбера две изречения в два последователни абзаца, които си противоречат, или написалият статията не се е събудил още.
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней СенекаВ първия абзац - " българската рафинерия "Лукойл Нефтохим" намали цените на бензина и дизела на едро", а във втория - " Засега остава непроменена цената на горивата на едро. "
Как хем са намалили цените на едро, хем цената на горивата на едро остава непроменена?!?
visible_crazy
Рейтинг: 374 ГневноПЕТРОЛА ЗА ПОСЛЕДНИЯ МЕСЕЦ ПАДНА С 25$-ОТ 100$ ЗА БАРЕЛ ВЧЕРА СЕ ТЪРГУВАШЕ ЗА 75$....САМИ СМЕТНЕТЕ КОЛКО ПРОЦЕНТА Е ТОВА,А ТИЯ МИ СВАЛИЛИ ЦЕНАТА С 2-3%....ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ....ЧЕ ДОРИ И ЛУКОЙЛ СИ ГО КАЗА В РУСИЯ....В АМЕРИКА ЗА ПОДОБНИ НЕЩА ГИ СПУКВАТ ОТ ГЛОБИ ЗА МИЛИАРДИ,НО В БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРСКИЯТ ЗАВИСИМ СЪД СИ ЗНАЕ РАБОТАТА
Lemmy
Рейтинг: 1802 НеутралноОт ден на ден крепне любовта на българския народ към блядовете! Дебилы - так держать!
BGman1
Рейтинг: 1316 Весело[quote#9:"madrov"]До коментар [#6] от "Yoda":
الرجل الكبيرБОЙКОТ!!!! [/quote]
И аз съм за БОЙКО...Т!!!!
ioanov
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#11] от "1951":
Ей, гловоч, когато разходите за производство на литър бензин/дизел станат като в останалите държави от ЕС тогава ще говориш това. В това число влизат заплати в рафинерии,заплати и разходи за транспорт, заплати и разходи на бензиностанциите.
Sniper
Рейтинг: 1107 ВеселоА, добро утро - поправили сте се.
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней СенекаИначе бензиностанциите на Лукойл заслужават да стоят празни. Аз никога не съм зареждал на тяхна бензиностанция, няма и да заредя.
shumkar
Рейтинг: 636 НеутралноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
[quote#11:"1951"]
Набийте си го в дебелите тикви и приемете, че сте[/quote]
До Дневник
Модераторите би трябвало да обърнат внимание на този тиквеник!
До дебелата тиква:
Това, че не знаеш как се формират цените на горивата, не ти дава право да обиждаш българските консуматори!
джендър NATO generals
Рейтинг: 1141 НеутралноВърнат ли окончателно лиценза на Лукойл и цените се връщат нагоре! Дори, когато вън петролът и доларът спадат, цените на горивата у нас се качваха! Факт!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#16] от "ioanov":
Цензуриран от "Икономедиа"Сам си противоречиш.
Разходите са ниски и бензина е евтин.
У нас бензина е с 42 стотинки по-евтин, отколкото средната цена за Европа.
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#17] от "sniper":
АЗЗа съжаление почти не им вредиш по този начин по простата причина, че всички ( с изключение на Ромпетрол) зареждат от Лукойл. Така, че дали ще им купим скапаните горива от тяхна бензиностанция или от друг посредник е почти все тая. Въпреки това аз също не сипвам в техните бензиностанции - напоследък съм си харесал Еко.
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#18] от "shumkar":
Цензуриран от "Икономедиа"Ясно ми е как се образуват цените.
Суровината е почти еднаква като цена, труда и останалите разходи са по-ниски. Резултат - цените на бензина са най-ниски в Европа.
Схващаш ли?
Десен
Рейтинг: 1316 НеутралноХайде сега и една проверка от НАП за трансферно ценообразуване
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Sniper
Рейтинг: 1107 НеутралноДо коментар [#21] от "Александър":
"Какъвто човекът, такава и речта му." - "Qualis vir, talis et oratio." Луций Аней СенекаПриятелю, аз от доста време зареждам само на " Ромпетрол ", но даже и да зареждам на друго място, и пак същите да се гушат, поне ще знам, че не съм им занесъл парите " лично ". Като не можеш да натириш един паразит, понеже някой ти го е натресъл, поне го презирай.
ioanov
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#20] от "1951":
Я не говори глупости ... Съвсем не си противореча, но просто акъла ти е толкова.
[quote#20:"1951"]отколкото средната цена за Европа[/quote]
"Средният" акциз за Европа е много по-висок от българския.
[quote#11:"1951"]единствено в Кипър имат по-евтин бензин[/quote]
Заплатите/разходите в Кипър са като в България а?
А в Люксембург? Пий ги тези хапчета твоите ...
ioanov
Рейтинг: 374 Весело[quote#22:"1951"]Ясно ми е как се образуват цените. [/quote]
На теб ли ти е ясно? Ха-Ха-Ха
Спеакер
Рейтинг: 838 НеутралноИ аз не съм зареждал от месеци. Нямам и намерение.
Владимиров
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#3] от "Yoda":
25ст печалба от 2.48лв цена са около 9% оперативна печалба, което съвсем не е толкова много. Това че 2.48 по принцип си е висока цена за литър гориво е отделен въпрос. Просто мисля, че търсим проблема не там, където трябва. В Европа средно около 60% от продажната цена на горивата отива в държавната хазна под формата на данъци, екотакси и акцизи. България като член на ЕС не прави изключение...
jerry68
Рейтинг: 426 НеутралноПълен бойкот, тия мизерници от Лукойл си правят каквото си искат.Затова да уволним всички български съдий и да внесем немски независимо колко струва това. Аман от циркове. И е крайно време да хванем сопите и ние, че иначе оправия няма да има.Само така може да се стресне една власт, със седене в къщи не става. Те затова всички управляващи ни правят на идиоти, защото знаят че сме рая и българина колкото повече го натискаш по кротък става.
селянин
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#4] от "bungee": Советский суд - самой справедливой суд в мире
Trayan
Рейтинг: 727 НеутралноЦиркът продължава. Новата ПР акция на Борисов. Резултатът за обикновения човек, както обикновено, е нулев. Нито бизнесът на Златев пострада, нито нещо се промени с цените на горивата. А тези, които упрекват съда ще им кажа, че държавата също трябва да има предвид съда. В случаят съдът се е произнесъл по целесъобразност и на база това, че българската икономика зависи силно от Лукойл и спирането на рафинерията ще предизвика проблеми в икономиката. Тук не става дума за бензина и дизела, а основно за авиационното гориво. Резервът от горива, който беше освободен беше достатъчен за еднодневен разход на летищата. Вносът на толкова тонове авиационно гориво едва ли е възможен в кратки срокове. И това би трябвало да го знае един премиер. Но според мен Бойко въобще не е очаквал, че Лукойл ще спре. И как си представяте той толкова бързо да е направил завой след като съвсем наскоро беше насмел министър Трайков, че иска сметка на Лукойл. А и колко лета последователно отсяда в хотела в Обзор на Златев. Сега за изборите този цирк беше нужен. Бойко е умел циркаджия.
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#25] от "ioanov":
Цензуриран от "Икономедиа"Това със "средния акциз" можеш да го забравиш.
България има акцизи, данъци и такси върху горивата почти равни с повечето страни в ЕС и ниско ДДС.
Чичо Ваньо
Рейтинг: 565 ВеселоДо коментар [#22] от "1951":
"Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд РъселДа бе,и рафинерията,и бензиностанциите работят на загуба!Още малко и есемеси за спасение ще им пращаме.
4i4ita
Рейтинг: 217 РазстроеноНаистина разочарованието ми е голямо. До сега таях някаква надежда, че живея в демокрация. А както знаем, един от основните белези на демократичното общество е независимият съд.
Да, ама след решението на ВАС вече е сигурно, че сме абсолютно феодално зависими и имаме поне един сюзерен - ЛУКОЙЛ, чийто интереси се оказа, че са над закона.
Но все пак има надежда. Министър Трайков пита КЗК.
Да призовем и омбудсмана да си свърши работата. Нали е борец против монополистите.
Да последваме призива на Yoda.
Да не стъпваме на бензиностанциите на Лукойл.
Нали и другите вносители плащат акцизи и ДДС. Бюджета няма да пострада.
Пък дано да докараме НАИСТИНА тази компания на загуба, та да си я изкупи държавата обратно.
popovski31
Рейтинг: 1044 НеутралноИ аз съм за БОЙКОТ на Лукойл!!!
А кой са другите вериги купуващи оттам?Който знае,нека каже.
ioanov
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#32] от "1951":
Акцизът във Великобритания и България са почти равни?
В България са въведени "минималните" (изисквани) нива на акцизите.
Очаквам в скоро време да започнеш да хвърляш фекалии като някои (с 98% сходство в ДНК-то) същества.
madrov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#11] от "1951":
en&tl=bg&u=http%3A%2F%2Fwww.energy.eu%2F&a mp;anno=2
Провери пак цените в ЕС!
http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#35] от "popovski31":
АЗВсички с изключение на Ромпетрол, купуват от Куойл - това означава - Шел, ОМВ, Еко, Петрол и т.н.
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#36] от "ioanov":
Цензуриран от "Икономедиа""Почти равни" и "повечето европейски страни".
Схващаш ли или имаш проблеми в анализирането на информация?
Акцизи, данъци и такси практически равни с тези в Румъния, Полша, Унгария, Латвия, Словения и прочие страни "почти" от нашата черга.
Във Великобритания бензинът е средно с около 63 стотинки по-скъп, така че не виждам какво се опитваш да кажеш.
кинти
Рейтинг: 1204 НеутралноДо коментар [#25] от "ioanov":
http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8Сравняването на местни доходи с глобално търгувана стока като петрола е пълна глупост. Ако отношението се запази, тук бензина трябва да се 30-40 ст - т.е фантастика.
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#37] от "madrov":
Цензуриран от "Икономедиа"Ползвам сайта без да ми трябва превод.
Ама дали не си се изгубил в превода?
Кажи какво виждаш? Да виждаш някъде по-евтин бензин от България? С изключение на Кипър.
ioanov
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#38] от "Александър":
А това не отговаря на истината!
"За “Петрол- АД“ ситуацията с рафинерията и “Лукойл” по никакъв начин няма да се промени. Ние внасяме 50 - 60 000 тона и ако се наложи ще увеличим вноса. Нашите 500 бензиностанции няма да спрат да продават гориво. От 2 години и половина разчитаме изцяло на вносни горива. "Петрол-АД” като национално отговорна компания ще направи всичко възможно да не се почувства кризата", заяви още Събев.
Както и голяма част от бензиностанции Еко (доколкото съм запознат).
ioanov
Рейтинг: 374 Весело[quote#39:"1951"], така че не виждам какво се опитваш да кажеш.[/quote]
Това пък ме интересува защото?
Проблемът си е изцяло твой.
kirkor
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#7] от "Александър":Пропан - бутанът бил отпадъчен продукт! Извинявай, но ти, приятелю, се очертавш нещо подобно! Най-големият отпадък от нефтопреработката - гудронът - строи автомагистрали! А пропанът, бутанът, заедно с етана, пентана, ... октана ... са наситени въглеводороди от хомоложния ред на метана СnH2n+2, от които може да се получи какъвто си пожелаеш краен полезен органичен продукт! А в автомобила ги изгаряш с КПД под 30% на градско!
Александър
Рейтинг: 479 ГневноАбе хора, ето ви актуалната инфо за цените в Европа: http://energy.eu/
АЗПо-евтин бензинзареждат в : Кипър и Естония.
По-евтин дизел има в : Естония, Литва, Люксембург, Словения и сме на едно ниво с Полша и Румъния,.
А коя е страната с най-ниска покупателна способност на глава от населението в ЕС?????????
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#43] от "ioanov":
Цензуриран от "Икономедиа"Човече, наистина не си доказа тезата.
Разбирам, че искаш бензин по 1,5 лева, но това скоро няма да стане (ако въобще стане).
Нели Ангелова
Рейтинг: 950 НеутралноДо коментар [#7] от "Александър":
нели ангеловаДо коментар [#3] от "Yoda":
До коментар [#28] от "mladenvladimirov":
Можете ли да четете? Цената на бензина и дизела от 2.53 за литър на едро цената е намалена на 2.48 - с 5 ст. Цената за 1000 литра масов бензин А 95 Н от 1.08.струва 2274.00, а била 2337.60лв. Това значи, че ако доставчик зареди 1000 литра бензин ще плати 63 лева по-малко, а ще го продава на същата цена, на която е продавал досега. Ако ОМВ зареди от Лукойл къде отива печалбата от 63лв за 1000 литра?
kirkor
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#40] от "кинти": "Съотношението в доходите", искаш да кажеш?
usero
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#38] от "Александър":
Доколкото знам, Шел внасят от Гърция, ОМВ - от Румъния.
ioanov
Рейтинг: 374 Весело[quote#40:"кинти"]Сравнява ето на местни доходи с глобално търгувана стока като петрола[/quote]
А кой говори за "петрол" ? И т.нар. "местни доходи" влияят върху ценообразуването при преработката и "разпространението".
kirkor
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#1] от "Okoto": Приятелю, да правиш случайно разлика между спот- и фючърс - цени на суровия петрол?
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#42] от "ioanov":
АЗНе е така. Колкото и да се бият в гърдите, това са глупости - всички зареждат от Лукойл или от други :търговци на едро", които отново зареждат от Лукойл. Относно Еко, само бензиностанциите им в Югозападна България се зареждат от Гърция само с бензин и Дизел. Пропан-бутана пак си е от Лукойл.
bora bora
Рейтинг: 1003 ГневноДо коментар [#19] от "~":
Е тогава ще стане тя, каквато ще стане.
Май ще трябва да се хващаме и ние за оръжието ,като англичаните , че да се защитаваме.
Ама първо май ще трябва да минем през съда.
ioanov
Рейтинг: 374 Весело[quote#46:"1951"]Разбирам, че искаш бензин по 1,5 лева[/quote]
Е тук проличава колко си плитък ... Въобще не съм пряко "засегнат" от цената на бензин/дизел.
Но е явно ти от кои си ... Само когато става въпрос за "келепиреца" вземаш отношение.
madrov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#41] от "1951":
Хайде провери пак! По-задълбочено!!
Yoda
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#28] от "mladenvladimirov":
Е как да не е много? Колко литра продава на ден една бензиностанция на добро място? Трябва да са десетки тонове... Но щом ти харесва да удряш по едно рома от време на време на енергийния монопол, то си е твоя работа.
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#51] от "kirkor":
АЗО...да...много си отворен приятелю....Хубаво е, че ти, а и хорицата от Лукойл правите тази разлика, само когато става въпрос за спад в цената на петрола и в цената на горивата. Когато става въпрос увеличение на цените - разлика не се прави!!!!
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#54] от "ioanov":
Цензуриран от "Икономедиа"За съжаление се вижда, че не си ми на нивото за нормален спор.
Пак за съжаление нямам акции в петролния бизнес, нямам акции в рафинерии и не притежавам бензиностанция.
Ако искаш бензин без пари имигрирай в Кувейт
bati vi
Рейтинг: 1322 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "1951":
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....Нищо не ти е ясно! Схващаш ли?
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#55] от "madrov":
Цензуриран от "Икономедиа"Какъв пропуск от моя страна!
В Естония бензинът бил по-евтин!
Посипвам си главата с пепел!
И все пак - е, и?
popovski31
Рейтинг: 1044 ЛюбопитноДо коментар [#38] от "Александър":
И OMV?!Има познат шофьор,който работи за OMV(кара цистерна) и редовно пътува до Австрия.Рядко зареждам да бензиностанция различна от OMV,а когато го направя,веднага се разбира-при подаване на газ набира по-бавно(с малко,но се усеща) и разхода се качва веднага поне с литър.
ioanov
Рейтинг: 374 ВеселоДо коментар [#58] от "1951":
[quote#46:"1951"]Разбирам, че искаш бензин по 1,5 лева[/quote]
[quote#58:"1951"]Ако искаш бензин без пари[/quote]
Като латерна ...
А кой би спорил с латерна?
Владимиров
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#56] от "Yoda":
Престани да гледаш в чуждата паница и прочети целия коментар! Вторачил си се в 9% печалба на търговците, които инвестират за тях, а и след това се облагат и с данъци, а не обръщаш внимание на 60%, които държавата взема без да си мръдне пръста...Типично по български - скъп на триците и евтин на брашното.
madrov
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#60] от "1951":
Не само това. виж колко сходни цени има. Когато искаш тезата ти да тежи, цитирай точно и бъди обективен.
4i4ita
Рейтинг: 217 ЛюбопитноДо Коментар №44
Събев говори за 500 бензиностанции? Че къде са всички те?
в момента на сайта на дружеството са качени 298 бензиностанции.
pastor
Рейтинг: 550 НеутралноДо коментар [#6] от "Yoda":
pastorДреме им на шапката - всички купуват на едро от Лукойл.
Решението е административно - разбиване на монопола.
Облекчаване процедурите при регистрация и поддържане на данъчните складове, както и оптимизиране на контрола
Теодора
Рейтинг: 1316 НеутралноУра! Всички ликуваме.
http://antiideas.wordpress.com/Само дето 'спад на световните пазари' е евфемизъм на пиар на правителството в случая.
Александър
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#61] от "popovski31":
АЗМоята информация е, че ОМВ и ШЕЛ внасят само специфичните продукти от чужбина - например В-паур и 100 октановите горива. Дизела с добавки на ОМВ също е внос. Всичко остано си е от БГ.
Владимиров
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#47] от "vera56":
Алоооо, марш обратно в трети клас да смяташ:
1. Цена на дребно - от 2,53 на 2,48, т.е. намаление с 5ст на литър.
2. Цена на едро за 1000 л - от 2337,6 на 2274, т.е. намаление с 63,6 лв на 1000л или с 6,3ст на литър.
Какво ли правят търговците с тази 1,3ст допълнителна печалба на литър, върху която освен това плащат и 20% ДДС на държавата?
Аман от неграмотници, но пък със самочувствие да коментират глобални теми!
1951
Рейтинг: 835 НеутралноДо коментар [#64] от "madrov":
Цензуриран от "Икономедиа"Сходни цени има в Румъния и Словения.
След това разликите стават 10 и повече стотинки.
В Румъния има огромни акцизи, иначе на теория биха имали по-евтин бензин. Но си има и обективна причина за това.
alexsilver
Рейтинг: 939 Любопитно[quote#41:"1951"]Кажи какво виждаш? Да виждаш някъде по-евтин бензин от България?[/quote]
А да виждаш някъде в ЕС по-бедна страна от България? С повече полиция и луксозни джипове на глава от населението? Пенсионери с пенсии, за които е странно, че още са между живите? Ама виждането май зависи от стъпалото на стълбата (по Смирненски), на което се намираш.
dissident
Рейтинг: 740 НеутралноТрябва да се свиква с факта че цените на горивата ще се покачват. Това се дължи на повишаващата се консумация в Китай. За десет години китайците са повишили консумацията два пъти, България с 30%. Всички развити страни като САЩ, Германия, Франция имат по-ниска консумация отколкото преди 10 години.
Китайците бълват нови леки коли с невероятни темпове. Най-голям производител в света са и постоянно повишават производството. Тези коли се нуждаят от гориво.
snafuracer
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#6] от "Yoda":
И аз това разправям - потребителско избиране, просто ги наказваш с отсъствието си - 200 хиляди да спрат да дават по 50-100 лв на ден, да видиш дали няма да се усетят.
Ама, само се приказва, имало отстъпки, 3 ст. на литър ...
kirkor
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#47] от "vera56": Като правиш сметка на печалбата на дистрибутора се сещам за циганката, която се жалвала, че на българите им е много лесно - ори-мели-яж! А циганската неволя била - проси го, носи го, меси го, печи го, та чак тогава яж!
Yoda
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#63] от "mladenvladimirov":
Не, на мен и акциза не ми се нрави, не ме разбирай погрешно. Но все пак мисля, че нормата на печалба при горивата трябва да е по-ниска от тази при, да кажем, бутикови стоки.
Yoda
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#66] от "pastor":
Четох, че румънците планират да увеличат капацитета на рафинерията в Плоещ за да може да прилапат повечко от нашия пазар. Ромпетрол е собственост на казахстанците, които са основен конкурент на Лукойл и Газпром. Прав си, че ако се облекчи административно режима ще има голяма полза.
Нели Ангелова
Рейтинг: 950 НеутралноДо коментар [#69] от "mladenvladimirov":
нели ангеловаКакво ли правят търговците с тази 1,3ст допълнителна печалба на литър, върху която освен това плащат и 20% ДДС на държавата?
Аман от неграмотници, но пък със самочувствие да коментират глобални теми!
До коментар [#28] от "mladenvladimirov":
До коментар [#3] от "Yoda":
25ст печалба от 2.48лв цена са около 9% оперативна печалба, което съвсем не е толкова много. Това че 2.48 по принцип си е висока цена за литър гориво е отделен въпрос. Просто мисля, че търсим проблема не там, където трябва. В Европа средно около 60% от продажната цена на горивата отива в държавната хазна под формата на данъци, екотакси и акцизи. България като член на ЕС не прави изключение...
Кое е вярното, разбирачо? Просто прочетох и сметнах колко е 2+2. Нищо повече! Ти коментираш! 25 ст., или 9% процента се оказват 1.3 ст.
bta
Рейтинг: 1316 Неутралноне е истина
Darth Plagueis
Рейтинг: 1638 Неутрално[quote#39:"1951"]Във Великобритания бензинът е средно с около 63 стотинки по-скъп[/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВероятно си прав. Но акциза плюс ДДСто им е с 1,27лв по-скъп от нашия. С една дума, имат по-евтин продукт откъм себестойност. Що тъй...
kyphacah71
Рейтинг: 531 НеутралноСъс седмица закъснение от световните тенденции и РУСКИТЕ АЛЧНИ ЕВРЕИ от българската рафинерия "Лукойл Нефтохим" намали цените на бензина и дизела на едро
mnodulgaregforma
Рейтинг: 426 Неутрално"А95 стигна до рекордно високата си цена от 2.52 – 2.53 лв. за литър преди три седмици."
Не е вярно, аз заредих на 2.60 два-три дена след спирането на Лукойл и имам касова бележка.
kyphacah71
Рейтинг: 531 НеутралноЩом е руска фирма , Лукойл сигурно помага за повишаване на жизнения стандарт в Руската империя- блазе им на руснаците !!
Нима не е така ??
Владимиров
Рейтинг: 688 НеутралноДо коментар [#77] от "vera56":
До коментар [#7] от "Александър":
До коментар [#3] от "Yoda":
До коментар [#28] от "mladenvladimirov":
Можете ли да четете? Цената на бензина и дизела от 2.53 за литър на едро цената е намалена на 2.48 - с 5 ст. Цената за 1000 литра масов бензин А 95 Н от 1.08.струва 2274.00, а била 2337.60лв. Това значи, че ако доставчик зареди 1000 литра бензин ще плати 63 лева по-малко, а ще го продава на същата цена, на която е продавал досега. Ако ОМВ зареди от Лукойл къде отива печалбата от 63лв за 1000 литра? "
Ето това си написала ти.
Ами не го продава на същата цена, продава го с 5ст по-евтино, и печалбата ме е 63лв на 1000л, а 13лв на 1000л.
сократ1
Рейтинг: 471 НеутралноАлоооо Лукойл..... надолу...още мноооого надолу....за да стигнеш до нормална печалба....сега си на свръх печалба...нищо, че в отчетите ти не се вижда...
сократ1"Ние" знаем как стават тез работи....
4i4ita
Рейтинг: 217 ЛюбопитноДо коментар №31 на b_d_s
Уважаеми, няма как да не подхвана темата, но кой и защо направи цялата държава зависима от ЛУКОЙЛ?
И защо т. нар. естествени монополисти трябваше да се подаряват на разни "инвеститори", на които, както писах по-горе, станахме васална държавица?
Thomas Anderson
Рейтинг: 260 НеутралноНаправо да го затварят, ама наистина... не за ден-два. Да внасяме от някъде и от няколко места и това си е... А на мястото на ЛукАВойл да се направи поредния бетонен комплекс ... От стройтелството сигурно ще влязат повече данъци отколкото тези плащат (знам че не е така, ама и аз да се изгавря...)
Sugar - The Bitter Truth http://www.uctv.tv/search-details.aspx?showID=16717lilliolla
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#82] от "kyphacah71":
И това на герберските платени клакьори нищо не им говори! Изобщо една е бедата , че те нямат нищо във главата ...НИКОЙ " инвеститор" не идва в България
за да оправи положението на народа тук !
ВСИЧКИ са дошли, за да грабят и да изнасят
капитали към страните си !
ПРИВАТИЗАЦИЯТА се оказа ОГРАБАЦИЯ за народа , а
някои си взеха процента и си живеят живота!...
БЪЛГАРИНЪТ си е виновен, че избира
все мошеници и циркаджии да го управляват !!
dissident
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#84:"сократ1"]"Ние&q uot; знаем как стават тез работи.... [/quote]
Ако знаехте щеше да има поне едно българско предприятие от значение.
Лукойл не е най-голямата руска фирма. България е 20 пъти по-малка от Русия по население. Посочи поне една българска фирма която е 1/100 от това което е Лукойл.
При печалба на Лукойл над 100млрд долара на година от която 9млрд долара чиста печалба, коя българска фирма има печалба от 1млрд долара и 90млн чиста печалба?
инсп. Петров
Рейтинг: 950 НеутралноДано намалат повече че народа спря да кара.
Добър ден! Вашите документи за проверка?uran
Рейтинг: 1316 Любопитно[quote#10:"lz2"]ЗА БОГА БРАТЯ,НЕ КУПУВАЙТЕ...ОТ ЛУКОЙЛ![/quote]
Yet another blue planet.И колко са казваш цените по другите бензиностанции?
alexsilver
Рейтинг: 939 Гневно"...Засега остава непроменена цената на горивата на дребно..."
В Русия "Лукойл" си призна за монополното положение, което има. В България властите не признават, че "Лукойл" има монополно положение. Има разлика, нали? Да не говорим за презрението към закона, изискващ поставянето на измервателни уреди, свързани пряко с НАП. Повече от година компанията си прави оглушки. А сега играе комбина с властите в игра с белязани карти. Отвратително! И краят не му се види...
Wizard
Рейтинг: 636 РазстроеноПрипомням:
Never underestimate the power of stupid people in large groups!Юли 2008 г. - петрол цена 147 долара, абсолютен рекорд - цена на бензина на станциите - 2.50 лв.
Август 2011 г. - петрол 75 - 80 долара, ПОЛОВИНАТА от РЕКОРДА - цена на бензина на станциите - 2.50 лв.
Когато цифрите говорят и боговете мълчат! Елате да правите бизнес в България, отваряйте работни места. Разстроен съм! ПРОЛЕТАРИАТА ДА ГО ДУХА! После хората емигрирали......
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#3] от "Yoda":
ации,лихви по заеми и сигурно още доста други ,за които не се сещам)Така че чистата печалба вероятно ще е много по-ниска от 9% за които говорите тук.
тези 25 стотинки на литър чиста печалба ли ги смяташ?Много интересно разсъждение.Ами според теб няма ли разходи за транспортиране на горивото,за поддръжка на бензиностанцииите, (заплати,консумативи,амрти
сократ1
Рейтинг: 471 НеутралноДо № 88
сократ1Посочи поне една българска фирма която е 1/100 от това което е Лукойл.
При печалба на Лукойл над 100млрд долара на година от която 9млрд долара чиста печалба, коя българска фирма има печалба от 1млрд долара и 90млн чиста печалба?
Не става въпрос за големия Лукойл. Аз имам предвид БГ-завода Лукойл и дестрибутора на горива Лукойл България...
Големия Лукойл чрез трансферно ценообразуване източва печалбата от "нашия" Лукойл, и затова отчетите на нашия са на загуба. Номера го знаят всички управлявали последните 21 години, но никой не ще да се направи истинска ревизия на Лукойл. Те нямат проблем със скъпите горива и затова нехаят.
Надяваме се ГЕРБ да го направят....надеждата крепи човека!!!!
Има и други варианти/освен да се надяваме/ ...но те не са така да се каже за по "телефона"....
Yoda
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#83] от "mladenvladimirov":
Аз мислех, че се съгласи(в твой пост 28), че печалбата е 25 ст. на литър, т.е. от 1000л. ще вземат не 13, а 250 лева. Днес като продадат 10т. това са 2500 х31 е към 12к оперативна печалба на месец, 140к на година от обект(ако продават 10 т. на ден ) Лукойл има над 200 бензиностанции.
сократ1
Рейтинг: 471 НеутралноДо № 93
сократ1ПРОЛЕТАРИАТА ДА ГО ДУХА! После хората емигрирали......
Никак не си прав "брато".... Не подценявай пролетариата....
Той чака някой като "теб" да го поведе....де го тоз някой, питам и аз?????
Boris Popov
Рейтинг: 636 НеутралноДо коментар [#94] от "сократ1":
Вероятно имаш предвид 100 милиарда приходи?от които 9 милиарда чиста печалба.
kirkor
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#34] от "4i4ita": Чичита, скъпа! Като не разбираш една материя, не наблягай толкова на емоциите! Бързо се износваш, а и просълзяваш останалите! Съвсем сериозно - подхождаш към проблема емоционално и на основа на емоцията си правиш генерални изводи. И като гледам, ангажираш маса свои почитатели. Мило, но несъстоятелно! По-добре направи едно литературно четене, например на "Отнесени от вихъра"!
kirkor
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#92] от "Wizard": Боговете сигурно са пили нещо! А промяната в акциза не отчиташ ли, приятелю? Какъв беше той през 2008-ма и какъв е сега? Май си от "политпропите" на Дянков?
сократ1
Рейтинг: 471 НеутралноДо № 97
сократ1Вероятно имаш предвид 100 милиарда приходи?от които 9 милиарда чиста печалба
Не..не..не... Ето това имам предвид.
Лукойл завода в Бургас - без дестрибутора- това пише в отчетите му...
2008 - приходи - 6,9 милиарда лева
2009 - приходи - 4,2 милиарда лева
2010 - приходи - 5,5 милиарда лева
общо за трите години - 16,6 милиарда лева приходи...
Общо загуба за трите години/ и трите поотделно е на загуба/
770 милиона лева загуба.. Значи е отчел ...17,4 милиарда разходи....
Големия въпрос към ГЕРБ е...ще проверят ли как са формирани тези 17,4 милиарда разходи?????