"М-Тел" отчете с 7.9% по-ниски приходи за второто тримесечие на 2011 г.

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (80)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на redneckyt
    redneckyt
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Каквото повикало, такова се обадило.
    Така, така...само така.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Causes_of_the_Great_Depression
  2. 2 Профил на moto_guzzi
    moto_guzzi
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Горките!

    Който не напредва всеки ден, всеки ден изостава. (Конфуций)
  3. 3 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 673 Гневно

    Скоро спад със 79%!Дано!

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  4. 4 Профил на fairenough
    fairenough
    Рейтинг: 225 Неутрално

    а още колко хора ще ги напуснт...

  5. 5 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1366 Весело

    да продължават да надписват сметки, още ще им паднат приходите

    low riders team
  6. 6 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 924 Весело

    Ментел ...

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  7. 7 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Ами да намалят цените си с 20% и ще се повишат.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  8. 8 Профил на kukoto
    kukoto
    Рейтинг: 435 Неутрално

    Повече от 150000 абоната са ги напуснали за около 9 месеца. тепърва бройката ще се увеличава в резултат на безумната им политика и война с клиентите си!

  9. 9 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 1250 Неутрално

    Похвално!
    До края на годината ще са три пъти в повече. Фиктивно не съм абонат от 1 месец. Реално няма да съм абонат до октомври. Платих си 3 месеца неустойки и най-сетне се отървах. А аз съм частно лице, което ги търпеше години, плащайки си минимална такса, без да ги ползвам.
    С преносимостта на номерата, всеки корпоративен клиент, ще предприеме същото.

  10. 10 Профил на georgi2025
    georgi2025
    Рейтинг: 442 Неутрално

    как е организиран картела в телекомуникациите с конвергентни технологии (позволяващи контрол на съзнанието на основните играчи - регулатори, мениджъри) подобно на други индустрии в БГ
    http://convergingtechnology.eu/threats-for-developing-countries/

  11. 11 Профил на batnas
    batnas
    Рейтинг: 225 Весело

    Само така. Пада им се.

    Тъй като стане, все тъй става :p
  12. 12 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 940 Неутрално

    "От телекома обясняват финансовите си резултати с високата конкуренция в сектора, както и със спада на приходите от такси за терминиране и средния приход от абонат"

    с трици маймуни не се ловят

    Евроатлантида
  13. 13 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    кво да кажат друго

  14. 14 Профил на Чарли
    Чарли
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    То и аз скоро ще си търся нов партньор след 12 годишно дране от страна на МТел. Хубавото е, че в момента съм на безсрочен договор и дори неустойки няма да им платя

    Russia delenda est ---- Путин kiss май ЕС! ----- www. деньги .ru.net :-)
  15. 15 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 758 Весело

    Пожелаваме им 200% спад на грабежите!

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  16. 16 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 558 Неутрално

    15 години по-късно: конкуренцията проработи

  17. 17 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Хак да им е..като ни дерат кожите ще ги напускаме...

    الرجل الكبير
  18. 18 Профил на Милен Минчев
    Милен Минчев
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Не помня ,колко време вече не им ползвам ''УСЛУГИТЕ'' на тези ,но е крайно време да се усетят,че прекалиха малко с лакомията!

  19. 19 Профил на blader
    blader
    Рейтинг: 442 Неутрално

    +

    They didn't know it was impossible so they did it...
  20. 20 Профил на analiziraitova
    analiziraitova
    Рейтинг: 435 Гневно

    Нека се ослушат и огледат всички монополи, корпорации, фирми и фирмички ОПАСНО Е МНОГО Е ОПАСНО - КЛИЕНТИТЕ ДА НЕ СА ДОВОЛНИ.

  21. 21 Профил на trolev
    trolev
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Еврейтел

  22. 22 Профил на gliganchev
    gliganchev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    76,9 милиона печалба при 130,5 милиона приходи си е 57%. Явно монополистите са се споразумели да поддържат завишени цени. При реална конкуренция печалбите не надвишават 10%.

  23. 23 Профил на Спеакер
    Спеакер
    Рейтинг: 870 Весело

    Много забавно - МТел са една от най-мразени компании от потребителите в момента, а в същото време изпълнителният им директор беше обявяен за мениджър на годината.

    Нека да има ударят и една хубава глоба от КЗК преди Коледа

  24. 24 Профил на Рол
    Рол
    Рейтинг: 561 Неутрално

    130 млн приходи 80 млн печалба или 62% -дерат като за последно.За ЕС този процент при телекомите е 12-18%.

  25. 25 Профил на lady_flower
    lady_flower
    Рейтинг: 640 Неутрално

    Вече се спасих от тях , такава некоректност .......Сами си го направиха това.Нямат право да пискат толкова .

  26. 26 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 739 Неутрално

    Тези дни се разправям с Мтел.

    Последният договор сключих 2008 за две години. Миналата ги оставих автоматично да се преподпише.
    Имам група от няколко телефона и след 45 дни изтича договора.
    Клиент съм им от 2004г.
    Обаждам се аз и искам нова оферта за едногодишен договор. Готово, мацката праща на мейла и какво да видя.
    Предлагат ми по-високи цени от колкото съм сега !
    Обаждам се и казвам : Или давате по-добра оферта или ви пускам предизвестие.
    Пуснаха почти с 1/3 по-ниски цени. О.К.
    Сега се обаждам на личната прикрепена за моята фирма служителка и казвам, а сега изпрати проект на договора и да бъде за една година без опция за автоматично преподписване за още една. След изтичането да стане безсрочен.

    За сега ни дума ни вопъл, ни стон.
    Още малко ще ги изчакам и пускам предизвестието.

    Колкото повече абонати натискат, толкова повече ще станат сговорчиви монополите !

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  27. 27 Профил на heineken
    heineken
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Тактиката на Ментел действително е шумкарска - мандрата се ограбва изцяло, като при следващ набег няма да има нищо за крадене. Подобно поведение имаше английското пенсионирано ченге Джон Мънъри преди да му фалира обирджийската компания - изтърси някакви сметки на всичките си абонати които ги задигна и изчезна, наблюдаваме началото на края на Ментел - кадесарите които дърпат конците отзад се готвят да одрусат чувала и за пореден път да "продадат" чифлика барабар с крепостните.

  28. 28 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 768 Неутрално

    Пожелавам им все в тоя дух да имат успехи.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  29. 29 Профил на joro711
    joro711
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Обикновено така става, когато с политиката си караш клиентите да мразят компанията. А колко хубаво щеше да е без договори, без обвързване и единствено удоволствието на клиента да го задържа да ползва и занапред услугите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  30. 30 Профил на MechkaKlechka
    MechkaKlechka
    Рейтинг: 442 Весело

    Въобще не разбирам как така Мтел губят, при положение, че се ръководят от това светило на българо-австрийския мениджмънт, МенЕЖЕрът на 2010 Андреас! Не може така!

    Тяхната история трябва да влезе в книгите по мениджмънт и кризисен маркетинг в графа "Не правете така!". То да съсипеш с простотията, некадърността и егото си компания, която беше пазарен лидер, никак не е лесно. Даже много талант се иска. И пет пъти повече милиони да изхарчат, отколкото в момента, за показни рекламни акции и спонсорства няма да им помогнат да възстановят доверието в тях.


    До коментар [#26] от "ironhorse":
    +++++

    Едно добро нещо направи Мтел - накара хората да си четат договорите по-подробно и да си търсят правата.

  31. 31 Профил на mitko_ignatov
    mitko_ignatov
    Рейтинг: 388 Неутрално

    ПРИ 130 МИЛИОНА ПРИХОДИ 77МИЛИОНА ПЕЧАЛБА-Е ТАКА НЕ СЕ ПЕЧЕЛИ И ОТ НАРКОТИЦИ ДАЖЕ!БЕЗСРАМНИЦИ!!!НЯМА КОМПАНИЯ В СВЕТА ОСВЕН МАЙКРОСОФТ С ТАКОВА СЪОТНОШЕНИЕ ПРИХОДИ-ПЕЧАЛБА!

  32. 32 Профил на martinstoimenov
    martinstoimenov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Според мен по-ниските приходи са в рамките на норланото, ако сравним числата с тези на Глобул и Виваком ще видите, че те са по средата.

  33. 33 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    И ето идва най-щастливият ден, когато ТЕ ще са далече от мен....
    Пускам им предизвес..... ма защо да им пускам предизвестие? Направо отивам при един от другите . Хем номера си запазвам, хем си спестявам нервите.
    А новината ме радва.

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  34. 34 Профил на MechkaKlechka
    MechkaKlechka
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#31:"mitaka71"]ПРИ 130 МИЛИОНА ПРИХОДИ 77МИЛИОНА [/quote]

    Няма нужда да викате!

  35. 35 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    "НЕРЕАЛНИ СМЕТКИ НЯМА ДА ПЛАТИМ"
    https://www.facebook.com/event.php?eid=219223008102468

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  36. 36 Профил на nage
    nage
    Рейтинг: 558 Неутрално

    Александър Бел изобретил телефона през 1875. Когато го включил за първи път, видял, че има две неплатени сметки към М-Tel... И пропуснато обаждане от Бойко Борисов...

  37. 37 Профил на Hristo Hristov
    Hristo Hristov
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    Ами сами си го направиха, след като игнорираха потърпевшите си абонати от постоянните проблеми със сметките в системата им. Хората масово си сменят оператора. За жалост няма къде много да избягат.

    www.economistbg.com/
  38. 38 Профил на m.stoyanova.61.
    m.stoyanova.61.
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Може приходите да са им спаднали, защото намалиха доста цените. Например миналата година аз говорех на 34 ст., а сега говоря на 24 стотинки. Това със сигурност се е отразило на приходите.

  39. 39 Профил на mapto
    mapto
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    [quote#10:"georgi2025"]как е организиран картела в телекомуникациите с конвергентни технологии (позволяващи контрол на съзнанието на основните играчи - регулатори, мениджъри) подобно на други индустрии в БГ
    http://convergingtechnology.eu/threats-for-developing-countries/ [/quote]

    Да, простите хора са лесни за контролиране - справка взаимоотношенията между Дянков, Борисов и Цветанов:
    http://dnevnik.bg/1126862
    http://dnevnik.bg/1139585
    http://dnevnik.bg/1139919
    Наблюдавайте развръзката!

    Разделението далеч не е географско, така че се постарайте да се придвижите до правилната страна.

    Думите в един език са това, което е безкрайно и изисква най-много усърдие и постоянство. Затова направихме http://lexicum.net
  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    Понеже много хора искат да избягат, но са обвъзрани с договори, да дам съвет -
    поради неиздаването на фактури, което засяга напрактика всички абонати Мтел са в неизпълнение. Тяхно договорно задължение е да издават фактури в срок, и съответно всеки техен абонат има правото да развали договора без предизвестие, на секундата по тяхна вина.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 940 Неутрално

    Ето ви един успешен пример, не помня кой беше човека и кой оператор осъди, но става дума за следното: запечатвате сим-картата в плик, заверявате затворения плик при нотариус и когато сметката дойде и в нея са очетени разговори, отивате с плика и сметката в прокуратурата

    Евроатлантида
  42. 42 Профил на kikito02
    kikito02
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Откакто купиха и Мегалан,скороста на нета ми падна до
    3,4мб,а на моменти 0,5мб.
    Развалиха и тази свестна компания.
    Няма ли кой да ги изгони от България.
    Това на нищо не прилича пълни рекетьори.

  43. 43 Профил на VBT
    VBT
    Рейтинг: 388 Неутрално

    "Печалбата преди преди лихви, данъци и амортизации на оператора се свива с 8% до 76.9 млн. евро"

    Доста тлъста печалба както обикновено. Може и да направят пак над 300 млн. лв годишно.

    При под 7.5 млн души население, голямо събиране ей...

    VBT
  44. 44 Профил на Bubka
    Bubka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Малко им е, дано фалират!

  45. 45 Профил на Kobra
    Kobra
    Рейтинг: 442 Неутрално

    ... Така и не разбрах защо тази компания която имаше толкова добра перспектива пред себе си, реши да се гъбарка с лоялните си клиенти и да ги прави на хептен глупаци.
    Явно нещо съвсем се сгъбясало на ниво висш мениджмънт.

    Явно това е било цената, да влезнат в картела на другите дебилни оператори.

    Noone needs the truth.
  46. 46 Профил на teo_stoyanova
    teo_stoyanova
    Рейтинг: 8 Неутрално

    М-тел и сега има добра перспектива - ето че предлага първи по рода си услуги като разговори с високо качество, най-бързата 3Г мрежа, предстоят тестове и за 4Г мрежа...

  47. 47 Профил на delfina
    delfina
    Рейтинг: 388 Неутрално

    е то тва се очакваше и за никого не е изненада, след като имаха технически затруднения е нормално да има спад в приходите, но мисля, че бързо ще си възстановят лидерската позиция... Факта, че инвестират в иновации за мен лично говори, че са се съвзели, а и последните ми 3 фактури го доказват

  48. 48 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    поне влагат в иновации и се стремят да осигурят най-новото в технологиите, току тъй нема лесно да фалират

  49. 49 Профил на Rage Against
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#48] от "maginka":

    ти работиш в МТел, нали? или твоето гадже е портиер там?!?

    разумен човек, който е бил клиент на МТел не може да каже добра дума за тази мракобесническа, ченгеджийска и австрийско-педерастко-некадърна компания...

    "в която се работело много добре и имали премии по времето на Грашнов"
    ти да видиш...

    РЕФОРМИ !
  51. 51 Профил на читател
    читател
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До 46, 47 и 48 като ви ги няма клиентите, които да ползват иновациите на мтел, каква полза?

    "Man will be what he was born to be, free and independent" - John F. Kennedy
  52. 52 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#47] от "delfina":

    какво доказват последните ти три фактури?
    че ги получаваш навреме?
    че ги получаваш изобщо?
    че ги получаваш и сметките ти са ниски/приемливи/имат цифри/не са сгрешили името ти?
    че могат да разпечатват фактури?
    че могат да изпращат фактури?

    и какво доказва това? че са иновативна компания?!?

    ти си някоя пълна глупачка, или някоя мтел-ска секретарка, да?

    П.П. докъде изпадна мтелската ченгеджийница... да си праща най-читавите хора по форумите, а те да не могат да обелят две думи на кръст и да се държат като в турски сериал...

    РЕФОРМИ !
  53. 53 Профил на maginka
    maginka
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До коментар [#50] от "Rage Against":

    ей много си мнителен бе човек, не ме разсмивай, не работя там, просто гледам реално на нещата и споделих мнение, това което ми е направило впечатление както и ти си го направил...

  54. 54 Профил на Rage Against
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  55. 55 Профил на Norie
    Norie
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Разбираемо е, когато дадена фирма има проблеми, това да се отрази и финансово и въпреки това, все още са с най много клиенти... това, че наливат пари за нови услуги е показателно, че имат кинти и вече са излезли от кризата ... реално аз не виждам по-добра алтернатива в момента, гърците затъват все повече, бтк-то с тоя арабин дето ги купи, не е ясно как шъ прокопсат...

  56. 56 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#53] от "maginka":

    айде, айде. тия ченгеджийски номера може да минават пред децата от блока...

    какви иновации внедряват? как може да се управлява мобилен оператор без билинг система? или как да се надписват сметките на клиентите

    мерси бих казал на такива иновации

    РЕФОРМИ !
  57. 57 Профил на Friedrich Nietzsche
    Friedrich Nietzsche
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#22] от "gliganchev"

    EBIT ( Earnings before interest and taxes)
    е нещо различно от това за което говорите. Нормата на печалба или Net Income, примерно на МТЕЛ е около 20% и пада.
    Не ги защитавам, не ги обичам нито ми пука за тях, принципа е важен. Подобен висок профит имат само банките и небанковите посредници- онези който ни атакуват във всеки супермаркет за стоки на изплащане.

  58. 58 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 989 Любопитно

    "...От телекома обясняват финансовите си резултати с високата конкуренция в сектора..."

    Да бе, да бе! Трима са на тепиха и им се видя голяма конкуренцията, въпреки, че играят в един картел. А какво да кажат телекомите в Австрия, че някъде към 20 парчета се конкурират? Деа и шушумигите нахални!
    Що не опитате в Китай просташките си номера? Щото там може и да ви се случи случка...

  59. 59 Профил на delfina
    delfina
    Рейтинг: 388 Весело

    До коментар [#52] от "Rage Against":

    абе ти нещо много се пенявиш? не го приемай лично пич, дишай дълбоко, ако искаш мога да ти направя изкуствено дишане, че кат гледам нещо ти се вие свят и имаш халюцинации ) Всичко ми е наред при последните сметки, пристигнаха навреме, реално отчетени до последната стотинка ...

  60. 60 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 940 Неутрално

    До коментар [#55] от "Norie":

    Компаниите имат проблеми когато не работят добре, а за парите които дерат от абонатите си, операторите поне могат да наемат читави специалисти а не връзкари дето по цял ден си бъркат в носа. Колкото до новите технологии, те са ок. Само дето нито една от тях не се разработва или произвежда в България. Проблемът се казва ОЛИГОПОЛ и за него е виновен държавният регулатор. Защо няма търгове за честотите на всеки 5 години, както в други страни???

    Евроатлантида
  61. 61 Профил на MechkaKlechka
    MechkaKlechka
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#46:"teo_stoyanova"]М-тел и сега има добра перспектива - ето че предлага първи по рода си услуги като разговори с високо качество, най-бързата 3Г мрежа, предстоят тестове и за 4Г мрежа... [/quote]

    Всъщност изказването ми звучи крайно мтел-пиарско Разговори с високо качество и най-бързата 3Г мрежа трябва да имат някакви параметри. Тоест трябва да има сравнителни тестове между трите оператора от НЕЗАВИСИМА организация. Просто така, изцепено в мрежата, няма тежест. Не знам колко им е добра мрежата, ама по пътя между София и Костинброд (не село на 2000м в планината!) нямат обхват (не 3Г, никакъв).

    А отношението към клиентите е като към малоумни говеда. Не може в тъпия им офис да се чака 15-20 минути за плащане на сметка при 3 човека на опашката! Да не говорим, че на *88 някой път може да си чаааааааааааакаш половин час докато някой реагира. Да им имам Clustomer service-a! То направо си е Customer anti-service!

  62. 62 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 605 Неутрално

    "както и със спада на приходите от такси за терминиране и средния приход от абонат, който е намалял с над 14.7% до 7.3 евро"


    Значи от догодина още по-голям спад ще отчетете г-да М-Тел!

  63. 63 Профил на Goldie
    Goldie
    Рейтинг: 775 Неутрално

    Каквото повикало, такова се обадило.

  64. 64 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    До коментар [#59] от "delfina":

    пич,
    всички си получаваме сметките отчетени до последната стотинка.

    въпросът е дали тези сметки са верни?

    но какво имам да си кажа аз с мтел-ско прасе (и с останалите ти няколко ника регистрирани)?

    викаш билинг системата ви е вече на крака? бичи ли, бичи ли сметки билинг системата?

    РЕФОРМИ !
  65. 65 Профил на MechkaKlechka
    MechkaKlechka
    Рейтинг: 442 Неутрално

    [quote#47:"delfina"]след като имаха технически затруднения е нормално да има спад в приходите, но мисля, че бързо ще си възстановят лидерската позиция... [/quote]

    Всъчност проблемът не се корени в техническите затруднения, а в липсата на каквато и да било комуникация с клиентите им, както и в наглото отричане на съществуването му. Тези пиарски номера явно са ги учили в светлия соц, когато всеки проблем е бил отричан, даже и когато стане очевиден и за слепеца. Всеки щеше да им влезе в положението, ако като мъже бяха излезли и бяха казали: "Вижте какво, скъпи клиенти, имаме технически проблем с новата система. Възможно е да имаме тези и тези проблеми. Много Ви молим за разбиране, извиняваме се за неудобството и т.н." Всеки нормален човек щеше да го разбере. Не и да отричат проблем с фактурирането, с плащането на сметки и т.н., когато всеки трети по форумите се оплаква от това.

    В заключение ще кажа: Мтел ще имат нови клиенти единствено и само ако пуснат унищожителни за другите 2 оператора оферти с m-хиляди безплатни минути и какви ли не джаджи. Що се отнася до доверието... то не се купува от магазина, а се гради в продължение на години. А те в момента са близо до точката на замръзване в скалата на потребителското доверие.

  66. 66 Профил на xdd77
    xdd77
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Вече 4 месеца гадовете не ни пуска имаме сключен договор с виваком,но м тел не пускат номерата,а пък какви номера въртят бедна ви е фантазията...

  67. 67 Профил на Ivo Filipov
    Ivo Filipov
    Рейтинг: 225 Неутрално

    бравос, бравос, заебавайте ги ментелите - така им се пада

  68. 68 Профил на trifon74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  69. 69 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 463 Весело

    Гледам статията е накарала някой в Мтел да си направи 4 акаунта. За негово съжаление е допуснал доста тъпа грешка акто е написал три коментара един след друг от три от акаунтите. Поне да се беше опитал да прикрие малко...

    Да очкваме ли скоро да бъдат блокирани или ще си направят още 50, че да могат да си цъкат и плюсчета

  70. 70 Профил на kamenpavlov
    kamenpavlov
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Пфуууу, като нямат, да им додадем малко, бе, да не ги оставяме така да страдат...

  71. 71 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1312 Неутрално

    Наистина Мтел ще направят чудо и от стабилен лидер на пазара, за две години ще се сгромолясат, защото недоволството нараства, а по- лошо от недоволен клиент няма. По върховете продължават да се държат като жирафи, а момичета по офисите го отнасят всеки ден. Такава голяма фирма, а да няма кризисен менинджмънт или свястен план. Не знам как не са го обесили техния бос досега. От август 2010 имат проблеми, сега сме август 2011. Досега освен козунаци, вино и напоени клечици от тях едно разумно решение/предложение не съм видял.

  72. 72 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    С Ментел нямам нищо общо но отсвирих Виваком и си спрях интернета трудно но го спрях най - напред 750МВ а след това и АДСЛ - а след някой месец и мобилния тел. ще го спра защото като подписвах договора изрично казах, че всичко желая да е за 12 мес. а служителката им ми пуснала устройството на изплащане за 24 мес. Обаче такава уловка има след като си спрях нета на лаптопа се появява тяхната страница без да е включен нито с кабел нито с модем и те приканва да потвърдиш електронно за нов договор но завоалирано. Как става не знам но да знаете, че го има тоя номер.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  73. 73 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 1709 Весело

    Бивш клиент съм на М-тел винаги съм бил изненадан от верноста и стоицизма на неговите клиенти който чакат минимум по половин час при всяко посещение в офис на компанията.
    Явно носталгията по опашките е жива.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  74. 74 Профил на open_position
    open_position
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Сега чакаме пореден цирк. В Европа премахват роуминга между държавите. Мобилните ни оператори правят врътки няколко години докато Европа ни заплаши със съд или нещо подобно само и само да пребарват клиентите колкото се може по дълго.
    Подобни циркове правят България да изглежда гето а мобилните оператори и другите монополисти улични банди.
    Господа монополисти излезте в Европа и кажете, че сте най-обикновенни гамени .
    Пък от мен един поздрав:
    Eminem - No Love (http://www.youtube.com/watch?v=KV2ssT8lzj8)
    Това ви чака!

  75. 75 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    от 1997 съм им клиент под различни форми (частно лице, служебен, служебен, частно лице+служебен, служебен, частно лице). За ПРЪВ ПЪТ СЪМ ЗВЕРСКИ МОТИВИРАН ДА СЕ МАХНА ОТ ТЯХ!

    1. Чакане на безумни опашки в офисите им (наистина не е нормално един клиент да плаща сметка 15 минути, а за обслужване да се минава между 30-45 минути).
    2. Некачествена услуга. Да, некачествена (противно на глупотевините по-горе за "иновативност" и "нови технологии". Не знам как е в провинцията, но в София проблеми има - дали мрежата им се претоварва или не знаят как да я поддържат - проблемът не е мой, а техен.
    3. Мога само да поздравя тези, които си получават фактурите, защото аз не получавам моите. За да се регистрираш за електронни фактури ти иска ..... пин-а, който е на хартиената фактура!
    4. Така нареченият им сайт, през който можеш да си администрираш услугите е под всякаква критика. Разбирай - пълен е с бъгове, и половината услуги не работят. А едно време работеше.
    5. За щастие (за разлика от мои познати) не получих дублирани фактури с различни суми за един и същ период от време. Е, как да вярвам тогава, че фактурите им изобщо са верни, а не на базата "тука има-тука нема"?

    Изобщо проблемите им лъснаха със смяната на системата, но явно се крият много по-нагоре в йерархията. Както и да е. Ноември ми изтича договора, тегля им шута и бай-бай, ментел!

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  76. 76 Профил на todor_dimi
    todor_dimi
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Нормално е. Много големи инвестиции направиха от компанията.

  77. 77 Профил на Мани
    Мани
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Да не забравяме, че М-тел организираха редица игри и това също допринесе за по-малките печалби вероятно. Не знам. От компанията най-добре могат да кажат къде се крие намаления им приход. Но истината е, че влагат и инвестират много в различни направления.

    citrus
  78. 78 Профил на Мани
    Мани
    Рейтинг: 388 Неутрално

    А и има още едно нещо. Много хора не си платиха навреме и това също е създало някакъв проблем на компанията. Няма да се учудя, ако в следващото тримесечие са във възход.

    citrus
  79. 79 Профил на todor_dimi
    todor_dimi
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Права е Мани, много хора не си платиха сметките навреме, това сигурно е създало проблеми. Но Мтел трябва да са го отчели това иначе не биха били толкова голяма компания.

  80. 80 Профил на Миронов
    Миронов
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А и клиентите се увеличават, което означава, че компанията работи правилно и инвестира на подходящите места.

    Винаги ще има утре




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK