"Хонда" вика в сервизите 2.49 млн. автомобила

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на demolition
    demolition
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Уау... в последните години японските компании доста висока лоялност показват към клиентите си. Все повече ме спечелват, като фен !

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    Викат и произведените през 2005
    Тук европейските бангии се разпадат за 3-4 години...

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на pc_none
    pc_none
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "Хонда" трудно ги възприемам като коли - виж като мотори и мотоциклети - си е съвсем друга работа...
    Но все пак е добре, че признават слабостите на продукцията си и са лоялни към потребителите на автомобилите на фирмата. Неприятно е, но все пак е трогващо да има такива фирми на пазара.
    Не като у нас - преди време приятели намериха части от мишка в буркан от лютеница и като направиха рекламация във фирмата - ги навикали естествено... пък даже и се пошегували, че малко мръвка не е зле...

  4. 4 Профил на valkiry
    valkiry
    Рейтинг: 455 Неутрално

    НОМЕР 3 - НЕ ГОВОРИ ГЛУПОСТИ,ХОНДА СА ЯПОНСКОТО БМВ !!!!

  5. 5 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 450 Неутрално

    само немското остана качествено

    Welthauptstadt Germania
  6. 6 Профил на bmw_fan
    bmw_fan
    Рейтинг: 420 Весело

    До коментар [#4] от "valkiry":

    Т. е. БМВ е еталонът.........

    Не всички, които слушат чалга са простаци, но всички простаци слушат чалга
  7. 7 Профил на specialnia
    specialnia
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#1] от "demolition":

    Невероятна лоялност показват: "Колата ви е пълен боклук, много некадърно сме я направили, елати да я поправим БЕЗПЛАТНО" Ха-ха!

  8. 8 Профил на VARNA_BG
    VARNA_BG
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ама че са глупави японците.....
    Друго си е новото БМВ или Мерцедес да те остави сред пътя, и като го приберат в сервиза да казват 'ееее, такова нещо за първи път се случва', въпреки, че гледаш наредени други автомобили със същия проблем..
    И на тебе ти порасва самочувствието, поради което казваш 'немското качество' е No.1....
    Нищо, че точно глобализацията и немските сегменти бяха причина Тойота да правят сервизна кампания за двигателите си...
    Друг е въпроса, че в случая може да се касае за рекламен трик.

  9. 9 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5332 Неутрално

    Само си представям, ако в сервизите бяха привикали 2,49 млн. БМВ-та или Мерцедеси, какъв вой щеше да настане за това как се чупят немските коли. Но когато става въпрос за Хонда, японските талибани казват "егати каква грижа за клиента проявяват от Хонда". Така беше и миналата година с привиканите в сервизите 8 млн. Тойоти.
    Истината е, че тези сервизни акции са част от автомобилния бизнес и никой производител не е застрахован от грешки. Всички привикват коли в сервизите и всички го правят от грижа за клиента, не само японците.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK