От кого са били отнети? В катастрофиралия хеликоптер имаше ли два скелета, облечени в казашки униформи? Самолетите могат ли да пускат бомби или да пренасят седмичния пазар на ромска фамилия? Има ли начин да сложа перката на здравия хеликоптер на джипката си, щото нещо прегрява... Имам тооолкова въпроси към НАП.
Те са произведени в годините между 1962 г. и 1974 г. и остатъчният им летателен ресурс е достатъчно дълъг, е преценката на НАП.
Как точно тези тесни специалисти данъчните прецениха колко достатъчен е летателния ресурс на тези машини, след като са на възраст между 37 и 50 години?????
АН - 2 има доста дълъг летателен живот, освен всичко друга са и едни от самолетите с най-ниска полетна скорост, а благодарение на факта, че са двуплощници могат да пикират и кацат дори и при не работещ двигател!
Имайте в предвид, че за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал!
[quote#6:"Zdravko Z."]за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал! [/quote]
Здравко има ресурс и по години!
А инспектори сега в Русия колкото искаш!
Достатъчно е да му поемеш разноските (пътни, хотел и...пиене)!
Печата е почти истински!
Още повече, че от аварирали(не дай боже катастрофирали(смърт) машини резервни части не се вземат)
А НАП действително се занимават със много неспецифична и деликатна дейност!
Цените са високи, но в Ан-четата винаги има хляб! Ако искат наистина да ги продадат трябва да свалят цената и да разпространят обявата между хората от бранша, които още експлоатират същия летатален парк, не само у нас. Нямате представа колко и къде все още се ползват тези машини.
Абе човек, то всеки самолет може да пикира с неработещ двигател. Всеки може и каца с неработещ двигател. Работещия двигател не е гаранция за успешно кацане. А АН-2 са пълни барутарници без лиценз за ползване не летища различни от селскостопански и частни второстепенни от типа на това в Долна баня.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
moriarti
Рейтинг: 793 НеутралноОт кого са били отнети? В катастрофиралия хеликоптер имаше ли два скелета, облечени в казашки униформи? Самолетите могат ли да пускат бомби или да пренасят седмичния пазар на ромска фамилия? Има ли начин да сложа перката на здравия хеликоптер на джипката си, щото нещо прегрява... Имам тооолкова въпроси към НАП.
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Vv
Рейтинг: 1316 ВеселоДа се обадят на НАДИН, може да имат интерес... но срещу друга тръжна начална цена за придобиване.
Как изобщо някой е приел за гаранция тези летящи кофчези???
Пък и тия от НАП се излагат... колко ще изкарат, изобщо не е ясно.
Цветомир Гинков Вълков
Рейтинг: 426 НеутралноТе са произведени в годините между 1962 г. и 1974 г. и остатъчният им летателен ресурс е достатъчно дълъг, е преценката на НАП.
Как точно тези тесни специалисти данъчните прецениха колко достатъчен е летателния ресурс на тези машини, след като са на възраст между 37 и 50 години?????
liion44
Рейтинг: 479 НеутралноПо добре е да си купя гащи с перка ..по е сигурно .че няма да се претрепя.
Eenk
Рейтинг: 1316 НеутралноАгенцията що не ги пусне в ebay.com?
http://www.eenk.comZdravko Z.
Рейтинг: 531 НеутралноАН - 2 има доста дълъг летателен живот, освен всичко друга са и едни от самолетите с най-ниска полетна скорост, а благодарение на факта, че са двуплощници могат да пикират и кацат дори и при не работещ двигател!
Имайте в предвид, че за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал!
hobbitbg
Рейтинг: 583 ВеселоДо коментар [#6] от "Zdravko Z.":
Браво, най-накрая поне едно компетентно мнение в този форум!
петро
Рейтинг: 512 НеутралноДо коментар [#6] от "Zdravko Z.":
[quote#6:"Zdravko Z."]за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал! [/quote]
Здравко има ресурс и по години!
А инспектори сега в Русия колкото искаш!
Достатъчно е да му поемеш разноските (пътни, хотел и...пиене)!
Печата е почти истински!
Още повече, че от аварирали(не дай боже катастрофирали(смърт) машини резервни части не се вземат)
А НАП действително се занимават със много неспецифична и деликатна дейност!
Цезар
Рейтинг: 567 ВеселоТАРАТАЙКИТЕ СА ЗА СКРАП , ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДАЛАВЕРА
tims
Рейтинг: 412 НеутралноЦените са високи, но в Ан-четата винаги има хляб! Ако искат наистина да ги продадат трябва да свалят цената и да разпространят обявата между хората от бранша, които още експлоатират същия летатален парк, не само у нас. Нямате представа колко и къде все още се ползват тези машини.
Десен
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#6] от "Zdravko Z.":
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Абе човек, то всеки самолет може да пикира с неработещ двигател. Всеки може и каца с неработещ двигател. Работещия двигател не е гаранция за успешно кацане. А АН-2 са пълни барутарници без лиценз за ползване не летища различни от селскостопански и частни второстепенни от типа на това в Долна баня.
valkiry
Рейтинг: 426 НеутралноМНОО СА ДЖИДЖАНИ !!!