Приходната агенция продава два самолета и три хеликоптера

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 793 Неутрално

    От кого са били отнети? В катастрофиралия хеликоптер имаше ли два скелета, облечени в казашки униформи? Самолетите могат ли да пускат бомби или да пренасят седмичния пазар на ромска фамилия? Има ли начин да сложа перката на здравия хеликоптер на джипката си, щото нещо прегрява... Имам тооолкова въпроси към НАП.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  2. 2 Профил на Vv
    Vv
    Рейтинг: 1316 Весело

    Да се обадят на НАДИН, може да имат интерес... но срещу друга тръжна начална цена за придобиване.

    Как изобщо някой е приел за гаранция тези летящи кофчези???
    Пък и тия от НАП се излагат... колко ще изкарат, изобщо не е ясно.

  3. 3 Профил на Цветомир Гинков Вълков
    Цветомир Гинков Вълков
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Те са произведени в годините между 1962 г. и 1974 г. и остатъчният им летателен ресурс е достатъчно дълъг, е преценката на НАП.

    Как точно тези тесни специалисти данъчните прецениха колко достатъчен е летателния ресурс на тези машини, след като са на възраст между 37 и 50 години?????

  4. 4 Профил на liion44
    liion44
    Рейтинг: 479 Неутрално

    По добре е да си купя гащи с перка ..по е сигурно .че няма да се претрепя.

  5. 5 Профил на Eenk
    Eenk
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Агенцията що не ги пусне в ebay.com?

    http://www.eenk.com
  6. 6 Профил на Zdravko Z.
    Zdravko Z.
    Рейтинг: 531 Неутрално

    АН - 2 има доста дълъг летателен живот, освен всичко друга са и едни от самолетите с най-ниска полетна скорост, а благодарение на факта, че са двуплощници могат да пикират и кацат дори и при не работещ двигател!


    Имайте в предвид, че за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал!

  7. 7 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#6] от "Zdravko Z.":

    Браво, най-накрая поне едно компетентно мнение в този форум!

  8. 8 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 512 Неутрално

    До коментар [#6] от "Zdravko Z.":



    [quote#6:"Zdravko Z."]за един самолет не е важно на колко години е а каква техническа инспекция е минавал! [/quote]
    Здравко има ресурс и по години!
    А инспектори сега в Русия колкото искаш!
    Достатъчно е да му поемеш разноските (пътни, хотел и...пиене)!
    Печата е почти истински!
    Още повече, че от аварирали(не дай боже катастрофирали(смърт) машини резервни части не се вземат)
    А НАП действително се занимават със много неспецифична и деликатна дейност!

  9. 9 Профил на Цезар
    Цезар
    Рейтинг: 567 Весело

    ТАРАТАЙКИТЕ СА ЗА СКРАП , ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ДАЛАВЕРА

  10. 10 Профил на tims
    tims
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Цените са високи, но в Ан-четата винаги има хляб! Ако искат наистина да ги продадат трябва да свалят цената и да разпространят обявата между хората от бранша, които още експлоатират същия летатален парк, не само у нас. Нямате представа колко и къде все още се ползват тези машини.

  11. 11 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#6] от "Zdravko Z.":

    Абе човек, то всеки самолет може да пикира с неработещ двигател. Всеки може и каца с неработещ двигател. Работещия двигател не е гаранция за успешно кацане. А АН-2 са пълни барутарници без лиценз за ползване не летища различни от селскостопански и частни второстепенни от типа на това в Долна баня.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  12. 12 Профил на valkiry
    valkiry
    Рейтинг: 426 Неутрално

    МНОО СА ДЖИДЖАНИ !!!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK