Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (24)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 817 Неутрално

    За моделите на снимки №2 и №18 има ли тест-драйв?
    She's got legs, she knows how to use them...

    Общо взето, любопитна работа, но работата със задвижването на В-класата на Мерц май е най-любопитна!

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  2. 2 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3194 Неутрално
  3. 3 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#1] от "Кецалкоатъл":

    Нищо любопитно няма - електромобил на водород. Хонда продадоха първите такива бройки преди повече от година и като пари излизат колкото бензин за зареждане. Разликата разбира се е в нулевите емисии, които според държавите могат да бъдат голямо облекчение.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  5. 5 Профил на Кецалкоатъл
    Кецалкоатъл
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#3] от "Пловдивски":

    Истински любопитното е с каква задна мисъл за водородната инфраструктура играят Мерцедес - дали моделът ще е строго калифорнийски или нещо повече...

    "Яйцата са ти в мивката" (съпругата ми)
  6. 6 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Всичко е супер, но едно не разбирам. Защо електро автомобил е синоним на грозен автомобил в повечето случаи. Това като отличителна черта на такъв тип автомобили ли е? Да няма някакво споразумение между производителите?

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  8. 8 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#5] от "Кецалкоатъл":

    Ами в момента само в Калифорния има такива станции, така че вероятно да. Водородните автомобили лично според мен са просто мерене на атрибути, тъй като не се очаква скоро да станат достъпни и особено практични. Тук се дискутираше преди време водорода като източник на енергия за превозните средства. В момента е далеч по-добре автомобилите да са просто с батерия, тъй като методите за добив на енергия за горивните клетки в момента е скъп, тромав и в крайна сметка скъп, неефективен. В момента имаш направата на водород, който се прави чрез ток, който съхраняваш в горивната клетка, която превръща после всичко в ток, за дадвижва електромотор. И всичко е тежко, високотехнологично (разбирай скъпо) и дори леко опасно. Големият плюс е, че зареждането става за около 5 минутки и няма нужда от часовете, които (в момента) са нужни за зареждането на батериите.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  9. 9 Профил на Cacafuego
    Cacafuego
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Водородът е обречена кауза. Той не е енергоизточник а енергоносител - производството изисква повече енергия, отколкото осигурява изгарянето му. от друга страна батериите на електромобилите са ужасно неудобни за зареждане, скъпи (за сега) и стареят бързо.
    Важното е да има алтернативи, когато петрола мине 200$/барел.

    Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
  10. 10 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#9] от "Cacafuego":

    И в момента има алтернатива, и то от 97-ма година. Просто не са популярни и масови и петролните компании се опитват да ги спрат. Обаче явно вече са навлезли достатъчно добре в "новия" бизнес, затова ставаме свидетели на толкова много електромобили, които идват на пазара.

    http://www.youtube.com/watch?v=4xul-H4HsMw#GU5U2spHI_4

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  11. 11 Профил на Cacafuego
    Cacafuego
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#10] от "Пловдивски":

    Това е рекламно клипче все пак.
    Беше интресено, особено частта с предимствата, които дава елекромобила. Жалко че няма как да стане в БГ.
    Правителстват асе отнасят към данъчни и други стимули за нови технологии както БАНски академик към реформи.
    Етанолът примерно се продава на цена два пъти по-висока от бензина.

    Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
  12. 12 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#9] от "Cacafuego":

    Ето я алтернативата Ма аз като питам вие си гледате опашките:

    ========================================

    Компанията Mersdes-Benz разработи ново устройство, което работи с урина и намалява вредните емисии, отделяни от колите в атмосферата. Mersdes-Benz започва да оборудва своя автомобил G-класа с V6 дизелов двигател, с 210 конски сили с новата технология, която се нарича катализатор SCK.

    Новата технология работи с течносттта AdBlue и може да намали количеството на емисиите на отработените газове с почти 50 процента.

    Можете да питате естествено що за течност е SCK? BlueTEC използва обикновена урина.

    Разбира се, не става въпрос защо компанията предпочете да не споменава името на тази традиционна тази течност, а просто я нерече с ново име, което сега звучи като AdBlue.
    =================================
    баси кефа. пикаш-караш мерцедеса. и всеки по пътя може те спонсорира с едно пикаене,даже и мерси да ти каже.

    Дреме ни за мнението на гоите! И хич не ни трябва вашата прошка , стадо! КАРЛА
  13. 13 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#11] от "Cacafuego":

    Не е много рекламно, защото човека си прави ревю на колата. Тази рав4-ка е желязна, защото единственото, което й се разваля са спирачките (т.е. трябва да сменяш все пак накладки) и разбира се от време на време нови гуми. Повечето екземпляри, които са оставени на собствениците им след лизинга са на по около 150,000 мили и все още нямат проблеми. Един от тях, на който съм гледал клипове в youtube си е сложил на покрива на къщата и соларен панел, така че си покрива по-голямата част от разходите за ток (около 4/5 беше казал) със слънчева енергия. Единственото неприятно към момента е, че тези батерии рано или късно губят капацитета си и като стигнат около 70-80% трябва да се сменят. Но след като това ти е в общи линии единствения разход за цялата експлоатация на колата, голямата работа...

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  14. 14 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 3194 Неутрално

    Колите на ток, обичайно двойно по-скъпи от бензиновия еквивалент имат едно гадно неудобство - все едно си предплащаш бензина за 15 години напред. Пък аз не карам кола повече от 5-6 години. Any ideas?

  15. 15 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#10] от "Пловдивски":

    Eл Мобилите с удължен пробег като Волт за сега са най-добрата алтернатива. Чисто Ел мобили са малко по-проблематични. Доста хора пътуват повече от 80 мили на ден и това все още е проблем.
    Имаше доста добри отзиви за Водородната Хонда (Кларити) като автомобил е Ок но водорода е проблем защото има само няколко станции. Имаше проект да направят Водороден хайуей от ЛА до Бей Ериа. Не знам какво стана с него. Имаше и разработке да се направят станции със слънчеви батерии които сами да си произвеждат водорода. За Калифорния не е невъзможно. Сега имаме нов губернатор - Джери "The sunbeem" Браун, бившо хипи. Кой знае какво може да реши. Освен това в Калифорния има много бивши хипита с много пари. Нищо не се знае може и някоя старнна кола да пробие.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  16. 16 Профил на kKk
    kKk
    Рейтинг: 754 Неутрално

    До коментар [#12] от "diva_selianka":

    Това се знае. Казва се уреа и не е точно човешка урина а по-скоро кравешка. И абсолютно не можеш да пикаеш в катализатора! А подмяна на течността става само в дилършипите на Мерцедес и е доста скъпо.
    А и има нещо унизително да караш хубава кола която трака като трактор. Знам че сега ще скочат 99% от хората. Но има алтернативи на дизела и са много по-елегантни. Ако дизела не е субсидиран както е в Европа, ще бъде точно толкова по-скъп от бензина че да нулира предимството от икономичния двигател. Като пари на километър ще излезна същото. Ел мобилите излизат около 6 до 10 пъти по евтини на километър ... но пък са по-скъпи та си плащаш всичко още при купуването на колата. Вероятно като станат по-масови и цената им ще спадне.

    And was Jerusalem builded here, Among these dark Satanic Mills?
  17. 17 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#15] от "kKk":

    Хипитата явно не са чак толкова за мое огромно съжаление, тъй като марихуаната все още е забранена в Кали. Иначе не намирам волта за нещо кой-знае какво, тъй като си е просто хибрид. Всички хибриди, колкото и да са готини и преходни като технология, все пак носят сложнотията на ДВГ - охлаждане, масла, отвеждане и пречистването на газовете и прочее. А Волт-а изобщо не е толкова революционен, за колкото го представяха, тъй като си е просто хибридна кола с малко по-големи батерийки, така че да кара към 60 километра само на ток. Лошото е, че мъкнат на гърба си двигател, скоростна кутия и прочее. Но да, точно в момента на пазара са най-ок, особено ако не можеш да си позволиш Тесла примерно.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  18. 18 Профил на Дива селянка
    Дива селянка
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#16] от "kKk":

    Споко. Аз затуй казах ,че ще си купя няколко коли , щото в махалата имаме десетина крави. Десетина бидона за ден ще събера.Хаквам един евтин електрод да окислява уреата, като се получават две молекули водород, азот и калциев карбонат. И ставам екопарче шофьорка.

    Дреме ни за мнението на гоите! И хич не ни трябва вашата прошка , стадо! КАРЛА
  19. 19 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#16] от "kKk":

    Недей, че сега ще ти скочи международния дизелов трибунал да ти обяснява как всъщност дизелите са бъдещото и как новите бензини не тракат чак толкова и хвърлят сажди далеч по-рядко от старите дизели. Вчера за последно една нова Е класа метна към мен един черен облак като се катерих зад него на една рампа към паркинга на един мол тук в Пловдив. И аз не разбирам защо дизела е толкова подкрепян тук в Европа и защо мерим само СО2 за екологичен показател, но явно нечии корпоративни интереси са малко по-сериозни от логиката и резонността.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  20. 20 Профил на Cacafuego
    Cacafuego
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Преди ден два в Дневник имаше платена публикация на френска компания, която иска да продава зарядни станции за електомобили в Бг. Около 4000 евро беше станцията, и това за един трансформатор?!?? скоро няма да караме електрички при такива цени.
    И тези 100 мили пробег не са много коректни, защото са при идеални условия, при чисто нова батерия, и дори да са реални а не теоретични стойности, означават движение на 50 мили радиус от зарядната станция.

    Едно съобщение е новина, само ако някой не иска то да бъде публикувано. Всичко останало е реклама!
  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  22. 22
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  24. 24 Профил на forummoderator
    forummoderator
    Рейтинг: 1454 Неутрално

    Три дни таймаут. Моля, оставете редакционната политика на редакторите на вестника и сайта.

    http://www.economedia.bg/forum/




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK