Pagani е почти единствения малък независим автопроизводител понастоящем, който си е извоювал място под слънцето и уважението на клиенти и критика. Автомобилите им са истински ювелирни шедьоври и всеки детайл е изпипан.
Не само това, ами и технически са на нивото на именитите и мастити конкуренти, което не може да се каже за почти никой малък производител.
Zonda е уникален автомобил. От него ми се насълзяват очите от умиление. Не се съмнявам, че и наследникът ще е такъв.
Все пак, откровено казано силуета не ми изглежда толкова хармоничен като на Zonda, позагубила се е визията на LM прототип, но пък какво тук значат някакви си 2D снимки?! На живо ще е убийствена, обзалагам се.
Да, инетриорният дизайн е малко крещящ... иначе кожата стои добре. Автомобилът вероятно е страхотен. Лошото не е, че нямаме такава кола, а че няма и да имаме
Е стига злобяхте, де. Ясно, че не можем да си я позволим, но това не обезценява автомобила.
Изкривено ви е възприятитето от нашата действителност.
Това е автомобил за (богати) ценители, не за (богати) мафиоти.
До фена на AMG:
Колега, сравняваш произведение на изкуството с произведение на на техниката. Предлагам ти да не си правиш изводи от тези картинки. Това е интериор съшит на ръка от материали като карбон, метал и най-фина кожа. Трябва да го видиш (поне), за да го оцениш. Хич не го слагай до наточен Мерцедес в многохиляден тираж, правен да се хареса на 65 годишни германци (и 18 годишни чалга кукли).
Само платени и/или умствено увредени лица могат да пишат в подкрепа на БКП и нейните производни Атака/ДпС/ГЕРБ. Ще дойде ден и... всекиму според заслугите!
Грешиш, брат. От точно това AMG има произведени точно 350 бройки, всичко е направено на ръка, включително и двигателя, който го сглабя и тества един единствен техник "от-до" и накрая се подписва върху него.
Съгласен съм, че това, което се отнася до вкус си е лично и субективно мнение, но за мен точно този модел е (сполучливо) произведение на изкуството и лъха много, много повече класа от бароковата бегачка на Пагани.
Сега видях, че иде реч за Black Series, който е наистина много къса серия, само 7-8 пъти повече от годипното производство на Пагани.
Няма съмнение, че е БРУТАЛЕН автомобил, но не мисля, че може да се сравняват.
Все пак си остава SL на стероиди. Силни и в големи дози де.
Предницата определено не я бива, двигателя (мерцедес) - пълен боклук . Иначе останалото (без грозно подредените ауспухови тръби) е на ниво. Друг е въпросът, че е адски скъпа.......
Достоен наследник на грозните си предшественици. Не съм виждал досега красиво ,,Пагани''. Типичното при тях е късата ,,муцуна'' и прекалено дългата задница. Дизайнерите им имат някакво странно разбиране за естетика и симетрия.
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
Само да посоча, че дизайна се подчинява на функкцията и всички супер автомобили със средно разположен двигател са с изтеглени напред кабини и дълги задници. Аеродинамика и разположение на двигателя...
Погледни Льо Манските прототипи (LMP или група С) - всички са с подобни пропорции.
Ако имаш по-добри идеи от наложените през последните 40 години - трябвало е да станеш конструктор на спортни или състезателни автомобили.
до коментар [#23] от ,,RS1600'':
Абе пич, те ,,Ферари'' и ,,Ламборгини'' и те са със средно-разположен двигател, т.е. зад шофьора, но не са грозни като ,,Пагани''. Напротив, дизайнерите им са успели да ги направят така, че да изглеждат красиво, елегантно и същевременно аресивно. Значи може, в смисъл някои го могат а други не. ,,Льо Ман''-ските прототипи не ги намесвай тука. Това са автомобили направени за състезания, при тях може да се направи компромис с красивия дизайн за сметка на по-добрата аеродинамика, защото победата е по-важна от външния вид. ,,Пагани'' просто не е в тая категория.
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Анастас
Рейтинг: 1370 НеутралноИталианците са направили дизайна, ама добре че пак са били немците да я задвижат колата
http://atphoto.bgsnafuracer
Рейтинг: 466 Неутрално12 презареждания, няма ли все пак да ни уважите за едно слайдшоу, или презарежданията влизат в статистиката на портфолиото ?
Fanetti Mazakura
Рейтинг: 806 НеутралноДо коментар [#1] от "Анастас":
BOYKO BORISSOV – “RAPONA,” current Prime Minister of Bulgaria,(от Wikileaks)И да не излиза от сервиза като нов мерцедес.
bayern
Рейтинг: 466 Неутралноиталиански дизаин с немска мощ
Welthauptstadt Germaniavds
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "snafuracer":
Прави си. И то цялата страница презарежда. Много неудобно.
RS1600
Рейтинг: 409 НеутралноPagani е почти единствения малък независим автопроизводител понастоящем, който си е извоювал място под слънцето и уважението на клиенти и критика. Автомобилите им са истински ювелирни шедьоври и всеки детайл е изпипан.
Не само това, ами и технически са на нивото на именитите и мастити конкуренти, което не може да се каже за почти никой малък производител.
Zonda е уникален автомобил. От него ми се насълзяват очите от умиление. Не се съмнявам, че и наследникът ще е такъв.
Все пак, откровено казано силуета не ми изглежда толкова хармоничен като на Zonda, позагубила се е визията на LM прототип, но пък какво тук значат някакви си 2D снимки?! На живо ще е убийствена, обзалагам се.
Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
Рейтинг: 1441 НеутралноКрасавица ...
Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!uti
Рейтинг: 524 НеутралноТози отвратителен бароков интериор ще ме разплаче! Дизайнът, бил той италиански, да ме извинява.
За сравнение: http://goo.gl/CWWWS
Karla Miyagi
Рейтинг: 1441 НеутралноИграчка за 4-5 до десет ултра-богати късопишковци. За какво ни я показват , никой от нас няма дори да я види , ако не е на снимка...
Klaatu Barada Nikto!Д.Станев
Рейтинг: 696 НеутралноДа, инетриорният дизайн е малко крещящ... иначе кожата стои добре. Автомобилът вероятно е страхотен. Лошото не е, че нямаме такава кола, а че няма и да имаме
B52
Рейтинг: 1626 ВеселоИграчка за хора които не са си "спечелили" парите....
He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.Не бих се учудил ако се появи в гаража на Черепа, Златния или Ковача, хем че в БГ няма пъти6та където да се търкаля...
Но пък вероятно помага да се фука човек?
RS1600
Рейтинг: 409 НеутралноЕ стига злобяхте, де. Ясно, че не можем да си я позволим, но това не обезценява автомобила.
Изкривено ви е възприятитето от нашата действителност.
Това е автомобил за (богати) ценители, не за (богати) мафиоти.
До фена на AMG:
Колега, сравняваш произведение на изкуството с произведение на на техниката. Предлагам ти да не си правиш изводи от тези картинки. Това е интериор съшит на ръка от материали като карбон, метал и най-фина кожа. Трябва да го видиш (поне), за да го оцениш. Хич не го слагай до наточен Мерцедес в многохиляден тираж, правен да се хареса на 65 годишни германци (и 18 годишни чалга кукли).
Demokrat
Рейтинг: 886 ЛюбопитноТоя модел на Пагани е много, ама много по-красив от "Зондата", която за мен си бе чист кич.
Обаче и сега си личи "приемствеността " между моделите - особено вътре.
Ето как изглежда изчистения дизайн - по скандинавски, не по италиански
http://www.koenigsegg.com/imagearchive.php?submenu
mnodulgaregforma
Рейтинг: 466 НеутралноДневник, снимките са ви отвратително малки!
****
Този коментар беше изтрит в 17:01 на 26/01/2011 от неговия автор.
conTXT
Рейтинг: 810 НеутралноОтвън е невероятно красив, но отвътре е много близо до стила и вижданията на прочутата дизайнерска школа "Мутробарок".
generatoruti
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#12] от "RS1600":
Грешиш, брат. От точно това AMG има произведени точно 350 бройки, всичко е направено на ръка, включително и двигателя, който го сглабя и тества един единствен техник "от-до" и накрая се подписва върху него.
Съгласен съм, че това, което се отнася до вкус си е лично и субективно мнение, но за мен точно този модел е (сполучливо) произведение на изкуството и лъха много, много повече класа от бароковата бегачка на Пагани.
RS1600
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#17] от "uti":
Сега видях, че иде реч за Black Series, който е наистина много къса серия, само 7-8 пъти повече от годипното производство на Пагани.
Няма съмнение, че е БРУТАЛЕН автомобил, но не мисля, че може да се сравняват.
Все пак си остава SL на стероиди. Силни и в големи дози де.
uti
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#18] от "RS1600":
) се виждам повече в AMGто отколкото в Паганито. Само мое лично и субективно мнение.
Съгласен! Все пак (в някакъв доста мокър сън
RS1600
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#19] от "uti":
Пожелавам ти да се сбъдне.
specialnia
Рейтинг: 237 НеутралноПредницата определено не я бива, двигателя (мерцедес) - пълен боклук . Иначе останалото (без грозно подредените ауспухови тръби) е на ниво. Друг е въпросът, че е адски скъпа.......
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 581 НеутралноДостоен наследник на грозните си предшественици. Не съм виждал досега красиво ,,Пагани''. Типичното при тях е късата ,,муцуна'' и прекалено дългата задница. Дизайнерите им имат някакво странно разбиране за естетика и симетрия.
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.RS1600
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#22] от "Face the Truth":
Само да посоча, че дизайна се подчинява на функкцията и всички супер автомобили със средно разположен двигател са с изтеглени напред кабини и дълги задници. Аеродинамика и разположение на двигателя...
Погледни Льо Манските прототипи (LMP или група С) - всички са с подобни пропорции.
Ако имаш по-добри идеи от наложените през последните 40 години - трябвало е да станеш конструктор на спортни или състезателни автомобили.
BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
Рейтинг: 581 Неутралнодо коментар [#23] от ,,RS1600'':
,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.Абе пич, те ,,Ферари'' и ,,Ламборгини'' и те са със средно-разположен двигател, т.е. зад шофьора, но не са грозни като ,,Пагани''. Напротив, дизайнерите им са успели да ги направят така, че да изглеждат красиво, елегантно и същевременно аресивно. Значи може, в смисъл някои го могат а други не. ,,Льо Ман''-ските прототипи не ги намесвай тука. Това са автомобили направени за състезания, при тях може да се направи компромис с красивия дизайн за сметка на по-добрата аеродинамика, защото победата е по-важна от външния вид. ,,Пагани'' просто не е в тая категория.
Тодор Александров
Рейтинг: 646 НеутралноЗадницата е уникално грозна ... поне за мен де , може и някой да я хареса ...