Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (102)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Iron Maiden
    Iron Maiden
    Рейтинг: 789 Неутрално

    Йбахти гетото е станало.

    а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
  2. 2 Профил на tsekata
    tsekata
    Рейтинг: 685 Весело

    Ех, Балкан ти роден наш, ще те правим на талаш!

  3. 3 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    ж.к. "Банско"

    TAKE THE RED PILL!
  4. 4 Профил на qbn24558812
    qbn24558812
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    Ужас, а навремето един Дедо Пене имаше. Бахти боба правеха...

  5. 5 Профил на myspam
    myspam
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Доста едностранчив поглед. Поздрави на Банско и Юлен за работата по организацията и провеждането на Световната купа! България стана част от Белия керван, част от ония свят за който само говорим и го даваме за пример.
    За мое съжаление, не виждам основания това да се превърне в традиция!

  6. 7 Профил на Payakoff
    Payakoff
    Рейтинг: 472 Весело

    До коментар [#6] от "Beyond":

    Също като Банско...

    Post tenebras spero lucem
  7. 8 Профил на conserva
    conserva
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Безмозъчните мутри съсипаха и града, и планината. Тъпото население продаде имотите на дедите си, къщи, ниви, земи. Сега бетонни мастодонти стоят празни, и чакат да рухнат, или да бъдат съборени.

    Пирин е ниска планина за нормален ски сезон във времена на резки климатични промени. Това е очевидно за всеки, които ще се спре да помисли. Но не и за лакомите и прости мутри.

  8. 9 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Жалка работа. Няма инфраструктура (даже улици), канализация също, хотелите стърчат на къра сред трънака, а кметът и мутрите отворили усти да лапнат планината. Барем гумени галоши раздават ли, та човек да изгази калта докато стигне до мезонета си и си пусне плазмата?

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  9. 10 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Впрочем, ако хората, които ходят там сега, в пика на сезона, са толкова на брой, за чий са им още хотели, та строят, при положение, че и тия са празни?

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  10. 11 Профил на Meister Eckhart
    Meister Eckhart
    Рейтинг: 978 Неутрално


    Нашият зимен "Слънчев бряг"

    the devil is in the data
  11. 12 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Снимка 2 е убийствена...мърлявите таксита,чакат да излъжат поредният турист,шарените обменни бюра също...ромката и тя с количката,бизнес тръгнала да прави,но върви по асфалта защото и тротоари няма!Ужас!!!

  12. 13 Профил на BürgerBürokrat
    BürgerBürokrat
    Рейтинг: 684 Разстроено

    Снимка № 2 казва всичко!
    А за липсата на инфраструктура към кичозните бетони какво да кажа: българинът открай време използва една приказка, която го описва много точно – „общото е ничие”, казва той. Още толкова много има да учи, докато стане годен за общество…
    Успокоява ме само това, че тая планина е там от неизброимо много години и ще продължи да бъде там дълго, след като алчните мутри вече ги няма.

  13. 14 Профил на qbn24558812
    qbn24558812
    Рейтинг: 1080 Неутрално

    До коментар [#10] от "Dehumanizer":

    Ето кой не е чел дневник вчера Още 200 км писти ше има бре. Ще се сече на воля

    http://www.dnevnik.bg/pazari/2011/02/26/1050727_galchev_julen_i_balkanstroi_shte_finansirat_200_km/

  14. 15 Профил на ot Bansko
    ot Bansko
    Рейтинг: 652 Неутрално

    Трънаците, които се виждат на снимките и недостроените хотели преди 15 години бяха ниви с боб, картофи и царевица или зелени ливади, където събирахме дъхаво сено. Чист въздух, тишина, спокойствие, удивително красив изглед към Пирин ... Асаница, Грамадето, Гуровица, Кошерината сега са имена на хотели, а преди бяха имена на местности със значение за банскалий.
    Плаче ми се, като гледам опустошената природа!

  15. 16 Профил на Yankee
    Yankee
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Велика природа съчетана с велика човешка простотия. Комунизма ли ви пика в тъпите мозаци, диво селско племе та усирате всичко до което се допрете! Скочете и изметете червената чума, както направиха камиларите в Либия! Иначе няма оправия за вас!

  16. 17 Профил на Yankee
    Yankee
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Като снимка 2 имам една от Авганистан. Досущ същата е. Ако искате ще я публикувам.

  17. 18 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Ей, тава лузерете не мръдате по-далеко от компа бе!

    Снимка 2 та снимка 2!

    В Гърция има много места къде са такива, и кво!

    Много си е хубаво Банско за който има парици да ходи на ски!

  18. 19 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 576 Весело

    До коментар [#16] от "Yankee":

    Лелееее и тука ли видя комунисти ?!?! Световната финансова криза също е дело на комунистите - нищо, че от 20 години ги няма. Човешката алчност няма граници - независимо дали човек е демократ, комунист или нихилист.

  19. 20 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 576 Неутрално

    Снимка 3 е най-добра, т.е. девойката на снимката.

  20. 21 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Едно време пееха "Някой построи за тебе свят от сив бетон".
    Е, вече не пеят, щото се оказа, че демократичните капиталисти бетонират десет пъти повече. Даже и места, които комунистите не смееха да пипнат.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  21. 22 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Yankee(16),
    Иска ми се да попитам тази "велика човешка простотия",
    защо е сложила минуси на поста от "ot Bansko"(15)!!!
    Пълна морална разруха!
    Пълна идиотизация!
    Пази боже!

  22. 23 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    11 сникма много ми напомня на почивката ми на море това лято, там поне нямаше кал...

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  23. 24 Профил на lbq26502948
    lbq26502948
    Рейтинг: 684 Неутрално

    15 хиляди! Тия са сънували. Толкова прости хора е трудно да се съберат на едно място. При това толкова прости, че да не жалят нито пари, нито спокойствието си, че да присъстват на едно мероприятие, провеждано в центъро на селенията. Селения, при това бетонирана и кална на най-неподходящите места. Не знам защо изобщо ходят хора там. Нито е красиво, нито е луксозно, нито е подходящо за почивка. А в Австрия може човек да си почива и за по-малко пари и в центъра на Европа, не в центъра на селяците.

  24. 25 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#15] от "ot Bansko":

    Чист въздух, тишина, спокойствие, удивително красив изглед към Пирин ... Асаница, Грамадето, Гуровица, Кошерината сега са имена на хотели, а преди бяха имена на местности със значение за банскалий.
    Права си но...?!Нали банскалии се радваха,като вземаха стотиците хиляди евра за тези местности!И сега се радват,на лихвите по депозитите си!!!

  25. 26 Профил на P.I.M.P.
    P.I.M.P.
    Рейтинг: 1022 Весело

    Е т'ва е ХотелО, дето се вижда на снимка 7. Бас че се казва или Банско Сноу Ен Ски Ризорт, или Банско Лъкшъри Ризорт, а и какво хубаво местенце са му намерили сред нищото. Ама човек направо да му е кеф там !

    There are no hopeless situations; there are only people who have grown hopeless about them.
  26. 27 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално

    Нищо не е скапало българските градове така, като уникалната простотия да се строи без инфраструктура. Що за дебил трябва да си, че да разрешиш/започнеш строеж без улица и с уговорката че (евентуално, ако се намерят пари и не ни мързи) ще се изкопае помийна яма. Масово се зауства в дъждовната канализация или в близката рекичка. При дъжд лайната (с извинение) преливат по улицата. Миризмата на екстременти и химия лятно време е вездесъща. Чистата вода идва от кладенци, за които също не ми се мисли. За такива неща, които в някакви бели страни са абсолютно необходима предпоставка за влизане на бивши ниви в регулация, като зелени площи, тротоари, обществени пространсва и дори училища и детски градини да не говорим.
    Стопля ме утопичната представа, че след време някой ще поиска сметка на участниците в това безумие - законодатели, администрация и дори строители. Според мен ако се разстрелят главните архитекти на курортите и големите градове в един хубав публичен разстрел, максимум един ще умре невинен.
    А за големите "планове", "визии", "развит туризъм" и нови апетитии на банскалии начело с кмета няма какво да се коментира. Човек, който започва или разрешава да се строи така, не трябва да му се дава и да прекопае обществена градинка.

  27. 28 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 581 Неутрално
  28. 29 Профил на ot Bansko
    ot Bansko
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#25] от "mihomen":
    Когато започнаха продажбите никой и не подозираше какво се ще се случи. Да, добре е да се вземат няколо хиляди ей така, от камънаците. Да се поотпусне човек, да смени дограмата, да смени колата. Така беше до 1999 -та, 2001-ва. След това нещата излязоха от контрол. Положението се влоши през 2008-ма, когато много хора се оказаха с кредити и нещо като семейни хотели. На хората, които живеят в Банско не им е лесно: високи цени на хранителните продукти, липса на инфраструктура, липса на работа извън зимните месеци. След 15 март няма никой! Ама никой! Улиците опустяват след 20.00. Празните магазини по ул."Пирин" са зловещи, когато наемателите ги напуснат и облепят стъклата със стари вестници. Не ми се пише. Елате след 15 март и вижте сами за какво става дума.

  29. 30 Профил на hanyu
    hanyu
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#29] от "ot Bansko":

    Лаком гъз - кръв сере. И не само при вас - на морето е същата кочина, но навсякъде лакомията и стремежът към лесните пари са основната причина. Не са искали ,,да се поотпуснат, да си сменят дограмата и колата'', а са искали някой друг да бачка, а парите да идват ей така... Ще си извадят изводи някои, на друг скръндзавите туристи ще са му виновни и нема и да разбере, че сам си е виновен.

  30. 31 Профил на mihomen
    mihomen
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#29] от "ot Bansko":
    Сега е време на общината да оправи,инфраструктурата че да заприлича на нещо!Има от къде,има фондове от ЕС,събират се данък сгради,такси,разрешителни!з през ноември бях в Австрия в алпийската част...там е уникално...!

  31. 32 Профил на diegos
    diegos
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Надявам се, следващата есен да ги помете още по голям потоп от вода и камъни! Ще се удавят от собствената си алчност!

  32. 33 Профил на ot Bansko
    ot Bansko
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#32] от "diegos":
    Наводненията се случват през пролетта, особено ако завали дъжд. Причината е снеготопенето.
    Относно постардалите от наводненията хотели: собственици не са банскалии. Старите хора помнят наводнението от 50-те и се съобразяват с естественото корито на реката.

  33. 34 Профил на 10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    10mm AUTO протестира срещу цензурата на цървула...
    Рейтинг: 515 Неутрално

    банско кой го нарочи за курорт???

  34. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 36
    ****

    Този коментар беше изтрит в 22:43 на 27/02/2011 от неговия автор.

  36. 37 Профил на naturisten
    naturisten
    Рейтинг: 627 Весело

    До коментар [#5] от "myspam":

    Кьорчо, виж снимките и тогава говори от къде сме станали част. Поне от гетото, което виждам, повече приличаме на Афганистан, Судан или Палестина...
    Препоръчвам ти да посетиш зимен курорт в Австрия, Швейцария,Германия, Италия, Франция...за да разбереш къде сте вие - пишман-бизнесмАните и къде - те.

    Какъвто им беше социализЪма, такъв им е и капитализЪма! ЗАБРАНА за движение на товарни камиони и ТИРОВЕ през почивните дни!!!
  37. 38 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#29] от "ot Bansko":

    Според мен е ясно, че не собствениците на два-три декара направиха най-големите поразии. Освен това и държавата много помогна. Сега очевидно Банско усеща на свой гръб каква е разликата между устойчив туризъм и туризъм в стил "Изръси скиора и бягай". Онзи ден се опитах да резервирам къща за един уикенд в Харц и се оказа че повечето, които ми харесват ще са пълни чак до септември. При все че Харц е един приятен баир с гора и изобщо не притежава магнетизма на Пирин. Пирин е красива, уникална планина. И изобщо не разбирам хората, които се опитват да я сведат до камара изкуствен сняг, километри писти и лифт.

  38. 39 Профил на VIVA_BG
    VIVA_BG
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Един бор не са оставили!

    БОГ ДА БЛАГОСЛОВИ БЪЛГАРИЯ !
  39. 40 Профил на ot Bansko
    ot Bansko
    Рейтинг: 652 Неутрално

    До коментар [#31] от "mihomen":

    Да, има напредък с изграждане на инфраструктурата на града. Вярно, много по-лесно би било ако беше обратното: първо инфраструктура и после сгради.
    Ако сградите станат обитаеми, самите собственици биха изисквали от обшината да изгради по-бързо (и качествено) улиците и пешеходните алеи. Самите собственици биха подобрили жилишната среда, като оформят градинки наоколо. Няма да се върне предишния облик на града, но може да се направи добре. За това трябва работа и акъл. По много и от двете

  40. 41 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3933 Неутрално

    Поздравявам Банско. На мен ми харесват и пистите и хотелите. Проблема е, че е доста скъпо. /поне за мен/ Преди 20 години имаше Стражите и Пирин, мръсни и смърдящи. Пистите не ги обработваха защото крадяха нафтата за ратраците. Нямаше изкуствен сняг. Презастрояването е само в един квартал, далеч от центъра. Има страхотни детски площадки, два обществени тенис корта. Оправиха пътя по Предела. Има страхотни автентични заведения. Жалко, че не могат да си го позволят повече българи.

    Любовта ще спаси света!!!
  41. 42 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1191 Весело

    Айде сега направете и една фотосесия на новите модерни хотели, на старите къщи в центъра, на архитектурните паметници на града. Разбирам, че проблем в града има, но и е факт че ако не бяха всичките тези инвестиции световната купа щяхме да я гледаме само по Канал 1 с коментара на Алипиев.

  42. 43
    ****

    Този коментар беше изтрит в 23:19 на 27/02/2011 от неговия автор.

  43. 44 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#4] от "Офца":

    Лятото бях там и Дедото си беше още там. Още готвят много добре.
    -----------------
    С Банско съм се срещал само когато няма сняг. Изглеждаше ми презастроено.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  44. 45 Профил на борко
    борко
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Коментар на сн. 9: Тази ситуация дори насърчи депутата от ГЕРБ и бивш кмет на Разлог Любен Татарски да предложи промяна в закона, с която всеки недовършен в продължение на пет години строеж, да бъде премахван. - не звучи лошо като идея!

    If you want to kiss the sky, better learn how to kneel.
  45. 46 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално



    До коментар [#42] от "Варненски":

    Да, направете фотосесия на новите "модерни" хотели. Сгради като на ето тази картинка http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1145728596106&set=a.1145728116094.2023376.1014256167&pid=30453325&id=1014256167 могат да докарат всеки нормален архитект и човек със зрънце естетическо чувство до епилиптичен припадък. А пък нещо като градоустройство, например озеленяване или стилово съответствие очевидно са съвсем непознати в тоя край (и в голяма част от България). Старият център пък е окончателно прецакан от новите кръпки (отново разностилни, евтини и нелепи) и от абсолютното неразбиране как се работи с такава чувствителна материя. Алуминиева дограма и пластмасови улуци, пристройки, ужасни цветове и кич. В това отношение сме на картата на Европа само географски.

  46. 47 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 581 Неутрално
  47. 48 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 571 Неутрално

    ужас, ужасих се наистина, ходих едно време преди осем, десет години редовно там, кефешеме просто. Истинско място, сега на кво прилича. Бати няма оправия, личи си, как са лапали маймуните, не виждам нито да има логика в строежите, нито да има някакъв застроителен план дето да следват, да не говорим, че инфраструктурата рупа зеле. Това съм виждал и в Испания по техните курорти, ама съм им се смях на простотията, те я те същата.
    Ако някой има акъл тука требва една мощна фадрома, неголко месеца да работи и ще се оправят нещата.

  48. 49 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1953 Неутрално

    Не бях ходил там от години. Няма и да стъпя. Че и ще реазубеждавам, ако някой приятел иска да направи гршката да се прекара там за зимна ваканция. Отвратително е станало.

    E PLVRIBVS VNVM
  49. 50 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 434 Неутрално

    пфуууууууу каква кочина е станало Банско,направо са го сасипали....

  50. 51 Профил на Г-н Х
    Г-н Х
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Автора на снимките със сигурност мрази България. Как можа да подбере само негативни снимки от града. Това е тотална комплексарщина. Снимали региони с ново строителство, където тепърва ще се подобрява терена. Много е долно наистина, сменете ги. Правите антиреклама на града. Поне една снимка от центъра да бяхте сложили. Защо не сте. Защо винаги показвате лошото? Нямам думи!

  51. 52 Профил на odoraki
    odoraki
    Рейтинг: 402 Любопитно
  52. 53 Профил на Г-н Х
    Г-н Х
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#52] от "odoraki":

    Супер са, точно това трябваше и Дневник да направят, вместо горната простотия, но явно някой от екипа не е в добро настроение.

  53. 54 Профил на Ivan
    Ivan
    Рейтинг: 458 Неутрално

    брандинг бългериа, а?

    www.betdouble.com
  54. 55 Профил на vladok
    vladok
    Рейтинг: 402 Разстроено

    До коментар [#53] от "Tони!":

    Хаха, дам, точно ония трябваше да сложат. Че да не се знае какви свинщини се правят с планината. Подбрани са снимки, които отразяват случващото се в ДАДЕНИЯ момент. Какъв е смисълът да снимат 2 улици на кръст, построени преди век или планината, формирана преди н на брой милиона години? За да се види, че може и по-зле? За да прикрием отвратителните неща, които са направени там?
    За да надуем изкуствено цените на имотите и да се опитаме да прекацаме още някого да напазари ЪНриъл истейт там?
    Те тия хубавите места има време още да ги съсипят. Ама тия места, дето дневник са публикували, тех нема как вече да оправим. Оти гора се сече бръже, ма никне някак малко по-бавно. Имаше един човек, дето беше постнал Китзбил. Е на това ли Ви прилича Банско. За последен път съм бил там преди поне 5 години и не възнамерявам да се качвам повече. Ходя си в истинската Европа и ми излиза същите пари, но всичко е по-яко.
    А ти си го гледкай Пирин на ония, лачените снимки, щото скоро само те ще останат. И бат Бойко по харизан анцунг...

  55. 56 Профил на vladok
    vladok
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#51] от "Tони!":

    Я кажи кое му е хубавото на курорта Банско, че на мен нещо ми се губи. Липсата на паркоместа? Липсата на асфалтирани улици? Липсата на достатъчно широки улици? Или асортиментът по магазинчетата -вафла боровец, морени и пакетирани кренвирши? Или цените?
    Аааа, вероятно претъпканата гондола, някак сближава, социализира, тъй да се каже.
    Оооо, сетих се - обслужването. Чудя се още как още швейцарските колежи по туризъм не са открили филиали там, та да си пращат децата на стаж. И от кръчмата после директно с РИЦ на работа.
    И не съм негативен, позитивен съм когато карам ски. Именно щото ходя там, където мога да ги инджой то дъ фулест. А на Вас, като Ви се плаща за да може някой си припира париците в хотел по средата на нищото, ходете си на Банско.

  56. 57 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    До коментар [#51] от "Tони!":

    Гадно, а? Снимките - кофти, "архитектурата" - мутренска, инфраструктурата...
    Бе ква инфраструктура.. Я бетоно у раскьето, джелезо там, и бизнесо да върви.
    Викаш, така било добре: http://www.winslowdevelopments.com/bansko_town_48.htm
    Ми идиоти, да го бяхте направили тъй бе. Да бяхте се сетили, че една такава атмосфера струва повече от ширпотребата... Че носи повече пари, че прави по-стойностен туризъм, че е уникално...
    Ама не. Юруш на бетона и арматурата, давай кранове, фадроми и друга тежка техника, па да вдигнем един ж.к. Банско и да пИчелим...
    Е, ще пИчелите от бетона, а местните ще разберат как сте ги натаковали след време...

    Ecrasez l’infâme
  57. 58 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3933 Неутрално

    Лятото могат да сложат повече указателни табели и информация за маршрути в планината. Ако не си запален планинар няма как да разбереш къде да се разходиш. За зимата виждам два основни проблема- паркоместата в зоната с новите хотели и опашката на кабинките през уикенда. Ясно е , че обслужването още не е на ниво, но има огромен напредък. Центъра на града е напълно запазен, новите хотели са в един стил, с много дървени орнаменти. Е, не е ВалДизер, но и цените тук са на 1/2. Много са ми смешни хората, които сравняват Банско с някакви ски пътища наречени писти някъде из Европа. Сравнявайте го само с курортите, където се провеждат кръгове от Св. купа. Не мога да повярвам, че след такова признание чета такива коментари.

    Любовта ще спаси света!!!
  58. 59 Профил на combainero
    combainero
    Рейтинг: 233 Неутрално
  59. 60 Профил на makca
    makca
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Така строят комунистите и тяхните син4ета" бизнесмени"контрабандисти трафиканти на наркотици, ддс милионери, спекуланти, рекетьори.........!!Но все пак тук строителството е в рамките на града ,а тоталното осиране на планината е на Пампоровец.......
    Дори и десет световни купи и олимпияди няма да ни направят ски нация за6тото сме бедни ,4алгализирани ,озлобени ,алкохолизирани и циганизирани ,а и липсва държавна политика въоб6те за туризма!!

    София=мъдрост(превод от древногръцки) "Тъй града се казва ( ирония жестока) гдето глупостта е най-евтината стока" Проф. Иван ШиШманов преди 110
  60. 61 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 965 Весело

    Лайнянско

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  61. 62 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#51] от "Tони!":

    Гледай сега - за последно ходих в Банско преди 4 години и няма да повторя повече. Ситуацията на снимките не е мръднала оттогава. Ако си мислиш, че някой тепърва ще благоустроява, много си се излъгал. Още повече, че аз не карам ски и зимния сезон не ме интересува, ходех извън сезона - така кочината се вижда още повече на фона на затворените кръчми и магазини (да, те работят май само в сезона).

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  62. 63 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Весело

    До коментар [#18] от "Wornoxmaniak":

    Абе, гербавия, нали вожда водеше към просветление, как така нямаш пари да отидеш на почивка в България? Май не са ти промили мозъка както трябва! Бегом марш на килимчето!

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  63. 64 Профил на Master of Puppets
    Master of Puppets
    Рейтинг: 1080 Весело

    Прекрасно място за лумпени, карали 2 месеца на буркани, за да отидат за 1 седмица да ги видят, че са баровци

    "Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams"
  64. 65 Профил на kakawida
    kakawida
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Това горе са даже доста понапудрени снимчици. Аз обходих целия "град" (то си е село, ама нали се големее, та го нарекоха град. Питомна гарга, както го е рекъл Чудомир) преди няколко месеца и трябва да им го призная - барнали са си центъра. Чуднички пейчици, градинки, фонтани, църква и... толкоз. Останалото е един огромен паркинг (без кола в Банско НЯМА как да се придвижиш, защото няма тротоари и пешеходни зони), безумни строежи НАВСЯКЪДЕ, селския парк е една запусната горичка с детска площадка в края, но без алеи, без оформление, без осветление, без нищо... Явно е предвиден за строителна площадка, ама още се договарят с Краварина, улиците са мръсни и няма зеленина, мъртвите квартали от новопостроени "апартхуйовини" са сиви и грозни, навсякъде има ултраминишопове за нещо си, пълни с боклуци. Само на едно място видях новопосадени дървета. Всичко останало е сеч и грозен бетон. Селянията е навсякъде. Как пък не отидоха бансканлии до някой австрийски, италиански или швейцарски ски курорт, та да видят как точно се правят нещата? Сега плачкат, че ги гледме и коментираме с погнуса и отвращение. Истината е, че ако падне лавина и помете Банско, повечето хора ще се радват, отколкото ще страдат. Уви! "Граждани", сами си го направихте.

    :)
  65. 66 Профил на obektiven_new
    obektiven_new
    Рейтинг: 509 Неутрално
  66. 67 Профил на dj x2805
    dj x2805
    Рейтинг: 509 Неутрално

    До коментар [#5] от "myspam":

    какво значи доста ЕДНОСТРАНЧИВ поглед - ДВУСТРАНЧИВО засиране на ВСИЧКО. Едната страна ще вика засрано е, а другата - "Какъв хубав кафяв цвят докарахме!!!! А!!!!"(гордо)

    www.soundcloud.com/x2805
  67. 68 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Започвам да проумявам библейското "...търговците влязоха в храма..." Твърдо съм уверен вече, че в България се извършва грандиозен грабеж. И то не от онзи, "класически" вид грабеж. Краде се плажна ивица /държавна собственост/, защото наследените дедови земи обхващали дори територия 50 метра навътре в морето. Краде се горски фонд, защото се оказа, че всеки в едновремешна България е имал по 100 хектара минимум първокачествена гора. Така доказал съседът на дедото. Един дедо дори тръгна към вишката на връх "Мусала". Крадат се хиляди хектари планински местности под формата на ловни стопанства. Крадат се води от всякакъв тип, водоеми, язовири, минерални източници, всичко държавна собственост. Оказа се, че минаваме към цели планини. Тук, вероятно има специалисти, които могат да посочат какво значат 200 км. писти. Аз скромно оценявам това като 1/3 Пирин планина. И в крайна сметка се оказва, че този грабеж, едва ли не се институциализира под закрилата на държавата, която трябва да пази "храма". Ами жалък народ сме си, това е положението. Народ, който предпочита да живее в клоаката на алчността. Дори да е част от нея! И каква само "управляваща" измет ни е затиснала!

  68. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#62] от "epoc":

    Ебаси... ментето ми и тук се е разхиврило, и си е показало типичната простотия. В Банско единственото решение е бутане, и то много бутане. Градчето може да има прекрасно бъдеще като архитектурен резерват, комбиниран с неголям добър и чист ски курорт. А бъдеще като люлин 11 няма как да има.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  69. 70 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Да, наистина Банско беше уникално градче, с това местоположение в самото подножие на Пирин, с традициите си и съхранената българска архитектура, с кухнята и фолклора си. И наистина имаше шанс да израстне като курорт от най-висока класа.Грешката не е у самите банскалии, те нямат никаква вина, грешката е в липсата на държава и пълното потъпкване на законите. Всеки архитект знае как се започва едно строителство - с устройствен план. Как разрешиха строителния бум в Банско без общ устройствен план, подробни устройствени планове, съответно включващи планове на всички комуникации - пътища, електричество, вода, канал, газ и т.н. Да отговорят тези, които строиха там, за да изперат престъпно получените си милиони, както и тези, които слугински им помагаха: кмет, главен архитект и онези, които трябваше да ги контролират, но не го направиха:ДНСК, съд и прокуратура.

  70. 71 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Иначе контрастът между градската джунгла и планината е показан много добре. Това според мен е била целта на фотогалерията. Поздравления за автора.

  71. 72 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2045 Неутрално

    До коментар [#70] от "Drun_drun":

    Абе, ако банскалии нямаха за мечта голф тройка и пристройка и не си бяха продали нивите, а да бяха инвестирали те в тях, нямаше да са така нещата. И ако кмета Краваров управляваше строителството - Банско трябваше да стане малко, красиво и уредено. Щяха да привличат богати туристи. Сега е клошария.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  72. 73 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 990 Неутрално

    това са май т.нар. "блочища" както им викат местните. ужас.
    не знам дали единственото решение не е ски-картата да стане 100 лева, та да се намалят малко тълпите. всеки селянин (нямам предвид само българските, а и гръцки и английски и всякакви, каквито се тълпят в банско) ходи, консумира, пикае, а на такава територия просто не се побират толкова хора - вижте само опашката на лифта сутрин - до 10 часа не можеш да се качиш да караш.
    та от тези 100 лева 50 да си взема цеко за лифтовете, а с останалите 50 да се разчисти града, да се построят улици и да се мият, да се бутнат незаконните строежи, и т.н. и т.н.

  73. 74
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:11 на 28/02/2011 от неговия автор.

  74. 75 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До #72 - Банскалии направиха това, което би направил всеки средностатистически българин - продаваха, за да си пооправят положението. Но не те осраха Банско, а ония с парите и властта, за които законите не важат, въпросният Краваров също, защото можеше да се опита да спазва законите, за да спаси града си. Пак питам, къде беше тогава държавата, за да не допусне тая строителна вакханалия, защото народът играе според тоягата.

  75. 76 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 717 Неутрално

    До коментар [#57] от "Graf":

    Глупости, автентичната атмосфера не носи повече пари. Не и по лесния начин.

    Мнопо по лесно е да зарибиш много пияните англичани за евтин туризъм отколкото да зарибяваш мастити туристи с дебели портфейли за бутиков туризъм.

    Първото става от днес за утре. Т.е. наливаш парите и след 2 години почва да се изплаща. За второто ти трябват десетилетия да си градиш име.

    Та нашите бизнесмени никога не са били с дългосрочни планове. Аз и ги разбирам - в тая държава нищо не е сигурно след 5 години, камо ли да заложа бизнес план за 20 години напред Та хората си печелят парите, друг е въпроса държавата що го насърчава. И съвсем друг е въпроса колко прост е тоя народ че е съградил такава държава.

    Та не е луд оня дето предъвква баницата. И аз да съм и аз така ще правя, такива са условията за печелене в БГ, така и ще печеля.

  76. 77 Профил на Dehumanizer
    Dehumanizer
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Изобщо не ми ясно защо издържаме ДНСК и други такива, щом всеки може да строи където и както си иска. Направо да ги закриват, че да не харчат излишни пари.

    «Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
  77. 78 Профил на Симо
    Симо
    Рейтинг: 1335 Неутрално

    Като дойде 2015 г. и бензина стане по 10 лв. за литър. Целия туризъм ще умре. Транспорта ще стане много скъп. Тогава планината ще си остане осрана. А тези хотели ще се превърнат в блок 20 в Ямбол.

  78. 79 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#77] от "Dehumanizer":

    Именно заради това ги издържаме. Те си имат официален ценоразпис. Пък българския закон е направен нарочно така, че първо, да може да ти направи животът черен, ако не си платиш и второ, да остави достатъчно вратички та да направиш каквото си искаш, ако си платиш. И вече n-то правителство тихомълком го оставя така, въпреки че е ясно че ползата от него е по-малка, отколкото ако хартията беше отишла за салфетки. На всички "предприемачи" им е много по-евтино да бутнат десетина подкупи, отколкото ако се наложи да изграждат нормална инфраструктура, да губят ценни квадрати от тротоари, нормални паркинги и озеленяване или, не дай боже, обществени детски площадки или детски градини (у капитализъмЪ могат да те накарат да финансираш до 30% от обществена детска градина, ако държиш да строиш разбира се). Строителната мафия е една взаимно полезна симбиоза между мръсните пари на мутрите в бизнеса и строителната администрация, от която и двете страни имат полза. Обществения интерес и спазването на стандартите изобщо не влизат в схемата.

  79. 80 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    До коментар [#79] от "arch_":

    +++++++++++

    Много точно описание.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  80. 81 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3933 Неутрално

    Нали всички знаете, че ако сега в Банско имаше вместо 300, 30 хотела в тях цените биха били по 500 евро за стая.И с този "бутиков" туризъм, щяхме само да си мечтаем /поне аз/ за ски в Пирин. Може ли някой да отговори защо не ходи в десетките села около Банско, като искате автентична селска обстановка. Например Добринище, там дори има и писта.....
    Наистина имат много недомислици, но така да отричате всичко...Кич, гето, бетон.....Къде ходите на почивка да ходя и аз? Тези снимки са направо смешни. Аз ходя много често и до тези кални улици не съм стигала, там само смешниците ходят да снимат.

    Любовта ще спаси света!!!
  81. 82 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 627 Неутрално

    До # 79
    Глупости, така били направени законите. В ЗУТ например ясно е казано при какви условия се издава разрешение за строеж и при какви условия се въвежда в експлоатация. Дали някой от строежите в Банско отговаря на изискванията на закона? Работата е, че законите не се спазват, т.е. нарушват се абсолютно безнаказано. Много е лесно да се оправдават някои с липсата на закони.

  82. 83
    ****

    Този коментар беше изтрит в 13:24 на 28/02/2011 от неговия автор.

  83. 84 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#82] от "Drun_drun":

    Ами вероятно повечето, които се виждат на снимките, отговарят. Вероятно мижитурките в общината са вкарали нивите в регулация, калната вада се води улица, лайноноската се води канализация, а водата идва от кладенец. ЗУТ напълно го позволява. Скоро ще затревят мижавите квадрати, които ги делят от съседа и ще се води озеленяване. Ще направят паркинг с площи отпред и ще се води трототар. И тн.

    ЗУТ има ужасно много параграфи, които позволяват неясно тълкуване. На места си противоречи с други закони, както се видя при случая с язовирите. Изобщо българския закон позволява случаи, в които едно нарушение може да се констатира, но няма начин да накараш собственика да го поправи или да му наложиш някакво наказание. Ако се констатира, че някой от тези хотели (гарантирано) няма помийна яма, а си излива фекалиите другаде, българският закон ще се лута още години из неясни констативни протоколи, възражения и изчаквания, докато най-накрая най-доброто което може да се очаква е някоя акция ала Несебър. А процедурата по озаконяване на отявлено незаконни сгради е такава смешка, че би накарала чужд юрист да си изяде дипломата. Въпреки това е масова и много сгради са минали на светло по нея и сега не можеш да ги мръднеш с топ. За една част от софийските паркове се оказа че са неправилно таксувани като частна общинска собственост и продадени и въпреки това се оказва че няма законов начин да се противодейства, щом процедурата вече е минала. Мога да ти изброявам още много. Един закон е добър, когато може да респектира хората да го спазват.

  84. 85 Профил на nt
    nt
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До aninice:
    Скъпа хубава Ани, отиди първо до Австрия или Италия, за да видиш, че цените са съизмерими с Банско с две изключения: много по-евтино е за деца и за скиори-спортисти (т.е. състезатели). С 30 хотела цените в Банско пак щяха да са същите - няма улави, нито пък Пирин има суперпредимства пред Алпите (макар че аз го обичам много и го предпочитам, но това е емоционално, не рационално)
    Та в Алпите няма вариант да ти взиматнад 30 евро на ден за два влека - както беше около Нова година, ако съоръженията не работят поради лошо време ти издават безплатно карта за друг ден по желание и т.н. Няма вариант и лифтове да не работят поради липса на туристи (Платото редовно не го пускаха в края на миналия сезон, въпреки идеалните условия - нямаше достатъчно хора и са преценили, че не им е изгодно.) Такива работи - не е нужно да се съсипва Пирин и града повече - и това е прекалено. Но пак има мераци - и за Пирин, и за Витоша даже - това трябва да спрем.

  85. 86 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#81] от "aninice":

    Ами аз съм ходил там, когато беше така (около 2001) - селски къщи на по 2-3 етажа, стаи, евтини кръчми и дискотеки, чист въздух и простор. И не беше много скъпо.

    И малко сле 2003-та почнаха с хотелите, първо почнаха да изчезват кръчмите, щото говедата идваха на олинклузив, после почнаха да затварят и магазините, щото тези с алинклузива предпочитаха да се напиват кротко в хотелите, вместо да оставят пари в икономиката. Последно към 2005 вече им бяха построили хипермаркета на входа на града и съвсем утрепаха малките магазинчета за хранителни стоки, а простора изчезна заради многото строежи (само идиот би пострил хотел тип "стена" от едната страна на улицата, която води към планината). А към 2006 като паркирах колата, на следващия ден от "чистия" въздух я намерих запрашена все едно съм бил в София. Алуминиевата дограма по вековните постройки в центъра изобщо няма да я коментирам - за справка в Копенхаген има една улица, на която къщите са по над 200 години, обявена е за паметник на културата и правителството плаща енергийни добавки на хората (а там е доста студено), при условие че не сменят прозорците и не пипат нищо по фасадите, което би нарушило старовремския им вид.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  86. 87 Профил на epoc
    epoc
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#81] от "aninice":

    И още нещо - през 2005-та не можеше да се стигне от хотела, в който бях, до центъра, без да се мине през всичките тези кални улици. И пак казвам - аз ски не карам и ходех в Банско извън сезона, но вече съм спрял - нямаш си представа колко други малонаселени и неурбанизирани местенца има все още в милата ни Родина. И за щастие не са известни на боклуците, решили да правят бизнес с масово изливане на бетон.

    Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
  87. 88 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3933 Неутрално

    Как се казват тези курорти, където е по-евтино за да отида? Карам ски от много малка, Банско ми харесва повече сега. Честно казано бих останала там за месец, ако имах възможност. Всичко е въпрос на вкус, някои харесват почивка на палатка, някои петзвездни хотели. Въпроса е да не си пречиме взаимно и най-вече да не се унищожава природата. В банско ходя от 6 години всяка седмица по работа. Проследих им цялото развитие и на пътя и на хотелите, и на прахоляка. Качвала съм предела за 2 часа. Камиони, тухли, бетон. Тука си личат мненията на хора, които за последните пет години са ходили по веднъж, а сигурно и не карат ски.

    Любовта ще спаси света!!!
  88. 89 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 627 Неутрално

    #84: ...калната вада се води улица, лайноноската се води канализация, а водата идва от кладенец. ЗУТ напълно го позволява.
    Ха-ха, и къде по-точно в ЗУТ са позволени тези неща? Този закон, че не е съвършен, не е, но уродливото му прилагане / не тълкуване/ е преминало всякакви граници. Докато не се въведе наказателна отговорност за лицата, нарушили ЗУТ, администратори и инвеститори, нещата ще са така.Защото, какво значи да дадеш подкуп, за да вървиш напред и да нямаш проблеми, независимо колко е безумна идеята ти да строиш и отсреща да има кой безнаказано да ти вземе паричките и да наруши закона, за да ти помогне да я реализираш, и накрая всичко да е законно? Защото ги има тия две страни, защото изгода има и за двете /не и за обществото/ и защото и двете са недосегаеми за правосъдието, ето затова се случват ужаси като Банско, Сл. бряг и много други. Кажете какво се случи на главните архитекти на Несебър, на Банско, които се държаха като местни феодали и допуснаха тези безумия, защо ДНСК не наказа нито един от тях, защо не се водят дела срещу тях, както е по закон?

  89. 90 Профил на Nikolay Cankoff
    Nikolay Cankoff
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Превръщането на Банско в "КУРорт от световна величина" стана случайно. Първият голям хотел в Банско - Тане е построен с една единствена цел - да може да се перат парите от белия прах. После се построиха още няколко хотела с тая цел ....... и еуфорията започна.
    Не съм против развитието на курорта, ама това дето е в момента не е развитие, а деградация в чист смисъл.
    Жалко, че не ми се ходи вече на ски там.

  90. 91 Профил на Г-н Х
    Г-н Х
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#57] от "Graf":

    Банско привлича туристи само поради една проста причина - ски писти. Всичко което пишете е избиване на комплекси. Няма ски писти-няма туристи. Всеки който има малко ум ще го проумее.

  91. 92 Профил на Г-н Х
    Г-н Х
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#75] от "Drun_drun":

    Точно така. Затова се опорочават идеите за нови проекти именно защото тройната коалиция строеше безобразно. Смешно е да не се използва потенциала които имаме в туризма, за мен е престъпление. По-важното е как се строи. Например представи си магистрала Струма има няколко проекта. За да не се наруши популацията на костенурки в местността Кресненското Дефиле магистралата ще мине по друг терен но пак ще има изсичане на гори, невъзможно е . А сега ми кажи кое е правилно да се построи магистрала или природата дао стане непокътната. В крайна сметка кой печели - никой.

  92. 93 Профил на Г-н Х
    Г-н Х
    Рейтинг: 344 Неутрално

    До коментар [#69] от "Тони!":

    Архитектурен резерват. Ти си супер смешен човек. По твойта логика природата не трябва да се пипа изобщо, ами по същата тази логика ние нямаше да съществуваме. Природа и икономика трябва да бъдат в баланс, но вие изпадате в крайности и никой не печели от това. Знам ги такива псевдозащитници на околната среда като вас.

  93. 94 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#89] от "Drun_drun":

    Ми за ямите май беше член 83 или 87 (водоплътни изгребни ями), за другото съм забравила, защото отдавна нямам сблъсъци със ЗУТ и останалите наредби, но със сигурност има.
    С втората част на изказването съм съгласна 100%. Никой не им поиска отговорност и според мен никой никога няма да им я поиска, защото всички са в кюпа - или като администратори, или като инвеститори, или като собственици на къщи или хотели (прословутия случай със съдиите в Приморско). Тъй като всички мутри, висши магистрати и дори депутати и министри са свързани по някакъв начин със строителния бизнес, над него не е разпънат чадър, а цяла шатра. Така се стигна до такива абсурди като ОУП на София, която буквално я разпродаде на парче.

  94. 95 Профил на arch_
    arch_
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#93] от "Tони!":

    Чукча не е читател, чукча е писател. Безплатен джокер - "архитектурният резерват" служи за опазване на историческо и културно наследство, за разлика от природния такъв, който опазва природата. Няма нужда да ми благодариш.

  95. 96
    ****

    Този коментар беше изтрит в 17:57 на 28/02/2011 от неговия автор.

  96. 97 Профил на vladok
    vladok
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#92] от "Tони!":

    Ахам, значи само ние сме се сетили да си използваме потенциала. А по Европата са глупаци и само си държат нещата да им изглеждат добре, без да печелят.
    Ние потенциала трябва да го развиваме, оти с промишленост се видя, че нема да стане. Но в такава малка и красива страна като нашата трябва да развива малък и красив туризъм. Нищо не пречи на Банско да достигне размери, сходни с тези сега. Ама не първо сеченье, а после всичко останало.
    Аз също искам да имаме туризъм и чужденците да си наливат парите у нас. Ама нещата не се правят от главата за краката. Само дето щеше да стане по-бавно. А бавно никой не иска, секи иска от днез за вчера да е богат, и ако може на гърба на някой друг.
    Не съм луд природозащитник и не искам банско да е село с 30 къщи. Ischgl не е. Там са около 450 км пистите. Ама нещата не са направени като у нас.
    Туризъм може да се прави по много начини. Неслучайно на един от тях му викат не еко или природо, а устойчив. Оти ще издеяни малко повечко и париците ще текат с десетилетия или векове, а не за 12 години да откажем всеки да идва.

  97. 98
    ****

    Този коментар беше изтрит в 23:22 на 28/02/2011 от неговия автор.

  98. 99 Профил на diogen_1
    diogen_1
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#93] от "Tони!":

    До коментар [#93] от "Tони!":

    това брато на снимките, както и да го погледнеш му се вика осран потенциал.
    Аз не съм нихилист и ми е страшно гадно като гледам на какво са го превърнали Банксо, а можеше да бъде така.

    http://www.suedtirol-tirol.com/ferien/wellness-hotels-meran-umgebung/2.htm

  99. 100
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:18 на 02/03/2011 от неговия автор.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.