Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на imposter
    imposter
    Рейтинг: 521 Весело

    Къртицата кърти да
    Снимка 2: "Машината осигурява най-безопасната съвременна технология за пробиване на тунели." - Както и осигурени 10 години време за строеж - най-съвременната техн ология е това да

  2. 2 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 559 Неутрално

    [quote#1:"imposter"]Както и осигурени 10 години време за строеж [/quote]
    Този участък го почнаха преди година.
    Не бъркай сегашната ситуация с 20-те години комунистеско безумие нито с 10-те години безхаберие на Мафиянски.

    Моралът не е порок!
  3. 3 Профил на The Crack Fox
    The Crack Fox
    Рейтинг: 470 Весело

    Помислих, че ще има снимки само на Бойко Борисов, а то някаква машина...

  4. 4 Профил на Знайко
    Знайко
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Тези снимки ми приличат на една забавна снимка на която 1 работи а всички останали седят и гледат и носят различни длъжности.

    Не разбира, но говори
  5. 5 Профил на funstruction
    funstruction
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#4] от "Знайко":

    Така наречения култовия бай Иван ))
    http://www.funstruction.net/2010/09/a-eto-go-i-kultoviya-bay-ivan/

    www.funstruction.net - Забавни снимки и куриози от строителството
  6. 6 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 784 Неутрално

    На мен ми се струва като повторно триумфално появяване на машината на изхода, но като цяло - браво.

  7. 7 Профил на d.berov
    d.berov
    Рейтинг: 600 Неутрално

    на кадър #15 (засекретен), Шрьодер и Кранк излизат от земекопната машина в компанията на глигана и носорога

  8. 8 Профил на Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Böse plumpschi/ w ban do 06.01
    Рейтинг: 624 Любопитно

    Като гледах снимките си мислех, как ли реагират археолозите на всичко това? Имайки предвид, че на всеки метър където копнат в София се намира по нещо старо и ценно. Представям си колко ще бъде съсипано с тази технология.

  9. 9 Профил на незнайния войн
    незнайния войн
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#2] от "dnk":

    квото и да сговорим Бойко притежава едно управленско качество - умее да блъска по каските на подчинените си. В една държава на тотално безхабери и безотговорност едно подобно качество понякога е ключове за да се случват нещата.

    "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." George Best
  10. 10 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 1002 Весело

    До коментар [#7] от "d.berov":

    Хаха, кефиш, момче!!!

  11. 11 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 521 Весело

    [quote#3:"The Crack Fox"]Помислих, че ще има снимки само на Бойко Борисов, а то някаква машина...[/quote]

    Споко, той я кара.

  12. 12 Профил на uh
    uh
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Браво, браво.
    Само че покажете и малко снимки на бай Тошовите тунели под НДК. Недейте да се скатавате и така нагло да загърбвате миналото. Щракнете няколко снимки и гледано в другата перспектива.

  13. 13 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 514 Неутрално

    има един бьлгарски филм "РАЛИ" а фирмата е Догуша ми доиде
    та вьв филма имаше едно мьшение закопан бьлгарин до гуша и вода пред лицето на главата
    та софииското метро турците си знаят работата защо го правят

  14. 14 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#2] от "dnk":

    При Софиянски метрото също се строеше, при това без да сме член на ЕС. Участъкът от центъра до Младост е прокопан по времето на Софиянски и довършен и ОТКРИТ при Боко. Първият въобще участък на метрото е довършен и открит също от Софиянски. Въобще не съм фен на Софиянски (напротив), но нека говорим истината! При Софиянски също се строеше много и ако сега България не беше член на ЕС не вярвам че щеше да се строи повече при Боко/Фандъкова. Кое е крал и кой не не мога да кажа, но има неща за които може да се направи бърза справка.

  15. 15 Профил на hartofilax
    hartofilax
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ииииииииии няма го Бате Бойко!!!!! Дневник излагате се! Сега Цецо ще ви арестува!!!!

  16. 16 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#9] от "незнайния войн":
    Българската армия беше пълна с фатмаци, които имаха качеството което изтъкваш, при това в изобилие. Но здравият разум не смята това качество за достатъчно за да се ръководи държава.

  17. 17 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 686 Неутрално

    абе машината пробивала...Всичко в тази държава става в 1во л.ед.ч.!

  18. 18 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 514 Неутрално

    които копае метро другиму цам пада в него
    вижте какво стана в япония след таисеи в софиа

  19. 19 Профил на The 8
    The 8
    Рейтинг: 829 Неутрално


    Дано след като се изкОпа всичко по метрОто, някой да се сети, че от тая машина имат нужда и поне 10-20 други областни града за да решат ключови проблеми с трафик, пешеходни зони и др.

    Ама на кой ли му дреме... Нали София е България, другите не ги мислим...

    Събуди се, българино! В противен случай ще изчезнеш безславно ...и то сравнително скоро :( НАУЧИ СЕ ЗАДРУЖНО И ПРОДЪЛЖИТЕЛНО ДА ОТСТОЯВАШ ПРАВДАТА!
  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Johnnie
    Johnnie
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Най-съвременната технология може би е била миналия век. Бойко и наследничката му в София единствено говорят, няма никакво значение за тях дали е истина или не. Важното е ПР да става. Това, че за тях нещо е най-съвременно, въобще НЕ означава, че е най-съвременно. Хайде, стига сега - всички останали патки пасем...
    Най-съвреммени технологии, най-голяма метростанция, най-бързо пускане... ГЛУПОСТИ!!! Един влак не може да пуснем 30 години вече, а опищяхме орталъка като за световно... В Лондон метрото е строено 1900 година - тук, едва крета... Във Виена уличното осветление е 1670 година - тук няма

    -Тате, какво трябва да продаваш за да си купуваш скъпи коли, яхти, хотели? -Родината, сине, родината...
  22. 22 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#20] от "Жан-Клод":

    хахахаха, кух като хралупа.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  23. 23 Профил на teratoid
    teratoid
    Рейтинг: 316 Неутрално

    Тези снимки изглеждат като ПР материал за Догуш Холдинг

  24. До коментар [#14] от "b_d_s":

    Това, което пишеш за времето на Софиянски, не е вярно. Тунелът от Стадион "Юнак" до моста при "Интерпред" е изграден до 1989 година. След "Интерпред" има само малки тунели от кръстовището на бул. "Драган Цанков" до метростанция "Мусагеница" и при метростания "Младост".

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  25. 25 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Разстроено

    [quote#24:"Югозомби"]... има само малки тунели от кръстовището на бул. "Драган Цанков" до метростанция "Мусагеница"...[/quote]

    Грешка, от кръстовището на бул. "Г. М. Димитров".

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  26. 26 Профил на Тошо Корп.
    Тошо Корп.
    Рейтинг: 572 Любопитно

    Дневник кога ще сложите една javascript галерия и ще спре това мъчение ...

    краен идеалист
  27. 27 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#24] от "Югозомби":
    Точно си е вярно, което пиша, а ти правиш едно уточнение, което също е вярно. И сега под НДК се ползва готов тунел, а тогава (при първия лъч) основната трудност беше прокопаването на тунела под централната част от Шератон до стадион Юнак. Трябва да се съгласим, че онези времена бяха по-трудни от към финансиране, а и администрацията нямаше опит с конкурсите.

  28. 28 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#27] от "b_d_s":

    Не, категорично не е вярно, че "Участъкът от центъра до Младост е прокопан по времето на Софиянски и довършен и ОТКРИТ при Боко". Това написа ти. Вече казах кога е строен тунелът под бул. "Драган Цанков", до 1989 година. Строителството на метрото от площад "Св. Неделя" до бул. "Драган Цанков" беше подготвено от 2004 г. и започна през 2005 година, а цялата линия между метростанциите "Сердика" и "Младост 1" беше пусната през септември 2009 година. Стефан Софиянски беше на кметския пост до юни 2005 година, а Бойко Борисов стана кмет на столицата през ноември 2005 година, тоест голяма част от дейностите беше извършена по негово време.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  29. 29 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#27] от "b_d_s":

    П. п. И за да те дозаровя окончателно из тунелите на софийското метро, ще кажа, че прокопаването на тунела от метростанция "Стадион Васил Левски" до метростанция "Сердика" от къртицата на японската компания "Тайсей" започна през март 2006 година, тоест почти година след като Софиянски вече не беше на кметския пост.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  30. 30 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#29] от "Югозомби":
    Мисля, че вече се заяждаш! Въпросният участък не само, че се работеше по времето на Софиянски, а и всичко останало - намиране на финансиране, проект, избор на изпълнител беше направено. Така както си наясно с датите може да ни припомниш и от кога България е член на ЕС. Защото има огромна разлика членството за намиране пари за инфраструктура. Както вече казах, не одобрявам Софиянски, но по време на неговото кметуване беше извършена основната работа по първия лъч на метрото и мисля, че възобновяването на строежа на метрото също беше направен когато той беше кмет. Казвам тези неща, защото имаме един управленец, който много се хвали как строи метро и магистрали. Да не би ако Софиянски беше останал кмет строителството на метрото щеше да спре? Или ако някой друг беше станал кмет. Говориш кога е влязла машината, но тази машина е поръчана за изработка достатъчно време преди това, и за извършени изкопни работи и укрепване за да има къде да влезе тя. И какъв е точно приносът на Бойко Борисов за първия лъч на метрото? Той е управлявал машината ли или е охранявал стоежа? Помня, че точно този участък беше със забавено откриване от около година. По твоята логика Боко трябва да носи отговорност.

  31. 31 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#30] от "b_d_s":

    Не, по-голямата част от строителството по първия метродиаметър не е извършено по времето на Стефан Софиянски. Съжалявам, но изглежда ти не желаеш да вникнеш в това, което ти пиша. Фактическата ситуация е друга. Строителството на първия метродиаметър започва още през 1979 година, а основната част от строителните дейности между метростанциите "Сердика" и "Младост 1" са извършени по времето на кмета Бойко Борисов (2006-2009). Разбира се, Стефан Софиянски има заслуга за развитието на метрото, но в никакъв случай не може да му се припише основна роля в изграждането на първия метродиаметър.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  32. 32 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#30] от "b_d_s":

    Забележи кога започна да копае къртицата на "Тайсей Корпорейшън":

    Днес “Тайсей” започва да копае тунела за метрото под центъра на София
    01 Март 2006, 11:03
    http://www.bgstroitel.net/fullnews/116.html

    “Къртица” копае под центъра на София
    01.03.2006
    http://www.monitor.bg/article?id=72335

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  33. 33 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#30] от "b_d_s":

    Забележи и кога започна строителството между "Сердика" и "Младост 1", два месеца преди Софиянски да напусне кметския пост:

    Започва строителството на метрото до стадион "Юнак"
    Последна промяна в 15:34 на 27 апр 2005
    http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2005/04/27/171228_zapochva_stroitelstvoto_na_metroto_do_stadion_junak/

    Няма как по негово време да е била построена основната част от метролинията между "Сердика" и "Младост 1". Това е просто теоретически изключено. Не се заяждам, но държа на фактологическата точност.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  34. 34 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    [quote#31:"Югозомби"]... основната част от строителните дейности между метростанциите "Сердика" и "Младост 1" са извършени по времето на кмета Бойко Борисов (2006-2009).[/quote]

    Основната част от строителните дейности след 1989 година, да уточня.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  35. 35 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1141 Неутрално

    Догуш - интересно какви работници работят по този проект? Дали използват триковете на Лапа Мангиз и си водят анадолците да точат фондовете?
    Фандъчката и ББ да кажат ако е така - защо не се наемат българи за работнице?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  36. 36 Профил на Владимир
    Владимир
    Рейтинг: 213 Весело

    До коментар [#11] от "hito":

    Помислих, че ще има снимки само на Бойко Борисов, а то някаква машина...- цитат на коментар #3 от “The Crack Fox”


    Споко, той я кара. - цитат на коментар #11

    Не знам дали я кара, ама сам си я сглоби...

    в мазето...

  37. 37 Профил на exciter
    exciter
    Рейтинг: 367 Весело

    Тая машина е от филма "Зов за завръщане", само не знам дали ако я караше бат Арни нямаше да копае по повече от 9м/ден.

    Behind the wheel...
  38. 38 Профил на Дони
    Дони
    Рейтинг: 624 Весело

    Тази машина влиза или излиза в момента на снимането?

    И защо толкова зяпачи наоколо заедно с кметицата?

  39. 39 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Ей, браво! на който се е сетил да ни покаже как работи таз работа с метрото. Много интересно!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  40. 40 Профил на Starsky
    Starsky
    Рейтинг: 572 Неутрално

    А какъв ли шум вдига?! Как ли им понася на живеещите наоколо?!

    Who looks outside dreams. Who looks inside awakens. Carl Jung
  41. 41 Профил на vlad76
    vlad76
    Рейтинг: 572 Любопитно

    ...КОГА ТАЗИ МАШИНА ЩЕ ВЛЕЗНЕ ПОД ШИПКА....????

  42. 42 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Чудесна идея да се представи строителството на метрото в снимки. А ето какво правят хората в Швейцария - на 10.09 има ден на отворени врати за посещение на строителната площадка на новия тунел на Сан Готардо. http://www.alptransit.ch/fileadmin/images/Startseite/Besuchen_sie_uns/Tag_der_offenen_Baustelle2/Ceneri/TdoB_2011_Vigana_Camorino_Einladung.pdf

    Жизнь или Life - избор има.
  43. 43 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#41] от "vlad76":

    И аз се чудя, може ли тази машина, така и така е купена - да се ползва и за други тунели? Или за всеки тунел (в зависимост от геологията, типа почва/скали, водното ниво и т.н.) се разработва отделна машина??

  44. 44 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#32] от "Югозомби":

    Най-неприятната черта у герберските милиционери е отсъствието на обективност.
    "Софийското метро ще започне да се движи от площад "Св. Неделя" до "Интерпред" най-вероятно през октомври 2007 г., съобщи столичният кмет Стефан Софиянски, след като подписа договора с японската фирма "Тайсей" за отсечката под центъра на София.
    "Успоредно с това се работи по проекта за отсечката до жк "Младост" и се търси финансиране за строителството, допълва БНР.
    Проектирането ще приключи догодина и по думите на кмета е реално метрото да стигне до "Младост" през 2008 г."

    Реално, Борисов стъпва на засята нива, с подготвени комбайни и е само под въпрос, дали ще зацапа пейзажа. Почти успява с японците...
    http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=644006



    Ecrasez l’infâme
  45. 45 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#43] от "_dan_":

    Машината може да се използва и за други тунели, но е профилирана за определен тип почви, по-точно тези на София, за които беше нарочно произведена. На снимка №6 е обяснено за какви почви е пригодена - меки и с високо ниво на водите. Всъщност тя е собственост на турската компания „Доуш иншаат ве тиджарет“ АД, която строи тази част на тунела, така че използването й в бъдеще ще зависи от това дали турската компания ще спечели бъдещи търгове за строителство на софийски метротунели.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  46. 46 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1311 Весело

    И да ръгате минуси, Борисов все още диша прахта на Софиянски.
    Софиянски пусна 10 км. и осем метростанции, Борисов може да се похвали с 8 км. и 6 метростанции, от които две надземни с изградена инженерна инфраструктура - моста над "Въртопо" и тунела под Драган Цанков, които пък са от времето на Живков.
    Софиянски може да му каже, че му е осигурил и японците и парите и машината за ровене. А Станишев - парите от еврофондовете. Кумирът му, че е дал началото, с инвестиционното проучване, проектирането и започването на строителството.
    Т'ва е положението ...

    Ecrasez l’infâme
  47. 47 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1083 Весело

    Какво значение имат минусите, когато трябва да си сляп, за да не се съгласиш с току-що казаното?

  48. 48 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#40] от "Starsky":

    На около 250 метра от тунела не се чува, дори нощем, когато е тихо. Машината работеше денонощно.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  49. 49 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Неутрално

    До коментар [#47] от "mik2":

    Не е нужно да си сляп. Достатъчно е да си политически пристрастен. Казаното е доста несериозно, като се започне от удобното забравяне на построеното до 1989 г. по първия метродиаметър между станциите "Сердика" и "Обеля" и приписването му изцяло на Софиянски, та се стигне до спекулациите с действително случилото се след 2005 година. А то е следното. Наследените от Софиянски договори станаха основа на продължително протакане на строителството от страна на японската компания "Тайсей Корпорейшън". Очевидно правната основа на отношенията е допускала подобни увреждащи интересите на софиянци бездействия. От друга страна Бойко Борисов спечели извънредните кметски избори през 2005 година, но остана изолиран, тъй като трябваше да управлява със стария състав на Общинския съвет. ГЕРБ успя да състави собствено мнозинство в Общинския съвет на столицата едва на редовните местни избори през 2007 година, когато Борисов беше преизбран. Това е началото на ефективната власт на ГЕРБ в столичната администрация. Най-сетне, Борисов завари една договорена схема на финансиране и строителство, но привеждането й в действие и достигането до успешен край не се дължат изключително на неговия предшественик, а на управленските симбиози в периода след оттеглянето на Софиянски, който напусна кметското кресло два месеца след началото на строителството. В такъв смисъл значителна част от строителството на първия метродиаметър в участъка от станция "Сердика" до станция "Младост 1" е пряко свързана с управлението на Борисов като кмет и на ГЕРБ като политическа сила. Ще повторя, заслугите на Стефан Софиянски в софийското метростроителство са факт, но опитите за приписване на заслугите за споменатия участък изключително на него са политически мотивирана некоректна спекулация.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  50. 50 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#49] от "Югозомби":

    Хммм.. Виж ти, виж ти..
    Можело значи.
    Виж сега зомби, понеже знам за какво иде реч, ще ти го кажа. Основният виновник метрото в София да го има се казва Братоев и екипа му. Не е Софиянски, не е Борисов, а Братоев.
    "Митрополитен" ЕАД започна като една скромна инвестиционна дирекция към Метрострой, а днес е компания, която има капацитета да подготви цялостна докоментация за метродиаметрите, търговете и да управлява инвестиционния процес.. И не само. Защото освен всичко това, Метрополитен е и транспортен оператор.
    Това е истината. Никакви ГЕРБ, СДС, ОДС и ССД нямат заслуги в това отношение.

    Ecrasez l’infâme
  51. 51 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1549 Неутрално

    До коментар [#49] от "Югозомби":

    Май само пропускаш, че Борисов, дето нямал власта от 2005та, след 2007ма запази същия СОС, а, странна работа?

    И я сподели коя част точно от Сердика-Обеля е построена преди 89та година?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  52. 52 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1083 Гневно

    До коментар [#36] от "Владимир": Каква е тази "отявлена" гавра с премиер, макар и мутра, но избран демократично? Засрамете се малко, човекът поне не е като Танов да набира ЕГН вместо телефонен номер, не е паднал толкова, все пак..

  53. До коментар [#51] от "Тони!":

    По правило избягвам да влизам в какъвто и да било контакт с теб поради твоята изключителна нечистоплътност, но в случая ти изрече такъв абсурд, че ми е трудно да не отреагирам. След местните избори през 2003 година Общинският съвет е имал този състав:
    http://sofiacouncil.bg/?page=previous
    БСП 19 съветници
    СДС 10
    ССД 9
    Гергьовден, БЗНС-НС, ДП 6
    ДСБ 6
    ДЗС 5
    НДСВ 4
    Независими 2
    След местните избори през 2007 година съставът на Общинския съвет се промени с появата на мнозинство на ГЕРБ, тоест твърдението, че Борисов е запазил стария състав на Общинския съвет след 2007 година е тотален абсурд:
    http://sofiacouncil.bg/?page=counsellors
    ГЕРБ 33
    БСП 12
    СДС 5
    ДСБ 5
    АТАКА 3
    НДСВ 2

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  54. 54 Профил на mik2
    mik2
    Рейтинг: 1083 Разстроено

    До коментар [#14] от "b_d_s": Не сте прав, уважаеми господине! В устава на ГЕРБ никъде не прочетох, че е имало метро преди 2006 година! Вземете се в ръце и мислете, както сочи Повелителят/да се свети името МУ/! Даже и Япония е нямало, за какви договори, машини и прочие говорите. Бъдете обективен, ако обичате..

  55. 55 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#34] от "Югозомби":
    Само да вметна, че се отказах от спора с теб заради крайната ти пристрастност и дивашки опити за изкривяваш истината. Както ти казах и преди, не одобрявам ВЪОБЩЕ Софиянски. Но намирам за крайна инсинуация да издърпваш строежа на метрото по назад във времето преди 1989-та и напред във времето след 2005-та.
    Не знам на каква възраст си, но аз имам спомени за партийните секретари и ти твърде реално възвръщаш тези ми спомени с изкривената си логика, подчинена да обслужва твоето правилно заключение.
    Не е едно и също да намериш начин да превърнеш от един трап метро с това да кацнеш на кметския стол, когато японска компания вече строи и да чакаш да срежеш лентата. Не е едно и също да строиш във времето на една разсипана държава и в държава член на ЕС и вече с поне минимален опит в усвояване на евросредства. Администрацията също се учи да работи и това е естествен процес.

  56. 56 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1025 Любопитно

    До коментар [#55] от "b_d_s":

    Не е възможно да се мисли за цялостната история на строителството на софийското метро и да се игнорира построеното до 1989 година, то никак не е малко. Представите ти както за този период, така и за последните години, са явно неточни. И докато неосведомеността е извинима, то инатът, породен от наранено его - не.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  57. 57 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 878 Неутрално

    До коментар [#56] от "Югозомби":

    Не се игнорира строеното пред 1989. И сега тунелът от Патриарх Евтимий до Хемус ще се включи като наследство от комунизма. Но аз по-скоро чета, че всичко било направено при управлението на Тошо и на бодигарда му, което не е вярно. Всъщност и при двамата еднолични управленци строежът се прави с подкрепата на външни за страната фактори и в условията на стабилност и натрупан опит за администрация от същите или на същото ниво строежи. Извън управлението на тези двамата строежът се извършваше в много по-тежки условия - неразбория на прехода, неопитност на новата администрация, липса на безрезервна външна техническа или финансова подкрепа. Тук не изтъквам Софиянски, само дебело намеквам, че дори и Софиянски е класа над Тошо и Боко. Ако Софиянски основно е крал, то колко малко усилия са му били необходими за да кметува по-успешно от Боко и от кадъра на Тошо (еквивалент на Фандъкова в момента, предан на Големия брат кмет). Но пък и Боко се занимаваше с "извънкласни дейности" докато беше кмет - направи си партия в нарушение на закона, че кметовете нямат право на политическа дейност. А и толкова откриване на обекти, толкова нещо - бул Яворов / бул Вапцаров 6 пъти го открива, по два пъти за всяка отсечка между кръстовищата, по веднъж за всяко платно, винаги предсрочно и като мина след 1 седмица виждам, че още се строи откритото.

  58. 58 Профил на gecheto
    gecheto
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#21] от "Johnnie":

    Не си прав ъа Лондонското метро, по-рано е пуснто - 1863
    http://de.wikipedia.org/wiki/London_Underground

  59. 59 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 822 Весело

    И вместо да се радвате, че работите по метрото на София напредвад, пак се джавкате за работи от преди 22 години? Карък хора ей!!!

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  60. 60 Профил на Galahad
    Galahad
    Рейтинг: 8 Любопитно

    А не ви ли се струва че на доста "плитко" дълбаят за това метро. От снимките личат едни има-няма 2 метра под нивото на улицата. Това нормална дълбочина ли е?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.