Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Ок. Строим травелор!

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  2. 2 Профил на monique
    monique
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Бързата кучка слепи ги ражда!

    Всички ние сме затворници, но едни килии имат прозороци, а други - не...
  3. 4 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 553 Любопитно

    Ха сега да помислим защо СО променя трасето на метрото? Сигурно няма нищо общо с това, че бившите общински имоти около Цариградско шосе са придобити на безценица от свързани с общинските съветници лица и върху тях са изградени офис сгради. Съответно, за да бъдат продадени и отдадени офисните площи в тях до тях трябва да стига обществен транспорт. Хоп, променяме маршрута. Гражданите остават да изстудяват предястието. Собствениците на офис сгради са облагодетелствани. Парите са изхарчени, а решение за транспорта на гражданите няма. Само Фандъкова невинно се усмихва.

  4. 5 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3299 Неутрално

    Сега като почнат автоталибаните да изминават същите 200 метра с бангията (сакън да не получат някой инфаркт от 3 минути ходене пеш), теренчето ще бъде утъпкано , а хълмчето - изорано от гумите като тепсия

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  5. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5383 Разстроено

    да видите зимата как ще е !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5383 Гневно

    важното е да се УСВОЯВАТ ЕДНИ ЕВРОПАРИ ОТ ЕДНИ НАШИ КРЪГОВЕ !!! И ДА СЕ ВЕЯТ ЗНАМЕНАТА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5383 Любопитно

    До коментар [#2] от "monique":

    ЗА КОЙ ИЛИ КОЯ ОТВАРЯШ ДУМА ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 9 Профил на levchev
    levchev
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Нищо ново под небето, типично по-нашенски!

  9. 10 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 916 Неутрално

    ЗАЩО ТИЯ НЕКАДЪРНИ И КОРУМПИРАНИ ТИПОВЕ ПРЕМАХВАТ ТРАМВАЯ ПО "ВИТОШКА" И "ЧЕРНИ ВРЪХ"?
    Най-вероятно за да не пречат трамваите на дебелите джипове на приятелчетата им - мафиоти.

  10. 11 Профил на haralampi
    haralampi
    Рейтинг: 500 Неутрално

    би било хубаво да направят още една метростанция в Дружба, ако е възможно, това явно ще улесни доста хора

    "Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
  11. 12 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 686 Неутрално

    Толкова ли не можаха да направят под земята 300м. транспортна лента, подобно на спирката на СУ и връзката с Орлов мост? И да разкарат тези автоморги от възел Горубляне, да освободят паркоместа в хиляди бр., без скъпи строежи. Само тъпаци управляват проектите на тъпите нации.

  12. 13 Профил на monique
    monique
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#8] от "КМЕТ В СЯНКА":
    Целта на метрото е да облекчи трафика на коли, да бъде удобна алтернатива за придвижване, да може да бъде използвано от максимален брой пътници. Питам защо да не се изчака още няколко месеца, за да бъде завършена и необходимата надземна инфраструктура и да пътуваме като бели хора.
    А за "кучката/те" е ясно кои са онези с ножиците и лентите, които пътуват с ескорт и служебни коли до работа.

    Всички ние сме затворници, но едни килии имат прозороци, а други - не...
  13. 14 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 734 Неутрално

    [quote#4:"znayko84"]Съответно, за да бъдат продадени и отдадени офисните площи в тях до тях трябва да стига обществен транспорт. [/quote]

    Не е само това. През 2006 решението е взето, за да се спестят над 30 млн. лева. Т. е. трябвало е да се измисли нещо по-бързо и по-евтино, за да може да се каже, че метрото е построено. Това носи точки за изборите.

  14. 15 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Весело

    Това реване е толкова смехотворно. Селяците от крайния квартал ще правят гражданско общество ! Ми то по тяхната логика що не им се направи връзка със станцията на ЦУМ? То станцията на Цариградско не е за тях ама откъде да знаят завалийките!?

  15. 16 Профил на barabana
    barabana
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Хубава работа, ама българска.

  16. 17 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 766 Весело

    Сигурно освен калта има и други екстри... четирикраки "приятели", милички, добрички, които те посрещат късно вечер размахвайки опашка...

  17. 18 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Ми не знам как точно ще ме свалят от колата. Май единствено със забрана, наказуема с разстрел.

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  18. 19 Профил на TheJ0kerr
    TheJ0kerr
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Абе може ли такова нещо бе?!?!?!Абе тея не могат да си намерят главата с фенерче и карта ли бе?!?!? Даже и за България не мога да повярвам че е възможно! И после ще ми откриват предсрочно - кое бе, господа мозъчни тръстове ви е готово че да откривате предсрочно - инфраструктура, достъпност ли какво? пак евтини ПР-и...абеееее, няма тъкава държава просто!

    Способността да се прави зло се оказа най-благодатният талант на комунистическата епоха, тъй като това ЗЛО се оказваше ДОБРО за политиката на партията Г. Марков
  19. 20 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Смятам, че факта, че общината не е осигурила достъп на дружбенци до метрото е малоумен, НО станция Цариградско шосе никога не е била предвидена да обслужва тези квартали. Нейната цел е да обслужва приходящия трафик по магистрала Тракия и бизнес зоната в района. За кв. Дружба има предвидени 2 станции, които ще се строят от средата на тази година по проект за разширение към Летището. Имотите от Дружба до станцията са частни и няма влязъл в сила ПУП, така че Общината не може просто ей така да строи, та дори и разстоянието да е 5 метра. И все пак, ако има нещо, което най-много да ме дразни е факта, че се омаломажава тази чудесна нова придобивка заради хора, които нито веднъж не са се поинтересували дали аджеба ще имат достъп до метрото и едва седмица преди откриването започват да вият на умряло.

  20. 21 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#18] от "Реконструктор": Може би като бензина стане 7лв, а газта - 4!

  21. 22 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Много ми е интересно откъде ли пък се "спестяват" тези 30 милиона, когато така и така, трасето продължава надолу към Дружба-1 и ще стига чак до летището? Чисто и просто мисля, че № 4 е абсолютно прав, няма друга логика, която да извинява строителното и архитектурно безумие, 40-50000 човека от Дружба 2-ра, 3-та и 4-та част, да бъдат оставени без достъп до лелеяната метростанция! Сегашната спирка ще обслужва единствено обитателите на офис-сградите, както и пътниците, слизащи от селските рейсове на булеварда!

  22. 23 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Докато за подобни безумия няма оставки, няма да мръднем напред! Живо разхищение на държавни пари е да построиш нещо да милиони, което да не може да се ползва от голяма група хора, защото не са изхарчени още само няколко хиляди.

  23. 24 Профил на Чеша си езика
    Чеша си езика
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#17] от "Sioux":

    Ако са само четирикраки посрещачите иди, доди, ама ще има и двукраки дето правят по големи зулуми.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
  24. 25 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2436 Неутрално

    До коментар [#22] от "ultra_61":

    "Интер Експо Център" като точка, до която има метро, е от значение за Общината, защото така ще се улеснят гражданите, които искат да посещават изложенията там. Районът наоколо се застрои с бизнес сгради и вероятно те също имат такива очаквания. Ала трябва да се помисли и за живущите наоколо, защото из тези шубраци, калнотии, мръсотия и бездомни кучета освен да се стигне до неприятни инциденти, друго няма да се постигне. В крайна сметка, метрото е част от обществения транспорт, който следва да покрива максимален брой хора.

    Ако има бъдещи спирки в тези квартали, които ще са по-удобни, това също е добре, ала на този етап трябва да има някакво решение.

  25. 26 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2436 Неутрално

    Това инженерно творение на сн. #10 с каква цел е направено?

  26. 27 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    [quote#16:"barabana"]Хубава работа, ама българска. [/quote]

    По-скоро 'Хубава работа, ама мутренска!"

  27. 28 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#20] от "Софиянец":

    По принцип сте прав, но тя работата е като да закачиш на свинче звънче...

  28. 29 Профил на bravo
    bravo
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Ама на вас кой ви е казал, че това метро е за ползване. То си е направено да се снимат Бойко и даскалицата на откриването. Просто един малко по-скъпичък PR. Я кучетата да изядат още някой професор и до летището ще го пуснат до септември. Само дето като влезеш вътре и ще ти дават лопата сам да си прокарваш път. Ако щеш.

    Българските политици не са раждани - те са изходени.
  29. 30 Профил на radostina_m
    radostina_m
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#20] от "Софиянец":

    Това просто не е вярно. Справка - по старите планове на метрото то трябваше да минава по вече съществуващите трамвайни линии в посока към летището, през самия квартал Дружба. Т.е. продължението от Младост беше замислено, за да обслужва летището, обхващайки максимално голяма жилищна територия по пътя си. Не Цариградско шосе!!! Интересно какъв ще е този трафик от Пловдив ли, от Лозен ли, дето ще запълни 1300 платени!! места за паркиране (безплатни са първите два часа) и да ползва метрото. Паркингът ще стои празен, в най-добрият случай "Метро" ще изпищят на третия месец от безплатно ползващите техния паркинг и като цяло тази отсечка - между Младост и Цариградско ще е най-слабо натоварената в София. Освен ако наистина не помислят за хората от Дружба, които ЕЖЕДНЕВНО се нуждаят от удобен и бърз транспорт.
    Всички тези приказки за буферни паркинги и офис зони на Цариградско ми миришат, ама много, на чиста корупция...

  30. 31 Профил на rapidfire
    rapidfire
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Абе те хубаво правят подземни паркинги, ама някой помисли ли колко коли са на пропан-бутан? Те не се допускат под земята, по обясними причини.
    Само някой да ми обясни те къде ще паркират?
    А иначе - Хотели как получше, получилось как всегда.
    Метростанция in the middle of nowhere.

    It is nice to be important, but it's more important to be nice!
  31. 32 Профил на radostina_m
    radostina_m
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#20] от "Софиянец":

    а относно коментара за "хора, които нито веднъж не са се поинтересували дали аджеба ще имат достъп до метрото и едва седмица преди откриването започват да вият на умряло"

    Тотално показва, че не си наясно. От управата на Цариградски комплекс са предлагали на общината неколкократно схеми за пешеходен достъп до метростанцията още от началото на строителството. Включиително решение за достъп по единственият оцелял общински терен. Никакъв отговор, ама никакъв... Отделно от това от месеци насам живеещите в района пробваха какви ли не начини да привлекат вниманието на общината, на зам.-кмета по транспорта Любо Христов, на общинската съветничка от ГЕРБ Лорита Радева, която също живее в тази част на Дружба... Пълнихме и единственият форум за Дружба със сигнали и въпроси по темата. Без резултат. И едва когато по блоковете бяха разлепени призиви за протест, проблемът замириса на скандал и привлече медийно внимание, общината реагира... Приемам случващото се до момента като опит на общината да заглади поредната си мърляво и недокрай свършена работа. А обещанията - ще видим как, кога и дали ще ги изпълни.

  32. 33 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1104 Неутрално

    стига ревахте, еееее, бива бива, ама тва ващо е нямам думи. Ще оправят и пътя до станцията, споко, каквото и да е е 10000 милиона пути по добре от там, кво отиваше, май 204 автобус...
    Смисъл, гледайте положително хора

  33. 34 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 618 Неутрално

    До коментар [#30] от "radostina_m":

    Старото трасе макар и да минаваше централно през Дружба 2 оставяше в страни Дружба 1 и новите бизнес зони преди летището. При сегашното трасе се обзлужват бизнес зоната на Цариградско, Дружба 2, Дружба 1, бизнес зоната преди летището и терминал 2. Предимствата му са очеизбодни, а това че общинарите ги е домързяло да направят нуждите отчуждения за пътеката към сегашната станция е друга тема.


    До коментар [#31] от "rapidfire":

    Паркингът е единственият подземен паркинг в България, на който ще могат да спират коли с газова уредба.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  34. 35 Профил на mahito
    mahito
    Рейтинг: 488 Весело

    До коментар [#33] от "carmello":

    Именно, енергията, която беше отразена в реване по форумите на Дневник така добре можеше да бъде използвана за почистване на градинки и улици, или пък други креативни дейности ))

  35. 36 Профил на wds23355772
    wds23355772
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    Като чета коментарите тук и си мисля 2 неща:
    Никога важните решения в една държава не трябва да са в ръцете на "народа";
    В Дружба живеят хора с интелект на шимпанзета.

  36. 37 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    Абе аз викам въобще да се пропусне дружба и направо следващата спирка на летището като знаят много пък и по бързо ... тези услуги са за да се придвижиш бързо, като в Лондон за по-бедните квартали има автобуси, които се вързват със станциите ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  37. 38 Профил на barabana
    barabana
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#27] от "Mai Tai":
    точно това имах предвид

  38. 39 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 701 Весело

    Айде, айде, да не заслабнат селофиянци...

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  39. 40 Профил на mr. bungle
    mr. bungle
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Важен щрих по повода е, че при клъцването на лентата днес, ББ благодари на настоящия и бившия кмет на София за отлично свършената работа. Безценно.

    suck it and see.
  40. 41 Профил на кинти
    кинти
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Метростанцията беше изместена, за да може да обслужва търговските обекти и няколкото офис сгради в района. Точно там стои празният паметник на Бечмарк, а до него се градят 2 офис сгради - Елипс тауър и Капитал форт (ще в най-високата в София). Около тях е пълно с по-ниски офис сгради, които чакат на това метро да се напълнят с наематели. От 5 години все чакат, с цени като за Берлин или Москва. Аверите им в столичната община, пардон мафия, им уредиха запълване.

    http://www.youtube.com/watch?v=hx16a72j__8
  41. 42 Профил на hartofilax
    hartofilax
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Автобуси 1 и 3 пътиват на 1 час. Голяма мисъл са измислили в общината! Велики са!

  42. 43 Профил на Софиянец
    Софиянец
    Рейтинг: 553 Неутрално

    До коментар [#32] от "radostina_m":

    Как сте си комуникирали с общината? Внасяли ли сте си предложенията с входящ номер, изисквали ли сте отговор според закона в рамките на 30 работни дни? Тормозили ли сте ги по телефона? Нали не смятате, че с писане на жалби в някакъв форум с 50 човека на кръст ще постигнете нещо. С администрацията трябва да си настоятелен..щом няма решение по вашия проблем, значи просто не сте били достатъчно настойчиви, особено ако както се опитвате да ме убедите, решението е толкова лесно.

  43. 44 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#32] от "radostina_m":

    Извинявайте Радостина, но не се разбира много от дискусията ви без линк или поне схема на това как е трябвало да мине и как е минала линията? Според мен офисите и метро са дали рушвет да си направят станцията до тях, но мисля че това не означава че няма да има продължение до летището през дружба. Нали така или греша и аз нещо не разбирам?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  44. 45 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Между другото - доколкото знам метро също закупи общински терен доколкото знам, даже и държавха 2-3 години един служител който преди работеше в общината само за да оправдаят рушвета който бяха дали за да закупят терена.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  45. 46 Профил на radostina_m
    radostina_m
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#44] от "Десен":

    Да, ще има продължение към летището и още две станции в Дружба, но в първата част. Едната станция е на границата между Дружба 1 и 2, а другата - в полето около логистичните комплекси, които настроиха по протежение на бул. Брюксел и на "Христофор Колумб". И двете обаче са отдалечени от тази част на Дружба 2, до която буквално на 200 метра е въпросната метростанция 19 на Цариградско. А нагоре, в посока "Практикер" са съответно 3,4 и 5 част на Дружба, те остават тотално встрани от трасето на метрото. Факт е, че се изискваха съвсем малки усилия, за да се предвиди връзка на тези райони с метростанцията от самото начало. Не съм специалист по темата, но метрото се финансира с пари от еврофондовете, ако подобна връзка беше заложена в проекта за метростанцията, вероятно и нейното изграждане можеше да се финансира по този начин. Нищо такова не се случи, което говори за лошо, дори никакво планиране от страна на общината, да не кажа нещо по-силно

  46. 47 Профил на radostina_m
    radostina_m
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#43] от "Софиянец":

    За съжаление не знам подробности, тъй като аз самата не съм се занимавала със случая. Логично е, след като е имало срещи с хора от общината и внесени проекти, те да са заведени по съответния ред... За мен лично обаче остава неразбираем целият негативизъм срещу хора, които просто си отстояват правото на по-добър живот. И настояват да получават нещо срещу данъците си, а не просто да гледат какво се случва около тях.
    Малка подробност е, че преди две години, когато се планираше промяна в зонирането на София заради местните данъци, един от районите, които тези промени обхващаха, бе точно Дружба 2 (Дружба 1 тогава оставаше в 4-та зона). Цитирам по памет, но плановете бяха от 4-та зона районът да мине в по-високата 3-та, т.е. хората да плащат по-висок местен данък. Мотивът бе, каква изненада, именно предстоящото пускане на метро в района...

  47. 48 Профил на Hristo'o
    Hristo'o
    Рейтинг: 701 Неутрално

    И в Обеля е същото. За да стигнеш до метрото, трябва да минаваш през кални и мръсни "пътечки" откъдето и да го доближаваш!

  48. 49 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Жителите на "Дружба" отправят мого "поздрави" на бившия и на настоящия кмет ,за добре не обмислената работа.

  49. 50 Профил на Dreadlord
    Dreadlord
    Рейтинг: 701 Весело

    Гледай ги колко са долни! Метро им направили, те и тротоарче искат...

    Who is General Failure and why is he reading my disk?
  50. 51 Профил на pavlinwork
    pavlinwork
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#20] от "Софиянец":

    Точно така, благодаря че ми спести писането! Плюс това най-голямата изложбена зала вече има удобен и бърз достъп, също и полетата на около ще се развият!

    Да се радват на новите спирки. Скоро и в Дружба!

  51. 52 Профил на petyofi
    petyofi
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#34] от "anihilator_jack":

    Не съм съгласен с казаното, че метрото обслужва "Дружба 2", а е точно обратното, заобикаля квартала. Следващата метростанция 20 е точно преди първите блокове на "Дружба 1" (кръстовището на "Списаревски" и "Пастухов" и на няколко стотин метра от последните блокове на "Дружба 2" (първа част). За "Дружба 2" втора, трета, четвърта и пета част дори не искам да коментирам. Погледнете картите и схемите, преди да правите бързи заключения.

  52. 53 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 618 Неутрално

    До коментар [#52] от "petyofi":

    Вас дружбенци наистина не ви разбирам. Според старият план щяхте да имате метро, а според новия ще имате метро+трамвай. Е наистина не разбирам какъв ви е проблема?

    Veritas odium parit obsequim amicos
  53. 54 Профил на petyofi
    petyofi
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#53] от "anihilator_jack":

    Трамвай е заложено да има още по соц време, затова стоят от толкова време релсите по неизградения все още (но с първа копка) булевард "Копенхаген". Тогава дори не се е мислило за метро в тази част на София. А ако искате наистина да разберете за проблема по задълбочено, направете си кратко проучване в интернет, прочетете мненията по форумите. Сигурен съм, че ще разберете, стига да имате желание.

  54. 55 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 618 Неутрално

    До коментар [#54] от "petyofi":

    Историята на този трамвай я знам много добре - все пак един от вуйчовците ми е участвал в копането на тунела под Драган Цанков. Аз говоря за идейния проект за метрото от 2002. Според този план трамвая напълно отпадаше, а това отклонение минаваше под Копенхаген до летището. Според новия план метрото се премести по новото си трасе, а трамвая ще се удължи до станция Младост 3, а в бъдеще и до Бизнес парка. Е не смятате ли, че с метро плюс трамвай Дружба ще е по-добре отколкото, ако беше само с метро?

    Veritas odium parit obsequim amicos
  55. 56 Профил на Ослик, суслик, паукан
    Ослик, суслик, паукан
    Рейтинг: 492 Неутрално

    Явно не е отчетена релефната специфика на района около метростанцията.


    Егати и пропуска.

    I had a dream, Joe
  56. 57 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1341 Весело

    Които е строил тоя комплекс тои трява да завърши и връзките за нхегова сметка, междувпрочем в такива комплекси "до метро" част от цената на жилището е правенето на отсечката. За какво ревът тия.

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  57. 58 Профил на dunkan
    dunkan
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#20] от "Софиянец":

    "станция Цариградско шосе никога не е била предвидена да обслужва тези квартали. Нейната цел е да обслужва приходящия трафик по магистрала Тракия..."

    "За кв. Дружба има предвидени 2 станции, които ще се строят от средата на тази година..."

    И 2-те станции предвидени за Дружба са в Дружба-1. За Дружба-2 нема нищо. А в момента тази станция ("за магистрала Тракия" дали е натоварена, как мислиш?

  58. 59 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    Че какво й е на пътеката?
    Я колко живописно и природосъобразно!
    Нал сте еколози бе, алоо!
    А Исуса Христа да не е ползвал автобус или метро? Пеш и на магаре!

    В Русия съм! В Русия съм!
  59. 60 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    "Предвидливо, защото след откриването на метростанцията никой няма да иска през имота му да преминават граждани,"

    Пълни глупости! ПЪЛНИ!
    Всеки бизнесмен иска край обекта му да минават потоци от хора, колкото с еможе по-огромни и платежоспособни!
    Един търговски център или дори кафе как ще печели! Но акъл трябва!

    В Русия съм! В Русия съм!
  60. 61 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    'тъй като всички останали метростанции на софийското метро са разположени на възлови кръстовища в столицата с удобен достъп към тях от всички посоки"


    Глупости!
    ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ!
    Станция Джеймс Баучер до кое е близо??
    Върви се 10минути с бърз ход до факултетите на СУ, толкова до НПМГ,15 до Семинарията, поне толкова до Токуда. Хиляди хора всеки ден ходят на работа или прегледи в Токуда!
    А до така или иначе затворения София ленд 20-25 минути. Кво няма да го затворят хората, то кой ще иде там...
    Пълна пародия!!!

    В Русия съм! В Русия съм!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.