Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на remover
    remover
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Досущ като в Ловеч :))),но те и моделите сигурно са същите ;),а за качеството ...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  2. 2 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 501 Неутрално

    Грейт уол не са толкова зле колкото си ги представяхме,напротив както се вижда от снимките имат доста модерен завод и правят не лоши модели,а ако започнат да произвеждат у нас и да продават на добри цени,хибрида и електромобила който показаха на изложението в Китай,направо ще избият рибата.

  3. 3 Профил на Seb
    Seb
    Рейтинг: 521 Неутрално

    "хомологизация"???

    Правилният термин е "хомологация".

  4. 4 Профил на _scythe_
    _scythe_
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Снимка 19: Какви ли песни пеят докато маршируват? (Правя аналогия с американските военни)

  5. 5 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1881 Неутрално

    До коментар [#1] от "remover":

    Качеството е според цената ...

    Предразсъдъците са за ограничените.
  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1193 Неутрално

    Желая им успех. Най-добрия тест за издържливост, е да ги покарат тук в България, по нашенските пътища. Ще си покажат всички слаби места.

  7. 7 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#2] от "simeonov_":

    Вие наистина ли вярвате, че китайците ще си произвеждат колите у нас???
    Т. нар. "завод" в Баховица е просто зле замаскиран логистичен център, където се поставят етикетите "Произведено в ЕС" на докарваните от Китай готови автомобили. Китайците пестят от мита, а един български олигарх прибира процент от парите, с които се ощетяват хазнаите на държавите от съюза.
    За съжаление всеки гледа да ползва България като троянски кон, а ние му помагаме и му ръкопляскаме.

  8. 8 Профил на se_nau
    se_nau
    Рейтинг: 572 Неутрално

    По интересно е на "Nat Geo Central Europe",в предаването Мегазаводи.Ще видите БМВ Х3, Мини,и др.Всеки вторник 21ч.
    Китайците трябва още много да работят..
    http://topgear.bg/photos/kak-se-pravi-f3-675/?imageNo=0#main

  9. 9 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#7] от "monacensis":

    автомобилите не са готови, а се сглобяват тук! а дори и така да е (въпреки че определението зле замаскиран логистичен център не е много на място употребено) това не е практика на грейт уол, ами и на много други големи производители не само на коли! така че ако си мислиш, че си открил топлата вода или си "разобличил" грейт уол, трябва да те разочаровам

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  10. 10 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 501 Весело

    До коментар [#7] от "monacensis":

    Ти си много зле бе човек,нали в този така наречен "логистичен център" има открити доста работни места,плащат се заплати и данъци и всичко останало,на теб какъв ти е проблема? И да наистина вярвам,че китайците ще си произвеждат колите тук,като го правят в другите си заводи извън Китай,пък ти си хейтвай колкото си искаш,типични по български.

  11. 11 Профил на vnn
    vnn
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Какво значение има какво точно е завода при Ловеч?Да не е да сме изгонили от там БМВ или Мерцедес заради китайците?Разкриват работни места ,да си плащат честно данъците и да търсим възможности да дойдат не само китайците-според мен това е важното.

  12. 12 Профил на debil
    debil
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Мирише ми на ПР-акция за подобряване на имиджа на Гришата, ... ама едно л@йно колкото и да го парфюмираш си остава л@йно

  13. 13 Профил на theteaserboy
    theteaserboy
    Рейтинг: 367 Неутрално

    колко заетост генерира този завод има ли повече от 500 души на смяна....моя подобна визита в завод на Киа в Сеул показа, че процесите са силно ажтоматизирани и заетоста не е толкожа колкото човек очаква като вземе впредвид размера на халетата и линиите....

  14. 14 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#9] от "Милен":

    Изобщо не смятам, че съм открил топлата вода. Просто сравнете заводите на европейските и японските производители в Словакия и Унгария с този в Баховица. Немците дори монтират в Германия двигатели от словашките и унгарските си производства. А Вие сигурно вярвате, че в Китай ще се монтират български двигатели???


    До коментар [#10] от "simeonov_":

    Въобще не хейтвам китайците нито пък автомобилите им. Е, добре, признавам, българските олигарси не мога да ги понасям, защото унищожават страната ни, но това е друга тема.
    Много бих се радвал, ако в България наистина се произвеждаха автомобили, без значение от каква марка! Но в момента няма производство, а просто етикетиране. Това не е верният път. Китайците си развиват производството у дома, а тук се прави само алъш-вериш.

  15. 15 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#11] от "vnn":Прав си, няма никакво значение, какво точно е "завода" край Ловеч! За сега е само халета Нещо ме гложди, че освен за крайна окомплектовка на почти сглобени автомобили, може да се извършва и друга дейност, за която са характерни манипулации, като накисване и без накисване )) "Сладкото" оставя досадни лепкави петна, но хубавото е, че "изпирането" е лесно, стига някой да не те "накисне"

    Простотията ходи по хората! Затова обичам животните! Цъкам само "+" ... но не на всички :)
  16. 16 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#11] от "vnn":

    Ами има голямо значение. Какви точно данъци си плащат честно??? Те плащат данъци върху това, което вършат тук, т.е. върху почти нищо, а си спестяват 100% от вносните мита върху цялата стока. Те и офшорките в Кипър имат задължително по няколко наети служителя и офис в Никозия, значи де юре са си изрядни.

  17. 17 Профил на theteaserboy
    theteaserboy
    Рейтинг: 367 Неутрално

    съгласен съм че халето в Баховица не нищо повече от логистичен център ....видях го с очите си няма вид на завод по днешните разбирания

  18. 18 Профил на Gouverneur général
    Gouverneur général
    Рейтинг: 932 Весело

    Хубава работа , ама китайска !

    1945 г. започна ЗЛАТЕН ВЕК за ЧЕРВЕНАТА МАФИЯ
  19. 19 Профил на vnn
    vnn
    Рейтинг: 479 Весело

    До коментар [#15] от "ь":

    хехе той в България по кой бизнес няма "хубави", "сладки" петна то и семки да печат ,пак някой нещо "препича" /препира/ от страни

  20. 20 Профил на nochkopenev
    nochkopenev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Страхотен завод! Аз съм изключително впечатлен от снимковия материал, който виждам! Все пак не забравяйте, че Грейт Уол са единствените, които са минали всички тестове, и ще се продават свободно, без мита на пазарите в Европейския съюз.

  21. 21 Профил на vnn
    vnn
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#16] от "monacensis":

    Няма да споря ,просто никой не се натиска много-много да инвестира тука.Това е проблема

  22. 22 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#7] от "monacensis":

    Имаш ли доказателства.

  23. 23 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#16] от "monacensis":

    За сега ще пройзвеждат по 2000 автомобила на година .

  24. 24 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 501 Весело

    До коментар [#14] от "monacensis":

    Ама аз разбирам Мерцедес,БМВ и Ауди да се избиват да отварят заводи у нас,че да не си доволен от Грейт уол или да имаме богата история в автомобилното производство,а ние не сме и чували за това що е автомобилно производство.Нормално е да започнат така,първо да ги сглобяват тук и постепенно,както обявиха да разширяват производството си тук,а и ако проекта се окаже успешен ще доведе след себе си и други подобни инвестиции от други производители.Ти продължавай с хейтването,току виж изведнъж сме се превърнали в център на автомобилната индустрия.

  25. 25 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#24] от "simeonov_":

    точно така! ние нямаме никакви традиции в автомобилостроенето и да очакваме тук изведнъж да се отворят заводи на БМВ или Мерцедес е меко казано несериозно! трябва да сме доволни дори и на това "етикетиране"! да се надяваме живот и здраве китайците да си удържат на думата и да разширят производството си тук

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  26. 26 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#24] от "simeonov_":

    Вижте, проблемът не в Грейт Уол. Те си произвеждат автомобили и ще стават все по-добри, вероятно скоро ще влязат в реална конкуренция първо с азиатските, а после и с европейските производители.
    Проблемът е с българските олигарси. Този логистичен център в Баховица въобще не е иницииран от китайците, а е просто "схема". Той никога няма да прерастне в истинско производство. Ако искаха Грейт Уол да произвеждат у нас никога не биха се хванали с Г.Г., ами сами щяха да си инвестират и да си построят истински завод, който после да се разширява. В Баховица има само едни халета за преетикетиране и нищо друго.
    Сравнете завода от снимките в галерията или който и да е автомобилен завод по света с нещото край Ловеч. Сравнете го дори със стария завод за сглобяване на москвичи и ще видите разликата...

  27. 27 Профил на andro_s
    andro_s
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Мен лично не спират да ме изненадват от марката - много са иновативни и са на много добри цени отговарящи на стандартите в България!

  28. 28 Профил на Миглен
    Миглен
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Много добре се справят Грейт Уол , пожелавам им все така да се развиват в добро .

  29. 29 Профил на suza321
    suza321
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Браво Много са добри и качествени и цените им не са за изхвърляне

  30. 30 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#7] от "monacensis":

    Направи ти нещо бе отворен. А и това е първата част от строежа на завода. Има по-план втора и трета които в момента се изграждат. Ние българите сме най-неблагодарния народ от всички на света.

  31. 31 Профил на robbie_williams
    robbie_williams
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Ей, значи, какви хора сме българите...идва един голям инвеститор у нас - и ние защо пък да не го нахраним? Защо да не потърсим под вола теле! Радвайте се на това, което имаме, радвайте се, че ще продаваме автомобили, произведени в България - в цяла Европа! Радвайте се, че това го чакаме от години...

    Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?
  32. 32 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#7] от "monacensis":

    А ето ти и целия проект как ще изглежда завода след като си завърши. Хайде бегай в кочината и направи нещо като си толкова отворен и голям разбирач.

    http://quadra04.com/index.php?option=com_portfolio&view=item&cid=3&id=30&Itemid=100003&lang=bg

  33. 33 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#26] от "monacensis":

    значи си объркал темата под която да пишеш след като толкова много те е яд на българските олигарси, пиши под тема където те са засегнати! а дори и китайците да се бяха захванали с някой симпатичен за тебе олигарх, едва ли щяха да процедират по по-различен начин от този, който е в момента, по простата причина, че нямаме никакви традиции в автомобилостроенето, както казах в предния пост

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на houlta1
    houlta1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Милене остави го тоя "monacensis" при него е от завист. И да го питаме кои не са олигарси любимите олигарси на комунягие от СДС, ДСБ и ред други пребоядисани политичета.

  36. 36 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1959 Весело

    До коментар [#32] от "houlta1":
    Те и от Ровър-а почнаха със сглобяване, и имаха велики планове...

    Този сценарий, сме го гледали в различни варианти.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  37. 37 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#25] от "Милен":

    Не е баш като да нямаме. Стига с този нихилизъм. Вярно, не сме Чехия или Германия, но не сме и Сомалия. Те и унгарците преди 1989-та година нямаха автомобилостроене, а днес половината двигатели на Ауди се произвеждат от Audi Hungaria Motor. Между другото: И БМВ и Мерцедес вграждат в автомобилите си много повече произведени в България части от Грейт Уол в Баховица. Те дори и български гуми и акумулатори не монтират...
    Лично аз бих бил особено щастлив, ако в България наистина се произвеждаха автомобили, защото мисля, че имаме достатъчно потенциал за да произвеждаме добри и смислени продукти. Но да се етикетират автомобили и да се твърди, че това е проиводство, е просто безумие. И престанете да твърдите, че халетата в Баховица са китайски завод. "Инвестицията" е направена от Г.Г., китайците нито са го строили, нито реално го експлоатират това съоръжение. И то никога няма да прерастне в истинско производство.
    Ако досега не сте разбрали, че олигарсите се интересуват от лесни и бързи пари, а не от изискващи труд, упоритост и постоянство производства, то значи и занпред няма да го разберете.

  38. 38 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#35] от "houlta1":

    И на какво точно завиждам, ако не е тайна?

    Между другото... като съм написал, че не харесвам, това не значи, че едни са ми симпатични, а други не. Цялото олигархично съсловие ми е антипатично - без изключения, та не се мъчете да търсите под вола теле и да се чудите, кой от олигарсите ми бил симпатичен...

  39. 39 Профил на Милен
    Милен
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#37] от "monacensis":

    между това, че имаме огромен потенциал и самото производство, нали знаеш че има балкан разлика и малко късмет и недей да бъдеш толкова сигурен, че халетата не стават за производство, защото познавам хората, които са предоставили пневматичните съоръжения за завода! а и ако се задълбочи производството, винаги може да се оборудва това хале с необходимата техника и да се действа! работил съм в производството и съм наясно с нещата!

    "Колкото по-малко е умът, толкова по-трудно е да бъде скрит."
  40. 40 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#31] от "robbie_williams":
    Я си прочети от нета, как се избира местоположението на завод, и после говори за "големи инвестиции" и "хиляди работни места".
    Тези, ако искаха да правят нещо голямо и с бъдеще, нямаше да го построят насред нищото.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  41. 41 Профил на robbie_williams
    robbie_williams
    Рейтинг: 514 Неутрално

    До коментар [#40] от "gost22":

    И ти ли бе, брат, бъдете българи поне веднъж! Нима това не е инвестиционен проект? Нима това няма да даде работа много смотания иначе Ловеч (като икономика)?

    Ти виждаш нещата и питаш защо? А Аз мечтая за неща, които никога не са били и питам - защо не?
  42. 42 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#40] от "gost22":

    По принцип единственото подходящо за голям автомобилен завод място в България е Варна, при условие, че голяма част от материалите ще идват по море. Ако китайците бяха решили да произвеждат у нас, те биха си построили завода там. Никой не строи завод, в който в перспектива би трябвало да работят десетки хиляди служители (в съпътстващите прозводства) посред слабонаселен регион. Такова чудо имаше само по соц-време в Радомир, но резултатът беше меко казано незадоволителен.

  43. 43 Профил на Ернесто
    Ернесто
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#42] от "monacensis":

    В Ловеч е по евтина работната ръка и е индустриален район от миналото - Ловеч, Плевен, В.Търново, Габрово.

  44. 44 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ернесто":

    Да, съгласен съм, че в Ловеч е по-евтино, отколкото във Варна. Но да се докарва работна ръка от Габрово, Търново или Плевен до Баховица за българските условия (инфраструктура) би било безумно скъпо и практически невъзможно. България не е САЩ, че хората да пътуват без проблем по 50 и дори 100 километра всеки ден до работното си място и обратно. Очевидно е, че при планираното ниво на инвестиции (доста под десет процента от средната цена на нов автомобилен завод) никой не смята да организира производство, което да има повече служители от тези, които регионът на Баховица може да предостави. И на мен ми се иска, това да беше истински завод, но фактите говорят друго.

  45. 45 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1959 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ернесто":
    Цената на работната ръка, е девета дупка на кавала. Хората се местят след работата (дори тези, които са се "закотвили" с ипотека). Четете бе хора, четете. Защо все първо се спъвате в камъка и после мислите? Евтина работна ръка, трябва за производства с ниска добавена стойност. Лошото е, че те "хранят", но не "нахранват", и лесно се пренасят другаде.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  46. 46 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#44] от "monacensis":


    [quote#44:"monacensis"] Но да се докарва работна ръка от Габрово, Търново или Плевен до Баховица за българските условия (инфраструктура) би било безумно скъпо и практически невъзможно.[/quote]

    Видима Идеал го правят и нямат проблеми.

  47. 47 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#46] от "normandy":

    Без да се заяждам... Севлиево е разположено директно на пътя София-Варна (бъдещата автомагистрала Хемус). Габрово и Търново са на по 30 километра, а не на 70 както до Баховица. А и във Видима не работят десетки хиляди. Просто мащабите са различни.

  48. 48 Профил на takeshi303
    takeshi303
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#47:"monacensis"]Без да се заяждам... Севлиево е разположено директно на пътя София-Варна (бъдещата автомагистрала Хемус). [/quote]

    Баховица е на 20 километра от Плевен, а в Плевен и селата около него са над 200 000 човека, все ще намерят работници.

  49. 49 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]Според китайското законодателство, чуждестранна компания може да има производство в страната само ако направи смесена фирма с 50% държавно участие. Половината от ръководителите, включително и единия от директорите, трябва да са китайци, по правило - партиен член на високо ниво.[/quote]

    Ситуацията е подобна и в Швейцария - поне 50% от фирмата трябва да е собственост на швейцарец или на швейцарска компания и трябва да има назначен поне един швейцарски гражданин (може и чистач) на пълен щат. Не разбирам защо нещо такова не се въведе в БГ. При толкова фирми, регистрирани от чужденци в БГ, проблемът с безработицата ще се реши много бързо.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  50. 50 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#16:"monacensis"]Те плащат данъци върху това, което вършат тук, т.е. върху почти нищо, а си спестяват 100% от вносните мита върху цялата стока. [/quote]
    Е не си съвсем прав.
    Мито за вноски коли от китай е 10%
    Частите за сглобяване на коли са 4.50%.
    Не си спестват баш 100%

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  51. 51 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2989 Неутрално

    "Според китайското законодателство, чуждестранна компания може да има производство в страната само ако направи смесена фирма с 50% държавно участие. Половината от ръководителите, включително и единия от директорите, трябва да са китайци, по правило - партиен член на високо ..."

    Мда. Навремето бях чел, че Моторола в Китай имат партиен секретар. Явно традицията продължава.

    Gunter glieben glauchen globen
  52. 52 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#1] от "remover":

    Не, досущ като преди у нас в елктрокарния, всичко "готово" отива в халето за ръчна преподготовка, а работнка се разхожда и яде прав по двора.

  53. 53 Профил на subsonic
    subsonic
    Рейтинг: 483 Неутрално

    В поредицата има продуктово позициониране, снимка 6 - ABB

  54. 54 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    КИТАЙСКИТЕ модели около 30 на брой, не само, че са взаимствани и грубо изпълнени, но са и морално остарели още преди да излезнат от склада.

    Така им трябва 50 години развойна дейност и 30 за да се наложат.

  55. 55 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    Работниците трябва да са само под 20 години съгласни на минимална заплата и задължителна работа най-малко 3 години, на тази основа цените ще са ниски,качеството също ще отговаря самоче на китайските критерии, а за Европа - специални къси серии с дълго и ръчно баене, естествено на припокрита загуба.

  56. 56 Профил на convince
    convince
    Рейтинг: 1246 Неутрално

    До коментар [#48] от "normandy":

    От овчерин, трудно става механик, ръцете му все у меко виме гледат да са, колите са от теникя.

  57. 57 Профил на jorkatatenev
    jorkatatenev
    Рейтинг: 418 Весело

    Много са им яки моделите на Грейт Уол. Не мога да повярвам, че го казвам за китайски завод, но очевидно успяват да се справят добре с предизвикателствата на пазара!

  58. 58 Профил на Alice in Chains
    Alice in Chains
    Рейтинг: 521 Любопитно

    Брей какъв завод имат, направо не е истина. В крайна сметка колите им са много доби. Даже не изостават в дизайна, което беше първото ми опасение, когато чух за тях. Бих си купила тяхна кола!

  59. 59 Профил на margaritamih
    margaritamih
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Колите им изглеждат супер! И е много добре, че решиха да инвестират в България. Като се замислиш китайските продукти ще стават все по търсени!

  60. 60 Профил на pushit
    pushit
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Дано и завода им в България да има успех. Икономиката ни може да се възстанови единствено от чужди инвестиции!

  61. 61 Профил на ifihadagun
    ifihadagun
    Рейтинг: 418 Неутрално
  62. 62 Профил на iamscientist
    iamscientist
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Цените им определено не са за подценяване. Съвсем сериозно и отговорно го казва, следващата ми кола ще е такава.

  63. 63 Профил на stefanb
    stefanb
    Рейтинг: 421 Неутрално

    До коментар [#2] от "simeonov_":

    Да, на вид изглеждат не лошо, даже ми харесват. Ама само да си пипнат леко двигателите, че все пак горивото е с пари. Да свалят пичовете тоя разход, кво е това 10 на сто...

  64. 64 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#38] от "monacensis":

    Не се кахъри, нищо няма да стане от китайския опит за производство в БГ. Китайците опипват почвата, затова слагат местен олигар да движи нещата по мед и масло. Проблемът е, че българите са завистливи и Боко вече завидя на Ганчев и протяга ръце към бизнеса му, което автоматично значи проблеми за китайците. Накрая най - вероятно ще зачеркнат инвестицията, както и България от картата.

    икономист - неграмотник с диплома
  65. 65 Профил на monacensis
    monacensis
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#64] от "tel_112":

    Не се кахъря за тях... щото те ако искаха да направят инвестиция, нито Г.Г., нито Б.Б., нито Цв.Цв. нито целокупният отбор юнаци на ТИМ щеше да ги спре. Че те правят инвестиции Уганда, Зимбаве и Конго без да се притесняват от местните главорези, та тук ли ще се притеснят???
    Просто тази "инвестиция" в случая е просто врътка на Г.Г., китайците са му само параван, те нито инвестират в производство тук, нито пък дават парите за съоръжението... единственото, което правят е, че доставят готовите си продукти за да се преетикетират в халетата на Г.Г. и не питат за друго. Пласират си стоката. Който иска да прави сериозни инвестиции, не се хваща с олигарх за съсобственик. Или сигурно в Румъния няма олигарси, та Рено си инвестираха сами в Дачия???

  66. 66 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#53] от "subsonic":

    ABB е Енрон-а на ЕС. Нищо че е швейцарска фирма.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  67. 67 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 730 Неутрално

    До коментар [#66] от "Десен":

    едва ли можеше да си в по-голяма грешка, ABB швейцарско-шведски концерн, световен лидер в редица области като енергетика и роботика, енрон бяха борсов балон в калифорния. Историята на ABB, или по-точно на фирмите които са се слели за да се образува ABB е над 100 години.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  68. 68 Профил на aussie
    aussie
    Рейтинг: 654 Весело

    Пак не можахте да ме спечелите за фен
    Тези китайски брички си ги карайте със здраве. Докато разчитат на ниската цена да им продава боклуците, не мерси. Когато се появят и спечелят нещо в ралитата или на пистите тогава може и направя пробна обиколка. Същото важи и за корейските таралясници дето като се блъснат с 40км/ч и станат на топка не можеш да разбереш марката

  69. 69 Профил на Nikolay Semyonov
    Nikolay Semyonov
    Рейтинг: 418 Неутрално

    логично... Адидас произвеждат своите спортни стоки за по Евро 80 бройката, от които за разходи за шиене плащат по 0,18 цента. Т.е. минималната работна заплата според държавата където се произвежда! Така е и с ГРЕЙТ МОТОРС в Ловеч, на минимална заплата, на ишлиме и т.н. и се бием в гърдите! ХА ХА ХА ама Ганчев веднага се отказа да пере пари през футболния отбор, защото Дянков спира вече пранетото на пари през ДДС... И ТАКА ЩЕ ЗАПОЧНЕ ВСЕКИ БЪЛГАРСКИ БИЗНЕСМЕ ДА ПЕЧЕЛИ ЧЕСТНО ПАРИ и да се свие сивата икономика... Браво! Нека си перат парите в чужбина...

  70. 70 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#67:"DareDebil"]едва ли можеше да си в по-голяма грешка,[/quote]
    Дано да си прав.
    Имам акции от тях и се чудя дали да не продавам.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  71. 71 Профил на marley
    marley
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На повечето хора май никога няма да им стане ясно, че Китай отдавна вече не е равнозначно на боклук. Друг е въпросът, че Грейт Уол се произвеждат в български завод. Според мен компанията доста сериозно доказва, че има амбициите да постигне сериозни позиции на пазара.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.