Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (150)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Търсач
    Търсач
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Браво !!!

    "Freedom which does not have the background of wisdom has no meaning at all." - Shri Mataji
  2. 2 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Весело

    Хубаво, но мене под земята жива, не мож ме вкара!

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  3. 3 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 793 Весело

    До коментар [#2] от "crowd founder":

    Това веднага влиза в Топ 10 на безсмислените коментари на седмицата!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  4. 4 Профил на vnn
    vnn
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Тези снимки показват нещо ,което наистина заслужава похвалаМного добре

  5. 5 Профил на sow29372525
    sow29372525
    Рейтинг: 615 Неутрално

    "Между станциите "Сердика" и "Сердика 2" ще има връзка, каза още Братоев."

    Е, да, оставаше да няма! Иначе - много добре.

  6. 6 Профил на dgd
    dgd
    Рейтинг: 2293 Весело

    До коментар [#2] от "crowd founder":

    Не ходиш значи зимата до мазето за кисело зеле?

    muncho: "Няма защо да се отричат очевидните и статистически доказани факти, че мнозинството жени не стават за шофьори"
  7. 7 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 793 Неутрално

    А иначе, да се изкажа и по темата:

    Някои станции изглежда доста добре! Принципно средностатистическото метро в Европа е доста грозничко, но тук са се постарали да е "лъскаво". Дано само да не са изгорили прекалено много в лъскавина!

    Цензуриран от "Икономедиа"
  8. 8 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    До коментар [#3] от "1951":

    Тебе, какво те вълнува моята фобия към подземните железници ?


    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  9. 9 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    На хубавото освен едно браво да се каже, друго няма какво.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  10. 10 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 793 Весело

    До коментар [#8] от "crowd founder":

    Не ме вълнува!
    Както и не ги вълнува около 99,9998% от читателите тук
    Затова коментарът Ви е "безсмислен"

    Цензуриран от "Икономедиа"
  11. 11 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    До коментар [#8] от "crowd founder":

    В подлези не слизаш ли, или пресичаш Цариградско отгоре?


    По темата - станциите са много красиви. Важното за мен в случая е колко са дълги обаче. Ако събират пак 4 вагончета би било престъпление. Ако събират 6 - тогава браво.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  12. 12 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 793 Весело

    Браво! Какво друго да каже човек на това?! Е, освен да си сподели фобиите, да си излее комплексите и да пише глупости..., както прави тук форумния "трол".

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  13. 13 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#6] от "dgd"

    За киселото зеле правя компромис

    Ама хора във вагони - зиме и лете?

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  14. 14 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 793 Неутрално

    [quote#11:"Тони!"]Важното за мен в случая е колко са дълги обаче.[/quote]

    105 метра или пет вагона.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  15. 15 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#11] от "Тони!":

    На цариградското работя. Но с колата паркирам пред сградата.
    Не обичам тунели и подземия!

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  16. 16 Профил на Реконструктор
    Реконструктор
    Рейтинг: 688 Неутрално

    еее, най-накрая. Поздравления

    И не правильно думать, что есть чьим-то богом обещанный рай
  17. 17 Профил на rotorblade
    rotorblade
    Рейтинг: 479 Неутрално

    България ако беше жив организъм щеше да има доста странен вид - огромни зелени пипалца, малки сини крачета, розови антенки, пет гърбици ... и прочие Потресаваща ще бъде стиловата, хигиенна, т.н. разлика между станцията на метрото под Лъвов мост и спирките над земята... Модерна визия срещу цигания.. Но нали всичко се прави на парче, и за "другото не сме "ние" " .. Същата родна картинка се вижда на станцията в Мусагеница - хубава метро спирка .. срещу .. накацали на гроздове пътуващи пържещи се на тротоара в жегата.. Същото вижда и пътуващия с автомобил като слезе от Бойкова магистрала на Станишево 1-класно шосенце..

  18. 18 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално
  19. 19 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Хубави са станциите, браво, единственото, с което сериозно се изложиха, е новия учатък от "Ломско шосе" около надземната част на метрото. Две платна, преминаващи в три, после в едно... Стана като бутилка.

  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3414 Неутрално

    До коментар [#19] от "Yotce":

    Ломско е изключителен провал в почти всяко едно направление, прав си, но все пак то е друг обект, независимо че е обвързан немалко с метрото. Метрото е ОК - ако станциите наистина са 105 метра, то това е приемливо.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    До коментар [#10] от "1951":

    Не те вълнува, но си правиш труда да пишеш цел коментар!
    Тъпо!

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  22. 22 Профил на Бил Тамусен
    Бил Тамусен
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Метрото хубаво нещо то, и за бомбоубежище става дори. Видимо работата със шрифтовете по указателните табели е пълна катастрофа. Личи си провинциалният и твърде ориенталски нещастен подход. Веднага се разбира, че това не е Европа. За сравнение шрифтовете и използваните символи на летището в Кьолн / Бон (CGN): http://goo.gl/vcLcf.

  23. 23 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 882 Неутрално

    [quote#22:"John Balkanson"]Видимо работата със шрифтовете по указателните табели е пълна катастрофа[/quote]

    Да няма правописни грешки, и на това ще сме доволни

  24. 24 Профил на venisimo
    venisimo
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Сега само чакаме, да свърши отпуската на Бойко, за да може да отреже лентата.

  25. 25 Профил на d.berov
    d.berov
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Браво! Станция Орлов мост се е получила прекрасно. Очаквам с нетърпение да видя при НДК какво са сътворили, както и на края на линията на Черни връх..


    До коментар [#22] от "John Balkanson":
    шрифтовете да ни бяха проблема, радвай се че има метро, буквите винаги могат да се сменят..

  26. 26 Профил на badjanak
    badjanak
    Рейтинг: 885 Неутрално

    Е, на хубавото няма как да кажеш че е лошо.

    "Не бъди сладък, ще те изядат, не бъди горчив, ще те изплюят" "Всеки се оплаква от липса на пари, от липса на ум-никой" Еврейски мъдрости.
  27. 27 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 1512 Весело

    Метрото изглежда прилично. Само не ми е ясно, дали са обесили проектанта, защото няма метро по света без тоалетни. При това обяснено в метри къде се намира съответното заведение.

  28. 28 Профил на Кака Пенка
    Кака Пенка
    Рейтинг: 527 Неутрално

    Много е хубава станцията на Лъвов мост. Специално ще отида да я разгледам, въпреки че нямам работа там.
    Но не ви ли се струват пероните малко теснички?

  29. 29 Профил на StiffUpperLip
    StiffUpperLip
    Рейтинг: 529 Неутрално

    До коментар [#12] от "moriarti":

    Нормалния човек казва браво. Форумната паплач и платените бригадири почват да видят и да плюят.

    "Демагогията е на върха на БСП", "партийната аристокрация е една от най-уродливите форми на обществото". Жан Виденов ви го каза.
  30. 30 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    Браво, прекрасно е!

    Gunter glieben glauchen globen
  31. 31 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Дано сме живи и здрави, държим за снимки след Една година,Фандъкова.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на palitza
    palitza
    Рейтинг: 688 Весело

    Много е красиво! Обичам да виждам нови хубави неща в България. Особено приятно ме изненадаха с "Лъвов мост"

    Една българка
  34. 34 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Красиво, но отново не виждам асансьори за инвалиди, възрастни и майки с детски колички! Дано са помислили, защото градският транспорт в София е кошмар за гореизбрените хора!

  35. 35 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Метрото е много лъскаво и хубаво, но когато излезе човек на улицата направа му се повръща от гледката! Не мога да разбера защо общината не задължи собствениците на сградите в центъра да поддържат собственоста си в приличен вид и да оправят фасадите поне на сградите по основните улици!
    На всякъде по света собствеността е не само право, а е отговорност, освен в България!

  36. 36 Профил на wakeop
    wakeop
    Рейтинг: 426 Весело

    До коментар [#15] от "crowd founder": странно, че иначе понасяш нормално седенето в тясна тенекиена консерва с часове

    По темата: дизайнерските кусури на станциите се преглъщат лесно, важното е конструктивно да са ок.
    И наистина... защо няма тоалетни в нито една станция на метрото?

    gruh.org
  37. 37 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Любопитно

    До коментар [#25] от "d.berov":

    Би могъл да разгледаш снимки на липсващите в репортажа на "Дневник" станции в тази дискусия:

    http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1279407&page=231

    Доста е голяма, а снимките са пръснати из нея, но може да се добие ориентация.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  38. 38 Профил на wpk2-psk
    wpk2-psk
    Рейтинг: 426 Неутрално

    В първия момент си мислиш "Това не може да в България"

  39. 39 Профил на mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    mtmb+дневник+Eврeинa зайo цицин=низши говедa!
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    До коментар [#36] от "wakeop":

    В какво седя?

    И. Троянов:B България има борба между клановете на "мафията"...и тази борба може да приеме кървав характер, още повече че зад клановете днес HE стои Москва.
  40. 40 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#34] от "Ал Бънди":

    Няма метростанция без асансьори.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  41. 41 Профил на d.berov
    d.berov
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#37] от "Югозомби": благодаря! .. 300 страници тема!!

  42. 42 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Любопитно

    До коментар [#25] от "d.berov":

    П. п. Малка галерия с по една снимка на всяка нова станция:

    http://www.economynews.bg/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%B8-news35779.html

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  43. 43 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#40:"Югозомби"]Няма метростанция без асансьори. [/quote]

    На станция Сердика например къде е асансьорът? На много други станции също не съм виждал.
    На някои места има асансьор но само до подлеза, а не и до перона, което не оправя много инвалидите и майките с детски колички, когато трябва да предоляват допълнителни стълби!

  44. 44 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Пероните са много тесни,ще стане някоя беля.

  45. 45 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#43] от "Ал Бънди":

    - Вестибюл юг
    Този вестибюл се намира на 15 м под нивото на съществуващия пешеходен подлез пред ЦУМ и хотел "Щератон". До него се достига с три входно-изходни ескалатора, както и асансьор за хора с намалена подвижност. След таксуване пътниците достигат до съответните странични перони чрез две стълби и два асансьора. От нивото на вестибюла се осъществява връзката на пътниците до метростанция "Сердика", също осигурена с асансьор и ескалатори. Достъпът до съществуващия пешеходен подлез пред ЦУМ и хотел "Щератон" се осигурява от няколко външни стълби и три асансьора, единия от които се изгражда в момента до стълбата, водеща към хотел "Шератон". Останалите два ще бъдат изградени от страната на ЦУМ.
    - Вестибюл север
    Северният вестибюл навлиза в подлеза при ул ."Пиротска", който се удълбочава. До входа се достига от ниво терен посредством асансьор и двете стълби, като на източната се променя местоположението, а към западната се добавя и изходен ескалатор.
    След таксуване на желаещите да ползват метрото те могат да използват три ескалатора до междинен вестибюл, откъдето по две странични стълби достигат съответно до двата странични перона. Предвидени са и по един изходен ескалатор за всеки перон. Хората с намалена подвижност могат да използват два асансьора, които им осигуряват директен достъп от вестибюла до пероните.

    http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1150336

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  46. 46 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Не ми харесва. Тесни перони, ламби. Кой я е измислил тая глупост с тия улични ламби да се блъскат хората? Кога ще стартира 4-ти метродиаметър? Кога по линията на 7 ще тръгне копането отдолу - под бул. България и Евлоги?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  47. 47 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4360 Неутрално

    ".Станцията се намира точно под "Лъвов мост" и реката под него.."
    Това значи, че станцията е под реката ли? Така е написано, че сигурно и написалият го не може да го разбере.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  48. 48 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#46] от "Десен":

    Към момента се предвиждат три метродиаметъра, като трасето на третия е още недоуточнено.

    http://www.metropolitan.bg/bg/progress/scheme/

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  49. 49 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Драги съфорумци, ето как колегите се гаврят с мен...

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/425026_10151287023983976_1737051462_n.jpg

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  50. До коментар [#49] от "capricornicus":

    Оригиналът:

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/399448_10151040490124814_1275914311_n.jpg

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  51. 51 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4360 Неутрално

    [quote#5:"Оуигофуен"]"Между станциите "Сердика" и "Сердика 2" ще има връзка, каза още Братоев." [/quote]
    Не мога да разбера, защо има две СЕРДИКИ и каква ще е тази връзка? Подземна или надземна?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  52. 52 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    арт деко, арт нуво, рококо, портата на Ищар. метростанциите ни са символ на архитектурното изкуство по света
    яко кич, с две думи. но поне метрото вози бързо.

    РЕФОРМИ !
  53. 53 Профил на d.berov
    d.berov
    Рейтинг: 588 Неутрално

    До коментар [#48] от "Югозомби":
    и кога се очаква да се започне работа по разширение на метродиаметър 2 към станциите 12 и 13?

  54. 54 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4360 Неутрално

    И още нещо ме интересува. Какво стана с разкопките под "Мария Луиза"? Там дали ще е готово?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  55. 55 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#53] от "d.berov":

    Стоян Братоев:

    Защо метрото върви така бързо?
    - Защото имаме проекти. Затова сега сме решили да пуснем още една малка процедура за подготовка на проект за още една метростанция в "Лозенец", за да стигне до "Хладилника", до ул. "Сребърна". Районът се разрасна, има около 60 блока на по 6-7 етажа.

    Новото разширение през този програмен период ли ще се осъществи?
    - Това не се знае. Ние ще подготвим проекти за още една метростанция – проектирането ще отнеме около 6 месеца. И ще чакаме. Стъпка по стъпка. Сега освен за третия метродиаметър друг проект нямаме. Няма да копаем, ще строим по нов австрийски тунелен метод, булевардът няма да "разбере", че се прави метро. И пак ще са ни необходими 2-2.5 години.

    http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1871139

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  56. 56 Профил на Restless
    Restless
    Рейтинг: 426 Весело

    Ииии, какво е хубавко на Лъвов Мост! Много ми харесва!

    Стой здраво на краката си в настоящето. Не изпускай бъдещето от поглед. Миналото помни за да не допускаш същите грешки два пъти.
  57. 57 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 583 Весело

    Без коментар >> https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/425026_10151287023983976_1737051462_n.jpg

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  58. 58 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#51] от "Храбър":

    Подземна.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  59. 59 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 774 Неутрално

    До коментар [#51] от "Храбър":

    Станцията от втори диаметър при сегашната Сердика от първи диаметър също се казва Сердика, с цел да се улесни прекачването между двете линии. Връзката ще е подземна, като няма да има нужда да се излиза от платената зона.

  60. 60 Профил на Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Прокопиадата: "ЦЕНЗУРА!" - мотото на Дневник!
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#57] от "Крала Бурми":

    Усещам се в една група ... хи хи хи

    Който не следва линията на Економедиа е тотално цензуриран!
  61. 61 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#48] от "Югозомби":
    Не я знаех тая скица:
    http://www.metropolitan.bg/data/uploads/fck/Генерална%20схема%2022-06-2012-Model(1).jpg
    Глупост на квадрат!
    Основното преимущество но и изискване не праволинейното движение на мотрисите. Праволинейното е само по Цар Борис 3 и по бул. България до Сточна Гара.
    Там трябва да минава метрото, а не из квартални улички с 18 етажни блокове отстрани.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  62. 62 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#57] от "Крала Бурми":

    Добре де. Да не би метрото в Лондон, Париж, Ню Йорк, или който и да е град с голям метрополитен, всичко да се е появило от раз? Нещата стават постепенно. Дали може по-бързо, не зная, но определено не може всичко наведнъж.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  63. 63 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Не искам да си спомням преди 3 години какво плюене беше при започване на строежа. Хубавото е, че сега почти всички са доволни от направеното. И аз имам забележки към първия лъч, сигурно ще имам и към втория, но важното е, че се построиха бързо. Всъщност най- грозните станции са от "Обеля" до "Опълченска" включително. "capricornicus", тези, които дават схемите на метрото в Лондон и т.н. са комплексари, които не се подиграват с нас, а избиват комплексите си. №31, не знам защо държиш за снимки след една година. Виж първия лъч и не виждам някаква промяна след 2 години експлоатация.

  64. 64 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    До коментар [#61] от "Десен":

    Скоростта зависи от кривите на завоите. Ако те са изчислени така, че да позволяват висока скорост, проблем заради завоите няма да има.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  65. 65 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Любопитно

    [quote#63:"stedim"]Не искам да си спомням преди 3 години какво плюене беше при започване на строежа.[/quote]

    Кое точно е започнало да се строи преди 3 години?

    Иначе с останалото съм съгласен.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  66. 66 Профил на vainooo
    vainooo
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Искам да видя станция Национален дворец на културата?

    Дневник, дневнииииик, дневник!
  67. 67 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2383 Неутрално

    Гилгамеш, доколкото си спомням, преди три години започна да се строи втория лъч.

  68. 68 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#64] от "Югозомби":

    Зелената линия наречена III метродиаметър е несериозна. То е очевидно и без дискусията за завойчетата. Не ми се иска да навлизам в детайли, но само няколко са - над част от трасето между ручей и красно село минава канал който става доста пълноводен при снеготопене, а самата ширина на улиците не позволява да се вкара метро отдолу. Казвам ширина но смята от фундамент до фундамент на съседните сгради. И кой ще обслъжват там? 1 квартал с 25,000.
    Вместо да има две линии - по България и по ЦБ-3 и да поемат 1/4 от пътникопотока на целия софийски градски транспорт. Тия от тия квартали спокойно могат да минат пеш по 100 м до една от двете линии - по ЦБ-3 или България. Отделно ЦБ-3 има сериозна нужда от ремонт и позволява работа по открит способ. Същото е за бул. България.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  69. 69 Профил на vainooo
    vainooo
    Рейтинг: 426 Неутрално




    [quote#61:"Десен"]Глупост на квадрат!
    Основното преимущество но и изискване не праволинейното движение на мотрисите. Праволинейното е само по Цар Борис 3 и по бул. България до Сточна Гара.
    Там трябва да минава метрото, а не из квартални улички с 18 етажни блокове отстрани.[/quote]

    Така направено ще може да обслужва 50 000 население в Овча купел, който е районът с най-лошата инфраструктура. По-рано бяха предвидили трасе по цар Борис 3 изградено във вид на, забележи, лека наземна железница. Бяха избягали изобщо от класическото метро и ни предлагаха нещо като ремонт на и без това наскоро ремонтираното трасе по булеварда.

    Дневник, дневнииииик, дневник!
  70. 70 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#32:"Георги"]Ама защо руски мотриси???!!![/quote]
    Защото от руските капе комисионна.
    Ако вземат от бомбардие, както тия в истанбул, доставчика цепи стотинката и не дава рушвети.
    Рашките предлагат, дават и очевидно печелят.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  71. 71 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#70] от "Десен":

    Алооо на гол гъз чифте Бомбардиър, клато се замогне страната ще купят нови, сега по джоба толкова. Междувпрочем руските не са лоши хич в сравнение с повечето в Лондон ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  72. 72 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#71] от "ivanchoLA":

    Еми те по колко мислиш са ги плащали тия руски конски вагони?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  73. 73 Профил на Martim
    Martim
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Готино, но на "уличните лампи" от първата снимка не им е мястото на метър от мотрисата. Не вярвам така да са изчислили отстоянията между тях, че никога да не препречват врата.
    Можеха да ги сложат на стените.
    А и изследвания показват, че колони и други прегради създават проблеми при движението ( гледах по Дискавъри ) и по тази причина нови спирки на метрото в НЙ ги правят без колони.
    Жалко, че дребни недомислици развалят иначе добрия замисъл.

  74. 74 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    До коментар [#62] от "Гилгамеш":

    "Лондон, Париж, Ню Йорк.."
    В тези трите съм се возил , ама московското има по
    симпатични станции...Сега софийското ще го конкурира.

  75. 75 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#27] от "Alexander97":

    Няма вече щото Security concern, даже у офиса трябва да мина през охраната и детекторите, за да стигна до кенефите, щото по разпореждане на застрахователите затворихме тия в фоайето ... "покани се преди да тръгнеш" дето викаше баба ми, иначе стискаш или памперс. В ЛА ще забележиш че много хора имат празни шишета от вода под задните седалки, много жажен момент ако си 3 часа в трафик ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  76. 76 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#67] от "stedim":

    Просто не го беше уточнил, та звучеше някак двусмислено. Поздрави.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  77. 77 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    До коментар [#71] от "ivanchoLA":

    Фандъкова обаче успокоява разни будни десни граждани:
    "Те са произведени в Русия, НО са оборудвани с японска техника"

  78. 78 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1002 Любопитно

    До коментар [#66] от "vainooo":

    Заповядай:

    http://society.actualno.com/news_390350.html

    Още снимки, включително на пропуснати от "Дневник" станции:

    http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1476530

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  79. 79 Профил на Гилгамеш
    Гилгамеш
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#74] от "тулса":

    Моят отговор беше към конкретен постинг, където има поместен линк, който иронизира колко малко било софийското метро.

    Ако ББ беше президент на Египет => http://prikachi.com/images/27/4258027E.jpg
  80. 80 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#75] от "ivanchoLA":
    Викаш руските талиги били по-добри от тия по Виктория лайн?
    Ти в Лондон изобщо бил ли си?
    Я виж:
    http://youtu.be/zEZ2ZhfVAjQ

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  81. 81 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    Ясно.
    Проявих се като чукча малко.
    Понеже пътувам доста напоследък с ню йоркското
    метро, рекох да споделя "възторга " си от него.
    В московското съм пътувал също доста години и
    наистина станциите бяха оформени с естетически претенции.
    Ей я например станцията на Гранд Центръл:
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1d/NYCSub_7_Grand_Central.jpg/300px-NYCSub_7_Grand_Central.jpg
    Тук пък е бившата "Колхозная" (сега Сухаревская) в Москва.
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/06/Sukhar_02.jpg/800px-Sukhar_02.jpg

  82. 82 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#80] от "Десен":

    Просто са по-чисти иначе си дрънкат както си искат, чисто нови са само тези на Circle, H&C и Metropolitan ама още много малко нови се движат и повечето старите ковчези от 63-66 година ... Просто струват цяло състояние и ще ги сменят до 2022 година в Лондо, ако след олимпиадата не забавят още повече подмяната. За District Line да не почвам ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  83. 83 Профил на валентин николов
    валентин николов
    Рейтинг: 1002 Неутрално

    Продължаването на метрото и новите кръстовища улесняват значително придвижването. Работи се бързо и качествено. Браво за динамичното и компетентно управление.

  84. 84 Профил на diliana_i
    diliana_i
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Съмнявам се в подземната връзка между двете Сердики, с която няма да се излиза от платената зона.
    Просто не виждам къде в сегашната сердика може да се направи такава връзка!
    Дали няма да предложим уникална метровръзка на света ))

  85. 85 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Много е красива станцията на Лъвов мост.

  86. 86 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    [quote#82:"ivanchoLA"]За District Line да не почвам ...[/quote]
    Ама защо бе, започни. Тъкмо да кажеш нещо за най-старата метро-линия в света.
    http://youtu.be/FcigUoqxex0
    [quote#69:"vainooo"]Така направено ще може да обслужва 50 000 население в Овча купел, който е районът с най-лошата инфраструктура. [/quote]
    Прав си, но за толкова голям квартал и то на толкова голяма територия трябва собствен "диаметър". Нещо което според мен е практически невъзможно без да се бутат къщи и блокове в квартала. Строен е с идеята на Надежда, но практически инфраструктура няма.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  87. 87 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#27] от "Alexander97":

    За кой свят става дума?

  88. 88 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 793 Весело

    До коментар [#22] от "John Balkanson":

    Вие специалист ли сте в областта на шрифтовете или сега следвате в НБУ и държите да "блеснете" с мнение? Шрифтът си е четивен, един от хубавите кирилски и не стои зле. Ако държите да плюете на всяка цена, захванете се и с качеството на облицовъчния камък - в Лувър какъв карарски мрамор има, а тук... шитня. Хубаво е да бъдете позитивен, майна.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  89. 89 Профил на веселин драгов
    веселин драгов
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Тази спирка на метрото да не са я правили руснаци? Прилича ми на гробница на цигански барон. И те като тях обичат всичко да им е от мрамор и злато, а гъзо им гол!

    веселин
  90. 90 Профил на Mai Tai
    Mai Tai
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    До коментар [#80] от "Десен":

    Лондонското метро е доста клаустрофобично и мотрисите са доста прихлупени, така че не не ми го хвали. Да не говорим за постоянните аварии и спирания. Нашите вагони са доста по-просторни от лондонските.

  91. 91 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1428 Любопитно

    Хубави станции, браво! Радвам се за столицата ни. С тази линия пейзажът над земята ще се промени още малко, и към добро.

  92. 92 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#17] от "rotorblade":
    Да, точно така. Тоталното разностилие и елементарен дизайн на повечето станции не може да не правят впечатление. Също и контрастът между евтиния блясък на метростанциите и пеизажа около самите станции. Метрото е една от най-големите далавери на властта, там се облажват само най-приближените.от показаните станции само тази на Лъвов мост има някакъв оригинален вид, останалите наподобяват градски тоалетни.

  93. 93 Профил на drun_drun
    drun_drun
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Някои хора по-горе сравняват софийското и лондонското метро... Айде, моля, не сравнявайте круши и павета.Лондонското метро е строено през 18-19 век, софийското - в 21-ви. Ако сега строяха метро в Лондон, щеше да има най-одерен за времето си дизайн и функции.

  94. 94 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 583 Весело

    До коментар [#62] от "Гилгамеш":

    .. аз чакам, чакам вече час.. тра-ля-ля-ля-ляяя..

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  95. 95 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Недоизпипано, типично български грозен дизайн.

  96. 96 Профил на adorno
    adorno
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ей, няма угодия българина му, с българин и това е... Подземно ви било, кич, шрифтовете били непрофесионални, разностилни били станциите, не било като лондонското... Хора, осъзнайте се. Първо метрото не е дело на Бойко, че да го обръщаме на политвълна. Който и да беше, все някога щеше да го завърши. И второ без никакво значение какви са шрифтовете, кичозни ли са станциите и пр., изстрадалите хорица от Надежда ще могат да отидат до центъра за 8 мин, непостижимо и със съветска ракета Союз... Може би някаква част от вас живеят в този квартал, който все още е достъпен само с кола, такси, къндилкащ се 100 часа трамвай, набор на баба и най-противното нещо в цялата вселена: софийска маршрутка. Тези хора знят какъв кошмар е да се стигне до центъра. Спрете с това ненужно мрънка и поне за миг се зарадвайте, че градът, в който живеете ще стане малко по-добро място.

  97. 97 Профил на Lavinia
    Lavinia
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#82] от "ivanchoLA":

    Преди месец ползвах District няколко пъти и винаги беше с нови мотриси. На Victoria, Jubilee и Northern са лъскави, на Central май също, въпреки че там обикновено е толкова претъпкано, че не мога да видя интериора Май единствено Bakerloo още не са започнали да я разкрасяват, но и това ще стане от 2014.

    Обаче не ги намирам за чисти, особено след пикови часове като се разтъркалят вестници по земята. А и не знам дали си внушавам, но май някои линии си имат собствени специфични миризми

    "Whenever things were frightening, it was a good idea to measure them"
  98. 98 Профил на Lavinia
    Lavinia
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#90] от "Mai Tai":

    Лондонските май имат повече места за сядане, затова нашите изглеждат по-просторни. Самите платформи обаче наистина са клаустрофобични

    "Whenever things were frightening, it was a good idea to measure them"
  99. 99 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1316 Весело

    До коментар [#97] от "Lavinia":

    не си внушават миришат си специфично, но новите мотриси са 20% от от всичките по линиите и маиче още дълго на това ще си стоят, останалите са просто рециклирани, тоест сменили са седалките и с пароструиките стените ... Аз живея в центъра и офиса в Лондон е в центъра, та повече се движа пеша щото е в първа зона просто е по-бързо да идеш пеш(пък и е тренировка) ... Примерно много служители пътуват до Еустън или Кингс Крос и оттам пеша щото иначе знаеш к'во е сутрин. Пък ако вземе някои да се самоубие нетактично в пиковия час съвсем сговнява ситуацията ...

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  100. 100 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    Даа все по-категорично се налага съществуване реално и виртуално.Да България е чиста и подредена за живеещите навин и гледайки картинки ..досущ като Модните списания сме я докарали.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.