Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (48)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 571 Весело
  2. 2 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 954 Весело

    Golden Gate Vidin - Calafat Да им е честито! Сега остана и пътищата до Видин да оправят!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  3. 3 Профил на егер
    егер
    Рейтинг: 515 Любопитно

    Само не разбрах как ББ очаква "близо половин милиард евро", щото "всеки милион е важен", а еврокомисарят посочва само 100 милиона евро финансиране от Брюксел?! Поредната махленска лакърдия на нашия премиер, може би? Или те, "електората" следва да бъдат "подгрявани" с по-големи очаквания?...

    Не е нужно хлябът да е бял - важното е хайверът да е чер...
  4. 4 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 796 Весело

    съсела, вервам, е бесен от таа новинка

  5. 5 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1303 Разстроено

    Вярно е, че пътищата и магистралите за държавите са като кръвоносните съдове за човешкия организъм! Но какво би станало с човешкия организъм ако ги нямаше сърцето, бъбреците, дробовете и другите органи - тогава човекът или умира или става инвалид. Същото е и с държавите - само с магистрали НЕ МОЖЕ! Къде е сърцето/промишлеността на нашата държава, къде е мозъкът/управленските органи, къде????

  6. 6 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 571 Неутрално

    едно само не ми е ясно защо нашия бюджет за моста е 225 млн, а румънския 48 млн евро....

  7. 7 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1390 Неутрално

    Ей браво Дневник! Най-после нови снимки.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  8. 8 Профил на мОДИ ти си........ши....к
    мОДИ ти си........ши....к
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Да им е честота на Румънците новата касичка...а,за България плащането а за рапоня резането на лентичка

  9. 9 Профил на leon12
    leon12
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#8:"makendji"]за България плащането а за рапоня резането на лентичка[/quote]
    ТОЙ ще си промени линията! От 2013 г Герб ще събира пари единствено за пенсии и заплати, за да ги докара до Европейцко равнище! Щото бат Бойко е световен учен и ги разбира тези работи!

  10. 10 Профил на XXXXXXL Demokrat
    XXXXXXL Demokrat
    Рейтинг: 196 Любопитно

    По време на югоембаргото пътувах доста често през Сърбия и колкото пъти сръбските катаджии са ме щавели ( за нищо) по аутобана,толкова пъти съм си мислел за тоя мост.Най-после стана...
    И е красив,де.Да ни е честит...

    Yes,we Scan!-Barak Obama
  11. 11 Профил на SELECT * FROM DUAL;
    SELECT * FROM DUAL;
    Рейтинг: 472 Неутрално

    До коментар [#6] от "keipax":

    Може би защото ние го искаме този мост много повече отколкото румънците и в хода на преговорите точките "С колко всеки ще участва" и "Кой какви тАкси ще събира" са били пожертвани в името на този мост и Коридор 4. По същата причина те ще обират автомобилните такси а ние... железопътните

    Veni.Veneri.Vamoozi or Veni.Vermini.Vomini? That is the question...
  12. 12 Профил на apunch
    apunch
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#3] от "Егер":

    Горе долу половин милиард трябва да ни възстановят по няколко проекта. Както обикновено се получава не му се разбира всичко от първия път...

  13. 13 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Този мост е много красив, но защо не качиха и Фидосова, за да се уверим, че е и здрав?

  14. 14 Профил на Хипчо
    Хипчо
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Няма лоши мостове!

    ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!
  15. 15 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#10] от "xxxxxxxxl":


    [quote#10:"xxxxxxxxl"]По време на югоембаргото пътувах доста често през Сърбия и колкото пъти сръбските катаджии са ме щавели ( за нищо) по аутобана,толкова пъти съм си мислел за тоя мост.Най-после стана... [/quote] И сърбите са забелязали.И ги е страх,че ще започнат да губят трафик през тяхната територия,а това са загубени пари за тях,съответно спестени за нас.

  16. 16
    ****

    Мненията на потребителя SorryLol бяха изтрити поради системно и целенасочено нарушаване на <a href="http://www.economedia.bg/forum/">правилата за форумите</a>.

  17. 17 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 641 Неутрално

    [quote#0:"Дневник"]Прогнозната такса за преминаване на кола ще е 6 евро, а за ТИР - 37 евро. Мостът ще има жп линия, пешеходна и велоалея.[/quote]

    Много странно. Цената за преминаване по мост, който струва стотици милиони ще е 6 евро, а таксата за ферибота, който е стотици пъти по-евтин струва в пъти повече!

    Жизнь или Life - избор има.
  18. 18 Профил на Petko Dourmana
    Petko Dourmana
    Рейтинг: 1416 Весело

    [quote#15:"yanne"]И сърбите са забелязали.И ги е страх,че ще започнат да губят трафик през тяхната територия[/quote]

    И са започнали да се отнасят така, както винаги е трябвало да го правят ))
    Но и аз лично ще гледам при всяко пътуване да мина през моста само за да не давам пари на Сърбия ...
    И със сигурност никога в живота си няма да забравя униженията, на които съм бил подлаган от представителите на тази страна, когато не сме имали реален избор за пътуване към Европа ((

  19. 19 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#6] от "keipax":


    [quote#6:"keipax"]едно само не ми е ясно защо нашия бюджет за моста е 225 млн, а румънския 48 млн евро.... [/quote] Ами най-малкото защото Румъния участва с този проект с нежелание и "насила" .Нейната западна част е по-развита и няма нужда от мост на Видин-Калафат.те искаха мостът да се намира по-наизток .А на нас ни трябва мост точно там,за да можем да имаме алтернатива на пътя през Сърбия,а да развием малко северозападна България...

  20. 20 Профил на barabana
    barabana
    Рейтинг: 515 Неутрално

    Поне по една лентичка да бяха резнали.

  21. 21 Профил на smehur_co
    smehur_co
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#5] от "Дедо Либен":

    Къде е сърцето/промишлеността на нашата държава, къде е мозъкът/управленските органи, къде????


    Питай БСП и Доган къде е сърцето.
    Между 1990 и 1997 г. рзпънаха на кръст държавата и й е*аха мамата, както и на народеца.
    Питай ги защо крадяха милярди, защо си назначиха послушни съдии, защо забавиха приватизацията 1990 г.
    Виж къде е Чехия и къде сме ние.
    Виновни за това положение са преди всичко мутро-комунистите.

    Вяра. Надежда. Любов.
  22. 22 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#16] от "SorryLol":


    [quote#16:"SorryLol"]дори при този мост пътят към Централна и Западна е Европа е по-удобен през Сърбия. [/quote]Имам предвид по-евтин....

  23. 23 Профил на evtimvz
    evtimvz
    Рейтинг: 1343 Неутрално

    Румъния плаща по-малко, защо мостът е неизгоден за нея. Проблемът, обаче не е в това. Мост трябва да има. Но ще се осигури ли трафик по него? Пътищата до него добри ли са? Сърбия прави алтернативен мост, а магистралите и са готови. Този мост няма да има такса.

    Да видим! Но пак казвам, мост трябва да има. Сега на ред е конкуренцията.

  24. 24 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Мостът трябваше да при Оряхово, но пустата българска неграмотност и алчност го изтипосаха във Видин. Сега ще се обикалят маса километри.

    икономист - неграмотник с диплома
  25. 25 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 924 Весело

    Явно не се очаква много голям трафик ..еднолетов ми се вижда.
    Но винаги е по добре да има такова съоражение..свободата е в степента на движение.
    Нека да е мост вместо мерцедеси за хрантутниците.

  26. 26 Профил на acb16
    acb16
    Рейтинг: 909 Неутрално

    ".... седалището на дружеството ще е в София."
    -Трябваше да е Видин.. От къде накъде София?

  27. 27 Профил на nea
    nea
    Рейтинг: 614 Неутрално

    До коментар [#23] от "evtimvz":

    Може ли да кажете откъде е информацията ви, че Сърбия прави нов мост. Аз поне не намерих такава

  28. 28 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 1016 Любопитно

    На снимка 4 изглежда най-добре.

  29. 29 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 569 Неутрално

    Бюджетът на проекта от българска страна е 225.1 млн. евро, а от румънска - 48 млн. евро. Финансирането е по програмата ИСПА, от ЕИБ, Франция и Германия.
    ==========================================

    Някой, който знае може ли да каже защо финансирането от българска страна е в пъти повече на това от румънската?

  30. 30 Профил на nevver
    nevver
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Защо управлението на моста не е във Видин?

  31. 31 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    Мостът изглежда добре. Дано да е и полезен.

    ”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
  32. 32 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#6] от "keipax":

    До коментар [#29] от "Sinergy":

    Бюджетът от българска страна е 225 млн. евро, а от румънска - 48 млн. защото Румъния не участва в строителството и финансирането на самия мост. Това е български проект. Румъния строи само прилежащата инфраструктура на румънска територия.

    От българска страна проектът включва:
    1. Строителство на моста (138.4 млн. евро с оскъпяването).
    2. Строителство на прилежащата инфраструктура от българска страна (7 пътни възела на две нива в района на Видин, нова товарна жп гара, ремонт на пътническа гара Видин, 7 км нова жп линия) - 72 млн евро с оскъпяването.

    От румънска страна проектът включва:
    Прилежаща инфраструктура на румънска територия в района на Калафат (пътни възли, жп линии, и тн.) - 48 млн. евро

    Повече информация за проекта, източниците на финансиране, снимки и видео от строителството ще намерите на сайта на проекта:
    http://www.danubebridge2.com/index.php

  33. 33 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 569 Неутрално

    До коментар [#32] от "Иван Петров":

    Благодаря, не знаех, че ние поемаме целият мост, но явно като сме правили договора сме натискали да е при Видин заради бедният регион. Тъпо е, понеже със сигурност и румънците ще събират такси за преминаване, а за малко и да изгубим парите от ЕС (те носят дори по-голяма вина от нас), но явно няма как.

  34. 34 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#33] от "Sinergy":

    Точно така. Договорът е крайно неизгоден за България, но явно е трябвало да се направи компромис, за да се осъществи проекта. Преди 2 седмици излезе информация, че Румъния ще събира всички пътни такси, а България ще събира само жп таксите.
    Ето линк към статията:
    http://economymagazine.bg/news/11639/1/1/Rumuniya-ste-subira-putnite-taksi-ot-Dunav-most-2.html

  35. 35 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Журналята пак не са доразбрали за таксите. Това, че Румъния ще събира таксите означава просто, че пунктовете физически са на румънска територия. Приходите от моста ще се разпределят пропорционално на това коя страна е финансирала проекта - по непотвърдена информация 80/20 процента в полза на България.

  36. 36 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 692 Неутрално

    Дообре де, направиха мост. А пътя до там?

  37. 37 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 692 Неутрално

    До коментар [#27] от "nea":

    Ами то това, в Сърбия да направиш мост над река, не се брои за новина.

  38. 38 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1274 Любопитно

    До коментар [#37] от "irons":

    какво се брои за новина там? некой албанец като утепе 15тина сърбина?

    Те ти и сърбоманите...

    Иначе честито за моста. Надявам се пътя от там до магистрала Хемус и жп линията да се ускорият, иначе 2020 година е прекалено далече. Трябва и връзка от тракия към хемус без преминаване през София. Надявам се да са мислили по тези въпроси.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  39. 39 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 837 Неутрално

    Впечатляващ е мостът.

  40. 40 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1637 Весело

    Манийййй .......

    Предразсъдъците са за ограничените.
  41. 41 Профил на dnk
    dnk
    Рейтинг: 613 Неутрално

    [quote#5:"Дедо Либен"]Къде е сърцето/промишлеността на нашата държава, къде е мозъкът/управленските органи, къде????[/quote]

    Питай твойте хора от БСП!

    Моралът не е порок!
  42. 42 Профил на a_gyoshev
    a_gyoshev
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За повече от 12 години и над 300 милиона можеше да се измисли нещо по-красиво....жалко!

  43. 43 Профил на SStan
    SStan
    Рейтинг: 476 Неутрално

    На живо мостът е по-впечатляващ!!! Лятото го видях, наистина е модерно съоръжение!!!
    ... Дано съживи Видин – един древен град, но по незнайни причини така западнал в последните години!!!

  44. 44 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 843 Неутрално

    До коментар [#35] от "TPOTOAP": За съжаление не е така ,това е един от компромисите за моста, а и когато румънците прибират таксите ще имат и интерес да си оправят и пътищата към него за да генерират по голям трафик - а това е изгодно и за нас .

  45. 45 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 843 Неутрално

    [quote#17:"Дразнител"]Мног странно. Цената за преминаване по мост, който струва стотици милиони ще е 6 евро, а таксата за ферибота, който е стотици пъти по-евтин струва в пъти повече![/quote] Не се притеснявай ,така ще е до момента на пускането на моста - после ферибота ще стане много по евтин или ще изчезне .

  46. 46 Профил на waterfall
    waterfall
    Рейтинг: 796 Неутрално

    До коментар [#6] от "keipax":

    Да, и те щели да прибират таксите?

  47. 47 Профил на petronito
    petronito
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#17] от "Дразнител":

    Абсолютно си прав.
    Ама сега ще видиш как ферибота от 98 евра ще падне на 30 - 40

  48. 48 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 515 Любопитно

    колко платна ще има този мост
    струва ми се не повече от две
    и едва ли ще има отделена лента за пешеходци както бруклин бридж и някои други мостове строени преди 100-130 години на по два етажа
    преди няколко дни ми се наложи да мина през няколко моста свързващи курортни острови със чарлстън, южна каролина и минавайки по тях нещо ме подсети за дунавските мостове, за един строителен инженер завършил мостово строителство през войната в германия и строил първия мост над дунава и естественно за последния или този същия мост.
    гледайки снимките мисля че платната са само две и това прави моста не годен за бъдещето
    движението по един мост трябва да става плавно и бързо с по малко задържане на трафик по него и при една евентуална авария или катастрофа на него движението да преминава безпрепядственно тук виждам че това не е така и си мисля отново за хвърлени пари на вятъра и лощо изпълнена поръчка.
    ето няколко моста които свързават град като чарлстън с околните острови
    http://www.youtube.com/watch?v=s6yv7tgSG-s





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.