[quote#2:"rycher"]да видим кога ще ги осе...т.[/quote]
Със Сульо и Пульо - гарантирано скоро Една мотриса у нашенско, за да се запази по-така за по-дълго, трябва да прекарва повечко време под земята - каквито са мотрисите на метрото! А иначе си спомням как не вагоните, а самото Дезиро-влакче беше отнесло някой и друг камък в движение - за какво говорим изобщо?...
Те навсякъде по света пътниците оставят кочина след себе си. Отговорността за чистенето, смяната на спалното бельо и т.н. е на БДЖ. Ако не ги поддържат добре, за нула време ще станат на нищо.
ДОЖИВЯХМЕ!
Дано успеят да ги пуснат в експлоатация преди Великденските празници, за да могат хората да пътуват малко по-човешки... през 2013 година.
По принцип е безумие в 21 век времето за пътуване с влак - София-Варна 8 часа!
София-Силистра 12 часа!
Пловдив - Варна 8 часа!
Как???
" До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...
При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
Голяма стратегия - няма що !
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....
Ако от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»
Миналата седмица пътувах до Лакатник. Майко мила, каква мизерия! Вагоните немити от татово време, през стъклата нищо не се вижда, в купетата - дъх на гнило. За тоалетните да не говорим - и противогаз не те оправя!
PS До модератора: Този коментар е към по-общата тема "БДЖ".
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"
Да ги беше поръчал, платил и пуснал Сергею преди 4-5 години.
Имаха по 2 млрд бюджетен излишък. Не е било въпрос на пари, нали? 30 вагона = 59 млн лв - по сметките на статията. По влаковете не пътува ли най-често неговият електорат?
[quote#1:"mtmvb"]Всеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев...[/quote]
Той пък колко косми вече имаЕййй, лоши сте това герберастите, оставете момчето на Мира бре
"Новите вагони могат да се използват само в България, защото пускането им по линии в други държави би се приело за нерегламентирана държавна помощ."
Преди няколко месеца нямаше ли скандал точно заради това, че тези вагони не отговарят на европейските стандарти и трябва да се преработят.. За да тръгнат им трябваше сертификат за движение на територията на ЕС.
абсолютно... тенденцията в развитите страни е да се строят трасета за бързи влакове
При нас БДЖ пък купува спални вагони, че да може да спим докато влакът ни люшка цяла нощ от София до Бургас. Ако имаше една скоростна железница, щяхме да стигаме за по-малко от два часа до Бургас и нямаше да се налага да спим изобщо
Вместо да забързат влаковете, така че да не се налага да се спи, те предлагат нови вагони. Разсточние което във европа се взима за 2 часа, тук има време да се наспиш, че и душ да си вземеш. Жалка история
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
До коментар [#1] от "mtmvb":
Ти не му бери грижа на др. Станишев, те неговите хора, като крадът, крадът всичко и му теглят накрая и ДДС-то, ама и при тази цена, май над половината е усвоена някъде и ми е много интересно дали някога ще се изплати инвестицията... Разбирам, че "благородно" завиждате на родната ви партия, ама трябва и учене, само с Винету... няма да стане.
[quote#24:"bati vi"]" До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...
При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
Голяма стратегия - няма що ![/quote]
Да ама ние имаме магистрали,то така не може и магистрали и скоростни трасета
Мен ме изкефи микровълновата печка, интересно ми е колко ще издържи преди да я развалят (масово българина няма идея как се ползва) или откраднат (в което българинът има традиционен опит)....
Иначе аз им давам 6 месеца, преди да се превърнат в кочини.
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....
Ако трябва да сме реалисти България е малка и не толкова населена, че да ни трябват супер бързи влакове, които никога не се изплатят. Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен...
Така като ви чета ... се чудя кой цапа тогава? Предполагам, че довечера като си изхвърлите фаса на кръстовището няма да засечи морала, който "четете" тук
До коментар [#32] от "Dragoslava":
Максимата "след мен и потоп" не е запазена само за българите. За жалост ние имаме една изразена склонност да чупим и разваляме за кеф, но това си е до културата.
Обаче, дори да са съвестни всички потребители и да пазят, хигиената и чистотата си имат нужда от поддръжка. По това си личи дали един стопанин е добър или не.
След спалните вагони да закупят нови локомотиви - нов празник за народа. Ще се кандилкаме с 27 км/ч в смрадливите купета, изпълнени с радост.
Влакове, движещи се с над 200 км/ч, има повече от 50 години. Но не е редно да се модернизира така, наведнъж. Не, ще изхарчим няколко милиарда, после ще се оправдаем с Брюксел и ще приватизираме - скоростно.
Иначе, България е една много модерна страна. В следващия програмен период ще бъдем даже още по-модерни, почти като Румъния.
(:
[quote#46:"lol"]Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен... [/quote]
спокойно вече можеше да ги имаме но било по важно да има магистрали и да може да се кара черен джип, де си виждала мутра във влак - приоритети
Дано да ги поддържат. И въобще не е само до пътниците. Изхвърлянето на боклуци хич не е само наш патент. Ако някой види какво оставят след себе си примерно пътуващите в лондонското метро в пиковите часове, може лошо да му стане. Вестници, празни чаши и бутилки, опаковки от какво ли не. Голямата разлика е, че на крайните спирки се качват мъже и жени в униформи и събират всичко в големите торби за боклук, а вечер като спрат да се движат колите, се почиства и всичко друго. Нашият проблем не е, че замърсяваме повече от другите, а че не чистим колкото тях и не наказваме достатъчно хванатите нарушители.
Абе не сте изцяло прави за БДЖ. В Белгия примерно има също стари вагони, но те са малко на фона на по-новите. Също така има и пътнически влакове, които не се движат по-бързо от нашите. Обаче имат и IC влакове, които могат спокойно да си развият над 100 км/ч. Влаковете, които развиват над 300 км/ч са по точно определени линии.
Според мен БДЖ ще достигне европейско ниво когато започнем да заплащаме реалната цена на услугата. Това не е цел на управляващите обаче, защото никой няма да плати 150 лв за София - Бургас. Затова ще си се возиме на старите вагони още дълго или поне докато БДЖ не фалира.
На теб сигурно ти е побеляла цялата коса, когато по времето на Тройната влязохме в ЕС, бяха освободени медиците в Либия и беше реализиран рекорден икономически растеж. На човек, под чието управление са реализирани такива успехи, му е все тая за едни спални вагони.
до всички мрънкала как българина бил мръсен: поживейте малко в чужбина за да видите и моля ви, дръжте си очите широко отворени. Боже, престанете с тоя Български негативизъм!
Според мен е напълно нормално с времето да стареят и овехтяват. За да не се отразява драстично обаче трябва сериозна поддръжка и оправяне на дребните проблеми преди да са станали големи. Т.е. не са виновни клиентите, а продавачите като нещо бързо се състарява!
До коментар [#65] от "Biker":
Да, често железопътният транспорт в Западна Европа е чувствително по-скъп от автобусния. Но както стандартът, така и услугата са качествено различни от предлаганите в България.
Независимо от високите цени обаче, услугата се субсидира дори и във Великобритания, където влаковете и гарите са частни.
А с каква скорост ще се движат? Защото инфраструктурата за чието ползване БДЖ дължи 100 млн. не струва 5 пари, и модерните Сименс влакчета изминават внушителните 30км за 50 мин. За сравнение Лондон- Париж отнема 2 ч.15 мин. Кога да полегнеш, кога да заспиш
[quote#27:"Dehumanizer"]Ако от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън. [/quote]
Така си е, явно скоро няма да се пътува за по-малко.
Преди няколко години пътувах от Варна до Пловдив със спален вагон. Беше сравнително чисто, но когато влакът сменяваше стрелките с по-голяма скорост си беше кошмар - имах чувството, че ще изпадна от 3-тия етаж
Сн 15 е озадачаваща-манго джери ще ошушка всичката посуда с шкафчетата барабар още при първото пътуване.
Наистина, прекрасно е да имаш хубави вагони, ама как ще се стопанисват и опазват - изобщо не ми идва на ума!
Остава да се прикачи един конски вагон отзад на композицията за домашни животни и цигани и това ще е влака на XXI-ви век, даже влакът Стрела ще му завиди
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
Е защо са купени тези вагони, след като немогат да се движат с най-малко 200 км/ч? Смисала на такава инвестиция е само ако може да се използват и за патуване в Европа, например до Виена.
Сигурно пак някой "компетентен" служител е мислил как да е по-евтино, а не от кое точно БДЖ има нужда. На пазара за жп техника има по-добри алтернативи за съотношението цена/възможности.
Супер! Чак да ти се прииска да попътуваш
Сега да си пожелаем по-малко чифтокопитни да се возят в тях! Трябва сами да пазим и да се грижим за съхраняване на новите вагони, рейсове, градинки.
На заспала железница, заспали вагони са нужни. Особено около Стара Загора - Ихтиман, може да си подремнеш 10 часа.
МИСЛЕТЕ, Нова и висока железница, нови гари и високо скоростни влакове, каквито оперират в цял Китай с над 310 км. в час. и от София до Бургас, Варна ще пътуват за 1 час. За какво ти е тогаз тоз спален вагон?
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!
Направо не е за вярване, че не са руски!!! )))
Управляващите метрото, да се вземат в ръце и да завладяват и бдж, че москва много ще се натъжи, за пропуснатите приходи/възможности да ни изнудва.
Не ви трябват ремонти на влакове/вагони. Това са глупости. Старите машини са неефективни и харчат много гориво, а вагоните са крайно амортизирани и заради това търпите загуби - а не само заради невъзможността да поддържате високи скорости на това трасе, защото и автобусите не могат да се движат с повече от 120-130км. никъде у нас!
Ако продадете за скрап старите вагони/мотриси/влакове, ще можете да съберете пари за първоначална вноска за нови/рециклирани такива от съвсем друго поколение, като така на практика веднага ще си вземете всички пътници, които сте загубили към автобусния транспорт. Повече добри влакове, по начесто - та дори и много малки, с малко места (!!!) - и веднага ставате абсолютен лидер на пазара за пътнически превози.
Имам разчети как да стане и колко ще струва това.. пишете ми ако ви интересува.
Пътуването с влак е не само много приятно и удобно, но и полезно за околната среда, всеки опит да се модернизират българските железници е повод за одобрение. Браво, надявам се скоро да пътуваме с една модерна железница.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
mtmvb1111
Рейтинг: 418 НеутралноВсеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев....
Руското влияние убива България! "Дневник" също....kamm
Рейтинг: 470 ВеселоБрей, ама убави. Я да видим кога ще ги осе...т.
niki2003
Рейтинг: 418 НеутралноСамо дано се запазят така чисти и приветливи за дълго време!
lady_flower
Рейтинг: 572 НеутралноМного добре,много добре.
milena_82
Рейтинг: 418 НеутралноЕха,тo такъв кеф ще бъде, че няма да ти се иска да слизаш.
Хриси
Рейтинг: 1628 НеутралноЧудесно. Пък да можеше и да се движат из Европа, още по-чудесно щеше да е.
If I had a tail, I'd swat the flies.Хипчо
Рейтинг: 1291 РазстроеноБългарите - пътници ще ги направят на кочина.
ВОДА, ПОВЕЧЕ ВОДА!kamm
Рейтинг: 470 НеутралноАми локомотиви нови?
Курт Деликуртев 662 галерии плюс X
Рейтинг: 1291 НеутралноА безжичен интернет ще има ли в новите вагони?
http://www.panoramio.com/user/7617575?show=all , 660 ГАЛЕРИИ: 225 ЩУТГАРТ, 205 ПЛОВДИВ, 118 БЪЛГАРИЯ, 58 ЕВРОПА И 54 ГЕРМАНИЯpetar_333
Рейтинг: 418 НеутралноСамо ако ги поддържат и чистят редовно и пътуващите в тях да ги пазят,тогава ще мога да заявя, че съм впечатлен.
442
Рейтинг: 1347 НеутралноДа отделят четири спални вагона, като на всеки закачат по десет вагона за камиони, и една голяма част от турския транзит да се качи на влакове.
cup_of_tea
Рейтинг: 572 Неутрално"Всеки вагон струва над 1 млн. евро"
Уау. Тридесет вагона, всеки по един милион евро. БДЖ е богата структура.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5418 Неутралнотоя с обувките дава лош пример !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Рубиконан от Балъкимерия
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#2:"rycher"]да видим кога ще ги осе...т.[/quote]
Една мотриса у нашенско, за да се запази по-така за по-дълго, трябва да прекарва повечко време под земята - каквито са мотрисите на метрото! А иначе си спомням как не вагоните, а самото Дезиро-влакче беше отнесло някой и друг камък в движение - за какво говорим изобщо?...
Със Сульо и Пульо - гарантирано скоро
cup_of_tea
Рейтинг: 572 Неутрално[quote#10:"petar_333"]Само ако ги поддържат и чистят редовно и пътуващите в тях да ги пазят,тогава ще мога да заявя, че съм впечатлен[/quote]
Аз ще се впечатля, ако има вода за душа в душ-кабината и за санитарния възел.
bati vi
Рейтинг: 1405 ЛюбопитноТова ще са май единствените вагони, които ще имат разрешение за експлоатациа. Щото всеизвестно е , че другите /да се разбира - всички / нямат .
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....bati vi
Рейтинг: 1405 ВеселоЕх къде е сега ББ лентореза, че да видиш как се режат по 30 ленти и в двете посоки. Па после и по новините щяха да го дават ...... какъв мал шанс .
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....Milva
Рейтинг: 602 НеутралноДо коментар [#7] от "Хипчо":
I don't want to believe. I want to know.Те навсякъде по света пътниците оставят кочина след себе си. Отговорността за чистенето, смяната на спалното бельо и т.н. е на БДЖ. Ако не ги поддържат добре, за нула време ще станат на нищо.
tralala2010
Рейтинг: 521 Неутрално[quote#2:"rycher"]Я да видим кога ще ги осе...т.
[/quote]
Щом няма към тях комплектувани и ибрици разбира се, че ще ги осе...т.
Моди трий нищо да не остане!
Рейтинг: 521 НеутралноИскам снимки след 40 дни от пускането в експлоатация! Защо на вратите няма турникети? мангалините гратисчии ще опляскат всичко за 2 седмици!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 675 НеутралноДОЖИВЯХМЕ!
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειДано успеят да ги пуснат в експлоатация преди Великденските празници, за да могат хората да пътуват малко по-човешки... през 2013 година.
По принцип е безумие в 21 век времето за пътуване с влак - София-Варна 8 часа!
София-Силистра 12 часа!
Пловдив - Варна 8 часа!
Как???
cup_of_tea
Рейтинг: 572 Весело[quote#21:"Чичи"]София-Варн а 8 часа!
София-Силистра 12 часа!
Пловдив - Варна 8 часа!
Как???
[/quote]
Това е без закъсненията!
dasho
Рейтинг: 559 ЛюбопитноТая компания не беше ли пред фалит?!
bati vi
Рейтинг: 1405 Любопитно" До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
Голяма стратегия - няма що !
vestonosec
Рейтинг: 530 НеутралноДано да успея да ги пробвам ,докато още стават за нещо!
[email protected]
Рейтинг: 418 Неутрално... добре изглеждат и дано по дълго останат в това състояние
няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!Dehumanizer
Рейтинг: 1291 ВеселоАко от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън.
«Высокоэффективная экономика при отсутствии реальных политических и гражданских свобод - хрустальная российская мечта.»ТНТ
Рейтинг: 845 РазстроеноМиналата седмица пътувах до Лакатник. Майко мила, каква мизерия! Вагоните немити от татово време, през стъклата нищо не се вижда, в купетата - дъх на гнило. За тоалетните да не говорим - и противогаз не те оправя!
"Последният комунист на планетата ще умре в България." Димитър Талев, "На завой"PS До модератора: Този коментар е към по-общата тема "БДЖ".
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 675 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "bati vi":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειДа ги беше поръчал, платил и пуснал Сергею преди 4-5 години.
Имаха по 2 млрд бюджетен излишък. Не е било въпрос на пари, нали? 30 вагона = 59 млн лв - по сметките на статията. По влаковете не пътува ли най-често неговият електорат?
Тракатака
Рейтинг: 386 Неутрално[quote#1:"mtmvb"]Всеки подобен проект, който е осъществен добавя по още един бял косъм на другаря Станишев...[/quote]
Еййй, лоши сте това герберастите, оставете момчето на Мира бре
Той пък колко косми вече има
veragena
Рейтинг: 470 Неутрално"Новите вагони могат да се използват само в България, защото пускането им по линии в други държави би се приело за нерегламентирана държавна помощ."
Преди няколко месеца нямаше ли скандал точно заради това, че тези вагони не отговарят на европейските стандарти и трябва да се преработят.. За да тръгнат им трябваше сертификат за движение на територията на ЕС.
Dragoslava
Рейтинг: 926 НеутралноДо коментар [#18] от "Milva":
Наистина, такова нещо видях в хотел в чужбина... с думи не мога да го опиша. Но след час беше почистено, все едно не е било.
ilinko
Рейтинг: 689 ВеселоДо коментар [#24] от "bati vi":
абсолютно... тенденцията в развитите страни е да се строят трасета за бързи влакове
При нас БДЖ пък купува спални вагони, че да може да спим докато влакът ни люшка цяла нощ от София до Бургас. Ако имаше една скоростна железница, щяхме да стигаме за по-малко от два часа до Бургас и нямаше да се налага да спим изобщо
Dragoslava
Рейтинг: 926 НеутралноРадващото е, че отново ще има връзка Добрич-София.
Rozalina
Рейтинг: 521 НеутралноВместо да забързат влаковете, така че да не се налага да се спи, те предлагат нови вагони. Разсточние което във европа се взима за 2 часа, тук има време да се наспиш, че и душ да си вземеш. Жалка история
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 5418 НеутралноДо коментар [#9] от "Да живее цензурата! Хип,хип,ураааа!":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ще има !
genius777
Рейтинг: 441 НеутралноТова на снимка 9 и 16 не го разбирам,служебно купе ли е?
kpenkov
Рейтинг: 710 ВеселоДо коментар [#1] от "mtmvb":
Ти не му бери грижа на др. Станишев, те неговите хора, като крадът, крадът всичко и му теглят накрая и ДДС-то, ама и при тази цена, май над половината е усвоена някъде и ми е много интересно дали някога ще се изплати инвестицията... Разбирам, че "благородно" завиждате на родната ви партия, ама трябва и учене, само с Винету... няма да стане.
genius777
Рейтинг: 441 Неутрално[quote#24:"bati vi"]" До 2020 година България би трябвало са разполага с 400 км линии, по които може композициите са се движат със 160 км/ч"...
При все, че сега се строят трасета да влакове, по които да се развиват 300-400 км/ч., само мога да си представя в 2020г. какво ще е . А тия наште убавци - 160 км/ч ??!!??
В най-добрия случай София -Бургас за 4ч.
Голяма стратегия - няма що ![/quote]
Да ама ние имаме магистрали,то така не може и магистрали и скоростни трасета
epoc
Рейтинг: 1291 ВеселоМен ме изкефи микровълновата печка, интересно ми е колко ще издържи преди да я развалят (масово българина няма идея как се ползва) или откраднат (в което българинът има традиционен опит)....
Икономедия се превърна в трибуна на тролове ЗА и ПРОТИВ правителството. Очевидно е, че няма какво да се говори или коментира с такива драскачи....Иначе аз им давам 6 месеца, преди да се превърнат в кочини.
ПАВЛА
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноА въоръжена охрана да пази вагоните? Че доколкото познавам Бай Ганьо и най-вече внуците му... няма да е за дълго тази радост.
При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.Сашо
Рейтинг: 675 ВеселоМерси, БДЖ, че харчите парите ни за хубави неща
"Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy." Winston Churchillpentuer
Рейтинг: 624 НеутралноДано парите за тия красиви вагани не отидат на вятъра, като се
има пред вид българина как пази и работещите в БДЖ как
поддържат....
lol
Рейтинг: 1291 НеутралноМинистърът на транспорта Кристиан Кръстев посочи, че не се очаква повишаване на цената на билетите за БДЖ заради новите вагони
А трябва, тъкмо ще има пари за нормална подръжка и ще се филтрират циганите/селяните които ще ги направят на кочнини...
Десен екстремист
Рейтинг: 994 Неутрално"Вагоните могат да се движат със 160 км/ч, стига железният път да го позволява..............До 2020 ще имаме 400 км, които ще позволяват тая скорост"
"Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)Ми то си е направо трагично. Сега с колко ще се движат?
ПП. И в тоалетната не трябваше да има мокет. Точно за месец ще се умирише
lol
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "bati vi":
Ако трябва да сме реалисти България е малка и не толкова населена, че да ни трябват супер бързи влакове, които никога не се изплатят. Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен...
chushka
Рейтинг: 371 НеутралноТака като ви чета ... се чудя кой цапа тогава? Предполагам, че довечера като си изхвърлите фаса на кръстовището няма да засечи морала, който "четете" тук
Milva
Рейтинг: 602 НеутралноДо коментар [#32] от "Dragoslava":
I don't want to believe. I want to know.Максимата "след мен и потоп" не е запазена само за българите. За жалост ние имаме една изразена склонност да чупим и разваляме за кеф, но това си е до културата.
Обаче, дори да са съвестни всички потребители и да пазят, хигиената и чистотата си имат нужда от поддръжка. По това си личи дали един стопанин е добър или не.
3.14
Рейтинг: 213 ВеселоВместо да вдигаме скоростта на движение на влаковете, купуваме спални вагони. БДЖ поне има ясна визия за бъдещето
shift
Рейтинг: 386 ВеселоСлед спалните вагони да закупят нови локомотиви - нов празник за народа. Ще се кандилкаме с 27 км/ч в смрадливите купета, изпълнени с радост.
Влакове, движещи се с над 200 км/ч, има повече от 50 години. Но не е редно да се модернизира така, наведнъж. Не, ще изхарчим няколко милиарда, после ще се оправдаем с Брюксел и ще приватизираме - скоростно.
Иначе, България е една много модерна страна. В следващия програмен период ще бъдем даже още по-модерни, почти като Румъния.
(:
VitaminX
Рейтинг: 521 ЛюбопитноНе разбрах/видях има ли в купетата контакти, че да може човек да си пусне компютъра или да си зареди телефона.
Missão dada é missão cumprida!ogo
Рейтинг: 416 ГневноА някой да попита, защо вагоните се правят в Турция, а нашия вагонен завод в Дряново, беше закрит?
deutschland
Рейтинг: 1474 НеутралноМного са хубави, но много се съмнявам че пътниците ще ги пазят.
stg
Рейтинг: 1200 Неутрално[quote#46:"lol"]Ако можехме да имаме една средна скорост от 130 км/час на повечето линии целия транспоретн проблем в държавата щеше отдавна да е решен... [/quote]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"спокойно вече можеше да ги имаме но било по важно да има магистрали и да може да се кара черен джип, де си виждала мутра във влак - приоритети
ladinn
Рейтинг: 367 НеутралноДано да ги поддържат. И въобще не е само до пътниците. Изхвърлянето на боклуци хич не е само наш патент. Ако някой види какво оставят след себе си примерно пътуващите в лондонското метро в пиковите часове, може лошо да му стане. Вестници, празни чаши и бутилки, опаковки от какво ли не. Голямата разлика е, че на крайните спирки се качват мъже и жени в униформи и събират всичко в големите торби за боклук, а вечер като спрат да се движат колите, се почиства и всичко друго. Нашият проблем не е, че замърсяваме повече от другите, а че не чистим колкото тях и не наказваме достатъчно хванатите нарушители.
izabell
Рейтинг: 1240 НеутралноЕдна добра новина,честито на БДЖ.
hartofilax
Рейтинг: 418 НеутралноЩе бъдат "побългарени" за нула време
Biker
Рейтинг: 367 НеутралноАбе не сте изцяло прави за БДЖ. В Белгия примерно има също стари вагони, но те са малко на фона на по-новите. Също така има и пътнически влакове, които не се движат по-бързо от нашите. Обаче имат и IC влакове, които могат спокойно да си развият над 100 км/ч. Влаковете, които развиват над 300 км/ч са по точно определени линии.
Според мен БДЖ ще достигне европейско ниво когато започнем да заплащаме реалната цена на услугата. Това не е цел на управляващите обаче, защото никой няма да плати 150 лв за София - Бургас. Затова ще си се возиме на старите вагони още дълго или поне докато БДЖ не фалира.
altarf
Рейтинг: 372 НеутралноДо коментар [#1] от "mtmvb":
Пилците се броят на избори.На теб сигурно ти е побеляла цялата коса, когато по времето на Тройната влязохме в ЕС, бяха освободени медиците в Либия и беше реализиран рекорден икономически растеж. На човек, под чието управление са реализирани такива успехи, му е все тая за едни спални вагони.
Туриста
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#52] от "ogo":
честито!!! държавата инвестира в Турски а не Български предприятия.
после: защо нямало производство у нас?
altarf
Рейтинг: 372 НеутралноДо коментар [#58] от "Biker":
Пилците се броят на избори.150 лв не е ли малко множко?
Туриста
Рейтинг: 367 Неутралнодо всички мрънкала как българина бил мръсен: поживейте малко в чужбина за да видите и моля ви, дръжте си очите широко отворени. Боже, престанете с тоя Български негативизъм!
dobata83
Рейтинг: 8 НеутралноОстава и да няма такива като този на снимката - легнал с обувките... От нас зависи и да ги пазим. Честито! Много хубава новина.
Ирина Марудина
Рейтинг: 556 НеутралноСпоред мен е напълно нормално с времето да стареят и овехтяват. За да не се отразява драстично обаче трябва сериозна поддръжка и оправяне на дребните проблеми преди да са станали големи. Т.е. не са виновни клиентите, а продавачите като нещо бързо се състарява!
Biker
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#61] от "altarf":
Провери каква е цената в други европейски страни (като игнорираме качеството на услугата предлагано от БДЖ).
Пример: Лондон - Манчестер: 150 паунда
Берлин - Мюнхен: 130 евро
shift
Рейтинг: 386 НеутралноДо коментар [#65] от "Biker":
Да, често железопътният транспорт в Западна Европа е чувствително по-скъп от автобусния. Но както стандартът, така и услугата са качествено различни от предлаганите в България.
Независимо от високите цени обаче, услугата се субсидира дори и във Великобритания, където влаковете и гарите са частни.
reepicheep
Рейтинг: 213 ГневноДо коментар [#7] от "Хипчо":
Този от снимка 8 ги почнал -> с обувките! Хипар!
reepicheep
Рейтинг: 213 ГневноОпаа - още един с обувки - на последната снимка...
Веднага да се върнат вагоните, откъдето са купени! А парите да покрият загубите на БДЖ-то!
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 675 НеутралноЕй, чекайте бе... Нали тези вагони не отговаряха на европейските изисквания.. И бяха ремонтирани стари турски бракми ?
reepicheep
Рейтинг: 213 НеутралноА дали са устойчиви на огън?
Дали пътниците ще могат да се спасяват при пожар или ще изгарят луксозно?!
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 675 Неутралносн. 156 - давам точно 1 седмица живот на кафеварката, а микровълновата се обзалагам, че ще изчезне още по-бързо.
gl_avatar
Рейтинг: 457 НеутралноШафнер във всеки особено спален вагон и ще има предпоставки за ред и дисциплина .
Едно добро начало.
Imaginary Friend
Рейтинг: 728 НеутралноМинистърът на транспорта Кристиан Кръстев посочи, че не се очаква повишаване на цената на билетите за БДЖ заради новите вагони
Не цъкам плюсове и минуси.Защо? Има хора, дето биха платили повече за да се возят в тия общо взето читави вагони.
Ventsislav Sergiev
Рейтинг: 8 НеутралноА с каква скорост ще се движат? Защото инфраструктурата за чието ползване БДЖ дължи 100 млн. не струва 5 пари, и модерните Сименс влакчета изминават внушителните 30км за 50 мин. За сравнение Лондон- Париж отнема 2 ч.15 мин. Кога да полегнеш, кога да заспиш
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1291 НеутралноВагоните изглеждат много привлекателни. Имм желание да се кача на един и да тръгна за морето.
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Ще трябва и да се пазят.
Jessika
Рейтинг: 1466 НеутралноИзглеждат толкова хубаво, че чак не ми се вярва, че ще ги пуснат в употреба. Да не са само мострИ?!
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Танас
Рейтинг: 1291 Весело[quote#37:"genius777"]Това на снимка 9 и 16 не го разбирам,служебно купе ли е?[/quote]
Цацарoff - Оставка ! >:-)Май е за шафнера но няма креват и няма къде да спи.
volarok
Рейтинг: 2271 Неутрално[quote#27:"Dehumanizer"]Ако от София до Варна, примерно, се отиваше за 2 часа, човек нямаше да може да се наспи добре в новите вагони и покупката се обезсмисля. БДЖ-то го е сметнало - пътят да е толкова, че да има 8-9 часа за сън. [/quote]
Така си е, явно скоро няма да се пътува за по-малко.
Преди няколко години пътувах от Варна до Пловдив със спален вагон. Беше сравнително чисто, но когато влакът сменяваше стрелките с по-голяма скорост си беше кошмар - имах чувството, че ще изпадна от 3-тия етаж
Orchid
Рейтинг: 829 НеутралноСн 15 е озадачаваща-манго джери ще ошушка всичката посуда с шкафчетата барабар още при първото пътуване.
Наистина, прекрасно е да имаш хубави вагони, ама как ще се стопанисват и опазват - изобщо не ми идва на ума!
2.5
Рейтинг: 1490 НеутралноХа да ни са честити.
I Want To BelieveТова вече наистина прилича на спален вагон!
bgpainter
Рейтинг: 1327 ЛюбопитноОк, хубави са... на фона на всичкото подвижен състав от времето на соца.
Жената е покана за щастиеИмам обаче следният въпрос - колко локомотива закупи БДЖ, за да подпомогне печелившите Товарни превози?
melchett
Рейтинг: 572 Любопитносензацията на деня в България през 21ви век?
danielv
Рейтинг: 521 НеутралноЕ...това вече си е класа. Браво. Дано ел.уредите не хванат крака...
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4715 НеутралноБраво! Да са ни честити и да ги пазим!
Gunter glieben glauchen globenvenci4
Рейтинг: 994 НеутралноОстава да се прикачи един конски вагон отзад на композицията за домашни животни и цигани и това ще е влака на XXI-ви век, даже влакът Стрела ще му завиди
Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpgКОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 726 Неутрално[quote#2:"rycher"]Брей, ама убави. Я да видим кога ще ги осе...т. [/quote]
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/Скоро ще бъде!
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 726 НеутралноЯд ме е, като ги гледам! След година всичко това ще бъде съсипано. Още не сме в Европа!
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/IAIKFIR
Рейтинг: 213 НеутралноЕ защо са купени тези вагони, след като немогат да се движат с най-малко 200 км/ч? Смисала на такава инвестиция е само ако може да се използват и за патуване в Европа, например до Виена.
Сигурно пак някой "компетентен" служител е мислил как да е по-евтино, а не от кое точно БДЖ има нужда. На пазара за жп техника има по-добри алтернативи за съотношението цена/възможности.
martosto
Рейтинг: 470 НеутралноСупер! Чак да ти се прииска да попътуваш
Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!Сега да си пожелаем по-малко чифтокопитни да се возят в тях! Трябва сами да пазим и да се грижим за съхраняване на новите вагони, рейсове, градинки.
martosto
Рейтинг: 470 ГневноДо коментар [#87] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":
Мисля, че още до септември месец вече ще са надраскани с маркери, ключове, обгорени със запалки
Не вярвай сляпо в идеали, защото лесно се трошат!Доста дълга прогноза даваш
Polusa
Рейтинг: 572 НеутралноНа заспала железница, заспали вагони са нужни. Особено около Стара Загора - Ихтиман, може да си подремнеш 10 часа.
Истина, Енергия и Мотивация на Сила, която Градим за България, не е Материя и не е Емоция!МИСЛЕТЕ, Нова и висока железница, нови гари и високо скоростни влакове, каквито оперират в цял Китай с над 310 км. в час. и от София до Бургас, Варна ще пътуват за 1 час. За какво ти е тогаз тоз спален вагон?
Hristo'o
Рейтинг: 675 НеутралноНаправо не е за вярване, че не са руски!!!
)))
Управляващите метрото, да се вземат в ръце и да завладяват и бдж, че москва много ще се натъжи, за пропуснатите приходи/възможности да ни изнудва.
Hristo'o
Рейтинг: 675 НеутралноНе ви трябват ремонти на влакове/вагони. Това са глупости. Старите машини са неефективни и харчат много гориво, а вагоните са крайно амортизирани и заради това търпите загуби - а не само заради невъзможността да поддържате високи скорости на това трасе, защото и автобусите не могат да се движат с повече от 120-130км. никъде у нас!
Ако продадете за скрап старите вагони/мотриси/влакове, ще можете да съберете пари за първоначална вноска за нови/рециклирани такива от съвсем друго поколение, като така на практика веднага ще си вземете всички пътници, които сте загубили към автобусния транспорт. Повече добри влакове, по начесто - та дори и много малки, с малко места (!!!) - и веднага ставате абсолютен лидер на пазара за пътнически превози.
Имам разчети как да стане и колко ще струва това.. пишете ми ако ви интересува.
Biker
Рейтинг: 367 НеутралноДо коментар [#93] от "Hristo'o":
автобусите не могат да се движат с повече от 120-130км. никъде у нас
Искаш да кажеш 80-100 км/ч нали, защото това са ограниченията за автобуси в България. Разбира се те не се спазват.
Hristo'o
Рейтинг: 675 НеутралноДо коментар [#94] от "Biker":
Имах предвид реалните им скорости, а не тези по ограниченията - правилно си схванал.
tantanran
Рейтинг: 418 НеутралноПътуването с влак е не само много приятно и удобно, но и полезно за околната среда, всеки опит да се модернизират българските железници е повод за одобрение. Браво, надявам се скоро да пътуваме с една модерна железница.
izabell
Рейтинг: 1240 НеутралноПътвуването с влак е удобен начин за нови запознанства.В автобус почти винаги няма запознанства
xart
Рейтинг: 470 НеутралноКрасота!
Даже ми е малко странно, когато видя в български вагон микровълнова печка, хладилник, кафемашина...Доживяхме!
Magen David
Рейтинг: 738 НеутралноКакво толкова му е особенното на този. Преди 2 години пътувах между Шанхай и Пекин с такъв:
Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.http://chinaelectionsblog.net/?p=16618
ditenat
Рейтинг: 418 НеутралноБи трябвало да се продават по-скъпо билетите за тия вагони. А с разликата да се плаща за редовно чистене и поддръжка.