Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (200)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2666 Весело

    Подобно на протестите за няколко дървета в парка Гези с/у Ердоган , борбата с/у тютюнопушенето е добър повод да обедини разнородните слоеве от населението (е не всички де - едва ли там ще видим симпатизантите на ГБЗ) с/у докопалите се ,зажаднели за власт социалислямнационалисти !!!

  2. 2 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Трябва баланс между двете мнения...........

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  3. 3 Профил на Phik
    Phik
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Бях там. Но вие, които толкова активно подкрепяте забраната онлайн, защо не дойдохте...

  4. 4 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Крачка напред, две назад - такъв ни е прогреса на нас.
    Искрено се надявам на кабинета Олигарски, час по-скоро да му се наложи да си събира багажа.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  5. 5 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Toзи протест е криворазбрана демокрация. Не може малцинството да решава самостоятелно. А ние ? Нас никой не ни пита какво искаме......Излизат 100тина шматароци с плакати и аре да им угодим ....... Утре ще излезнат 100тина педофили и тяхните искания ли ще приемем....????
    Този казус с пушенето ще се решава на референдум !!!

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  6. 6 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Весело

    "Мразя забраните" е много добро попадение.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  7. 7 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    300 спартанци.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  8. До коментар [#4] от "virtual_brain":

    Нищо не разбирате Вие от сложни неща като политика и управление! Учете се от Миков, който вчера каза, че отмяната на пълната забрана на пушенето в заведенията била стъпка по пътя към пълната забрана на пушенето в заведенията.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  9. 9 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    "Съединението прави силата"
    Това прочетохте ли?
    Разединението.....разяжда толерантността.
    Компромис е спойката.

  10. 10 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Весело

    Снимка №19: "Защото се бяха събрали симпатични хора с позиция."

    Е аз виждам повече балони, отколкото хора, но да не разваляме пропагандата на "Дневник"...

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  11. 11 Профил на Андрей Ляпчев
    Андрей Ляпчев
    Рейтинг: 367 Неутрално

    В ЕВРОПА СЕ ПУШИ. За тази от снимката. Или ако не се пуши , си има места, където се пуши.
    Навън на публични места се пуши и всичко е в угарки.
    Това е.

    Жените се влюбват с ушите си, а мъжете с очите си. Светът никога не е знаел накъде отива,за да намери верния път.
  12. 12 Профил на briket
    briket
    Рейтинг: 418 Гневно

    Ако вие самите сте пушачи, спокойно, няма да ви убеждаваме колко е вредно и лошо. Вие и сами си го знаете. Но опитайте поне да тровите само себе си и да не пушите, когато около вас има други. Така ще подарите най-хубавия подарък на любимите си хора. А именно - здраве.

  13. 13 Профил на Цоциалист за 1 нощ
    *****
    Неутрално

    Юаконът е добър, тотална забрана! Ако се разрешат пак отделни зали за пушачи какво ще правят малките заведения?

    Станишев да мисли добре, преди да слугува на лобито!

  14. 14 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 770 Разстроено

    [quote#5:"ARRI"] Нас никой не ни пита какво искаме......[/quote]
    Каквото искате това правете, но НЕ ТРОВЕТЕ другите!!!
    Пушач съм!!!

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  15. 15 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#8] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":
    Оплитат се всички, като пилци в калчища - и Миков, и здравната министърка, и номадът Олигарски... всички. Днес едно, утре друго, въртят сучат и пак - слугинаж на шепа мутри от 18 век.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  16. 16 Профил на roooster
    roooster
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Много се пазя от параноични мисли, но вече вярвам, че нарочно се насъскват големи групи хора, за да си играят игричките на спокойствие...вие знаете, кои.

  17. 17 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1626 Весело

    Защо ли така добре организирано и финансирано, а и политически инспирирано събитие не се радва на масовата подкрепа от широките народни маси?

  18. 18 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Абе най-вече не искам да ми смърдят дрехите на пор, като изляза от заведение. Който иска да пуши, но да направи две крачки до входа и да се върне на приятно и незадимено.

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  19. 19 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#1] от "SS":

    Като ГЕРБавите неможаха да спечелят мнозинство, дай да организираме бунтове, без значение за какво. ТЪПО, мнооооого тъпо!!!
    Безидейното отричане е единственото по-лошо нещо от ГЕРБавото управление.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  20. 20 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 829 Неутрално

    Браво за протеста !!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  21. 21 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#18] от "virtual_brain":


    [quote#18:"virtual_brain"]Абе най-вече не искам да ми смърдят дрехите на пор, като изляза от заведение. [/quote]
    Решението е просто - отиваш в салон за НЕПУШАЧИ. Ако си избрал при пушачите, не им се сърди и не ги съди. Изборът си е твой

    "We're not gonna take it! Anymore."
  22. 22 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#16:"roooster"]Много се пазя от параноични мисли, но вече вярвам, че нарочно се насъскват големи групи хора, за да си играят игричките на спокойствие...вие знаете, кои.[/quote]

    Естествено, че всичко е умишлено......ако вземем да се замислим за колко по-важни неща има да се протестира, тва с пушенето е направо смешно ...... Ама пропагандата си върви яко......
    Предлагам протест с/у партийните субсидии......Протест с/у здравната, образователната и правосъдната с-ма.....и мн. мн. мн. други протести.....Ама зомбитата се захванаха за цигарите да протестират.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  23. 23 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1086 Весело

    [quote#21:"widowmaker"]Решениет е просто[/quote]
    А ако при пушачите има добра вентилация направо няма да се перем

  24. 24 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1064 Весело

    До коментар [#21] от "widowmaker": Да де , ама ако иде при непушачите няма от кой да измуфти някоя цигара на аванта уж че нещо му е криво

  25. 25 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#6] от "ПАВЛА - Sorrylol":


    [quote#6:"ПАВЛА - Sorrylol"]"Мразя забраните" е много добро попадение.[/quote]

    Да само дето тази, която иронизира забраните с "махнете стоповете от кръстовищата" не казва как ще реагира, ако някой започне да слага стопове или други пътни знаци в собствения й имот!?

  26. 26 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Неутрално

    "На жълтите павета около парламента днес не липсваше нито вкус, нито оптимизъм. Защото се бяха събрали симпатични хора с позиция."

    Няма какво да се добави! 500 или 5000, тук бяха дошли хубави хора по собствена воля, знаещи какво искат и как да се борят за него.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  27. 27 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#17:"ju.li"]Защо ли така добре организирано и финансирано, а и политически инспирирано събитие не се радва на масовата подкрепа от широките народни маси? [/quote]

    Защото по-голямата част от масите все още не са загубили способността си да мислят.......С този протест организаторите целят преброяването на зомбитата.....Ама ще останат разочаровани....много малко са успяли да инприйтнат

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  28. 28 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    [quote#26:"etty1"]Няма какво да се добави! 500 или 5000, тук бяха дошли хубави хора по собствена воля, знаещи какво искат и как да се борят за него. [/quote]

    Които спонтанно написали лозунги, които случайно са с един и същи дизайн и шрифт!?

  29. 29 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#24] от "shileto":


    [quote#24:"shileto"]Да де , ама ако иде при непушачите няма от кой да измуфти някоя цигара на аванта уж че нещо му е криво[/quote]

    ++++++++++++++++++++

    "We're not gonna take it! Anymore."
  30. 30 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#24] от "shileto":


    [quote#24:"shileto"]Да де , ама ако иде при непушачите няма от кой да измуфти някоя цигара на аванта уж че нещо му е криво [/quote]
    "Дай една цигара, че мойте са в каютата..."

    "We're not gonna take it! Anymore."
  31. 31 Профил на ton.the.truth
    ton.the.truth
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "ЗА" забраната. С тези зали за пушачи и непушачи няма да има ефект, тъй като в една компания приятели има пушачи и непушачи. едните трябва да се съобразят с другите, иначе трябва да се разделят в заведението на различни маси в различни зали. И защото е доказано че пушенето е тотално самоубийство, по-добре е заведенията да са чисти от цигарен дим ИЗЦЯЛО! Който иска да се трови, нека си е само за негова сметка.

  32. 32 Профил на barefoot
    barefoot
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#7] от "Thermobee":

    Неподходящо изказване на такава тема.

  33. 33 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#5] от "ARRI": Не знам какво е шматрок, но аз бях на протеста, не бяхме 100, а поне 1000 и все си мисля, че едва ли се вписвам в определението "шматрок". Споко, не съм се обидил! Мога само да ти кажа, че НЕпушенето на обществени места е въпрос на цивилизованост и толерантност - две неща, които толкова често липсват у нас. Освен, че е изключително вреден и за пушещи и за непушещи, цигареният дим е неприятен и по никакъв начин не се съчетава нито с храната, нито с питието - като почитател на виното, смело мога да застана зад това твърдение. Никой не ви забранява да пушите, просто го правете така, че да не пречите на останалите - толкова ли е трудно да си толерантен, да се съобразиш с другите, включително с децата?!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  34. 34 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#31] от "ton.the.truth":

    Интересно не е ли собственикът на имота, този който трябва да взима решения, в какво да инвестира!? Нали вече опитахме с варианта държавата да взима решения какво да става с частната собственост!?

  35. 35 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#11] от "Андрей Ляпчев": Вие в коя част на Европа сте провели тези наблюдения? Аз лично имам впечатления от Великобритания, Испания, Франция, Германия и Италия и там на обществени места не се пуши - има места за пушачи, така че да не притесняват онези, които не искат да се тровят с цигарен дим. Към изброените по-горе страни можем да добавим Русия и Турция, които не са в ЕС, а за скандинавските страни да не говорим!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  36. 36 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#33] от "Станислав":

    И каква работа имат децата в нощния бар!? И ако един собственик инвестира в стриптийз клуб, казино или заведение в което се пуши, трябва ли непрекъснато тези, които са против еротиката, хазарта или пушенето да ходят там непрекъснато и да се възмущават!?

  37. 37 Профил на Zaphod Beeblebrox
    Zaphod Beeblebrox
    Рейтинг: 624 Весело

    Браво на всички протестиращи. Другарите искат да ни водят към ориента а не към европа май. Няма такива предатели и никога не е имало преди ....

  38. 38 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#25] от "svoboden":
    Не ставай буквалист. Иронията не е реалност, все пак.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  39. 39 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 942 Неутрално

    Не само пушенето а и комундерите са опасни за вашето здраве,особено са опасни за вашите джобове.Аз лично винаги си проверявам джобовете след разговор с комундер.

  40. 40 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    Решението за забрана е един от малкото разумни актове на предишното правителство, които ни доближават до цивилизования свят. Явно не желаем да сме там, след като искаме и него да го отменим.

    Призовавам към бойкот на онези заведения, които толкова държат да се превърнат отново в смрадливи вертепи.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  41. 41 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#33:"Станислав"] включително с децата?! [/quote]

    Ама те деца не ходят по кръчми....поне АЗ не помня родителите ми да са ме водили по такива места


    [quote#33:"Станислав"]Мога само да ти кажа, че НЕпушенето на обществени места е въпрос на цивилизованост и толерантност - две неща, които толкова често липсват у нас. [/quote]

    Ахаааа, значи швейцарците са нецивилизовани.....
    А относно толерантността, то си е измислено - ти си отиваш в заведението или залата за непушачи, АЗ си отивам в моето....

    п.п. И дай да спретнем един протест с/у геноцида над българския народ, а не да се занимаваме с глупости.....Кво ще кажеш.....? Кое е по-важно и належащо към момента....?

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  42. 42 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1239 Неутрално

    До коментар [#37] от "Zaphod Beeblebrox":

    Странни понятия за Европа и Ориент. В Швейцария гражданите отхвърлиха на референдум забрана на пушене в заведенията, в Турция Ердоган забрани пушенето без да пита гражданите. Та на кого искаме да приличаме повече!?

  43. 43 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#5] от "ARRI":Прав си,този протест е напълно безмислен и е в помощ всъщност на кабинета.Какво сте ми тръгнали,когато ни пари под краката да протестирате срещу дреболийки!!!Има си законови наредби и те могат да се променят чрез петиция,внесена в народното събрание или законно проведен референдум.В момента,когато комунистите бързат да предрешат бъдещето на България и да си установят тотална и то законова диктатура,единственият протест е с мото за НОВИ избори и то по скоро за да принудим КС да се пораздвижи,преди тези да пуснат и Белене и да си присвоят законно милиони.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  44. 44 Профил на els_g
    els_g
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#33] от "Станислав":
    Толкова ли е трудно да схванеш, че пушачите СЪЩО искат да не вредят на непушещите и ЗАТОВА искат отделни заведения!?

    Отрицанието не може да дефинира истината, но е работен инструмент за ограничаване зоната на търсенето й.
  45. 45 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#19] от "widowmaker": Грешка! Не политизирай, не забелязах нито ГЕРБерасти, нито " червени боклуци" - имаше много млади семейства, много одухотворени лица на хора, които нито са зомбирани,нито манипулирани - за мен протестът беше начин на изразяване на гражданска позиция и не разбирам защо заведенията трябва да са запазена територия за пушачи, като същото важи за всяко затворено помещение. Пушете, но не пречете на другите, не ги тровете!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  46. 46 Профил на leko_uchuden
    leko_uchuden
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#8] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Това е много добло защо се подиглаваш с овека, той толлкоз мозе толкозз говоли

  47. 47 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#40:"Norman Granz"]Решението за забрана е един от малкото разумни актове на предишното правителство, които ни доближават до цивилизования свят. [/quote]

    Ми те да си бяха забранили да лъжат, опоскват държавата.....да си бяха забранили да репресират малкия и среден бизнес....да си бяха забранили слухтенето и 100 те милиона за него, наистина щеше да ни доближат до цивилизования свят....Ама лошото е, че те на себе си нищо не забраниха.....

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  48. 48 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Забраната води до увеличаване на консумацията,за сивата икономика е импулс,а за поминъка просто боцване от бълаха

  49. 49 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#31:"ton.the.truth"] С тези зали за пушачи и непушачи няма да има ефект, тъй като в една компания приятели има пушачи и непушачи. едните трябва да се съобразят с другите, иначе трябва да се разделят в заведението на различни маси в различни зали. [/quote]
    И щото в определени компании не могат да се разберат дали да седнат в залите за пушачи или непушачи, не трябва никъде да се пуши на закрито.

  50. 50 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До коментар [#33] от "Станислав":
    [quote#33:"Станислав"]НЕпуенето на обществени места е въпрос на цивилизованост и толерантност[/quote]

    Аз пък не познавам по-нетолерантни хора от непушачите. По принцип съм против в едно заведение да има отделни сектори за пушачи и непушачи, щото това е, както казва един приятел, все едно да разделиш басейна за пикаещи и непикаещи. Но съм категорично за да има заведения за пушачи и такива за непушачи, като собственикът на заведението да решава от какъв тип да бъде неговото. Дори смятам, че е редно разните такси за разрешителни и лицензи за заведения, в които се пуши да са по-високи. Но забраната изобщо да има такива заведения е абсурдно! Пушачите не са престъпници, щом производството и продажбата на цигари не е забранено, следователно никой няма право да ги третира като такива и да им отнема правото да пушат в заведения, в които изрично да е посочено, че се пуши. Никой непушач няма да е длъжен да ходи в тях, нали?

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  51. 51 Профил на Zaphod Beeblebrox
    Zaphod Beeblebrox
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#42] от "svoboden":

    1 Швейцария не е в европейския съюз
    2 швейцарците си спазват и законите и такива глоби имат, че свят ти се завива. отделените помещения за пушене са наистина отделени а не просто табела на която пише маса за не пушачи т.е. нещо като тук седят глупавите ....
    3 За кой кантон става въпрос ?

  52. 52 Профил на karla80
    karla80
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#3] от "philipk":

    Не живея в София, затова не дойдох. Иначе я подкрепям.

  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3879 Неутрално

    [quote#41:"ARRI"]Ама те деца не ходят по кръчми....поне АЗ не помня родителите ми да са ме водили по такива места [/quote]

    Аз не помня баба ми да е ползвала таблет, пък аз ползвам. Детето ми също. Не сме длъжни всички да бъдем като родителите ти. Освен това пасивното пушене е вредно не само за деца.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    До коментар [#33] от "Станислав":

    Достоен отговор!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  55. 55 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Любопитно

    До коментар [#33] от "Станислав":

    Сума ти лъжи в един кратък коментар...
    Кандидатствай в Гинес, за най-много лъжи в единица площ.

    [quote#33:"Станислав"]Нико не ви забранява да пушите[/quote]
    Напротив, закона го забранява в заведенията, дори и в залите за пушачи.
    Така го правим - влизаме в залите за ПУШАЧИ, където се събират само тези, които знаят за последствията и са съгласни с рисковете, но на вас това ви е малко. Искате да решавате вместо нас.
    [quote#33:"Станислав"]просо го правете така, че да не пречите на останалите[/quote]

    [quote#33:"Станислав"]толква ли е трудно да си толерантен,[/quote]
    И аз това питам!!!
    Толкова ли е трудно да не влизаш при ПУШАЧИТЕ и да ги тормозиш, че те тровят. Стой си при НЕПУШАЧИТЕ и се наслаждавай на живота.
    В крайна сметка не съм чул някой пушач да "успива" въздържателите да пропушат, защо вие непрекъснато натрапвате мнението и вижданията си, а имате и претенции за толерантност!

    "We're not gonna take it! Anymore."
  56. 56 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#33] от "Станислав":

    Бравос, 10 % от заявилите участие в протеста сте отишли! И с тоя призив за толерантност направо къртиш! Кво ти пречеха аквариумите? Пак казах, ако сте толкова ербап, започнете да събирате подписи за референдум.

  57. 57 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#36] от "svoboden": На нощни барове не ходя, но доколкото знам, там забраната не се спазва въобще. Ходя на ресторанти, доста често дори, нерядко съм сина си, който е на 15 и ми е много приятно, като изляза от заведението, да не мириша на пор. Не съм убеден, че всички служители в типовете заведенията, които си изброил, а и техните гости, са щастливи да отнесат в дробовете си частица от отровите, изпушени от такива като теб! Дори и един да има, който да е дишал отровите, защото не е имал избор ( например, ако е на работа), това е дискриминация!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  58. 58 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    [quote#10:"аневалС"]Е аз виждам повече балони, отколкото хора, но да не разваляме пропагандата на "Дневник"... [/quote]

    Угасете цигарата, отворете прозореца и като се разсее димът ще видите хората.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  59. 59 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#56] от "macek": Малко уточнение - аз не съм активен в социалните мрежи, имам си достатъчно друга работа, не съм заявявал участие и отидох, защото разбрах за протеста и исках да го подкрепя. Проблем?

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  60. 60 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#45] от "Станислав":


    [quote#45:"Станислав"]Греша! Не политизирай, не забелязах [/quote]
    Да, вижда се, че не си забелязъл по какъв повод е коментарът ми. Прочети пост #1 на SS и ще разбереш какво съм имал пред вид.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  61. 61 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    [quote#56:"macek"]ако сте толкова ербап, започнете да събирате подписи за референдум[/quote]

    Това не е въпрос за референдум. Иначе трябва да допуснат до гласуване децата до 18 като най-засегнати.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  62. 62 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#44:"els_g"]Толкова ли е трудно да схванеш, че пушачите СЪЩО искат да не вредят на непушещите и ЗАТОВА искат отделни заведения!? [/quote]

    А в тези заведения които искат пушачите нали също работят хора: сервитьори, бармани, чистачи.
    Някои от тях са още деца на по 18 години и някои от тях са непушачи. На тях искате ли да вредите?

    И сигурно в работната характеристика ще се изисква задължително пушачески стаж?

  63. 63 Профил на Реми
    Реми
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#35] от "Станислав":
    Е аз пък съм в Австрия,пуша и твърдя че поне в 70% от заведенията се пуши.Друг е въпросът,че повечето са разделени на зони за пушачи и непушачи.Смятам за доста дискриминиращо отношението към пушачите.Няма категорични данни,че ви взимаме кислорода и ви убиваме така.Това си е направо клевета!Като медицински работник имам по голям достъп и данни за това статистически при коя група ракът е по разпространен.И това 100% не е при пушачите.Работила съм в онкология дълги години.

    Животът е това, което ни се случва, докато правим планове за бъдещето
  64. 64 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Весело

    До коментар [#58] от "etty1":

    Пробвах, пак виждам само балони и тук - таме някое зомби, което смята, че неговите права са по-важни от тези на другите...

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  65. 65 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#45:"Станислав"]не разбирам защо заведенията трябва да са запазена територия за пушачи[/quote]
    Алоооооо, преди в заведенията (поне по-големите) имаше зали, където не се пушеше. Какво ти пречеше старият режим?

  66. 66 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    До коментар [#35] от "Станислав":

    Републиките от бивша Югославия, с изключение на Хърватска и Словения

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  67. 67 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До коментар [#61] от "etty1":

    Спрете да отглеждате децата си по кръчмите, щом сте толкова загрижени за тях. Има толкова готини сладкарници, водете ги там.

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  68. 68 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2014 Весело

    [quote#64:"аневалС"]зомби, което смята, че неговите права са по-важни от тези на другите... [/quote]

    Погледнали сте в огледалото, вместо към монитора.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  69. 69 Профил на aynrand
    aynrand
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Какво пречи да има заведения за пушачи и заведения за непушачи?
    В крайна сметка там се ходи по собствена воля - като видиш, че в заведението се пуши, а не искаш да дишаш дим, сядаш в друго, в което не се пуши.
    Защо пушачите трябва изцяло да се съобразяват с непушачите? Има място за всички. След като собственикът на заведението иска там да се пуши и клиентите му са пълнолетни хора, направили своя избор да седнат там и да пушат, то откъде-накъде държавата ще се намесва? Или непушачите?

  70. 70 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Весело

    До коментар [#68] от "etty1":

    В монитора виждам теб, честно казано гледката не е от приятните.. А лъжете, че пушенето загрозявало... Срамота!

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  71. 71 Профил на KМЕТ НА МНОГО СЕЛА
    KМЕТ НА МНОГО СЕЛА
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Как да се пуши – това е много важен въпрос. Ако около пушачът се вихрят кълба от дим – то пуши дилетант, хвърляш на въздуха ценен материал. Истинският пушач дълбоко вдишва димът и дълго го задържа в дробовете си, където поема всички ароматни компоненти. Такъв човек е екологически по-безвреден от непушачите, защото употребява по-малко кислород.

  72. 72 Профил на aynrand
    aynrand
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#55:"widowmaker"] аз това питам!!!
    Толкова ли е трудно да не влизаш при ПУШАЧИТЕ и да ги тормозиш, че те тровят. Стой си при НЕПУШАЧИТЕ и се наслаждавай на живота.
    В крайна сметка не съм чул някой пушач да "успива" въздържателите да пропушат, защо вие непрекъснато натрапвате мнението и вижданията си, а имате и претенции за толерантност! [/quote]

    Напълно подкрепям!

  73. 73 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#57] от "Станислав":


    [quote#57:"Станислав"]неряко съм сина си, който е на 15 и ми е много приятно, като изляза от заведението, да не мириша на пор.[/quote]

    До коментар [#57] от "Станислав":
    И какво ти пречи да излезеш от салон за непушачи? Пак няма да миришеш на пор, или не?(Това е друга тема)

    [quote#57:"Станислав"]Не съм убеден, че всички служители в типовете заведенията, които си изброил, а и техните гости, са щастливи да отнесат в дробовете си частица от отровите, изпушени от такива като теб! [/quote]
    А убеден ли си, че всички миньори са щастливи да отнесат в дробовете си частица от отровите, които толят задника ти цяла зима?

    "We're not gonna take it! Anymore."
  74. 74 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#53] от "Norman Granz":

    Много прогресивно да си водиш детето в кръчма. Мога да те светна, че подивелите от скука малки деца по заведенията пречат на околните много повече от пушачът, кадящ си в аквариума за пушачи.

  75. 75 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Весело

    До коментар [#71] от "КМЕТ В СЯНКА":


    P.S. Чудя се тези от "Greenpeace" как още не са те забелязали...

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  76. 76 Профил на entwickler
    entwickler
    Рейтинг: 429 Неутрално

    Не съм в София днес и този протест го пропускам... До следващия!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  77. 77 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Любопитно

    [quote#57:"Станислав"]Дори и един да има, който да е дишал отровите, защото не е имал избор ( например, ако е на работа), това е дискриминация! [/quote]
    Да броим за дискриминирани всички, работещи във вредните производства, а!?

  78. 78 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#34] от "svoboden": Говорим за пушенето на ОБЩЕСТВЕНИ места, а след като собственикът на едно заведение го е отворил за клиенти, въпросното заведение е станало обществено, т.е. в него може да влезе всеки, който е готов да се съобрази с останалите клиенти. Не искам да ставам груб, но то искаш да пушиш и да тровиш въздуха на клиента от съседната маса, друг може да реши, пардон, да се изаака или да се изпишка, трети да започне да крещи или да пее неприлични песни, четвърти да си запали цигара с марихуана и собственикът да няма нищо против всички тези действия и това е нормално, така ли? В твоя си имот прави каквото ти е приятно, но ако си го отворил за всички и искаш да печелиш пари от него, осигури спазването на правата на всички клиенти и не забравяй, че правата на един свършват там, където действията му нарушават правата на друг. И отново ще кажа - уважавам пушачите и ми се случва да им правя компания на студ и под дъжда, но желая и те да уважават моето право да не искам да дишам техния дим. Това е толерантност.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  79. 79 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#59] от "Станислав":

    Проблемът е, че се симулира масовост, 60 хиляди били подписали някаква петиция, 5 милиона ги били подкрепяли, ама не се намериха и хиляди души от 2-милионна София, който да излязат на грандиозния им протест. Така и не разбрах какво имате предвид отделните салони за пушачи и непушачи.

  80. 80 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До коментар [#78] от "Станислав":
    [quote#78:"Станислав"]след като собственикът на едно заведение го е отворил за клиенти, въпросното заведение е станало обществено, т.е. в него може да влезе всеки, който е готов да се съобрази с останалите клиенти. [/quote]
    Следователно каква е пречката, ако на вратата на заведението пише с големи букви: "Тук се пуши" ти или да влезеш, съобразявайки се с факта, че останалите клиенти могат да пушат или ако не искаш да се съобразяваш, да не влизаш? Кои права по-точно ти се нарушават в този случай?

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  81. 81 Профил на nelva
    nelva
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Кажи му аго за да му е драго.
    Кажи направи - за да не го направи.
    Кажи му ЗАБРАНЕНО - за да ГО НАПРАВИ !
    ВСЯКА ЗАБРАНА Е СКРИТА ОТБРАНА.
    ВСЯКА НАМЕСА - ПРЕДИЗВИКВА ОТВЕТ.

  82. 82 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#41] от "ARRI": Ами сърди се на родителите си, не на мен! Синът ми е на 15 години и сме го водили в ресторанти по цял свят, включително в такива с 1, 2 или 3 звезди на Мишлен и той вече има доста добра кулинарна култура, не може да понася цигарен дим и няма никакъв интерес към алкохола. Това лошо ли е? А в заведенията, където пушачи и непушачи бяха разделени обикновено миришеше на цигари навсякъде... Писах по-горе за толерантност - тя наистина липсва и доказателства не е необходимо да се търсят далече, достатъчно е да се прочетат малко коментари по-горе...
    Така и не разбрах защо смени темата и взе да говориш за геноцид? Сигурен ли си, че употребяваш правилния термин? Какъв геноцид бе, човек?

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  83. 83 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#78] от "Станислав":


    [quote#78:"Станислав"] Говорим за пушенето на ОБЩЕСТВЕНИ места, а след като собственикът на едно заведение го е отворил за клиенти, въпросното заведение е станало обществено, т.е. в него може да влезе всеки, който е готов да се съобрази с останалите клиенти.[/quote]
    Така е "може да влезе", но не е длъжен. То и в обществените бани може да влезе всеки, но тези от нас, които не сме с лява резба избягваме подобни заведения. Не сме влезли с плакати вътре и не викаме "Не на пИдалите", както правите вие.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  84. 84 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#77:"macek"]Да броим за дискриминирани всички, работещи във вредните производства, а!? [/quote]

    Как точно професионалната квалификация и длъжностна характеристика на един барман е свързана с дишането на дим?

    Ако единствените свободни позиции за барман са в заведение за пушачи а той не пуши какво става? Избира между глада и здравето си ли?

    Защо един барман в заведение за непушачи НЕ рискува здравето си, а друг барман в същото заведение е длъжен да диша дим?

  85. 85 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 470 Неутрално

    ТИЯ НА КАДРОТО НЕ СА ПОСЕТИТЕЛИ НА КРЪЧМИТЕ И НА НОЩНИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ,ОСОБЕННО ОНИЯ С МАЛКИТЕ ДЕЧИЦА,НЕ ВИЖДАМ СПЕЦИАЛНО ТЯХ КВО ГИ БЪРКА ЗАКОНА В В ПО МЕКИЯ МУ ВАРИАНТ С ОБОСОБЕНИ ПОМЕЩЕНИЯ

  86. 86 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#61] от "etty1":

    Това за правото на глас на децата беше толкова глупаво, че няма да го коментирам. Уж сте най-образованата и най-прогресивна част от обществото, а аргументите ви едни нефелни. Май много ви е страх от референдум точно по тоя въпрос, защото ще лъсне, че против отделните заведения/зали за пушачи и непушачи сте само шепата фанатици от площада днес.

  87. 87 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Любопитно

    До коментар [#84] от "alighieri":


    [quote#84:"alighieri"]Ако единствените свободни позиции за барман са в заведение за пушачи а той не пуши какво става? Избира между глада и здравето си ли? [/quote]
    А ако единствените свободни позиции са за миньори какво правим? Забраняваме въгледобива ли?

    "We're not gonna take it! Anymore."
  88. 88 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Любопитно

    До коментар [#84] от "alighieri":

    [quote#84:"alighieri"]Избира между глада и здравето си ли?[/quote]
    А тези, които работят в мините, химическите заводи, кланниците и пр. други места с вредни условия на труд между какво избират? Апропо, ако заведението няма достатъчно клиенти и собственкът е принуден да съкрати бармана, чистият въздух ще го топли ли?

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  89. 89 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#80] от "аневалС": Т.е. да има заведения, забранени за непушачи? Включително ресторанти? И персоналът в тях да е съгласен да се сбогува със здравето си? Може, но в тях трябва да е забранен достъпът за лица под 18 години и да станат нещо като кофи-шоповете в Амстердам. И все пак, аз смятам, че в 99% от случаите, при които се разрешава пушенето на обществени места, по този начин се нарушават правата и се вреди на здравето на пасивните пушачи, толкова ли е трудно да го проумеете?!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  90. 90 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#83:"widowmaker"]Така е "може да влезе", но не е длъжен. То и в обществените бани може да влезе всеки, но тези от нас, които не сме с лява резба избягваме подобни заведения.[/quote]

    Решение No 7294 от 26.05.2011 г. на Върховния Административен Съд на Република България:

    Околната среда без тютюнев дим е естественото състояние на околната среда. Този факт не се нуждае от доказване. Тютюнопушенето не е субективно право, нито е защитен от закона интерес. Това е вредоносна практика, както за упражняващия я, така и за околните. Ето защо ограничаването в каквато и да било степен на тютюнопушенето не може да се приеме като мярка накърняваща права или засягаща правна или лична сфера на гражданите. Напротив – възможността да се пуши на обществени места, дори при ограничени условия, поставя под заплаха здравето както на пушещия, така и на околните /пребиваващи или работещи в тях/ и нарушава основното и неотменимо конституционно право на гражданите на здравословна и безопасна среда на живот. В този контекст именно предоставянето на възможност за упражняване на тази вредоносна практика на обществени места може да се разглежда като нарушаване на субективни права, гарантирани от Основния закон и като дискриминационна практика по отношение желаещите да живеят, работят и ползват обществени места без тютюнев дим, както и може да бъде основание за търсене отговорност за вреди.

  91. 91 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Весело

    До коментар [#83] от "widowmaker": Неподходящ пример - функциониращи обществени бани вече няма, а там, където ги има или ги е имало, са се ползвали от всички нуждаещи се, не само от обратни. Пробвай пак!

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  92. 92 Профил на с.н.с- з.м.с  greg1
    с.н.с- з.м.с greg1
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Защо са толкова малко хората,които протестират?Така се оформя мнение ,че мнозинството ги устройва да се пуши на закрито..Аз съм непушач и искам да си остане сегашното положение.Това е единствената полза от управлението на ГРОБ/плюс довършените от тях зала армеец и тракия..

    "НИКОГА НЕ БЯХ СВОБОДЕН ДА БЪДА СЕБЕ СИ-ТОВА НАРИЧАМ НЕПРОСТИМО"-Metallica - Unforgiven
  93. 93 Профил на Arya Stark
    Arya Stark
    Рейтинг: 624 Разстроено

    Аз пуша, но спазвам забраната. Коментарите на някои пушачи тук ме накараха да се срамувам, че имам нещо общо с тях.

    "Winter is Coming"
  94. 94 Профил на macek
    macek
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#62] от "alighieri":

    За да започне легално работа едно дете под 18 г., е необходимо да има разрешение от ИТ. Няма да им се издават такива разрешения и толкова, това с непълнолетните, работещи е заведенията не е аргумент. Пълнолетните си решават сами за себе си дали искат да работя при вредни условия на труд или не. Има доста други вредни производства, чиито продукти ползвате в ежедневието си, ама не съм ви видяла да организирате протести в защита на хората, работещи там.

  95. 95 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#87:"widowmaker"]А ако единствените свободни позиции са за миньори какво правим? Забраняваме въгледобива ли? [/quote]

    Всички миньори работят под еднакви условия и риск на работа и това е отразено в заплатите им, бонуси, вредни, здравно осигуряване, профилактика и т.н. Освен това този риск е свързан пряко с дейността, която вършат.

    Не може един барман да си работи спокойно работата, а в съседното заведение друг барман да диша 12 часа цигарен дим.
    Конституцията трябва да гарантира здравословна работна среда и за двамата.

    Запознай се с Конституцията, член 48, т5.

  96. 96 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Неутрално

    До коментар [#89] от "Станислав":

    На теб само забрани са ти в главата! Никой не ти говори за забрани, а за право на избор. Дали да влезеш в заведение, в което знаеш, че се пуши или не. Ти си този, който решава. Що се отнася до децата, отговорността за тях е на родителите, няма нужда държавата да забранява дали те да влизат в заведения, в които се пуши или не, родителите им са тези, които решават къде и дали да ги заведат. Изобщо, стига с тази мания държавата непременно да забранява всичко, което не харесвате, в крайна сметка отговорността за това къде ходите и какво правите си е изцяло ваша и не е нужно всички останали да не правят нещо, което не е престъпление, само защото на вас ви е неприятно.

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че
  97. 97 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1311 Неутрално

    До коментар [#44] от "els_g": Честно казано, ако забраната не важи след 23:00 за барове, казина и нощни клубове, аз лично не бих имал никакъв проблем. Но трябва да остане за ресторанти и дискотеки, посещавани от лица под 18 години.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  98. 98 Профил на widowmaker Всички сме парлеву франсе
    widowmaker Всички сме парлеву франсе
    Рейтинг: 655 Неутрално

    До коментар [#91] от "Станислав":


    [quote#91:"Станислав"]Непоходящ пример - функциониращи обществени бани вече няма, а там, където ги има или ги е имало, са се ползвали от всички нуждаещи се, не само от обратни. Пробвай пак! [/quote]
    Абсолютно невярно, като останалите ти коментари. Миналата година рязаха лента на ремонтирана обществена баня в Кюстендил, която се ползва не от всички, а само от тези, които искат.

    "We're not gonna take it! Anymore."
  99. 99 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 367 Неутрално

    [quote#83:"widowmaker"]Така е "може да влезе", но не е длъжен. То и в обществените бани може да влезе всеки, но тези от нас, които не сме с лява резба избягваме подобни заведения. [/quote]

    Вкусът ти към бани, сексуални предпочитания, музикални пристрастия нас не ни касаят. Има голяма разлика между това дали ти предпочиташ да влезеш някъде или не. И между това дали ако влезеш (незавидимо дали ти харесва или не) това застрашава здравето ти.

    Държавата и Конституцията трябва да пазят здравето ти на обществените места и да поддържат здравословна околна и работна среда. Член 55.

  100. 100 Профил на аневалС
    аневалС
    Рейтинг: 659 Любопитно

    До коментар [#93] от "Катя":

    А кой от пушачите тук твърди, че не спазва забраната? Спорът е дали тя да остане и в каква форма, а не дали да се спазва, при условие, че в момента все е още е факт.

    "Ако винаги, когато се извършва неправда някъде по света, те обхваща справедлив гняв, сме приятели, а това е най-важното." Че




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.