Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (104)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sapka6
    sapka6
    Рейтинг: 616 Неутрално
  2. 2 Профил на apollo
    apollo
    Рейтинг: 506 Неутрално

    УСПЕХ.Да живей България. И по големи непукисти отстъпиха през 1989 година.

  3. 3 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    Много снимки на богати, умни, талантливи и красиви, но малко конкретни идеи какво ще се прави след евентуалните предсрочни избори и кой ще може да го направи. Защото "едно е да ти се иска, друго е да можеш, а пък трето и четвърто — да го направиш".

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  4. 4 Профил на Зевс
    Зевс
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Днешните протести са протести на хората с големи заплати - тези, които работят в монополите Газпром, ЧЕЗ, ЕОН, Мтел,банките. Техните големи заплати са от парите, ограбени от хората, които не могат да си плащат сметките - от февруарските протести. Затова днешните протести са любимите протести на Плевнелиев, а се отвращаваше от февруарските, когато хората се самозапалваха.

    "Всеки човек е една вселена" Хайнрих Хайне
  5. 5 Профил на ikar
    ikar
    Рейтинг: 506 Неутрално

    скучно

    в събота-СОРОС-иада,в неделя-ПРОКОПИ-ада
  6. 6 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#3] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Господине, не мислите ли че хора на възраст могат да подскажат нещо? Нали за това са били старейшините някога? Уважавам вашите мнения дайте тон!

  7. 7 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Много ялови протести.

    Тука е истината: http://www.youtube.com/watch?v=kjnzwvz3-Yw

  8. 8 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#3] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Допълнение-Излезнали са всички които не са доволни от това което става в Р.Б.

  9. 9 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#6] от "victor2":

    Хората на възраст... Според Вас на колко години съм? Интересно ми е какво впечатление създавам.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  10. 10 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#3] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Не казвай "хоп" преди да скочиш. При всички положения трябва да се стигне до незабавна оставка и нови избори. Какво ще става после е без значение към момента. По-зле не може да стане така или иначе.

  11. 11 Профил на neudoben
    neudoben
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Прокопиев няма да си даде всички милиони, я.
    Платените протести увяхват.

  12. 12 Профил на neudoben
    neudoben
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#10] от "izborivednaga":

    Беги да сеи вземеш хонорара от герберската дупка от която си изпълзял и си лягай.

  13. 13 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3633 Неутрално

    Снимка #29 е много готина! Яд ме е, че не мога да сваля!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  14. 14 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#8] от "victor2":

    [quote#8:"victor2"]Излезнали са всички които не са доволни от това което става в Р.Б.[/quote]

    Не, това е преувеличение. Протестът е масов само в София, като дори и в нея по улиците са под 10% от гражданите. 30,000 протестиращи преставляват едва 2,3% от всичките приблизително 1,300,000 жители на Област София град.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  15. 15 Профил на neudoben
    neudoben
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Що не отидоха един път пред централата на ГЕРб тия спонтанни протестчета?
    Защо БЕЕЕЕЕ

  16. 16 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#10] от "izborivednaga":

    Винаги може и по-зле. А че избори трябва да има - трябва. Но после?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  17. 17 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#9] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Предполагам че поне сме набори или нещо близко. Човек с мнение компетентно по много въпроси. Вашата политическа ориентация не ме интересува. По интересни ми са вашите коментари с които не винаги съм съгласен.

  18. 18 Профил на патиуанчо
    патиуанчо
    Рейтинг: 506 Весело

    До коментар [#4] от "Зевс":

    тоя същия пост го видях днес в още три вестника мотамо. уорни поне се стараеше, ама вие нашистчетата сте сто процента копипейст.

    ден година храни.
  19. 19 Профил на fallon_fallon
    fallon_fallon
    Рейтинг: 450 Весело

    Снимка 29!

    "All good things are difficult to achieve; and bad things are very easy to get."
  20. 20 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#17] от "victor2":

    Е, да, и аз съм набор на моите набори.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  21. 21 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#16] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    За после ще мислим и говорим като падне правителството. Това трябва да е единствената цел в момента. Ако някой се дави, мисли ли какво ще яде като се спаси?
    Как може да стане по-зле според теб? Може нищо да не се промени ако дойдат пак БСП и ДПС на власт, но по-зле не може.

  22. 22 Профил на 8th_ball
    8th_ball
    Рейтинг: 851 Неутрално

    До коментар [#3] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Не си съвсем прав. Когато отидеш на бръснар или в ресторант, искаш нещо и очакваш да ти изпълнят поръчката, без непременно да разбираш нещо от фризьорство или кулинария. Работата на демоса е да иска, а на политическата класа - да отговори на исканията.

  23. 23 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#21] от "izborivednaga":

    И след като падне правителството за два месеца ще намерим нов спасител? Не, благодаря. В подобно медийно пране на мозъци не желая да участвам. Искам сериозна и отговорна опозиционна политика СЕГА. Държа на нещо повече от уличния анти-карнавал.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  24. 24 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#22] от "8th_ball":

    Доста несериозни аналогии, които едва ли могат да заместят рационалния дебат за практическите политически алтернативи.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  25. 25 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#3] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Писна ми от този въпрос "конкретни идеи". Големия проблем не ни е в системата, а в операторите, които трябва да я пазят и усъвършенстват, а те всъщност я нарушават и опорочават. Нещото, което тези протести трябва да постигнат е да покажат на всеки било то БСП, ГЕРБ, ДПС, ДСБ или който и друг да е, че ние сме тук, гледаме и слушаме и всяка груба грешка ще бъде наказвана от обществото. Наказанието - ОСТАВКА, така е в нормалните демократични страни.

  26. 26 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#16:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Винаги може и по-зле. А че избори трябва да има - трябва. Но после? [/quote]
    Това е големият ВЪПРОС! Кой ще дойде? Със сигурност няма да е случаен ,не може и да бъде!

  27. 27 Профил на kaka_ginka
    kaka_ginka
    Рейтинг: 811 Неутрално

    До коментар [#15] от "neudoben":

    Защо да ходят? Да не би правителството, дето си прави оглушки и не иска да си подава оставката, да е на ГЕРБ?

  28. 28 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Въпроси като "какво искате" или "какво ще постигнете с оставки" в конкретния случай са толкова безумни и лишени от логика колкото хората на които искаме оставките.

  29. 29 Профил на pliokk
    pliokk
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#15] от "neudoben":

    Вчера протестите минаха оттам. Скандираше се "долу ГЕРБ". Не е хубаво да се изказваш неподготвен.

  30. 30 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#4:"Зевс"]Днешните протести са протести на хората с големи заплати - тези, които работят в монополите Газпром, ЧЕЗ, ЕОН, Мтел,банките. Техните големи заплати са от парите, ограбени от хората, които не могат да си плащат сметките - от февруарските протести. [/quote]

    Малеее...
    Неам думи... големи срещу малки заплати!?
    Смех и чугун...

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  31. 31 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#28] от "OMUNVINGE":

    Не бъркайте въпроса "Защо искате оставки", аз не го задавам, с питането "А какво ще се прави след оставките?"

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  32. 32 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#26] от "victor2":

    Нищо смислено не ми казвате.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  33. 33 Профил на alcapone
    alcapone
    Рейтинг: 395 Неутрално

    8х5,000х40=1,600,000лв

    Другите 5-6 хиляди са редовното присъствие недоволни от живота си лузъри които се радват на няколко бири.
    Така че за крадливата шайка на Тиквичко, която завлече десетки милиони това не е много. Могат да избутат още някоя седмица. После от Козяк ще им подшушнат да си направят палатков лагер пред парламента или нещо такова.
    Тактиката на правителството в момента е "Нека си изпуснат хората парата" като в Украйна след като Янукович спечели, остави ги да повикат арестува Тимошенко и утихнаха нещата.
    Сега просто Тикво и Цвък заедно с крадеца Лостов трябва да бъдат арестувани и осъдени по бърза процедура за злоупотребите и щетите които нанесаха и ще се усмири положението.

  34. 34 Профил на neudoben
    neudoben
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#33] от "alcapone":

    Ще доживем ли да видим мутрата в панделата?

  35. До коментар [#33] от "alcapone":

    Ето я тоталитарната традиция на актива на БСП, обявяващ всеки противопоставящ се на "нашата партия" за в най-лекия случай лумпен.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  36. 36 Профил на ѩзыкъ блъгарьскъ
    ѩзыкъ блъгарьскъ
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#4] от "Зевс":

    Върни се на Олимп. Когато на едно място се съберат ученици, хора с увреждания, студенти, пенсионери, мениджъри с 5-цифрена заплата, семейства с деца, артисти, безработни, домашни любимци, програмисти и професионални спортисти и много други, НЕПЛАТЕНИ, почитатели на ДСБ, СДС, Кунева, БСП, ГЕРБ, ДПС, безпартийни, ХОРА, след работно време, 8 поредни дни, и НЕ ДОПУСНАТ разни провокатори да оскверняват справедливото им възмущение, а ти, Пешо, бай Иван, Христо Монов или някой друг смелчага ги слага в един кюп, именувайки ги лумпени, или хора с големи заплати, или дреме ми какви, тогава имаме проблем. Но той не е на протестиращите!!!

  37. 37 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#31] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Ти не ме разбра след оставките, ще има избори както е по конституция (системата). След това идват БСП или ДСБ примерно (оператора), бачкат две години примерно, правят на края на втората година някоя мега тъпня тип ДАНС - Пеевски примерно (нарушават и опорочават), обществото излиза примерно, дава им шут примерно и идват следващите примерно, докато не се научим .

  38. 38 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#23] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Дали ще има нов или стар спасител, дали ще се върне Тройната коалиция или ще настъпи края на света, това не променя необходимостта от незабавна оставка и нови избори. Всички варианти за бъдещето на страната минават през оставка и избори, така че е безмислено да се разконцентрира обществото в тоя момент. Няма време за умуване, защото властта трябва да падне незабавно, на всяка цена, до седмица.

  39. 39 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#37] от "OMUNVINGE":

    Трогателна безпомощност. Дори не можете да прикриете какви са пристрастията Ви...

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  40. 41 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#38] от "izborivednaga":

    Оставката не може да е цел, а само фаза от много по-дълъг и сложен процес. Предлагате ми да вървя със затворени очи напред. Категорично отказвам да приема такава абсурдна манипулация.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  41. 42 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    До коментар [#32] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Господине трябва ли ви превод за да го разберете?

  42. До коментар [#42] от "victor2":

    Не, трябва ми конкретика.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  43. 44 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#39] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Трогателна безпомощност?

    Това след ОСТАВКИТЕ или преди това?

  44. 45 Профил на drakar65
    drakar65
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#36] от "НЕ ИСКАМ ПЕЕВСКИ В ПАРЛАМЕНТА":
    Добре казано! Съгласен!
    На това му се вика интернет чугуни!
    Извинение не давам, катарзис още по малко...

    “Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
  45. 46 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#44] от "OMUNVINGE":

    Трогателно безпомощото е това, което описвате. За Вас заданието изглежда се свежда до довеждане на оператора ДСБ във властта. Аз обаче искам сериозен дебат, а не партизанщини. Как една партия без установено и доказало се като успешно ръководство, която освен това е получила на 12 май едва 2,3% от гласовете, би могла да извърши в следващите два месеца електорална еволюция и да постигне над 50% в следващия парламент? И ако в следващия парламент тя има под 50%, какво ще прави?

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  46. 47 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#41] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Оставката не е цел а единствен изход от положението в което се намираме. Ако си в горяща сграда ще тръгнеш към единствения изход. После вече на къде ще хванеш е отделен въпрос, но по-лошо от това да изгориш не може да стане. И това ли е абсурдна манипулация?

  47. До коментар [#47] от "izborivednaga":

    През цялото време питам какво ще се прави СЛЕД оставката.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  48. 49 Профил на victor2
    victor2
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    [quote#26:"victor2"]Това е големият ВЪПРОС! Кой ще дойде? Със сигурност няма да е случаен ,не може и да бъде! [/quote]

    До коментар [#43] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Това е господине. Имате ли мнение?

  49. 50 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#46] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    За да улесня бодрия Ви ум, правя поправка, заменям в по-горе казаното от мен, и по-конкретно ДСБ със ДПС. Сега вече очаквам по-лесно да го асимилирате

  50. 51 Профил на alcapone
    alcapone
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#35] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Никакво БСП факт ли е че Боко, Цвък и Костов са злоупотребили със служебното си положение с цел лично и партиино обогатяване?

  51. 52 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Разстроено

    До коментар [#44] от "OMUNVINGE":

    Извинете! Пропуснал съм една ключова за смисъла на казаното от мен буква:

    [quote#46:"Югозомби"]... електорална еволюция...[/quote]

    Да се чете "електорална Революция".

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  52. 53 Профил на alcapone
    alcapone
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#34] от "neudoben":

    Ами най вероятно няма, защото американският послник е по силен от закона и истината. Трябва да си пазят матряла.

  53. До коментар [#50] от "OMUNVINGE":

    И как според Вас ДПС ще спечели над 50% от местата в следващия парламент, за да има смисъл от този пример? Нека си говорим сериозно и конкретно.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  54. [quote#36:"НЕ ИСКАМ ПЕЕВСКИ В ПАРЛАМЕНТА"]... почитатели на ДСБ, СДС, Кунева, БСП, ГЕРБ, ДПС...[/quote]

    Колко показателно според реда му изброяване.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  55. 56 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#52] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Мисля изразих се доста правилно, следвайки същата хипотеза, заменяйки един партиен субект с друг, за да има разбирателство.

    Нали сега ме разбрахте, ако не прочетете отново 'коментар 25' моля (началото на СЕДЕНКАТА) - и да почнем на чисто.

  56. 57 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#48] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    През цялото време ти казвам, че това е неадекватен въпрос в момента. Те и Станишев, и Местан, Орешарски, Сидеров, всеки ден това питат, защото знаят че подобни въпроси вредят на протестите. Разводняват исканията, разединяват протестиращите.
    Какво ще се прави след изборите и какво искаме да стане след изборите не са въпроси на които може да се отговори еднозначно. Един ще каже че иска едно, друг иска друго. Управляващите целят тълпата да се разедини на партиен принцип за исканията си след изборите, да почнат философски дебати за системата, за прехода, за изборния кодекс, за глобалното затопляне. Това ще отслаби протестите и ще намали шанса за бърза положителна развръзка, а именно - оставка и нови избори.

  57. 58 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#56] от "OMUNVINGE":

    Че трябва да има постоянен граждански натиск върху управляващите в бъдеще е принципно ясно, но не това питах, не подменяйте тезата. Въпросът ми е какво ще се прави след оставката на праителството и кой ще го прави. Тази конкретика ме интересува, а не теорията на гражданския контрол.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  58. 59 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#57] от "izborivednaga":

    Наистина отказвам да ме водят напред с вързани очи. Съжалявам. Идеи за бъдещето и механизми за осъществяването им трябва да има още сега.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  59. 60 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Най-невероятните протести, които някога са правени по света.
    Утре идват в София Американски и Австралийски журналисти - щяха да снимат Перперикон, но мисля, че протестите пред НДК повече ще им харесат
    Без компромис и никакво отстъпление! Утре пак по площадите! Да смачкаме червено-турската политическа паплач!

  60. 61 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#58] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Нека да е БСП, дали сами с 55% в парламента, дали с ДПС, взели си поука, прочистили си редиците и мислите си, работещи за благото на обществото, и винаги нащрек, че същото това общество не спи, а изисква, тогава не виждам проблем.
    Опитвам се да Ви кажа, който и да е.

  61. До коментар [#61] от "OMUNVINGE":

    А-а, значи според Вас БСП и ДПС в следващите два-три месеца може да претърпят... катарзис? Е, нека, пожелавам им го, но, да Ви призная, не ми се вярва да се случи.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  62. 63 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#59] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Още утре искаш всека партия да извади програмата си и да тръгне на предизборна агитация, докато текат протестите и преди да е паднало правителството? Това ли разбираш под развързани очи?
    Според мен това е глупост. В тоя решителен момент всички требва да са обединени около една цел. Всички партии, организации, сдружения, граждани с различни полит. възгледи. Сега дилемата е ще я има ли демокрацията или не. Не му е времето за тънки теснопартийни сметки и делене на десни, леви, националисти, либерали.

  63. 64 Профил на Бай Вълко
    Бай Вълко
    Рейтинг: 450 Любопитно

    Кой им плаща не тея бе

    Америка ке УМРЕ и света ке живее! БАБА ВАНГА
  64. 65 Профил на OMUNVINGE
    OMUNVINGE
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#62] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    Значи пак не се разбрахме, цакате ме на партийна тематика за пореден път и какво може или не може, а аз си мисля, че говорим за гражданско общество и неговата истинска сила да променя пътя на развитие на дадена държава. Политиците са проекция на общество, когато имаме едно чисто, умно и смело общество това неминуемо ще се отрази и ще промени и политиците в това общество.
    Мисля, че това е достатъчно, ако пак не сте ме разбрал - Гаси компа и си лягай.
    Чао приятно ми беше.

  65. До коментар [#63] от "izborivednaga":

    И таз добра, как всички партии да се обединят, като три от най-големите са в законодателната, а две и в изпълнителната власт и никак не им се споделят едни и същи цели с останалите парламентарни и извънпарламентарни партии. И да, след като де факто всички опозиционни партии искат само и единствено предсрочни избори, те пак де факто вече са в състояние на предизборна борба, тоест би било съвсем уместно да се обявяват и програми, и дори проектни състави на правителства. Колкото повече информация за намеренията им има, толкова по-добре ще е за избора на активните граждани. Нужно е да се знае и кой как иска да управлява, и кой с кого би приел да се коалира.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  66. 67 Профил на Radko Mollov
    Radko Mollov
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Не съм платен!!! А ти?
    30-40-100-200 лева ще ти оправят ли проблемите???
    200 лева струва една бутилка уйски в дискотеката... за това ли се бориш...имай достойство?

    Това съобщение се отнася за тези които няма да го прочетат... за съжаление......

    Проблема е толкова дълбок, че дори и аз не мога да си представя колко....

  67. 68 Профил на ВинетУУУ
    ВинетУУУ
    Рейтинг: 507 Неутрално

    [quote#64:"Бай Вълко"]Кой им плаща не тея бе[/quote]
    Болен , болен ага дава по 30 кинта ама да си над 95 кг. тъп и да си траеш....ще се справиш ...

  68. 69 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#65] от "OMUNVINGE":

    [quote#3:"Югозомби"]Много снимки на богати, умни, талантливи и красиви, но малко конкретни идеи какво ще се прави след евентуалните предсрочни избори и кой ще може да го направи. Защото "едно е да ти се иска, друго е да можеш, а пък трето и четвърто — да го направиш".[/quote]

    Та и Вие така... Приятна нощ и успех на протестите!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  69. 70 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    [quote#66:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]И таз добра, как всички партии да се обединят, като три от най-големите са в[/quote]
    Това се направи че не го разбра, само за да има за какво да се хванеш и да спориш ли? Очевидно е че не включвам управляващите партии. То бива човек да приема всичко буквално, напук на всякаква логика, ама чак па толко?

    Нема нищо по идиотско от това да тръгнат сега да преговарят за предизборни и следизборни коалиции, да се скарат пак, да се разсърдят, електоратът им да се разедини на протестите, да се вдигат партийни плакати...
    Мъдрият български народ е сътворил много поговорки за случая. Нека падне правителството и тогава другото.

  70. 71 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#70] от "izborivednaga":

    Е, стигнахме най-накрая до моята тема. А си мисля обратното. Освен ако не се появи нова партия, която да увлече значителна част от гласуващите, следващият парламент може да се окаже с още по-фрагментирана структура. Изходът от това развитие ще е коалиране. За да няма твърде тежки проблеми по-късно, желателно е още сега да се преговаря и да се изгражда у избирателите представата какви са приемливите и какви неприемливите коалиции, съответно какви са консенсусните основи на приемливите от тях. Това е, ако щете, и подход против задкулисността. Колкото повече публичност, толкова повече доверие. Но да не се увличам, става късно. Хубава нощ и - протести до победа!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  71. До коментар [#13] от "Храбър":

    Наистина е симпатична! Вижте си личните бележки.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  72. 73 Профил на izborivednaga
    izborivednaga
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#71] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    У протестиращите има оптимизъм за положителна развръзка след изборите, има надежда. Затова и основното искане е за нови избори. Едни верват че ГЕРБ ще получи пълно мнозинство, други са убедени че малките десни партии ще се обединят и ще са фактор, трети че партията на СКАТ ще влезе в парламента и т.н.
    И след като всеки път преди и след избори се стига до скандали и сръдни, не виждам смисъл да се рискува в тоя момент и протестиращите да се демотивират, ако се окаже че съюз или коалиция между определени партии е невъзможна.
    Затова (но не само заради това) най-добре да се изчака. Като падне Тройната, да почват откритите разговори и беседи.

    А моето мнение е че ГЕРБ ще увеличи резултата си, БСП ще го намали заради отвращението у част от симпатизантите, при ДПС също може да се понижи заради по-високата избирателна активност. Атака съм на 90% сигурен че не влиза в новия парламент. СДС-тата ще се обединят по некакъв начин (дори и не всичките) и са вътре. СКАТ може също да достигне 4% ако част от бившите атакисти я подкрепят.
    Така че, очаквам ГЕРБ да направи нещо с десните или СКАТ, но БСП и ДПС няма да управляват отново. Ще са сами и далеко от мнозинство.
    Лека нощ.

  73. 74 Профил на Станислав Генов
    Станислав Генов
    Рейтинг: 631 Неутрално

    До коментар [#4] от "Зевс":

    Ко речи? Що не си помислиш дали причината да ти е ниска заплатата не е в самия теб,?

  74. 75 Профил на legio
    legio
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Първата най-важна стъпка е въвеждането на задължително гласуване за всички. И после ще си говорим за коалиции и програми..

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Who dares wins!
  75. 76 Профил на bubulino
    bubulino
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Скъпи приятели, имаме нужда от Вашата подкрепа. Този протест няма за цел да внесе дестабилизация. Ние сме хора със собствен бизнес, успешни и реализирани. Ние сме артисти, учители, писатели, музиканти, продуценти, тв водещи, лекари, пилоти, спортисти. Ние се борим вече 4- ти ден, да покажем на 300-400 наглеци, че не могат повече да ни управляват. Помогнете ни да прекъснем тази порочна практика, като България стане Президентска република. Така от етнически партии, лумпени, ултраси, дребни душички и политически проститутки, няма да зависи бъдещето ни. Нека променим Конституцията, ограничим властта на кукловодите и изберем чрез избори, Президент личност, който да състави истински експертен кабинет. После и него ще го контролираме. Хората, които са в момента в Парламента, доказаха, категорично политическата си импотентност.

  76. 77 Профил на bachmann
    bachmann
    Рейтинг: 395 Неутрално

    А в тубата пуснах "София" в търсене и ги подредих по дати - пълно е с порно клипове от някаква си София Грибанова.

  77. 78 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#76] от "bubulino":с много обич и уважение ще ви откажа да ви подкрепя,защото немедленото отстраняване на орешарски ще доведе тиквата на власт,а той според мене е за затвора не за парламента!!!ДОГОВОРЕТЕ СЕ С ОРЕШАРСКИ ЗА МАНДАТ ОТ ПОЛОВИН ИЛИ ЕДНА ГОДИНА,СПОРЕД МЕНЕ НАЙ ДОБРЕ Е ИЗБОРИ ПРЕЗ МАЙ ДОГОДИНА ЗАЕДНО С ЕВРОИЗБОРИТЕ,ДА ИМА ВРЕМЕ ДА СЕ ПРОМЕНИ ИЗБОРНОТО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО С УЧАСТИЕТО НА ГРАЖДАНИТЕ РАЗБИРА СЕ,ДА ИМА ВРЕМЕ ДЕСНИТЕ СПОКОЙНО ДА СЕ ДОГОВОРЯТ И ДА СЕ КОНСОЛИДИРАТ,ДА ИМА ВРЕМЕ ДА СЕ РАЗКЪСАТ ПРЕСТЪПНИТЕ ВРЪЗКИ МЕЖДУ МУТРИТЕ ОТ ГРОБ И ДЪРЖАВНИЯТ АПАРАТ,от мене така ги виждам нещата,другото е реставриране на мутропартията,което в никакъв случай не трябва да го допускаме!!!

  78. 79 Профил на Biker
    Biker
    Рейтинг: 395 Неутрално
  79. 80 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3023 Неутрално

    Синът ми в Германия получавал специални поздравления от колеги за спонтанните протести в България. Немците са изненадани от бързината на реакция на обществото.

    подпис
  80. 81 Профил на alighieri
    alighieri
    Рейтинг: 400 Любопитно

    [quote#2:"apollo"]УСПЕХ.Да живей България. И по големи непукисти отстъпиха през 1989 година.
    [/quote]

    Беше 1990 година.
    Оставката на Петър Младенов след няколкомесечни протести, гладни стачки, град на истината и т.н.

  81. 82 Профил на Приказки от Шипковия храст.
    Приказки от Шипковия храст.
    Рейтинг: 560 Весело

    [quote#13:"Храбър"]Снимка #29 е много готина! Яд ме е, че не мога да сваля![/quote]
    Screen hunter - малка, лесна, полезна програмка.

  82. 83 Профил на ceco.t
    ceco.t
    Рейтинг: 395 Весело


    OSTAVKA!!!!
    Ето какво трябва да каже Орешарски!


    Искам да ви съобщя, че предвид създалата се вътрешнополитическа обстановка на нетърпимост, правителството, което оглавявам, подава оставка тази вечер. В тази връзка ще дам някои пояснения.
    Макар и за кратко време, нашето правителство успя екстремно да предприеме няколко необходими, наложителни и екзактни мерки. Прието е увеличение на помощите за отглеждане на дете до 2 години с 20 на сто от 1 юли, минималната заплата се вдига, направихме разчети за намаляване с 5 на сто цената на електроенергията, започнахме реформа в силовите министерства, направихме първи стъпки към узаконяване на жилищата на ромското население. Но всичко това остана далеч от общественото внимание, което малко случайно се фокусира върху уличните протести.
    Преди всичко ние уважаваме хората, които протестират с убеждения, с емоция по площадите всяка вечер. Както е известно, те имат навик да водят със себе и невръстни деца, в което няма нищо лошо – децата са нашето бъдеще. Във връзка с приближаващите жеги обаче, ние не можем да позволим това да продължава и да ги подлагаме на стреса от високи температури и звуци.
    Подавайки оставка, предупреждаваме - не позволявайте да бъдете част от политически игри на ГЕРБ. Точно тези, които напуснаха и парламента, и консултативния съвет по сигурност при президента, преследвайки своите лични интереси.
    Макар в голямата си част тези протести да са истински и спонтанни, ГЕРБ се опитват да ги използва за политически цели и да се върнат на бял кон. Това не бива да се позволява.
    Вярно е, че в тази екстремна ситуация ние като правителство допуснахме поредица грешки. Знаем, че веднъж сринато чрез управлението на правителството на ГЕРБ, доверие в държавността трудно се печели повторно. Но грешките бяха допуснати с най-искрени и добри намерения, защото търсехме бързи резултати. Прощавайте!
    Накрая искам да благодаря на останалите две политически сили в парламента, които загърбиха своите различия и подкрепяха България!
    Пламен Орешарски, премиер на РБългария
    Подпис: (не се чете)

  83. 84 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Трябва да се направи нещо по различно иначе ние ще.си протестираме а ония дебелокожите ще се подхилкват ехидно и при всяка грешка ще се извиняват. Или ние протестиращите трябва да ги принудим да подадът оставка, или Плевнелиев трябва да се обърне към парламента с призив, намек за нов избирателен кодекс за две седмици и веднага след това оставка. Герб да не се услушват а да помагат също с вот на недоверие и всичко възможно.

  84. 85 Профил на kilmer
    kilmer
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Вчера пред ндк имаше ли протест? Там са ПЕС?

  85. 86 Профил на tarka
    tarka
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Продължават да си пробутват своите корумпирани издънки по разни комисии.
    Ето пак Емил Райнов сега го наместиха в Комисията по здравеопазване в НС.
    Тези хора нямат срама, май?

    http://bsparestanti.blog.bg/politika/2010/04/29/emil-rainov-drugarche-na-stanishev-vze-zdraveto-na-naroda.536435

    http://www.focus-news.net/?id=n1796374

  86. 87 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#3:"Югозомби (цензуриран от "Икономедиа""]Много снимки на богати, умни, талантливи и красиви, но малко конкретни идеи[/quote]

    Полека! Не очаквай конкретни добри идеи. Няма как да стане, всеки говори на свой глас, всеки иска той(тя) да бъде чут(а).

    Важното е, че свестните хора, така наречената вътрешна емиграция, се разбудиха. Тепърва ще видим дали тази енергия ще доведе до нови политически формации или до нов живот на стари такива, или до нищо.

    На улицата политика не се прави. Политика се прави от политици и от партии.

  87. 88 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 796 Весело

    Протестите са полезни за физическото и душевно здраве. Разхождаш се в компания, свиркаш си на воля, освобождаваш се от стреса. И даже те снимат.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  88. 89 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 727 Неутрално

    [quote#28:"OMUNVINGE"]

    Въпроси като "какво искате" или "какво ще постигнете с оставки" в конкретния случай са толкова безумни и лишени от логика колкото хората на които искаме оставките.[/quote]

    Напротив, точно това са най-важните въпроси. Другото си е джиткане по центъра, развяване на байраци и тупане в гърдите. Е, хубаво. Ще ги свалите. И да са ви честити боце, Пръмова и сините, ако успеят да се обединят и прескочат 4%.

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  89. 90 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3170 Неутрално

    [quote#4:"Зевс"]Днешните протести са протести на хората с големи заплати - тези, които работят в монополите Газпром, ЧЕЗ, ЕОН, Мтел,банките. [/quote]

    Глупак.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  90. 91 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    [quote#4:"Зевс"]Днешните протести са протести на хората с големи заплати [/quote]+++ БУНТА на КАЛИНКИТЕ ! хи-хи-хи Калинките умират от страх да не останат без хранилка ДЕКАЛИНКИЗАЦИЯТА веднага е животоспасяваща и задължителна за България

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  91. 92 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    [quote#80:"Иван К"]Синът ми в Германия получавал специални поздравления от колеги за спонтанните протести в България. Немците са изненадани от бързината на реакция на обществото.[/quote]Немците казаха ли на сина ти за какво протестират в България, защото аз не съм на ясно, макар да живея в България. Искаха да изгонят някакъв - изгониха го ... Избори имаше преди месец ! Защо не гласуваха тогава, а сега протестират. Хайде пак на избори Да ги видим пак колко ще вземат = пак 3% Хи-хи

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  92. 93 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3170 Неутрално

    [quote#91:"t' Ankus"]хи-хи-хи Калинките умират от страх да не останат без хранилка[/quote]

    Ти си далеч от истината, както обикновено. Не съм и очаквал друго от теб - толкова ти е капацитетът.

    Никой от протестиращите не е калинка - лозунгите им го показват. Ако има някой, който да циври за държавната копаня, това сте такива като теб. От всеки твой постинг капе - като слуз! - носталгия по социалистическите заводи, петилетките, СССР, СИВ и гарантираното изкупуване (по първо направление) на боклуците, които произвеждахте.

    Возил ли си се скоро на български трамвай? Те си личат отдалеч - грозни, шумни, заварявани с електрожена, блъскани с чукове, докато им се наместят чарковете; сега са изтикани от общината из по-бедните крайни квартали, за да не загрозяват чентъра, където тихо пълзят чешките Шкоди.

    А знаеш ли къде са чешките Шкоди сега? При чешкия капитализъм?

    Нещастници.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  93. 94 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1600 Неутрално

    [quote#93:"Norman Granz"]. От всеки твой постинг капе - като слуз! - носталгия по социалистическите заводи, петилетките, СССР, СИВ и гарантираното изкупуване (по първо направление) на боклуците, които произвеждахте. [/quote]Аз много се радвам на твоята гледна точка ... но си запазвам правото да си имам своя гледна точка. Вероятно си прав за себе си ... Радваш се на чужди трамваи ... Аз се радвам на нашите /хубави или лоши - пак са си наши/ За мен бездарния назначен "бизнес" донесе разруха

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  94. 95 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3170 Неутрално

    [quote#94:"t' Ankus"]Радваш се на чужди трамваи ... Аз се радвам на нашите /хубави или лоши - пак са си наши/[/quote]

    Радвам се на КАЧЕСТВЕНИ трамваи, които не събуждат целия квартал, когато минават по линията (живял съм над трамвайна спирка през 80-те и знам какво говоря). Радвам се на трамваи, правени с акъл и ръце, а не с крака.

    А ти си се радвай на ... ВАШИТЕ.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  95. 96 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 782 Неутрално

    [quote#93:"Norman Granz"]От всеки твой постинг капе - като слуз! - носталгия по социалистическите заводи, петилетките, [/quote]
    По слузест почитател и лакей на Големия бял баща от теб няма. Йес Маста.

  96. 97 Профил на Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Югозомби. Безсрочен бан след модераторски произвол
    Рейтинг: 1059 Любопитно

    До коментар [#87] от "the_sceptic":

    Не се отнасям с пълно доверие към това твърде опростяващо и някак приказно красиво тълкуване на ситуацията:

    [quote#87:"the_sceptic"]Важното е, че свестните хора, така наречената вътрешна емиграция, се разбудиха.[/quote]

    Пак ще го кажа, протестът е масов само в София, като дори и в нея в едно шествие участват не повече от 30,000 или едва 2,3% от жителите на града-област. За спечелване на изборите обаче ще са необходими много повече "разбудени", поне милион и половина, и то в цялата страна.

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  97. 98 Профил на Зевс
    Зевс
    Рейтинг: 450 Весело

    Хубаво е, че през лятото толкова хора се забавляват вечер протестирайки - това са социални контакти, запознанства, приключения, шеги, вечерни разходки и т.н.
    Но да не бъркат забавленията си с политиката. 10 000 човека са 0,0014 процента от населението на България, за демократичните правила това е твърде малко, за да настояват за оставка на правителството. Протестиращите нарушават конституционните права на 99 процента от населението да изберат кой да управлява България.

    "Всеки човек е една вселена" Хайнрих Хайне
  98. До коментар [#98] от "Зевс":

    Нагъл сте като типичен активист на БСП! 10,000 души представляват 0,14% от 7,300,000 население, а не 0,0014%. Един протест в столицата с численост между 10,000 и 30,000 не е малък, а когато той продължава с дни и има подкрепата на значителна част от интелигенцията и бизнеса, това е вече симптом на сериозна криза. Но Вие не се опитвате да вникнете в мисленето и гнева на тези хора, а вместо това ги унижавате с Вашата абсурдна "математика", добавяща произволно несъществуващи нули пред процента на протестиращите. Ето заради този безсрамен бесепарски манталитет аз искам оставка на правителството на Орешарски и предсрочни избори, веднага!

    Модерацията системно трие критични към политиката на изданията коментари и налага бан на авторите им. Тази несвобода обезсмисля коментирането в "Икономедиа“.
  99. 100 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#99] от "Югозомби (цензуриран от "Икономедиа"":

    ++++++++++

    Ала, бала!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.